Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

Anonyymi-ap

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutulta ja oikealta. Enemmän kuin täysosuma. Kohtalo on vain leikkinyt julmasti. Sisin tässä ikävöinnissä kärventyy, kun olet täysin poissa elämästäni.

49

2657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Julmaa… Voi kunpa kohdattaisiin.. Tai kehtaisit ottaa yhteyttä minuun.. Ikävä polttaa ja kaihertaa sisälläni. Tiedän, että en ole tehnyt mitään väärää..

• Anonyymi

Tässä elämässä olen toisen miehen nainen, tiedät sen kyllä..

• Anonyymi

Seuraavassa elämässä 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑päääääääää🤣🤣🤣🤣🤣🤣lammasturkkina 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavassa elämässä 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑päääääääää🤣🤣🤣🤣🤣🤣lammasturkkina 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣 niin se on ja lampaann*ssia iloitsee eikun siis tarkoitin lammaspaimen. Jokaiselle jotain. Saapahan vihdoin lammas kunnolla patukkaa.

• Anonyymi

Itse ajoit pois omalla käytökselläsi. Ei ollut tervetullut olo.

• Anonyymi

Mitä aiot tehdä nyt nainen, kun molemmat tiedetään tilanne?

• Anonyymi

En mä tiedä kun en mä käy täällä niiku et sinäkään. Niinhän sä valehtelit mulle.

• Anonyymi

Haaveillaan vaan kun muuta mahdollisuutta ei ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tiedä kun en mä käy täällä niiku et sinäkään. Niinhän sä valehtelit mulle.

Eipä olla tuollaisita puhuttu mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot kyllä pahin pässi❤️
        Kummankin on ikävä.
        Munkin nyt kun oon kipeä.
        Kaipaan vain sua
        Naisilta Miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot kyllä pahin pässi❤️
        Kummankin on ikävä.
        Munkin nyt kun oon kipeä.
        Kaipaan vain sua
        Naisilta Miehelle

Se on pukki, ei pässi. Oikein ryhmärämä naisia kaipaa 😂

• Anonyymi

Minä muistan vuosien takaisen päivämäärän, viikonpäivän ja kellonajan, jolloin hänet viimeksi näin. Mies, josta ajattelin: hän tai ei kukaan.

• Anonyymi

Muistan minäkin yhden kevätkesän ovella. Pieni ohimenevä hetki. Siitä on jo aikaa.

• Anonyymi

Minulla täysin sama. Muistan milloin nähtiin miehen kaa ekan ja vikan kerran kellonaikoineen kaikkineen. Ei ne unohdu kun kerran kolahtaa.

• Anonyymi

Tietäisinpä tuon naisen, niin ainakin haluaisin nähdä ja ehkä ihastua ja rakastua. Mieheltä naiselle

• Anonyymi

Tuntuu siltä kuin olisi kulkenut vuosisatojen läpi. Kokenut hiekkamyrskyt, raesateet, pakkaset, tuulet ja vain koko ajan ajatellut, että vielä näkisi rakkaan kasvot.

• Anonyymi

Kohta puoli vuotta aikaa, kun ollaan nähty viimeksi. Ikävä on kova❤️

• Anonyymi

Minä muistan ja tunnen ihollani vieläkin sen syksyn.

• Anonyymi

Hyvinvointini vuoksi en halua olla missään tekemisissä enää.

• Anonyymi

Ei multa. Lähden nyt liikkeelle.
        Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei multa. Lähden nyt liikkeelle.
        Naiselta

Muista palstasetä keittää sumpit termariin

• Anonyymi

Et kehtaa ottaa yhteyttä, se on sun elämää.

• Anonyymi

Minä taas en koe mitään tarvetta ottaa yhteyttä keneenkään. Haluan elää vain omannäköistäni elämää. En enää jaksa sopeutua yhdenkään minulle vieraan ihmisen tapoihin elää ja olla! En ole enää mukana projektissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en koe mitään tarvetta ottaa yhteyttä keneenkään. Haluan elää vain omannäköistäni elämää. En enää jaksa sopeutua yhdenkään minulle vieraan ihmisen tapoihin elää ja olla! En ole enää mukana projektissa!

Hyvin monet ikäiseni naiset ajattelevat samalla tavalla, kuten myös äitini ajatteli ainoinaan yksin jäätyään isän kuoleman takia. Tutkimustenkin mukaan vanhemmat naiset pärjäävät selvästi paremmin yksin kuin ikäisensä vanhemmat miehet. On ihanaa kun ei tartte passata ketään, eikä kuunnella kenenkään juttuja itselle kiinnostamattomista asioista ja tykkään liikkua yksin ja olla kotona omine ajatuksineni, eikä kukaan vonkaa seksiä koska sekään ei enää kiinnosta! Yksin olemisessa on vain parhaita puolia ja se on juuri sitä elämää mitä minä haluan elää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin monet ikäiseni naiset ajattelevat samalla tavalla, kuten myös äitini ajatteli ainoinaan yksin jäätyään isän kuoleman takia. Tutkimustenkin mukaan vanhemmat naiset pärjäävät selvästi paremmin yksin kuin ikäisensä vanhemmat miehet. On ihanaa kun ei tartte passata ketään, eikä kuunnella kenenkään juttuja itselle kiinnostamattomista asioista ja tykkään liikkua yksin ja olla kotona omine ajatuksineni, eikä kukaan vonkaa seksiä koska sekään ei enää kiinnosta! Yksin olemisessa on vain parhaita puolia ja se on juuri sitä elämää mitä minä haluan elää!

Tämän olisin voinut kertoa joyli yksitoista vuotta sitten, koska jo silloin ajattelin aivan samalla tavalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ovat aika onnettomia ilman naista. Vaikka he eivät olisi tyytyväisiä esim. naisen ulkomuotoon tai käytökseen, niin heille nainen on hyvin tärkeä. On joku, joka kuuntelee ja auttaa. Keskustelee päivittäiset asiat. *sivusta vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ovat aika onnettomia ilman naista. Vaikka he eivät olisi tyytyväisiä esim. naisen ulkomuotoon tai käytökseen, niin heille nainen on hyvin tärkeä. On joku, joka kuuntelee ja auttaa. Keskustelee päivittäiset asiat. *sivusta vaan

Sehän on ku äippä papiljotit päässä sitten ymmärtämässä aikuista omaa pikku kusimutteria. Eli mitä hemmettiä palstaäijä

• Anonyymi

Jos muistat, niin yritin sun kanssa. 🔥 Meidän molempien olisi pitänyt olla kärsivällisempiä. Taisi tulla korvaasi kuiskailijoita kuinka sinun tulisi ottaa joku toinen. Olisimme niin hyvin sopineet, kun meissä oli paljon samaa.

• Anonyymi

En ole varma yrittikö hän missään vaiheessa mitään. Puheissa se ei ainakaan ilmennyt. Ainakaan selvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varma yrittikö hän missään vaiheessa mitään. Puheissa se ei ainakaan ilmennyt. Ainakaan selvästi.

Sanoin, että haluan lapsia ja muuttaa maalle yms. Sanoin, että rakastan häntä. En tiedä sitten. Ehkä en osannut riittävästi sanoa. 🔥

• Anonyymi

Tää ei varmaan oo mulle 🙂

• Anonyymi

"Tulevan onnen aamuaurinko. " 😍 Upea.

• Anonyymi

Muistan vuoden ja syksyn. Muistan sen iltapäivän ja tunteen. Muistan mitä sanoit, miten käyttäydyit. Muistan kun katsoit silmiini ja sen mitä tapahtui sen jälkeen. Muistan ajan sen jälkeen. Viikot menivät sumussa kun en nähnytkään sinua enää. Tajusin etten näe enää sinua, sinä et vielä tiennyt siitä mitään. Muistan loppuvuoden kun sisälläni hajosi jotain. Yritin paeta matkustelemalla, juhlimalla ja shoppailemalla. Itkin yksin hytissä, itkin yksin hotellihuoneessa, itkin kotona. En voinut ottaa yhteyttä, mitä olisin sanonut kun meillä oli niin viralliset välit eikä mitään tekosyytä ottaa yhteyttä..💔

• Anonyymi

Voi sinua. Olihan tuossa tuttua mukana.

En tiedä, mitä sanoa. Olisiko häneltä?

• Anonyymi

Sinähän sen päätöksen teit ja blokkasit minut. T: Mn

• Anonyymi

En kirjoittanut tätå tekstiä. Terveisin se alkuperäinen Mn😉

• Anonyymi

Kerro lisää.

• Anonyymi

Mistä blokkaus seurasi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä blokkaus seurasi..

käyttäytyi väkivaltaisesti ,sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää.

Luetko kenties tämän palstaäijän provon ns tunnisteen sillä tavalla kuten täysin pirstaleinen ja mielesi haluaa?

• Anonyymi

Purra lääkkeet

• Anonyymi

Pauliina nokka pois tulettimesta!

• Anonyymi

No, en jaksa muistaa mutta 80- luvulla ainaki.

• Sama täällä. Pitkä aika viimenäkemisestä ja mulla on tunne ettemme enää näekään. Kun lähdin sun luota viimeksi, niin ajattelin sen tosiaan olevan viimeinen kerta kun nähdään. Ja niin se taitaa ollakin. Onko se sitten kohtaloa vai mitä lie. Mikäli Universumi ei anna meidän enää kohdata toisiamme, niin se on sitten niin tarkoitettu. Joskus asiat eivät ole meidän käsissä. Ainakaan mun tapauksessa. Oikeastaan ihme pitäisi tapahtua...

• Anonyymi

Mies sai uuden sulan hattuun ja jahtaa jo seuraavaa kottaraista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta palstaäijä- kuinka usein ja nopeasti ”hänelle” eli sinulle käy näin?

• Anonyymi kirjoitti:

Sulle tiedoksi: mies ei saanut uutta sulkaa hattuun, ainakaan minulta. Siksi varmaan siirtyikin seuraavaan. Oli vissiin vaa puutteessa koko jätkä 🤨

• Anonyymi

Lopeta tuo höpön jauhaminen!muuta et ole ollut,kuin varastanut kaikki mitä olet kerennyt,stalkannut,seurannut,keksinyt valheita,murtautunut kotiini luoja tietää,kuinka useasti,vienyt minulta tuhansien eurojen edestä asioita,jotka on ollut tärkeitä,lisäksi olet satuttanut ihoa,niin paljon,että arvet jäänyt,niin henkiset,kuin psyykkiset!Olet vaarallinen kriminaali!

• Anonyymi

Äijät esiintyvät taas naisina! Ei kiinnosta naiset,muuten kuin vain ystävinä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7086
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      108
      6157
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3380
    Aihe