AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Poskiontelotulehduksen oireet ja hoito

Poskiontelotulehduksen oireet ja hoito

3 Vastausta 2 307 Lukukertaa
Mulla on parhaillaan aika ärhäkkä poskiontelotulehdus. Oireina on mm. paineen tunnetta ja särkyä poskipäissä ja korvan tienoilla. Toisinaan on myös pahoinvointia. Tulehdus tuli pitkään jatkuneen flunssan jälkitautina ja olo on parhaillaan aika voimaton ja huono (hyvä, kun jaksaa liikkua huoneesta toiseen ilman pyörtymistä).

Tietääkö kukaan riittääkö 1-2 vahvaa antibioottikuuria vai pitääkö suorittaa punkteeraus/puhdistus? Mulla on just menossa eka kuuri.

Olisi myös kiva tietää miten ärhäköitä ja pahoja tulehdukset voivat olla. Tämä on nimittäin eka kerta, kun mulla on poskiontelotulehdus ja olotila on hirveä.

saattaa mennä antibiootillakin...

joskus kyllä on niin sitkeä tauti, että vain useampi punkteeraus lopulta auttaa. Huomaat kyllä muutamassa päivässä tepsiikö lääke.
Sarvikuonokannulla huuhtelu voi helpottaa oireita myös.
Minulla poskiontelotulehdus kesti pahimmillaan kaksi vuotta! Parani lopulta vasta leikkauksella, mutta sulla ei varmaan ole kyse näin pahasta tilasta. Parane pian!

Kiitos

Kiitos vastauksesta.

Sarvikuono toimii

Itsellä poskiontelot renanntu säännöllisesti n. 15vuotta. Ostin sitten tuon sarvikuonon: flunssa on päällä nytkin mutta poskiontelot eivät kiusaa, suosittelen.
 /   /  /  / Poskiontelotulehduksen oireet ja hoito
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta