AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  / TV7:n ohjelma-arkisto

TV7:n ohjelma-arkisto

8 Vastausta 3 699 Lukukertaa
TV7:n nettisivut ovat uudistuneet 1.5. Merkittävin uudistus on ohjelma-arkiston avautuminen.

TV7:n ohjelmien arkistossa voit katsella kanavan ohjelmia silloin kun sinulle itsellesi sopii:

http://www.tv7.fi/vod/
haluan katsella ohjelmianne,kun en aina työn takia niitä näe suorina.
Polvijärven Pastori sekä Isännän Pöydässä ovat suosikkejani. Katselen ne aina arkoston kautta, en koskaan suorana, vaikka voisinkin.
TV7:n Ohjelma-arkisto on erittäin hyvä palvelu!! Kiitos.
tv7 ohjelma-arkisto on hieno ....katson usein elämän virtaa, se on hyvä. Kiitos
katson Sid Royh yliluonnollista usein kun on aikaa
Suosikkini:
Koputus, Varustamo, Jouce Meyer, Lasten kotipuu, Patricia King- Ikuinen rakkaus, Marttyyrien ääni ja uutena tv7 raamattukoulu.
Lisäys vielä...Armon kalliolla on todella tarpeellinen hengellinen ohjelma myös.
”Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri” – Sakarja 12:2

Jerusalem on tänä päivänä maailman kyttäyskohde ja on olemassa selviä merkkejä mediassa Jerusalemin jakamisesta, siihen viittaavia puheita pitää mm. USA:n ulkoministeri Kerry.

Aiemmin Jumalan profeetan Sakarjan kirjassa mainitaan:

”Ja minä nostin silmäni ja katsoin. Ja katso: neljä sarvea. Ja minä sanoin enkelille, joka puhutteli minua: ”Mitä nämä ovat?” Niin hän sanoi minulle: ’Nämä ovat ne sarvet, jotka ovat hajottaneet Juudan ja Israelin ja Jerusalemin’.” Sakarja1:19

4 päättäjää tulee jakamaan Juudan, Israelin ja Jerusalemin. Kuulostaako tutulta ikamme uutisista? Filistealaiset muslimit havittelevat juutalaisten Jumalalta saamaa kotimaata omakseen. Filistealle annetaan juutalaisten alueita. Jakaminen on Raamatussa mainittu myös Jerusalemin kohdalla, ja sitä tällä hetkellä suunnitellaan kuten Jumala on kauan sitten sen nähnyt. Hän tarkkailee tilannetta ja on valmiina. Usraelin vihollisilla ei ole mitään mahdollisuutta Jumalaa vastaan, Jumala suohelee Israelia, mutt tätä maailma ei ymmärrä vielä, mutta totisesti, tulee sen ymmärtämään.

Mainitsen vielä, että Israel on tällä hetkellä nopeasti tikastuva maa ja sen odotetaan nousevan lähu-idän toiseksi rikkaimmaksi maaksi, muslimien kanssa liitossa olevat tahot voivat suunnitella suunnitlmiaan, jotta pääsevät käsiksi Israelin rikkauksiin ja htltymään ryöstösaaliista. Kerry on hanakka saamaan " rauhaa " lähu-otään, jokainen konservatiivi uskova tietäneen että ei tule olemaan rauhaa muslimien ja juutalaisten välillä. Juutalaiset ovat musliminaapureille ollut kuin punainen vate härälle ja se tulee vain voimistumaan, juutalaiskansa vihaaherättävä olemassaolon vaikutuksensa muslimivaltioille lähi-idässäkin.

Bäin se vaan kuule menee, jos olet uskossasi vielä ensiaskelia ottava ja mietit olisiko näin. Pianhan tuon näemme, eika siihen ole enää kauan.
 /   /  /  /  / TV7:n ohjelma-arkisto

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta