oinas mies ja

ailahtelevaisuus

eilen viestiteltiin ja hän oli ihan ok ja mukava.sit yhtäkkiä jotenkin alko vittumaiseksi ja muka loukkaantu jostakin..
tänään sit kirjotteli taas että lopettaa se hiton viestittely,,ja muka häirintä..
saa nähä leppyykö vaiko pitääkö taas hiljaiseloa tai jotain..pyysin aamulla anteeksikin jos olen sitä jostain loukannu..
ihme tyyppi.eilen oli mukava ja tänään taas niin vastenmielinen ja kylmä..
onko oinas tuomonen? kai pitää olla nyt ettei pane sille mitään viestejä ja kattoa että kuuluuko herrasta mitään.

31

10731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei poikkeus

      Siis miehethän ovat useinkin tollasia... Ei siis mikään poikkeustapaus oo kyseessä. Ootte ilmeisesti melko nuoria....? Mikä sun merkkis on ??

      • sanois

        ihan nuoriksi...itse olen 34 ja mies 54,,onhan meillä ikäeroa mut ei se ole haitannu yhtään...mut oikku pässinpää kyllä on toi oinas..itse olen härkä.


    • koukussa(N)

      oinasmies on oikukas jos kuka.
      tänään niin lämmin ja ihana, mutta huomenna niin viileä ja etäinen...
      tuntuu että soutaa ja huopaa.
      kärsivällisyyttä pitää löytyä jos oinasmiehen kanssa on suhteessa.
      paljon heissä on hyvääkin, ei siinä mitään...mutta sellainen ailahtelevaisuus on välillä todella kurjaa, aiheuttaa epävarmuutta niin kovasti.

    • cherry-lady

      kyllä oinas mies osaa olla vaikea.juuri ailahtelevaisuus kuuluu hänen luonteeseen.minä seurustelin kaksi viikkoa sellasen kans ja aivan yhtäkkiä se muuttu tosi kylmäksi ja välinpitämättömäksi.meidän suhde loppu siihen ja minäkin olen oinas.....ei tullu mitään

      • ei tiedä onko hän lintu vai...

        Alan myös kyllästymään oinaan oikkuihin ja kylmyyteen,pelkään pahoin että etsin kohta lämpöä vieraasta sylistä.Itse olen vesimies nainen.


    • mia***

      Totta on, että ei tiedä yhtään mistä herra suuttuu. Ykskaks voi tulla sota ties mistä.
      Ja on muuten pirun mustasukkainen; viikonloppuna käytiin kapakassa ja sain kyllä sen jälkeen kuulla kunniani, vaikka olin ihan kiltisti.
      Juttelu toisten miesten kanssa ja tanssiminenkin on liikaa. En tiedä kuinka pitkään jaksan...mutta ihana on, ei siitä pääse mihinkään.
      Kertokaa, kannattaako jatkaa...

      • cheta

        Ei ne kaikki ole väkivaltaisia, eli jos tunteet on kohdallaan niin jatka vaan. Oinas mies tarvii rinnalleen naisen jolla on pitkä pinna, muut ei sitä jaksa.


    • yritin 2v kestää

      varo, sit ne rupee pahoinpitelemään, jos vastustat. Etsi parempi tyyppi, sen löydät kun rauhassa katselet, niin minäkin löysin. Tsemppiä, kestät kyllä yksinkin odotellessa!

      • Kuolleet tunteet

        Juu samanlaisia kokemuksia oinasmiehestä:kun rakastin ja välitin,käytti mies sitä hyväkseen ja vei kuin litran mittaa,mulla sydänparka ainaisen stressin kourissa ja hätä kädessä.Sitten huono kohtelu sai tunteeni pikkuhiljaa viilenemään ja lopulta kokonaan sammumaan ja kun mies huomasi,että otteensa on kirpoamassa,alkoi myös fyysinen pahoinpitely,tosin kerran vain ehti kunnolla pölläyttää mustelmille,minua ei nimittäin hakata,jätin lapseni isänkin,kun kännipäissään kerran tuuttasi kuonoon(mikähän näitä miehiä vaivaa,kun jokaiseen riitaan reagoidaan nyrkit pystyssä?).Nooh,tähän oinaaseen palatakseni:kuvasin mustelmani ja kutsuin miehen vanhemmat sekä serkkuni ja ystäväni näkemään livenä tilanteen ja ilmoitin,että jos ei jätkä ala välittömästi etsiä itselleen asuntoa,niin minä marssin poliisille ja teen rikosilmoituksen ja haen lähestymiskieltoa(minulla on siis myös pieni lapsi,jonka turvallisuutta ajattelen enkä anna hänelle paskaan alistuvan naisen mallia).Mies nieli koukun kohoineen ja muutti pois,mutta hellantuutelis sitä anteeksipyyntöjen ja muuttumislupausten määrää!Niin joutui itsepäinen oinas taipumaan eikä enää nenilleni hypi,toivottavasti ei kenenkään muunkaan,vaan tuon sortin miehillä on yleensä taipumus etsiä aina vaan se heikoin nainen joukosta,minäkin alkuun olin ihan liian pehmeä ja myötäilevä.Ken kerran lyö,lyö toistekin,mutta kaikki kunnia heille,jotka olette onnistuneet muuttumaan.Siispä ole tarkkana sellaisen oinaan kanssa,joka mielestäsi omaa kummallisia luonteenpiirteitä,jokainen kyllä tietää,milloin toisen käytös ampuu yli...sellainen tunne ei jää tuntematta ja jos se usein on sielussasi,ota jalat allesi hyvissä ajoin!


    • jouskarityttö

      Vuosi on nyt katseltu oinaan oikkuilua. Viime viikolla se sano, että arvostaa mun pitkää pinnaa ja sitä, että osaan käsitellä häntä. Myönsi itsekin, että on aikamoinen kusipää välillä. :)

      Mutta miettinyt olen, että kuinka paljon ja kauan sitä jaksaa enään katsella. Mutta on se vaan niin ihana. :D Olen kokenut saman tunteiden vaihtelun kuumasta kylmään. Viime aikoina olen jo oppinut aavistamaan, milloin kylmenee ja milloin se "katoaa" omiin juttuihinsa. Toisaalta mielessä käy joskus, että mitähän se katoamisten aikana tekee...sitten joskus on tullut mieleen, että tavallaan oinaan käytös on samanlaista kuin sellaisen henkilön, joka pettää. En sano, että ne niin tekee, mutta käytöksessä on jotain samaa.

      Kuitenkin arvostan tämän oinaan suorasukaisuutta ja sitä, että saan tilaa. Ehkä katson vielä vähän aikaa.:)

      Ehkä on parempi vaan olla ottamatta yhteyttä. Kyllä oinas ottaa itse yhteyttä. (Sekin on ärsyttävää välillä, mutta niin se on. Ne tekee just niinkuin ne haluaa, silloin kun ne haluaa.)

      Tsemppiä kaikille oikku-oinaiden kanssa taisteleville! :D

      • kokemusta on oinasmiehestä

        Oinasmiehestä minulla kokemusta 8 vuotta. Seurustelua ja avoliittoa.Oinasmies haluaa hallita parisuhdetta sekä naistaan. Sitoutumisen pelko on kuitenkin lopulta niin suuri, että ainakin meidän suhde lopulta kaatui siihen. Oinasmiehellä pitää olla itsellä kaikki "varmaa", taloudellinen epävarmuus on pahinta mitä oinasmies tuntee. Näitä lupauksia avioliitosta tuli, lopulta kyllästyin odottamaan. Ehkä olisimme vihdoin avioituneet 90v.Tästä aiheesta heitimme toki keskenämme myös huumoria. Oinasmiehellä on parhaammillaan kyllä myös huumorihanskassa. Mutta, toinen ja vakavampi asia johon kyllästyin oli oinasmiehen jatkuva riitelynhalu ja tarve olla aina oikeassa.Ex-Oinasmieheni sanoi itsekin, että ihan periaatteen vuoksi hän kinastelee eikä anna periksi vaikka tietääkin olevansa väärässä!!!Syyksi tähän kun kysyi miksi ihmeessä: oli koska pitää väittelystä niin paljon.Tämä piirre on oinasmiehessä raivostuttava.Oinasmiehen on vaikeaa hyväksyä että, nainen tietää enemmän.Tai on koulutetumpi. Alemmuudentunne on voimakas. Yritin muuttaa oinasmiehen käsitystä parisuhteesta ja elämästä 8 vuotta. Hukkaan meni. Oinasmiehet ovat omanpolkunsa kulkijoita. Mutta, kyllä heidän puolestaan on toki sanottava että, ainakin tämä tuntemani oinasmies oli aina sanansa mittainen ja rehellinen mies. Piti sen minkä lupasi.Toinen hyvä puoli oli luotettavuus ja anteliaisuus. Mutta, mustasukkaisuus oli miinusta. Oinasmiehestä on vaikea erota. Koska, jos yrität lähteä suhteesta, oinasmies muuttuu kamalaksi, kiristää ja uhkaa. Siksi meilläkin tämä suhde loppui vasta kun sattumalta sain rinnalle ihanan miehen joka auttoi irrottautumaan oinasmiehestä. Vasta sitten tämä itsepäinen oinasmies antoi periksi. Nyt olen onnellisesti naimisissa ihanan neitsymiehen kanssa ja onnellinen härkänainen.Jonka elämä hymyilee vihdoinkin. Eli mielestäni oinasmiestä on lähes mahdotonta muuttaa.Ainoa keino on yrittää sietää oinasmiehen "ikäviä" puolia ja sopeutua tai sitten lähteä suhteesta.


      • mieheni oli
        kokemusta on oinasmiehestä kirjoitti:

        Oinasmiehestä minulla kokemusta 8 vuotta. Seurustelua ja avoliittoa.Oinasmies haluaa hallita parisuhdetta sekä naistaan. Sitoutumisen pelko on kuitenkin lopulta niin suuri, että ainakin meidän suhde lopulta kaatui siihen. Oinasmiehellä pitää olla itsellä kaikki "varmaa", taloudellinen epävarmuus on pahinta mitä oinasmies tuntee. Näitä lupauksia avioliitosta tuli, lopulta kyllästyin odottamaan. Ehkä olisimme vihdoin avioituneet 90v.Tästä aiheesta heitimme toki keskenämme myös huumoria. Oinasmiehellä on parhaammillaan kyllä myös huumorihanskassa. Mutta, toinen ja vakavampi asia johon kyllästyin oli oinasmiehen jatkuva riitelynhalu ja tarve olla aina oikeassa.Ex-Oinasmieheni sanoi itsekin, että ihan periaatteen vuoksi hän kinastelee eikä anna periksi vaikka tietääkin olevansa väärässä!!!Syyksi tähän kun kysyi miksi ihmeessä: oli koska pitää väittelystä niin paljon.Tämä piirre on oinasmiehessä raivostuttava.Oinasmiehen on vaikeaa hyväksyä että, nainen tietää enemmän.Tai on koulutetumpi. Alemmuudentunne on voimakas. Yritin muuttaa oinasmiehen käsitystä parisuhteesta ja elämästä 8 vuotta. Hukkaan meni. Oinasmiehet ovat omanpolkunsa kulkijoita. Mutta, kyllä heidän puolestaan on toki sanottava että, ainakin tämä tuntemani oinasmies oli aina sanansa mittainen ja rehellinen mies. Piti sen minkä lupasi.Toinen hyvä puoli oli luotettavuus ja anteliaisuus. Mutta, mustasukkaisuus oli miinusta. Oinasmiehestä on vaikea erota. Koska, jos yrität lähteä suhteesta, oinasmies muuttuu kamalaksi, kiristää ja uhkaa. Siksi meilläkin tämä suhde loppui vasta kun sattumalta sain rinnalle ihanan miehen joka auttoi irrottautumaan oinasmiehestä. Vasta sitten tämä itsepäinen oinasmies antoi periksi. Nyt olen onnellisesti naimisissa ihanan neitsymiehen kanssa ja onnellinen härkänainen.Jonka elämä hymyilee vihdoinkin. Eli mielestäni oinasmiestä on lähes mahdotonta muuttaa.Ainoa keino on yrittää sietää oinasmiehen "ikäviä" puolia ja sopeutua tai sitten lähteä suhteesta.

        kaikkea muuta kuin luotettava.täysi haahuilija.lupaili sinne ja tänne mutta unohti luvanneensa.alkoholisti ja työnarkkis.todella jojo-tyyppi.aina naama rutussa ja useimmiten pelkästään negatiivista huumoria toisista ihmisistä.onneksi pääsin siitä eroon!


      • kokemusta on oinasmiestä
        mieheni oli kirjoitti:

        kaikkea muuta kuin luotettava.täysi haahuilija.lupaili sinne ja tänne mutta unohti luvanneensa.alkoholisti ja työnarkkis.todella jojo-tyyppi.aina naama rutussa ja useimmiten pelkästään negatiivista huumoria toisista ihmisistä.onneksi pääsin siitä eroon!

        Joopa,joo. Mutta,onhan se niin että,jos ihminen on alkoholistipersoona niin horoskoopista tai sukupuolesta riiippumatta. Nämä alkoholistipersoonat ovat epäluotettavia "huuhailijoita". Ja useimmat heistä ns.työnarkomaaneja. Alkoholisti rakastaa vai alkoholia,joka menee kaiken muun edelle. Aina. Alkoholismi on sairaus.Siten näihin alkoholistipersoonin pitäisi myös suhtautua. Vain täysin "raitis"-alkoholisti voi olla luotettava. Eli ihminen joka on tunnustanut oman sairautensa ja sinut alkohin käytön kanssa. Eli ei käytä enää alkoholi ja on ns. absolutisti.

        Terveeltä oinasmieheltä, joka ei ole alkoholisti toki löytyy tuota luotettavuutta ja rehellisyyttä. Ikävä että, jouduit kokemaan suhteen alkoholistin kanssa. Älä luota näihin "huuhailijoihin" olivat ne horoskoopiltaan mitä tahansa. Kyse on sekä miehistä että naisista.


    • merkusa

      niin paljon että vaatii toiselta kaiken itsestään. Naisella ei saa olla mitään omaa. Ei saa käydä edes jumpassa missä hän ei ole mukana. Hän vaatii naiseltaan kaikkea. Kaupassakin oinasmies määrää. Sairaskaan ei nainen ole vaan hän itse. Ei sairaus kuulemma estä tekemästä ruokaa tai siivoamasta. Itse kun on sairas ei jaksa mitään muuta kuin valittaa. Oinas tulee kamalan syyraiseksi kaikesta toisen taholta tulevasta muutoksen halusta. Mutta itse kyllä haluaa vaihtelua johon on aina tultava naama messinkillä mukaan. Kenenkään ei koskaan pitäisi ottaa itselleen oinasmiestä eikä oinasnaista. Kaikkein parhaiten sopii oinakset keskenään.

      • Samaa mieltä

        AIVAN SAMAA MIELTÄ OLEN!!!


      • kalaN

        rakastaa itseään ja naista, jota ei saa.

        lapsisielu.


      • oikkutyttö

        oinas sopii oinaalle...

        mistä niin päättelet??
        kuvitteletko että oinasmies on helppo pala oinastytölle purtavaksi??
        kyllä se oinasmies on ihan yhtä hankala tapaus meille oinastytöillekin !!!
        ei helppoa lainkaan...


      • oinaspoju

        Joo ihan samaa mieltä, ei musta tai kenestäkää muustakaan oinasmiehestä ole mihinkään. Ollaan niin itsekeskeisiä, mustasukkaisia, petollisia ja vaikeita, että ei kannata puhua saati edes koskea ellei halua muuta kuin rikottuja lupauksia, ainaisen päänvaivan ja paikan nyrkin sekä hellan välistä...no makuuhuoneeseen kyllä pääsee hetkeksi ,koska ollaan niin kiimaisia ja oma lapanenkin alkaa välillä tuntua niin koetulta ja vaihteluahan me juuri kaipaamme, joka ainut päivä.
        Meillä on myös taipumusta alkoholismiin tai sitten vaan narkataan jotain ihan muuta, pahoinpidellään kaikki jotka yrittävät sanoa vastaan, koska me ollaan aina oikeassa ja vastaväitteet on kuten myrkkyä nielisi ja periksikään ei osata antaa, saati omaa tilaa, aikaa tai elämää...se ei sellainen sovi ei!

        Ei ole joo yhtäkään kunnollista oinasmiestä eikä tule!!

        Itsekin kusetan teitä ihan 6-0 kun kerron, että todellakin nautin ruoanlaitosta(no teen sitä myös työkseni), luonnossa liikkumisesta, pienistä arkisista asioista. En ole pettänyt ja pidän myös lupaukseni jos vain mitenkään pystyn ne täyttämään.

        Eli pysykää kaukana!! prkl.

        "Täys maha ja vaimo riittää mulle, siinä kuin ferrari ja malli sulle!" ja minähän haluan juuri sen anorektikko mallin ja ferrarin, ens viikolla asiat onkin jo toisin...


      • merkurus
        oinaspoju kirjoitti:

        Joo ihan samaa mieltä, ei musta tai kenestäkää muustakaan oinasmiehestä ole mihinkään. Ollaan niin itsekeskeisiä, mustasukkaisia, petollisia ja vaikeita, että ei kannata puhua saati edes koskea ellei halua muuta kuin rikottuja lupauksia, ainaisen päänvaivan ja paikan nyrkin sekä hellan välistä...no makuuhuoneeseen kyllä pääsee hetkeksi ,koska ollaan niin kiimaisia ja oma lapanenkin alkaa välillä tuntua niin koetulta ja vaihteluahan me juuri kaipaamme, joka ainut päivä.
        Meillä on myös taipumusta alkoholismiin tai sitten vaan narkataan jotain ihan muuta, pahoinpidellään kaikki jotka yrittävät sanoa vastaan, koska me ollaan aina oikeassa ja vastaväitteet on kuten myrkkyä nielisi ja periksikään ei osata antaa, saati omaa tilaa, aikaa tai elämää...se ei sellainen sovi ei!

        Ei ole joo yhtäkään kunnollista oinasmiestä eikä tule!!

        Itsekin kusetan teitä ihan 6-0 kun kerron, että todellakin nautin ruoanlaitosta(no teen sitä myös työkseni), luonnossa liikkumisesta, pienistä arkisista asioista. En ole pettänyt ja pidän myös lupaukseni jos vain mitenkään pystyn ne täyttämään.

        Eli pysykää kaukana!! prkl.

        "Täys maha ja vaimo riittää mulle, siinä kuin ferrari ja malli sulle!" ja minähän haluan juuri sen anorektikko mallin ja ferrarin, ens viikolla asiat onkin jo toisin...

        Oot sinä vaan aikapoika. Täytynee vähän valistella kaikkia jotka ottavat omakohtaisesti nämä viisudet täällä.
        Tuota tuolla jossain luin muutama kuu sitten sellaisii että meillä kaikilla on rinnalla joku nousevainen merkki joka pitäisi olla vahvempi tätä ensimmäist merkkii. Jotensa tässäkin tappauksessa on sulla joku toinen sopivampi merkki rinnall joka vaikuttaa voimakkaammin kuin oinas. Oo kuule mielissäs siitä että oot oikee immeinen..


      • nousumerkki
        merkurus kirjoitti:

        Oot sinä vaan aikapoika. Täytynee vähän valistella kaikkia jotka ottavat omakohtaisesti nämä viisudet täällä.
        Tuota tuolla jossain luin muutama kuu sitten sellaisii että meillä kaikilla on rinnalla joku nousevainen merkki joka pitäisi olla vahvempi tätä ensimmäist merkkii. Jotensa tässäkin tappauksessa on sulla joku toinen sopivampi merkki rinnall joka vaikuttaa voimakkaammin kuin oinas. Oo kuule mielissäs siitä että oot oikee immeinen..

        oinas nii suosiolla antasin köydenpätkän,huh huh!!!!


      • kokemusta on
        oinaspoju kirjoitti:

        Joo ihan samaa mieltä, ei musta tai kenestäkää muustakaan oinasmiehestä ole mihinkään. Ollaan niin itsekeskeisiä, mustasukkaisia, petollisia ja vaikeita, että ei kannata puhua saati edes koskea ellei halua muuta kuin rikottuja lupauksia, ainaisen päänvaivan ja paikan nyrkin sekä hellan välistä...no makuuhuoneeseen kyllä pääsee hetkeksi ,koska ollaan niin kiimaisia ja oma lapanenkin alkaa välillä tuntua niin koetulta ja vaihteluahan me juuri kaipaamme, joka ainut päivä.
        Meillä on myös taipumusta alkoholismiin tai sitten vaan narkataan jotain ihan muuta, pahoinpidellään kaikki jotka yrittävät sanoa vastaan, koska me ollaan aina oikeassa ja vastaväitteet on kuten myrkkyä nielisi ja periksikään ei osata antaa, saati omaa tilaa, aikaa tai elämää...se ei sellainen sovi ei!

        Ei ole joo yhtäkään kunnollista oinasmiestä eikä tule!!

        Itsekin kusetan teitä ihan 6-0 kun kerron, että todellakin nautin ruoanlaitosta(no teen sitä myös työkseni), luonnossa liikkumisesta, pienistä arkisista asioista. En ole pettänyt ja pidän myös lupaukseni jos vain mitenkään pystyn ne täyttämään.

        Eli pysykää kaukana!! prkl.

        "Täys maha ja vaimo riittää mulle, siinä kuin ferrari ja malli sulle!" ja minähän haluan juuri sen anorektikko mallin ja ferrarin, ens viikolla asiat onkin jo toisin...

        No,tulihan se sieltä esille, OINAS.
        Joko mieletön hurttihuumori laittaa kaiken leikiksi tai mieletön itsesääli. Mutta, totuutta edelleen itsestään OINAAN on vaikea itsestään katsoa. Myöntää omia heikkoja puoliaan.Sitä "virhettä" oinas ei koskaan tee.

        Näin vastaa vain OINASMIES. Mutta, muista että, oinaasmerkissä on ne vahvat hyvät puolet kuten meissä, kaikissa ihmisissä.

        Tämänkun oinas vielä oppisi. Täydellistä ihmistä ei ole olemassa, joka niin väittää on TÄYSI TYPERYS. Niin mukavaa sekun olisikin olla itsetäydellisyys...,meistä jokaisesta. Kukapa ei haluisi jatkuvia kehuja itsestään ja taidoistaan?

        Pieni joustavuus OINAS, niin elämä on paljon, paljon helpompaa...


      • kokemusta on
        kokemusta on kirjoitti:

        No,tulihan se sieltä esille, OINAS.
        Joko mieletön hurttihuumori laittaa kaiken leikiksi tai mieletön itsesääli. Mutta, totuutta edelleen itsestään OINAAN on vaikea itsestään katsoa. Myöntää omia heikkoja puoliaan.Sitä "virhettä" oinas ei koskaan tee.

        Näin vastaa vain OINASMIES. Mutta, muista että, oinaasmerkissä on ne vahvat hyvät puolet kuten meissä, kaikissa ihmisissä.

        Tämänkun oinas vielä oppisi. Täydellistä ihmistä ei ole olemassa, joka niin väittää on TÄYSI TYPERYS. Niin mukavaa sekun olisikin olla itsetäydellisyys...,meistä jokaisesta. Kukapa ei haluisi jatkuvia kehuja itsestään ja taidoistaan?

        Pieni joustavuus OINAS, niin elämä on paljon, paljon helpompaa...

        Komenttina vielä tuohon edelliseen tekstiin OINASMIEHELLE.

        Itseironia tekee hyvää meille kaikille aina silloin tällöin. Pieninä annoksina. Maailma on KOVA, tarvitsemme tuota ironiaa, jotta emme henkisesti murskaantuisi. Mutta, vasta kun mies/nainen todella ROHKENEE KATSOA NS.PEILIIN. SILLOIN VASTA ROHKEA ONKIN.

        Ollakseen todella vahva ja oikeudenmukainen on oltava myös Rohkea itseään kohtaan ja tunnustettava itselleen ne vähemmän mairettelevat luonteenpiirteet. Vasta, sitten voi sanoa: OLEN AIKUINEN MIES/OLEN AIKUINEN NAINEN.

        Maailma opettaa, jos ei muuta niin hiljaa kulkemaan.

        Jo näin vanhempana härkänaisena tiedän omalta kohdaltani mistä nyt kirjoitan. Härkänaisille tuo jääräpäisyys on yksi suurempia kompastukiviä, elämänpolussa. Peiliin on tultu katsottua useampaan kertaan. Hitaasti se oppiminen härältäkin käy......Joten tsemppiä sinulle vielä nuori OINAS.


      • olii
        nousumerkki kirjoitti:

        oinas nii suosiolla antasin köydenpätkän,huh huh!!!!

        oinas ja perheensä ainoo laps ja mun mielsetä yttä karmee yhdistelmä ellei pahempi kun toi vertaus. oli meinaan itsekkyys maxximoitu!


      • vierailija
        oikkutyttö kirjoitti:

        oinas sopii oinaalle...

        mistä niin päättelet??
        kuvitteletko että oinasmies on helppo pala oinastytölle purtavaksi??
        kyllä se oinasmies on ihan yhtä hankala tapaus meille oinastytöillekin !!!
        ei helppoa lainkaan...

        ... "hankalasta" mutta kumminki jotain siihen suuntaan. jos sattuu sellanen ihminen tuttavaksi joka ymmärtää kaikki ne oikut ynnä muut niin tuttavuus on jo lähellä helppoa jos kaksi ns. samanlaista persoonaa kohtaa.


      • F-86-
        nousumerkki kirjoitti:

        oinas nii suosiolla antasin köydenpätkän,huh huh!!!!

        Olen tässä tapaillu oinas miestä noin 2 vkoa...tunnustanu jo rakkauttaan ym..olen ton ailahtelevaisuuden huomannut todellakin ja mustasukkaisuuden. Olen itse horoskoopiltani kaksonen, tätyy sanoa et oinas miehen kanssa täytyy toimia niin että antaa hänen pikku asioissa päteä, ja silloin kun pätee niin itse voi antaa juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.Ja kun minun oinas miestä kiukututtaa, niin heitän asian vitsiksi tai en ota kuuleviin korviini.Mutta sitten kun minulla harvoin pinna palaa, ja meinaan laittaa tossut jalkaa niin mies tekee kaikkensa etten lähtisi. Eli minusta täytyy oinas miesten kanssa olla sopivan kylmä ja etäinen, ei ottaa nokkiin heidän "pikku" sanomisista, vaan näyttää että ei marmatukset paljoa paina. Silloin niiden kiinnostus pysyy ja pysy ja huomaa että tämä nainen onkin aika vahva ja erikoinen pakkaus mikä tarvitsee katsoa loppuun asti..


      • täysin
        F-86- kirjoitti:

        Olen tässä tapaillu oinas miestä noin 2 vkoa...tunnustanu jo rakkauttaan ym..olen ton ailahtelevaisuuden huomannut todellakin ja mustasukkaisuuden. Olen itse horoskoopiltani kaksonen, tätyy sanoa et oinas miehen kanssa täytyy toimia niin että antaa hänen pikku asioissa päteä, ja silloin kun pätee niin itse voi antaa juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.Ja kun minun oinas miestä kiukututtaa, niin heitän asian vitsiksi tai en ota kuuleviin korviini.Mutta sitten kun minulla harvoin pinna palaa, ja meinaan laittaa tossut jalkaa niin mies tekee kaikkensa etten lähtisi. Eli minusta täytyy oinas miesten kanssa olla sopivan kylmä ja etäinen, ei ottaa nokkiin heidän "pikku" sanomisista, vaan näyttää että ei marmatukset paljoa paina. Silloin niiden kiinnostus pysyy ja pysy ja huomaa että tämä nainen onkin aika vahva ja erikoinen pakkaus mikä tarvitsee katsoa loppuun asti..

        oppinut käsittelemään oinasmiestä!!! Onnittelen!
        Näin se menee ja oinasmies luulee olevansa kingi!!!


    • oikkutyttö

      mietinkin ymmärtääkö oinasmies mitään parisuhteen päälle??
      vai kuvitteleeko oinasmies olevansa nyt ja aina ja ikuisesti ns.avoimessa suhteessa?

      hmmmm...oinaalle voisin sanoa olevan sellainen aivan oma "filosofiansa"...eli, mitä enemmän annat vapautta ja itsenäisyyttä sitä varmemmin saat itsellesi uskollisen oinaan, mutta mitä enemmän sidot ja rajoitat, sitä varmemmin saat uskottoman oinaan !!!

      huh...kyllä oinas-oinas asetelma on ainakin näin ensimmäisen vuoden "tapailun" aikana aivan omanlaisensa!! ollaan ja ei olla, niin hyvässä kun pahassa...mutta jokatapauksessa ollaan.
      pienet vastoinkäymiset pitävät hetken aikaa hiljaisena, mutta kaikesta huolimatta suhde jatkuu...ei tätä helpolla mikään kaada.
      välillä ollaan ja murjotetaan, välillä halitaan.
      ja välillä mennään pohjamudissa epävarmana mitä tästä tulee, mutta niin sieltäkin noustaan ja jatketaan taas onnellisena.

      oinas-oinas = soutaa ja huopaa
      oinas-oinas = ollako vai eikö olla

      mutta ehkä hyvää kannattaa odottaa ja olla kärsivällinen, ehkä tämän kaiken jahkailun palkintona on ihan oikea ja hyvä parisuhde !! ??

      (:

    • Nimetön

      Hei,

      juuri tuollaista se taitaa olla oinasmiehen kanssa. Oikkuilua ja loukkaantumista mitä ihmeellisimmistä asioista. Älä vaan lähde sille anteeksipyytely-linjalle. Siitähän se vallan innostuu kun saa sinua simputtaa.... kokemusta on nimittäin. Teet niin tai näin, niin ei kelpaa. Aina vaan löytyy jotain napisemista.

      • Toinenkin nimetön

        Myös minä antaisin neuvon:jos et eroon pääse/halua ja sydän kylmänä odottelet miehesi mielentilojen vaihtelua,anna ajan kylmentää kuumimmat tunteesi,kylläpä kummasti helpottaa,kun huomaat,ettei jaksa enää puristaa miehen oikuttelu ja usko pois,tämä tunteidesi viileneminen kyllä saa oinaan hätääntymään ja yrittämään säällistä käyttäytymistä,tosin eihän haisunäätä haisustaan pääse eli turha on "mielenvikaisen" oinaan odottaa muuttuvan sen kummemmaksi lopullisesti,aina niiden kanssa saa soutaa ja huovata...jos sellainen ottaa pattiin,pistä mies pihalle,tosin vaikea niistä on eroonkin päästä;kun tottuvat siihen,että joku on kotona odottamassa ja "tarpeista huolehtimassa",niin aika fakiiri saat olla,että oinaan pystyt ulkoistamaan elämästäsi.Nähty on!!!


    • oikku4

      Aika hyvin nappiin osuivat muiden kommentit oinasmiehestä. itseänikin ärsyttää, jos nainen on koulutetumpi kuin itse ,paitsi, jos nainen ei rupea leuhkimaan oppiarvoilla tai koulutuksilla . itse sinkku-oinaana 49v olin eräässä yhdistyksessä ,jossa eräs yhdistyksen perustaja henkilö rupesi ali-arvioimaan minua ,vaikka paljon autoin häntä. olin mukana yhdistyksessä en sano nyt sen nimeä ,koska siitä ei mitään hyvää seuraa,mutta sanotaan nyt vaikka silleen, että olin reilut 20v yhdistyksessä, joten en kovin helpolla silti luovuttanut ,mutta sitten kun ärsyynnyin kyseiseen henkilöön, joka otti itselleen suurimmanosan kunniastaan ,niin kyllähän se ärsytti kun kunniasta olisi kuulunut myös minulle ,joka silti olen ykkönen vähän kaikessa. .ei minulla kenenkään koulutusta vastaan ole,mutta nainen ei saa leuhkia omalla koulutuksella silloin kateellisuus saa oinaasta yliotteen, mutta hyvistä puolista oinaissa on huumori, kekseliäisyys , monipulisuus tunteellisuus, ehkä on pakko myöntää että mustasukkaisuus on ehkä ja kateellisuus. oinas ei siedä jos toinen mies miellyttää naista enemmän silloin voi nyrkki heilua. eli nainen ei saa antaa aihetta mustasukkaisuuteen sillä silloin voi olla peli selvä. olen vielä sinkku ja toivoisin kyllä löytävän naisystävän, mutta pelkään jos olen mustis jota en haluaisi tuntea iitsessäni jonkin verran olen seurustellut,mutta ehkä se kaatui epäilyyn, että jos toinen pettää ja herkästi oinas saa mielikuvan, että jos toinen on parempi seksissä kuin itse, silloin tulee tarve nitistää se toinen jos saa tietää että toinen on käynyt ahterilla tämäkin tieto voi saada aikaan mustiskuohun oinaassa, mutta pitää muistaa myös hyvätkin puolet oinas osaa myös olla kiltti, mutta ei nainen saa antaa aihetta kehua esim toista miestä tämä saa epäilemään naisen uskollisuutta,

    • oikku4

      Haluaisin jaykaa vielä ,etten ole naiselle väkivaltainen ,mutta olen kova sanomaan jos nainen yrittää häpäistä ja aliarvioida minua. seurustelin vähänaikaa noin 2 -3 viikkoa erään naisen kanssa ja se yritti muuttaa minut kokonaan ja vielä teki vertailuja kumpi on rakkaampi äiti vai hän , eihän sellaisia vertailluja voi ikinä tehdä senhän sanoo järkikin. tuntui jopa silkalta vittuilulta. äiti on äiti ja naisystävä on naisystävä ja asia on pihvi. tällaista jaaritusta ei kukaan kestä joten se päättyi siihen ja pitis heti olla hänen luonaan ettei saanut kunnolla omia asioita hoidettua jne ja virlä olisi pitänyt muuttaa pukeutumisen toisenlaiseksi esim farkut vaihtaa suoriin housuihin ja vielä arkipäivinä tuntui kuin olisi seurustellut ikuisuus se riitti ehkä siitä on jäänyt lievä sitoutumiskammo. pitää tulla se oikea ennenkuin uskallan täysin sitoutua ,mutta toivon vielä jonkun löytävän enkä aio leikitellä sitten kunhan kolahtaa se on menoa silloin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe