Miten saada poika ihastumaan?

tyttö 14

oon 14 vuotias tyttö,,. ehkä teijän mielestä me lapset voitais odottaa vielä eikä ihastua tai rakastua vielä,,
mut tää on nykyaikaa.. eli siis miten saan pojan ihastumaan muhun? aina ku se on mun lähellä mun sydän hakkaa sata kertaa nopeemmin ku tavallisesti. ja kun ollaan kaksistaan ni sydän hyppii ku hullu ja mulla jää sanat kurkkuun..ja mua alkaa hermostuttaa.. mul on ollu ennenki tän saman pojan kans säpinää mut sillon se oli just silleen et se poika oli ihastunu muhun enkä mä siihen mut roolit on vaihtunu..
että siis mitä tehdä??
kumpa ees joku neuvois?? .. :DD

125

10413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyaikuinen

      Niin, tämä on nykyaikaa. Kasva aikuiseksi...

      • hölmö~

        Kasva aikuiseksi? Naps vaan ja muutama vuos lisää. Hä. Ei sitä tartte vaan tuijottaa seinään että vuodet kuluu vaan voi sitä nuorenakin tehä jotain. saaha kokemusta ja muuta. Mut sä oot sen ikänen jo että et voi palata nuoreks, ja varmasti haluat jotain muuttaa nuoruudestas.


      • Nykyteini

        Ai pitäis vain vaan odottaa ja odottaa sitä oikeaa ja oikeata hetkeä kertoa ihastumisestaan ihastuksen kohteelle,...? sitten myöhemmin mietitään miksen silloin kertonut että olen ihastunut

        Moniko meistä on jäänyt odottamaan tai pelänyt että tunnustuksen jälkeen ihastus antaa rukkaset?
        Tiedän että aina ei kaikki mene niinkuin haluaisi, mutta se on elämää.


      • ui liiveihin kii
        Nykyteini kirjoitti:

        Ai pitäis vain vaan odottaa ja odottaa sitä oikeaa ja oikeata hetkeä kertoa ihastumisestaan ihastuksen kohteelle,...? sitten myöhemmin mietitään miksen silloin kertonut että olen ihastunut

        Moniko meistä on jäänyt odottamaan tai pelänyt että tunnustuksen jälkeen ihastus antaa rukkaset?
        Tiedän että aina ei kaikki mene niinkuin haluaisi, mutta se on elämää.

        Suora toiminta on parasta ja tehokkainta


      • karkki1000
        hölmö~ kirjoitti:

        Kasva aikuiseksi? Naps vaan ja muutama vuos lisää. Hä. Ei sitä tartte vaan tuijottaa seinään että vuodet kuluu vaan voi sitä nuorenakin tehä jotain. saaha kokemusta ja muuta. Mut sä oot sen ikänen jo että et voi palata nuoreks, ja varmasti haluat jotain muuttaa nuoruudestas.

        Niin oot ihan oikeessa:)


      • rerwfdsfs

        Naurettavaa jostain 2007 luvulta tulla sanomaan, että tämä on nykyaikaa. HAHAHAHAHAHAA mikä urpo!


    • Mitä tehdä?

      No JOTAIN!!!

      Jos vaan siinä paikallas sydänpamppailet niin ei varmaan mitään tapahdu. Jotain tarttis tehrä. Puhu pojalle. Jos sanat jää kurkkuun niin korise. Pussaa sitä. Vilauta tissejä.

      Iham mitä vain kunhan saat jotain aikaiseksi.

      • Joku49

        Sano sille jotain


    • fdgdfgdfgfdgdf

      Onko se niin vaikeaa vaikka pyytää vaan, että "lähtisitkö joskus vaikka kahville?". En ymmärrä miksi noinkin helppoa keinoa ei käytetä enempää, aina se on minulla toiminut..

      • fdg hoover

        Limppaa ja jädee ennemmin.


      • vittu mikä vastaus :D

        runollinen persoona :D


      • haloor

        No kuule pappa jos oisin mun ihastukselle tyttö 16v sanonu. "lähtisitkö joskus vaikka kahville se ois kuollu nauruun! :D


      • rewfdsfdsfds

        Miksi kukaan käy kahvilla? Järjetöntä touhua kun voi tehdä jotain mielenkiintoistakin.


      • moi :3
        haloor kirjoitti:

        No kuule pappa jos oisin mun ihastukselle tyttö 16v sanonu. "lähtisitkö joskus vaikka kahville se ois kuollu nauruun! :D

        jos mun ihastus olis sanonu mulle 16 "lähtisitkö vaikka kahville" vaikken jois kahvia niin olisin varmasti lähtenyt ja kuollu varmaa iha vaa siihe ajatuksee et OMG SE PYYS MUT KAHVILLE ::::::::3


    • aika hyvä, eikös joo

      Muistuu tässä mieleeni, kun olin 14 ja yksi 14 v tyttö kysyi minulta: "alatko oleen mun kaa", tai jotain sinne päin. Suosittelen sopivassa tilanteessa kokeilemaan samaa..

    • JK

      Täysin totta tuo edellinen. Sano suoraan itse saman ikäisenä poikana tiedän varsin hyvin, että me ei uskalleta puhua, mutta olisi varsinainen unelma jos tultaisiin puhuun.

      Itse menen puhumaan usein, mutta sano suoraan miltä tuntuu ja katso miten käy. :)

    • PARASSSSS 1

      SANO SILLE EHEHEH JEE OOOT JÄINE

    • jenny100

      miten sais poikaystävän nyt nyky aikaan :)

    • Ei varmaan kannata yrittää saada poikaystävää. Se oikee sattuu kohalle kyllä aikanaan. Mut paremmat mahollisuudet on tietenki sillon jos on vaan ystävällinen pojille. Juttelee niille silleen luontevasi, ei yritä mitään. Sillon niilläki on helpompi tulla puhumaan sulle kun ne huomaa että sulle on helppo puhuu. Eikä kannata yrittää niitä "suosittuja" poikia, vaan mielummin kannattaa kattella ympärilleen niin saattaaki törmätä johonki tosi kivaan poikaan, niinku itelle on käyny. Sitten mä oon huomannu että vähän tyhmempiä poikia on helppo saada kiinnostumaan. On vaan ihailevinaan niitä kun ne kertoilee niitten upean miehekkäitä juttuja. Kattoo niitä silleen ihailevasti ja hymyilee niille. Sit sen jälkeen niille on tosi helppoo mennä puhumaan. Ja suuri osa pojista on tämmösiä, mut on onneks myös se fiksumpi osuus jota ei ookkaan niin helppoo manipuloida. Itellä ainakin kiinnostaa ne fiksut enemmän.

      • perfect girl

        olen monipuollisesti sama ja eri mieltä.mun mielestä ei se haittaa yhtään vaiks jos se on suosittu mut sit oon varmaan et kaikki npojat on tyhmiä koska ne ei yhtään kunnioittaa ja ehkäpä ne tykkää lissuista niin paljon koska niin pal meikkivoidetta peittää naama mut VINKKI YRITTÄKÄÄ ÄLKÄÄ LUOVUTTAKAA KOSKAAN.
        sanokaa aina mielessä et toi on mun poika.muistakaa luonnon kauniiy ja ystävällisiä aina voittaan


    • tyttö 13-v

      VOISKO JOKU AUTTAA???!!!
      mun veljen kaveri on mua vuoden vanhempi ja mä oon ihastunu siihen. ei se yhtää haittaa mutta se et se on koko ajan sen mun veljen kaa. pahinta on viel et en tiiä sen tunteist. seki on et mä oon sen pikkusiskon kaveri ja ne on meijän naapureit... oon ollu ihastunu siihen 3 vuotta. eikä mikää oo auttanu. eikä sitä voi pyytää minnekkää ku me asutaan 7 kilsaa kyliltä pois päin... =((((((((((

    • jotenkin tälleen

      Pyydä se sun luo kattoo piirrettyjä tai jotain leffaa. sit meet sen viereen istumaan ja halaat sitä ovelasti. Pyydä se vaikka kävelylle johonkin rannalle tai metsään ja kysy siltä et mitä se tykkää susta. Voit myös pyytää kaverias kysyy siltä et mitä se tykkää susta ja et olisko se kiinnostunut susta.

    • hanhilapsi

      Tää kans toimii, (keskustelun aloittajalla) facebookkii sellane et 'kaikki jotka tykkäävät tästä, lupaan halata heitä seuraavalla kerralla kun nähdään' & jos poika tykkää siitä niin sitte vaa halaamaa ja sitte vähä flirttii pelii ;)
      tai yksinkertaisin tapa on vaa sanoa suoraa, eiköhän seki susta tykkää!

      • Olen12tiedän

        Noh,kaverini sanoi facessa ihastukselleni,et tykkään siitä ja se vaa lähti :D Et ehheh..Mut ei oo facee,niin sen takii kaveri sano.Sanokaa,pitäskö 'muistuttaa'sitä siitä?Vai antaa vaa olla...??


    • nvodsåp

      tuon ikäsenä ex-poikaystävä osotti kiinnostuksesna lähettämällä tekstarin: "hyvä perc"

      sytyin :D

    • Kolme ämmää

      Hetkinen, mitä täällä vastaillaan 14-vuotiaalle tytölle???

    • Tyttö_tuollaane

      Sanoppa muuta.... aika typeriä vastauksia osa... minulla taas on ongelma että kaikki pojat pitävät minua rumana (mielestäni en ole ja monikaan ei ajattele niin), se on jokin "yleisajatus" joka on levinnyt joltain tyhmältä suositulta pojalta... minusta on pitänyt kaksi poikaa mutta heille oli maine tärkeämpi... sen he valitsivat..:(
      ja huomasin pari päivää sitten (APUA!) että olen ihastunut yhteen luokamme ja koulumme suosituimmasta pojasta:( hän ei ehkä edes huomaa olemassa oloani...D:
      hyviä puolia tässä on vain että poika ei ainakaan kiusaa minua... toisin kuin pari muuta mutta eivät nekään pitkään aikaan...

      • perfect girl

        älä yhtään mieti siit et oks mä ruma . jos oot ruma ehkä sun sydän on puhdas.
        ne sun sit luokkalaisia on tyhmiä ku ne kiusaa.Siit kenestä sä tykkäät puhu sil esim .. mitä meil tuli läksysks jnd. mut yritä ja muuten ei kaikki on täydellisiä jos esim sä oot ruma sä oot jossain parempi mut yritä äläkä luovuta




        Onnee kaikille


    • Pu

      Alottakaa nyt ihmeessä sanomalla moi. Itellä on aina ollu vähän aloiteongelmia, mutta moikkaaminen on aika neutraali juttu.. Ja jos nyt ei satu olemaan suosittu, niin entäs sitten? Näyttää vaan siltä, ettei se paljon hetkauta. Ite oon kokenu molemmat puolet ja tiedän, ettei se aina oo helppoa sanoo jotain "suosituille". Mutta jos toinen ei moikkaa takasin, niin ei kannata jäädä murehtimaan.. jos ei muutamien kertojen jälkeen tuu vastausta, niin lopetat moikkaamisen.. Siinä vaiheessa pitäis pojan viimeistään huomata mokanneensa :) Ja jos moikkaa takasin, niin voit alkaa kerätä rohkeutta sanoakses jotain muutakin.. Rohkeutta peliin, kyllä se siitä

      • KannattaaMoikat!

        Mä heilutin ihan pokalla mun ihastukselle koulussa arvakkaas sitte onki menny vähä parempaa suuntaa (;


    • RAKASTUNUT <3<3<3

      oon rakastunu yhtee poikaa enkä tiiä mitä sil sanoisin. Mun kaveriki pitääsiit ja jos sanon ees et pidän siit nii sit se suutuu. Mitä mun pitäistehä?
      AUTAKAA PLIIS JA NOPEESTI

      • mibia

        sano mitä tunnet äläkä jää siihen seisomaan ja jos en suuttuu niin sano et miks suutuitte mulle josne sanoo sulle että ohe hiljaa niin ähde pois ja jos sanöit että tykkäät hei !nyt pitää rohkaista jokaista


      • 24553736472522895786

        no tapa se


    • yks tyyppi

      Mul oli poika, mut PÄIVÄN!!!! Muut yllyytti sitä ja se nolostu ja se eros. Miten saisin sen takas? oon yrittäny tekstailla ja oon sanonu et "Oot söde" ja "Ala mun kaa.." mut : "mikss?.." tai "En tiiä" tulee aina vastaukseks..

      • Yhdelle tyypille

        Sulle tiedoksi pojalta: Tuollainen "ala mun kaa" ei miellytä meitä (jos joku on eri mieltä, sanokoon), se antaa minulle tytöstä pissismäisen kuvan. Me jätkät ollaan joskus vähän outoja, mutta tämä on faktaa. Suosittelen esim. kysymään että tuukko vaikka tänään jonnekkin, esim jos on talvi, luistelemaan, jos kesä niin saman tien vaikka kokikselle. Tai kysy mistä limsasta se pitää. Ja muista tarjota. Itse ainakin ihastuin juuri noiden tapaamisten johdosta yhteen tyttöön. Tärkeintä on kuitenkin se tapaaminen, poika saa liian tungettelevan kuvan tuollaisesta, jos suoraan kysyy että alakko, tutustu vähän paremmin. Sitten niillä treffeillä kerro vaikka että olet ihastunut. Mutta älä nimitä niitä ainakaan pojan kuullen treffeiksi, vaan yllätä hänet treffien jälkeen sanomalla, että olet ihastunut. Tuohon kysymykseen pojan on tuollaisen jälkeen, varsinkin jos teillä on ollut hauskaa, vaikeaa vastata pahasti. Saatat saada pojan ihastumaan suhun. Kokemusta on ihastumisesta tollasilla treffeilä ja paljon.


      • äxdeet jep jep

        Oot liian hyökkäävä :D tollanen pelottaa 14v pojat... Ainaki mut ois :P ku olin sen ikäsenä ujo ja sillee.


      • vastaus?

        oot söde? se oli ehkä 70 luvulla muotia.. :)) mutta kuten tuollakin lukee ni pyydä sitä jonnekkin ja ole senkaa koulussa/vapaa ajalla aina kun voit ja ole kiltti hänelle ja näin ja muista pukeutua nätiksi :D


      • Vastaus???

        oot söde? se oli ehkä 70 luvulla muotia.. :)) mutta kuten tuollakin lukee ni pyydä sitä jonnekkin ja ole senkaa koulussa/vapaa ajalla aina kun voit ja ole kiltti hänelle ja näin ja muista pukeutua nätiksi :D


      • 47vee
        Yhdelle tyypille kirjoitti:

        Sulle tiedoksi pojalta: Tuollainen "ala mun kaa" ei miellytä meitä (jos joku on eri mieltä, sanokoon), se antaa minulle tytöstä pissismäisen kuvan. Me jätkät ollaan joskus vähän outoja, mutta tämä on faktaa. Suosittelen esim. kysymään että tuukko vaikka tänään jonnekkin, esim jos on talvi, luistelemaan, jos kesä niin saman tien vaikka kokikselle. Tai kysy mistä limsasta se pitää. Ja muista tarjota. Itse ainakin ihastuin juuri noiden tapaamisten johdosta yhteen tyttöön. Tärkeintä on kuitenkin se tapaaminen, poika saa liian tungettelevan kuvan tuollaisesta, jos suoraan kysyy että alakko, tutustu vähän paremmin. Sitten niillä treffeillä kerro vaikka että olet ihastunut. Mutta älä nimitä niitä ainakaan pojan kuullen treffeiksi, vaan yllätä hänet treffien jälkeen sanomalla, että olet ihastunut. Tuohon kysymykseen pojan on tuollaisen jälkeen, varsinkin jos teillä on ollut hauskaa, vaikeaa vastata pahasti. Saatat saada pojan ihastumaan suhun. Kokemusta on ihastumisesta tollasilla treffeilä ja paljon.

        Hyviä neuvoja. Itse olen jo vähän vanhempi perheenisä, mutta muistan miten peruskoulun yläasteella jotkut tytöt halusi tulla tekemään valokuvia tai katsomaan kaukoputkella, tähtitiede kun oli eräs nörttiharrastukseni. Noita valokuvia taas valmistettiin pimiössä ennen tietokoneiden aikaa. Ensin joku tyttö tuli bestiksensä kanssa, ja seuraavalal käynnillä tuo bestis olikin jäänyt kotiin. Hyvin toimi tyttöjen "ansa" ja vielä keski-ikäisenäkin muistot hymyilyttää.

        Unohda tosiaan kaikki "ala mun kaa" tyyppiset kommentit! Kuulostaa kana-aivolta joka haluaa ainoastaan someen uuden selfien itsestään ja BF:stä. Osaan vähän puhua teiniä, kun minulla on 15v tytär, ja AP:n aiheista toisinaan kotona jutelalan.


    • Riina

      Mul oli kiva poika ystävä mut vaan 2viikoo. Miten mä saan sen takas?

    • neuvoa teille

      Arvoisat lapsukaiset, pitääkö jo alaikäisenä alkaa tuollaisia asioita miettimään. Suhteisiin ennättää aikuisenakin. Eläkää lapsuutenne rauhassa, älkääkä rasittako mieltänne näillä suhdeasioilla vielä noin nuorena.

      • aerwhtrs

        et varmaan oo ollu ite ihastunu... ei se 14-vuotias nyt niin nuori oo enää


      • Sulle, ääliö

        Voi helvetti, eihän tuon ikäinen oo todellakaan mikään lapsi, sehän on jo melkeen aikuinen. Tää on taas näitä helvetin justkirjottaneita, joilla on noussut ikä vähän päähän. Ja alottaja pyysi, ettei just tälläsiä "neuvoja" tule tänne. Itse et varmaan ole ihastunut ikinä, mene kukkahattutäti jonnekkin helvetin muualle kommentoimaan jotain helvetin "paras ikä on aikuis-ikä" palstoja. Nämä ottaa varmasti päähän kaikkia. Mene narsisti hoitoon, joka helvetin paikan trolli!!


      • HuoltoSIIVOOJA13+19

        Jee mun synttärit.
        On kyllä huvittavaa lukee tällasta:)


    • hei se on jo teini!

      ei musta 14-vuotias enää nii lapsi ole. samallai se tajuaa tunteistaan ku me vanhemmatki. ja ton ikäsellä se on jo hyvinki normaalia että ihastuu ja haluaa jakaa elämäänsä jonku toisen kaa :) iske vaa se poika hyvin se menee! keksi siihen omat keinosi ja selvitä mistä tämä tykkää. on toiminut minulla nuorena kun alkanut puhua pojalle kiinnostavista asioista

      • Olen12tiedänsen

        Öh,ihastuin jo kakkosella 8D


      • 12-v
        Olen12tiedänsen kirjoitti:

        Öh,ihastuin jo kakkosella 8D

        Mä ihastuin ekan kerran 3-vuotiaana :D


    • herätkää lapsukaiset

      toi on tosi typerää kysellä noita! Jokainen tavallaa, ei siihe oo mitää tiettyy tapaa, ja eikä sil iälläkä varmaa oo kauheest välii? Tai siis onha toi aika noloo ku jotkut 13 vuatiaat on niin RAKASTUNEITA ! tietenkin saa ihastua ja kuuluuki, mutta pitääkö joka ihastusta saada? Eiks haaveileminenki oo ihanaa, ja kummiski se ihastus vaihtuu viiko jälkee.. Ärsyttää ku oon ite ollu sellane et ku joku poika o kysyny alax, ni oon suostunu, vaikka olisin ollu varattu, olen siiis vain jättänyt edellisen.. Tein noin vaikka olisin voinut nauttia lapsuudestani olemalla VILLI JA VAPAA ! nauttikaa elämästä, kerranhan se vain eletään?

      • Siujojföe

        Mutta "herätkää lapsukaiset" nimimerkille: Entä jos on ollu ihastunut viimeset viis vuotta? Tajuatko, että ihastus vaihtuu jollain pikkutytöillä viikon välein, eihän tossa sun jutussa oo mitään järkee, tajuatko että 14-vuotias on teini, eikä mikään taapero?


      • Hothony

        Mitä se tarkoittaa? Perjantaina tultiin luokan kanssa kirjastosta. Kun me paastiin sisalle muut oli jo pääsyt sisälle ja osa ei pääsy kun kengat piti jattaa jalkaan. Niin mä sanoi vieruskaverilleni et voitko viedä mun repun luokkaan niin se tuli hakee mun repun ja vei sen luokkaan. Ja se oli poika johon oon ihastunut. Mitä se tarkoittaa? Ja mä kaskin sitä.


    • IHANSTUNUT<33

      äää ! mullaki on ongelmii saada yks koulun aikas suosittu poika :o en tiiä mitä mun pitäis puhuu sil.. oon tosi huono alottaa mitää keskusteluu ta jtn sinne päin ... vinkkejä ((:

    • OIKEESTI!!!!!!!!!!!!

      määki oon rakastanu yhtee poikaa, ja haluisin et se tykkäis musta ja myös yks poika kans tykkää musta mut se ei uskalla myöntää.ja oon 17 vuotias et oon kohta aikuine. voisitteko te antaa mulle vinkkei!!!! PLIIS!!!! (==)

    • nimimerkki12345789

      kattokaa milloin viesti on kirjoitettu. vähän myöhässä kyl vastaatte :D

      • nimma1

        so


    • avuton`dfb

      tykkään yhestä pojasts ja se tykkäs varmaa puol vuotta musta ja mä en siitä .. ja nyt siis mä tykkäään siiitä ja se ei musta :/ se vaikuttaa että ei haluis ollenkaa olla väleis mun kaa koska sen mielestä, okei taisin välil leikkii sen tunteilla .. mut mitä mun pitäis tehä !!

      • pojan tunteilla

        Leikit pojan tunteilla!? voi ei nytte oot menny pahasti mehtää mutta ehkä su kannattaa vaa ruveta ns olemaan pojan kanssa koulussa/vapaa ajalla ainakun voit ja siitä pikku hiljaa! :)) jos on kysyttä vää ni olen facebookissakin jony kautto ihan rohkeesti pyytämää kaveriks :)))


    • Rakastunut hirveesti

      APUA!!!
      autakaa mua oon lähettänyt alkamis viestin facessa ja oon jo ehk 3-v sitten kertonu sille et pidän siitä mutta se joskus vain vilkaisee mua ja sitten pois ja se ei vastaa mun face viesteihin. Kun meijän koulussa on hirveitä nörttejä kaikki ja me siis ollaan eri luokilla eli a,b ei eri ikää se on mua kuukauden vanhempi ja se asu ennen meijän naapurissa

    • mitä meinaa

      tarkottaaks se mitää jos tyttö sanoo "moi" vaa mulle ku päästää koulust. voiks siit päätellä et se jollain tapaa voi olla ihastunu. ei olla justkaa juteltu ollaa tunnettu kuukaus ku amis alko ja ollaa samal luokal.

    • ei onnaa

      APUA!!!
      autakaa mua oon lähettänyt alkamis viestin facessa ja oon jo ehk 3-v sitten kertonu sille et pidän siitä mutta se joskus vain vilkaisee mua ja sitten pois ja se ei vastaa mun face viesteihin. Kun meijän koulussa on hirveitä nörttejä kaikki ja me siis ollaan eri luokilla eli a,b ei eri ikää se on mua kuukauden vanhempi ja se asu ennen meijän naapurissa.
      "et sä sitä tuu saamaa. voi helposti päätellä ettei oo millää tavoin kiinnostunu susta"

    • nuori neiti

      Mä en tiiä miten saisi yhen meiän luokkalaisen pojan ihastuun muhun

    • perfect girl

      mul on samat tunteet osaa auttaa siihen mut yritä äläkä luovuta koskaan
      munki sydän hakkaa ja mua hermostuttaa.

      • nuori neiti

        Mä oon niin pihkas siihe et nauran parhaalle ystävälle kun se poika höpöttää
        Muutenki se ehkä pitää myös musta mut en uskalla kertoo sille mikä neuvoks?muuten minkä ikänen oot perfect girl en sano että oot muka liian nuori


    • lifemocker

      ole radikaali ja pussaa sitä

    • vfecdxs

      Lähettäkäää tekstaril moi ja kato mitä vastaa

      • Jokumimmu02

        Ei kannata laittaa... Ite laitoin wappiin mun kaverille ja se oli ihan pikkasen hämmentyny ja kysy vaa "Kuka oot? :O"


    • Litsläts tyttö =D

      No kerro pojalle tunteistasi, ja katso onko pojalla vielä tunteita sinua kohtaan =) Mutta olen muiden kanssa samaa mieltä että tämä on nykyaikaa, sinun pitäisi kasvaa aikuiseksi =)

    • HELP ME):

      moips oon 12w tyttö tykkään yhestä 11w pojasta & meen seuraavana vuonna seiskalle, pois meidän *pikkukoulusta* se kattoo mua aina suoraan silmiin & hymyilee ja silleen mut tarkottaako se sitä et se tykkää musta??ja seuraavana vuonna en nää sitä kovin paljoo mitä teen?? :((

    • rexa.2

      Hei!
      Hymyilet kauniisti ja katsot silmiin.
      Minuun ainakin sellainen toimii!!

    • helpp

      tykkään yhestä söpöstä pojasta se on mua vuoden vanhempi;) se aina kattoo mua silmiin ja hymyilee söpösti

      • janGGu

        Hei! Jos hän kerran hymyilee sulle :) niin hymyile takaisin ja kato silmiin :)) toimii varmasti!! Ja vaikka hän ei hymyile sulle niin hymyile silti hänelle.:)


    • janGGu

      Moi!
      Mäkin oon ihastunu yhteen poikaan mutt en oo varma että onko se muhun mä kyll hymyilen sille aina mutta se ei välitä mitään. :( Ja jotenkin tunnustaa siltä että se on ihastunut johonkin toiseen. Mä oon muuten 13wee oon siis 7.lk mutt se poika meni toiselle luokalle en päässy samaan. :( Enkä nykysin ole paljon sen kanssa niinkuin ala-asteella :( autakaa mua!!

    • HELP ME:)

      rexa.2: katon aina sitä silmiin ja hymyilen puhun sille päivässä vrm 100x mut mitä teen ku meen 7lk ja se 6lk enkä nää sitä..:o

    • ihastunut.

      no mulla ja mun ihastuksella on ollu nyt puolisen vuotta kunnon silmäpeliä - silmiin katsominen ja ehkä pieni hymykin auttavat aina! sitten kun poika vastaa katseisiisi ja mahdollisesti hymyilee takaisin, voi siirtyä seuraavaan vaiheeseen, puhumiseen. en ite ole uskaltanut vielä kyseiselle pojalle puhua, mutta tiedän että se edistäisi asiaa :D vaikka moikkaaminen koulussa tai keskustelun aloittaminen facebookissa auttaa melko varmasti!

      • HELP ME :)

        okei!:) mä ja se katsotaan no ''aina'' suoraan silmiin puhutaan tosi paljo koulu/vapaa-ajalla/faces mut mistä tiiän et tykkääkö se musta oon kysyny siltä et kenestä tykkäät nii se aina vastaa en kenestäkään..?


      • onnee yritykselle
        HELP ME :) kirjoitti:

        okei!:) mä ja se katsotaan no ''aina'' suoraan silmiin puhutaan tosi paljo koulu/vapaa-ajalla/faces mut mistä tiiän et tykkääkö se musta oon kysyny siltä et kenestä tykkäät nii se aina vastaa en kenestäkään..?

        jos se ei uskalla sanoo et se tykkää sust?? ja eiks se oo parempi et sanoo et en tykkää kenestäkää ku sanoo et tykkään yhest hyvännäkösestä tytöstä jostai muuat koulust?? eli sul on viäl mahiksii


    • miisa 5012

      helppoo sano ekka moi ja kävele se ohi monta kertaa et se huomaa toimii ;)

      • kakka pää

        toimi mullakin


    • seksi borno ah ah

      vittu

    • Tyttö

      Oon 18-vuotias tyttö mikä käy amiksessa ? Mun luokkalalla on tässä ollut yhden jätkän kanssa vähän varmaaan jottain mutta en tiednä mitä kun hän vilkuilee mua tunneilla ja ruokalas. Ja yhtenä maanantai päivänä niin se puolusti mua yhdenltä jätkältä kun se kiusas mua tättä vilkuillua on jatkun montaa päivää oikein niin miten yhtenä päivän kysysin siltä et voinkos tulla sun kyydinssä niin se sanp joo voit tulla meni sen kyydinssä ! Kun se lähteet luokkalassa pois aina samaa aikaa kun minä voikos sinä meillä olla jotain pientä ihastumista kun mä tykkää hänestä olen pyyntänyt sitä jokus kahville abc:lle mutta ei oo vastanut viestiin olenkaan! Hän vilkulee myös aina sillein et hymyilee mulle tosi paljon ja katoo mua kun kävelen ohi sitä ja se on tullut niin monta kertaa lähelelle mua et on kosketanut kun ollaa tehyt hommia koulussa ja se on auta mua aina melkein

    • FALL IN LOVE

      oon koht 13wee tyttö ja tykkään yhest pojasta meijän luokal... se on aika suosittu ja aina sillon tällöne tulee juttelee ja on tosi mukava, ja kattoo aina silmii sille et ihanku se sanois silmien kautta et mä ymmärrän...Mut sit ku ollaan menos seiskall ni se haluu saada tyttöystävän sieltä koska muuten se ei saa hengata täl nimeltä mainitsemattomalla paikka kunnall. Koulun diskois ku siel on jottai silt paikkakunnalt tulevii lissu pissiksii ni aina se on juttelemas niil. Mut meil on ollu nyt kaks sillast juttuu et se tulee sen toisen "bestiksen" kans siihe mu ja mun kavereitten lähel sit se kattoo suaraa silmii ja sanoo - (vaihoin si nimeni) Jonna, muista et voit aina avautuu mul.. ja sit meil oli viime viikol juttu et ainaku meni tää kyseine poika ohi se otti olkapäist kii ja huusi PÖÖ mun kaverit pilailee sil et se tykkää sust ja tol taval se saa koskee sua.. nii ja sit oon saanu silt joululahjaks kaulakorun aika hianon sellase on siitäki jo vuosi aikaa.. onks mul mitää toivoo...

    • Can U Help Me?

      Jaaaahh.. .No.. Jos tähän vastataaan/neuvotaan ni ois kiwa :3 : Oon kasiluokalla tyttö ja mullapa ihastus ei ookkkaan samassa koulussa, saati suomessa. Se poika (16v) asuu Liettuassa ja ''tavattiin'' yhen pelin kautta viimevuonna lokakuussa... Se sano nimensä ja pyysi facebookissa kaveriksi. About 1. kuukausi puhuttiin joka toinen tai kolmaspäivä , mutta mulla nettiboxi vanheni ja viikkoon en netissä voinut käydä ni sen jälkeen jotenki kerran viikossa ja nykyään yks kaks kertaa kuukaudessa ;/ . Se on oikeesti syötävän söpö , ja kiva , vaikka puhutaanki englantia. Yleensä minä oon alottanu keskustelun, muutaman kerran se. Jotenki haluais puhua sille allday all night, mutta ei. Siinä jo järkikin sanois jotain. Jotenki mulle tulee eka tosi vaivaantunut olo kun se on facessa tai ootan sitä vastausta ku lähetän sille jotain. Ennen se käyttii tosi paljon hymiöitä ja aina lopuksi ;) Tuo .. . Se oikeesti lämmitti sydäntä , mutta nyt ei olla vähään aikaan puhuttu ja en haluais häiritä sitä..... Pliis, tiedän että kauko suhteet ei yleensä toimi mut pliis, auttakaa jos jollain on kokemuksia

      • Juuuuuuh

        Mielestäni tälläset kauko "suhteet" voi toimia, mutta jos tästä aikoo tulla jotain paaaaaljon suurempaa mitä se nyt on, niin toisen on mentävä tapaamaan//muuttamaan toista//toisen luo jne.
        Pelkkä viestittely toiselle toisesta maasta harvoin edistää suhdetta eteenpäin.


      • Juuuuuuh
        Juuuuuuh kirjoitti:

        Mielestäni tälläset kauko "suhteet" voi toimia, mutta jos tästä aikoo tulla jotain paaaaaljon suurempaa mitä se nyt on, niin toisen on mentävä tapaamaan//muuttamaan toista//toisen luo jne.
        Pelkkä viestittely toiselle toisesta maasta harvoin edistää suhdetta eteenpäin.

        (Omasta kokemuksesta, voin olla tietenki väärässä)


    • FALL IN LOVE

      PLIIS AUTTAKAA MUA!

    • Vinkkejä! <3

      Moi, kannattaa just kysyy mitä tuli läksys ja jaa jos se vaikka tiputtaa jtn niin nosta se ja kato sitä sit silleen ihastuneesti!xD tai sitten vaan menette ja sanotte: Moi, lähetkö vaikka kahville tai jätskille?
      tai laitatte vaikka facebookissa viestii, että moi

    • jtnjtn.

      Joo tää ei ny oikee kuulu tähä aiheesee hirveesti, mut voitteko silti auttaa xd mulla on poikaystävä ollu yli 2kk me jutellaa paljon faces. Mun ongelmana on se et mun pitää aina laittaa sille 'moi♥' ja sit jos en esim yhtee päivää laita mitään sille/ puhu sille nii se ei oikeastaa koskaan puhu mulle jos mä en alota sitä keskustelua?? auttakaa pliiis! ♥

      • Anonyymi

        En tiä miten auttaa


    • tuntematon7

      keskusteleekohan myös 11-12 v suomi 24:neässä

    • Kaihonkyynel

      Kyllä kai ihastua saa!
      Minulla oli jo tarhaiässä sellanen "elämäni rakkaus". Joka jopa vastas tunteisiin!
      Käsi kädessä me sen Ari-pojan kanssa kuljettiin, ja aina piti vierekkäin päästä ruokapöytään ym.
      Missähän lienee nyt kulkee? Ja kenen vieressä istuu ja kättä pitelee?!

      Kukahan se narttu on joka Arin multa vei!!!????

    • suvitoivola

      oon vastatopulla ja oon ihastunu meijäluokan väinöö aika pahasti mitämun pitää tehä!?

    • aina yhdessä

      Minä rakastuin jo 12 vuotiaana naapurissa asuvaan tyttöön ja alettiinkin seurustele 13 vuotiaana. Yhdessä oltiin 25 vuotta. Vieläkin olemme kavereita vaikka emme seurustele.

    • toimii mulla C:

      paras tapa kiinnittää pojan huomio on kattella sitä sillon ku se ei huomaa ja sitte ku se huomaa nii pidät 3-5 sekunnin katsekontaktin, hymyilet ja käännät katseen ujosti pois :---) jos et tiiä mitä voit puhua sille nii kyselet siltä kaikkea.. esim. mikä on sun lempiruoka/juoma/elokuva/väri/lautapeli? onko sillä harrastuksia? mistä eläimistä se tykkää.. etc.. kysyt vaan kaikkee mikä mieleen juolahtaa.. jos ajattelet että sanat takertuu kurkkuu nii tottakai ne takertuu ku ajattelet vaan että ''apua! mitä mä sanon?! mitä mä sanon!'' :---D

    • tyttö tarvii neuvoa

      Antakaa vastauksia.
      Onks hyvä vai huono jos on ihastunu 8v vanhempaan aikuiseen henkilöön? O.O
      Käyn ylä astetta.

      • ei oo välii

        muhun oli ihastunu kerra yks poika joka oli neljä vuot vanhempi et iäl ei oo välii


    • Nandoora13v

      Ei kai iällä oo välii...
      Mut voisko joku auttaa ku oon rakastunu pariin kundiin mut en uskalla mennä suoraan sanomaan, ja aina ku oon niitte lähel en uskal sanoo niil mitää!!!
      I love boys!!!

      • 19 wee tyttö täält

        pariinn kundiin älä ala toho leikkii ikinä vaan siihe mihin oikeest oot rakastunu ni sille sanot mitä sydämmest tulee äläkä mieti niit muit ne voi unohtaa leikist koko naa tiiä kaiken laist ku itel oli sama juttu 13v mut olin kyl rakastunu vaa yhtee en monee ku se menee jo vähä yli..


    • Nykyaika1

      Juokaa vituu kaljat ja menkää sänkyyn älkääkä seisko paikallaan

    • Apuaaaaaaaaaaaa

      Moi. Olen 9 vuotias tyttö ja mulla on ongelma mun ihastuksen kanssa. 1 se harrastaa kaikkea muuta kuin mä. 2 en oo mikään maailman laihin enkä myös lihavin, keskiverto. 3 ja pahin: se tykkää toisesta. 4 se on joskus niin ärsyttävä! 5 se ei tee mun kaa muuta kuin kävelee bussi pysäkille. 6 mut se on vain niin komea ja hauska ja ihana ja viisas.

      • vanilja_mousse

        hei! Vaikka poika osaa olla välillä ärsyttävä niin se ei ole ongelma koska kukaan ei ole täydellinen :) ja koita jutella hänelle enemmän ja ei sinullakaan sen pojan hankkimisessa ole kiirettä ... sullaki on vielä pitkä elämä edessä :) sä löydät kyllä sen oikean vielä :)


      • vanilja_mousse
        vanilja_mousse kirjoitti:

        hei! Vaikka poika osaa olla välillä ärsyttävä niin se ei ole ongelma koska kukaan ei ole täydellinen :) ja koita jutella hänelle enemmän ja ei sinullakaan sen pojan hankkimisessa ole kiirettä ... sullaki on vielä pitkä elämä edessä :) sä löydät kyllä sen oikean vielä :)

        joten nauti elämästä


    • <3<3<3

      Mä oon ihan ihastunut yhteen poikaan kans. Mulla on silleen ihan hyvät edut koska se on mun tanssipari. Se ei oo mitenkään kauheen suosittu, sitä muunmuassa kiusataan. Oon yrittänyt vähän puolustaa sitä mutta se on vähän vaikeeta koska oon uus tolla luokalla. Yhdellä (tai useammalla) tunnilla mulle on tullu vaan mieleen että tuoksuupas se hyvälle. Lopulta otin itteeni niskasta kii ja kysyin sitä ulos. Jouduin kuitenkin tekemään sille oharit koska meille tuli vieraita. Mua oikeestaan kiinnostaa että miten pojat suhtautuvat siihen että joku on ihastunut niihin ja millasta poikien hidastuminen on?

      Pliis vastatkaa!

      • Moikka!

        Ite kerroin vaan suoraan ihastukselleni että oon ihastunu siihen. Se otti ihan hyvin sen! Kannattaa kertoo sun ihastukselle että oot ihastunu siihe


    • tyttö 14

      Annakos...tuolle pojalle paljaalla .D::D:DD:

      • <3<3<3

        Siis täh? Ja jos toi liitty mitenkään pervoon, niin haloo mä oon 12!


    • vanilja_mousse

      hei! oikeesti! ei sitä jätkää tarvii nyt saada vaikka oletkin jo siinä iässä että tuollaiset asiat kiinnostaa :) Elämässä ei kannata hoppuilla vaan kannattaa oikeasti odottaa sitä oikeaa :) Ei haittaa vaikka siinä menisi vielä 20 vuotta. Sinulla on vielä pitkä elämä edessä ...

      • <3<3<3

        Mä ihan oikeesti välitän/rakastan sitä tyyppiä koko sydämestäni! Ennen kun mä nukahdan mä kuiskaan sille hyvää yötä vaikka tiedän että se ei kuule. Kun se lähtee kävelee suuntaan mä jään kattoo sen perään ja mietin miten se voi olla niin ihana. Joka kerta ku mä edes ajattelen sitä mun sydän hakkaa 3kertaa nopeemmin.


    • 13v. tyttö

      mut jos mun ihastus sano siis kun valitin et oon läski....niin se sano et " et oo vaan oot kiva ja kaunis :) " mut mä en voi sanoo sille et tykkään siit kun se on muo kaks vuottavanhempi, mä oon ujo ja se on erikouluskin...mitä teen auttakaa?!!!

      • ylöspäin

        No eikös vähä samalaisii vinkkei oo tuolla ylempänä...


    • hönö

      No mä vaa tuko tin mun ihastusta päivän luokassa ja mun teki mieli mennä juttelee mut en sit uskaltanu

    • Saman tien kulkia

      No siis mull on aik sama tilanne. Oon lätkäs yhtee poikaa, mut se tykkää mun hyväst frendist ja en tiiä miten saan sen tykkää must :/
      Mutt mä oon ainaki kokeillu, että juttele sille ja oo oma ittes, äläkä esitä ketää muuta. Lähettele sille asiallisii viestejä (varo ettei lähe lapasest). Mutta älä lähettele liian usei, koska pojat saattaaa hermostuu liiallisesta viestittelystä. Tsemppiii!! :)

    • tytsi272

      no eka voisit pyytää sen numeron sit tekstailla senkaa sit ku oot keränny rohkeutta kysy lähteekse ulos sunkaa ja jos se sanoo joo siirryt soitteluun ja sillee kokeilin ite ja se toimi

    • julie6

      minä istuin aina ihastuksen edessä koulussa koska me ei ikinä vaihettu paikkoja.minä sain kaverilta sen puhelinnumeron. monen viikon kuluttua laitoin ihastukselleni viestin:minä tykkään susta. hän vastasi et hän musta myös.siitä alkoi meidän suhde. LOPPU.

    • julie6

      sano sille et tykkäät hänesta hirveesti....

    • apuaa

      Tarvin apuu ihastuin yhteen poikaan ratsastusleirillä mut en tie tykkääkö se musta :/

    • oikeesti!!!

      noista ihan alkuviesteistä, se et mäki oon 12 ja läpeeni rakastunut yhteen poikaan... vittuko ei tän ikäsenä oo liian aikasta rakastua ihan oikeesti!

    • Teinityttö i

      Kysy kasvotusten oh damn kukaan ei enää kysy missää messengerii chatis Alax:3 ja saat pojan ihastuu aikanaan et vaan esitä mitään:3

    • 11vtyttö

      Mäki oon ihastunu yhteen mua vuotta vanhempaan poikaan ja oon kyl kertonu sille et tykkään siitä paljon mut se sano vaan et se tykkäämusta vaa hyvänä ystävänä eikä sileen ihastumalla.
      Onko mulla enää mahdollisuuksia?
      Vielä: Se tykkää yhestä mun ikäsestä kaverista.

      • 917

        Mahdollisuutesi ovat kohtalaisen hyvät, koska mies saattaa kiinnostua kaverinaisesta vielä useiden vuosien tuntemisen jälkeen, vaikka tunteita ei olisi ennen ollutkaan.

        Sensijaan nainen ihastuu mieheen ensivaikutuksen jälkeen jos ihastuu, eivätkä naisen tunteet muutu koskaan jos hän on kerran päättänyt että mies on hänelle vain kaveri. Naisen tunteet eivät muutu kaveruudesta rakkaudeksi.


    • Rakastunut

      Mä olen 13 ja olen ollut yhden pojan kanssa. Mutta olen ihastunut kahteen poikaan enkä tiedä mitä teen. Mulla menee sanat sekaisin ja rupeen hikoilee ja kädet tärisee ja sydän hakkaa tuhatta sataa. Kumpikaan poika ei tykkää musta. Mitä teen jotta saisin heidät kiinnostumaan minusta molemmat tietää että tykkään niistä

      • 182

        Oletko täysin varma etteivät tykkää sinusta? Jos näin on, etteivät tykkää sinusta niin silloin kannattaa vaihtaa kohdetta, koska rakkauteen ei voi pakottaa ketään.


    • Anonyymi

      No mun mielestä kannattaa kysyy joko suoraan tai sitten yrittää saaha katsekontakti, jos aiot kysyy suoraan niin kannattaa tehä se omalla tavalla eikä kattoo Googlesta että miten sen voi sanoo. Tsemppiä toivottavasti tää auttaa ees vähän😊

    • Anonyymi

      Oon 10-v tyttö ja mun luokalla on yks poika ja me ollaan kavereita mut mä oon ihastunut siihen mut mä en tiiä onko se muhun niin mä haluaisin vinkkejä siihen miten saan tietää keneen se on ihastunut ilman että se tajuu kertovansa niin voiks antaa vinkejä

    • Anonyymi

      sun pitää vaan mennä juttelee sille niin kaikki menee hyvin😉

    • Anonyymi

      Oli tosi hyvä tarina ( ja kiitos vinkeistä)😏🤫

    • Anonyymi

      Kerro tai sillä on koht jo tyttöystävä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe