AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Hyvä Hifi liike?

Hyvä Hifi liike?

5 Vastausta 3 815 Lukukertaa
Onko Helsingissä Hifi liikkeitä, joissa on ystävällinen, asiakasta auttava ja asiantunteva henkilöstö? Kävin Kruunuhaassa yhdessä liikkeessä jossa oli pari nuorehkoa, tylsistyneen oloista kaveria, joilta ei palvelua saanut millään. Tuntui kuin heitä ei olisi kiinnostanut myydä tuotteitaan ollenkaan.

Noh...

Ainakin MarekSound on kuulemma ihan passeli paikka käydä kyselemässä/testailemassa.

http://www.mareks.fi/

Mrhifi

www.mrhifi.fi

mr hifi minustakin

Itse olen saanut aivan erinomasta palvelua Mr Hifistä. Kaiuttimet saa halutessaan ilmaiseksi kotikuunteluun. Erittäin ammattitaitoinen ja asialle vihkiytynyt on itse MR. Valikoima yksi parhaista.

ihan jees

mr hifistä myös hyvät kokemukset postimyynnin kautta

Asiantunteva hifi-liike

Olen aikaisemmin saanut Kruununhaasta hyvää palvelua, mutta siellä ovat henkilöt vaihtuneet.
Olisikohan asiantuntemus kaikonnut tässä yhteydessä? Käypä Freda 27. Liikkeet ovat High End Studio ja Soundworks. Takuuvarmasti Suomen parasta tietämystä ja asiakaspalvelua saa näistä puodeista. Asiat ja mielipiteet ovat tietysti henkilökohtaisia, mutta musiikinkuuntelua/hifiä olen harrastanut sekä Suomessa että Ruotsissa noin 40 vuoden ajan. Tässä ajassa on tullut käydyksi aika monessa alan liikkeessä.
 /   /  /  / Hyvä Hifi liike?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta