http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/03/510098
Miten demarit kehtaavatkin keksiä tekosyitä, kun työvoimahallinnon määrärahoja on jäänyt pitkäaistyöttömien osalta kymmeniä miljoonia käyttämättä.
Hallituksen ja demarien tempputyöllistäminen saa kokoomukselta oikeutetua kritiikkiä
4
366
Vastaukset
- Kylmasen.Usko
"työllisyys" rahat eivät ole virranneet heidän pussiinsa ja tuiksi yrityksille? Tuista yrityksille on karvaat kokemukset. Niillä tuilla vietyt tuhansia työpaikkoja ulkomaille, Kiinaan, Intiaan jne. Sen lisäksi se vääristää kilpailua! Yritys joka, ei saa tukea, voi pärjätä tukia työkseen kerjäävän yrityksen rinnalla.
- Mulberry-mummo
Tempputyöllistäminen tarkoittaa, että sille kokoomuksen arvomaailmassa "rupusakille" pitäsi yrityksien järjestää valtion rahoittamana töitä. Eihän kukaan kokoomuksen arvomaailman kannattavaa yrittäjä ota tätä "rupusakkia" riskikseen, ei edes rahalla. "Rupusakki" ei kuulu niihin kokoomuksen kauniisiin ja rohkeisiin.
- Mulberry-mummo
Täytyy muistuttaa, kun tätä elämää on enemmän nähty, että tempputyöllistäminen on kokoomuksen työministeri Ilkka Kanervan keksintöä. Turha se on kokoomuksen tästä mellakkaa pitää, kokoomus on ollut Suomessa hallitusvastuussa tätä hallitusta edeltäneet kuusitoistavuotta. Kokoomukselle olisi ollut mahdollisuus ja aikaa tähän keksintöönsä paneutua, mutta kokoomus sai vaan aikaiseksi työttömyyden jatkuvaa kasvamista.
- Ihmettelevä äänestäjä
Työvoimahallinto on ollut demarien kommennossa vuodesta 1995 - miksi muutosta ei sitten ole tullut ?
Nyt eletään vuotta 2007...onhan tässä ollut 12 vuotta aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683099
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743004Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli391997- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351585
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,201510