AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / kehärenkaista

kehärenkaista

60 Vastausta 10 454 Lukukertaa
kertokaa kaaleet paljolla sais ostaa panttilainaamosta kehärenkaat

...

150 e

Kehärenkaista

Mistä olet noin rankan halvalla saanut kehärenkaat?
t. Mirkku, tiedosta kiitollinen

jdkf

onko kellään mitään liikken numeroo josta sai halvat kehä renkaat

Kehärenkaat

Riippuu vähän siitä, onko pulikkorenkaat vai ei.. mutta sanoisin, että tuossa 300 euron paikkeilla on hinnat.
t. Mirkku

...

mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo

halvat!

kuka kaavo se on joka niin halvalla tekee? ja pitääkö olla ihtellä kulta? eipä kyllä ollu kalliit renkaat jos vain 150 euroa maksaa

VOI VOI

67 G KEHÄRENKAAT MAKSAA NOIN 1400 EUROO.MUT NYT KUN KULTA ON KALIIMPAA NI EI SAA VARMAAN TUOLLAKAAN KYSYMYS 18 KARAATISTA

Pulikkorenkaat

Onko Kulta-Jussi vai kuka? Itse olen saanut maksaa huutokaupparenkaista n. 250 e.?
t. Mirkku

Kulta Jussi?

Paljonko kulta Jussi ottaa renkaista..?

Kultajussi

Riippuu vähän siitä, onko romukultaa tuotavana..mutta oli rankan komiat renkaat , ilman pulikkoa,mutta mustilla kivillä,, pyysi 1200e niistä. En ostanut, koska huutokauppakamarista saa jossain vaih ee s s a h lav ellamma,en tiedä mikä mun koneettani vaivaa, vaihtaa riviä k u i n hevosta..
t. Mirkku

Kultajussin tekeleet

No nyt taas kone tottelee.. mikä olikaan tuossa välissä vikana..siis KultaJussi tekee tosi hyvän työn, ottaa vähän ruplaa välistä, mutta työ on hyvää. Teetin hänellä just yhden sormuksen,eikä ollut moittimista.. jos hänellä teettää renkaat, on jälki moitteetonta..mutta hänellä oli yhdet mustakiviset kehärenkaat, joissa oli pulikko.olin kiinnostunut, mutta hinta oli vähän liikaa, siis. 1200 e pari. Olispa ollut vähän halvemmat..tykkäisin juur mustakivisistä,eli jos joku haluaisi myydä halvemmalla, ostaisin..
t. Mirkku

Entäs Virpin Kulta?

Mitenkä olisi Virpin Kulta Jyväskylässä? Hän ainakin tekee kehärenkaita jne., ja ihan näyttäviä tekeekin. Hinnasta en sen sijaan tiedä, mutta kysymällähän se selviää.

fgfgf

paljo ottaa tuo kulta jussi sitten kivirenkaista ihan tmmöset tavalliset

Se riippuu siitä

onko Sulla omaa kultaa tai omat kivet, mutta jos teetät ihan Jussin aineista, lienee hinta juuri tuossa tonnin paikkeilla, ja siihenkin voi tulla lisää, jos haluat oikein koristellut kukkakehykset kivien ympärille. Hän kyllä tekee kauniita.

Ihmettelinpä kun olette näin vanhan keskustelun kaivaneet noista kehärenkaista, mutta tietoahan sieltä saa.

t. Mirkku

mankaan mirkulle

KYLLÄ SÄÄ MIRKKU PIKKASEN OSAAT LOHKOO JUTTUJA MÄ OON TEETTÄNNYT KULTA JUSSILLA MONEN MONTA TAVARAA KUN MUUTKAAN EI TEE MUTTA SE TEKEE TOSI HUONON TYÖN ALHFORSSI TEKEE HYVÄÄ JAS KAAJEET ARVOSTAA JA SEN TYÖTÄ MEE HYVÄ MIRKKU JOHONKIN MISTÄ OOT TULLUTKIN LAPSI RUKKA

Kauneus on katsojan silmässä

Kai se on makuasia, kenen työstä tykkää. Teetin Jussilla avopulikkorenkaat ja minulla oli omat kivet, hevosenpääkuvioiset sinikameet ja omaa romukultaa. Jussi teki kehykset kullasta ja pulikot sinisillä kivillä. Niitä on kaikki tapaamani kaaleet ihailleet ja monet halunneet ostaakin. Mutta en myy, koska sinikamee on harvinaista. Pyysin ukkoa varta vasten tuomaan ne matkoilta.

t. Mirkku

Mirkku, oliko

nuo renkaat niinkö kivi + pulikko vaiko rengas kivillä ja + pulikko? Oliko avonaiset vai umpipuntit?

dfd

paljo kulta jussi ottaa omalla kullalla kehärenkaat ihan tommoset tavalliset

Joo vastasinkin jo

Sulla on siis omaa kultaa, mutta Jussi laittaa kivet. No sitten veikkaisin, että tekopalkka on juuri tuossa 400-500 e välillä, riippuen tosiaan siitä, että millaiset kruusaukset haluat kivien ympärille, ja tuleeko pulikko vai ei.

Kun kulta oli halvempaa, sain tosiaan Panttilainaamosta oikein kauniit kehärenkaat punaisilla kivillä, tavalliset, ei pulikkoa, 250 e. Voi sanoa, että kävi tuuri.

t. Mirkku

puliukkorenkaatko

siis käräjäkihlat

siis anteeksi nyt

mut kiusaus oli nii suuri

cb fhf

no nuo 250euron renkaat on ollu halvat

joo

JOO SÄÄ TARKOTAT SITÄ VALLILAN KAAAJOA SE OTTAA 150 EUROO RENKAISTA MULA EI OLLU OMAA KULTAA NII OLI 350 TEKEE HYVÄT RENKAAT SE

renkaat

joo mulla makso 400 euroo vallilan kaajon renkaat mutta nää painaaki 60 grammaa

MISTÄKÖHÄN

ON SUN RENKAAS.60 G RENKAAT MAKSAA 18 KARAATISTA PULIKALLA N:1200-1500 EUROA AJANTIETOO NÄÄS

150e

Millä hinnalla myyt ne renkaat???

grg

no bneuvo ihmeessä missä niit halvalla saaat renkaat
voisko tuon kaavon numeron saaha

hdhgd

pulika renkaita tarkotan missä 300eurolla sait nii halvat renkaat

eikös ne 500 euroo oo

joo mikset tilaa vaikka dubaista,niitä nitrattuja,turhaa kultaa kantaa

dubanin renkaat

miten niitä saa tilattua?

NUMERO

Antakaa numero mistä saa tilata renkaita?

onko sitä vallilan kaavon numeroo

olisko teillä antaa sitä vallilan kaavon numeroa???

NUMEROA

laittakaa ihmeessä se numero tähän

ANTAKAA SEN VALLILAN KAAVON NUMERO KIITOS!!!

VOISITTEKO ANTAA SEN VALLILAN KAAVON NUMERON

Heissan!

Jos Kulta-Jussista on kyse, niin sen numeron ainakin löytää netistä hakemalla. (Google.)Samoin muidenkin kultaseppien/kultaliikkeiden!

Renkaat

asiallisii ja laittakaa se numero tänne sillä ois ehkä muillakii käyttöö.Ja goglesta tuskin kulta-jussi nimellä löytys.Onko noin vaikeeta???

Yhteystiedot

Iltaa taas! Kyllä minä löysin googlettamalla, ei liene kovin vaikea muidenkaan sitä palvelua opetella käyttämään. On nimittäin nopeampaa itse etsiä googlen kautta kuin kysellä täältä. No, tässäpä nyt se mitä minä löysin, lieneekö tämä sitten se oikea.

Kultajussi Tmi
Viipurinkatu 11, 00510 HELSINKI
Puhelin: 09 8769358

nii

EI SE OO KULTA JUSSI MULLTA ON HÄVINNYT SEN VALLLILAN KAAJON NUMERO ONKO KELLLÄÄÄ ANTAA SITÄ???

NUMEROOO

ONKO NOIN VAIKIJA ANTAA NUMERO JOS KERRAN SE ON ...VOITTEKO OLLAA NII YSTÄVÄLLISÄ JA ANTAA SEN VALLILAN KAAVON NUMERO...UOKAA KAALEITAHAN ME OLLLA EIKÖ SE YLEESÄ NII OO ETÄ JOS TOINEN PYYTÄÄ JOTAKI NII SILLOON YLEESÄ AUTETAAN JOS VAAN VOIJJAAN...

fgbhfh

ANTAKAA KILTIT IHMISET SEN VALLILANKAAVON NUMERO
ai alhforssia kun tarkoitat

KETJUT

ketä tekee hienot kaulaketjut kivillä.. paljonko ottaa.. virpin kultaa jyväskylässä on ainaki kehuttu mutta en tiiä sen paremmin.. olisko tietoo asiasta

Ketjut

Igorin kullasta saa kaikista hienoimmat ketjut...

miee

sossuun ja sonooin että pitääs eukolle suahaa uuveet kehärenkaat, se antoo maksusitoumuus lapuun merssu kauppaan että haeeppas mieleiset. Perkelee kun myyjä toi renkaat uuveet ja mustat, mutta oli peltivanteiillaa. Minä mään tännään sussuun ja sanoon että ei kelepoo miun akaallein peltivanteilla vuaan pitäää ollaa aluvanteillaa!!

Luki

Mä luin että on kyse kesärenkaista, olempas minä hassu, tämmösii myö Bemaripojat ollaan

Kehärenkaista...

Panttilainaamosta saattaa saada n. 600-700 eurolla kehärenkaat, tarkoitan nyt suht. isoa rengasta ja umpinaista pulikkaa... Riippuu tietysti millaiset kehärenkaat on kyseessä ja kyllähän panttilainaamoillakin on hintaeroja suuntaan sekä toiseen.

Pelkät isot kehärenkaat saa varmaan halvemmalla.
antaka ihmeellä sen vallilan kaavon numero jos kerta on noin halpa...teetin kultajussilla omasta kullasta 25 rammaa rengas nii 500 ottii tekopalkkaa mutta hyvinhän se tekee muute mutta ässän teke huonon

HYVÄ KETJU!!!

Löysinpäs tään ketjun... minäki kysysin sen kaavon numeroo kun oon tulos etelä-suomee!!!
Joku toinenki on kirijottanu aijemmin JUULI 88 nimmarilla huomasin justiisa, en oo minä ollu... siis ennen reggaamista oli juuli88 nimmarini niinku varamaa kaikki tietääki...
Mut sen kaavon numero kysyn minäki???

mullaki

o kahet satasella saatte varastin yheltä sammuneelta kaalohammeelta vittukuei tämmösii saatana ihmine voi pittää

sfsaffssaffas

elä ny linda leiki.

Hei no

Mikä panttilainaamo on etelässä semmonen mihin kannattaa vetää luunsa renkaita ajatellen?

heissan

kuka on se kaajo joka tekee halvalla pulikko renkaita
Niitä saa panttilainaamosta 450-700 eurolla.

Voi Mirkkua!

Hän kun kehuu olevansa ihan oikeassa yliopistossa opiskellut, ja kaikkea muuta ihan ihmeellistä, mistä tällainen tavallinen kahden mustalaisen tekele ei ole kuuna kuullutkaan. MUTTA niin paljon ihan aidosti Mirkku on kuitenkin TYHMÄ, että kirjoittaa jostain H**** sinisistä (tai mistä P**** sini) cameista??? Kyllä ihan perus jullikin tietää, saatikka sitten Mirkun tasoinen oppinut nainen, ettei sellaOlgaisisia ole olemassakaan! Hei, HALLOO: tyhmä. Se mikä näyttää joltain cameeta muistuttavalta siniseltä aineelta on agaattia, mikä on taasen kiveä, eikä simpukkaa, kuten camee. Agaatista muuten tehdään myös intaglio-työt. Mutta tämänhän me tavalliset tyhmät jo tiedettiinkin (nyt sen sitten tietää Mirkkukin).

Oli muutenihan pakko....heh heh heeeee
Tiäkkö mikä hinta kaalen kultaisilla mansetin napeilla on.Petsun valdella on sellaiset anna noin arvio tälle sivustollet
ONKO KELLÄÄN TIEDOSSA KETÄÄN KETÄ TEKEE HALVALLA KEHÄRENKAAT JOS ON NIIN ILMOTTAKAA NRO TAI JOTAIN
09 8769358 on Kultajussin numero ja Viipurinkadulla liike. Netistä löytyy. En tiedä tekeekö enää, mut joku oli teettänyt kelloon komean rannerenkaan omasta kullasta. Nyt on kehärenkaat ja muut pantissakin niin kalliita että sinne ne näyttää jäävän kun kellään ei ole varaa ostaa.
Jos nyt kukaan on enää kiinnostunu kun on näin vanha keskustelu, mut siellä se liike vielä on.
Mitä väliä sillä on, mitä ne maksaa?
Soskuhan ne lopulta maksaa kuitenkin.
 /   /  / kehärenkaista

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta