"Karvaperse"

onneton nainen..

Onko ketään muuta naista, kenellä kasvaa karvaa persuksissa, mikä on aika harvinaista naisilla, ja vielä mustaa?
Itselläni, ja se on TODELLA kiusallista..
Ei siis pakaroissa, vaan niiden välissä, niinkuin miehillä.. Pelästyttäisin varmaan poikaystäväni kuoliaaksi. Ja sieltä on niin helvetin vaikea poistaa karvat.

Itselläni on kasvanut jo 13-vuotiaasta asti sieltä karvat, ja olen aina hävennyt niitä, enkä voi käydä oikein uimassakaan julkisissa kylpylöissä, koska häpeän niin paljon. Yritän niitä kyllä poistaa, mutta kuten sanoin, todella vaikeaa.
Ja pelkään karvoituksen vain leviävän, johtuuko jo kamala karvoitus persuksissa asti siitä, että kun mie kehityin liian nuorena sanoisinko, enkä silloin vielä tajunnut, että niitä karvoja ei kannata saksia? Vai onko tuo vain myytti, että karvojen kasvu kiihtyy, jos saksilla leikkaa.

Joku hengen heimolainen? Someone, can you help me?

49

25145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneton nainen..

      Luin äsken jostain, että kaikki haittaavat karvat pitäisi vahata pois?
      Nyt pelästyin, sillä olen itse sheivannut kaikki..
      Mitä siitä pelkästä sheivaamisesta voi seurata, ja miksi ne olisi paras kuitenkin poistaa vahaamalla? :o

      • Anonyymi

        Varoitus tulee hiukan myöhässä mutta sanonpa vaan että sykkiiaika satasella ajatukselle karvaisesta naisperseestä, jonka kasvustolla on taipumus ryöstäytyillä viihdeteollisuuden asettamien rajojen taa peräti. Ei minusta mitään järkeä karvojaan nyhtää irti, het ovat kauniita, siis muutkin kuin tukka ja kulmat ja ripset. Vähintään yhtä kauniita. Pikkutytöksi jyrsitty aikuinen nainen on surkea ilmestys.


      • Anonyymi

        Ei kannata lähtee se karvanen rengas mukaan


    • Harvinaista?

      Itelläni kasvaa myös ja sheivaan ne aina sillon tällön pois. Ja sähän pääset helpolla! Mulla kasvaa mustia karvoja myös nännien ympärillä, alavatsassa ja välillä jopa naamassa! Kärsin siis siskot lievästä hirsutismista ja ei oo kuulkaas yhtään kivaa...

      Ja by the way, myös eräs ystäväni (siis YSTÄVÄJONKAKANSSSAVOIPUHUATÄLLAISISTAASIOISTA)kertoi että hänellä on sama homma, eikä hänellä kasva kunnolla edes kainalokarvat. Nyt ei muuta ku sheivari kauniiseen kätöseen ja hommiin.

    • ...

      Ei ole harvinaista eikä saksiminen ym. ole pahentanut tilannetta eikä myöskään tule pahentamaan.

      Helpoin tapa on poistaa karvat ihokarvanpoistoaineella eli Veet:illä, Suomen kaupoissa kun ei muita merkkejä hirveästi myydä. Tosin sitä Veet:iä ei kyllä saisi mennä genitaalialueelle tunkemaan joten todella herkkäihoisten ei kannata edes kokeilla. Jos iho kestää niin karvat saa poistettua kätevästi, kannattaa olla tarkka sen vaikutusajan kanssa koska kys. alueen iho "kärähtää" aineen vaikutuksesta paljon helpommin kuin ns. normi iho.

    • ole.

      Ei ole harvinaista, mutta moni niin luulee, kun ei tuota asiaa kovin...öhh...levitellä.

      Vahaamalla karvat saa kätevästi pois, mutta aikamoista akrobatiaa se vaatii.

