Mistä tunnistat sä rapunaisen?

Vesmies - 84

Tsättädädää!
teinpäs tällaisen, ja tarkotus on jokaikisen lisätä tänne sitä, mistä rapunaisen tunnistaa!

aloitan näin:

ulkonäkö: pieniä, lyhyitä ihmisiä. Laihoja, ja pienirintaisia. Suuret pyöreät täyskuunmuotoiset silmät ja kauniit kasvot. Ilme kasvoilla vaihtuu sekunnin välein. Kasvot ovat yleesä pyöreät, sirot tai kapeat. pikkuset jalat.

Luonne: vaihtelee. Yhdestä rapunaisesta löytyy moniamonia luonteenpiirteitä. Kaikenlisäksi, nää rapunaiset on hyvii jujuttamaan, koska ne arvaa jos joku petkuttaa tai valehtelee. Ei kukaa osaa olla nii kylmä! sitä paitsi; ootteko jo kokenut rapunaisen viekottelevan lumoavan tarkkailevan katseen? Mä oon, ja voin sanoo että olin lyöty eka hetkellä!

muuta: rapunainen on puhdas ja viaton kuin mikä.
saa miehet helposti, mutta itse on miehille haasteelline. Ihastuu helposti, mutta koska on varovaine, ei luovuttaudu helpolla rakkauden uhriksi. Ei pelkää (välttämättä) tunteita näyttää.

kokemusta on, itte oon mies jonka rapunainen sai mieheksee. enkä kadu yhtään!

Jos teillä on jotai lisättävää, lisäilkää vaa!
sitä varten tää on!

20

6745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapumies30

      Niinpä niin..

      Lyhyesti, Aivan käsittämättömät silmät, kertakaikkiaan lumoavat. Ainakin silloin kun ilme on aito, eikä mikään poseeraus.

      Luonteenpiirteitä löytyy, kunhan ne saisi esiin.
      Sulkeutuu tai hämääntyy ? jos tälläiselle ilmaisee rakkautensa selkeästi.. Ja toistuvasti ! Todella vaikea ja ihana, useimmiten yhtäaikaa.
      Sisältä herkkä, ulkona panssari..

      Tuollaiseen olen minä rakastunut, en tiedä saisinko omakseni. Vaikka en saisikaan, niin silti maailman rakastettavin olento.

      Ja itse rapuna, ymmärrän tuon vaihtelevan luonteen ja mielen..

      • kauniisti

        kirjoitettu... :)Minäkin rapunaisena myönnän olevani välillä tosi ihana ja vaikea samaan aikaan...Ihanaa...toivottavasti tyttösi tietää mitä hänestä ajattelet... :) Onnea


    • raputyttö..

      ja kyllä tuossa paljon minuun sopivaa on. Etenkin silmistä ja katseesta olen saanut paljon kehuja. Itseään on vaikea nähdä ulkoapäin ja en kyllä tarkoituksella katso mitenkään erityisesti, mutta ehkä se ravun katseen taika on just siinä että rapu on rehellinen ja se aito sielukkuus heijastuu katseesta ja toinen sillon tajuaa sen ettei rapu katsoessaan pelaile mitään.

      Paljon täällä rapuja mollataan, rapumiehiä etenkin, mutta jotain ihmeellistä ja kiehtovaa ravuissa kuitenkin selvästi on kun tämä rapupalsta
      on jatkuvasti yksi niistä missä eniten keskustelua on. Enkä usko että ravut näistä mollauksista paljoa kärsii. Itse ainakin tiedän millanen olen ja laitan nuo haukut sen piikkiin ettei toinen ole oikea ravulle jos rapu on vaikea (muka). Ja nämäkin naiset jotka täällä rapumiehiä ihmettelee kuitenkin pysyy niiden rapujensa otteessa ja tuskin edes oikeasti haluavat pois.

    • seuraavat asiat

      hauska keskustelu :D pakko sanoo tähä etee. Toi silmä juttu toimii miul ja toi luonne juttu. Oikeestaa aika paljo kaikki.
      Lisänä viel sen, että rapunaisilla on MURSAAKA FILMITÄHTIHYMY! kehuja siitä tullu ;)

      • tän minäkin on kuullut

        moneen kertaan:)

        Mieheni sanoo mulle aina
        "kyl silloin kun näin hymysi ensimmäistä kertaa, sanoin itselleni, haluan ton naisen":)

        Mutta kuinka ihana hymy on Jousimies-miehelläni, taivaallinen!


    • SilveryMoon

      Jos tuon ulkonäkökuvauksen perusteella jonkun pitäisi minut ravuksi tunnistaa, niin hieman metsään menisi:oD

      Olen reippaat 170 cm, en ihan yllä XL-mittoihin kurveineni, mutta lähes, mantelinmuotoisilla silmillä tähyän maailmaa ja kauneuskin on aina katsojan silmässä. 41-numeroisilla saapikkailla pysyy tukevasti maan pinnalla, jotta jatketaan vaan yleistystä!

    • rapu-nainen

      ja nyt tää kolahti muhun totaallisesti, ainakin melkein.. En nyt ole laiha mutta lyhyt olen. Toi meni aivan oikein, että miehet aina ihastuu ekana mun silmiin. Ovat aina kehumassa. Vaikka en kyl tiedä mitä ihmeellistä niissä nyt on. Ja mun ilmeet muuttuvat todella paljon. Osaan myös kuulemma puhua miehet ympäri jos haluan jotain. ´Vaikka itse sitä en tajua sillä hetkellä. Ihastun helposti. Ja siinä käy nykyisin sitten huonosti. Elän todella paljon tunteilla. En järjellä vaikka välil pitäisi. Osaan kyllä olla ilkeä toiselle, eli leikin toisen tunteilla. Mutta silloin jos toinen on eka esim. pettänyt mua. Ja kinuaa mua takaisin. Silloin voin kyllä satuttaa pahastikkin toista sanon toista mutta jossain vaiheessa jätän hänet. Monesti on käyny näin. Muhun on helppo ihastua, ja mä myös ihastun helpolla. Mutta vetäydyn myös itseeni jos "huomaan" että toinen ei olekkaan niin täysil suhteessa mukana kuin minä itse olen. Silloin ei ole enää helppoa saada mua takaisin siihen suhteeseeen. Kestää kauan että luotan täysillä toiseen. En ole mustasukkainen olen vain varovainen.

      • Krapunainen82

        Olen rapunainen. Minulla on lapsi joka on maailman tärkein 101%.Olen huolehtivainen äiti, kukaan ei mene ohitse lastani. En tarvitse muuta.
        Rakastan kotia, hyvää ruokaa, lepoa, vieressä olemista, ihan lähellä. Koti pitää olla kodin näköinen, sievä, ei mikään "just kaikki kohillaan" Huolehdin, että kaikki on puhdasta, mutta ei liian huoliteltua. Välissä olen tosi ailahtelevainen, saatan nauraa ja yht'äkkiä itkenkin. Ihastun helposti, mutta rakastun todella harvoin. En päästä lähelleni jokaista, vaan harkitsen kauan. Yleensä liian pitkään..
        Tunteet ovat tärkeät, haluan että minua rakastetaan ja sanotaan, näytetään se joka päivä..
        En ole mustasukkainen luonne, haluan hallita miestä..Mutta jos rakastun, painostan liikaa ja haluan heti kaiken siitä rakkaudesta. Se pelottaa usein kumppania ja osaan varoa sitä..Flirttailen paljon ja nautin siitä.

        Rapunaisesta saat rakastavan ihmisen, mutta sinun pitää nauttia kodista, rauhasta..Välissä taas sinun pitää mennä joka kolkkaan rapunaisen kanssa, mutta vain hetkellisesti..sinun pitää ymmärtää se että mieli muuttuu koko ajan kaikkien asioitten kanssa. Sinun pitää nauraa sille..hassuahan se on..Jos rapunainen rakastuu, hän näyttää sen 100% koko ajan..ja on vain sinun.


      • mää
        Krapunainen82 kirjoitti:

        Olen rapunainen. Minulla on lapsi joka on maailman tärkein 101%.Olen huolehtivainen äiti, kukaan ei mene ohitse lastani. En tarvitse muuta.
        Rakastan kotia, hyvää ruokaa, lepoa, vieressä olemista, ihan lähellä. Koti pitää olla kodin näköinen, sievä, ei mikään "just kaikki kohillaan" Huolehdin, että kaikki on puhdasta, mutta ei liian huoliteltua. Välissä olen tosi ailahtelevainen, saatan nauraa ja yht'äkkiä itkenkin. Ihastun helposti, mutta rakastun todella harvoin. En päästä lähelleni jokaista, vaan harkitsen kauan. Yleensä liian pitkään..
        Tunteet ovat tärkeät, haluan että minua rakastetaan ja sanotaan, näytetään se joka päivä..
        En ole mustasukkainen luonne, haluan hallita miestä..Mutta jos rakastun, painostan liikaa ja haluan heti kaiken siitä rakkaudesta. Se pelottaa usein kumppania ja osaan varoa sitä..Flirttailen paljon ja nautin siitä.

        Rapunaisesta saat rakastavan ihmisen, mutta sinun pitää nauttia kodista, rauhasta..Välissä taas sinun pitää mennä joka kolkkaan rapunaisen kanssa, mutta vain hetkellisesti..sinun pitää ymmärtää se että mieli muuttuu koko ajan kaikkien asioitten kanssa. Sinun pitää nauraa sille..hassuahan se on..Jos rapunainen rakastuu, hän näyttää sen 100% koko ajan..ja on vain sinun.

        sä sen sanoit


      • lasten juttuja....
        mää kirjoitti:

        sä sen sanoit

        Niinpä niin. Ihastuukohan miehet vielä 20-50-vuoden kulttua silmiisi...:::)))

        Nuorena ihalijoita riittää, horoskooppimerkistä huolimatta. Mutta valitettavasti se merkki pysyy koko iän samana, ehkä vanhemmille ravuille täytyy laatia eri horoskoopit luonteen piirteineen ja ulkonäköineen....:)


    • Nimetön

      Hah, käy tsekkaas www.tammelapintoarabians.com... en ole lyhyt enkä pienirintainen...silti kyl pienet jalat, ja ilme kasvoilla tosiaan vaihtuu tiuhaan!

    • meitä koskaan tunnistaa

      Meni kyllä aika paljon metsään, mutta annettakoon anteeksi vesimiehelle.

      Yhdessä osuit oikeaan: rapunaiset/ravut tietää, jos huijaat niitä.

      Rapujen/ihmisten luokittelu onkin monelle "tieteelliselle" vesimiehelle haasteellinen paikka. Rapuja ei voi laittaa mikroskoopin alle ja tehdä analyysiä järjen ja faktojen perusteella. Pitää olla paljon vaistoa ja tunnetta mukana, kun ihmistä arvioi.

      Ulkonäköä varsinkaan ei voi laittaa minkään merkin piikkiin, isojalkaisuutta, länkisäärisyyttä tai pömppävatsaa. Silti moni tekee niin, ja se kyllä ärsyttää, mutta mitäpä tuosta.

      Astrologian suurin lahja on mahdollisuus itsetutkiskeluun. Kun löytää jotain itsestään, voi varovaisesti yrittää ymmärtää myös muita. Liian nopeita johtopäätöksiä ja yleistyksiä kannattaa välttää. Omasta itsestä lähtee kaikki viisaus, varsinkin oman itsen tuntemisesta.

      Pointtini on, että ketään ihmistä ei voi lokeroida ja asettaa tietynlaiseksi. Siinä saa huomata pettyvänsä omiin olettamuksiinsa. Jostain syystä ihmiset kyllä silloin haukkuvat sitä toista, kun se ei osoittautunutkaan omien mielikuvien mukaiseksi. Mutta onko se oikein?

    • Rapumuikkeli

      Mielestäni olet osittain väärässä. Itse olen rapunainen ja tuttavapiirini on laajalti rapunaisia varsinkin. Ravut ovat pieniä,pikkujalkaisia, kaunis kasvoisia ihmisiä kylläkin. Rapunaisten, kuin myös miesten piirteisiin saattaa liittyä useimmiten myös pyylevyyttä, ravut ovat kodinrakentajia, ruokkijia, äidillisiä hahmoja. Yksinkertaisesti, ruuasta nauttiminen kuuluu ns. ravuille. Rapumerkkiin liitetään usein myös isot rinnat, joita mielellämme korostamme koruilla tai muulla, joka on rintavarustuksemme lähellä. Mukavuudenhaluisia ravut ovat myöskin. Suhteessa erittäin herkkiä ihmisiä, viha piiloutuu, muttei unohdu. Rapumerkkiin esiintyy myös monesti herkemmin siis mielenhäiriöitä, masennusta ja ns. itsesääliä. Olen tutkinut paljon oman horoskooppini periä, ja huomannut itsessäni sen, että olen tosiaan perusrapu! Sanoisinko, että herkin horoskooppi omasta mielestäni. Mutta erittäin ylpeä siitä! Joten todella hienoa, että "jaksat" ravun kanssa, meistä myös sanotaan että kahlitsemme kumppanin itsellemme;) Muistakaa että tämä on vain ja ainoastaan minun mielipiteeni rapuna olemisesta. =)

      • rapunainen*

        ainoa mikä oli minua oli ruoasta nauttiminen. Kaikki muu on minussa päinvastaista. No joo, nätti olen myös. Siinä ne. Eipä siis yleistetä :)


    • Raaputusrapu

      Rapunainen; mystisyyden kavala sankari tai tunteiden velloma äiti.

      Ulkonäkööltä Rapu on yllensä ottaen pieniä ja normaalikokoisia. Heillä on pyöreähtävät kasvot,lumoavat kauniit ja elänäm kokeneet kuunmuotoiset silmät ja filmitähtihymy. Pienirintaisuus on totta, ja se, että ilme vaihtuu lähes sekunnin välein. Rapunaisilla on taipumusta ylipainoisuuteen, mutta yleensä ja lähes aina, nää rapuneitoset on langanlaihoja tai normaaleja kaunotarria.

      Rapunainen on mielestäni moniluontoinen, mystinen ja taipuvainen yliluonnollisuuteen (kuten rapumiehetkii). Rapunainen saattaa olla ujo ja itkeä helposti, tai sitten on temperamenttinen tulituittu joka lähes tulkoon tirvasee turpaan jos sanoo jotain vähäsenki väärin. Mut lähes tulkoon, rapunaiset on aina eläinrakkaita. Niillä on punnitseva katse, kuten mainitsit, joka mittailee miestä. (kokemusta on!) Tosin, voi se kyllä kylmäkin olla.. (oma rapunuppu oli kylmä siihe asti kunnes sen sai sulatettua lämpimäksi. ja siinä kesti KAUAN)
      Ravut osaa kokata, olivat ammattilaisia tai eivät. Joo on ne kyllä haastavia.. Etenkii jos se sattuu olee temperamenttisempi. Ja rapunaiset on mystisiä, taiteellisia ja musikaalisia.. Ja urheilullisia. Jotkut ei ees oo tätä kuvaavia, ku rapunaiset on niin MONIMUOTOISIA

    • Ellu_*

      Njoo o, mutta meikä on piiiiitkäsäärinen rapunainen :)

    • rapu

      osasitpa hienosti kirjoittaa ravun tunnistuksen.En väitä että kaikki olisivat noin samanlaisia mutta itse olen 155/50/75c ja silmäni ovat kuin omenat ja kauniiksi kyllä kehuttu.luonteeni on joo samanlainen kun kirjotit...HASSUA! Hyvää Joulua sulle.

    • vahvistaa säännön

      Aika kuvaava, silmistä olen saanut paljon kommenttia.. Nykyinen poikaystävä sanoi ettei mitään muuta tavatessamme pystynyt tekemään kuin tuijottamaan silmiäni.

      Mutta tosiaan, poikkeus vahvistaa säännön..Olen pitkä (182cm) ja kurvikas (hieman normaalipainon yläpuolella)... Ja kengännro tosiaan 41/42... Mutta luonnekuvaus osui kuin nyrkki silmään..

      :)

    • Rapunainen

      Voi kiitti tollasista kehuista XD

    • Rapunaine

      Sitäpä kaikki aina sanoo että kyllä sun silmät on isot...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe