Huulten täyttö?

Mollariini

Olen kiinnostunut laitattamaan täytettä ylähuuleen.Kertoisitteko te jotka olette operaatiossa käyneet että paljonko maksoi?Missä kävitte ja mitä piditte?Kauanko kestää ja mitä ruiskutettiin?
Kiitän kovasti vastauksista!
Ajattelin itseä vähän hemmotella...

50

9841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päinen

      koska huulet sijaitsevat päässä niin huulen täyttö antaa päähän jotain sisältöä.

      mitä hyötyä siitä on ja kenelle ?
      se on toinen juttu.

      • xxx24

        Vanha keskustelu osui eteen, mutta jos joku lukee, niin ihmisillä on huulten täyttöön eri syitä. Itsellä on toimenpide edessä siksi, että syöpäleikkaus jätti huulet selvästi epäsymmetrisiksi. Olisi mukavaa näyttää enemmän entiseltä itseltäni.


    • *****

      Olen laitattanut kaksi kertaa restylane täytettä.
      Mehiläisessä maksaa 400 euroa kerta. Kestää 2-6 kk.
      Omasta kokemusestani voisin sanoa, että hyvät ovat vain sen pari kuukautta. Olenki miettinyt, että kuinka monesti sitä voi laittaa, etteivät huulet arpeudu. Eihän muitakaan piikityksia (esim.diapetes) pysty laittaa määrättömasti samaan kohtaan.Olisko kellään ideoita pysyvämmästä hyylten täytöstä?

    • tytsy

      Kävin ylähuulen täytössä Flaxi nimisessä kauneushoitolassa Espoossa.
      Sattui vähän vaikka puudutettiin voiteella, mutta kauneudestahan tulee kärsiä!
      Tosi hieno tulos!
      Niinpä jään odottelemaan kauanko kestää, riippuu kuullemma ihotyypistä.
      Uskallan suositella, aine oli purageen.
      Maksoin alle 400, jotkut paikat ottaa samasta jotain 500!!!!!

    • Sindy

      Kävin Helsingissä Hietalahdessa. Hyvin meni. Viikon verran meni toipuessa mutta nyt ihan kiva lopputulos. Revanesse ultra.

      • Punahuulis

        Kävin myös Hietalahdessa, ei siellä varmaan kovin montaa paikkaa ole. Samassa paikassa myös maahantuonti, joten sain kysellä tuotteista ja vaihtoehdoista niin paljon kuin halusin. Päädyttiin Revanesseen.


    • kokemuksesta

      Restylane ykkönen

      • perlane?

        Taitaa olla yleisin. Onko perlane sama? Onko näissä puuduke?


    • perlanesta

      On puuduke, perlane on tiiviimpi versio restylanesta

    • hinnasta

      Aineesta, laittajasta ja tekniikasta riippuen sekä paljonko aineita menee ja mitä kaikkea pistoksilla tehdään huulten alueella hinta 300-1000 € välillä.

    • Joku raja

      Unohtakaa kosmetologit jotka luulevat olevansa vähintään lääkäreitä. Opetetaanko siellä kosmonauttiopistossa ylemmyydentunnetta?

      • 75 vuotta

        Kun iho rikotaan, asia on annettava lääkärin hoitoon. On vastuutonta edes antaa kosmetologien osoitteita. Jättäkää lotot, tupakat, viinat ja säästäkää Mehiläisen valvottuun 400 euron operaatioon. Ei tarvitse loppuikää kärsiä. Pitäkää tupakoinnista 6 kuukauden tauko!


      • Ennakoiva
        75 vuotta kirjoitti:

        Kun iho rikotaan, asia on annettava lääkärin hoitoon. On vastuutonta edes antaa kosmetologien osoitteita. Jättäkää lotot, tupakat, viinat ja säästäkää Mehiläisen valvottuun 400 euron operaatioon. Ei tarvitse loppuikää kärsiä. Pitäkää tupakoinnista 6 kuukauden tauko!

        Painoindeksi ensin alas 23:een ja iho raikkaaksi ulkoilemalla, oikealla ruokavaliolla ja 9 tunnin yöunilla.


      • Varovaisuus parasta
        Ennakoiva kirjoitti:

        Painoindeksi ensin alas 23:een ja iho raikkaaksi ulkoilemalla, oikealla ruokavaliolla ja 9 tunnin yöunilla.

        Eräs blogeeraava "politiikkokosmetologi" kirjoittelee sekasuomea. En menisi hänen huoltoonsa. Lieneeekö edes lukutaitoinen?


    • kosmiira

      Pistävänä kosmetologina, toivon tietysti etten ole itse kirjoittanut sekasuomea. Olen kyllä ihan täysin Suomen kielinen :)

      • vielä opittavaa

        yhdys sanat ;) ja sillai


    • Tasoa1

      Tulevaisuudessa kosmetologit eivät saa pistää ja se on hyvä.

    • En usko

      Lähde?

      • Pusihuuli

        Oon kokeillu ensin Juviderm ainetta ja sitten Revanesse ultraa.Juviderm toimi mulle paremmin.Huulista tuli pehmeät ja luonnolliset.Viimeksi laitettiin Revanessea ja se teki huulten reunat koviksi.Voikohan kyse olla koteloitumisesta?Sen laitto myös sattui enemmän.Jos vielä laitan jotain niin Juvidermia.


    • pallurat

      tuleeko usein palluroita täyteaineesta ja kuinka niitä voi hoitaa tai poistaa?

    • weexis

      Täyteaineista ei pitäisi tulla palluroita, mutta yleensä kotihoidoksi suositellaan niiden tasoittamista käsin vielä saman illan aikana pistosten jälkeen jos siltä tuntuu. Hyvä tekijä tasoittaa käsitellyn alueen huolella. Revanesse ei muodosta palluroita.

    • --------------------
      • Ärsyttäväääää

        Anna olla. Mitä se sinua liikuttaa? En ymmärrä teitä ahdasmielisiä idiootteja, jotka vedätte herneen nenään siitä, mitä muut haluavat OMILLE kehoilleen tehdä. Niin kauan kuin sinun ei ole pakko piikittää mitään itseesi, ole hiljaa ja anna muiden tehdä mitä haluavat.


    • whootthevak

      Kuka on piikittänyt Tukiaisen huulet? Eikö piikittäjä osaa sanoa ei kun asiakkaalta puuttuu täysin esteettinen silmä

    • sinduk

      Huuleni täytettiin Revanessella ja olen ihan tyytyväinen, palvelu tehtiin Kokkolassa

    • soma2

      Olen ottanut huulien täytön Suonenjoella, olen ollut hyvin tyytyväinen Revanesseen.

    • Pusimusihuuli

      Olen ottanut Revanessea Kokkolassa myös, hyvä pistäjä ja hyvä jälki

    • Ristomatti

      Kokkolassa on hyvä tekijä, olen mennyt sinne ihan tekijän sekä aineen perässä vaikka tosin asunkin alueella. Revanesse on aina jota laitettiin. En vaihda!

      • Minttu654

        Kuka Kokkolassa pistää Revanesseä hyvin ? Oon harkinnut....


    • Kookkola

      Rauma-Iivari niminen paikka ainakin, tosi hyvä laittaja.

    • Pretty Lips

      Mulla on niin hyvä tilanne, että ystävä pistää noita fillereitä työkseen ja saan häneltä huulet 250-280e riippuen pistettävästä aineesta (Stylage, Juvederm). Pistää Pk-seudulla!

      • ella3

        Ei paha hinta. Oon maksanut itseni kipeäksi huultentäytöstä. Saisiko jotain yhteystietoja? missä tämä ystäväsi pistää?


      • 3+6
        ella3 kirjoitti:

        Ei paha hinta. Oon maksanut itseni kipeäksi huultentäytöstä. Saisiko jotain yhteystietoja? missä tämä ystäväsi pistää?

        Käy huulten kohotuksessa, eikä tarvitse enään huolehtia täytöistä.
        Katso lopputuloksia täältä:
        http://www.realself.com/Lip-lift/reviews

        Nenän alta leikataan kaistale pois ja ylähuuli nousee kivasti....


      • Buffalo Horn
        3+6 kirjoitti:

        Käy huulten kohotuksessa, eikä tarvitse enään huolehtia täytöistä.
        Katso lopputuloksia täältä:
        http://www.realself.com/Lip-lift/reviews

        Nenän alta leikataan kaistale pois ja ylähuuli nousee kivasti....

        Ei mikään ihan pikkujuttu tuo "buffalo horn" leikkaus. Mulle tehtiin tuo 4 vuotta sitten, tuloksena ruma arpi ja levinneet sieraimet. En ikini olisi mennyt leikkaukseen jos olisin tiennyt miltä lopputulos näyttää, täysin epäonnistunut. EN MISSÄÄN NIMESSÄ SUOSITTELE!!


      • 3+6
        Buffalo Horn kirjoitti:

        Ei mikään ihan pikkujuttu tuo "buffalo horn" leikkaus. Mulle tehtiin tuo 4 vuotta sitten, tuloksena ruma arpi ja levinneet sieraimet. En ikini olisi mennyt leikkaukseen jos olisin tiennyt miltä lopputulos näyttää, täysin epäonnistunut. EN MISSÄÄN NIMESSÄ SUOSITTELE!!

        Missä kävit leikkauksessa?

        Tuon linkin tapauksissa moni on ollut tyytyväinen.


      • Buffalo Horn
        3+6 kirjoitti:

        Missä kävit leikkauksessa?

        Tuon linkin tapauksissa moni on ollut tyytyväinen.

        Helsingissä, en viitsi mainita paikan tai kirurgin nimeä sen voi jokainen itse arvata sillä noita ei monessakaan paikassa tehdä.
        Se että jossain linkissä on vain onnistuneita tuloksia ei tarkoita sitä etteikö olisi myös huonoja tai epäonnistuneita lopputuloksia.


    • Lotta 89

      Royal Beauty Academy on tehnyt huuleni jo useita vuosia, hintakin on sama 290€ ja lisäampullista olen saanut vielä alennusta.

    • Mainosuhriroyal

      Minulle on laitettu 2ml Revanessea huuliin muutama kuukausi sitten. Aluksi eron huomasi, mutta tuntuu että nyt tulos on sama kuin ennen täytettä.

    • Tyytyväinen

      Kävin Kalevankadulla No1 Health & Beauty Clinicillä. Aine oli Stylage ja maksoi alle 400€. On kestänyt jo 6kk hyvänä. Aion mennä hoitolaan uudelleen.

    • huultentäyttöä
      • ropleema

        En saanut linkkiä toimiin...


      • ropleema

        Toimii! kone vaan temppuili


    • Pinnii

      mä kävin helsingin lookilla uudella sairaanhoitajalla, olisko ollu nadja tms. tykkäsin kyllä lopputuloksesta, ei mikään yliampuva, just niinkun halusin. Mulle laitettiin 0,5 ml ellansea ja aikaa meni vajaa tunti, kun puudutteen piti antaa vaikuttaa ekaks.

      • Satuliinu

        Studio Rasmussenista Helsingissä sain todella upeat huulet. Aine oli Hydryalix. Kiitos hyvästä palvelusta!


    • Koyepåd

      Minä ja kaverini ollaan käyty royal beautyssa helsingissä ja ei voida suositella. Samoin diamond clinic. Kaveri kävi sit myöhemmin muualla helsingissä kosmossa joka meni aivan pieleen kaikin puolin ja mistä kerty monen sadan euron korjailut ja poistot sit lääkäreillä. Itse myös koin tän, että asiakasta ei kuunnella ja vaikka sanoo et älä laita paljon ja ei tarvii mennä koko aine jne sulle survotaan liikaa ainetta ja kamalathan niistäki tuli. Itsekkin mietin että varaanko vielä poistoaineen käsittylyyn lääkärille vai odotanko vielä..puolivuotta menny ja edelleen rumat ja isot. Tarkotus oli saada vaan epäsymmetriaan PIENTÄ korjausta. Isot huulet kun on jo omasta takaa. No mutta nämä on mun ja kaverin omia kokemuksia. Huonoja kaikki ja todella paljon kadutaan että niin typeriä oltiin ja mentiin tälläsiä turhia ja kalliita toimenpiteitä laittamaan itteemme. Tää on tätä sairasta nykypäivää ei voi muuta sanoo :D en siis suosittele ja aine ei kuulemma välttämättä lähde ikinä tai ainakaan nopeesti pois jos kapseloituu ? En tiedä mutta kuullut näin

    • hyiolkoon

      Täytetyt huulet ovat kuin lehmän vittu. Hirveän näköinen.

      • hirveevertaus

        hah hah


    • Anonyymi

      Onko kenellekään laitettu huuliin HyaCorp Lipsiä tai Jalor Styleä?

      Minulla ei HyaCorp pysynyt kuin muutamia kuukausia. Kaveri kehui Jalorin pysyneen yli 9 kk.

      • Anonyymi

        Lehmillä on "jalor" jo luonnostaan.


    • Anonyymi

      Bulgarialaisnainen Andrea otti naamatauluunsa sellaisen lehmänvitun että itse lehmäkin hyppäisi suoraan likakaivoon

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe