Miten iskeä oinas/ olisikohan kiinnostusta?

grandiosa+

Tutustuin tähän hurmaavaan mieheen vappuna. Tai oikeastaan olen tietänyt hänet vaikka kuinka kauan mutta vappuna vasta juttelin hänen kanssaan ensimmäisen kerran. Siitä lähtien olemmekin sitten olleet paljon tekemisissä, laitelleet viestiä ja käyty kahvilla yms. Mies kyselee kuulumisiani lähes päivittäin. Itseni tekisi mieli tehdä aloite ja kysyä, että voisiko tää johtaa johonkin vakavempaan mutta se tuskin kannattaa?

Vietin koko viime viikonlopun tuon miehen luona, juttelimme vain ja flirttailimme toistemme kanssa, mutta kumpikaan ei tehnyt mitään. Nyt minua sitten pelottaa että olen kiinnostunut miehestä eri tavalla. Jos hän haluaakin minusta vain ystävän. Millaisia oinaat ovat kun he ihastuvat uuteen ihmiseen? Mitähän minun kannattaisi nyt tehdä tässä tilanteessa? : ) On kyllä todella ihanan oloinen tuo tapaus, niin herrasmies..

11

4770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkelikko

      Anteeksi, mutta miksi pelätä niin suuresti pakkeja. Miksi käyttää niin paljon energiaa siihen miettimiseen, että mitäköhän sitten jos ja jos ja jos....
      Ihan selvästi mies on sinusta kiinnostunut, jos joka päivä kyselee vointiasi. Mielestäni sinun kannattaa rohkaista nyt mielesi ja kertoa mitä itse tunnet. Kerro hänelle vaikka samat asiat kuin kerrot täällä meille. Onnea.

      • grandiosa+

        Ehkä se jossittelu voi johtua siitä, että olen vaaka. Mutta yritän rohkaistua :)


    • "kaksonen"

      ei muutako kokeilee kepillä jäätä,muuten hukkaat aikaa ja jäät miettimään "oliskohan se johtanut johonkin"..ei se ota ellei annakkaan =)

    • oinas_vm_70

      oinaana kerron sinulle pari tosiasiaa, ennekuin myyt sielusi hänelle. Mielenkiinto alussa on ylitsepursuavaista, jos teet itse aloitteen ja alat ehdottamaan vakavampaa voi oinaasi reaktiot olla vain se että hän katoaa.
      Mielenkiintoa pitää sinun pitää yllä ettei oinaasi karkaa ja se mielenkiinto pysyy niin että älä ole liian helppo saalis, oinaat haluaa metsästää ja entäs kun on saalis saatu...sitten metsästetään muita koska olethan jo kertaalleen "ANTAUTUNUT".

      valitettavasti oinaan-merkeillä on tuo impulssiivisuus vahvana (kuten minullakin), emme siedä mustasukkaisuutta (vaikka itse olemme hyvinkin omistushaluisia)..emme siedä määräilyä vaikka itse kyllä otamme hyvinkin pian pomon paikan suhteessa.

      Oinaan puolison pitää olla vahva ja hänellä pitää olla muutakin elämää kuin vain oinaan palvominen koska siihenkin oinas pian kyllästyy.

      Toivotan onnea sinulle oinaasi kanssa, onni ei tule lahjana tämän uppiniskaisen merkin kanssa.

    • lpppppppppppppppoo

      oinas odottaa sinun aloitetta, tee se jos haluat hänet...sen jälkeen se onkin sit menoa. rakastua räpsähdät varmasti..mutta oinas saattaa jättää jos löytää uuden tai jos et pidä häntä aktiivisena.

    • Itsekin oinasn.

      ...Jos luot pitkiä impulsiivisia katseita, jotka kertovat, että EHKÄ voisit olla kiinnostunut ja menet hetkeksi kauemmaksi...tulet uudestaan luomaan niitä katseita ja taas hetkeksi takavasenta...Varma keino saada oinas perääsi. Kuten eräässä viestissä sanottiin, me oinaat olemme metsästäjiä. Totta on myös se, että kun olet saanut meidät koukkuun, emme hevillä petä. On tosin kyllä olemassa myös ujompia oinaita kuten poikani. Voi olla että heille täytyy mennä juttelemaan ensin, mutta varovaisuutta, oinas tosiaankin useinmiten inhoaa sitä että häneltä viedään metsästämisen ilo.

    • oiNaan pauloissa

      välillä pitää oinasta metsästää...ja taas välillä pitää olla metsästettävä.
      kun tulet askeleen läheisemmäksi, ottaa oinas takapakkia ja välimatkaa, ehdit jo kuvitella ettei kiinnostakaan, kunnes oinas tulee takaisin...ja sama homma jatkuu.
      joten haastetta riittää, ja kärsivällisyyttä pitää löytyä jos meinaa jotain saada aikaan. aina ei niin helppoa.
      oinas myös lupailee vaikka mitä, mutta niiden lunastamista voi joutua odottelemaan.
      yhteyttä pitää silloin kun oinas haluaa, voi olla muutamien päivien hiljaisuutta, ehdit jo kuvitella ettei kiinnostakaan, kunnes oinas tulee takaisin...ja sama homma jatkuu. (;
      oinaalla on suuria suunnitelmia, mutta milloin ne voi toteuttaa, siitä ei voi sanoa...sitten kun on aikaa.. (;
      haasteellinen tapaus!!!!!
      välillä vähän helpompaa ja välillä löydät epätietoisuuden ja epävarmuuden aallon pohjasta!
      sitten kun tällaisia asioita ottaa oinaan kanssa puheeksi, on hän ihmeissään mistä nyt tuulee!!
      kiinnostusta löytyy, halua jatkaa suhdetta löytyy, lupauksia satelee...oinas ei halua luovuttaa!
      hieno homma, ajattelee oinaan pauloihin joutunut, ja pohtii kyllä tämä tästä vielä hyväksi kääntyy!
      kunnes sama rumba alkaa alusta!!!!!!
      joten...kärsivällisyyttä!!!!...sitä tarvitaan oinaan kanssa, ja paljon!!!
      anna vapautta, omaa aikaa...koska siitä voi nauttia itsekin!!

    • grandiosa+

      ..että aloimme seurustella. Saa nähdä mitä tulee :)

      • plops-

        menee nykyään? :)
        itelläki oinasmies kiikarissa ;>


    • lissukka 17

      hei sinä joka epäilet olen itse tutustunut oinaaseen. Hän on ihanan hurmaava ihminen joka hellii ja huolehtii intohimoisesti ja haluaa tehdä kaiken kehen ihastuu. pidä kiini hänestä jos haluat ihmisen isolla iillä

    • oikku4

      Oinassinkkuna minut voi iskeä esim flirttailemalla ,viehkeällä katseella näyttämällä avoimesti kiinnostusta ja arvostamalla oinaan miehekkyyttä. ei saa missään olosuhteissa aliarvioida oinasta ja pitää narrina. oinaana haluan naiselta helllyyttä ja hyväksymistä aika haasteellinen tapaus, mutta en vain ymmärrä kiertoilmauksia eli smalltalkia ,jossa ollaan niin ollakseen. ja mukamas niin hauskaa vaikkei aina olisikaan. oinas on toisinaan ujohko,mutta ei siedä vähätteelyä, sillä oinas on myös ylpeä luonteeltaan jos joku yrittää tulla reviirille, sitä oinas ei sulata, mutta kaikenkaikkiaan oinas on uskollinen ja rehti kumppani kunhan tutustuu kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe