OIKEESTI TOIMIVA HUULIRASVA

esmis1236

olen koko ikäni kärsinyt rohtuneista huulista. Ja nyt alkaa riittää. Olen kokeillut huulirasvoja mm. lypsyl, apteekin Vichy nutrilogie levres, blistex, labell, mirame, labello, ja monia muita joiden nimiä en muista. vaseliini oli myös kovassa käytössä joskus mutta eihän se edes imeydy.
Eli pliis kertokaa jos olette löytäneet pelastuksen rohtuneisiin huuliin. Ihoni ei muuten ole kuiva, mutta etenkin syksy/talvi on pahinta aikaa kun on niin kylmä ilma, huulet heti ruvella ja verellä. Todella epämiellyttävän näköistä.
Eli kaikki suositukset tervetulleita!

18

5494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meerukka

      Kokeileppa tätä.
      Harjaa huulia pehmeällä hammasharjalla kerran päivässä ja laita sitten vaikka Elizabeth Ardenin 8 tunnin voidetta.Ainakin minulla on auttanut.
      Hammasharjan pitää olla kuiva kuten huultenkin kun harjaat.

    • Jane....

      Paras huulivoide on Jane Iredalen Lipdrink, sitä saa kosmetologeilta. Mun huulet ei ole enää olleet ollenkaan rohtuneet siihen siirtymisen jälkeen.

    • apteekkiin

      Osta apteekista Bebanthen-tuubi, auttaa tosi hyvin rohtuneisiin huuliin.

      • vastauksista

        marssin siis huulirasvaostoksille tuota pikaa, toivottavasti löydän mulle oikean avun!


      • vaseliinia
        vastauksista kirjoitti:

        marssin siis huulirasvaostoksille tuota pikaa, toivottavasti löydän mulle oikean avun!

        Kaikissa aiemmin käyttämissäsi huulirasvoissa on suurin osa vaseliinia = parafiinia = mineraaliöljyä, joka kuivattaa ihoa entisestään. suosittelen Dr. Baumannin huulirasvaa, siinä on myös (fysiologinen) aurinkosuoja, ei kemiallisia aineita.


      • mieltä

        Bebanthen-voide on auttanut minuakin. Ja tiedän useita muitakin, jotka käyttävät sitä huulirasvana.


      • sen pitäisi olla

        Eli voiteen oikea kirjoitusmuoto on Bepanthen, p/b-kirjaimet vain tahtovat mennä sekaisin :)


      • on myös
        mieltä kirjoitti:

        Bebanthen-voide on auttanut minuakin. Ja tiedän useita muitakin, jotka käyttävät sitä huulirasvana.

        apteekin Bevita-voide. Käytän tällä hetkellä sitä öisin ja päivisin Weleda Everon huulirasvaa - ei mineraaliöljyjä ja tuoksuu lievästi vaniljalta.


      • vastaan:)
        vaseliinia kirjoitti:

        Kaikissa aiemmin käyttämissäsi huulirasvoissa on suurin osa vaseliinia = parafiinia = mineraaliöljyä, joka kuivattaa ihoa entisestään. suosittelen Dr. Baumannin huulirasvaa, siinä on myös (fysiologinen) aurinkosuoja, ei kemiallisia aineita.

        En ole mikään kemian asiantuntija mutta olen käyttänyt vuosia vaseliinia ja mikään ei toimi yhtä hyvin! Ja ainesosana tässä peltipurkissa lukee petrolatum..
        Ja olin juuri koulussa suuhygienistin luennolla joka sanoi että huulirasvat kuivattavat huulia entisestään. Hän suositteli valkovaseliinia tai tätä marketeissa myytävää versiota, klover vaseliinia. Ja omakohtaisesta kokemuksesta, mikään muu huulirasva ei tehoa niin hyvin kuin vaseliini.


    • kokeillut

      Ellet ole vielä kokeillut Widmerin huulirasvaa, niin kokeile ihmeessä. Se todella on hyvä, ei ole mikään kiilto vaan oikeesti hoitava ja siinä on sk 10. Saat sitä apteekista.

    • tea234

      Kokeile Dr.Hauschka huulivoidetta/puikkoa, aivan ihanaa, ei mitään parempaa! Olen käyttänyt sitä jo monta vuotta...löytyy luontaistuotekaupasta (Ikivireä, Vital etc.) tai netistä (hyvinvoinnin.fi, verkkoapteekki.fi).

    • Nimetön

      toimii kyllä miramen se ehdottomasti turkoosin värinen puikko. koukussa siihen...

    • matkalainen1

      Paras on Oriflamen skin quincer spf 15, mutta mokomat eivät enää myy sitä! Onneksi löysin huuto.net sivuilta joten sieltä ostin..Oriflamelta kun ei enää löydy.

      On sellainen voide, että kun illalla laittaa niin on vielä aamullakin huulilla joten ei pääse yönaikana huulet rohtumaan :)

      En tiedä, onko niilä nyt joku vastaava tuote tämän tilalla. Varmaan joku Oriflame -ihminen osaa kertoa lisää.

      Olen huulirasvojen jokapäiväinen käyttäjä, joten kokeiltu on vaikka mitä :)

    • Liisu1982

      Löysitkö esmis1236 apua mistään? Äijälläni on sama ongelma ja yritän löytää hänelle apua. Mitkään tavalliset blistexit, miramet yms ei todellakaan auta yhtään...

    • EeroTapio1

      Moi! Meidän apteekin täti opasti hankkimaan valkovaseliinia kun pyysin hajutonta, mautonta ja väritöntä. Aine petrolatum on varmaan turvallinen koska apteekissa sanottiin että se sopii huulirasvaksi.

    • bepa

      Bepanthen-voide on paras. En voisi enää elää ilman sitä. Bepanthenia mulla on aina käsilaukussa.

      • """""""""!!!!!!!!!!!

        karite eli sheavoi auttaa!!!!!!!!!!!


      • ,,,,,,,,,
        """""""""!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        karite eli sheavoi auttaa!!!!!!!!!!!

        LV-huuli ja hoitovoide.Älyttömän hyvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe