Karhu yliarvostettu olut

jorma

Olenpa ihmetellyt vuosien saatossa usein sitä, miksi ihmiset juovat Karhua. Maku on suunnilleen sama kuin uittaisi ruosteista polkupyörää uima-altaasta ja hörppisi sitten sieltä vettä. Väittääkö joku oikeasti, että Karhu maistuisi hyvältä?

24

4724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jerry

      Niin kerrohan nyt että mihin sitä vertaat. Ei suomalaista olutta parempaa löydy kuin KARHU. Senhän on jo kansa valinnut

      • ....

        Britney Spears on parasta musiikkia, onhan se eniten myytyä. Ja Lada on paras auto.


      • jorma

        Hyvä. Juuri tuota tarkoitin. Juodaanko sitä vain siksi, että sen ovat laumasielut parhaaksi todenneet? Itse pysyttelen myös rahvaanomaisesti suomalaisissa oluissa, mutta juon lähes poikkeuksetta Karjalaa.

        Pointti ei ole se, että minun mielipiteeni pitäisi olla oikea. Olen vaan huomannut, että mitä tahansa olutta juo paremman puutteessa (jopa lidl:n litkuja), mutta Karhu maistuu aina vaan siltä ruostevedeltä.


      • Jerry
        jorma kirjoitti:

        Hyvä. Juuri tuota tarkoitin. Juodaanko sitä vain siksi, että sen ovat laumasielut parhaaksi todenneet? Itse pysyttelen myös rahvaanomaisesti suomalaisissa oluissa, mutta juon lähes poikkeuksetta Karjalaa.

        Pointti ei ole se, että minun mielipiteeni pitäisi olla oikea. Olen vaan huomannut, että mitä tahansa olutta juo paremman puutteessa (jopa lidl:n litkuja), mutta Karhu maistuu aina vaan siltä ruostevedeltä.

        En minä sitä siksi juo että kun muutkin, vaan olen jo aikoja sitten todennut Karhussa olevan kaikkeista voimakkain ja täyteläisin maku. Ja muutkin sen ovat huomannet!

        Mitä tuohon makuun muuten tulee, niin mielestäni Karjala on ehkä lähimpänä Karhua, kuin muut suomalaiset, joten kommenttisi ruostevedestä tuntuu oudolta? Oletkohan mahdollisesti Hartwallilla töissä kun näyttää tuo mollaaminen olle perusteetonta?

        Ei kaikkien tarvitse suurilla sponsorisopimuksilla ja mainostamisilla yrittää saada niitä juojia lisää, sen voi tehdä myös hyvällä ja maukkaalla tuotteella!


      • Zombie
        Jerry kirjoitti:

        En minä sitä siksi juo että kun muutkin, vaan olen jo aikoja sitten todennut Karhussa olevan kaikkeista voimakkain ja täyteläisin maku. Ja muutkin sen ovat huomannet!

        Mitä tuohon makuun muuten tulee, niin mielestäni Karjala on ehkä lähimpänä Karhua, kuin muut suomalaiset, joten kommenttisi ruostevedestä tuntuu oudolta? Oletkohan mahdollisesti Hartwallilla töissä kun näyttää tuo mollaaminen olle perusteetonta?

        Ei kaikkien tarvitse suurilla sponsorisopimuksilla ja mainostamisilla yrittää saada niitä juojia lisää, sen voi tehdä myös hyvällä ja maukkaalla tuotteella!

        Minusta Karhu maistui aikanaan kertaalleen juodulta. Oma vaiko kaljan maku lienee muuttunut, koska nykyisin sitä voi jo juodakin. Silti en ymmärrä sen suunnatonta suosiota.


      • jorma
        Jerry kirjoitti:

        En minä sitä siksi juo että kun muutkin, vaan olen jo aikoja sitten todennut Karhussa olevan kaikkeista voimakkain ja täyteläisin maku. Ja muutkin sen ovat huomannet!

        Mitä tuohon makuun muuten tulee, niin mielestäni Karjala on ehkä lähimpänä Karhua, kuin muut suomalaiset, joten kommenttisi ruostevedestä tuntuu oudolta? Oletkohan mahdollisesti Hartwallilla töissä kun näyttää tuo mollaaminen olle perusteetonta?

        Ei kaikkien tarvitse suurilla sponsorisopimuksilla ja mainostamisilla yrittää saada niitä juojia lisää, sen voi tehdä myös hyvällä ja maukkaalla tuotteella!

        Ehkäpä se voimakas ja täyteläinen maku onkin juuri se, mitä pidän ruosteisena. Tiedä häntä. Minusta Karjala ja Karhu ovat silti aika kaukana toisistaan. En ole töissä panimoalalla. :)

        Miten makuasiaa voi perustella? Esitin vain ihmetykseni asiaa kohtaan. Ei minulla sen kummempaa tarvetta ole "mollata" Karhua. Toki ihmiset saavat juoda sitä mitä haluavat.

        Ai niin. Karjalan mainoksista en pidä. Siitäkään ei siis ole kysymys.


      • jees jees
        jorma kirjoitti:

        Hyvä. Juuri tuota tarkoitin. Juodaanko sitä vain siksi, että sen ovat laumasielut parhaaksi todenneet? Itse pysyttelen myös rahvaanomaisesti suomalaisissa oluissa, mutta juon lähes poikkeuksetta Karjalaa.

        Pointti ei ole se, että minun mielipiteeni pitäisi olla oikea. Olen vaan huomannut, että mitä tahansa olutta juo paremman puutteessa (jopa lidl:n litkuja), mutta Karhu maistuu aina vaan siltä ruostevedeltä.

        taitaa olla sulla kieli ruosteessa!


    • Oluen ystävä

      Totta vitussa se on suomalaisista paras olut. Yleensä suomalaiset oluet ovat litkuja(mietoja) minun makuuni, Karhussa edes vähän potkua.

      Makuasioita....

      Sinäkö päätit että jos et itse pidä siitä, niin kaikki muut ovat väärässä??

      • jorma

        Hassua nähdä miten ihmiset vetävät joka asiasta herneen nenäänsä. Olet kai myös Toyota-palstalla hikoilemassa? Lue toki koko ketju ennenkö kommentoit. Minä en ole missään vaiheessa sanonut olevani oikeassa. Esitin vain kysymyksen.


      • Oluen ystävä
        jorma kirjoitti:

        Hassua nähdä miten ihmiset vetävät joka asiasta herneen nenäänsä. Olet kai myös Toyota-palstalla hikoilemassa? Lue toki koko ketju ennenkö kommentoit. Minä en ole missään vaiheessa sanonut olevani oikeassa. Esitin vain kysymyksen.

        "Juodaanko sitä vain siksi, että sen ovat laumasielut parhaaksi todenneet?"

        Kuka ihme juo jotakin vain sen vuoksi kun näkee toisten juovan? Vai puhutko kenties omasta käytöksestäsi?
        "Laumasieluilla" ei siis ole kykyä arvostella tai omata mielipidettä..? Pitäisikö heidän kysyä sinulta mikä on hyvää ja mikä ei?

        Asiallisia kysymyksiä, älä vedä hernettä nenään...

        PS.
        Peogeotin omistajana toivoisin juuri nyt omistavani luotettavan japsin.


      • jorma
        Oluen ystävä kirjoitti:

        "Juodaanko sitä vain siksi, että sen ovat laumasielut parhaaksi todenneet?"

        Kuka ihme juo jotakin vain sen vuoksi kun näkee toisten juovan? Vai puhutko kenties omasta käytöksestäsi?
        "Laumasieluilla" ei siis ole kykyä arvostella tai omata mielipidettä..? Pitäisikö heidän kysyä sinulta mikä on hyvää ja mikä ei?

        Asiallisia kysymyksiä, älä vedä hernettä nenään...

        PS.
        Peogeotin omistajana toivoisin juuri nyt omistavani luotettavan japsin.

        En jaksa kommentoida noihin muihin, koska asia ei jostain syystä näin selvinpäin kiinnosta minua juurikaan, mutta sanottakoon, että myös Peugeotin omistajana juurí nyt toivon samaa kuin sinä.

        Niin se elämä heittelee.


    • Nalletar

      tämän %-luokan olut jossa on jotain MAKUA. Tietysti sitä mieluiten nauttisi vaikka Koffin Portteria, mutta hintaluokka on erilainen.

      • Karhu olut

        Karhu olut


    • Mainosten uhrit

      Mitä makua siinä Karhussa oikein on - voitko kuvailla? Ohratärkkelys maistuu, kantavierre 10,5 % ja katkerot 16 EBU - eli varsin kevytsarjainen on tämä bulkkilaageri. Aikoinaan Porissa tehty Karhu maistui ja se oli tehty täysmaltaasta, nykyinen ei.

      Hyvä nimi, siihen se sitten jääkin.

    • perkkeles

      sano mitä sanot mutta karhu karjala ja olvi siinä on 3 parasta kaljoo

      • kaljaa.ei.olutta

        Olvi on kyllä niin paskanmakuinen kalja että mieluummin oon vaikka selvin päin kun tuota juon. Karjala paras. Karhu menee joskus vaihteluna. Lapin kulta myös aika paskaa


    • Anonyymi

      Kerran kävelin metsässä ja yhtäkkiä rupes kusettaan ihan hirveesti. No mitäpä muutakaan ku äkkiä housut pois ja kyykkyyn. Sitten kohta ilmesty karhu ja aattelin että nyt tuli loppu mutta karhu säikähtikin mua ja lähti karkuun tuhatta ja sataa. Ei kai ollu ennen nähny kusevaa ihmistä. Voisko olla täydellisempää ajotusta kusihädälle.

      • Anonyymi

        Karhujuttuja on kiva lukee Otso-nimisenä.


    • Anonyymi

      Todellakin yliarvostettua, sehän on aivan samaa, kun joisi tamman kusta.

      • Anonyymi

        Tamman kusihan on meidän lemppari juomaa! Otetaanhan taas tuopilliset kun tavataan kuomaseni.


    • Anonyymi

      karhu olut maistuu sun äitiltä

    • Anonyymi

      Samaa mieltä,en osta enää.

    • Anonyymi

      Ostin putkästä aikaa Karjalaa tai yleensäkään olutta ja kylläpä maistui hyvältä, mutta päätä alkoi särkeä jo yhden oluen jälkeen.

    • Anonyymi

      Onpas hyviä marjoja! Omnomnomnom... no voi perkele! Mikä siellä perseessä kutiaa niin perkeleesti! Aah, en kestä, nyt pitää raapia! Mutta ei tassut ylety. No sitten kiehnätään maata vasten! No niin, johan rupee helpottaan! Aah, aah, kun helpottaa. Vielä vähän! Noin nyt loppu! Ja sitten taas marjoja suuhun! Omnomnomnom!
      https://www.youtube.com/watch?v=hJ78lGrR4hc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe