Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Sinun myös ♥️
- Anonyymi00002UUSI
Niin sunkin kanssa. Tuntuu että olemme aina tunteneet toisemme. Heti ensi kohtaamisesta meillä juttua riitti.
- Anonyymi00003UUSI
😭
- Anonyymi00004UUSI
Meillä on ollut hymyä ja naurua. Selvästi hyvää kemiaa.
Olen aivan varma, että hetket kanssas olis puhdasta nautintoa. Seesteisen ja rauhallisen mielen tuot kuin raikas kesätuuli. - Anonyymi00005UUSI
Yhyyy...ikävä on😭
- Anonyymi00006UUSI
Harmi kun pelleilit ja kadotit mun tunteet mut syytä itseäsi olo on kuin etten olisi ikinä tuntenut sinua olet ihan hällä väliä tyyppi en enää aijo mitää
- Anonyymi00007UUSI
Mun elämä on vitun siistiä. En ikipäivänä vaihtais tätä mihinkään kultaiseen noutajaan. Oon totaalisen tyytyväinen
- Anonyymi00011UUSI
Sama juttu.
Naiselta 🤠
- Anonyymi00009UUSI
Niin mullaki sua pikkuakka.
- Anonyymi00010UUSI
en ota kantaa, kun tuntemattoman sanat vain helisee...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "191703- 64623
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77483
- 36479