Homeopatiasta

-.-.-.-.

Uskooko joku homeopatiaan ihan oikeasti?

39

16773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkos

      se sitten USKON asia?

      Minä ainakin uskon TULOKSIIN, olivatpa ne saatu sitten homeopatialla, manipulaatiolla tai jopa pillereillä!

      Jos tuloksia ei synny on tehtävä johtopäätöksiä, olipa käytetty homeopatiaa, manipulaatiota tai pillereitä!

    • lääkäreitä

      vielä ihan tosissaan?

      • ei usko

        Länsimainen lääketiede on kuoleva instituutio


      • lääkäreihin en
        ei usko kirjoitti:

        Länsimainen lääketiede on kuoleva instituutio

        Uskon myös moniin muihin vaihtoehtoishoitoihin. MSAS-terapiasta ei vielä tiedä kovin moni. Aivan huippujuttu. Suosittelen jokaiselle lääkärille laitetta jolla tutkimus ja hoito tehdään, voisivat hekin joskus saada jotain tulosta, eikä vain iänikuista lääkereseptien kirjoittelua ja yhteenvaivaan tuijottelua. He eivät ole vielä käsittäneet asiaa että ihminen on KOKONAISUUS!


      • Eikös
        ei usko kirjoitti:

        Länsimainen lääketiede on kuoleva instituutio

        lääkäri ole ns.terveydenhoidossa oleva bisnenesmies?

        Hankkii asiakkaita, ja myy tuotteita?


    • mikäköhän

      kierrettyäni (pallottelivat kaverilta toisille ja rahastivat) saamatta pienintäkään apua paitsi että alkoivat ehdotella vikaa korvien välissä (taisi olla seuraavana rahastus-listalla sen alan kaveri) siis siinä vaiheessa aloin tajuta, että koululääketiede on avutonta sairauden parantamisessa...
      Menin seuraavana homeopaatille ja - kas vain - oireeni ja vaivani katosivat hetkessä, samalla muutama muukin vika, joita en ollut huomannut. Ja takaisin eivät ole tulleet.
      Siitä lähtien olen käyttänyt homeopatiaa ja hyvin usein olen saanut apua. Nykyään käyn bioresonanssi-koneella hoidossa ja saan sieltä aina mukaani pullon homeopaattisia tippoja, joita käytän jatkuvasti (olen homeisessa työpaikassa).

      Käyn toki tavallisellakin lääkärillä ja labratesteissä mutta käytän homeopatiaa ensi sijalla ja jos se ei auta, sitten turvaudun koululääketieteeseen - en tosin enää ikinä Mehiläisen rahastajiin.

      Suosittelen lämpimästi kokeilemaan homeopatiaa, minulla on siitä hyvä 20 vuoden kokemus!

      • onko

        tämä bioresonanssi-hoito missä käyt, sama kuin missä minä olen käynyt eli tehdään best-laitteella ja hoidon nimike msas-tutkimus-ja hoito.
        Itse etsin pitkään apua monista muista muista vaihtoehtoisista hoidoista mutta tuntuu että tämä M. Urbamskin tekemä hoito on löytänyt syyt vaivoilleni. Minulla myös homeongelmaa kehossani ym... olis kiva kuulla enemmänkin miten hoito on auttanut ym. koska eipä tuttavapiirissäni ole kenelläkään käsitystä mistä tässä hoidossa on kyse. Homeopatiasta olen saanut aika paljon apua.

        Koululääketiede ei pyri parantamaan sairauksia, ainoastaan tukahduttamaan ja näennäisesti poistamaan. Seuraavassa vaiheessa otetaan kovemmat lääkkeet ja keinot käyttöön ja kierre on täydellinen, näiden bisness-miesten ja naisten mielestä.


      • Joo.
        onko kirjoitti:

        tämä bioresonanssi-hoito missä käyt, sama kuin missä minä olen käynyt eli tehdään best-laitteella ja hoidon nimike msas-tutkimus-ja hoito.
        Itse etsin pitkään apua monista muista muista vaihtoehtoisista hoidoista mutta tuntuu että tämä M. Urbamskin tekemä hoito on löytänyt syyt vaivoilleni. Minulla myös homeongelmaa kehossani ym... olis kiva kuulla enemmänkin miten hoito on auttanut ym. koska eipä tuttavapiirissäni ole kenelläkään käsitystä mistä tässä hoidossa on kyse. Homeopatiasta olen saanut aika paljon apua.

        Koululääketiede ei pyri parantamaan sairauksia, ainoastaan tukahduttamaan ja näennäisesti poistamaan. Seuraavassa vaiheessa otetaan kovemmat lääkkeet ja keinot käyttöön ja kierre on täydellinen, näiden bisness-miesten ja naisten mielestä.

        Pillereillä kivut, varoitukset ongelmista turrutetaan, että ongelmat voivat edetä rauhassa pahemmiksi, ja tehdä tuhojaan!

        Pääasia että kauppa käy!


      • ja aijon käydä
        onko kirjoitti:

        tämä bioresonanssi-hoito missä käyt, sama kuin missä minä olen käynyt eli tehdään best-laitteella ja hoidon nimike msas-tutkimus-ja hoito.
        Itse etsin pitkään apua monista muista muista vaihtoehtoisista hoidoista mutta tuntuu että tämä M. Urbamskin tekemä hoito on löytänyt syyt vaivoilleni. Minulla myös homeongelmaa kehossani ym... olis kiva kuulla enemmänkin miten hoito on auttanut ym. koska eipä tuttavapiirissäni ole kenelläkään käsitystä mistä tässä hoidossa on kyse. Homeopatiasta olen saanut aika paljon apua.

        Koululääketiede ei pyri parantamaan sairauksia, ainoastaan tukahduttamaan ja näennäisesti poistamaan. Seuraavassa vaiheessa otetaan kovemmat lääkkeet ja keinot käyttöön ja kierre on täydellinen, näiden bisness-miesten ja naisten mielestä.

        loppuelämäni, jos Urbanski vain ottaa vastaan. Olen neuvonut sinne tuttuja ja ihmeitä on tapahtunut... nyt seuraan mielenkiinnolla pysyvätkö he terveinä ja mitä kaikkea tapahtuu.
        Madotus kiinnostaa. Kukahan tietäisi axilureista, siis onko ne todella turvallisia ihmisille, kun ei kukaan oikein tiedä.
        Ja olisi kiinnostavaa tietää miksi koululääketiede on unohtanut madot, esim lapamadon.
        Ei varmaan kukaan tiedä.


      • mitä tiedän
        ja aijon käydä kirjoitti:

        loppuelämäni, jos Urbanski vain ottaa vastaan. Olen neuvonut sinne tuttuja ja ihmeitä on tapahtunut... nyt seuraan mielenkiinnolla pysyvätkö he terveinä ja mitä kaikkea tapahtuu.
        Madotus kiinnostaa. Kukahan tietäisi axilureista, siis onko ne todella turvallisia ihmisille, kun ei kukaan oikein tiedä.
        Ja olisi kiinnostavaa tietää miksi koululääketiede on unohtanut madot, esim lapamadon.
        Ei varmaan kukaan tiedä.

        Kuulemma ovat eläinten lääkkeet puhtaampiakuin ihmisten käyttämät ja eniten tutkittuja. Ainakin Marjon mukaan nämä matolääkkeet ovat kaikkein vähiten haittavaikutuksia aiheuttavia ja jos vaivoja tulee kesken kuurin, oireet kuulemma johtuvat siitä että madot eivät ole kuolleet ja erittävät hermomykkyä, ei lääke eritä hermomyrkkyä kuten jotkut saattavat luulla. Silloin ohjeeksi ja avuksi ylimääräinen annos matolääkettä. Itse syön mieluummin matolääkkeet kuin kärsin matojen aiheuttamista lukemattomista vaivoista.

        Koululääketiede on bisnestä ja ihmiset jotka sitä pyörittävät ovat bisnessihmisiä. Heidän mielipiteensä on että parempi antaa matojen tehdä työtään että heilläkin riittä työtä... Liian yksinkertainen konsti saada ihmiset terveisksi madottamalla pari kertaa vuodessa.


      • ...
        mitä tiedän kirjoitti:

        Kuulemma ovat eläinten lääkkeet puhtaampiakuin ihmisten käyttämät ja eniten tutkittuja. Ainakin Marjon mukaan nämä matolääkkeet ovat kaikkein vähiten haittavaikutuksia aiheuttavia ja jos vaivoja tulee kesken kuurin, oireet kuulemma johtuvat siitä että madot eivät ole kuolleet ja erittävät hermomykkyä, ei lääke eritä hermomyrkkyä kuten jotkut saattavat luulla. Silloin ohjeeksi ja avuksi ylimääräinen annos matolääkettä. Itse syön mieluummin matolääkkeet kuin kärsin matojen aiheuttamista lukemattomista vaivoista.

        Koululääketiede on bisnestä ja ihmiset jotka sitä pyörittävät ovat bisnessihmisiä. Heidän mielipiteensä on että parempi antaa matojen tehdä työtään että heilläkin riittä työtä... Liian yksinkertainen konsti saada ihmiset terveisksi madottamalla pari kertaa vuodessa.

        Menee nyt ohi kysyjän aiheesta, homeopatiasta. Mutta toivottavasti tästä kuitenkin oli jotain iloa, meinaan msas-terapiasta.


      • Pikkis
        mitä tiedän kirjoitti:

        Kuulemma ovat eläinten lääkkeet puhtaampiakuin ihmisten käyttämät ja eniten tutkittuja. Ainakin Marjon mukaan nämä matolääkkeet ovat kaikkein vähiten haittavaikutuksia aiheuttavia ja jos vaivoja tulee kesken kuurin, oireet kuulemma johtuvat siitä että madot eivät ole kuolleet ja erittävät hermomykkyä, ei lääke eritä hermomyrkkyä kuten jotkut saattavat luulla. Silloin ohjeeksi ja avuksi ylimääräinen annos matolääkettä. Itse syön mieluummin matolääkkeet kuin kärsin matojen aiheuttamista lukemattomista vaivoista.

        Koululääketiede on bisnestä ja ihmiset jotka sitä pyörittävät ovat bisnessihmisiä. Heidän mielipiteensä on että parempi antaa matojen tehdä työtään että heilläkin riittä työtä... Liian yksinkertainen konsti saada ihmiset terveisksi madottamalla pari kertaa vuodessa.

        Niin noista Axilureista, olen niitä pari kuuria syönyt ja Kontalia myös ja on lähteneet madot (niitä oli tosi paljon kun mulla oli niin paljon homeita). Nyt viimeksi Liikalalla oli puhetta että tutkivat Urbanskin kanssa jotain muuta valmistetta tuota korvaamaan, joku luontaistuote. Sitä kai syötäis kauemman aikaa mutta tulisi halvemmaksi, noi Axilurit on hirveän kalliita eikä niitä aina edes saa apteekeista. Ja olishan se luontaistuote aina parempi!
        Mutta ei noistakaan siis mitään haittaa ole ollut, päin vastoin. Mut ihme ettei tästä maasta saa ihmisille tarkoitettuja matolääkkeitä. Pitää apteekissa sanoa olevansa kennelin omistaja kun kattovat pitkään kun ostaa niiltä varaston tyhjäksi...


      • MSAS hoidossa käynyt
        ja aijon käydä kirjoitti:

        loppuelämäni, jos Urbanski vain ottaa vastaan. Olen neuvonut sinne tuttuja ja ihmeitä on tapahtunut... nyt seuraan mielenkiinnolla pysyvätkö he terveinä ja mitä kaikkea tapahtuu.
        Madotus kiinnostaa. Kukahan tietäisi axilureista, siis onko ne todella turvallisia ihmisille, kun ei kukaan oikein tiedä.
        Ja olisi kiinnostavaa tietää miksi koululääketiede on unohtanut madot, esim lapamadon.
        Ei varmaan kukaan tiedä.

        jos vielä tätä ketjua luet ja muutkin kyseisessä hoidossa käyneet, olisi kiva vielä kuulla millaisia vaivoja on hoidettu ja monestiko olette käyneet (hoito on aika kallista mutta tietysti terveydestä maksaa mielellään)
        mulla löytyi yhtäkkisen painon laskun syynä koululääketieteen kokeessa loinen ja siihen tarjosivat täsmäantibioottia, jota vastahakoisesti kävin ottamaan ja menin entistä huonompaan kuntoon. Sain tietää Urbanskista ja nyt ollaan hoidossa.


      • R.H
        mitä tiedän kirjoitti:

        Kuulemma ovat eläinten lääkkeet puhtaampiakuin ihmisten käyttämät ja eniten tutkittuja. Ainakin Marjon mukaan nämä matolääkkeet ovat kaikkein vähiten haittavaikutuksia aiheuttavia ja jos vaivoja tulee kesken kuurin, oireet kuulemma johtuvat siitä että madot eivät ole kuolleet ja erittävät hermomykkyä, ei lääke eritä hermomyrkkyä kuten jotkut saattavat luulla. Silloin ohjeeksi ja avuksi ylimääräinen annos matolääkettä. Itse syön mieluummin matolääkkeet kuin kärsin matojen aiheuttamista lukemattomista vaivoista.

        Koululääketiede on bisnestä ja ihmiset jotka sitä pyörittävät ovat bisnessihmisiä. Heidän mielipiteensä on että parempi antaa matojen tehdä työtään että heilläkin riittä työtä... Liian yksinkertainen konsti saada ihmiset terveisksi madottamalla pari kertaa vuodessa.

        Luontaislääke tiede on aivan samanlaista bisnestä kuin koululääketiede.
        Homeopaatit muka hoitaa ihmisiä kokonaisuutena ja paskat. Itse olen käynyt muutaman kerran homeopaatilla ei mitään apua ja pelkkää rahastusta.Eikä mitään selitetty kunnolla asiakkaalle lykättiin vaan puteli käteen.Entä vastuu kysymykset jos asiakkaan tila vaan pahenee homeopaattisista hoidoista.


    • homeopaatti

      Olen päivätyössä jossa kohtaan jatkuvasti ihmisiä jotka tulevat hoidattamaan itseään homeopatialla kun eivät muut keinot ole tepsineet ja kuulen lähes päivittäin kommentteja:
      "vaikka en mä naihin kyllä usko"

      Sellaisille ihmisille on mukava todeta että se ei haittaa paranemistasi lainkaan vaikka et uskoisi, tämä ei nimittäin ole uskon asia!

      Paranevatko eläimet homeopatialla koska uskovat siihen??
      Paranevatko pienet vauvat homeopatialla, koska heillä on vankka usko paranemiseensa??

    • Uskooko

      Joku psykopatiaan ihan oikeasti?

    • Ei uskonasia

      Pakko uskoa, kun tuttu rouva jolla on ollut käsissä paha ihottuma ja verisiä halkeamia 15 vuotta parani homeopatialla 3 kuukaudessa.
      Toinen jolla ollut joka toinen viikko migreeni yli 20 vuotta, homeopatialla migreeni loppui 2 kuukaudessa ja on jo ollut poissa toista vuotta.

      • Kärsivä

        Itse menossa Bioresonassi hoitoon ensimmäistä kertaa tänään, Urbanskin oppilas tekee, homeopaatti E.Liikala ja toivon että saan apua migreeniin. Kumpi hoidoista sitten on parempi, en tiedä. Ehkä hän ottaa molemmat opit avukseen.
        Olen kyllästynyt ainaiseen lääkkeiden popsimiseen ja nyt lääkäri ehdottaa estolääkitystä, psyykelääkettä kipuihin, niin haen mielelläni apua muualta.


      • Pikkis
        Kärsivä kirjoitti:

        Itse menossa Bioresonassi hoitoon ensimmäistä kertaa tänään, Urbanskin oppilas tekee, homeopaatti E.Liikala ja toivon että saan apua migreeniin. Kumpi hoidoista sitten on parempi, en tiedä. Ehkä hän ottaa molemmat opit avukseen.
        Olen kyllästynyt ainaiseen lääkkeiden popsimiseen ja nyt lääkäri ehdottaa estolääkitystä, psyykelääkettä kipuihin, niin haen mielelläni apua muualta.

        Kas kun sattui silmään tämä keskustelu! :) Minäkin olen käynyt tuolla Elise Liikalan bioresonanssihoidoissa, jo kolme kertaa. Ihan mieletöntä oli!
        Multa löytyi kropasta valtavasti homeita (tiedän ainakin olleeni töissä yhdessä homeisessa työpaikassa ja ehkä asunutkin yhdessä homeasunnossa) ja (käsittääkseni) niiden aiheuttamaa kaikkea muutakin, loisia ja sieniä... Mutta nyt on niistä päästy ja olo on kuin eri planeetalta. Ei väsytä enää alituiseen, ja jatkuvat vatsavaivat on loppuneet. Niitä homeita on vieläkin, niistä voi kestää kauankin kunnes ne häipyy kokonaan, eli jatkan vielä käyntejä.
        Siskoni kävi sitten myös, hänellä löytyi tulossa olevia kasvaimia vatsanalueelta ja niistä päästiin eroon ennenkuin ne ehtivät ilmetäkään. Ja hän sai henkisellä puolella tarmoa tehdä elämässään isoja ratkaisuja, päättää vaikean ihmissuhteen ja vaihtaa paikkakuntaa... tuo vaikuttaa henkisellä puolella myös, olen sen itsekin kokenut! No se on niinkuin homeopatiaa joka myös vaikuttaa sekä fyysiseen että henkiseen, mutta paljon nopeampaa ja tehokkaampaa. Ja on tuolla käyneet monet työkaverit ja sukulaiset muutkin, joko Liikalalla tai Urbanskilla, ja kaikki on saaneet enemmän tai vähemmän apua. No ei sais mainostaa mutta tekee mieli kertoa näistä kokemuksista kun ne on olleet niin huikeita!

        Toivottavasti sinäkin Kärsivä olet saanut apua!


      • Miten elät?
        Pikkis kirjoitti:

        Kas kun sattui silmään tämä keskustelu! :) Minäkin olen käynyt tuolla Elise Liikalan bioresonanssihoidoissa, jo kolme kertaa. Ihan mieletöntä oli!
        Multa löytyi kropasta valtavasti homeita (tiedän ainakin olleeni töissä yhdessä homeisessa työpaikassa ja ehkä asunutkin yhdessä homeasunnossa) ja (käsittääkseni) niiden aiheuttamaa kaikkea muutakin, loisia ja sieniä... Mutta nyt on niistä päästy ja olo on kuin eri planeetalta. Ei väsytä enää alituiseen, ja jatkuvat vatsavaivat on loppuneet. Niitä homeita on vieläkin, niistä voi kestää kauankin kunnes ne häipyy kokonaan, eli jatkan vielä käyntejä.
        Siskoni kävi sitten myös, hänellä löytyi tulossa olevia kasvaimia vatsanalueelta ja niistä päästiin eroon ennenkuin ne ehtivät ilmetäkään. Ja hän sai henkisellä puolella tarmoa tehdä elämässään isoja ratkaisuja, päättää vaikean ihmissuhteen ja vaihtaa paikkakuntaa... tuo vaikuttaa henkisellä puolella myös, olen sen itsekin kokenut! No se on niinkuin homeopatiaa joka myös vaikuttaa sekä fyysiseen että henkiseen, mutta paljon nopeampaa ja tehokkaampaa. Ja on tuolla käyneet monet työkaverit ja sukulaiset muutkin, joko Liikalalla tai Urbanskilla, ja kaikki on saaneet enemmän tai vähemmän apua. No ei sais mainostaa mutta tekee mieli kertoa näistä kokemuksista kun ne on olleet niin huikeita!

        Toivottavasti sinäkin Kärsivä olet saanut apua!

        millä keinoin ihmiset itseään hoitavat. Näyttää siltä, että ihmiset eivät paneudu tässä yhteiskunnassa asioihin, vaan perustavat mielipiteensä ja toimenpiteensä toisten ihmisten tietojen ja kokemusten varaan.

        On vaikea uskoa, että veteen potenssoitu pilleri ikään kuin voimaannuttaisi pillerin tehoa. Tätä asiaa tutki dosentti Juha Merikoski Jyväskylän yliopiston fysiikanlaitoksesta artikkelissaan Fysiikka vs. homeopatia.

        Merikoski tutki fysiikan lakien näkökulmasta homeopatiaa artikkelissaan. Merikoski totesi, että täysi mahdottomuus, että vesi potenssoituisi ja siten voimaannuttaisi "lääkeaineen" osaa. Jos tämä toimisi, voitaisiin esim. Koskenkorvan viinan alkoholipitoisuutta vahvistaa "potenssoimalla". Koska fysiikan lakien mukaisesti tätä on mahdotonta tehdä, totesi Merikoski artikkelissaan, että kysymyksessä täytyy olla magiaan liittyviä asioita.

        Itse olen Merikosken kanssa samaa mieltä.

        Ymmärrän, että tässä maailmassa on hyvä ja paha sekä oikea ja väärä.

        Jeesukseen Kristukseen uskovana ihmisenä en voisi ottaa vastaan tätä hoitomuotoa. Ymmärrän asian niin, että sen kautta ihmisiä orjuutetaan kiinni pahuuden henkivaltoihin.

        Vaikka kuinka perusteltaisiin sillä, että ihmiset parantuvat, niin joka kerta pahuus saa otteen syvemmälti ihmisestä ja kun ihminen haluaa hetkellistä hyvää oloa lisää, ihmistä sidotaan/orjuutetaan ihmistä enemmän kiinni tähän pahuuden henkivaltaan (Saatana).

        Saatanan tehtävänä on vetää mukanaan ihmisiä kadotukseen eri keinoin, pois Jumalan antamasta alkuperäisestä elämän tarkoituksesta. Homeopatia on yksi näistä, vyöhyketerapia toinen jne.

        Hyvä uutinen on, että kaikki on aina muutettavissa ihmisen elinaikana. Sinun täytyy kääntyä vain Jumalan puoleen ja ottaa vastaan sydämeensä Jeesus Kristus, syntyä uudesti Jumalan Pyhästä Hengestä. Ja saat kokea todellisen rakkauden elämääsi. Silloin kaikki orjuuden kahleet katkeavat ja koet todellisen parantumisen Jumalasta. Niin saamme olla hänen kanssaan paratiisissa iankaikkisesti ja emme todellakaan tarvitse homeopaattisia lääkkeitä, kun sairauksia ei enää ole.


      • Herran pieksut
        Miten elät? kirjoitti:

        millä keinoin ihmiset itseään hoitavat. Näyttää siltä, että ihmiset eivät paneudu tässä yhteiskunnassa asioihin, vaan perustavat mielipiteensä ja toimenpiteensä toisten ihmisten tietojen ja kokemusten varaan.

        On vaikea uskoa, että veteen potenssoitu pilleri ikään kuin voimaannuttaisi pillerin tehoa. Tätä asiaa tutki dosentti Juha Merikoski Jyväskylän yliopiston fysiikanlaitoksesta artikkelissaan Fysiikka vs. homeopatia.

        Merikoski tutki fysiikan lakien näkökulmasta homeopatiaa artikkelissaan. Merikoski totesi, että täysi mahdottomuus, että vesi potenssoituisi ja siten voimaannuttaisi "lääkeaineen" osaa. Jos tämä toimisi, voitaisiin esim. Koskenkorvan viinan alkoholipitoisuutta vahvistaa "potenssoimalla". Koska fysiikan lakien mukaisesti tätä on mahdotonta tehdä, totesi Merikoski artikkelissaan, että kysymyksessä täytyy olla magiaan liittyviä asioita.

        Itse olen Merikosken kanssa samaa mieltä.

        Ymmärrän, että tässä maailmassa on hyvä ja paha sekä oikea ja väärä.

        Jeesukseen Kristukseen uskovana ihmisenä en voisi ottaa vastaan tätä hoitomuotoa. Ymmärrän asian niin, että sen kautta ihmisiä orjuutetaan kiinni pahuuden henkivaltoihin.

        Vaikka kuinka perusteltaisiin sillä, että ihmiset parantuvat, niin joka kerta pahuus saa otteen syvemmälti ihmisestä ja kun ihminen haluaa hetkellistä hyvää oloa lisää, ihmistä sidotaan/orjuutetaan ihmistä enemmän kiinni tähän pahuuden henkivaltaan (Saatana).

        Saatanan tehtävänä on vetää mukanaan ihmisiä kadotukseen eri keinoin, pois Jumalan antamasta alkuperäisestä elämän tarkoituksesta. Homeopatia on yksi näistä, vyöhyketerapia toinen jne.

        Hyvä uutinen on, että kaikki on aina muutettavissa ihmisen elinaikana. Sinun täytyy kääntyä vain Jumalan puoleen ja ottaa vastaan sydämeensä Jeesus Kristus, syntyä uudesti Jumalan Pyhästä Hengestä. Ja saat kokea todellisen rakkauden elämääsi. Silloin kaikki orjuuden kahleet katkeavat ja koet todellisen parantumisen Jumalasta. Niin saamme olla hänen kanssaan paratiisissa iankaikkisesti ja emme todellakaan tarvitse homeopaattisia lääkkeitä, kun sairauksia ei enää ole.

        voikaa ihminen olla pieni....eikö KAIKKI paraneminen ole Jumalasta. Sinutko hän vain mielipiteineen hyväksyy?? Sääliksi käy ihmiset jotka ovat NOIN oikeassa..=))) Tervettä elämää sinullekin


      • A
        Miten elät? kirjoitti:

        millä keinoin ihmiset itseään hoitavat. Näyttää siltä, että ihmiset eivät paneudu tässä yhteiskunnassa asioihin, vaan perustavat mielipiteensä ja toimenpiteensä toisten ihmisten tietojen ja kokemusten varaan.

        On vaikea uskoa, että veteen potenssoitu pilleri ikään kuin voimaannuttaisi pillerin tehoa. Tätä asiaa tutki dosentti Juha Merikoski Jyväskylän yliopiston fysiikanlaitoksesta artikkelissaan Fysiikka vs. homeopatia.

        Merikoski tutki fysiikan lakien näkökulmasta homeopatiaa artikkelissaan. Merikoski totesi, että täysi mahdottomuus, että vesi potenssoituisi ja siten voimaannuttaisi "lääkeaineen" osaa. Jos tämä toimisi, voitaisiin esim. Koskenkorvan viinan alkoholipitoisuutta vahvistaa "potenssoimalla". Koska fysiikan lakien mukaisesti tätä on mahdotonta tehdä, totesi Merikoski artikkelissaan, että kysymyksessä täytyy olla magiaan liittyviä asioita.

        Itse olen Merikosken kanssa samaa mieltä.

        Ymmärrän, että tässä maailmassa on hyvä ja paha sekä oikea ja väärä.

        Jeesukseen Kristukseen uskovana ihmisenä en voisi ottaa vastaan tätä hoitomuotoa. Ymmärrän asian niin, että sen kautta ihmisiä orjuutetaan kiinni pahuuden henkivaltoihin.

        Vaikka kuinka perusteltaisiin sillä, että ihmiset parantuvat, niin joka kerta pahuus saa otteen syvemmälti ihmisestä ja kun ihminen haluaa hetkellistä hyvää oloa lisää, ihmistä sidotaan/orjuutetaan ihmistä enemmän kiinni tähän pahuuden henkivaltaan (Saatana).

        Saatanan tehtävänä on vetää mukanaan ihmisiä kadotukseen eri keinoin, pois Jumalan antamasta alkuperäisestä elämän tarkoituksesta. Homeopatia on yksi näistä, vyöhyketerapia toinen jne.

        Hyvä uutinen on, että kaikki on aina muutettavissa ihmisen elinaikana. Sinun täytyy kääntyä vain Jumalan puoleen ja ottaa vastaan sydämeensä Jeesus Kristus, syntyä uudesti Jumalan Pyhästä Hengestä. Ja saat kokea todellisen rakkauden elämääsi. Silloin kaikki orjuuden kahleet katkeavat ja koet todellisen parantumisen Jumalasta. Niin saamme olla hänen kanssaan paratiisissa iankaikkisesti ja emme todellakaan tarvitse homeopaattisia lääkkeitä, kun sairauksia ei enää ole.

        SAATANA kerää satoa jos et pidä VARAASI. Se vaanii joka kulmassa ja seuraa sinua, missään et voi olla siltä turvassa, se on nimittäin mielessäsi. Kuvitelmasi ovat sinulle hyvin todellisia oli se "totta" tai ei, niin ettei sillä enää lopuksi ole enää väliä. Jos kuvittelet eläväsi saatanan pelossa, niin on se sinulle käytännössä yhtä paha ja todellinen, kuin että tuo saatana olisi oikeasti olemassa. Sinä LOIT hänet itsellesi. Sinä olet siis Jumala, joka pystyy luomaan mieleensä mitä tahansa. Millään muulla ei ole väliä. Oma mielesi on sinun maailmasi.

        Saatana on miesten aikanaan keksimä myyttinen hahmo, jolla mies saattoi kahlita naisen pelottavan voiman, mitä mies ei ymmärtänyt. Ja koskapa vain mies oli kyllin voimakas puolustamaan naista tuolta saatanalta, niin mies nosti itsensä johtajaksi ja nainen sai väistyä. Nyt tämä pelon ja vallankäytön aikakausi on tullut nyt päätökseensä, ensin näkyväksi. Voimme ojen taa yhteistyön käden toisillemme. Luoda paratiisin maan päälle.

        Voit luopua yleisistä uskomuksista ja alkaa ajatella ihan itse. Miten: hiljentymällä. Mielestäsi löydät kaikki tarvittavat vastaukset, et itsesi ulkopuolelta. Joku tai jokin voi auttaa sinua siinä, mutta loppupelissä sinun on itse tehtävä työ. Et ole kuitenkaan yksin. Et ole koskaan ollut. Voit aina pyytää siihen apua.

        Mielesi myös pystyy vetämään puoleensa asioita ja mahdollisuuksia mihin kiinnität huomiota. Jos pelkäät epäonnistuvasi, epäonnistut melko varmasti. Jos ajattelet olevasi sairas, tyhmä, köyhä - pysyt myös sellaisena. Jos ajallelet näin, niin ne ovat niitä asioita mihin aina kiinnität huomiosi, et huomaa muita mahdollisuuksia. Aika ajoin oteesi kuitenkin onneksi herpaantuu ja voitkin huomata kohdallasi tulleen uusia mahdollisuuksia. Kutsut niitä onnenpotkuiksi, vaikka ne muuten olisivatkin ihan normaali olotila. Rentoudu, hyvin menee. Voit myös ajatella niitä positiivisia asioita, mitä haluat. Kikkana on vain ajatella että sinulla on jo se, mitä haluat, koska muuten vain vahvistat ajatusta puutteesta. Kuulostaako hankalalta? Harjoittelu tekee mestarin. Aloita jostakin helposta.

        Tiede ja henkisyys alkavet lähestyä toisiaa. Kvanttifysiikassa on jo todistettu, että kohdetta ei voi tutkia ilman, että itse tutkija vaikuttaa tutkittavaan kohteeseen. Ennen pitkää nimittäin jopa tehtyyn absoluuttiseen tyhjyyteen ilmestyy atomeja tarkastelijan kiinnittäessä siihen huomion. Lääkkeet parantavat koska uskot niin.

        En osaa tarkasti kuvata homeopatian mekanismia, mutta ehkä siihen liittyy veden kyky kopioida ja tallentaa ja monistaa informaatiota (Masaru Emoto). Vaikka itse ainetta ei enää olekaan vesiliuoksessa mukana, niin sen informaatio on kopioituna veteen. Laimentaminen saattaa tehostaa vaikutusta sen vuoksi, että muiden häiritsevien informaatioiden suhteellinen vaikutus vähenee. Tämä on vain juuri keksimäni teoria. Tai sitten siinäkin vaikuttaa havainnotsija eli tekijä. Kysymys ei kuitenkaan ole mistään magiasta ja selkeä teoria löytyy vielä.

        Tiedätkö, mitä on HENKISYYS?
        Jonkun mielestä se on "Ihmisten keksimä nimitys sille, mitä he eivät vielä tunne."
        Kuka osasi 1600 luvulla arvata että tieto kulkee vielä langattomasti? Olisi varmaan poltettu roviolla. Keksit kyllä lisää esimerkkejä.

        Onnea matkallesi, minkä polun sitten valitsetkin.


      • ..............
        Miten elät? kirjoitti:

        millä keinoin ihmiset itseään hoitavat. Näyttää siltä, että ihmiset eivät paneudu tässä yhteiskunnassa asioihin, vaan perustavat mielipiteensä ja toimenpiteensä toisten ihmisten tietojen ja kokemusten varaan.

        On vaikea uskoa, että veteen potenssoitu pilleri ikään kuin voimaannuttaisi pillerin tehoa. Tätä asiaa tutki dosentti Juha Merikoski Jyväskylän yliopiston fysiikanlaitoksesta artikkelissaan Fysiikka vs. homeopatia.

        Merikoski tutki fysiikan lakien näkökulmasta homeopatiaa artikkelissaan. Merikoski totesi, että täysi mahdottomuus, että vesi potenssoituisi ja siten voimaannuttaisi "lääkeaineen" osaa. Jos tämä toimisi, voitaisiin esim. Koskenkorvan viinan alkoholipitoisuutta vahvistaa "potenssoimalla". Koska fysiikan lakien mukaisesti tätä on mahdotonta tehdä, totesi Merikoski artikkelissaan, että kysymyksessä täytyy olla magiaan liittyviä asioita.

        Itse olen Merikosken kanssa samaa mieltä.

        Ymmärrän, että tässä maailmassa on hyvä ja paha sekä oikea ja väärä.

        Jeesukseen Kristukseen uskovana ihmisenä en voisi ottaa vastaan tätä hoitomuotoa. Ymmärrän asian niin, että sen kautta ihmisiä orjuutetaan kiinni pahuuden henkivaltoihin.

        Vaikka kuinka perusteltaisiin sillä, että ihmiset parantuvat, niin joka kerta pahuus saa otteen syvemmälti ihmisestä ja kun ihminen haluaa hetkellistä hyvää oloa lisää, ihmistä sidotaan/orjuutetaan ihmistä enemmän kiinni tähän pahuuden henkivaltaan (Saatana).

        Saatanan tehtävänä on vetää mukanaan ihmisiä kadotukseen eri keinoin, pois Jumalan antamasta alkuperäisestä elämän tarkoituksesta. Homeopatia on yksi näistä, vyöhyketerapia toinen jne.

        Hyvä uutinen on, että kaikki on aina muutettavissa ihmisen elinaikana. Sinun täytyy kääntyä vain Jumalan puoleen ja ottaa vastaan sydämeensä Jeesus Kristus, syntyä uudesti Jumalan Pyhästä Hengestä. Ja saat kokea todellisen rakkauden elämääsi. Silloin kaikki orjuuden kahleet katkeavat ja koet todellisen parantumisen Jumalasta. Niin saamme olla hänen kanssaan paratiisissa iankaikkisesti ja emme todellakaan tarvitse homeopaattisia lääkkeitä, kun sairauksia ei enää ole.

        SINÄ OLET ITSE PERKELEESTÄ, KUN MOLLAAT VAIHTOEHTOISIA HOITOJA.
        TAIDAT OLLANIITÄ SAA....TANAN JEHOVALAISIA, JOILLA ON TAAS MAAILMANLOPPU HUOMENNA.
        HEH...JEHOVALAISTEN MAAILMA LOPPUUU HUOMENNA.....
        KUNPA LOPPUISKIN ......HAH

        SAATANAN TEHTÄVÄNÄ ON HOITAA SUT HAUTAAN MAHDOLLISIMMAN NOPEESTI, SIIS POIS MEITTII KIUSAAMASTA.

        KELEEN PSYKOPAAATTI, SUT PITÄIS PANNA MEUHKAAN SINNE PEHMUSTETTUUN KOPPIIN JA VALKOISEEN TAKKIIN.


    • huolehdi itsestäsi

      Kokeiltu on sekä homeopatiaa, ett Marjo Urbanskin hoitoa. Nämä toimivat! Tuolla uskontopuolen kannanotosta ihmettelen, eikö nykyinen lääketehtaiden tuotteiden liika ja väärä käyttäminen ole väärin jos mikä!?

    • Vaarallista

      Homeopatia on keksitty jo v. 1755. Kyseessä on hoitomuoto, jossa samanlaisella parannetaan samanlainen. Esimerkiksi erittäin laimennettu risiiniöljy- vesiliuos parantaa ripulisairaan. Tai sitten lyijymyrkytyksen uhrille annetaan erittäin laimennettua lyijyvesiliuosta. Jo nämä esimerkit osoittanevat, että kyseessä ei ole muu kuin erehdykseen perustuva hoitomuoto. Laimennussuhteet ovat niin suuria, että vedestä tai alkoholista voi olla mahdoton edes erottaa mainittua alkuperäistä ainetta. Mikä sitten siinä voi parantaa sairaan. On selitetty, että homeopaattisessa hoidossa potensoidulla lääkkeellä on kyky vastaanottaa parantava informaatio joltakin toiselta aineelta, vaikka vaikuttava aine laimennuksessa häviää. Tämä osoittaa, että homeopatian takana on okkultismia eli salatiedettä, koska lääkeaineisiin on mahdollisesti loitsuttu alkeisvoimia. Rahat menevät hukkaan.

      Marjut Vironhovi kirjoittaa kirjassaan Vapaaksi valkoisen valheen verkosta s.52: "Kuten monissa muissakin demonisiin voimiin perustuvissa hoidoissa, ihminen alkaa oireilla ahdistusta, levottomuutta, unihäiriöitä, pelkotiloja jne. Siinä tapauksessa, että hom.lääke ei ole demonisoitu, se on ns. plasebo-lääke eli pelkästään maitosokeritabletti tai alkoholi-vesiliuosta, josta vaikuttava aine on laimennettu pois." Hän varoittaa, ettei ainakaan kenenkään kristityn pitäisi osallistua homeopatiaan.

      • Myrkytöntä

        elämää ja luontoa kunnioittava homeopatia on (näin myös luojaa kunnioittava) ja vaikka laimentaminen menee yli ymmärryksen se on hyvin loogista, nimittäin samankaltainen parantaa samanlaisen.


      • åi9utgi
        Myrkytöntä kirjoitti:

        elämää ja luontoa kunnioittava homeopatia on (näin myös luojaa kunnioittava) ja vaikka laimentaminen menee yli ymmärryksen se on hyvin loogista, nimittäin samankaltainen parantaa samanlaisen.

        Uskon.
        Jos kittaan illalla tusinan oluita ja aamulla on hutoi olo, niin yksi homeopaattinen auttaa.

        Homeopatian teoria on 1700 luvun taikauskoa. Sokkotesteissä ei ole ikinä löydetty plaseboa vahvempaa näyttöä.


      • kerroit
        åi9utgi kirjoitti:

        Uskon.
        Jos kittaan illalla tusinan oluita ja aamulla on hutoi olo, niin yksi homeopaattinen auttaa.

        Homeopatian teoria on 1700 luvun taikauskoa. Sokkotesteissä ei ole ikinä löydetty plaseboa vahvempaa näyttöä.

        että yksi homeopaattinen auttaa!

        Miksi ei enää sokkotestissä autakkaan???


      • ouygouyf
        kerroit kirjoitti:

        että yksi homeopaattinen auttaa!

        Miksi ei enää sokkotestissä autakkaan???

        olutkaan taitaisi auttaa, jos se pitäisi ensin sekoittaa 10 000 litraan vettä. Seosuhde jäisi vieläkin homeopaattiselle yhdisteelle melko vahvaksi.
        Ei se auta. Usko pois.


      • skeptikko
        Myrkytöntä kirjoitti:

        elämää ja luontoa kunnioittava homeopatia on (näin myös luojaa kunnioittava) ja vaikka laimentaminen menee yli ymmärryksen se on hyvin loogista, nimittäin samankaltainen parantaa samanlaisen.

        Jos jalka on poikki katkaistaan toinenkin, tuo samankaltaisuuden parantava vaikutus on täysin henkimaailman juttu.
        Vaikka monet nykyajan rokotteet perustuvat heikennetylle tai muutetulle taudinaiheuttajalle ei kyse ole samasta asiasta. Sama sairaus voi aiheuttaa eri ihmisillä erilaiset oireet ja samanlaiset oireet taas voivat johtua eri sairauksista, miten näitä hoidetaan samankaltainen parantaa samanlaisen periaatteella?.

        Ihminen haluaa nähdä vain omia uskomuksiaan vahvistavia asioita, uskoo sitten homeopatiaan tai jumalaan, molemmilla on sama vaikutus ihmiseen.

        Koululääketieteen menetelmät ovat usein vain oireita hoitavia ei varsinaisesti syitä poistavia, homeopatia tosin on siitä hyvä että se ei ainakaan aiheuta mitään lisäongelmia, tosin se ei myöskään auta.
        Nykylääketieteellä olisi vielä paljon opittavaa luonnosta ja vanhoista parannusmenetelmistä.

        Olen kokeillut sekä homeopaattisia lääkkeitä ja akupunktiota, ilman vaikutusta.
        Myös koululääketieteen keinoja on kokeiltu hieman paremmin tuloksin, mutta suurin osa niistäkin vailla vaikutusta.

        Homeopaattinen ja luonnonmukainen lääkitys ovat myös aivan eri asiat, vaikka ne helposti sekoittuvatkin.
        Homeopaattinen lääke ei sisällä mitään vaikuttavia aineita saati mitään veteen siirtynyttä "koodia" jonka keho muka osaisi lukea ja siten parantaa.
        Jos etiketissä lukee jotain muutakin kuin vesi ja/tai alkoholi ja jos niitä aineita siellä todella on, niin sitten se ei enää ole homeopaattista.

        Akupunktiotakin pidetään homeopaattisena mitä se ei ole, luonnonmukaiste se kyllä on mitä suurimmassa määrin.
        Vaikka akupunktio ei vielä olekaan täysin länsimaisen lääketieteen hyväksymää enkä itse ole saanut siitä apua pidän sitä silti varteenotettavana vaihtoehtona koululääketieteelle.

        Muistakaa että vaikka kuinka käyttäisitte homeopaattisia lääkkeitä tai hoitoja käykää silti lääkärillä jotta ei tulisi ikäviä yllätyksiä.


    • vatsaongelmat

      tää on jo aika vanha keskustelu, mutta mielenkiinnolla lueskelin, aika huvittavia juttuja löytyy myös - no jokainen tallaa tyylillään. its ekäynyt resonanssissa kerran, toiveikkana olen että saisin loiset pois! yksi 12 päivän kuuri tehty, ei ole vielä tehonnut, täytynee tehdä toinen.

      voitteko kertoa omia kokemuksia ja vinkkejä - mitä kaikkea söitte kuurin aikana, mitä ette syöneet jne jne? te jotka kärsitte samoista vaivoista tiedätte varmaan, että tämä on ihan hirveetä painia vatsaongelmien kanssa, ja teen mitä tahansa, jotta saisin loiset pois! nyt tosin antibioottikuuri menossa, joka varmasti pahentaa tätä kaikkea. kaikki vinkit otetaan vastaan! jos joku jaksais perusteellisesti kertoa, miten te itse saitte ne loiset loppuenlopuksi pois! kiitos on suuri!

      • Edgar Caycen opit

        Jos lapamatoja tai vastaavia suolistossa tai vatsassa, niin syöt vain raakaa keräkaalia muutaman päivän, niin lähtevät kuin kuppa töölöstä.

        Ohje on Edgar Cayceltä.


      • kristiina72

        Jos et ole vielä saanut apua ja luet edelleen palstaa, niin kokeilepa tätä: Hapanta punaviiniä (eli sellaista, jossa mahd. vähän sokeria) n.1/2 dl aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä tyhjään mahaan muutaman viikon ajan. Eräs ystäväni sai sillä loisen suolistosta häviämään. Se on vanha konsti.


    • --------............

      Ainakin sinä tunnut uskovan ja ihan aikuisten oikeesti, vieläpä.

    • Kysyy ja ihmettelee

      Kysyisin sellaisilta henkilöiltä, jotka vetoavat homeopatista tehtyihin tutkimuksiin, joissa sen ei ole todettu oelvan vaikuttava, että tiedättekö millä tavin nämä tutkimukset on tehty? Miten tehdään kaksoissokkotukimus aineilla, jotka vaihtelevat henkilön mukaan?

      Minua kiinnostaa tietää kuinka kokeellisesti voidaan tutkia lääkkeitä tai lääkkeiden tehoa, joita annetaan sen mukaan miten henkilö kokee vaivansa, miten hän nukkuu, missä asennossa ja mistä hänellä kutiaa? Eli vaiva ei ole aina samalla lääkkeellä sama eikä samaan vaivaan ole aina sama lääke. Näin olen ymmärtänyt. Ei voida siis jakaa ihmisiä länsimaisen lääketieteen mukaan samavaivaisiksi ja antaa heille samaa lääkettä. miten kaksoissokkokoe siis toeteutetaan?

    • Uskovaiset eläimet

      Itse olen ehdottanut 100 hengen koeryhmää, joita kaikkia lyödään "vasralla" peukaloon, 50 annetaan Arnicaa ja 50 blaseboa. Onko vapaaehtoisia ;)

      Itse olen niin monta elukkaa saanut paranemaan homeopatialla ja ne välttyneet antibioottikuureilta, aikamoista sattumaa ja uskomusta, miksei aikaisemmin käynyt niin, ennen homeopaattisia?

    • Lääkäritkin käyttää

      Homeopatia ei ole uskon asia, vaan tulokset ratkaisevat. Myös lääkärit ovat huomanneet että homeopatialla saadaan parhaat tulokset:

      "Saan tosin huomattavasti paremmat tulokset homeopaattina kuin lääkärinä, Sulkakoski lisää."

      http://www.studio55.fi/hyvaolo/artikkeli.shtml/1318905/asiantuntija-perustelee-homeopatia-vai-koululaaketiede

    • Sikailupiikki
    • Mutta sehän toimii!

      Mä kärsin vatsaongelmista ja lähinnä kuvotuksesta. Kävin Urbanskilla ja söin 12 päivän kuurin matoläkkeitä ja muitakin "lääkkeitä" kuten esim kurpitsansiemeniä ja sitruunanmehua. Sillä lähti muuten kuukautiskivutkin. Enää ei tarvi syödä särkylääkkeitä. Muut loiset lähti, mutta heisimato lähti vasta kun kävin pari kertaa otsonipesussa (suolihuuhtelu otsonoidulla vedellä) Nummelassa. Sen jälkeen ei ole kuvottanut. Aikaisemmin, kun tuli nälkä, piti ruokaa saada aika nopeasti tai muuten saattoi tulla tosi huono olo. Nykyään nälkä tulee samaan malliin, mutta jos ruoka ei saa, nälkä menee ohi. Se on ihan mahtavaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      662
      4906
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3529
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      155
      3268
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2518
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2339
    6. 257
      1923
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe