Suositteletteko...

ansax

...3510i mallia? Jotkut haukkuu surkeeks, jotku suorastaan ylistää.. Mietin, pitäiskö hankkia sellanen. Onko hyvä? Toimiiko noin yleisesti ottaen, eli viestit lähtee ja puhelut onnistuu..? Viekö paljon virtaa? Onko kestävä? ...tällässeitä mulla.. Vastatkaa, ne joilla on kokemuksia tästä mallista. Kiitos!

5

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loona

      ei kannata ostaa jos haluat nopean puhelimen... se on niiiiin hidas ettei mun hermoilla sitä käyetä. ja isokin se on. kyllähän viestit lähtee ja puhelut onnaa,mut siihenhän käy sit joku pas...kin..

    • poju

      Ruma se ainakin, perus teinix / työttömän puhelin.

    • musti

      kyseisen puhelimen. ihan tyytyväinen oon. en todellaka tarvi kaikenlaisii hienouksii kuten kamera jne. että tää on ihan hyvä puhelin. wap-juttuu käytin kerran että sain värilogon tilattuu ja hyvin toimi seki. ei mul ainakaa oo ollu tän luurin kaa ihmeempii ongelmii. ihan niiku mikä tahansa mun viidestä edellisestä puhelimesta, paitsi jotain juttuja vaa on enemmän.
      ostin tän viime tammikuus. viel ei oo tarvinu akkuu uusii tai käyttää huollos kertaaka.
      viestienkää kans ei oo ollu hankaluuksii ja puhues kuuluu hyvin. (jos nyt ei satu olemaa sellases paikas mis ei kenttii oo...)
      mun käytös akku kestää noin 5-6 päivää. aika vähän puhun, enemmänki viestei laittelen. niit tulee kirjotettuu joskus useampiki kymmenen päiväs ja lähes aina menee enemmän ku 160 merkkii. siinhän sit virtaa menee jonku verran. sit tietyst jos innostuu pelailee ni sit se akku menee hivenen nopeemmin tyhjäks. mut näin yleisest ei se mun mielst niin tuhottomast sitä virtaa kuluta. ihan käytön paljoudest riippuu.
      kestävyydest: mul ainaki on kestäny hyvin. tosin emmä heittelekkää sitä seinää tai tiputtele maahan jne... pari kertaa on vahingos tippunu, mut ei tapahtunu muuta ku kuoree tuli pieni vaurio, mut sehän ei toimintaa vaikuta.
      ja mitä siihen ulkonäköö tulee ni voihan siihen puhelimee hommata mieleisensä väriset kuoret jos alkuperäset on rumat. mut kuinka moni oikeestaa ostaa puhelimen näön perusteel? en tunne yhtäkää.
      että tällänen kokemus mul 3510i:stä.

      • ansax

        oli tosi kuvailevasti kirjotettu, ja sain ajattelemisen aihetta.. =) Eikä se nii kohtuuttomasti tunnu maksavankaan. Kiitos ku vaivauduit kirjottamaan noin yksityiskohtaisesti! :)


      • musti
        ansax kirjoitti:

        oli tosi kuvailevasti kirjotettu, ja sain ajattelemisen aihetta.. =) Eikä se nii kohtuuttomasti tunnu maksavankaan. Kiitos ku vaivauduit kirjottamaan noin yksityiskohtaisesti! :)

        ei kestä kiitellä. iloksenihan mä tääl kommentoin jos jotain tiiän tietyst asiast ja joku haluu mielipiteit/kokemuksii tietää. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe