Elikkä haluaisin ruotsalaista musiikkia, mutta ongelmana on että enpä juuri tiedä kuin laulajan Nordmanin, sekä Boten Annan biisin. Kaikki tieto ruotsinkielisistä biiseistä/artisteista/bändeistä keplaa; (Hevi biisejä/bändejä ei TARVI laittaa ellei ne ole erittäin erityisiä) Räppiä,poppia,rockia jne.
Kiitoksia kaikille valmiiksi!!! :)

abba
no jos et abbaa tiedä niin huhhuh! ace of base on myös hyvää 90-luvun kamaa. Tää nykymusa on suolesta, hevibändeistä The Haunted on huippu, Inflames on nykyään kans suolesta, Soilwork kans...Kyllä Abba on
Mutta biisien pitäisi olla ruotsinkielisiä. :) Ja vaikka Abballa olisi ruotsinkielisiä biisejä niinkuin varmaan onkin, niin ne ei oikeen iske. :)Kent
on helevetin hyvä vaihtoehto!Kiitoksia!
vieläkö löytyisi jotain. (: ei tarvitse olla mitää kaikkien tuntemuksessa olevia.Hmm...
No Basshunter on tuon Boten Anna -biisin esittäjä, jolla on kaikki muutkin biisit ruotsiksi.Mieleen tulee kaikki Darinit, Septemberit ja Amy Diamond, mutta kun ne ei tee ruotsalaista musiikkia. :S Hmm...
Sori, ei nyt tuu oikein mieleen... Haa, Ville Pusa! En nyt oo ihan satavarma, onko se sen taiteilijanimi, mut kuitenki, se tekee ruotsalaista musiikkia.
Pari artistia
ThåströmPetter
Eva Dahlgren
Lars Winnerback
Lena Phillipsson
Tomas Ledin
Gyllene Tider
Nanne Grönvall
vautsi kiitos paljon
Toivottavasti ovat vielä hyviäsit vielä
se räppäri nimeltään petter:)Pandora
Mutta minkä niminen on Pandoran orkka ?Eli minkä niminen on Pandoran orkesteri ?
Nimimerkki :Aina Ihana Pandora
The sounds
Kuunteleppa The soundsia, esim. youtubestaYksi huippuhyvä...
... on Bo Kaspers Orkesterkiiitos paljon kaikille.
kiitos kiiitosaivan
on Patrik Isaksson loistaava biisi on Du får göra som du vill!!!itse olen aivan koukussa :DMartin Stenmarkin
Suosittu ollut jo jonkin aikaa,voi kun muistaisi nimen.Sjumilakliv????? En ole aivan varma,mutta tosi hyvä levy.Onhan näitä naispuolisia Lena.PH. Shirley Clam.....Ruotsin viimeisin Idoli Markus Fagervall,superbra..ihana laulaja,toivottavasti laulaa joskus ruotsin kielelläkin.Suosittelen!!!Ja ehdottomasti...
Fronda!!!!Ja biisit Rullar Fram, Gränslandet ja Mister Brilliant on ainaki mun henk.koht. suosikkeja!tossa
tossa ruotsin levylista sivu...ni sielt vaa katteleeruotsalaiset esittäjät....www.hitlistan.se
tässä sulle "ruotsalaista"
noh muutama tässä
the soundsista tykkään eniten (ku se on mun lempibändi:)), muita ruotsalaisia mitä tulee mieleen on mm. the ark, Bodies without organs, Pain (joka on heviä kylläkin tai no industrialmetallia), Narnia ja kent..........ruotsalaista musiikkia
hei. se on muuten anna book.onhan olemassa muun muassa thomas ledin,magnus uggla,carola häggqvist,lena philipson,,roxette,europe,darin, tässä muutama.lisää tulossa kunhan saan yhteyden poikaani joka itse on muusikko ja asuu ruotsissa.voitko tarkentaa minkälaista musiikkia haluaisit?kun niitä on ihan laidasta laitaan.Muistaako kukaan?
DRÖMHUS - Vill Ha Digmelkoinen megahitti
ja esittäjähän on siis FREESTYLE
Alkuperäinen voittaa aina halvan kopion, kunnia niille joille se kuuluu:PETTER
Petter on ehdottomasti pohjoimaiden paras räppäri. musiikki on ruotsinkielistä.muutama hyvä levy:
god damn it ][2007] ihan tajutonta
ronin [2004] ihan törkeen hyvä
P [2006] muutama törkeen hyvä biisi muut ihan ok.
IMO paras biisi
Tässä on IMO paras biisiPetter - Min Click (feat. Kihlen)
jotain poppia
niii kuulin kerran radiossa semmosen biisin jonka nimi on Dumpa mig.. ;D se on ihan sairaan hyvä ;D kandee kans ziikaa noit muita veronica maggion biisei ;)asiasta toiseen.. ;D onkos kukaan kuullut semmosta lastenlaulua kun : "miksei minun kanani muni niin kuin sinunkin.. vaikka minun kanani on aivan yhtä suuri" ?? ;P see on hyvää ;D
eddie
eddie meduza esim: sellane biisi ku volvoCaramell ja A-Teens
Sit on Caramell, käypä vaikka youtubeen kirjoittaa caramell i min mobil ja sit on tää A-TeensTanssibändi joka hajosi
VikingarnaSnook
SnookLöytyy linkistä
Ismen
Ismen - Jag skaIsmen & Gorillala - Alla gillar brudar
Ismen & Gorillala - Alla gillar brudarEva Dahlgren
Peter Jöback
Bo Kaspers Orkester
Lisa Nilsson
Real Group
Ainbusk
Tomas Ledin
Carola
Per Gessle
Marie Fredriksson
Lisa Ekdahl
Gyllene Tider
Viktoria Tolstoy
Lena Philipsson
Nordman
Staffan Hellstrand
Jan Johansen
Charlotte Nilsson/Perelli
Jill Johnson
Shirley Clamp
Orup
Cecilia Vennersten
Fame
Herreys
Kayo
Patrik Isaksson
Ted Gärdestad
Folkpop
Nordmanilla on monta hyvää kipaletta. 2009 tehty Om gud var jag, hieno piisi ja videoPeter Jöback - Stockholm i Natt
Peter Jöback - Stockholm i Nattlillasyster-My och Johannes
¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„Lillasyster¸„ø¤º°¨
„ø¤º°¨FOREVER`°º¤ø
juicy couture uk
juicy couture outlet
juicy couture uk
[url=http://www.juicy-online.com]juicy couture uk[/url]
[url=http://www.juicycouture-mall.com]juicy couture outlet[/url]
[url=http://www.juicycouture-fashion.com]juicy couture uk[/url]
Tais puuttua
Rednex
Ace of base
La cream
E-type
Ruotsinkielel suosikkijoikaaja on Easy Actionin ex-solisti Tommy Nilsson. Euroviisuissa v. 1989 kappaleella En Dag. Ruotsin Tommi Läntinen se on.
edelliseen vielä, kyseinen kappale soi kohdassa 52:29, ja ei se tainnu ollakkaa vihellystä :D:D