    • -hiih-

      Kai nyt melkein kaikilla?:D Itse ainakin käyttelen ihan sujuvasti veet voidetta muualle ja sieltä taaempaa sheivailen,,,käsituntumallahan se jo suihkussa menee kun sitä on tullut harrastettua muutamia vuosia...Ei ne karvat sillai omaa elämää haittaa mutta on se vähän sexympää olla karvattomampi;)

      • glaza

    • turun vares

      Likat, likat, älkääs nyt tehkö mielissänne asioista jo alussa liian vaikeita...

      Itse olen 35v ja yhdelläkään tuntemallani tytöllä ei loppujen lopuksi ole ollut täysin "paljasta" pyllyä, kun höylä on unohtunut aina lopuksi kaappiin.
      Ei tarvitse asua korkeasaaressa tai olla mieshormoonia käyttänyt kuulantyöntäjä nainen, saadakseen muutaman kiharan myös perähikiälle.

      Monet meistä miehistä myös pitävät muutamasta haituvasta takalistoissanne ; )
      (ehkemme halua olla täysin yksin, ainakaan silloin kun ikää alkaa karttua. Makunsa kuitenkin kullakin.)

      Onneton nainen, uskon että poikaystäväsi on oikein helpottunut kun löytää jalkojes välistä pari hassua karvaa pussien sijaan.
      Kysy vaikka häneltä että kummat hän mielummin valitsisi.

      Minä henkilökohtaisesti valitsen mielummin ne pari hassua karvaa kun selkänsä hajoittaneen akrobaatti naisen joka on hermostuksissaan höylännyt kaikki nahkansa ruvelle.

      Ei normaali miehen tarvitse myöskään olla seksuaalisesti poikkeava jos pari takakarvaa ei häntä paljoakaan hetkauta.
      Nuoruuden huumassa tuollaisia ei edes huomannut ajatella, koska oli pää/mieli aivan täynnä jotain muuta...

      Tässä teille tytöt vielä hyvä turkulainen vinkki: Kuulkaas Karvaperseet, valitkaa itsellenne KUNNON mies joka Rakastaa teitä karvoihin katsomatta...

      pitäisikö täys posliinin muistuttaa kypsää NAISTA?

      • kuultiin

        ihanaa kypsää miestä jonka järkeä ei ole sumentanut muodin hömpötykset.


      • siis miten..

        posliini ja naisen kypsyys toisiinsa liittyy?
        posliini ja siisteys kylläkin.

        itsellä on posliini (tosin persuksissa ei kasva karvoja muutenkaan) ihan vain sen takia,että olo on siisti ja mukava.
        ja toisekseen..on se suuseksi nautinnollisempaa ilman sitä pöheikköä (myös itse naiselle).


      • ninna5567

        piristi kummasti tuo viesti vaikkapa tää
        ongelma sillä ratkea mutta pointtia tossa kyllä oli. :)
        kiva kuulla että edes joku mies vois ajatella nuin.


      • tosimies9

        Minä valitsisin ne pussit mieluummin kuin pari hassua karvaa.


      • Anonyymi
        tosimies9 kirjoitti:

        Minä valitsisin ne pussit mieluummin kuin pari hassua karvaa.

        No sinä oletkin homo, tuossa olikin kyse heteroista.


    • toinen onneton.

      Mulla on nimittäin sama ongelma. Ja aiheuttaa terveysongelmiakin...karvat hiertää ja aihettaa ärsytystä, ovat nimittäin niin karkeita ja pitkiä.Ja puhtaus on vaikee juttu.
      Mietin juuri, että ne pitää poistaa, mutta miten?
      Sheivaaminen ei hyvä, kasvaa niin nopeasti ja sitten pistelee..taitaa jäädä vahaaminen ainoaksi tavaksi. Mulla vaan tulee ihan veripisaroita vahatessa, karvat on niin "jämäköitä", en tiedä kuinka uskallan, se sattuu melkoisesti.
      Joten mun on oikeesti onneton tilanne, aion kysyä lääkäriltä neuvoa...

      • Niin siis

        Kyllä naisillakin kasvaa niitä karvoja jonkun verran siellä takana vaossa, ja välillä nännien ympärillä, alavatsassa jne. Jollei niitä ole ihan kamalasti, voi niitä koittaa nyppiä vaikka pinseteillä suihkun jälkeen kun iho on vähän pehminnyt. Sitten ajelun jälkeen voi pyyhkiä ne ajellut alueet esim. Skin Doctorsin karvojen kasvua hidastavalla liuoksella.
        Se voi pikkuisen kirvellä mutta tuntuu auttavan oikeasti. Joillain jopa vähenee karvan kasvu tai loppuu kokonaan.
        http://82.116.235.22/epages/skindoc.axl?ObjectPath=/Shops/skindoc/Categories/Karvanpoisto


    • Nimetön

      sama ongelma. en myöskään ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä tää ei ole ongelma eikä mikään, koska todellakin on... vaikka ON fiksuja miehiä, jotka ei karvoista piittaa, hyvin monien mielestä karvattomuus on pop ja ymmärrän sen täysin.

      pahinta tässä on se, että ihoni on TODELLA herkkä, karvat todella tummia, ja jokaisen sheivaus- jne. kerran jälkeen kasvaa entistä pahempina takaisin. (esim. sisäreisissä oli pienellä alueella tummaa karvaa -> sheivasin -> koko reidet tumman karvan peitossa, yäk.) nyt en enää uskaltais tehdä yhtään mitään. normaalikin bikinialue kärsii kaikista karvanpoistoyrityksistä, persvakoa ei uskalla alkaa sorkkimaan.

      tuli nyt mieleen toinenkin kysymys, eli te, jotka ajelette reisikarvojanne: mihin kohtaan lopetatte ajelun?! kasvaako muillakin kuin mulla karvoja myös pakaroissa, ei kai niitä sentään tarvii alkaa sheivaamaan? mutta eikö se näytä vielä pahemmalta jos on siloreidet ja sen jälkeen alkaa kunnon turkki?!

      kokeilla ei viitsis, kun melko varmasti siitä seuraa kokemuksen mukaan entistä pahempaa karvotusta. ja se tästä vielä puuttuis. tää asia oikeasti estää multa kaiken rakkauselämän, ei kehtaa alottaa kenenkään kanssa mitään juttua, kun kammoaa sitä tulevaisuudessa häämöttävää alapäänsä näyttämistä... :D eli APUA, mikä neuvoksi?

      • kjdurug

        Kun oot ajellu sun karvojas sieltä sisäreisistä,niin susta voi vaan tuntua,että ne kasvaa entistä tuuheempina takaisin.Koska sun silmä on vähän aikaan tottunu karvattomuuteen,niin sitte ku ne alkaa kasvaa takaisin niin kaikki näyttää pusikolta.

        Mutta mulla on kanssa ihan sama ongelma,ku sullakin,vaik taitaa olla viel pahempi.Mulla on kanssa erittäin tuuheet pillukarvat,jotka leviää pikinirajasta viel persvakoon,sisäreisille,napaan asti,viel reisien takaosakin kasvaa alas asti tummaa/harmaata karvaa.Ja musta tuntuu,että mitä enemmän ikää tulee niin sen tummempina ne karvatki tulee.

        Oonpa tässä havainnu myös muutaman tummanharmaan viiksikarvanki,ja myös käsikarvatkin on alkanu saamaan hieman tummaa sävyä,vaikka niitä en ole edes ikipäivinä ajellu.Ja mä oon kans tästä vaivasta saannu kärsiä monta vuotta,eikä kehtaa näyttäytyä missään uimahalleissa,tai yleisillä uimarannoilla.

        Ja en mäkään aikoinani uskaltanu mennä mun miehen kanssa edes sänkyyn,ku aattelin,et se KUOLEE,ku näkee mun karvat.Mut keskusteltiin mun karvaongelmasta,ja se ei häntä haitannut,jotenka ehkä olen sitte saannu jotenkin ainutlaatuisen miehen.Mut lykkyä sulle,ja kyl jotkut miehet OIKEESTI TYKKÄÄ karvasista naisista.


      • Nimetön
        kjdurug kirjoitti:

        Kun oot ajellu sun karvojas sieltä sisäreisistä,niin susta voi vaan tuntua,että ne kasvaa entistä tuuheempina takaisin.Koska sun silmä on vähän aikaan tottunu karvattomuuteen,niin sitte ku ne alkaa kasvaa takaisin niin kaikki näyttää pusikolta.

        Mutta mulla on kanssa ihan sama ongelma,ku sullakin,vaik taitaa olla viel pahempi.Mulla on kanssa erittäin tuuheet pillukarvat,jotka leviää pikinirajasta viel persvakoon,sisäreisille,napaan asti,viel reisien takaosakin kasvaa alas asti tummaa/harmaata karvaa.Ja musta tuntuu,että mitä enemmän ikää tulee niin sen tummempina ne karvatki tulee.

        Oonpa tässä havainnu myös muutaman tummanharmaan viiksikarvanki,ja myös käsikarvatkin on alkanu saamaan hieman tummaa sävyä,vaikka niitä en ole edes ikipäivinä ajellu.Ja mä oon kans tästä vaivasta saannu kärsiä monta vuotta,eikä kehtaa näyttäytyä missään uimahalleissa,tai yleisillä uimarannoilla.

        Ja en mäkään aikoinani uskaltanu mennä mun miehen kanssa edes sänkyyn,ku aattelin,et se KUOLEE,ku näkee mun karvat.Mut keskusteltiin mun karvaongelmasta,ja se ei häntä haitannut,jotenka ehkä olen sitte saannu jotenkin ainutlaatuisen miehen.Mut lykkyä sulle,ja kyl jotkut miehet OIKEESTI TYKKÄÄ karvasista naisista.

        niin no, jotkut, mut ei se paljon paremmalta saa tuntumaan. en itsekään tykkää tästä karvasuudesta, rumaa ja inhottavaa tässä mittaluokassa. ihan samaa ongelmaa on, eli kaikki takareidet sun muut myös... ja jos esim. bikinirajoja sheivaa ja osuu vähän ylemmäs mahaan, joka ikinen kerta se raja myös siirtyy ylemmäs ja lähestyy mahaa. karmee musta pehko. mä en näiden kanssa kyllä voi elää, koska tollasia miehiä on aika harvassa (onnea vaan sulle), en vaan tajua että eikö tähän vois olla MITÄÄN järkevää ratkaisua. ja uimassa jne en kyllä lakkaa käymästä. että joo, mikähän neuvoksi...


      • kipikipi!
        Nimetön kirjoitti:

        niin no, jotkut, mut ei se paljon paremmalta saa tuntumaan. en itsekään tykkää tästä karvasuudesta, rumaa ja inhottavaa tässä mittaluokassa. ihan samaa ongelmaa on, eli kaikki takareidet sun muut myös... ja jos esim. bikinirajoja sheivaa ja osuu vähän ylemmäs mahaan, joka ikinen kerta se raja myös siirtyy ylemmäs ja lähestyy mahaa. karmee musta pehko. mä en näiden kanssa kyllä voi elää, koska tollasia miehiä on aika harvassa (onnea vaan sulle), en vaan tajua että eikö tähän vois olla MITÄÄN järkevää ratkaisua. ja uimassa jne en kyllä lakkaa käymästä. että joo, mikähän neuvoksi...

        Kummankin kirjoittajan kannattaisi käväistä siellä omalla gynekologilla ja valittaa tuosta yltyneestä ja vääriin paikkoihin levinneestä karvankasvusta. Mahdollisesti syynä on jokin hormonihäiriö, joka pitäisi ensin tutkia. Gynekologi kyllä osaa sanoa onko karvoitus normaalin rajoissa ja laboratoriokokeilla voi varmistaa mitkä on hormonitasot.


      • Irma "irtokarva" ...
        kipikipi! kirjoitti:

        Kummankin kirjoittajan kannattaisi käväistä siellä omalla gynekologilla ja valittaa tuosta yltyneestä ja vääriin paikkoihin levinneestä karvankasvusta. Mahdollisesti syynä on jokin hormonihäiriö, joka pitäisi ensin tutkia. Gynekologi kyllä osaa sanoa onko karvoitus normaalin rajoissa ja laboratoriokokeilla voi varmistaa mitkä on hormonitasot.

        Mikähän mahtaa olla kun persereikää kutittaa ihan vitusti,jylli-pete kävi kylässä ja sen jälkeen on koloon kutitellunna ihan kun olis joku ransu tökkässynä jotain sinne koloon,ihan himona kattelin sitä ja sanoin juu pistä vaan sitä paskaa huulille ja revi siitä huumoria!


    • Olen koko ikäni etsinyt Naista kenellä on karvoja
      kaikkialla.
      Vastaa ole kiltti.

      • kaisa-karva-perse

        apuva mulla kasvaa nenässä ihmeellisä kovia paksuja karvoja koskee iha vietävästi ku pinsetillä niitä nypin, mun hiukset alkaa häviämää jonnekki joutuu tupeen hommaamaa tätä menoo, pers vako aina punottaa siellä olevien kiekuroiden takia, mikähä voi olla ku kasvaa kulma karvat väärälle puolelle eikös niitten pitäs olla ulä puolella vettä ohjaamassa, ripsetki tuntuu sekoileva ne sojottaa alas päi ja o nii kauhee tuuheet ei meinaa nähä kunnolla ilma että kattoo taivaalle päi, sitte vielä semmosta onko kellää muulla kutinaa tuolla römpsän sisä osiossa valittavat perkele että kullia kutittaa ihan ku ois jotai karheeta

        toivottavasti joku voi auttaa hätääntynyttä rimpseetä nuorekasta tädin tussuraista


    • karvainen neitsyt.

      Siis mulla on todellakin sama ongelma ja häpeilen sitä kuollakseni. joskus peilin edessä kattelen pakaroita ja ne on herkästä ihosta ihan pilkulliset, pari finniä siellä täällä JA NE KARVAT. Tulee mieleen PMMP:n sanoitukset "ainakin vaatteet päällä, oon hyvännäköinen." Tää on nöyryyttävä ongelma ja tuntuu ettei moni (ainakaan mun kavereista) kärsi samasta. Vahauttamassa oon käyny pariin otteeseen, mutta iho vaan herkistyi entistä enemmän enkä tiedä kumpi on pahempi, musta karva vai isot punaiset näppylät. En tiedä teenkö tästä itselleni isompaa ongelmaa kuin se oikeasti onkaan mutta en uskalla edes rannalle mennä kun tuntuu että karvat lepattaa tuulessa ja kaikki näkee. Kesän ilot menee täysin harakoille kun ei voi rauhassa olla kun koko ajan miettii että missä asennossa on, näkykkö kasvusto jne.. Laseriakin olen kokeillut mutta eipä oo mulla auttanut.... Sanon aina kavereilleni olevani maailman karvaisin nainen- ne vähän nauraa ja sanoo nähneensä karvaisempiakin. Kuulemma Guinessin ennätyskirjassa nääs..
      Miksei karvoille ole jo keksitty poistokeinoa mikä saisi naisen tuntemaan itsensä NAISEKSI eikä apinaksi? Kertokaa jos ootte löytäny apukeinoja olen virallisesti EPÄTOIVOINEN.

    • Kosmetologi vastaa

      Olen poistanut sokeroinnilla satojen naisen intiimikarvoja, ihan perskarvoja myöten. Voin sanoa että JOKAISELLA asiakkaallani on ollu niitä perskarvoja (mikä on ihan luonnollista) jollain tummia, jollain vaaleempia. Jollain jopa kasvaa ihan pakaroihin sekä reisiin sitä mikä aiheuttaa just ongelmia jos on uikkarit päällä.

      En missään nimessä suosittele sheivaamista (paitsi jos nyt on kiire ja on pakko saada nopeesti karvoja pois). Varsinkin intiimialueen höylääminen aiheuttaa sängen ja se vasta rupee hiertää ja kutisee!!!

      Ite käyn sokeroinnissa sillon tällöin poistattamassa ja olen huomannut että karvankasvu on heikentyny. Eli suosittelen kaikille varaamaan ajan brasilialaiseen sokerointiin :) Voi kuullostaa epämukavalta mutta kyllä ammattilainen osaa ja on nähny paljon :)

      • Anonyymi

        Rasilialainen vahaus on vittumaista, kipeää rumaa ja turhaa. Karvat kaunistavat naista, perskarvatkin. Mksi pitää tulikuumalla liisterillä repiä kauneus irti? Ei tsiisös voi käsittää.


    • --------------------

      Terveisiä kohtalonsisarelta. Mulla kasvaa muutamia hyvin tummia karvoja nännien ympärillä, navan alla kolmisenkymmentä ihan kunnon mustaa karvaa ja alapääkarvat on runsaat ja paksut. Toi perseosasto on myös jossain vaiheessa valjennut mulle. Että oho - niitähän on sielläkin ja laajalti... Oon käyny hormonilääkärillä testeissä, eikä mun hormoneissa oo mitään vikaa. Kaikki on tasapainossa ja hän totesi, että "tää on vaan sellanen ominaisuus mikä sulla on". Nyt oon kohta 40v ja alkanut oikeesti saada sellaista tervettä ylpeyttä - että tilanne on tää ja mä oon kuitenkin kaikin puolin ihan normaali ja terve ihminen. Mun yks hyvä miespuoleinen ystävä on takonut mulle päähän, että "ketään EI kiinnosta sun karvat - sillä EI oo väliä". Ja musta on jo jonkin aikaa oikeasti tuntunut, että mun ei tarvi pyydellä anteeksi niitä ominaisuuksia, joita mulla luonnostaan on. Ja mua itse asiassa loukkaa ajatus siitä, että joku kehtaisi kauhistella jotain, mikä nyt vaan yksinkertaisesti on ihmisyyteen kuuluvaa. Mä en oo olemassa muokatakseni itseäni jonkin oudon ihanteen mukaiseksi, enkä halua suhdetta ihmiseen, joka hyväksyisi mut vasta kun onnistuisin häivyttämään osan ominaisuuksistani, joille oikeasti ei voi yhtään mitään. Ja siis mulla on ollu aikanaan ihan suunnaton kompleksi näistä karvoista. Esim. alavatsa lienee lopun ikääni arvilla, kun oon nyppiny niitä karvoja ja karvatupet on tulehtunu ja niistä on jääny ihoon pigmenttijäljet. Ehkä ne joskus vuosien päästä paranis, vaikka ne onkin ollu jo kuus vuotta siinä.... Niin ja siis mulla on myös todella herkkä iho - ei kestä karvanpoistoa juurikaan. Esim. pelkästä laastarin tarrasta jää jälki pariksi kuukaudeksi. Tsemppiä, rakkaat kanssa-apinat. Ei jaksa tuhlata energiaansa, hyvää tuultansa ja elämäänsä asioihin, joille ei voi mitään - ja jotka ei edes ole mikään rikos. Sitä paitsi kuka alunperin aloitti tän, että ei saa olla karvoja? Kun ihmisillä - naisilla ja miehillä ON niitä. Ihan sama mitä kukaan sanoo, kun niitä nyt vaan on. Eikös?

      • Anonyymi

        älä nyt tee mitään harkitsemaonta, olet taivaanlahja miehellesi., nännikarvoinesikin. En usko että karvat miehiä oikeesti haittaavat, ei minua haittais viakka niitä kasvais naisellani missä. Kun olis se nainen, van epä oo ollu vajaaseen seljäänkymmeneen vuoten. Siksi kai tämä karvapsykoosi?
        Ja kyllähän tässä ranttuus karisee kummasti, kun yksinäisyys riivaa


    • kkiiioooo

      tunsin itseni myös karvaiseksi mutten sori vaan en niin hirveesti enää koska noi tarinat tuntuu paljon hurjimmilta mutta nyt kysyn että onko se karvaperseyttä vai ihan normaalii että karvat kasvaa siihen peppureijän alkamis kohtaan asti en niinku nopeasti katottuno näytä ulkopuolisen mielestä kovinkaan karvaiselta vain tuntuuu siltä kun tietää siitä ite

    • poijuska

      Kannattaa tilata aika sokerointiin.Itse käyn sokeroitavana,ja brassisokerointiin kuuluu myös peppu.Koko hoito n.20 min ja 65,-.Tampereella ainakin.

    • Vanhempi mies

      Ei siinä ole mitään kauheaa. Minä olen mies ja rakastan normaaleja naisia ja normaalisti naisilla kasvaa karvat pillussa ja joillakin perseessä. Ei se ole kauhistus vaan ihastus. Ole ykpeä itsestäsi ja karvoistasi ja ole aito nainen. Itseäni vituttaa nykyajan pakkonormi karvattomiin pilluihin joka on vain kosmetiikka yhtiöiden pakottamaa paskaa. Vain pikkutytöillä on karvattomat pillut. Ja ne ketkä ajelevat niitä haluavat pillunsa näyttävän lapsen pillulta joka on mielestäni sairasta. Luonnollisuus on kaunista.

      • 3563456419

        Vajaa äijä!

        Mä oon mies ja nypin kaikki karvat alapäästä. Ei tarkotus oo näyttää lapselta mulla eikä varmaan muillakaan. Pääsyy siihen on se että se näyttää ja tuntuu seksikkäältä ja on hygienistä.

        Et vedä sää vanha pieru tumppuus vaan kun muoris pimppi ei karvojen alta löydy


    • noivaa

      höhlä, oonko ainoa joka tästä selvinny helposti.. itse poistan pyllyvaosta karvani yksinkertaisesti ottamalla vahaliuskasta hieman vahaa keskisormen ja peukalon päähän ja siitä sitten vaan nyppimään sormilla.. nopeasti siistiä! (olettaen että karvat on tarpeeksi pitkät...)

    • t rethgsertyhser

      No jos sheivaa perskarvat niin eiks se sänki kutita vitusti?

      Mä oon joskus sieltä sheivannu ja kutisi niin hulluna sit muutaman päivän. oli pakko käyttää stringejä, joiden naru vähän esti perseessä olevien terävien nysäkarvojen hinkkaamista.

      Vai onko tosiaan niin et muijilla ei kutia ollenkaa? Mulla kyl sheivaten kutiaa ihan joka paikka, kainalot, perse, kullinympärys. Ainoo mitä voi sheivata on oikeestaan kiveskarvat.

      t. Mies joka ajo perkarvat

    • thehekuli

      Itse olen alkanut käyttämään Venus ihokarvojen ajeluun tarkoitettua perus höylää, (saman näköinen kun partahöilä), ja se on toiminut hyvin. Ei ole tarvinnut aineita tai mitään muuta. Käytän vai vessapaperia ja välillä vettä höilän puhistukseen.

    • Karvakimuli

      Minähä oon tämmöne karvaperse kans. Mulla ne vaa alusta asti kasvanu semmosiksi aika pitkiksi. Kaikki aina ihmettelee täällä päin että miten voi olla mahollista että persuuksissa on karvoja. Niin itellä sitte aina nolottaa että nii en tiiä mistä lie tulleepi. Oon sheivannu niitä aina vaikka en tiiä onko se ny niin hyvä tapa ku sitte aina vähä kutiää ku ne ruppee taas kasvamaan. Pimpero karvatki aina kasvamassa pitkiksi ja on vähä niinku perskarvojen kanssa yhteydessa vai miten sen selittäs. Ois hyvä jos sais vaan tuon alapään karvan kasvun kokonaan pois.

    • Proo

      Lämminvaha on paras! En mä sitä vahaa persvakoon levitä, vaan samalla kun poistan karvat bikinirajoilta tai sääristä, niin käytän samaa lappua (johon on siis juuri tarttunut vahakerros) nopeasti uudelleen ja painan sen persvakoon tai pakaroille ja kiskaisen. Lähtee tosi hyvin eikä satu. Enkä ees yritä saada kaikkia karvoja kerralla veks, vaan toistan saman seuraavalla kerralla niin pikkuhiljaa lähtevät. Ja itse asiassa tuntuu olo jo paljon karvattomammalta vaikka vasta osa on lähtenyt.

    • poslin79

      Ajelen vähintään pari kertaa viikossa alapään. Tykkään posliinista niinkuin mieskin ;D.

    • hfdgdsgdsgs

      Kaikilla aikuisilla naisilla on enemmän tai vähemmän karvaa myös peräaukon suunnalla. Luonnollisesti karvoitus riippuu paljon genetiikasta. Tumma- ja paksukarvaisella karvat näkyvät, vaalealla samat karvat ovat huomaamattomat.

      Toinen asia on hormonihäiriöt. Aktiivista mieshormonia on todennäköisesti liikaa, jos häpykarvoitus nousee naisella ylös napaa kohden ja laskeutuu voimakkaasti alas kohti reisiä. Normaali naisellinen karvoituksen raja on vaakasuora häpykukkulalla, eikä karvoja mene paljoa reisien puolelle (yksittäiset ok).

      Katsokaahan joidenkin maahanmuuttajien lasten kasvoja. Sekä alle murrosikäisillä tytöillä että pojilla voi olla selkeää tummaa karvaa ylähuulessa. Voi vain kuvitella, miten karvaisia he ovat aikuisina.

    • TheKarvapersevesa

      Kyllä fairylla lähtee.

    • Anonyymi

      Ole ikionnellinen jos on karvaa hyvin perseessä. itelläniki vielä on mutta sais mielestäni olla enemmän. Alkaa se vaan ahistaa ku sen määrä vähenee, vaikka koskaan ennoo sheivannu

    • Anonyymi

      Ei helvetti, se on vähän niinku nainen ajais tukkansa, ulmansa ja ripsensä pois kun ittensä sheivaa, ne perkarvatkin kyllä minua sykäyttäs yhtä paljon ku pitkä tukka, usko pois. Kylä luonto tietää minne karvoja pitää kasvattaa ja paljonkoh. Ei teidän ainakaan miesten takia tarttis karvojanne jyrsiä ollenkaan. Olis vaan karvasempia naisia. Kumiankaksi vuoltu nainen on aika tylsän näköinen ilmiö, raju ja hävytön karvoitus tois sitä vetovoimaa. Käytöksen ei toki tarttis muutta äijäiseksi, pysyis vaan saan samanlaisena keimailuna kuin mitä se on luonnostaankin.

    • Anonyymi

      millä saisi itelleen vähän lisää karvoja alapäähän; lähinnä ois kiva persvakoon saada, kivesten alapinnalle välilihan huudeille. Tuntuu että ennen oli enemmän. parta kasvaa aika hyvin mutta silläkö kustannuksella että alapäästä vähenee.

    • Anonyymi

      Mustapäisillä lapin naisilla hyvin yleistä. Mutta se ei ole häpeä. On erittäin kiihottavaa katsoa takaapäin laajalle leviävää karvoitusta ja avata reittiä....

      • Anonyymi

        Minäkin olen ylpeä mustista karvoistani, joita kasvaa runsaasti kehossani eri paikoissa. Turhaan naiset häpeävät karvojaan ja ajelevat niitä, häpeävä nainen ei ole seksikäs. Kantakaa naiset itsenne JA KARVANNE ylpeydellä. On se kumma jos miesten miellyttämisenhalu on niin suuri että pitää epätoivoisesti jatkuvasti karvoja poistaa.


    • Anonyymi

      Todella kiusallista?? Minä olen ainakin ylpeä mustista karvoistani. Kannattaa miettiä sitäkin, onko pelkät yhteiskunnan ahtaat kauneusihanteet ja median aivopesu syynä monen naisen tyytymättömyyteen itseensä.

    • Anonyymi

      Et voi tietää kuinka sytyttävää se voi olla hänestä... siisti pylly ei välttämättä viehätä... anna palaa vaan.. olet kaunis, sexy

    • Anonyymi

      Älä pelkää karvojasi... hyvä että ovat siellä eikä naamassa

    • Anonyymi

      Hei karva pylly. Ne pienet kakkapallerot jotka jää roikkumaan karvoista kuin kastanjetit, ovat nimeltään ookkerinmarjat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe