AA-kuppikoon rintaliivejä

Nuori nainen

Olen aina pitänyt rintojani suhtkoht isoina, uskonut koon olevan B. Menin kuitenkin ensimmäistä kertaani kauppaan kokeilemaan rintaliivejä (vaikka olenkin jo 18.v). Järkytys oli melko suuri. Jopa A-kuppi oli liian pieni, ei täyttynyt.

Mistä siis löytyäisin A-kuppikokoa pienempiä rintaliivejä? Mitkään lastenosaston snoopy-rintaliivit ei aikuista naista oikein kiinnosta, en halua kiihottaa mitään pedofiilejä. Ongelma on myös se, että vaikka olenkin normaalipainoinen, olen hieman hartiakkaampi ja isompiluisempi nainen enkä mikään normaali aa-kuppikoon lyhyt ja pieni nainen. Aika mahdoton yhdistelmä.

Myöskään mitkään topatut rintaliivit eivät kiinnosta. Olen tyytyväinen rintoihini enkä halua tehdä niistä isoimpia. Haluan, että ne näyttävät siltä miltä näyttävät. Pitsiset ja erittäin ohuet siis olisivat minun mieleeni.

Ei kai minun tosiaan tarvitse jonnekin pääkaupunkiseudulle mennä rintaliivierikoisliikkeeseen etsimään itselleni sopivat rintaliivit?

16

9788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      Uskoisin hieman, että tämä viesti on provo, mutta vastataan nyt kuitenkin. AA-kuppikokoa on hyvin vaikea löytää normaaleista kaupoista, koska se on kaikkein pienin koko. Jos sinulla on rinnat AA, niin voit olla aivan hyvin pitkä tai lihava nainen. Rintojen koko ei liity naisen pituuteen mitenkään ja myös lihavalla naisella voi olla pienet rinnat, vaikka yleensä rinnat suurenevatkin, kun nainen lihoo.

      H&M:nn lastenosastolla on ihan asiallisen näköisiä alusvaatteita, kuten tässä.
      http://shop.hm.com/fi/?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_FLI_UND_UND_STO

      • lastenosastolta

        Aikuinen nainen haluaa rintaliivejä, eikä mitään toppeja tai Snoopy-rintsikoita. On todella vaikeaa löytää riittävän isolla ympärysmitalla olevia AA-rintaliivejä. Jos löytyykin, niin sitten kupit on niin lähekkäin ettei aikuisen AA-rinnat suostu asettumaan niihin. Suunnittelijat tekevät nämä rintsikat nimenomaan pikkutyttöjen ensirintiskoiksi ja laatu sekä malli on sen mukaisia. Siispä olen joutunut usein jättämään rintsikat pois, mikäli asuni sen sallii.


      • Nuori nainen

        Ei ole provo. Yleensä vain oletetaan, että lihavalla ja isommalla naisella olisi vartaloon sopivat isot rinnat. Näinhän se useimmiten nimittäin on. Harvemmalla hennolla ja laihalla naisella on isot rinnat vaikka näitäkin tietysti löytyy. Samalla tavalla useimmiten ylipainoisilla naisilla on isot rinnat, sinne sitä painoa saattaa myös mennä.

        Ja vastahan viestissä sanoin, että en halua ostaa lastenrintaliivejä. Ei mitään snoopy-kuvioita yms. Ja kuten alempana olevan viestikin sanoi, niissä rinnat ovat liian lähellä toisiaan eivätkä sovellu aikuisille. Ei edes ympärysleveydeltään.


    • gfhrthnbf

      Pelkkä A ei paljon kerro. On ihan eri asia olla kokoa 70A kuin esim 85A joka vastaa suunnilleen kokoa 80B tai 75C tai 70D. Siis kaikissa noissa on rintavarustus suunnilleen yhtä suuri. Ei A-kuppi siis aina ole miniminimini.

      • Nuori nainen

        Eli rintojen alta olen 85 cm ja päältä 90 cm. Mutta kupin b rintaliivit olivat kaupassa liian isot kuten a-kupitkin.


      • MinniH.
        Nuori nainen kirjoitti:

        Eli rintojen alta olen 85 cm ja päältä 90 cm. Mutta kupin b rintaliivit olivat kaupassa liian isot kuten a-kupitkin.

        Nuori Nainen, kokosi tuntuu olevan harvinainen, mutta kokeile ulkomaisia nettikauppoja (esim. engl. kokosi lienee 38AA). Katso esim www.daintylady.co.uk
        www.aalingerie.com

        näytti löytyvän jopa AAA kuppia jonkin verran. En ole itse kokeillut näitä firmoja joten en osaa auttaa enemmän siinä, voi olla etteivät toimita postitse Suomeen, mutta sivustolta saa ainakin mallit ja valmistajat, joiden liivejä voi kysellä tai tilauttaa suomalaisista liikkeistä.

        Kannattaa kokeilla myös erilaisia malleja (balconettet esim voivat tuntua pienemmiltä jne...) ja muistaa että lisäosia kuten ns. nuggetteja voi ostaa erikseen ja niillä saa topattua vähän liian isot kupit sopiviksi.

        Menisin ensin Suomessa hyvään alusvaatekauppaan kokeneen myyjän puheille, hän voi määrittää kokosi tarkemmin ja auttaa eteenpäin.


      • lumiporo
        MinniH. kirjoitti:

        Nuori Nainen, kokosi tuntuu olevan harvinainen, mutta kokeile ulkomaisia nettikauppoja (esim. engl. kokosi lienee 38AA). Katso esim www.daintylady.co.uk
        www.aalingerie.com

        näytti löytyvän jopa AAA kuppia jonkin verran. En ole itse kokeillut näitä firmoja joten en osaa auttaa enemmän siinä, voi olla etteivät toimita postitse Suomeen, mutta sivustolta saa ainakin mallit ja valmistajat, joiden liivejä voi kysellä tai tilauttaa suomalaisista liikkeistä.

        Kannattaa kokeilla myös erilaisia malleja (balconettet esim voivat tuntua pienemmiltä jne...) ja muistaa että lisäosia kuten ns. nuggetteja voi ostaa erikseen ja niillä saa topattua vähän liian isot kupit sopiviksi.

        Menisin ensin Suomessa hyvään alusvaatekauppaan kokeneen myyjän puheille, hän voi määrittää kokosi tarkemmin ja auttaa eteenpäin.

        Lindexillä näyttää olevan jonkin verran AA-kokojakin, eikä pelkkää Snoopya. Myös joissakin triumphin liiveissä on vähän pienempi kuppi. Yleensäkin tuntuu, että a-kupit ovat pienempiä sellaisissa liiveissä, joissa on vanu tms. pehmeä toppaus. Ei siis muotoonprässättyjä ja kovia.

        Myös www.figleaves.com kannattaa käydä kurkkaamassa. Luotettava kauppa.

        Ai niin, olen myös kuullut että Changessa olisi AA-kokoja.


      • ...
        MinniH. kirjoitti:

        Nuori Nainen, kokosi tuntuu olevan harvinainen, mutta kokeile ulkomaisia nettikauppoja (esim. engl. kokosi lienee 38AA). Katso esim www.daintylady.co.uk
        www.aalingerie.com

        näytti löytyvän jopa AAA kuppia jonkin verran. En ole itse kokeillut näitä firmoja joten en osaa auttaa enemmän siinä, voi olla etteivät toimita postitse Suomeen, mutta sivustolta saa ainakin mallit ja valmistajat, joiden liivejä voi kysellä tai tilauttaa suomalaisista liikkeistä.

        Kannattaa kokeilla myös erilaisia malleja (balconettet esim voivat tuntua pienemmiltä jne...) ja muistaa että lisäosia kuten ns. nuggetteja voi ostaa erikseen ja niillä saa topattua vähän liian isot kupit sopiviksi.

        Menisin ensin Suomessa hyvään alusvaatekauppaan kokeneen myyjän puheille, hän voi määrittää kokosi tarkemmin ja auttaa eteenpäin.

        siellä osa malleista on pienempiä (riippuu tietysti myös rinnan muodosta) moni kavereistani on "joutunut" ottamaan isomman kuppikoon.. ja myöskin joitain aa kokoa olevia olen nähnyt..


      • 12v
        Nuori nainen kirjoitti:

        Eli rintojen alta olen 85 cm ja päältä 90 cm. Mutta kupin b rintaliivit olivat kaupassa liian isot kuten a-kupitkin.

        kuppikokosi ei ole mikään,sillä erotus on vain 5cm. aa=erotus 11cm. lindeksissä on valkoisia pitsiliivejä, jotka olivat minulle (erotus 11cm) liian pienet, kannattaa kokeilla!:-)


    • kunniaan

      Ei erikoisliikkeitä kannata vieroksua. Ehkä se ensimmäisellä kerralla tuntuu vaikealta, kun ei rintaliivejä voikaan ostaa "salaa", kenenkään huomaamatta. Erikoisliikkeiden myyjät kuitenkin auttavat rintaliivien sovituksessa työkseen, joka päivä eikä siinä ole mitään ujostelemista. Heiltä löytyy paremmat valikoimat juuri harvinaisempia kokoja ja varmasti tilaavat tarvittaessa vielä harvinaisempia.

      Valitettavasti H&M:t, Lindexit ym. kilpailevat volyymillä, pitää myydä paljon eikä siinä ole varaa pitää varastossa mitään harvinaisempia kokoja. Jos on rintakehän ympärysmittaan nähden pienet rinnat tai suuret rinnat tai vain iso ympärysmitta, niin näistä tusinaliikkeistä ei sopivia löydy - niin kauniita ja edullisia kuin ne ovatkin.

      • Sama vika

        Olen jo vanhempi nainen yli 50v.takana kolme synnytystä.Ennen löysin rintaliivit,mutta nyt on jotenkin kroppa vanhemmiten muovautunut niin,että en liivejä ole löytänyt.Rintakehä on iso,mutta rinnat kutistuneet.Tavallisista marketeista ei liivejä löydy.Olenkin ostanut tummoisia sloggi ( liivejä)toppeja.Mutta ne ei tue tarpeeksi ja muutenkin ovat ainakin ohuiden vaatteiden kanssa rumia käyttää.Luulisi ,että marketitkin voisivat edes pienen valikoiman pitää pienirintaisille tarkoitettuja liivejä.Omien mittausten mukaan juuri AA liivit olisivat sopivat.


    • Koko-oppaat...

      Toinen koko-opas sanoo 70AA ja toinen 60C...kupaan luottaa, näin kokeilemtta?

    • jqrvbuy

      Minun erotukseni olisi 7cm ja ovat tyhjät loppanat. Olen aikuinen yli 40v. Sopivat rintsikat olisi kivat. Näillä roikkuvilla loppanoilla ei voi oikein olla ilman liivejä.

    • Liivit rintaan

      Jos rinnan alta mitta on 85cm, niin oikea liivinmitta on silloin 80cm.

      Liivikokosi saattaa olla A 80.

    • trinea

      Käypäs kattomassa trinea.fi liivikaupasta. Nättejä, paljon valikoimaa ja HUOM myös isorintaiset. Itse ostan sieltä liivit ja todella hyviä ovat olleet!

    • A ja AA

      www.littlewomen.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe