PureLogicol

kollageeni-ihonhoitosarja

Kauppoihin, joihinkin kosmetologipisteisiin ja apteekkeihin on tullut uskomattoman hyvä ihonhoitosarja, joka perustuu sekä sisäiseen että ulkoiseen kollageenihoitoon. Ostin koko paketin, johon kuuluu seerumi, puristeet ja kasvonaamiio kosmetologiltani, joka ylisti sarjaa. Ei sisällä alkoholia, parabeeneja, väriaineita ja kemiallisia hajusteita. On hypoallergeeninen. Ja kollageenin koko on sellainen, että se tutkitusti imeytyy sekä sisäisesti että ulkoisesti käytettynä hoitaen kaikkia ihon kerroksia. Olen täysin koukussa tähän sarjaan. Maailmalla käytetään kauneushoitoloissa ja on monien maailmankuulujen henkilöidenkin käyttämä. Olen koukussa :)!

74

15821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinostaa

      Paljonko tuli maksamaan koko paketti ?
      Mua kans kiinnostaisi kokeilla.
      Täältä meiltäpäin ei löydy (taaskaan) tätä tuotetta . Pitäisi turvautua nettikauppaan.
      Ulkomailta saisi ehkä vähän halvemmalla.

      • ihonhoitosarjauutuus

        Hinta kapseleilla n. 60 euroa, seerumilla n. 70 euroa ja naamiolla n. 80 euroa. Loistava tuotesarja. Löytyy myös useilta kv. lentokentiltä hivenen edullisempana.


      • Prinsessa3
        ihonhoitosarjauutuus kirjoitti:

        Hinta kapseleilla n. 60 euroa, seerumilla n. 70 euroa ja naamiolla n. 80 euroa. Loistava tuotesarja. Löytyy myös useilta kv. lentokentiltä hivenen edullisempana.

        Jos joudut turvautumaan kauneussalonkiin, niin täältä http://bit.ly/oman-kaupungin-tarjoukset löytyy vinkki mikä on auttanut säästämään kivan summan rahaa kauneuspalvelujen käytössä:)


    • zxcxz

      Kollageeni on ihon rakenneproteiini, jota elimistö syntetisoi itse. Vanhetessa tämä kollageenin tuotanto luonnollisesti vähenee, jonka seurauksena iho rypistyy ja menettää kimmoisuutensa. Kollageenia EI voi imeyttää ihoon ulkoapäin! Tutkimusten mukaan ihon sisäiseen kollageenituotantoon voidaan jonkin verran vaikuttaa, mutta ihon läpi se ei onnistu.

      • imeytyy tutkitusti

        Otinpa hakusanaksi kollageenin ja törmäsin tähän kirjoitukseen:

        Ihmiskehossa tunnetaan yli 20 kollageenetyyppiä. Lisäksi kasvis- ja kalaperäisiä kollageeneja tunnetaan useita. Kollageenihydrolysaatti ja tietyt pienimolekylaariset kollageenit imeytyvät myös ihon kautta. On tehty tutkimuksia, jossa ihon kautta annosteltava kollageenimolekyyli on värjätty radioaktiivisella aineella ja sen on osoitettu tunkeutuvan ihon uloimpiin kerroksiin (max. orvaskeden yläosiin). Jotta kollageenihoito olisi täydellistä, tulisi kollageenia nauttia myös suun kautta, jolloin voidaan tukea dermiksen tiheämpää kollageeniverkostoa. Tässäkin käytetyn kollageenin rakenne on ratkaisevassa roolissa. Toki kollageenia voidaan myös injisoida neulalla ihon alle, mutta silloin mennään jo invasiivisen kauneudenhoidon puolelle.

        Suomessa Oulun yliopistossa kollageenia on tutkittu lähes 20 vuotta ja olen itsekin ollut kietoutuneena noihin tutkimuksiin entisenä tutkijana.


      • jo, on väite

        Osa tuosta väitteestäsi on totta: Kollageeni on ihon syntetisoima proteiini, jonka tuotanto elimistössä loppuu 35-45 -vuoden iässä. Mutta kyllä kollageeni saadaan myös ihon kautta imeytyvään muotoon! Ja tähän kollageenin saattamiseen imeytyvään muotoon perustuvat monien todella huippukosmetiikkasarjojen (La Prairie, PureLogicol jne.) teho. Ja kollageenin on osoitettu imeytyvän oikeassa muodossa myös suoliston kautta. Tuolloin taas puhutaan toisenlaisesta kollageenityypistä kuin topikaalisesti kollageenia annosteltaessa.


    • 10+

      Sarja sisältää parhaan kasvoseerumin, mitä ikinä olen iholleni laittanut. Ja kasvonaamio on ihanan kosteuttava ja antaa välitöntä raikkautta. Kertakaikkiaan luxus-tuote!

      • taitero

        Kuuluuko sarjaan silmänympärysvoidetta, vai voiko seerumia ym. käyttää myös silmänympärysiholle?


    • Purelogicol käyttäjä

      Tästä ei ihonhoito enää voi parantua. Skotlantilainen sarja, jota on kehitetty n. 15 vuotta eikä ole haluttu tuoda markkinoille ennen kuin kaikki on kohdallaan. Saa apteekeista (tilaamalla), kemppareiasta ja Stockalta & Sokokselta - saisi olla halvempi kuten luxus-auto, mutta hyvästä kannattaa maksaa!

    • ihonhoidon nro I

      Olen samaa mieltä. Viimeinkin tuotesarja,

      joka EI sisällä
      - alkoholia
      - väriaineita
      - keinotekoisia hajusteita vaan ainoastaan luonnollisen mandariini-appelsiiniöljyn
      - säilöntäaineita (parabeeneja)

      ja ei ole testattu eläimillä, on hypoallergeeninen ja soveltuu kaikille ihotyypeille. Sisältää kollageenia, hyaluronihappoa, tärkeimmät vitamiinit, papaija- ja kvinoauuttetta ja silkkiä. Puristeissa, joilla tuoteaan ihon syvempien osien kollageeniverkostoa ja estetään syvempiä ihojuosteita ja ryppyjä sekä vahvistetaan kynsiä, on ainoastaan puhdasta, hyvin imeytyvää ja elimistössä kulkeutuvaa kollageenihydrolysaattia.

      T. Sarjaa pian vuoden käyttänyt!

    • kuukauden käyttö takana

      Muutkin kuin italialaiset ja ranskalaiset hallitsevat huippukosmetiikan teon. Olen käyttänyt sarjaa kuukauden ja ehdottomasti paras ihoonhoitosarja, jota koskaan olen iholleni laittanut. Ja kymmeniä elle satoja ole tullut testattua.

      • mainostajan teksitä?

        Teksti on niin hienosti kirjoitettu, että onkohan myynti-ihminen kirjoittanut nämä tekstit. Minä olen nyt 6 kertaa käyttänyt naamiota ja tämän jälkeen esim. silmärypyt ovat todella pahan näköiset aamulla, miksiköhän.
        Muilla rasvoilla saa ryppyjä vähän tasoittumaan.
        Pitäsiköhän jättää viimeiset 6 tablettia käyttämättä.
        Onko jollain ihan todellisella käyttäjällä mitään sanomista näistä tuotteista. Vastaatkaahan.


      • tii2
        mainostajan teksitä? kirjoitti:

        Teksti on niin hienosti kirjoitettu, että onkohan myynti-ihminen kirjoittanut nämä tekstit. Minä olen nyt 6 kertaa käyttänyt naamiota ja tämän jälkeen esim. silmärypyt ovat todella pahan näköiset aamulla, miksiköhän.
        Muilla rasvoilla saa ryppyjä vähän tasoittumaan.
        Pitäsiköhän jättää viimeiset 6 tablettia käyttämättä.
        Onko jollain ihan todellisella käyttäjällä mitään sanomista näistä tuotteista. Vastaatkaahan.

        Hei, viestistäsi ymmärsin, että olet pitänyt naamiota yli yön.

        Itse olen huomannut, että jos pidän naamiota pitkään, niin kuin yleensä teen, niin se alkaa kiristää ja rypyt korostuvat. Voisin vaikka heti tänään tehdä taas naamion ja pitää sen yleensä naamioille suositellun ajan, 15-30 min. ja katsoa mitä tapahtuu.

        En kyllä suosittele tämän takia kapselien syömättä jättämistä, uskon niiden kyllä toimivan.


      • ryppynaama
        tii2 kirjoitti:

        Hei, viestistäsi ymmärsin, että olet pitänyt naamiota yli yön.

        Itse olen huomannut, että jos pidän naamiota pitkään, niin kuin yleensä teen, niin se alkaa kiristää ja rypyt korostuvat. Voisin vaikka heti tänään tehdä taas naamion ja pitää sen yleensä naamioille suositellun ajan, 15-30 min. ja katsoa mitä tapahtuu.

        En kyllä suosittele tämän takia kapselien syömättä jättämistä, uskon niiden kyllä toimivan.

        En ole pitänyt naamiota yön yli, mutta pitkään kylläkin. Täytyy kokeilla lyhyempi aika. Naama on kyllä tosi pehmeä naamion jälkeen, mutta silmärypyt ovat pahan näköiset. Siis lyhyempi aika.


    • vanhempi henkilö

      Minulla on nivelrikko monessa nivelessä. Ortopedi kehotti käyttämään glucosamiinia (Glugadol),josta sain todella pahat nivelsäryt ym. muita sivuoireita. Auttaisikohan nuo PureLogicol -pillerit?

      Minulla on myös erittäin liuskoittuvat ja hauraat kynnet eli kynsien kärkiosat ovat kuin sellofaanikelmua ja kipeät.

      Tietääkö kukaan mitään tutkimuksia ja mistä niitä löytää?

      • hiukan pihi

      • tästä firmasta
        hiukan pihi kirjoitti:

        Hei.

        Täällä on kohtuullisemmat hinnat:
        http://www.gorgeousshop.co.uk/shop/purelogicol-247/

        Millaisia lisäkustannuksia tuli?
        Kuinka palvelu pelasi?
        Tuotiinko lähetys kotiin, nouditko sen postista vai tullista?

        Kiitos jo etukäteen vastauksista !


      • hiukan pihi
        tästä firmasta kirjoitti:

        Millaisia lisäkustannuksia tuli?
        Kuinka palvelu pelasi?
        Tuotiinko lähetys kotiin, nouditko sen postista vai tullista?

        Kiitos jo etukäteen vastauksista !

        Tein tilauksen 24.3. ja tänään paketti oli tullut suoraan kotilaatikkoon. Postituskulut olivat 3,75, eli hinnaksi tuli yhteensä 30, 74 puntaa. En tiedä vielä mitä tekee euroissa, maksoin tilauksen visalla. Mukana oli muutama pikkupullo Clarinsin näytteitä sekä Dermalogican testereitä. Ainakin tällä kokemuksella voin suositella ko. firmaa.


      • Hiukan pihi
        hiukan pihi kirjoitti:

        Tein tilauksen 24.3. ja tänään paketti oli tullut suoraan kotilaatikkoon. Postituskulut olivat 3,75, eli hinnaksi tuli yhteensä 30, 74 puntaa. En tiedä vielä mitä tekee euroissa, maksoin tilauksen visalla. Mukana oli muutama pikkupullo Clarinsin näytteitä sekä Dermalogican testereitä. Ainakin tällä kokemuksella voin suositella ko. firmaa.

        Niin siis kapseleita tilasin :)


      • hiukan pihi
        hiukan pihi kirjoitti:

        Tein tilauksen 24.3. ja tänään paketti oli tullut suoraan kotilaatikkoon. Postituskulut olivat 3,75, eli hinnaksi tuli yhteensä 30, 74 puntaa. En tiedä vielä mitä tekee euroissa, maksoin tilauksen visalla. Mukana oli muutama pikkupullo Clarinsin näytteitä sekä Dermalogican testereitä. Ainakin tällä kokemuksella voin suositella ko. firmaa.

        Tilasin siis noita kapseleita :)


    • vanhempi henkilö

      kapseleita hintaan 49 euroa. Ostin 3 kk satsin, koska olivat näin edullisia (normaali hinta 69,50 e). Ajattelin kokeilla josko auttaisi. Mitä mieltä olette käyttäneet, josko jo siinä ajassa näkyisi tuloksia? Oletteko käyttäneet yhdenjaksoisesti kuukausia vai oletteko pitäneet välillä taukoja - ja jos niin millaisella jaksotuksella olette kapseleita ottaneet?

      Kahtena iltana olen jo syönyt kapseleita ja ei ainakaan vielä ole tullut allergisia reaktioita (olen erittäin allerginen).

      • PureLogicol

        Olen myös vanhempi naisihminen, joka kärsinyt nivelrikkokivuista käsissä. Loppuivat 2-3 viikon käytön jälkeen lähes kokonaan. Kosmetologini kysyi, mitä olen tehnyt iholleni, kun se on kimmoisampi ja sileämpi. Sanoin suoraan, että vaihdoin ennen häneltä ostamani sarjan PureLogicoliin. Tuote ollut nyt jatkuvassa käytössä pian 1/2 vuotta. En ajattelekaan lopettavani. Ei mitään sivuvaikutuksia (myös allerginen, mutta myyjä kertoi, että kun kollageeni on hydrolysoitu ja oliko oikea sana myös "ensymoitu", allergisia reaktioita ei tule). Nyt hankin myös sarjan uutuus tuotteet käyttööni. Jollekin sopii toinen. Minulle tämä sarja on ehdottomasti paras. Kaikkia kallista kaviaaria myöten sitä on iholleeni tullut löträttyäkin aikoinaan.


      • heela
        PureLogicol kirjoitti:

        Olen myös vanhempi naisihminen, joka kärsinyt nivelrikkokivuista käsissä. Loppuivat 2-3 viikon käytön jälkeen lähes kokonaan. Kosmetologini kysyi, mitä olen tehnyt iholleni, kun se on kimmoisampi ja sileämpi. Sanoin suoraan, että vaihdoin ennen häneltä ostamani sarjan PureLogicoliin. Tuote ollut nyt jatkuvassa käytössä pian 1/2 vuotta. En ajattelekaan lopettavani. Ei mitään sivuvaikutuksia (myös allerginen, mutta myyjä kertoi, että kun kollageeni on hydrolysoitu ja oliko oikea sana myös "ensymoitu", allergisia reaktioita ei tule). Nyt hankin myös sarjan uutuus tuotteet käyttööni. Jollekin sopii toinen. Minulle tämä sarja on ehdottomasti paras. Kaikkia kallista kaviaaria myöten sitä on iholleeni tullut löträttyäkin aikoinaan.

        Tilasin samasta paikasta kuin "hiukan pihi", kiitos hyvästä vinkistä!. Nyt vaan odottelen milloin lähetys saapuu!


      • vanhempi henkilö
        heela kirjoitti:

        Tilasin samasta paikasta kuin "hiukan pihi", kiitos hyvästä vinkistä!. Nyt vaan odottelen milloin lähetys saapuu!

        Minäkin olen tyytyväinen kapseleihin. Olen käyttänyt nyt yli kuukauden ja nivelet voivat loistavasti. Minulla on nivelrikko lonkassa, molemmissa polvissa (putsattu kerran) ja toisessa nilkassa (putsattu kerran). Myös hiukset kiiltävät ja kynsien kasvu on nopeutunut. Kynnen vahvuudesta en voi sanoa mitään, koska olen joutunut käyttämään rakennekynsiä, jotta yleensä pystyn tekemään jotain. Koska olen pienellä työkyvyttömyyseläkkeellä, haluaisin jatkossa ostaa halvemmalla, joten ajattelin myös tilata yllämainitusta osoitteesta. Minulla ongelmana on ettei minulla ole visa-korttia, on vain visa electron. Pystyisiköhän maksun hoitamaan muuten. Kun saat tuotteen, kerrotko tarkalleen mitä tuli euroissa maksamaan. Pitikö maksaa tullia tai muita kuluja. Paljonko tilasit kerralla eli miten paljon saa samalla postimaksulla. Kiitos jo etukäteen.


    • Annekol

      Minäkin tilasin kapseleita jo kuukausi sitten Gourgeusshopista Englannista. Maksoin visalla ja mielestäni lähetys lähti ihan ok mutta tilausvahvistusta ei vaan ole tullut eikä koko tuotettakaan. Missä siis vika´?

      • heela

        Olipa nopea toimitus, tänään tuli perille! Eli 5 päivää tilauksesta! Lähetys saapui kirjattuna kirjeenä, hain normaalisti postista. Tilasin näin aluksi vaan yhden pakkauksen kokeillakseni toimiiko hyvin ja hinnaksi postikuluineen tuli 35,49 euroa. Postikulujen osuus siitä on vähän yli 4e, muita toimituskuluja ei tullut. Summan veloittaa minulta aikanaan luottokunta. Eli seuraavan kerran tilaan useamman pakkauksen kerralla ja mahdollisesti jotain muutakin, sieltähän saa merkkituotteita paljonkin ja edullisemmin kuin suomesta. Luulen että luottokortti on ainoa maksutapa ja rekisteröitymisen vaativat kuten joka paikassa muuallakin nykyään.


      • nettiä vierastava
        heela kirjoitti:

        Olipa nopea toimitus, tänään tuli perille! Eli 5 päivää tilauksesta! Lähetys saapui kirjattuna kirjeenä, hain normaalisti postista. Tilasin näin aluksi vaan yhden pakkauksen kokeillakseni toimiiko hyvin ja hinnaksi postikuluineen tuli 35,49 euroa. Postikulujen osuus siitä on vähän yli 4e, muita toimituskuluja ei tullut. Summan veloittaa minulta aikanaan luottokunta. Eli seuraavan kerran tilaan useamman pakkauksen kerralla ja mahdollisesti jotain muutakin, sieltähän saa merkkituotteita paljonkin ja edullisemmin kuin suomesta. Luulen että luottokortti on ainoa maksutapa ja rekisteröitymisen vaativat kuten joka paikassa muuallakin nykyään.

        Eli samoissa hinnoissa kuin tarjouksessa vähän aikaa sitten Stockalla. Itse olen tullut kerran pahasti pettyneeksi kun tilasin netistä. Reklamaatiomahdollisuutta ei ollut. No, jotain varmaan netistäkin voi ihan huoletta tilata, mutta minä en luottokorttitietojani anna. Olenko sitten vähän vanhakantainen?


      • hiukan pihi
        nettiä vierastava kirjoitti:

        Eli samoissa hinnoissa kuin tarjouksessa vähän aikaa sitten Stockalla. Itse olen tullut kerran pahasti pettyneeksi kun tilasin netistä. Reklamaatiomahdollisuutta ei ollut. No, jotain varmaan netistäkin voi ihan huoletta tilata, mutta minä en luottokorttitietojani anna. Olenko sitten vähän vanhakantainen?

        tilasin toistamiseen, ja nyt tuotteet tuli neljässä päivässä, mutta ilman näytteitä :( Tilailen netistä aika paljonkin, mutta kyllä noissa saa olla edelleen varovainen. Myös punnan kurssi vaikuttaa siihen, kannattaako noita tilata vai ostaa tarjouksesta.

        Mutta itse tuotteeseen; Kynnet ovat vahvistuneet selvästi tuon tuotteen ansiosta, kasvuraja näkyy todella selvästi (mulla on normaalisti hauraat kynnet), joten taitaa toimia. Ihossa en ole huomannut muutoksia. Olen ottanut vain yhtä kapselia päivässä (ikää 34 v.)


      • edullisemmin
        heela kirjoitti:

        Olipa nopea toimitus, tänään tuli perille! Eli 5 päivää tilauksesta! Lähetys saapui kirjattuna kirjeenä, hain normaalisti postista. Tilasin näin aluksi vaan yhden pakkauksen kokeillakseni toimiiko hyvin ja hinnaksi postikuluineen tuli 35,49 euroa. Postikulujen osuus siitä on vähän yli 4e, muita toimituskuluja ei tullut. Summan veloittaa minulta aikanaan luottokunta. Eli seuraavan kerran tilaan useamman pakkauksen kerralla ja mahdollisesti jotain muutakin, sieltähän saa merkkituotteita paljonkin ja edullisemmin kuin suomesta. Luulen että luottokortti on ainoa maksutapa ja rekisteröitymisen vaativat kuten joka paikassa muuallakin nykyään.

        http://www.feelunique.com/

        Purelogicol kapselit tässä esimerkin vuoksi.


      • heela
        edullisemmin kirjoitti:

        http://www.feelunique.com/

        Purelogicol kapselit tässä esimerkin vuoksi.

        gorgeousshop on halvempi, siellä maksaa 26,99 puntaa


      • RingTone
        nettiä vierastava kirjoitti:

        Eli samoissa hinnoissa kuin tarjouksessa vähän aikaa sitten Stockalla. Itse olen tullut kerran pahasti pettyneeksi kun tilasin netistä. Reklamaatiomahdollisuutta ei ollut. No, jotain varmaan netistäkin voi ihan huoletta tilata, mutta minä en luottokorttitietojani anna. Olenko sitten vähän vanhakantainen?

        Siellä näytti olevan tarjouksessa 49,90. Osoite siis Sinunapteekki.fi.


      • selailla netistä
        heela kirjoitti:

        gorgeousshop on halvempi, siellä maksaa 26,99 puntaa

        Olen tilannut Purelogicolia netin kautta ja halvin tarjous on ollut 30 € / 90 kapselia; se firma on lopettanut toimintansa (ilmeisesti kannattamattomana).

        Jos tilaatte netin kautta, kannattaa aina ottaa vähintään 3 kk satsi (tullin sallima). Silloin postimaksu on olematon.

        Omat kokemukset Purelogicolista todella positiivisia. Vaihdoin vielä kalliimmat kosmetologin pakkomarkkinoimat tuotteet tähän ja iho on nyt todella hyvä.


      • Snusnik

        Olen syönyt näitä vasta vähän aikaa, joten vielä en osaa tuloksista sanoa. Näin mutu-tuntumalta sanoisin, että kynnet kasvaa nopeammin.

        Tilasin netistä tuolta gorgeous shopista ennen joulua ja sain odottaa pakettia kyllä hyvän tovin. Tänään hain paketin matkahuollosta, mitään ekstranäytteitä ei tullut (hitsi).

        Ostin kolme pakettia kapseleita ja postituksineen homma maksoi 103€ eli semmoset 35€ per paketti. voittaa se ainakin Sokoksen suolaisen hinnan, joka oli muistaakseni jotain 50€ ellei jopa ylikin.


    • vanhempi henkilö

      Palasin juuri Lontoon matkalta ja etsiskelin Pure Logicolia (ajattelin josko sieltä saisi edullisemmin kapseleita). Kävin ainakin 7 liikkeessä alkaen Bootsista ja jatkoin etsintää erilaisista Pharmacy-liikkeistä. Eivät olleet kuulleetkaan ko. merkistä. Olen vähän hämmästynyt.

      Ei löytynyt merkkiä Heathrown eikä Helsingin lentokentältäkään.

      • Noloa

        En väitä etteikö tällainen markkinointi ole tehokasta, mutta se pitää osata tehdä tyylillä. Tosin näyttää siltä että joku olisi mennyt lankaan, ellei kaikkien viestien kirjoittaja ole yksi ja sama pitääkseen tuotteen nimen otsikoissa.

        Lue nyt tämäkin esimerkki:
        "Olen myös vanhempi naisihminen, joka kärsinyt nivelrikkokivuista käsissä. Loppuivat 2-3 viikon käytön jälkeen lähes kokonaan. Kosmetologini kysyi, mitä olen tehnyt iholleni, kun se on kimmoisampi ja sileämpi. ...."

        Lisäksi pelotellaan ulkomaisista nettitilauksista.

        Tule nyt hyvä Purelogicol takaisin palstalle ja ole kirjoittavinasi taas jotain puoltavaa jonkun "käyttäjän" nimissä.


      • vanhempi henkilö
        Noloa kirjoitti:

        En väitä etteikö tällainen markkinointi ole tehokasta, mutta se pitää osata tehdä tyylillä. Tosin näyttää siltä että joku olisi mennyt lankaan, ellei kaikkien viestien kirjoittaja ole yksi ja sama pitääkseen tuotteen nimen otsikoissa.

        Lue nyt tämäkin esimerkki:
        "Olen myös vanhempi naisihminen, joka kärsinyt nivelrikkokivuista käsissä. Loppuivat 2-3 viikon käytön jälkeen lähes kokonaan. Kosmetologini kysyi, mitä olen tehnyt iholleni, kun se on kimmoisampi ja sileämpi. ...."

        Lisäksi pelotellaan ulkomaisista nettitilauksista.

        Tule nyt hyvä Purelogicol takaisin palstalle ja ole kirjoittavinasi taas jotain puoltavaa jonkun "käyttäjän" nimissä.

        miksi olet noin negatiivinen, sinulla ei ilmeisesti ole nivelrikkoa? Minä olen todella iloinen,että olen löytänyt tämän palstan kautta Pure Logicol-kapselit nivelrikkokipuihini. En ole siis mikään markkinoija henkilö, vaan syvästi kiitollinen käyttäjä.

        Minulla on nivelrikko oik. lonkassa, molemmissa polvissa (putsattu kerran) ja vasemmassa nilkassa (putsattu kerran). Nilkkaputsauksen yhteydessä ortopedi määräsi glukosamiinia, josta sain yleistyneet nivelkivut sekä mm. vaihdevuosihikoilun takaisin. Säryt esim. lonkassa olivat 24/7 enkä pystynyt liikkumaan, vain pakolliset veski ja keittiöreissut. Siis lääkkeeksi hyväksytty Glugadol (Leiras) teki minut sairaaksi! Voi tosin johtua siitä, että olen kalalle allerginen. Otin näiden oireideni johdosta yhteyttä Leirakseen. Onneksi kk:n Glugadolin syömisen jälkeen oivalsin lääkkeen ja kipujen yhteyden.

        Olen nyt syönyt PureLogicol kapseleita huhtikuun alusta lukien - ja polvet sekä nilkka ovat olleet kivuttomat. Lonkassa on edelleen kipuja (joka askeleella) ja pahempia kipuja tulee, jos teen äkkinäisen väärän likkeen tai kumarrun etukenoon. Kipuja lonkassa on kuitenkin vähemmän kuin ennen ja ne ovat lievempiä. Olen jo noin 10 vuotta joutunut kävelemään portaat alas takaperin ja pystyn bussistakin poistumaan vain takaperin.

        Olen tänä vuonna pystynyt tekemään jo kaksi kaupunkimatkaa, kesäkuun alussa ja nyt marraskuun alussa. Sitä ennen en pystynyt 1½ vuoteen matkustamaan, koska lonkka ja nilkka kipeytyivät viimeisellä matkallani pahoin. Jo päivä Tukholmassa-risteilyn kävely on ollut yhtä tuskaa. Olen todella kiitollinen, että olen löytänyt nämä kapselit jotta voin elää ja liikkua "normaalisti". Olen myös kiitollinen kaikesta siitä ajasta, joka siirtää tekonivelen hankintaa eteenpäin.

        Mikäli sinulla on jotain kipuja tai vaivoja, toivon että löydät yhtä hyvän avun kuin minä olen löytänyt Pure Logicol-kapseleista.


      • tyytyväinen asiakas
        vanhempi henkilö kirjoitti:

        miksi olet noin negatiivinen, sinulla ei ilmeisesti ole nivelrikkoa? Minä olen todella iloinen,että olen löytänyt tämän palstan kautta Pure Logicol-kapselit nivelrikkokipuihini. En ole siis mikään markkinoija henkilö, vaan syvästi kiitollinen käyttäjä.

        Minulla on nivelrikko oik. lonkassa, molemmissa polvissa (putsattu kerran) ja vasemmassa nilkassa (putsattu kerran). Nilkkaputsauksen yhteydessä ortopedi määräsi glukosamiinia, josta sain yleistyneet nivelkivut sekä mm. vaihdevuosihikoilun takaisin. Säryt esim. lonkassa olivat 24/7 enkä pystynyt liikkumaan, vain pakolliset veski ja keittiöreissut. Siis lääkkeeksi hyväksytty Glugadol (Leiras) teki minut sairaaksi! Voi tosin johtua siitä, että olen kalalle allerginen. Otin näiden oireideni johdosta yhteyttä Leirakseen. Onneksi kk:n Glugadolin syömisen jälkeen oivalsin lääkkeen ja kipujen yhteyden.

        Olen nyt syönyt PureLogicol kapseleita huhtikuun alusta lukien - ja polvet sekä nilkka ovat olleet kivuttomat. Lonkassa on edelleen kipuja (joka askeleella) ja pahempia kipuja tulee, jos teen äkkinäisen väärän likkeen tai kumarrun etukenoon. Kipuja lonkassa on kuitenkin vähemmän kuin ennen ja ne ovat lievempiä. Olen jo noin 10 vuotta joutunut kävelemään portaat alas takaperin ja pystyn bussistakin poistumaan vain takaperin.

        Olen tänä vuonna pystynyt tekemään jo kaksi kaupunkimatkaa, kesäkuun alussa ja nyt marraskuun alussa. Sitä ennen en pystynyt 1½ vuoteen matkustamaan, koska lonkka ja nilkka kipeytyivät viimeisellä matkallani pahoin. Jo päivä Tukholmassa-risteilyn kävely on ollut yhtä tuskaa. Olen todella kiitollinen, että olen löytänyt nämä kapselit jotta voin elää ja liikkua "normaalisti". Olen myös kiitollinen kaikesta siitä ajasta, joka siirtää tekonivelen hankintaa eteenpäin.

        Mikäli sinulla on jotain kipuja tai vaivoja, toivon että löydät yhtä hyvän avun kuin minä olen löytänyt Pure Logicol-kapseleista.

        Itse en kärsi mistään varsinaisesta sairaudesta, mutta hiukseni alkoivat lähtemään vaihdevuosi-iän ohitettuani. Tuota 50 vuoden rajaa minulla oli todella tuuhea ja paksu tukka. Kokeilin Priorinia ja muita ravintolisiä, mutta en saanut apua. Hakeuduin ihotautien erikoislääkärille ja hän testasi kilpirauhastoimintani ja katsoi n. 500 euron edestä kaikkia labroja. Mikään ei ollut pielessä.

        Kuulin ystävältäni PureLogicol -tuotteesta. Nyt sitä vuoden käyttäneenä voin todella vakuuttaa, että toimii. Jo noin 1 1/2 kuukauden jälkeen päälaella alkoi kasvamaan pientä "vauvahiusta" ja nyt vuoden käytön jälkeen hiukseni ovat lähes ennallaan. Itse olen ja tulen olemaan tuotteen uskollinen käyttäjä ja kehun tuotetta kaikille ystävilleni olematta minkään yrityksen myynti-/mainosnainen. Oma näkemykseni on, että turhempaankin voi rahojaan tuhlata.


      • oml
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Itse en kärsi mistään varsinaisesta sairaudesta, mutta hiukseni alkoivat lähtemään vaihdevuosi-iän ohitettuani. Tuota 50 vuoden rajaa minulla oli todella tuuhea ja paksu tukka. Kokeilin Priorinia ja muita ravintolisiä, mutta en saanut apua. Hakeuduin ihotautien erikoislääkärille ja hän testasi kilpirauhastoimintani ja katsoi n. 500 euron edestä kaikkia labroja. Mikään ei ollut pielessä.

        Kuulin ystävältäni PureLogicol -tuotteesta. Nyt sitä vuoden käyttäneenä voin todella vakuuttaa, että toimii. Jo noin 1 1/2 kuukauden jälkeen päälaella alkoi kasvamaan pientä "vauvahiusta" ja nyt vuoden käytön jälkeen hiukseni ovat lähes ennallaan. Itse olen ja tulen olemaan tuotteen uskollinen käyttäjä ja kehun tuotetta kaikille ystävilleni olematta minkään yrityksen myynti-/mainosnainen. Oma näkemykseni on, että turhempaankin voi rahojaan tuhlata.

        Mikä muu kun hintaero on kollageenikapseleilla(noin 59€) ja kollageeniravintolisällä(n.50€)???


    • qwer12

      että esim Saksasta saa tilattua puolet halvemmalla. En ole henkkoht tuotetta kokeillut, mutta ajattelin nyt kokeilla.

      Olisi kiva kuulla tarkemmin, miten esim. kapselit ovat tehonneet.

      • luomuksi luullut

        että Purelogicol kapselit, joita olen käyttänyt nyt reilun kuukauden, sisältävät kuitenkin:
        - PropyleneGlycol: kemikaali, joka kosteuttaa. On halpa ja helppo tuottaa. Aiheuttaa allergisia ja toksisia reaktioita iholle, koska se "varastaa" kostetutta ihon syvimmistä kerroksista kosteuttaakseen ihon pintakerrosta. Tätä kemikaalia käytettään pakkasnesteissä autoille ja autojen jarrunesteissä. Sen raportoidaan aiheuttavan maksa- ja munuaishäiriötä.

        -Imidazolidinyt Urea: Parabeenien jälkeen yleisimpiä käytettyjä säilöntäaineita kosmetiikassa. Amerikan Dermatologian yliopiston mukaan ne aiheuttavat ihottumaa. Tämä kemikaalit ovat toksisia.

        PETTYMYS! Oletteko muutkin luulleet että tuotteet ovat täysin luonnonmukaisia?


      • Tiina_X
        luomuksi luullut kirjoitti:

        että Purelogicol kapselit, joita olen käyttänyt nyt reilun kuukauden, sisältävät kuitenkin:
        - PropyleneGlycol: kemikaali, joka kosteuttaa. On halpa ja helppo tuottaa. Aiheuttaa allergisia ja toksisia reaktioita iholle, koska se "varastaa" kostetutta ihon syvimmistä kerroksista kosteuttaakseen ihon pintakerrosta. Tätä kemikaalia käytettään pakkasnesteissä autoille ja autojen jarrunesteissä. Sen raportoidaan aiheuttavan maksa- ja munuaishäiriötä.

        -Imidazolidinyt Urea: Parabeenien jälkeen yleisimpiä käytettyjä säilöntäaineita kosmetiikassa. Amerikan Dermatologian yliopiston mukaan ne aiheuttavat ihottumaa. Tämä kemikaalit ovat toksisia.

        PETTYMYS! Oletteko muutkin luulleet että tuotteet ovat täysin luonnonmukaisia?

        ...saapi täältä: www.iHerb.com

        Postikuluja kohtuullisen kokoisesta tilauksesta menee vain 4 USD (fixattu hinta!), toimitus kestää pari viikkoa ja esim kollageeni ja hyaluronikapselit ja -seerumi ovat oikein hyväntuntuisia.

        Ekasta tilauksesta saa tällä koodilla 5 USD:n alennuksen: NEM055


      • ihofriikki
        Tiina_X kirjoitti:

        ...saapi täältä: www.iHerb.com

        Postikuluja kohtuullisen kokoisesta tilauksesta menee vain 4 USD (fixattu hinta!), toimitus kestää pari viikkoa ja esim kollageeni ja hyaluronikapselit ja -seerumi ovat oikein hyväntuntuisia.

        Ekasta tilauksesta saa tällä koodilla 5 USD:n alennuksen: NEM055

        Tiina, kiitos vinkistä. Voisitko kertoa tuotteiden nimet,mitä kannattaisi tilata. Olen käyttänyt
        PureLogicol kapseleita , Imeden- ja Vividaa, enkä ole huomannut mitään ihmeellistä vaikutusta
        ihooni.


      • Tiina_X
        ihofriikki kirjoitti:

        Tiina, kiitos vinkistä. Voisitko kertoa tuotteiden nimet,mitä kannattaisi tilata. Olen käyttänyt
        PureLogicol kapseleita , Imeden- ja Vividaa, enkä ole huomannut mitään ihmeellistä vaikutusta
        ihooni.

        Itse käytän esimerkiksi Neocellin kollageenia (ne tabletit C-vitamiinin kanssa kai helpoimpia ottaa), hyaluroniseerumia (on muuten todella hyvää, tekee ihon pehmeäksi ja pieni pumppupullo on riittoisaakin, hinta noin 11 USD), hyaluronikapseleita (HA, niitä on myös kollageenilisällä). Löytyyhän sieltä vaikka mitä... L-Cysteiiniä jne. Eka sivulla on Health Topicit oikeassa kolumnissa, niistä voit valkata vaikka Skin Health'in: http://www.iherb.com/Skin-Health tai Anti-aging -osion.


      • Tiina_X
        Tiina_X kirjoitti:

        Itse käytän esimerkiksi Neocellin kollageenia (ne tabletit C-vitamiinin kanssa kai helpoimpia ottaa), hyaluroniseerumia (on muuten todella hyvää, tekee ihon pehmeäksi ja pieni pumppupullo on riittoisaakin, hinta noin 11 USD), hyaluronikapseleita (HA, niitä on myös kollageenilisällä). Löytyyhän sieltä vaikka mitä... L-Cysteiiniä jne. Eka sivulla on Health Topicit oikeassa kolumnissa, niistä voit valkata vaikka Skin Health'in: http://www.iherb.com/Skin-Health tai Anti-aging -osion.

        Siis ne mun käyttämät löytyy ihan tosta edellisen postauksen linkin etusivulta.


      • hamhamham
        luomuksi luullut kirjoitti:

        että Purelogicol kapselit, joita olen käyttänyt nyt reilun kuukauden, sisältävät kuitenkin:
        - PropyleneGlycol: kemikaali, joka kosteuttaa. On halpa ja helppo tuottaa. Aiheuttaa allergisia ja toksisia reaktioita iholle, koska se "varastaa" kostetutta ihon syvimmistä kerroksista kosteuttaakseen ihon pintakerrosta. Tätä kemikaalia käytettään pakkasnesteissä autoille ja autojen jarrunesteissä. Sen raportoidaan aiheuttavan maksa- ja munuaishäiriötä.

        -Imidazolidinyt Urea: Parabeenien jälkeen yleisimpiä käytettyjä säilöntäaineita kosmetiikassa. Amerikan Dermatologian yliopiston mukaan ne aiheuttavat ihottumaa. Tämä kemikaalit ovat toksisia.

        PETTYMYS! Oletteko muutkin luulleet että tuotteet ovat täysin luonnonmukaisia?

        Mikä ihmeen kapselit sinulla on? Tutkisin omat pakkaukset enkä sellaisia aineita ole kirjattu missään! Muistaakseni kukaan ole väittänyt, että tämä olisi ”luomu”??? Vai mitä?

        Olen hammashoitaja ja minulle tuli ilmeisesti työperäistä rasitusta yhteen sormeen ja oikean käden kyynärpäähään. Meinasin lähteä jo lääkärin ja kauhukuvana oli ammatin vaihto! Törmäsin tämän palstaan joulukuussa ja tilasin kapselit heti Sinunapteekistä. Helmikuussa huomasin yhtäkkiä, että ei tarvitse varoa sormea ja kyynärpää ei ole aamuisin kankea eikä kipeä ollenkaan!!Kivut ovat hävinneet! Kynnet ja tukka kasvavat mikä kerkeä, mutta ne olivat ihan ok jo ennenkin.…


      • ....
        Tiina_X kirjoitti:

        ...saapi täältä: www.iHerb.com

        Postikuluja kohtuullisen kokoisesta tilauksesta menee vain 4 USD (fixattu hinta!), toimitus kestää pari viikkoa ja esim kollageeni ja hyaluronikapselit ja -seerumi ovat oikein hyväntuntuisia.

        Ekasta tilauksesta saa tällä koodilla 5 USD:n alennuksen: NEM055

        USA:sta ja muualta ETA-alueen ulkopuolelta tilattatessa pitää olla katsoa, ettei tuote sisällä Suomessa lääkeaineeksi luokiteltavia aineita tai pitoisuuksia, koska ne voivat jäädä tullin haaviin. Tullirajoista iherbistä tilattaessa löytyy keskustelupalstoilla ohjeita joka lähtöön.


      • PureLogico +++
        luomuksi luullut kirjoitti:

        että Purelogicol kapselit, joita olen käyttänyt nyt reilun kuukauden, sisältävät kuitenkin:
        - PropyleneGlycol: kemikaali, joka kosteuttaa. On halpa ja helppo tuottaa. Aiheuttaa allergisia ja toksisia reaktioita iholle, koska se "varastaa" kostetutta ihon syvimmistä kerroksista kosteuttaakseen ihon pintakerrosta. Tätä kemikaalia käytettään pakkasnesteissä autoille ja autojen jarrunesteissä. Sen raportoidaan aiheuttavan maksa- ja munuaishäiriötä.

        -Imidazolidinyt Urea: Parabeenien jälkeen yleisimpiä käytettyjä säilöntäaineita kosmetiikassa. Amerikan Dermatologian yliopiston mukaan ne aiheuttavat ihottumaa. Tämä kemikaalit ovat toksisia.

        PETTYMYS! Oletteko muutkin luulleet että tuotteet ovat täysin luonnonmukaisia?

        PureLogicol -kapselit, joita apteekistani olen hankkinut, eivät kyllä mainitsemiasi kemikaaleja sisällä! Kyseessähän on aminohappoyhdistelmä, joka on sama kuin kollageenissa. Itse olen ollut tuotteeseen enemmän kuin tyytyväinen. Ihoni on kimmoisampi ja kosteampi. Erityisesti kapseleiden vaikutuksen huomasin viime talvena. Talviaikaan kun ihoni kuivuu herkästi. PureLogicol kapseleiden lisäksi en omega-3 -ravintolisien lisäksi muita ravintolisiä käytä. Ruokavaliooni kiinnitän huomiota; turhat rasvat pois, riittävästi vihanneksia ja marjoja. Näillä "eväillä" mennään ja 50 vuoden rajapyykki lähestyy, mutta iästäni olen vain ylpeä!


      • minn74

        Käytän nykyään natural collageenia maksaa puolet vähemmän suhteessa verrattuna purelogicol tuotteeseen, kun siinä on 180 kaps ja purelogicoliin 60 kaps verrattuna ja hintaa saman verran. Lisättynä vielä Hyaluronaanihappo ym...

        http://www.sinunapteekki.fi/catalog/ihonhoitotuotteet-kollageenikapselit-c-33_390.html


    • Purea 3 v popsinut

      PureLogicol kapselit pian kolme vuotta käytössä. Paras löytöni sekä ihoni että nivelteni kannalta. Ihoryppyjen syventyminen loppui noin puolen vuoden käytön jälkeen ja käsien nivelsäryt jäivät. En ole tarvinnut särkylääkkeitä pian kahteen vuoteen.

      • ''''''''''''''''''''

        Moni ei tunnu ymmärtäneen ettei eu-maista tilatessa mene yhtään mitään tullia ostaapa vaikka sitten sata pakettia kerralla.

        Purelogicol on oikeasti hyvä sarja. se naamio varmasti sopii vähän rasvaisemmalle iholle tosi hyvin, koska itsekin huomasin kuivattavan ihoa jonkin verran. sensijaan kasvoseerumi on must-tuote, ja se kosteusvoide aivan ehdoton.

        Googlasin tietoa suomalaisista ostopaikoista ja halvin taitaa tällä hetkellä olla terveysasema.com-verkkokauppa. Tietenkin halvemmalla saa netistä englannista.

        Tuo iherb-tyyppi ärsyttää helvetti olipa puhe mistä tahansa, niin jo on omaa koodiaan työntämssä sekaan. Jokaikisellä foorumilla..mistä sekään tietää onko ne tuotteet hyviä.


      • kapseloitunut

        Minä en huomannut yhtään mitään eroa syötyäni yhden paketin noita kapseleita.

        En usko, että ne toimivat. Syön muutenkin kalaa lähes joka päivä, ja kasviksia paljon joka päivä, en mitään tyhjiä hiilareita. Olen tehnyt niin jo viisi vuotta. Mutta eivät rypyt ole muuksi muuttuneet, syventyneet kaikista ponnisteluistani huolimatta.


    • iHerbin myymät tuotteet ovat pääsääntöisesti tunnettuja merkkejä maailmalla. Itse olen syönyt jo muutaman vuoden tuita Neocellin kollageenia hyaluronihapon kanssa, ja hyvin toimii.

      Miksi maksaa turhasta kun taalan kurssi on edelleen suhteellisen alhainen!

    • takaisin PureLogicol

      Kokeilin Purelogicolin jälkeen tuota iHerbin tuotetta. Sain allergisen reaktion kasvoille ja vartalon iholle. Tutkin tuotetta ja ilmeisesti tuon iHerbin sisältämä rikkihapon suola oli syy, koska Purelogicolin kollageeni ei näitä ole aiheuttanut. Itse en voi juoda sellaisia punaviinejäkään, joissa on sulfiitteja.

      • juovikastavaan

        Minä tilasin muutama päivä sitten purelogicalia Englannista. Jännityksellä odotan olisiko tehoa kasvoihin tulleisiin juoville sekä todella heikon laatuisille kynsilleni. Tilasin vain yhden paketin tabuja, mikäli toimivat tilaan enemmän sekä seerumin, voiteen sekä naamion Purelogicalilsta.
        Onko teillä kokemuksia voiteesta sekä seerumista??


    • sgtbhpet
    • iherbiin pettynyt

      Minä en enää tilaa yhtäkään tuotetta iherbista. Tuotteiden alkuperää ei mainita ja nuo kollageenikapselit ovat kalakollageenia joka ei vain toimi ihmiskehossa.

    • odifhvprt

      Jos luet hiukan tarkemmin tuoteselosteet, ei kaikissa ole kalakollageenia. Sitäpaitsi miksi muuten kuuluisa ryppytohtori Nicolas Perricone suosittelee kalapitoista ravintoa ryppyjen häivyttämiseen ja estämiseen?

    • Iberian-ilo

      Voisiko sillä olla tekemistä kaloissa olevien hyvien rasvahappojen kanssa?

    • Ihostaan huolehtiva

      Elimistö kuten koko iho tarvitsee essentiaaleja rasvahappoja. Tässä syy siihen, että NP:kin niitä suosittelee. Ei niiden kollageenin takia.
      Itse käytän PureLogicolin kollageenikapseleita ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Myös sarjan kasvovesi on ihanan raikas.

    • Iberian-ilo

      Kiitos vastauksesta, selvitti hyvin asian :)

    • kubila

      Minkä ikäiselle purelogicol kasvojenhoitotuotteet käyvät???? olen 25vuotias ja silmieni ympärillä ryppyjä samaten otsassa ja olen muutenkin hieman väsähtäneen näköinen,mutta ovatko siis tuotteet ennemmin 35iholle vai voisinko jo ruveta käyttämään?Niin ja kukaan kokeillut sarjan huulten pullistajaa?:)

    • nainen 36 v

      Tutkimusten mukaan kollageenin tuotanto alkaa vähetä 25-ikävuoden jälkeen, joten silloin meidän oma kollageenituotanto alkaa vähetä. Eläinperäisten kollageenien on havaittu imeytyvät, kulkeutuvan ja paikkaavan tuota kollageenikatoa. Itse käytän PureLogicol -kapseleita ja eivät juonteet / rypyt ole iholla ainakaan lisääntyneet samaa vauhtia kuin aiemmin - osa jopa hävinnyt.

      • Nainen 47 vuotta

        Olen käyttänyt purelogicol kapseleita ainakin neljä vuotta ja ovat ehdottomasti hintansa arvoisia. Tulokset näkyivät jo puolentoista kuukauden kuluttua. Ihoni on kimmoisa ja paksuntuntuinen. Onneksi löysin nämä ihmekapselit ajoissa, sillä markkinoilla on paljon tuotteita, jotka lupaavat enemmän kuin antavat


    • HeidiTK

      Nolo tyyppi tuo PLn mainostaja...90% tämän topicin viesteistä ovat ihan selvästikin samasta kynästä kun saman kirjoitustyylin tunnistaa niin helposti eri viesteistä.

      Suunnittelin tässä tuotteen ostoa, mutta nyt kun näin tämän sirkuksen niin ehkäpä taidan jättää väliin...eli tämän perusteella tuote ei myy kun ei tule mainosrahoja joilla voisi ostaa mainosta eikä tukkia keskustelupalstoja läpinäkyvillä mainoksillaan. Hyvä tuote mainostaa itse itseään kun tieto liikkuu automaattisesti.

      Joten nyt sittenkin ei kiitos.

      • kää

        Samaan tulokseen tulin itsekin


    • Hyvä Purelogicol

      Itse en ole koko viestiketjua alusta alkaen lukenut enkä lue. Toteanpa pitkään tuotteita käyttäneenä, että sopivat iholleni täydellisesti. Hoitavat ja kaunistavat & pitävät ihon heleänä. Hinta vain saisi olla halvempi.

    • 9:n äiti

      Onkohan kellään tietoa, mitä ne lääkkeet tai sairaudet ovat, joiden vuoksi tätä valmistetta ei voi tai ei suositella käytettäväksi?

    • Ylppö

      Purelogicolin kollageenikapselit vaan on niin hitoksen tyyriitä. Kuukauden satsi kustantaa yli viiskymppiä, kun esim. Fincollagenia kolme kuukautta kustantaa nelisen kymppiä. Tosin siinä joutuu sekoittaan jauheen nesteeseen ja juomaan sen.

    • november1
      • Miinali

        No tilasimpas minäkin Sinunapteekista pari pakettia Purelogicolia.
        Saapas sitten nähdä miten vaikuttaa ryppyihin :)


      • Anonyymi
        Miinali kirjoitti:

        No tilasimpas minäkin Sinunapteekista pari pakettia Purelogicolia.
        Saapas sitten nähdä miten vaikuttaa ryppyihin :)

        "Saapas sitten nähdä miten vaikuttaa ryppyihin :)"

        vaikutus on kun vertaat 30 v ikäerolla otettuja kuvia, Vaikutusta ei tule 10 eikä 20 v aikana.


    • Anonyymi

      En ostaisi mitään ainetta jossa ei kerrota mistä valmistettu.
      Onkohan aloittaja vielä nuorekas, vai onko jo munuaistautinen, siinäpä kysymys.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe