GTA4 huijauskoodeista...

lknoliolhi

Heippa.Osaako joku neuvoa miksi en voi syöttää puhelimeen noita huijauskoodeja??
Kun puhelimen ottaa esille niin luurin yläreunassa lukee multiplayer ja kun yrittää alkaa syöttämään numeroita niin tulee teksti että xbox live pitäis olla kytkettyjä tai jotain sellaista ja ei pääse näppäilemään numeroita ollenkaan...Eli mitäs pitää tehdä että pääsee kokeilemaan noita koodeja??

30

7871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghuhertyu

      et suinkaan niitä siihen multiplayer kohtaan työnnä vaan kun aukaiset puhelin niin painat vielä kerran ylöspäin nappia (xboxilla ainaki) ja esiin tulee ne numeronapit.. näppäilet siihen sen koodin numeron (245-555-0100 esim) ja sitten menet siihen vihreän luurin kohdalle ja soitat.. näin saat koodin käyttöön. Seuraavilla pelikerroilla kun vaan avaat puhelimen niin puhelimen valikon alimmaisena lukee "Codes" jonne koodisi tallentuvat.

      • palkkamurhaajapoika90

        Käykö sama homma jos haluaa koodit gta4 ja on tää pleikka 3 ni käykse niin et syöttää numeron kautta sit kooit?


      • mill

        Heh. Niin, paina ensin yks ylös ( tää on XboXii ) ja ku tulee vaa et jtn. en muista, nii sit ylöspäin viel:) Sit kirjotat siihen numeron esim: 267-555.0100 (poliisit pois) on toi koodi. Sit vaa siihen tulee se luurinäppäin ja sit se soittaa sinne vähän aikaa ja yläkulmaan tulee tekstiä missä lukee enkuks et 'koodi onnistui' tai jtn. sellast:D Onnee peliin!


      • apua tarvitsee!
        mill kirjoitti:

        Heh. Niin, paina ensin yks ylös ( tää on XboXii ) ja ku tulee vaa et jtn. en muista, nii sit ylöspäin viel:) Sit kirjotat siihen numeron esim: 267-555.0100 (poliisit pois) on toi koodi. Sit vaa siihen tulee se luurinäppäin ja sit se soittaa sinne vähän aikaa ja yläkulmaan tulee tekstiä missä lukee enkuks et 'koodi onnistui' tai jtn. sellast:D Onnee peliin!

        Moi! Osaiskos joku kertoo mulle kaikki koodit? Ku mul ja mun kaveril on ongelmii koodien kaa:( Onks olemas joku tehtävä koodi? Tai sillee et pääsee niihin kahtee muuhun maahan!? Apua!


      • ddfe
        palkkamurhaajapoika90 kirjoitti:

        Käykö sama homma jos haluaa koodit gta4 ja on tää pleikka 3 ni käykse niin et syöttää numeron kautta sit kooit?

        no joo kyllä se pitäis käyä


      • nico bellic
        apua tarvitsee! kirjoitti:

        Moi! Osaiskos joku kertoo mulle kaikki koodit? Ku mul ja mun kaveril on ongelmii koodien kaa:( Onks olemas joku tehtävä koodi? Tai sillee et pääsee niihin kahtee muuhun maahan!? Apua!

        Tässä tulee gta 4 kaikki koodit

        Energiaa 3625550100
        Täysi energia ja panoksia 4825550100
        Aseita (valikoima 1)4865550100
        Aseita (valikoima 2)4865550150
        Poliisit pois 2675550100
        Lisää poliiseita 2675550150
        Vaihda säätilaa 4685550100

        Kartan sijainnit Syötä johonkin pelissä olevaan tietokoneeseen osoite www.whattheydonotwantyoutoknow.com

        Annihilator (poliisihelikopteri)3595550100
        Cognoscenti (auto)2275550142
        Comet (auto)2275550175
        FBI Buffalo (auto)2275550100
        Jetmax (vene)9385550100
        NRG-900 (moottoripyörä)6255550100
        Sanchez (crossipyörä)6255550150
        SuperGT (auto)2275550168
        Turismo (auto)2275550147

        huom:hos sä haluut jonkun koodin niin paina sitä nappia mistä se puhelin tulee ja kun puhelin on ylhäällä niin paina samaa nappia uudestaan ja kirjoita koodi minkä haluut jos koodi onnistui niin puhelimen valikkoon on ilmestynyt sana cheats ja kun painat siitä siellä on koodit jotka olet tehnyt

        muita koodeja en ole netistä löytänyt


      • moomas
        nico bellic kirjoitti:

        Tässä tulee gta 4 kaikki koodit

        Energiaa 3625550100
        Täysi energia ja panoksia 4825550100
        Aseita (valikoima 1)4865550100
        Aseita (valikoima 2)4865550150
        Poliisit pois 2675550100
        Lisää poliiseita 2675550150
        Vaihda säätilaa 4685550100

        Kartan sijainnit Syötä johonkin pelissä olevaan tietokoneeseen osoite www.whattheydonotwantyoutoknow.com

        Annihilator (poliisihelikopteri)3595550100
        Cognoscenti (auto)2275550142
        Comet (auto)2275550175
        FBI Buffalo (auto)2275550100
        Jetmax (vene)9385550100
        NRG-900 (moottoripyörä)6255550100
        Sanchez (crossipyörä)6255550150
        SuperGT (auto)2275550168
        Turismo (auto)2275550147

        huom:hos sä haluut jonkun koodin niin paina sitä nappia mistä se puhelin tulee ja kun puhelin on ylhäällä niin paina samaa nappia uudestaan ja kirjoita koodi minkä haluut jos koodi onnistui niin puhelimen valikkoon on ilmestynyt sana cheats ja kun painat siitä siellä on koodit jotka olet tehnyt

        muita koodeja en ole netistä löytänyt

        siis miksi ei ole tässä gta4 lentokone koodia vaan pelkkä helikopteri??!! kaikissa muissa gta peleissä on lentokone koodi mutta ei tässä ärsyttävää:(!!! jos joku löytää senmkoodin niin voisko ilmoittaa mulle/meille!????


      • ...............
        moomas kirjoitti:

        siis miksi ei ole tässä gta4 lentokone koodia vaan pelkkä helikopteri??!! kaikissa muissa gta peleissä on lentokone koodi mutta ei tässä ärsyttävää:(!!! jos joku löytää senmkoodin niin voisko ilmoittaa mulle/meille!????

        ei oo ollu puolessakaan gta:oissa.ainoat jotka tiedän on joku gta sa,gta 3 yks kone


      • ...
        mill kirjoitti:

        Heh. Niin, paina ensin yks ylös ( tää on XboXii ) ja ku tulee vaa et jtn. en muista, nii sit ylöspäin viel:) Sit kirjotat siihen numeron esim: 267-555.0100 (poliisit pois) on toi koodi. Sit vaa siihen tulee se luurinäppäin ja sit se soittaa sinne vähän aikaa ja yläkulmaan tulee tekstiä missä lukee enkuks et 'koodi onnistui' tai jtn. sellast:D Onnee peliin!

        Täs on aika paljo vähemmän koodeja jos vertaa vaik gta san andreasii


      • okoi
        ... kirjoitti:

        Täs on aika paljo vähemmän koodeja jos vertaa vaik gta san andreasii

        onko niitä koodeja enempää


      • :P
        moomas kirjoitti:

        siis miksi ei ole tässä gta4 lentokone koodia vaan pelkkä helikopteri??!! kaikissa muissa gta peleissä on lentokone koodi mutta ei tässä ärsyttävää:(!!! jos joku löytää senmkoodin niin voisko ilmoittaa mulle/meille!????

        GTA IV

        sitä vaan että miten pääsee lentää lentokoneella? mulla tulee heti 4 taso kun meen lentokentälle... montako tehtävää (suunilleen) pitää tehä että ei saa kyttiä perään siel?

        GTA Vice City

        Pääseekö Vice Cityssä lentää lentokoneella? tai onko jotain koodia :P


      • aseet
        mill kirjoitti:

        Heh. Niin, paina ensin yks ylös ( tää on XboXii ) ja ku tulee vaa et jtn. en muista, nii sit ylöspäin viel:) Sit kirjotat siihen numeron esim: 267-555.0100 (poliisit pois) on toi koodi. Sit vaa siihen tulee se luurinäppäin ja sit se soittaa sinne vähän aikaa ja yläkulmaan tulee tekstiä missä lukee enkuks et 'koodi onnistui' tai jtn. sellast:D Onnee peliin!

        kerro mulle asekoo deja


      • ketttune-

        ei se toimi mulla:( ja mulla ei näy niitä numeero nappeja??
        kui
        ?


      • Reisiposki
        ketttune- kirjoitti:

        ei se toimi mulla:( ja mulla ei näy niitä numeero nappeja??
        kui
        ?

        Oootko ihan alussa pelissä? Numeronäppäimet tulee toimintaan vasta kun on tehnyt muutaman ensimmäisen tehtävän, kunnes se serkku antaa sille sen puhelimensa tehtävässä jossa se serkku pitää kyyditä johonkin ja sun pitää odottaa siinä kadulla autossa ja ilmottaa kun ne jotkut tyypit tulee. Joo, huonosti selitetty, mutta ihan alussa ei koodeja voi syöttää.


    • -

      ei tartte ol livessäää painat 2 kertaa nuolest ylös ja syötät koodi esim 2275550168

      • jami1976

        Eli kun pelaa (useimmiten moninpeli netissä ) näkee lentokettä alueella joku ajelee autolla niin kovati ettei näy kuin vilahdus.Sama kun cheat pelaaja voi muutta kopterin värii ym eikä kuole vaikka kuin tykittää.Mitä koodeja vois koittaa?


      • morjens1256789
        jami1976 kirjoitti:

        Eli kun pelaa (useimmiten moninpeli netissä ) näkee lentokettä alueella joku ajelee autolla niin kovati ettei näy kuin vilahdus.Sama kun cheat pelaaja voi muutta kopterin värii ym eikä kuole vaikka kuin tykittää.Mitä koodeja vois koittaa?

        jami1979 ne on modeja jota niillä on


    • ko

      multiplayer on nettipeli jolloin voi pelata kaikkien netissä olijoiden kanssa mut esim: tappomatsi, puolue tappomatsi ja vapaa vaellus

      • sdad

        no mut tarttisin itte sellasii koodei tai koodin et poliisit pois ja vaikka tappais poliisin niin ei tuu perään niinkun saniskin et poliisit ois pois ikuisesti


    • hullu apina

      minä en käytä gta iv pelissä koodeja oon 2 maassa ja sekin on kohta läpi mihin niitä koodeja tarttee ihan turhia se on jännempää jos ei käytä koko ajan koodeja

    • guulo

      onko sellasta koodia kuolemattomuuus

      • pylly kakka sonta

        en tiiiä


      • hannula homo

        idiotiit säet kuole sä jout sairaalaan


    • AMWMA

      ENNEN SITÄ EKAA TEHTÄVÄÄ NII EI VOI TEHDÄ KOODEJA SITKU SEN O TEHNY NII ROMAN ANTAA SULLE UUDE KÄNNY JA SIT SIL VOI TEHÄ KOODEI

    • niko

      hei muuten että gta iveessä on tsunami modi olen itse kokeillut sitä se on tosi jännää kun koko liberty city on veden alla juoksin isoa tsunami aaltoa pakoon ja ehdin justiinsa helikopterille jakun katsoin kapunkia ylhäältä sitten palasin kaupunkiin ja valtasin sen kun vesi laski.

      • nobody2

        mite?


    • saat apua

      osaan sun pitää rekistöröityä sinne playstationiin

    • Thounii! help

      miten saa tohon gta iiveeseen Niko äijälle enemmän koodeja?

    • help!!!

      voisko joku kertoo mulle et onko gta iv:ehen drift koodia ja mul on xbox niin saisko viel xboxiin sen drift koodin

    • onko?

      onko gta iv:seen Sultan RS koodia????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe