neutrogena kokemuksia?

minna-tyttö

olen käyttänyt neutrogenan visibly clear 2 in 1 wash maskia yli kaksi viikkoa ja ihoni kunto on pahentunut ihan kauheasti! ainetta on ylistetty ja sanottu että jos tämä ei auta niin käänny ihotautilääkärin puoleen. on se kumma kun normaali halpa siwan kasvojenpuhdistusainekin on sata kertaa parempaa kuin apteekista ostettu hintava puhdistusaine.

normaalia?
missä vika?
kokemuksia?

11

5960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruiskaunokki

      En kyllä yhtään ymmärrä. Ite oon käyttäny tuotetta jo kuukauden ajan ja iho näyttää paranevan aina vaan entistä enemmän!

      Minkälainen ihosi on? Pintakuiva, herkkä, rasvanen, sekaiho? Tuo kyseinen tuotehan on tarkotettu rasvaselle iholle. Satutkohan käyttämään väärää ainetta vääränlaiselle iholle?

      • minna-tyttö

        siis mulla on sekaiho, joskus tosi rasvanenkin, mutta kun oon alkanu käyttään tota, niin on kyllä kuivunu aika lailla; ihoa kiristää ja hilseilee myös vähän...

        en kyllä ymmärrä minäkään...


      • Ruiskaunokki
        minna-tyttö kirjoitti:

        siis mulla on sekaiho, joskus tosi rasvanenkin, mutta kun oon alkanu käyttään tota, niin on kyllä kuivunu aika lailla; ihoa kiristää ja hilseilee myös vähän...

        en kyllä ymmärrä minäkään...

        Yksi juttu ainakin on selvää - Vaihda ainetta! Oot varmasti sen jo tehny.

        Mulla oli sama ongelma Roc nimisen tuotteen kanssa. Se kuivatti ja ihoa kiristi.

        Voi olla, että tuote on sulle liian voimakas. Tai ehkä käytät sitä liian usein. Ehkei sulla kuitenkaan oo tarpeeksi rasvanen iho ja aine vaikuttaa sen verran voimakkaasti, että iho kuivuu, kiristää ja jopa hilseilee.

        En todellakaan oo asiantuntija, nämä ovatkin sitten ihan omia johtopäätöksiä. Mutta todellakin, harvenna tuotteen käyttämistä tai vaihda kokonaan.

        Voit tehdä niinkin, että lopetat Neutrogenan käyttämisen vähäksi aikaa ja kokeilet sitten uudestaan. Minulla toi kerran toimi erään aineen kanssa.


      • minna-tyttö
        Ruiskaunokki kirjoitti:

        Yksi juttu ainakin on selvää - Vaihda ainetta! Oot varmasti sen jo tehny.

        Mulla oli sama ongelma Roc nimisen tuotteen kanssa. Se kuivatti ja ihoa kiristi.

        Voi olla, että tuote on sulle liian voimakas. Tai ehkä käytät sitä liian usein. Ehkei sulla kuitenkaan oo tarpeeksi rasvanen iho ja aine vaikuttaa sen verran voimakkaasti, että iho kuivuu, kiristää ja jopa hilseilee.

        En todellakaan oo asiantuntija, nämä ovatkin sitten ihan omia johtopäätöksiä. Mutta todellakin, harvenna tuotteen käyttämistä tai vaihda kokonaan.

        Voit tehdä niinkin, että lopetat Neutrogenan käyttämisen vähäksi aikaa ja kokeilet sitten uudestaan. Minulla toi kerran toimi erään aineen kanssa.

        mä kyllä lopetan sen kokonaan. ku heti ekan käyttökerran jälkeen iho rupes kukkiin.. enkä taida enää uskaltaa edes avata sen aineen korkkia.

        kiitos avusta :)


      • pistää ihon
        minna-tyttö kirjoitti:

        mä kyllä lopetan sen kokonaan. ku heti ekan käyttökerran jälkeen iho rupes kukkiin.. enkä taida enää uskaltaa edes avata sen aineen korkkia.

        kiitos avusta :)

        pukkaamaan epäpuhtauksia. Iho yrittää epätoivoisesti kosteuttaa itseään, mutta kosteus ei pääse pintaan jos iho on paperikuiva ulkoisista pesuista johtuen.

        Epäpuhtaudet ei johdu yleensä pesujen puutteesta, vaan kosteustasapainon ongelmista. Paikallisesti jo syntyneitä voi kuivattaa, mutta jos kuivattaa koko naamaa niin tulos on se että epäpuhtaudet ihon alla vain lisääntyvät.

        En ole ammattilainen, mutta näin mun kävi ja mulle vastattiin. Iho on voinut paremmin kun jätin aamupesut (ja silikoniset voiteet) pois ja pyyhin vain kasvovedellä ennen kosteutusta ja meikkiä. Iltapesun jälkeen laitan aina tasapainottavaa kasvovettä.


    • Neutrogena fani

      Oon käyttänyt jo vuoden ja siis mun mielestäni tämä toimii. Kummallista!

    • 14 veee

      Mullakin oli vielä 4 viikkoa sitten todella huono iho täynnä finnejä, mutta pelastukseni oli neutrogena visibly clear. Teen aamuisin ihonkuorinnan ja sen jälkeen kasvovettä ja kosteusvoidetta ja illalla ihon pesu naamio 2 in 1 ja sen jälkeen kasvovesi ja kosteusvoide. Nyt mulla ei oikeesti oo yhtäkään finniä ja iho tosi hyvä :) kokeilkaa mut sulla varmaan johtuu se ihon huonominen siitä ettet käytä sen jälkeen kosteusoidetta vai ?

    • Kokemus..

      Muistan muinoin nuorena finninaamana ja aiemmin saippuaa käyttäneenä, kun ostin apteekista pesunestettä, Lactacyd taisi olla, vai oliko se Avecyd, aikaa tästä on vuosikymmeniä, niin ihoni siitä pelkästään kiristyi ja alkoi halkeilla nenänpielistä, aivan kuin olisi revennyt. Mitään hyötyä finneihin siitä eikä mistään muustakaan puhdistustuotteesta ei ollut. Kaiken maailman Clearasileihin ja muuhun roskaan upotin sievoiset summat ilman mitään hyötyä. Satuin luulemaan, että epäpuhtaudet ihossani johtuivat jotenkin puhtauden puutteesta.

      Vasta lääkäristä oli apua.

      Vaikea tietysti sanoa, johtuuko ihosi kunnon huononeminen Neutrogenasta vai ihan jostain muusta, hormoneista tms. Voi tietysti olla pelkästään ajallinen yhteensattumakin ja ihosi voisi olla huonommassa kunnossa riippumatta siitä, mitä tuotteita käytät.

    • 57285

      Kun alkaa käyttää uutta ihonhoitotuotetta, yleensä iho pukkaa finnejä ja epäpuhtauksia aluksi, näin iho puhdistuu vanhoista aineista ja muusta liasta. Iho uusiutuu n. kuukaudessa, jolloin tuote alkaa yleensä vasta tehoamaan!

    • addiktioiho

      Kun alotat Neutrogenan kasvoveden käytön, sitä et pysty sitten lopettamaan.
      Itse olen käyttänyt sitä vihreää neutrogenan kasvovettä niin kauan kuin se on ollu markkinoilla, ja kerran ajattelin että lopetasin sen käytön kun ihoni oli ollut hyvässä kunnossa ilman noita mömmöjäkin mutta varmuuden vuoksi aina pistin, paripäivää käytön lopettamisen jälkeen koko iho alue minne sitä olin pistänyt akoi muuttu todella kurmuraiseksi ja punaiseksi. Se oli aivan kamalaa, yritin olla vielä viikon ilman kasvovettä oireet vaan pahentuivat, sitten sorruin ja aloin taas käyttämään samaa kasvovettä ja PAM iho parani heti entiselleen. Enää en uskalla lopettaa sen käyttöä :S

    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt näitä Neutrogena tuotteita varmaan nyt kuukauden ajan ja olen todennut todella hyväksi! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe