AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Mustikan hinta

Mustikan hinta

39 Vastausta 14 731 Lukukertaa
Paljonko voi pyytää sangollisesta (12l?) puhdistettuja mustikoita?

mustikan hinta

puhdistetusta mustikasta sain 4 euroa litra ovat aika arvokkaita

Minne möit?

Möitkö ne tutulle vai ihan torilla?? "uusavuton".

mustikan hinta

tuttaville kun ensin myy alkaa sana kiertää saa parhaan hinnan ja ostaja taatusti tuoreet ja hyvin puhdistetut marjat

Jos minä

saisin mustikoista kerrankin 4e litralta, olisin pirskatin tyytyväinen ihminen. Eihän täällä Kainuussa makseta kuin korkeintaan 2e KILOLTA.
Tämän kesän mustikat ei ole vielä kunnolla edes kypsyneet.
Saan aina 4 e puhd. musikoista + tuontipalkka kotiin 5-10 e. Ovat kiitollisia, kun saavat puhtaita ja taattuja marjoja. Myyn 6-7 sankollista joka vuosi. Enempää en viitsi. käsin poimittuja.

Mustikan hinta

Mustikat on niin työläitä poimia, että 4 € ei ole ollenkaan liikaa litralta.

Kysy yksityisiltä ostajilta

Saat parhaan hinnan. Vanhukset, kiireiset perheenäidit ja -isät, jotka eivät itse pääse/ehdi metsään maksavat mielellään sille, joka ehtii ja viitsii kerätä marjat pakastusvalmiiksi!Myy marjat tuoreena, mustikka ei säily kauan.
Mustikka on hyvä marja pakastettuna, tutuille voi myydä valmiiksi pakastettua marjaa. Heti keräämisen jälkeen puhdistus ja pakastus.

hyvän hinnan saa

Porin torilla ainakin mustikat maksaa 8€/litra.Minusta kova hinta.

Onpa tosiaan kova hinta

Eli kannattaa myydä yksityisille hiukan alle orihintojen.

torihinta, kuopio

Olen myynyt mustikoita torimyyntinä 5e/l. Minusta se on työmäärään nähden sopiva hinta. Alle 3e/l on kyllä liian vähän!
Korkein hinta minkä olen saanut mustikoista on 7 euroa litra.
Olisko ollut 2008 tai 2009. Kainuusta saakka piti käydä poimimassa.
Sama oli tilanne viime kesänä myin kuusi euroa litra ja roskaisesta taisin saada
3 e litra.
Olette saaneet sellaisia hintoja, että jätän mustikat ostamatta, laskekaapa
hinta vanhalla markalla. ostaisitteko itse
Rahan arvo on nykyään eri, kuin markka-aikana.
Ja syytä onkin, hieno homma kun muutkin poimijat alkaa ymmärtää että talkoilla on turha kellekkään poimia. Nuo marjat on siitä jänniä että se ei ole keltään pois jos ne jää metsään mätänemään mutta jos joku toiselle niitä sieltä hakee kannattaa pyytää asiallinen korvaus polttoaineesta ja omasta työstänsä
käy itse keräämässä... jos hinta hirvittää ja mustikat maistuvat
joo jokainen voi poimia itse ,suomi vapaa maa ei pakko ostaa
kukaan nyt enää markkoja ees muista...
Olen kerännyt tänä kesänä 220 litraa mustikoita ja myynyt ne perattuna 20 euroa/10 l ämpäri. Ei ole kukaan moittinut kalliiksi ja tilauksia on nyt odottamassa 70 litran verran.
Kyllä 20€ on liian pienihinta työmäärään , 50 euroa sopiva kympin ämpärillisestä ,jos joku valittaa niin menköön keräämään niin näkee kuinka helposti se tulee !
NIINKÖ ,no minä olen myynyt 50e /10l sankko yli satalitraa ja koko ajan on jonossa ostajia. kuumuden takia en ole kerännyt, kuin aikasten aamulla. eli voisinki vissiin ostaa sulta jos hyvin puhdistettuna myyt. turhaanpa sitten menisinki itse metsään.
Seinäjoella torihinnat ovat 8e/litra! Itse myyn 30e/10l ja hyvin on tilauksia sadellut. Nautin metsässä olosta ja marjojen keruusta joten siinä samalla tulee sitten tienattuakin mukavasti!
Jos Oulun alueella löytyy myyjia, voisin mielelläni ostaa.

Yhteydenotot p. 044 5577 555 / Tommi
Eli kannattaako mieluummin myydä yksityisille ihmisille kuin yrityksille/torikauppiaille? Jälkimmäisille varmaan saisi myytyä enemmän kerralla, mutta mistä saisi parhaiten itse tuottoa?
On tuo mustikan poiminta kuitenkin sen verran vaivalloista toisinaan ettei ihan polkuhinnoilla viitsi myydäkään..
Kannattaa myydä yksityiselle, jos marjoja on paljon, niin tulee enemmän vaivaa. Ihan oikeesti, ei kukaan maksa ylihintaa, eli älä pyydä enempää kuin kaupassa/torilla. Tukkurit eivät näitä hintoja maksa, ei edes puolta siitä.
Minä olen myynyt kaksi sangollista mustikoita hintaan 5 €/litra eikä ostaja pitänyt niitä kalliina. Onhan se kovaa työtä ja kun vielä siivoaa valmiiksi ja toimittaa ostajalle kotiovelle, niin en ainakaan halvemmalla viitsisi myydä.
Ja jos hinta tuntuu pelottavalta aina on mahdollisuus mennä itse keräämään.
Mikä ihmeen mitta se on ämpäri, litra, laatikko. Thaimaalaiset ja Virolaiset myyvät puhistettua mustikkaa reiluun kilo hintaan 4 € kilo. Kaikki muut jotka myy muilla mitoilla kuin kilomitoilla ovat huijareita.
9 litran sankko puhdistettuna (6,8-7,1 kg) Oulun seudulla 40 euroa. Helle on verottanut marjan määrää, olisi pitänyt nostaa 45 euroon, mutta myyntimäärä edelliseen vuoteen niin vähäinen, ettejhn kehdannut. Kauppa on käynyt.
mitä väliä sillä myytkö sä litroina vai kilona,,litrat on helpompi myydä,,ei tarvi alkaa punnitsee,, mä ainaskin laitan litran rasioihin suurimman osan,,hyvin on helppoa myydä,,,eikä viellä oikeastaan kukaan oon tinkannut kauheesti hinnasta,,et silleen täällä,,
ok
Ostin juuri Marks & Spencerista Irlannista mustikkaa 3,29 euroon 150 grammaa. Tescossa suunnilleen samat hinnat.
mustikan keruu on perseest!!!!
nyt vuosi 2013 mustikan hinta 7,-/litra (ämpäri 70,-).
huom. bensakulut kotiinkuljetettuna puhdistettuna.
isommissa erissä voi hinta tulla vähän alas.
08.07.2013
normaali ämpäri on 7litraa
kyl ämpäri pitää olla 10 litraa eikä mitään ulkolaisia töniköitä ja
silloin 10 litran ämpäri maksaa 70,- .
Vanttilan Muovin ämpäri ollut iän kaiken 9 l. Orthex on vasta tuopnut 10 l. ämpärin (S.ryhmän kaupoissa...
Ei perh... perun puheeni, on se Vanttilankin ämpäri 10 l.
Ota yhteyttä mikäli tarvitset mustikkaa. Kerään sen sinulle sopivaan hintaan! Asustelen Turussa ja toimitukset myös lähistölle. Ota yhteyttä niin sovitaan jotain. turunmustikka2013@luukku.com
Kyllä Joutsassa voi pitää 6€ litralta puhdistettuja mustikoita ihan käypä hinta.
 /   /  /  / Mustikan hinta

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta