PaskaFirma täältä älkää ostako mitään

Mies.

Jimms pc store paska firma, ostin Ammatti ihmisten kautta jimms pc storesta n.1200e arvosta osia, prossu ja emolevy epäkunnossa, lähetin ja vaadin osat että korvaavat koska tarvin konee heti toimintaan, niillä meni takuu huollossa useita viikkoja, lähetti osat takas ja väitti että prossu toimii ja emolevy itse hajotettu, no sanoin että menen ulkopuoliselle mittaamaan prossun koska ei toimi ja te maksatte sen mittauksen että toteaavat että on rikki, koska te ette usko että rikki, lähetin uudestaan osat liikkeseen, meni muutama viikko tuli viesti että nyt prossu on nyt vasta rikki että ollaan muka se jollain saatu nyt sitten rikki, eivät edes ekalla kerralla kokeilleet että toimiiko, emolevyssä yksi piikki kärjestä litteän oloinen ja hieman huomaa että on vinossa ja toinen just ja just vinossa vähän matkan päässä, myyvät tässä firmassa paskaa tavaraa ja yrittää kusettaa ihmisiltä rahat, tosi törkeetä toimintaa, eivät vastaa puhelimeen, ÄLKÄÄ OSTAKO TÄSTÄ FIRMASTA MITÄÄN JOS ETTE HALUU MENETTÄÄ RAHOJANNE pitkäksi aikaan.

19

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä se on

      Jep, etkä ole kuulemani mukaan ollut ainoa. Sitähän se nyt on kun omistajakin vaihtu. Liike ole koskaan ollut suosiossani ja yhä vain pahenee. Ei näin!

      Ketkä makso postikuluista viulut?

      • Mies..

        Joo asia on vielä kesken, lupas korvata prossun, mutta emolevy muka itse rikottu, jopas sattui mun kohdalle että kummatkin rikki. emolevyn 2 piikkiä hiukan vinossa toisen pää epämuodostunut, eli tollaseksi ei saa vaikka pudottas päälle jotain, piikit olisivat lytyssä jos joku olis itse sählännyt. mutta pää asia on se että olen saanut vialliset tuotteet, siellä on joku Göstä runkvisti huolto puolella joka ei tutki asiaa kunnolla, ekalla kerralla se laittoi tulee osat takas ilman informointia luki että takuu rauennut itse rikottu, en aio maksaa niille mitään posti maksuja koska itse lähettävät niitä rikkinäisiä osia mulle päin ilman mun lupaa, se Göstä ei edes tajuu että laitoin sille tilinumerot ja muut tiedot tavaroiten mukana viime kerralla (kaveri ei lue edes sille laitettuja papereita kunnolla), nyt pyys multa tilinumeroo että prossun korvaavat ois lukenut paperit kunnolla se numero on siellä eli en laittanut uudestaa tilinumeroa, koska se sanoi että laittaa emolevyn tulee rikkinäisenä takas, sanoin että jos sen teet se tulee asiakas palautuksena sinne takas heti, senkus teet teille postimaksuu lisää, ja vaadin niiltä ton 20e kilsat tosta prossun ulkopuolisesta todistuksesta minkä jouduin hakee että uskovat että on rikki, kun se oli muka kunnossa kun hän sen mittasi, sanoin että ei ole toiminut koko aikana, siitä ei edes maininnut että korvaavat ton todistuksen, sanoin että jos oot oikeessa että prossu toimii mä maksan todistuksen, mutta jos sä olet väärässä että ei toimi niin sä maksat en rupee leikkii, voi olla että ollaan vielä käräjä oikeudessa tän asian tiimoilta, mä en maksa paskasta taistelen loppuun asti että saan oikeutta.


      • Jopezupe
        Mies.. kirjoitti:

        Joo asia on vielä kesken, lupas korvata prossun, mutta emolevy muka itse rikottu, jopas sattui mun kohdalle että kummatkin rikki. emolevyn 2 piikkiä hiukan vinossa toisen pää epämuodostunut, eli tollaseksi ei saa vaikka pudottas päälle jotain, piikit olisivat lytyssä jos joku olis itse sählännyt. mutta pää asia on se että olen saanut vialliset tuotteet, siellä on joku Göstä runkvisti huolto puolella joka ei tutki asiaa kunnolla, ekalla kerralla se laittoi tulee osat takas ilman informointia luki että takuu rauennut itse rikottu, en aio maksaa niille mitään posti maksuja koska itse lähettävät niitä rikkinäisiä osia mulle päin ilman mun lupaa, se Göstä ei edes tajuu että laitoin sille tilinumerot ja muut tiedot tavaroiten mukana viime kerralla (kaveri ei lue edes sille laitettuja papereita kunnolla), nyt pyys multa tilinumeroo että prossun korvaavat ois lukenut paperit kunnolla se numero on siellä eli en laittanut uudestaa tilinumeroa, koska se sanoi että laittaa emolevyn tulee rikkinäisenä takas, sanoin että jos sen teet se tulee asiakas palautuksena sinne takas heti, senkus teet teille postimaksuu lisää, ja vaadin niiltä ton 20e kilsat tosta prossun ulkopuolisesta todistuksesta minkä jouduin hakee että uskovat että on rikki, kun se oli muka kunnossa kun hän sen mittasi, sanoin että ei ole toiminut koko aikana, siitä ei edes maininnut että korvaavat ton todistuksen, sanoin että jos oot oikeessa että prossu toimii mä maksan todistuksen, mutta jos sä olet väärässä että ei toimi niin sä maksat en rupee leikkii, voi olla että ollaan vielä käräjä oikeudessa tän asian tiimoilta, mä en maksa paskasta taistelen loppuun asti että saan oikeutta.

        Tuo Jimm's on kyllä todella paska liike. Tässäkin taas huomaa kuinka niiden niinsanottu *TAKUUHUOLTO* pelaa. Taitaa uuden koneen osat lähteä tilaukseen paikasta josta saa myöskin asiakaspalvelua tarvittaessa ja hommat toimii jos on takuuhuollosta kyse. Aloittajan viestin perusteella siellä on joku tinneri-tauno arpomassa toimiiko osa vai eikö toimi, luulisi että on helpompaa todella testata osat myös erikseen jos kerran asiakas sanoo ettei toimi. Tässä tapauksessa on sitten ilmeisesti heti alettu syyttämään maksavaa asiakasta ja asiakkaalle on koitunut kohtuutonta harmia Jimm´sin puolelta.


      • Aukomaan
        Jopezupe kirjoitti:

        Tuo Jimm's on kyllä todella paska liike. Tässäkin taas huomaa kuinka niiden niinsanottu *TAKUUHUOLTO* pelaa. Taitaa uuden koneen osat lähteä tilaukseen paikasta josta saa myöskin asiakaspalvelua tarvittaessa ja hommat toimii jos on takuuhuollosta kyse. Aloittajan viestin perusteella siellä on joku tinneri-tauno arpomassa toimiiko osa vai eikö toimi, luulisi että on helpompaa todella testata osat myös erikseen jos kerran asiakas sanoo ettei toimi. Tässä tapauksessa on sitten ilmeisesti heti alettu syyttämään maksavaa asiakasta ja asiakkaalle on koitunut kohtuutonta harmia Jimm´sin puolelta.

        Päätäsi,niin ei se palvelu siitä ainakaan parane.Jos pystyt rauhallisesti,asiallisesti ja tarvittavin näytöin perustelemaan valituksesi niin aina hommat selviää oli liike mikä tahansa. Näin ainakin meillä täällä helsingissä.
        Jos olet luupilla liittimet tarkistanut ENNEN ASENNUSTA ja vinoiksi tai epämuotoisiksi todennut niin aina parempi.


      • JormaVittuPää
        Aukomaan kirjoitti:

        Päätäsi,niin ei se palvelu siitä ainakaan parane.Jos pystyt rauhallisesti,asiallisesti ja tarvittavin näytöin perustelemaan valituksesi niin aina hommat selviää oli liike mikä tahansa. Näin ainakin meillä täällä helsingissä.
        Jos olet luupilla liittimet tarkistanut ENNEN ASENNUSTA ja vinoiksi tai epämuotoisiksi todennut niin aina parempi.

        Asiakas on oikeassa..niin tässäkin tapauksessa.

        Kokemuksia on itselläkin kun saa verkkokauppojen huoltotarkistajia patistaa tarkistamaan komponentit uudelleen ku ovat myyneet paskaa.

        Onko kyse laiskuudesta vai ammattitaidottomuudesta..Taitaa olla kumpaakin!!


      • usko että..
        Mies.. kirjoitti:

        Joo asia on vielä kesken, lupas korvata prossun, mutta emolevy muka itse rikottu, jopas sattui mun kohdalle että kummatkin rikki. emolevyn 2 piikkiä hiukan vinossa toisen pää epämuodostunut, eli tollaseksi ei saa vaikka pudottas päälle jotain, piikit olisivat lytyssä jos joku olis itse sählännyt. mutta pää asia on se että olen saanut vialliset tuotteet, siellä on joku Göstä runkvisti huolto puolella joka ei tutki asiaa kunnolla, ekalla kerralla se laittoi tulee osat takas ilman informointia luki että takuu rauennut itse rikottu, en aio maksaa niille mitään posti maksuja koska itse lähettävät niitä rikkinäisiä osia mulle päin ilman mun lupaa, se Göstä ei edes tajuu että laitoin sille tilinumerot ja muut tiedot tavaroiten mukana viime kerralla (kaveri ei lue edes sille laitettuja papereita kunnolla), nyt pyys multa tilinumeroo että prossun korvaavat ois lukenut paperit kunnolla se numero on siellä eli en laittanut uudestaa tilinumeroa, koska se sanoi että laittaa emolevyn tulee rikkinäisenä takas, sanoin että jos sen teet se tulee asiakas palautuksena sinne takas heti, senkus teet teille postimaksuu lisää, ja vaadin niiltä ton 20e kilsat tosta prossun ulkopuolisesta todistuksesta minkä jouduin hakee että uskovat että on rikki, kun se oli muka kunnossa kun hän sen mittasi, sanoin että ei ole toiminut koko aikana, siitä ei edes maininnut että korvaavat ton todistuksen, sanoin että jos oot oikeessa että prossu toimii mä maksan todistuksen, mutta jos sä olet väärässä että ei toimi niin sä maksat en rupee leikkii, voi olla että ollaan vielä käräjä oikeudessa tän asian tiimoilta, mä en maksa paskasta taistelen loppuun asti että saan oikeutta.

        prossu olisi sökö, varsinkin intelin prossuissa kun ei ole edes piikkejä enää jotka voi tapuilla ja katketa, emo kylläkin voi olla.
        Itsellä ei ole pahaa sanomista jimms:tä, tulevaisuutesta ei voi tietää kun omistaja vaihtui.


      • Ihmettleijä
        usko että.. kirjoitti:

        prossu olisi sökö, varsinkin intelin prossuissa kun ei ole edes piikkejä enää jotka voi tapuilla ja katketa, emo kylläkin voi olla.
        Itsellä ei ole pahaa sanomista jimms:tä, tulevaisuutesta ei voi tietää kun omistaja vaihtui.

        Niin kaveri joka ei usko ootko vähän pimee mies, Jos on todettu että on rikki kolmessa paikassa niin sun uskomisella ei ole mitään merkitystä. mieti vähän ennekuin edes rupeet kertoo juttujas, jos tää oli se eka joka on rikki ollut, ja koska uusi malli 9300 ei kauaan markkinoilla.


      • vaan että..
        Ihmettleijä kirjoitti:

        Niin kaveri joka ei usko ootko vähän pimee mies, Jos on todettu että on rikki kolmessa paikassa niin sun uskomisella ei ole mitään merkitystä. mieti vähän ennekuin edes rupeet kertoo juttujas, jos tää oli se eka joka on rikki ollut, ja koska uusi malli 9300 ei kauaan markkinoilla.

        bios ei tue mokomaa prossua


      • Mies...
        vaan että.. kirjoitti:

        bios ei tue mokomaa prossua

        No jos vastaavat osat toisesta paikasta ja kone kasattu heti toimii niin kuin pitää, niin silloin kaikki tukee toisiaan niin kuin pitää, että sellasta, ei tässä olla mitään tumpeloita.


      • Nainen...
        Mies... kirjoitti:

        No jos vastaavat osat toisesta paikasta ja kone kasattu heti toimii niin kuin pitää, niin silloin kaikki tukee toisiaan niin kuin pitää, että sellasta, ei tässä olla mitään tumpeloita.

        Ettei olis ollut vanhempi BIOS siinä aiemmassa lankussa. Valmistajat laittaa uusinta aina tehtaalla ja tuotanto on jatkuvaa.


      • mikä se..
        Mies... kirjoitti:

        No jos vastaavat osat toisesta paikasta ja kone kasattu heti toimii niin kuin pitää, niin silloin kaikki tukee toisiaan niin kuin pitää, että sellasta, ei tässä olla mitään tumpeloita.

        emolevy oli niin voidaan tarkistaa asiaa, se on totta että jotkut emot vaatii bios-päivityksen ennenkuin tietty prossa tunnistuu. Se mikä emolla on ei välttämättä ole aina uusin, mutta jollain toisella täysin samalla emolla se voi ollakin. mutta jollet saanut konetta käyntiin niin etpä voinut tietää mikä bios.ver emolla oli.
        Oisi kannattanut kokeilla jos mahdollista jollain vanhemalla prossulla.


      • Mies....
        mikä se.. kirjoitti:

        emolevy oli niin voidaan tarkistaa asiaa, se on totta että jotkut emot vaatii bios-päivityksen ennenkuin tietty prossa tunnistuu. Se mikä emolla on ei välttämättä ole aina uusin, mutta jollain toisella täysin samalla emolla se voi ollakin. mutta jollet saanut konetta käyntiin niin etpä voinut tietää mikä bios.ver emolla oli.
        Oisi kannattanut kokeilla jos mahdollista jollain vanhemalla prossulla.

        Ettekö osaa lukee kone on toiminut heti kun ostettiin samat ehjät osat, mitä te oikein selität.


      • ekassa emossasi..
        Mies.... kirjoitti:

        Ettekö osaa lukee kone on toiminut heti kun ostettiin samat ehjät osat, mitä te oikein selität.

        ei VÄLTTÄMÄTTÄ ollut riittävän uutta biosia.


    • SuomiRambo

      Kannattaa ostaa tietokone koottuna, silloin ei tule noita ongelmia. Kokoaja ei voi väittää tuota. Itse ostan koneen aina koottuna. Jos ostaa komponentteina, on paha näyttää että kokoaminen on tehty oikein.

      Käyttöjärjestelmän voi asentaa itse. Mutta kokoamista ei kannata tehdä missään tilanteessa itse.

      • ei missään nimessä

        Niin jos ostaa peruskoneen millä ei tee mitään, tehokkaita koneita edes niin paljon myynissä, ja jos osaat itse kasata ja otat vielä niin sanotun ammattilaisen mukaan kasaamaan / todistamaan, saat just sellasen masiinan minkä haluut, ja edullisesti, ei tollasen kasaaminen paljoo vaadi jos oot sen pari kertaa aikaisemmin tehnyt ja et ole tumpelo / ymmärrät asiat, mutta kaikki ei siihen pysty, eihän tässä maailmassa mitään vois tehdä jos aina tarttis pelätä että tavaran toimittaja voi lähettää paskaa paketissa niin kuin tämä firma tekee, JIMMS PC STORY TURKU PASKA MESTA KANNATTAA VÄLTTÄÄ


      • juuso001
        ei missään nimessä kirjoitti:

        Niin jos ostaa peruskoneen millä ei tee mitään, tehokkaita koneita edes niin paljon myynissä, ja jos osaat itse kasata ja otat vielä niin sanotun ammattilaisen mukaan kasaamaan / todistamaan, saat just sellasen masiinan minkä haluut, ja edullisesti, ei tollasen kasaaminen paljoo vaadi jos oot sen pari kertaa aikaisemmin tehnyt ja et ole tumpelo / ymmärrät asiat, mutta kaikki ei siihen pysty, eihän tässä maailmassa mitään vois tehdä jos aina tarttis pelätä että tavaran toimittaja voi lähettää paskaa paketissa niin kuin tämä firma tekee, JIMMS PC STORY TURKU PASKA MESTA KANNATTAA VÄLTTÄÄ

        katsoin jimmsin sivuilta sopivan ulkoisen dvd-soittimen. soitin firmaan koska saldo oli nolla - kuten yleensäkin - asiakaspalvelusta katsottiin että on maahantuojalla ja että jos tilaan ja maksan niin tulee viikon sisällä. no, tilasin ja maksoin mutta ei kuulunut ja taas soitto. ei olekaan maahantuojalla. firma kyllä sai rahani käyttönsä niinkuin muidenkin, en tiedä aikoiko edes toimittaa mitään. peruin kaupan ja saas nyt nähdä koska raha ilmestyy tililleni. en ole ainoa vaan myös kaverille on käynyt just näin. näytönohjainta ei ollutkaan vaan rahat jäi kolmeksi viikoksi firmalle ja sitten kaveri perui kun halsui koneen toimimaan. älkää antako tuolle firmalle rahojanne!!!!!


      • pankkiiri mies
        juuso001 kirjoitti:

        katsoin jimmsin sivuilta sopivan ulkoisen dvd-soittimen. soitin firmaan koska saldo oli nolla - kuten yleensäkin - asiakaspalvelusta katsottiin että on maahantuojalla ja että jos tilaan ja maksan niin tulee viikon sisällä. no, tilasin ja maksoin mutta ei kuulunut ja taas soitto. ei olekaan maahantuojalla. firma kyllä sai rahani käyttönsä niinkuin muidenkin, en tiedä aikoiko edes toimittaa mitään. peruin kaupan ja saas nyt nähdä koska raha ilmestyy tililleni. en ole ainoa vaan myös kaverille on käynyt just näin. näytönohjainta ei ollutkaan vaan rahat jäi kolmeksi viikoksi firmalle ja sitten kaveri perui kun halsui koneen toimimaan. älkää antako tuolle firmalle rahojanne!!!!!

        ilmaista rahaa jaossa: myy kuluttajille tuotteita joita sinulla ei ole. pidä rahat itselläsi ja odottele kuinka pitkään maksajan hermot kestävät. sinulla on käytössä kaiken tuon ajan tuhansia euroja ilmaista rahaa. näin menettelee jimms pc store. harvalla on pokkaa myydä tuotetta jota ei omista, vetkutella rahan kanssa ja selitellä että kohta se varmaan tulee, sitten myöhemmmin että näköjään maahantuojalla on vikaa...aika pokka pojilla!

        taitaa olla jotakin ongelmia firmalla uusien omistajien käsissä, olen kuullut että monilla on ollut vaikeeta saada tavaraa ulos vaikka on maksettu....siis ilmaista lainarahaa firmalle ostajan riskillä. sinne jäävät jos firma keikahtaa nurin...


    • Anonyymi

      paskaa lisää. eipä ollut cooleri se mitä paketissa luki

    • Anonyymi

      Minulla ollut vain positiivisia kokemuksia Jimmsistä, eli tuntuu että nää jotka täällä sitä haukkuu, on itse osaamattomia ja hajottaneet itse osansa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe