EKMOTEK

vivecaaaaaa

Onko kukaan ollut kyseessä olevassa puhelinmyynti firmassa töissä?! Millaisia kokemuksia??? Millainen palkkaus? Olisin erittäin kiitollinen jos joku vastaisi :)

59

6870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-ekmotek

      En suosittele! Melkein mikä tahansa muu telemarkkinointiyritys paikkakunnasta tietenkin riippuen on aina parempi.

      • mieltä

        10000 %%%%%%%%% kierrä kaukaa.


      • vai mistä kyse

        Vai onko tässä jotain puhelimyyntifirmojen keskinäistä kinastelua nyt markkinoista tai jotain?

        Jotain samaa kuin Onnibusin loan heitto EB:lle, joka kyllä menee jo överiksi.


    • tk48

      Itse ko. yrityksessä jo yli 15 vuotta olleena - muitakin alan yrityksiä kokeilleena - HYVÄ PAIKKA.
      MUTTA ei varmaan sovi laiskoille ja onnenonkijoille. Meitä on aika monta jo lähes samanverran siellä olleita - eikös se kerro "talosta" jo jotain !!!!

      • ------

        tuskin löydät.


      • FhoSho

        Koko firma luotto-ongelmissa (tieto, ei arvaus), en lähtisi luottamaan, että palkkoja maksetaan aina ajallaan, mutta orjatyöntekijät -- loistava vaihtoehto!

        On se hienoa, että yksi, ilmeisesti isompikin jeppe, on tullut mainostamaan omaa firmaansa täällä, ettei vahingossakaan enää kuluttaisi lisää rahaa lehtimainontaan. Ps. "Talo" on perustettu 1995, kyseisen kaverin viesti jätetty 2007.. On ilmeisesti matematiikat koulussa käyty huonosti, ei osata laskea vuosia oikein, eikä ilmeisesti tulostavoitteeseen pääsemiseksi laskelmien tekoonkaan ole paljoa pelimerkkejä :) Nm. tulosvaroitusta odotellessa :P


      • ammattilainen

        Vai niin, että 15 vuotta talossa olleena. Siis kauemmin kuin mitä yritys on ollut pystyssä. Toki esim. veronkierrosta ja huonoista palkoista tunnettu Ekmotek on toiminut aina muillakin nimillä. Toki toimitusjohtaja on toipunut juoppaudestaan, muttei huijauksistaan. Toiminta on kaikin tavoin ala-arvoista.


    • Ex työn tekijät

      Sanoo vaan et maksaa palkan mut sit tulee viesti et jos et myy niin ei makseta palkkaakaanvaikka perinteinen tunti palkka on 4,62 vaikka ei myisikään ekmotekkiin ei kannata mennä kiertäkää kaukkaa ihan sika huono paikka ja palkan maksu tapahtuu virosta koe aika on 3 päivää työ sópimukset kirjotetaan viikon jälkeen aina kestää

    • HUIJATTU

      HUIJARI JA TOIMINUT HUIJARI FIRMANA PITKÄÁN

    • EI KIITOS

      En tiennyt tästä firmasta mitään ennen kuin alkoivat sieltä soitella viikoittain. Kerran vastasin ja otin numeron muistiin, enkä sen jälkeen ole reagoinut. Juuri katsoin netistä, että mikähän pulju se oikein on. Palkanmaksusta en tosiaankaan juuri paljon ymmärtänyt, paitsi sen, että se perustuu MYYNTIIN, siis siihen, miten monta tilausta myyjä päivässä tekee. Ja sitten se jotenkin laskettiin jakamalla jne. Kummallisia periaatteita minun mielestäni. Nettisivuilla tosin kaksi työntekijää suitsutti, miten hyville hankkeille voi päästä jo lyhyessä ajassa. Itse ajattelen, että vaikka olisin kuinka työtön, niin en lähtisi tuollaiseen puhelinmyyntifirmaan ollenkaan.

      • Ïndiid_

        Tein uuden keskustelun koskien samaa firmaa tuossa jokin aika sitten, mutta vain muutaman vastauksen sain ja niistäkään ei juuri hyötyä ollut.

        Olisin hyvin kiitollinen jos ex-työntekijät ja nykyiset kertoisivat omia kokemuksiaan!

        Esim. kiinnostaa tuo kun joku laittoi että on huijari firma, miksi?

        Sitten palkkaus on tietenkin toinen joka kiinnostaa! Kuulin niin että palkka olisi 4euroa/tunti ja sitten nousee sitä mukaa miten paljon lehtiä myy.
        Kuulin jutun, että siellä tosiaan koeaika olisi sen 3 päivää, mutta sit kuitenkin se olisi 4kk ja sinä aikana ei makseta ollenkaan palkkaa. PITÄÄKÖ PAIKKANSA??
        Ja jos pitää niin saako tuon 4kk jälkeen kaikein sen jonka ansaitsi sen 4kk aikana?
        No entä sitten jos asia on noin, että palkan saa vasta ekan 4kk jälkeen niin mitä sitten jos ei työstä tykkääkään ja ottaa lopputilin vaikka 2kk:n jälkeen niin saako sitten ollenkaan sieltä mitään palkkaa?
        Muutenkin kertokaahan enemmän tästä palkkauksesta! Kuinka paljon on esim. ansainnut rahaa jos on myynyt hyvin hyvin huonosti kuukaudessa? Edes jokin noin summa, jotta tietää onko se kymmeniä vai satoja euroja?

        Nyt on taantuma aika ja työpaikat ovat aika hukassa! Itse en kuvitellut ikinä meneväni puhelinmyyntifirmaan töihin, mutta muuta ei valitettavasti löydy! Itse en ole työn suhteen nirso, menisin vaikka siivoojaksi tai miksi tahansa jos vain paikkoja olisi. Rahan vuoksi teen mitä vaan, jotta elätän itseni ja perheeni ja tämän vuoksi puhelinmyyntifirma on ainoa vaihtoehto. Kertokaahan siis onko ihan turha mennä sinne edes kokeilemaan toimiiko homma minun osaltani!!

        Kiitos!


      • palkaton perehdytys
        Ïndiid_ kirjoitti:

        Tein uuden keskustelun koskien samaa firmaa tuossa jokin aika sitten, mutta vain muutaman vastauksen sain ja niistäkään ei juuri hyötyä ollut.

        Olisin hyvin kiitollinen jos ex-työntekijät ja nykyiset kertoisivat omia kokemuksiaan!

        Esim. kiinnostaa tuo kun joku laittoi että on huijari firma, miksi?

        Sitten palkkaus on tietenkin toinen joka kiinnostaa! Kuulin niin että palkka olisi 4euroa/tunti ja sitten nousee sitä mukaa miten paljon lehtiä myy.
        Kuulin jutun, että siellä tosiaan koeaika olisi sen 3 päivää, mutta sit kuitenkin se olisi 4kk ja sinä aikana ei makseta ollenkaan palkkaa. PITÄÄKÖ PAIKKANSA??
        Ja jos pitää niin saako tuon 4kk jälkeen kaikein sen jonka ansaitsi sen 4kk aikana?
        No entä sitten jos asia on noin, että palkan saa vasta ekan 4kk jälkeen niin mitä sitten jos ei työstä tykkääkään ja ottaa lopputilin vaikka 2kk:n jälkeen niin saako sitten ollenkaan sieltä mitään palkkaa?
        Muutenkin kertokaahan enemmän tästä palkkauksesta! Kuinka paljon on esim. ansainnut rahaa jos on myynyt hyvin hyvin huonosti kuukaudessa? Edes jokin noin summa, jotta tietää onko se kymmeniä vai satoja euroja?

        Nyt on taantuma aika ja työpaikat ovat aika hukassa! Itse en kuvitellut ikinä meneväni puhelinmyyntifirmaan töihin, mutta muuta ei valitettavasti löydy! Itse en ole työn suhteen nirso, menisin vaikka siivoojaksi tai miksi tahansa jos vain paikkoja olisi. Rahan vuoksi teen mitä vaan, jotta elätän itseni ja perheeni ja tämän vuoksi puhelinmyyntifirma on ainoa vaihtoehto. Kertokaahan siis onko ihan turha mennä sinne edes kokeilemaan toimiiko homma minun osaltani!!

        Kiitos!

        2013 luvataan 5 euroa tunnilta

        ja perehdysjaksolla ei mitään palkkaa. Miten pitkä perehdytysjakso, tosiaan hyvä kysymys.


      • Pöksy
        palkaton perehdytys kirjoitti:

        2013 luvataan 5 euroa tunnilta

        ja perehdysjaksolla ei mitään palkkaa. Miten pitkä perehdytysjakso, tosiaan hyvä kysymys.

        Kuka oikeasti lähtee tuollaseen? Täys vitsi joku 5 euroa tunnilta.


    • einäin

      Olin ko. firmassa kuukauden ja sain palkkaa 70e. Kannattaa siis todella harkita useamman kerran ennen kokeilemista.
      Palkkaushan menee niin, että tuntipalkan saamiseksi on puhuttava keskimäärin 19min/tunti, joka kuulostaa helpommalta kuin on. Itselläni jäi muutama minuutti tuosta vajaaksi, joten koko tuntipalkka jäi saamatta.

      • entäs verot?

        Kuulin, että palkat maksetaan Virosta ja että myyjä on itse velvollinen tilittämään veronsa. Voiko olla näin? Eikö työnantajan kuuluisi maksaa ne, jos myyjä tekee normaalia palkkatyötä. Mites muut lakisääteiset maksut? Pitääkö nekin hoitaa ite???


      • aika surkeaa on

        Eihän ole mitenkään sanottu, että kukaan edes vastaa puhelimessa. Miten voit myydä mitään, ellei kukaan edes vastaa.


    • mortteli

      akaaseen eli vanhan toijalaan on just haussa molin sivulla myyntineuvottelijoita. tälläisenä aikana om hyvä huijata ihmisiä kun ovat epätoivoisia elannon suhteen. miksei näihin puututa valtiovallan taholta. kaikenlaiset rikolliset saavat touhuta.

    • koettu

      Ekmotek on huijarifirma.

      • asdasdasdlol

        Miten sinua on huijattu ? kerro kaikki jos enää katsot tänne ! olen itse varmaan menossa ekmotekille ja haluaisin tietää tarinasi . ei oikein muuta työtä löydy :/ kai se on pakko mennä pettymään sinne..


      • Älkäähän nyt..
        asdasdasdlol kirjoitti:

        Miten sinua on huijattu ? kerro kaikki jos enää katsot tänne ! olen itse varmaan menossa ekmotekille ja haluaisin tietää tarinasi . ei oikein muuta työtä löydy :/ kai se on pakko mennä pettymään sinne..

        Olin Ekmotekillä tovin ja voin sanoa, että firmassa ei ollut mitään vikaa. Työhän tehdään provisiopalkalla, palkat maksetaan Virosta, koska yritys on virolaisen Mediakompanyn alihankkija Suomessa kun solmivat yhteistyösopimuksen. Näin ollen myös Suomessa olevat työntekijät saavat palkan Virossa olevan Nordean kautta. Verot jokainen maksaa ennakkolapulla kuukausittain tai verovuoden päätteeksi ns. mätkyinä. Otin asiasta selvää netin kautta, työnantaja oli tosi reilu ja palkka maksettiin ajallaan. Että nettiä voi käyttää myös tiedonhakuun eikä pelkästään p:n jauhamiseen jollain mielipidesivuilla.

        Ja ei, en ole heidän palkkalistoillaan. Kunhan halusin, että joku puhuu myös asiaa. Netistä jokainen löytää samat tiedot kuin minäkin, yllätytte kuinka moni firma toimii virolaisen yrityksen listoilla, kyseessä on kuitenkin yritysverotuksellinen yksityiskohta, joka ei työntekijöihin vaikuta mitenkään.
        www.finlex.fi Sieltä minäkin tietoa löysin


      • Virossa rahat
        Älkäähän nyt.. kirjoitti:

        Olin Ekmotekillä tovin ja voin sanoa, että firmassa ei ollut mitään vikaa. Työhän tehdään provisiopalkalla, palkat maksetaan Virosta, koska yritys on virolaisen Mediakompanyn alihankkija Suomessa kun solmivat yhteistyösopimuksen. Näin ollen myös Suomessa olevat työntekijät saavat palkan Virossa olevan Nordean kautta. Verot jokainen maksaa ennakkolapulla kuukausittain tai verovuoden päätteeksi ns. mätkyinä. Otin asiasta selvää netin kautta, työnantaja oli tosi reilu ja palkka maksettiin ajallaan. Että nettiä voi käyttää myös tiedonhakuun eikä pelkästään p:n jauhamiseen jollain mielipidesivuilla.

        Ja ei, en ole heidän palkkalistoillaan. Kunhan halusin, että joku puhuu myös asiaa. Netistä jokainen löytää samat tiedot kuin minäkin, yllätytte kuinka moni firma toimii virolaisen yrityksen listoilla, kyseessä on kuitenkin yritysverotuksellinen yksityiskohta, joka ei työntekijöihin vaikuta mitenkään.
        www.finlex.fi Sieltä minäkin tietoa löysin

        Nyt ne avas uuden toimiston Haagaan, onko siellä myös Virolainen omistaja tai yhtiö? Tosin nyt ollaan EU:ssa joten ei se Viro oikeestaan poikkee Oulusta mitenkään.


      • pouhpu
        Virossa rahat kirjoitti:

        Nyt ne avas uuden toimiston Haagaan, onko siellä myös Virolainen omistaja tai yhtiö? Tosin nyt ollaan EU:ssa joten ei se Viro oikeestaan poikkee Oulusta mitenkään.

        motarin viereenkö ? toimisto joops joops


    • ärsyyntynyt

      en suosittele menemään esimerkiksi kyseisestä firmasta ei saa minkään näköistä pohjapalkkaa vaikka niin luvataanki työhakemuksessa eli jos et saa myytyä mitään ei tule myöskään palkkaa.ihmiset älkää erehtykö menemään sinne töihin kerron kokemuksella! :)

    • kazzkazz

      työpaikka josta ei saa palkkaa ?

      • pilvi18

        kyllä


    • bruttonako

      Saako siis palkan aina bruttona käteen?

    • puhelinmyyjä

      Suurin osa puhelin myynti firmoista maksaa paskaa palkkaa ja käyttää ihmisiä orjatyövoimana.. Kaks kesää puhelinmyyntiä tehneenä sanon että kannattaa vaan ettii paikka mistä saa vähiten paskaa palkkaa..

    • okpijmnuhbgyert

      s4edrguyijmoiguvftcyrde46sw35ed75rbgiy

    • Pettynyt10000

      Tein työsoppararin ja tarvittavat tunnit viime vuoden puolella ja edelleen odottelen palkkaa.Päivärahahakemusta en voi lähettää.....
      Huijausta 10€ tuntipalkka kunhan vain olet töissä .
      muutama kauppa ja jopa 0€ päiviä jotka sitten vähennetään edellisistä.
      Odotan INNOLLA palkkakuittia jotta pääsen asiasta PAMin kanssa keskustelemaan.
      Asia ei tule jäämään tähän. Sopimusta tehdessä annettiin todella ruusuinen kuva, mutta jos asiakas ei tilaa en minäå siihen ole syyllinen......
      VAROKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • lässynlää

      asiakas ei tilaa en minäå siihen ole syyllinen......

      Ja työtehtävä oli myyntineuvottelija?

      "Jos metallit ei mene yhteen en minä ole syyllinen...."
      -Hitsari

      "Jos taikina palaa uunissa, minkä minä sille voin?"
      -Leipuri

      Capiche?

    • mikääää?

      mikä tää firma on?

    • tämäääääää

      Puhelinmyyntifirma tää on

    • kaikkenlaisia

      lässynlää:
      On vähän eri asia, jos et saa kahta pellin palaa osumaan toisiinsa, tai et osaa ottaa pullia pois uunista ajoissa... miten myyt väkisin asiakkaalle jos asiakas sanoo ei, tai lyö luurin korvaan? Sun ammattitaidollasi varmaan vaikeaa... saatko edes luuria ja sim-korttia yhteen....

    • Kai"kk"enlaisia...:D

      Viestisi aggressiot kertovat huonosta asenteestasi. Ei liene mikään ihme, että et onnistunut työssäsi ja jouduit turvautumaan ammattiliittoon jonka avulla vedätit työnantajaasi.

      Tiesitkös, että ulkomailla tuollaisella asenteella olisi ikuisesti työtön? Sinulle on ollut lottovoitto syntyä Suomeen. Yrittäisit edes tehdä jotain tuottavaa, kiitoksenasi lottovoitosta. Hyvä kevättä!

    • Ala on kovaa työtä

      Suoramyyntityö on vaativa ammatti. Sillä aloitetaan kauppa ala. Parin kuukauden jälkeen jäljellä on enää kymmenesosa aloittavista ja sen takia uutta porukkaa palkataan koko ajan, riittäisi oikea määrä työntekijöitä. Kai Te olette lukeneet työsopimuksen, mitä siinä luvataan ja tehneet kauppaa? Jos homma ei mene sopimuksen mukaan, käräjät on se paikka, missä näitä ratkotaan. Ihme, ettei 18 vuoden aikana kukaan ole vetänyt oikeuteen. Ja muutenkin tämä ala on vähän niinkuin harmaata aluetta. Itse olin K Raudassa kokopäivätöissä ja illalla ja viikonloppuna tein suoramyyntityötä ja aloin ihmettelemään, miksi olen K Raudassa, koska sivubisneksestä tuli enemmän rahaa, kuin päätyöstä. Tällä tiellä ollaan, mutten itse ole tehnyt tätä enää pitkiin aikoihin eli pompatkaa seuraavalle portaalle!!!

    • kokenut2

      ei maksa palkkoja ja saat tapella palkoista ja työ sopimukset muuttuu kesken kaiken tekee ilmaistyötä ihmisillä

      • Juurikin näin

        En todellakaan suosittele kenellekkään tätä ''firmaa'', aivan hämärää touhua niin sopimusten kuin palkanmaksunkin suhteen. Itse ajattelin lopettaa työt parin viikon jälkeen, koska sain toisesta puhelinmyynti firmasta töitä, mutta suunnitelma tössäsi siihen kun pomo sanoi että alle 22 päivän työajasta ei makseta mitään alle 30e päiväpalkkoja eikä myöskään ensimmäiseltä viikolta tienattuja tuntipalkkoja. Kaiken lisäksi palkasta puuttui huomattava summa rahaa eikä ole tietoa saanko niitä ikinä.


    • Juu ei

      Kävin ko. yrityksessä työhaastattelussa, oli todella hämärää touhua. Pelkästään haastattelija ja paikka olivat jo outoja, mutta kun palkasta ja sopimuksista ruvettiin puhumaan niin kyllä vahvistui tunne että täältä ei rahojaan pois saa. Verojen maksuunkin oli kolme vaihtoehtoa koska palkat kiersivät Viron kautta ja alle 30€ palkkaa ei ilmeisesti makseta ollenkaan...

    • HA HA HAAAAA

      Ajattelit että tienaat alle 30 euroa? HA HA HA

    • virolainen virolaine

      Onko se virolainen?

      Onko se se, joka sanoo, että sen palkat tulevat Virosta ja että pitäisi itse maksaa Suomeen verot?

    • ihmetyötä

      Olen ollut nyt 4 viikkoa kyseisessä firmassa toissä, ja kokemus on ollut erikoinen. Ensimmäiseltä viikolta luvattiin maksaa 10€/1h, ja myöhemmin sanottiin että pitää saada 100 eurolla myytyä lehtiä! Loput viikot 22pv-jaksosta on pelkällä provisiopalkalla ja välillä palkkaa ei tipu ollenkaan.... Ei mikään unelmatyö! Ja loppupalkasta vähennetään 10% peruutusmaksua... Tämäkin kerrottiin vasta kun työt oli aloitettu.

      • ihmetyötä

        niin ja palkkahan tulee virosta, kattoo nyt tuleeko ollenkaan! kertoo kyllä firmasta kun etsii numerot fonectasta


    • pilvi18

      En suosittele kenellekkää. Palkasta vähennetään peruutetut lehdet, sekin kerrottiin vasta kun palkasta puuttui osa ja noin 200 euron palkastani oli vähennetty yli 30 euroa. Et voi lopettaa kesken palkkajakson, sitäkään meille ei kerrottu ennen lopettamista, joten yli 2 viikon palkkoja en sitten saanut. 6 viikon aikana 2 aloitti ja lopetti ja koko ajan oli uusia haastattelussa. Aluksi kerrottiin vaan 10 euron tuntipalkasta esim.netissä mutta todellisuudessa kolmena päivänä sai 5 euron tuntipalkan myynneistä rahaa jos jotain joskus onnistui myymäänkin jotain., nollapäiviä oli usein. Työ on myös erittäin tylsää!

      • pilvi18

        "Muutimme palkkauksen eduksesi! Palkkasi on 10€/h bonukset. Ainoa vaatimus on että käyt töissä." TÄTÄ KUSETKSEN MÄÄRÄÄ!


    • givmari

      ennsuositä itse olin 2kk ja odotan palkkaani edelleen.... iolen vienyt asian palkaturvaan tämä firma vai kusettaa ihmisiä..

    • Onnea ja menestystä

      Loistava vastaus! Puretaan sitä:

      1. Kirjoituksessa on kirjoitusvirheitä enemmän kuin paljon. Miksi?
      -Henkilö ei osaa kirjoittaa? (Ei ainakaan lukea, palaan tähän kohdassa 2.)
      -Henkilö on niin katkera ja epäonnistunut myyntityössä, että hän kirjoittaa kiirellä ennen vuoron alkua (9.00) kännykällä pahaa entisestä työpaikastaan?

      Veikkaan molempia

      2. Palkkaturva on paikka mistä palkka maksetaan silloin, kun yritys on menossa konkurssiin tai firma on maksukyvytön. Mikäli työntekijä ei ole saanut palkkaa ei palkkaturva ole mikään maksuautomaatti. Pelkkä "Musta tuntuu, että sain palkkani väärin" ei riitä. Mistä päättelen, että työntekijä ei osaa lukea?
      -Henkilö ei käsitä provisiopalkkausta ja siksi hän ei ole ymmärtänyt mihin nimensä laittoi tehdessään työsopimusta. Muutoinhan hän ei valittaisi täällä vaan hän olisi lopettanut työt firmassa jo työsopimuksen allekirjoitushetkellä
      -Henkilö ei selvästi tiedä mikä on palkkaturva. Erikoista antaa omat tiedot ja hakea rahaa paikasta minkä toimintaperiaatteita ei ymmärrä

      Katsotaan vaan jokin aika eteenpäin. Samanlainen kirjoitus tulee pian jonkin muun firman alle. Kirjoittaja nimeltä givmari nimittäin ei tule koskaan pärjäämään missään firmassa. Väitteeni perustuu hänen ylläolevaan kommenttiin.

      Kerro toki givmari miten hakemuksesi kanssa kävi, mielelläni kuulen ;) Muista, että se on julkinen päätös ja jokainen voi kaivaa tietosi tämän jälkeen esiin, kun olet hakemusen palkkaturvaan jättänyt.

    • däääm

      Oli kyllä niin lipevä omistaja kun kävin haastattelussa vaikutti semmoiselta puhallukselta koko lafka

    • raasukka

      Olen jäämässä eläkkeelle ja tuttavani meni ko.firmaan töihin ja kävin häntä heti ensimmäisenä päivänä tapaamassa henk.kohtaisen asian vuoksi,he olivat juuri keskustelemassa työstä.Rouva houkutteli minuakin aloittamaan siellä,kunhan eläke alkaa(paikkakunnalla ei ollut sillähetkellä yhtään myyjää).Sanoin,että ei taida kannattaa,kun mulla menee ulosottoon kuitenkin ne eläkkeen yli tienatut...
      Rouva päälikkö sanoi,että voidaan tehdä niin,ettei ulosottaja tiedä...en lähde mihinkään epärehellisyyksiin. Jos teen jotain työtä eläkkeellä,teen sen rehellisest!

    • Hammas1

      Ilmeisesti tämänkin yrityksen taival on tullut päätökseen? Kauan sitä värikästä menoa sai seurata naapuriliiketilasta.. käytännössä jään ihan kaipaamaan koko yritystä. Olisikin mukava saada niitä parhaimpia muistoja yrityksestä.

    • loordi

      Haastatteluun pyydettiin viime vuoden puolella, mutta se perutiin tekstiviestillä, ja ilmoitettiin, että ilmoittavat uudesta ajasta, vaan eipä mitään kuulunut. No enpä jää kaipaamaan, kun löysin paremman työpaikan.

    • Kyllis

      Menikö tää virma jo nurin ?

      • Rairairai

        Ikävä kyllä näin pääs käymään. Myynti vaan koko aika vähentyny, mut vähän yllättäen tuli tää tieto, että yritykseltä rahat loppui. Kummiskin vielä huuhtikuun lopussa haettiin esimiestä Hämeenlinnaan. No kaikki hyvä loppuu aikanaan ja nyt voi vihdoin jatkaa eteenpäin.


    • Lisäämyyntiä!

      Telemarkinnoissahan ei rahat lopu jos myyntiä tulee riittävästi. Sormi voi kohdentua vain myyntipäälliköihin ja myyjiin jos näin käy. Kulurakenne kun ei ole paha yleensä

      • rairairai

        Ei kyllä se tällä kertaa ihan kädet ylhäällä sanottuna meni BKT:n piikkiin. Suomella menee perseelleen, eikä kukaan osta tällä hetkellä mitään lehtiä. Kurssit ovat ihan ylhäällä ja alhaalla, oikealla ja vasemmalla.


    • jusa2

      Kyllä sieltä tänään taas kosittiin töihin.Se siitä konkurssista ;)

      • Brbra

        Joo Jusan kanssa samoilla linjoilla.

        Luottotietoja yrityksellähän ei ole.... hain Espanjaan sinne duuniin, mutta nyt taisin muuttaa mieleni.


    • yks viisas

      Poistettu ennakonperintärek. 30.6.14
      Sisä-Suomen perinnässä 14 000e

      Kotipaikka: Tampere, postiosoite Helsinki
      Tsto-osoite Kielotie 15 Vantaa
      maili [email protected]

      ÄLKÄÄ menkö!!!

    • hupu1

      AKU-ANKKA FIRMA !

    • prsidentti

      onko tosiaan niin että tää huijarivirma on konkassa .en ihmettele yhtään ,niin oli outoa toimintaa ,kaikki viron kierrätys ja verojen maksut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe