Algerialainen

Habibi*

Tunnetko sinä ketään algerialaisia Helsingistä?
tutustuin yhdessä kauppakeskuksessa algerialaiseen mieheen (noin 32v), joka oli todella kohtelias mutta myös outo..
Hän puhuu paljon ja tarkkailee muitakin naisia.
Olen kuullut puhuttavan, että hän olisi naimisissa vaikka on minun lisäkseni tavannut useita muita ja vannoo rakkautta ehkä kaikille.
Kenties joku muukin tuntee tai on nähnyt hänet ?

51

5443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkku''

      minä tunnen ja noin tuhat muutakin naista Suomessa...oikee naisten kaataja `suklaasilmä´ mutta minkäs teet me suomi-neitoset ollaann niin helppoja :(

    • nimen?

      Ei tietenkään koko nimeä, mutta etunimi olisi paljon. 32v algerialainen kun ei kerro paljoa.

    • kannattaa kysyä!

      Joko hän on tosissaan tai sitten ei.
      Kysy suoraan niin katso miten reagoi :D

    • mutta hän on noin 35v

      Oiskohan sama tyyppi. Tosin elää kulissiavioliitossa lasten takia. Sen takia ei siis tarvitse surra. On ihan vapaata riistaa.

      • hujourd

        no paljonpa sinäkin lapsille arvoa annat.


      • habibi*

        "Oiskohan sama tyyppi. Tosin elää kulissiavioliitossa lasten takia. Sen takia ei siis tarvitse surra. On ihan vapaata riistaa."

        luulen, että täytyy olla sama, mitä voin asialle tehdä? ja miten sinä häneen tutustuit kun noin paljon tiedät? missä tutustuitte? minä tutustuin häneen yhdessä ostoskeskuksessa.
        Olen saanut selville, että hänellä on juuri kuvailemasi kulissiavioliitto! mitä voin asialle tehdä? vaimo ei varmaan usko sanojani jos menen puheille....


    • pakoon

      Hei jos kyseessä siivousfirman Algerialainen juokse juoskaa ja lujaa...

      • miksi pitäisi?

        Miksi pitää juosta pakoon? Komee mies ;)


      • moni kakku päältä kaunis
        miksi pitäisi? kirjoitti:

        Miksi pitää juosta pakoon? Komee mies ;)

        no joo komee mies eli totta kai ole hyvä vaan mutta uskollista siitä ei saa! ja lekurissa kannattaa käydä jos ilman kortsua olette! kulttuurishokki jäännyt päälle jne... vois enemmänki kertoa ja useammista Algerialaisista mutta jääköön kantapään kautta koettavaksi! mun yks kaiffa oli naimisissa Algen kanssa ja moni on käynnyt pikasuhteessa! Ainahan nekin sanoo olevansa sinkkuja haha...


      • kirjoittaja kyselee

        Voisko kertoa vähän enemmän tästä siivousfirman miehestä kun tunnen 2 algerialaista ja kummatkin on about saman ikäisiä ja kummatkin on siivousalalla, ja naimisissa. Tunnen toisen vaimon. Toivottavasti EI ole hänen mies!


      • difjo
        kirjoittaja kyselee kirjoitti:

        Voisko kertoa vähän enemmän tästä siivousfirman miehestä kun tunnen 2 algerialaista ja kummatkin on about saman ikäisiä ja kummatkin on siivousalalla, ja naimisissa. Tunnen toisen vaimon. Toivottavasti EI ole hänen mies!

        "kummatkin on siivousalalla"

        eli siivoajia, voi sen niinkin sanoa.


      • Aloittaja
        difjo kirjoitti:

        "kummatkin on siivousalalla"

        eli siivoajia, voi sen niinkin sanoa.

        Minäkin tunnen ainakin kaksi algerialaista, toinen on lyhyt, rillipäinen ja melkein kalju valehtelija nimeltään Karim! hän pyöri/pyörii aina itäkeskuksessa, en tiedä missä hän nykyään tai missä muualla hän pyörii??
        Valehteli olevansa lääkäri ja että olisi halunnut auttaa minua, vaikka on siivooja. Uskon että tähän ketjuun kirjoittavat monet tarkoittavat juuri häntä, hän olisi ollut innokas tunkemaan kotiini kerran ja myös tämä toinen tuntemani algerialainen tuntee hänet...

        Se toinen agerialainen on todella pitkä, naimisissa ja elää siis jossain kulissiavioliitossa lasten takia, mutta vaimo ei tiedä eikä usko mitään!

        Käy sääliksi suomalaista vaimoa ja pieniä lapsia joille on sallittu tällainen kohtalo kun kukaan ei puutu ja kerro totuutta, lapset joutuvat kokemaan tällaista, mitä asialle voi tehdä?? vai onko muka oikein että tuollainen kaikkia tapaileva ukko saa jatkuvasti monta vuotta pettää ja valehdella käyvänsä vain moskeijassa?
        vaimo on niin nuori, kiltti ja typerä että uskoo miehen käyvän moskeijassa, vaikka käy ihan muualla. Olen ottanut asioista selvää.

        Olen myös huomannut, että lapset myös jatkuvasti kaipaavat isäänsä joka huitelee ympäri kaupunkia.


      • Voi että!
        Aloittaja kirjoitti:

        Minäkin tunnen ainakin kaksi algerialaista, toinen on lyhyt, rillipäinen ja melkein kalju valehtelija nimeltään Karim! hän pyöri/pyörii aina itäkeskuksessa, en tiedä missä hän nykyään tai missä muualla hän pyörii??
        Valehteli olevansa lääkäri ja että olisi halunnut auttaa minua, vaikka on siivooja. Uskon että tähän ketjuun kirjoittavat monet tarkoittavat juuri häntä, hän olisi ollut innokas tunkemaan kotiini kerran ja myös tämä toinen tuntemani algerialainen tuntee hänet...

        Se toinen agerialainen on todella pitkä, naimisissa ja elää siis jossain kulissiavioliitossa lasten takia, mutta vaimo ei tiedä eikä usko mitään!

        Käy sääliksi suomalaista vaimoa ja pieniä lapsia joille on sallittu tällainen kohtalo kun kukaan ei puutu ja kerro totuutta, lapset joutuvat kokemaan tällaista, mitä asialle voi tehdä?? vai onko muka oikein että tuollainen kaikkia tapaileva ukko saa jatkuvasti monta vuotta pettää ja valehdella käyvänsä vain moskeijassa?
        vaimo on niin nuori, kiltti ja typerä että uskoo miehen käyvän moskeijassa, vaikka käy ihan muualla. Olen ottanut asioista selvää.

        Olen myös huomannut, että lapset myös jatkuvasti kaipaavat isäänsä joka huitelee ympäri kaupunkia.

        Ei se ollutkaan mun mies! Luulin jo ihan kympillä että on! Ei ole mies pitkä eikä pätkä.


      • mie tas
        kirjoittaja kyselee kirjoitti:

        Voisko kertoa vähän enemmän tästä siivousfirman miehestä kun tunnen 2 algerialaista ja kummatkin on about saman ikäisiä ja kummatkin on siivousalalla, ja naimisissa. Tunnen toisen vaimon. Toivottavasti EI ole hänen mies!

        siivousfirma Espoossa nimi alkaa *F- kirjaimella
        kundien nimet alkaa S, A joka on pitkä ja komee ja I


      • Hemmetti!
        mie tas kirjoitti:

        siivousfirma Espoossa nimi alkaa *F- kirjaimella
        kundien nimet alkaa S, A joka on pitkä ja komee ja I

        Tuo F-kertoi liikaa! Tunnen vaimon =/


      • Aloittaja
        mie tas kirjoitti:

        siivousfirma Espoossa nimi alkaa *F- kirjaimella
        kundien nimet alkaa S, A joka on pitkä ja komee ja I

        "siivousfirma Espoossa nimi alkaa *F- kirjaimella
        kundien nimet alkaa S, A joka on pitkä ja komee ja I "

        mutta nämä tuntemani algerialaiset asuvat itä-Helsingissä, mahdollisesti sitten käyvät autolla Espoossa vai? hmm en tiedä.. Toinen on ainakin pitkä ja nimi alkaa S:llä


      • Aloittaja
        Hemmetti! kirjoitti:

        Tuo F-kertoi liikaa! Tunnen vaimon =/

        Eivät he ainakaan asu Espoossa vaan itä-helsingissä, toinen on lyhyt, vähän pyöreä, kalju ja rillipäinen siivooja nimeltä Karim

        toinen (kulissiavioliitossa elävä) nimi alkaa S:llä ja hän on pitkä


      • sidur
        Aloittaja kirjoitti:

        "siivousfirma Espoossa nimi alkaa *F- kirjaimella
        kundien nimet alkaa S, A joka on pitkä ja komee ja I "

        mutta nämä tuntemani algerialaiset asuvat itä-Helsingissä, mahdollisesti sitten käyvät autolla Espoossa vai? hmm en tiedä.. Toinen on ainakin pitkä ja nimi alkaa S:llä

        jep kaks ainakin asuu itähesassa olikohan vuosaares ja yks leppävaaras tai ainakin väitti muuttaneensa keskustasta leppikseen


      • aloittaja
        sidur kirjoitti:

        jep kaks ainakin asuu itähesassa olikohan vuosaares ja yks leppävaaras tai ainakin väitti muuttaneensa keskustasta leppikseen

        mutta täsmäävätkö nuo tuntomerkit jotka laitoin?

        S asuu itä-helsingissä mahdollisesti mellunmäessä ja K (karim) asuu omien sanojensa mukaan vuosaaressa vaikka olen nähnyt hänenkin menevän mellunmäkeen bussilla...
        Tiedän myös yhden D:llä alkavan tyypin joka ei kyllä ole myöntänyt olevansa algerialainen (jokin arabi hän kumminkin on vaikka esiintyy ranskalaisena) ja asuu puotilassa.


      • sidur
        aloittaja kirjoitti:

        mutta täsmäävätkö nuo tuntomerkit jotka laitoin?

        S asuu itä-helsingissä mahdollisesti mellunmäessä ja K (karim) asuu omien sanojensa mukaan vuosaaressa vaikka olen nähnyt hänenkin menevän mellunmäkeen bussilla...
        Tiedän myös yhden D:llä alkavan tyypin joka ei kyllä ole myöntänyt olevansa algerialainen (jokin arabi hän kumminkin on vaikka esiintyy ranskalaisena) ja asuu puotilassa.

        täsmää kyllä... ja mellunmäki se oli mis mun yks kaveri kävi kylässä...


      • finnishwifestupidwoman
        sidur kirjoitti:

        täsmää kyllä... ja mellunmäki se oli mis mun yks kaveri kävi kylässä...

        Mulla oli hämärä suhde algerialaisen kanssa. Koskaan äijä ei suoranaisesti jäänyt kiinni pettämisestä, mutta aihetta oli kuitenkin epäillä. Tunteeko kukaan sellaista tyyppiä, jonka etunimi alkaa I:llä ja sukunimi H:lla? Asuu Meilahdessa. Mua häiritsee tosi paljon tämä tietämättömyys.


      • aloittaja
        finnishwifestupidwoman kirjoitti:

        Mulla oli hämärä suhde algerialaisen kanssa. Koskaan äijä ei suoranaisesti jäänyt kiinni pettämisestä, mutta aihetta oli kuitenkin epäillä. Tunteeko kukaan sellaista tyyppiä, jonka etunimi alkaa I:llä ja sukunimi H:lla? Asuu Meilahdessa. Mua häiritsee tosi paljon tämä tietämättömyys.

        sidur: kaverisi kävi kylässä, siis seurusteliko kaverisi sen kanssa? ja kumman K:n vai S:n? sen ainakin tiedän, että K (karim) ei ole naimisissa mutta kyttää kaikkia naisia (minua myös yhtenä aikana) ostoskeskuksissa

        mitä kaverisi sitten teki? saiko hän selville K:n pettävän vai jättikö itse hänet heti?


        finnishwifestupidwoman: valitettavasti minä en tunne ketään meilahdessa asuvia algerialaisia, eli on eri :/ mutta nyt on alkanut näyttää siltä, että näköjään pettävät aika usein ja kaikkia.
        Epäselviä tilanteita ilman vastauksia, parasta olisi unohtaa.

        Ainoa oikea nainen ja vaimo taitaa heille olla vain perheen valitsema alkuperäinen algerialainen muslimi!


      • tietää
        finnishwifestupidwoman kirjoitti:

        Mulla oli hämärä suhde algerialaisen kanssa. Koskaan äijä ei suoranaisesti jäänyt kiinni pettämisestä, mutta aihetta oli kuitenkin epäillä. Tunteeko kukaan sellaista tyyppiä, jonka etunimi alkaa I:llä ja sukunimi H:lla? Asuu Meilahdessa. Mua häiritsee tosi paljon tämä tietämättömyys.

        Mitä tarkoitat hämärällä suhteella?? Siis oliko teillä suhde vai ei? Nyt kannattaa kertoa totuus, sillä tunnen algerialaisen vaimon, jonka nimikirjaimet täsmää =/ Toivon todella ettei kyse ole hänestä!!!


      • sidur
        aloittaja kirjoitti:

        sidur: kaverisi kävi kylässä, siis seurusteliko kaverisi sen kanssa? ja kumman K:n vai S:n? sen ainakin tiedän, että K (karim) ei ole naimisissa mutta kyttää kaikkia naisia (minua myös yhtenä aikana) ostoskeskuksissa

        mitä kaverisi sitten teki? saiko hän selville K:n pettävän vai jättikö itse hänet heti?


        finnishwifestupidwoman: valitettavasti minä en tunne ketään meilahdessa asuvia algerialaisia, eli on eri :/ mutta nyt on alkanut näyttää siltä, että näköjään pettävät aika usein ja kaikkia.
        Epäselviä tilanteita ilman vastauksia, parasta olisi unohtaa.

        Ainoa oikea nainen ja vaimo taitaa heille olla vain perheen valitsema alkuperäinen algerialainen muslimi!

        se oli niin että kämppä tais kuulua sinkulle ja oli lainassa kaiffan treffien ajan ja se että joku olis noista sinkku ei päde eli on naimisissa oman maalaisensa kanssa lähes 100 prossasesti!suhe oli sellanen viuh juttu vaan


      • ......................
        tietää kirjoitti:

        Mitä tarkoitat hämärällä suhteella?? Siis oliko teillä suhde vai ei? Nyt kannattaa kertoa totuus, sillä tunnen algerialaisen vaimon, jonka nimikirjaimet täsmää =/ Toivon todella ettei kyse ole hänestä!!!

        Hämärä suhde siinä mielessä, että loppujen lopuksi en tuntenut miestä ollenkaan. Teki kaikkea hämärää, muttei varsinaisesti jäänyt kiinni pettämisestä. Meinasin vaan, josko joku osaisi antaa tästä hepusta tarkempaa tietoa.


      • aloittaja
        tietää kirjoitti:

        Mitä tarkoitat hämärällä suhteella?? Siis oliko teillä suhde vai ei? Nyt kannattaa kertoa totuus, sillä tunnen algerialaisen vaimon, jonka nimikirjaimet täsmää =/ Toivon todella ettei kyse ole hänestä!!!

        en ole kirjoittanut vaimon nimikirjaimia tänne, ok laitetaan vielä uusiksi kaikki:

        Karim pyörii ostoskeskuksissa, lyhyt, kalju, rillipäinen, asuu mahdollisesti mellunmäessä koska menee sinne aina bussilla, pokailee kaikkia naisia ja valehtelee olevansa kirurgi tms. vaikka on siivooja. Ikä varmaankin väliltä 30-40v

        S on usein nähty muiden naisten seurassa, vaikka on naimisissa eli elää kulissiavioliitossa kuten joku totesi aikaisemmin, on myös kaksi pientä lasta. Asuu mellunmäessä (voi kyllä valehdella asuvansa esim. vuosaaressa tai muualla). Ikä on 35v. Odottaa ilmeisesti kiltin, nuoremman vaimon rahoja ja häipyy sitten, vaimon nimi alkaa M:llä.

        Sitten on vielä D:llä alkava henkilö ikä 25-27v, joka puhuu arabiaa ja esiintyy ranskalaisena, asuu Puotilassa, hänestä en tiedä miten tähän liittyy mutta saattaa olla S:n ja K:n kaveri mikäli on algerialainen, koska S on kehunut että hänen ystävänsä ovat "ranskalaisia".



        Eli suuren luokan kusetusta ja naisten rahojen kyttäystä on meneillään, olkaa varuillanne..!


      • ira hei
        finnishwifestupidwoman kirjoitti:

        Mulla oli hämärä suhde algerialaisen kanssa. Koskaan äijä ei suoranaisesti jäänyt kiinni pettämisestä, mutta aihetta oli kuitenkin epäillä. Tunteeko kukaan sellaista tyyppiä, jonka etunimi alkaa I:llä ja sukunimi H:lla? Asuu Meilahdessa. Mua häiritsee tosi paljon tämä tietämättömyys.

        tällä yksi lapsi ? ja onko kauan Meilahdes asunnu ja etunimi vähän hassu Ih ...


      • .............................
        ira hei kirjoitti:

        tällä yksi lapsi ? ja onko kauan Meilahdes asunnu ja etunimi vähän hassu Ih ...

        Siis tarkoitan tietysti nimikirjaimia. I:llä alkaa etunimi, sukunimi H:lla. Ikää alle 30. Meikussa asunu joitakin kuukausia. Olisi kyllä hienoa saada kaivettua totuus tästä miehestä.


      • Ei ollut kaverin mies!
        ............................. kirjoitti:

        Siis tarkoitan tietysti nimikirjaimia. I:llä alkaa etunimi, sukunimi H:lla. Ikää alle 30. Meikussa asunu joitakin kuukausia. Olisi kyllä hienoa saada kaivettua totuus tästä miehestä.

        Onneksi ei ollut kaverini mies!!!
        Mutta hänet ON tunnistettu. Oma mieheni tuntee hänet. Tuntee itse asiassa pari näistä "tunnistetuista". Tästä tulee hyvin mielenkiintoista!!!


    • musulover
      • aloittaja

        kulissiavioliitossa elävä S:llä alkava algerialainen on myös nähty liikkuvan nuoren algerialaisen musliminisen kanssa, kukahan hän sitten on??

        taitaa pyöritellä samaan aikaan siis sekä suomalaisia että musliminaisia, musliminaiset eivät ole yhtään sen parempia kuin suomalaisetkaan! tekevät vaan kaiken salassa uskonnon varjolla, aivan kuten miehetkin...

        olen nyt tullut siihen tulokseen tätä ketjua luettua, että K:lla on vaikka millä mitalla naisia (vaikka sitä ei uskoisikaan!)

        ja ilmeisesti K:lla (ehkä muillakin?) on myös jokin vakava sairaus, jonka vuoksi ei kannata edes tavata häntä!?

        Sinä, jonka kaveri tuntee S:n, K:n ja mahdollisesti vuosaaressa/puotilassa asuvan D:n myös?? miksi kaverisi ei lopeta ystävyyttä moisten pelureiden kanssa tai mene kertomaan S:n vaimolle totuutta?


        miksi kukaan ei tee asialle mitään???


      • aloittaja vähän
        aloittaja kirjoitti:

        kulissiavioliitossa elävä S:llä alkava algerialainen on myös nähty liikkuvan nuoren algerialaisen musliminisen kanssa, kukahan hän sitten on??

        taitaa pyöritellä samaan aikaan siis sekä suomalaisia että musliminaisia, musliminaiset eivät ole yhtään sen parempia kuin suomalaisetkaan! tekevät vaan kaiken salassa uskonnon varjolla, aivan kuten miehetkin...

        olen nyt tullut siihen tulokseen tätä ketjua luettua, että K:lla on vaikka millä mitalla naisia (vaikka sitä ei uskoisikaan!)

        ja ilmeisesti K:lla (ehkä muillakin?) on myös jokin vakava sairaus, jonka vuoksi ei kannata edes tavata häntä!?

        Sinä, jonka kaveri tuntee S:n, K:n ja mahdollisesti vuosaaressa/puotilassa asuvan D:n myös?? miksi kaverisi ei lopeta ystävyyttä moisten pelureiden kanssa tai mene kertomaan S:n vaimolle totuutta?


        miksi kukaan ei tee asialle mitään???

        Muistapa semmoinen juttu että muslimit voivat olla moniavioisia! Aivan hyvin eka vaimo on suomalainen, tokan ottanut omasta maasta. Tosin vähän outo ukko jos ei kaksi riitä? Tai ehkä tämä nuori musliminainen on sitten ihan tuore vaimo?

        Toisaalta mistä tiedät ettei ole eronnut tuosta suomalaisesta naisesta?

        Moniavioisia muslimimiehiä (kansalaisuuteen katsomatta) on aika monta jo pääkaupunkiseudulla.


      • aloittaja
        aloittaja vähän kirjoitti:

        Muistapa semmoinen juttu että muslimit voivat olla moniavioisia! Aivan hyvin eka vaimo on suomalainen, tokan ottanut omasta maasta. Tosin vähän outo ukko jos ei kaksi riitä? Tai ehkä tämä nuori musliminainen on sitten ihan tuore vaimo?

        Toisaalta mistä tiedät ettei ole eronnut tuosta suomalaisesta naisesta?

        Moniavioisia muslimimiehiä (kansalaisuuteen katsomatta) on aika monta jo pääkaupunkiseudulla.

        ..ettei ole eronnut eikä aikomustakaan erota vielä suomalaisesta vaimostaan, ennen kuin saa vaimonsa tulevat rahat (selittää ulkopuolisille naisilleen elävänsä kulissiavioliitossa muka lasten takia kuten tänne joku kirjoitti)

        kait sen nyt tietää ja näkee, kun sama mies liikkuu monen eri naisen kanssa ympäri kaupunkia, vain tyhmä ei huomaa tai usko.


      • aloittaja
        aloittaja vähän kirjoitti:

        Muistapa semmoinen juttu että muslimit voivat olla moniavioisia! Aivan hyvin eka vaimo on suomalainen, tokan ottanut omasta maasta. Tosin vähän outo ukko jos ei kaksi riitä? Tai ehkä tämä nuori musliminainen on sitten ihan tuore vaimo?

        Toisaalta mistä tiedät ettei ole eronnut tuosta suomalaisesta naisesta?

        Moniavioisia muslimimiehiä (kansalaisuuteen katsomatta) on aika monta jo pääkaupunkiseudulla.

        ..sen verran, että vaimoja kyllä saa olla yhdellä miehellä monia mutta vain ja ainoastaan, jos vaimot tietävät toisistaan ja että miehellä on muitakin vaimoja kuin yksi. Islam ei muussa tapauksessa salli esiaviollisia tai avioliiton ulkopuolisia suhteita.

        Eivätkä S:n tapaamat naiset todellakaan ole hänen vaimojaan, uskotteli mitä tahansa. Ja tietääkseni Suomen avioliittoa koskeviin lain sääntöihin kuuluu myös, että saa olla yksi vaimo.


        Että miten muka voi elää Suomessa monen vaimon kanssa kukaan? he ovat sitten vaimokkeita eikä vaimoja...


      • werder
        aloittaja kirjoitti:

        ..sen verran, että vaimoja kyllä saa olla yhdellä miehellä monia mutta vain ja ainoastaan, jos vaimot tietävät toisistaan ja että miehellä on muitakin vaimoja kuin yksi. Islam ei muussa tapauksessa salli esiaviollisia tai avioliiton ulkopuolisia suhteita.

        Eivätkä S:n tapaamat naiset todellakaan ole hänen vaimojaan, uskotteli mitä tahansa. Ja tietääkseni Suomen avioliittoa koskeviin lain sääntöihin kuuluu myös, että saa olla yksi vaimo.


        Että miten muka voi elää Suomessa monen vaimon kanssa kukaan? he ovat sitten vaimokkeita eikä vaimoja...

        kuulla miten vaimoja voi olla suomessa useampi.. tai siis miten suomi hyväksyy tänne pakolaiseks ihmisiä joilla moniavioinen elämä aloitettu kotimaassaan!? ja kuinka muka ne yhtään sopeuttaa itseään suomen kulttuuriin???


      • Habibi (aloittaja!)
        werder kirjoitti:

        kuulla miten vaimoja voi olla suomessa useampi.. tai siis miten suomi hyväksyy tänne pakolaiseks ihmisiä joilla moniavioinen elämä aloitettu kotimaassaan!? ja kuinka muka ne yhtään sopeuttaa itseään suomen kulttuuriin???

        Hei minne kaikki on hävinet tästä keskustelusta? tunnetko samirin? minä olen puoliksi tunisialainen ja tunnen K:n ja S:n! tietäkö kukaan minne S on kadonut? minun yksi kaveri oli S:n kanssa myös yhdesä muutama kuukausi sitten onko hän vapaa?


      • tukholmax
        aloittaja kirjoitti:

        ..sen verran, että vaimoja kyllä saa olla yhdellä miehellä monia mutta vain ja ainoastaan, jos vaimot tietävät toisistaan ja että miehellä on muitakin vaimoja kuin yksi. Islam ei muussa tapauksessa salli esiaviollisia tai avioliiton ulkopuolisia suhteita.

        Eivätkä S:n tapaamat naiset todellakaan ole hänen vaimojaan, uskotteli mitä tahansa. Ja tietääkseni Suomen avioliittoa koskeviin lain sääntöihin kuuluu myös, että saa olla yksi vaimo.


        Että miten muka voi elää Suomessa monen vaimon kanssa kukaan? he ovat sitten vaimokkeita eikä vaimoja...

        Heippa, minulla on kokemus muslimi miehestä. Uskottomuus ja valehteleminen oli listalla ne 1. Joten suomen neidot älkää ihmeessä uskoko kaikkeen mitä vastaan tulee.

        Asun Tukholmassa nyt ja yläkerran naapurit ovat Algeriasta. He aiheuttavat häiriötä asuntooni. Olen valittanut vuokraisännälle.

        Algerialaiset naapurit kieltää kaiken ja valehtelevat ilman että silmäripsikään ei värähdä. Vuokra isäntä uskoo valheet ennen rehellistä suomalaista naista. Eipä olisi uskonut että näin voi käydä.

        Suomalaisten naisten kannattaa perehtyä Islamin uskontoon. YouTubessa on saksan puolella filmejä missä muslimit jotka ovat kääntyneet Euroopassa kristin uskoon, kertovat totuuden missä mennään. He ihmettelevät todella miten naiveja ja hyväuskoisia Euroopassa asuvat ihmiset ovat.

        Me suomalaiset olemme maailman rehellisintä kansaa. On aika tiedostaa se tosi asia että on maita missä valheet ja korruptio kukoistaa. Joten aika ottaa pää pois pensaasta. Rakkaus tekee sokeaksi ja kuuroksi. Älä anna sen tapahtua.


    • Karim C:llä

      Joo siis nimi alkoi K:lla tai L:llä tai V:llä...

      Herrajumala oletteko te tosissanne? Eiköhän algerialaisia, siivousalalla tai ei, ole Helsingissä pilvin pimein? Varmaan heidän teille kertomat nimetkin ovat keksittyjä ellette ole nähneet heidän passejaan.

      Ymmärtäkää jo että teitä on vaan vedätetty. Ihan normaalia tietyissä kulttuureissa. Tyhmä ei ole mies joka vonkaa vaan suominainen joka sinisilmäisenä antaa.

    • allahonsuurin

      Vetäkää ne algeialaiset ja muut vitun musulmaanit perseestä naruun.

    • pumtermaari

      Hyvät tytöt,
      kaikki ne algerialaiset älyttää tyttöjä ja naisia. Eivät kerro oikeita nimiään. Eivät kerro ammattejaan eikä edes missä asuvat. Kaiken taustalla on halu suojautua ja piiloitella jotain. Ehkä he piilottelevat perhettään, asunnottomuuttaan, köyhyyttään ja jopa sairauksia.
      Jos toisesta ihan eri kulttuurista tänne tulee, niin meneehän siinä kulttuurisokissa jonkin aikaa. Sitten kun huomaa miten helposti täällä saa naisia, ja miten helposti pääsee naimisiin, niin niillä pojilla on mukvat oltavat.
      Tulkaa järkiinne tytöt, älkääkä missään tapauksessa noiden poikien leikkin lähtekö mukaan.

    • USKOINRAKKAUTEEN

      Totta, koin itse juuri suhteeni alussa tuon asunnottomuuden piilottelun. Eipä mennyt aikaakaan, kun muutin jo itse vapaaehtoisesti asunnostani pakoon. Algerialainen jäi sitten kämppääni asumaan.
      Että näin on pokkaa pojilla!!!!!
      Ei enää ikinä!!!!
      Oikeesti varokaa kaikki ja suojelusenkeliä tarviitte jos mun exän kohtaatte, Koin sellasta mitä en toivo kenellekään.

      P.S Onhan niitä hyviäkin tarinoita,mutta pälälälä

      • Yksi kaipaava

        Tiedätkö A:n joka on syntynyt 1971?

        Onko hän nykyisin vapaa?


    • pelästynyt

      tunteeko ketään 35 vuotiasta algeerialaista miestä hesasta joka pyörii liikekeskuksissa????????? ja mitä tiedätte hänestä??????? on kalju.

      • Miuku

        Entä tunteeko kukaan hesalaista algerialaismiestä joka netissä yrittää kalastella naisia itselleen? n. viiskymppinen äijä.


    • hihiybikoyu

      Voi teitä suomalaisia laardiperse horoja.. ette kelpaa kunnon miehille!!!

    • kuolennauruun

      hahahahahahahahahahhahahahahahaahaha :::D voi että en ole nauranut näin pitkiin aikoihin!!! :D :D :D

    • lololooo

      en minäkän hahahah! miksi eivät mene vaikka feisbuukki höpöttää näitä :D.. selviski ehkä jotain

    • Vain tyhmät naiset seurustelevat muslimien kanssa! Ei taida olla naisilla mitään käsitystä siitä, että muslimit eivät pidä naisia ihmisinä vaan alempiarvoisina kuin esineinä.

      • ulrika

        Algerialainen miss Tampereelta:
        Kertokaa mitä tiedätte...ikä nyt 36v.


      • ulrika
        ulrika kirjoitti:

        Algerialainen miss Tampereelta:
        Kertokaa mitä tiedätte...ikä nyt 36v.

        Korjaus mies edelliseen


    • werweweerer

      mikset tavannut häntä esim samalla työmaalla
      kielii vissiin jostakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe