Jousimiehilä yhteneviä ulkonäköseikkoja?

oku

Eihän ulkonäkö voi olla samanlainen millään, mutta haluaisin tietää esimerkiksi:
Millaisista vaatteista pidätte?
Ovatko vaatteet/ulkonäkö teille tärkeitä?
Palatteko helposti auringossa?
Minkä väriset hiukset teillä on? Pidättekö hiuksien laittamisesta?
Mihin "kategoriaan" luokittelisitte tyylinne?

tai kertokaa vaikka muitakin omaa ulkonäköänne muokkaavia yksityiskohtia... Olisi mukava tietää onko näitä yhtäläisyyksiä oikeasti paljoa.
Jousimiehille tarkoitettuja kysymyksiä siis.

36

5100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen jouskari

      Sitten minäkin kerron. ;D

    • ite-jouskari

      Hei
      Mä pidän vaatteista ja vaatteiden ostamisesta, jos olisi rahaa, kaappi olisi täynnä vaatteita kaikenlaisia. Ostaisin pitsiunelmia korkokenkiä, tyllihameita yms. - Mutta huomatkaa ostaisin - en sanonut että käyttäisin. Valitettavasti vaatteet pitää olla mukavat - samoin kengät eli vaikka kaappi olisi täynnä millaisia hepeneitä tahansa, pidän verkkareita, collegehousuja tai muuta mukavaa.Kengät; lenkkarit tai muut matalakantaiset että pääse juoksemaaan välillä.Ulkonäkö onhan se tärkeää ja meikkaan joka päivä, mutta tukka ei kyllä pysy hyvin, en tiedä mistä johtuu. puolipitkät hiukset saa hyvin ponnarille, koska ulkoilen joka päivä, niin se on tärkeää. Meikkaamisessa kokeilen ja leikittelen usein meikeillä. Hiukset ovat olleet sitten lähes kaiken mahdollisen väriset (ei vihreät). Hiusten laittmisesta en pidä. En pala herkästi auringossa. Tyyli on joku urheilullinen ja rento.
      Hameita: ei kiitos.

    • Jousimiesnainen-64

      Pidän mustista hevari vaatteista ym.

      Tottakai jossain määrin vaatteet ovat tärkeitä.

      Olen vaaleaihoinen ja saan pisamia, kyllä kai mä palan jos olen muutaman tunnin auringossa en muuten.

      Hiukseni ovat keskiruskeasta hieman tummemmat.

      Ei hiusten laittamien ole oikeen ihanaakaan vaan sitä tehdään joka aamu, vaikka ei halutakkaan.

      Tyylini on hevari.

      Meikkaan vain kun lähden viihteelle eli 2-3 kertaa/vuosi. Lisäksi silloin kun lähden keikoille.

    • oku

      Joo eli.
      Vaatteet ovat tärkeä osa elämääni ja pukeutuminen yleensä. En pidä verkkareita kuin salilla tai tanssiharkoissa. Ostan vaatteita aina kun minulla on tarpeeksi rahaa ja vaatteissa katson aina vain sitä miltä se minun mielestäni näyttää. Se ei ole välttämättä tärkeää sopiiko vaate päälleni vai ei, mutta jos se on hieno niin se on pakko saada.
      Ulkonäkö ja vaatetus ovat tärkeitä, mutta sosiaalinen elämä menee kuitenkin senkin edelle.
      Minulla on normaali suomalainen iho, eli palan helposti, mutta käyttämällä oikeaa suojakerrointa, siltäkin säilytään.
      Hiukset olivat vähän aikaa sitten "harmaat", mutta nyt ne ovat perusblondit. En jaksa pitää samaa hiustyyliä kauaa. Hiuksiin pitää aina tulla jotain uutta joka kampaaja reissulla, tai en ole tyytyväinen lopputulokseen. Minulla on myös ollut vihreää ja sinistä tukkaa joskus teinivuosinani. Hiusten laitto on jokapäiväinen rutiinini. Tosin ei mitään yliampuvaa ikinä.
      Luokittelisin itseni persoonalliseksi oman muotini luojaksi.

      jaa muita ulkonäköön liittyviä erikoisuuksia minulla ei taida olla, mutta vaikka urheilen todella paljon, niin minulla on silti hiukan ylimääräistä :D...

      • ite-josukari

        Hei
        Huomasin tuon "hiukan ylimääräistä" niin minullakin; lantiossa, onhan minulla rintojakin, liikun joka päivä ja hiustyylit - varsinkin nuorena - vaihtelivat usein. Vaatteita on paljon ja kyllä minunkin tyylini on persoonallinen. Voimakkaat värit tai kontrastit kiehtovat minua, musta -valkoinen, punainen - musta jne. kiehtovat. Mutta meikki on joka päivä. Rusketun jonkin verran, saan olla auringossa tunninkin enkä pala, hiukset keskiruskeat vähän kultaan vivahtavat, tosin väri vaihtelee. Yhteneväisyyksiä siis on.


    • Nainen olen Mä...

      Vaatteita, kenkiä, vöitä, laukkuja. KORUJA!! Näitä kaikkia pitää löytyä paljon ja niitä täytyy aina ostaa lisää vaikka ei tarvitsisikaan. Minulle on tärkeää kaikki värit ja ne että kaikki sopii yhteen viimeistäkin piirtoa myöten. Tosin olen nouseva neitsyt, eli pikkutarkka. (Kuu skorpparissa)
      Kaikki korut ja vyöt pitää olla näyttäviä viimeisen päälle. Hameita käytän kesäisin, mutta farkut on ihan A ja O. Matala vyötärö pitää olla ja vähän levenevät lahkeet.
      Tyyliäni voisi kuvata hiukka rokahtavaksi.
      En pala helposti auringossa ja aurinkoa olen palvonut aina. Olen luonnostani aika vaalea. Puolipitkä vähän kihara tai taipuisa tukka on melkeinpä aina. Nyt ajattelin pistää porkkananpunaiseksi..

      Kotona pukeudun aina oloasuun tai paituliin, mutta kaupungille en verkkariasussa menisi ikinä! Meikkiä myös pitää olla sopivasti ainakin silmien rajaus, kulmat ja ripsari ja huulipunaa tietenkin! Lenkille en meikkaa.
      Tiivistelmä: nuorekas ja näyttävä ulkonäkö on tosi tärkeä minulle! Olen 44 v. ja näytän kolmekymppiseltä.

      • Nimetön

        Joo, just näinhän se menee,se on oma saudinsa Jouskarilla, siihen tyyliin ei tasapäisyys sovi. Vaatteissa etsin aina jotain kivaa jujua,ja tosiaan kengät, vyöt ja erikoiset korut kuuluu mun tyyliin.Tää on mun staili ja sopii mulle.


      • eikä ikä paina
        Nimetön kirjoitti:

        Joo, just näinhän se menee,se on oma saudinsa Jouskarilla, siihen tyyliin ei tasapäisyys sovi. Vaatteissa etsin aina jotain kivaa jujua,ja tosiaan kengät, vyöt ja erikoiset korut kuuluu mun tyyliin.Tää on mun staili ja sopii mulle.

        eli minä liki viiskymppinen akateemisesti koulutettu en kulje jakkupuvussa vaan jotakin rockahtavaa persoonallista, rajoja rikkovaa, onneksi vaatteissa ei ole ikärajaa:). Esim. Vihreet reisitaskuhousut safari tyyliset, iso neule ja alle joku toppi. Muuten eihän jousimiesten hiukset ole koskaan tiptop eikö ne ole aina vähän tuulentuivertamat? Vaikka väri vaihtuukin tiheään.
        collegehouset ja verkkarit menee tai sitten minihame, mutta ei mitään tuikitavallista. Luulen että jousimies tekee tavallisestakin erikoisen omalla tyylillään, eikö niin?


      • Oku
        eikä ikä paina kirjoitti:

        eli minä liki viiskymppinen akateemisesti koulutettu en kulje jakkupuvussa vaan jotakin rockahtavaa persoonallista, rajoja rikkovaa, onneksi vaatteissa ei ole ikärajaa:). Esim. Vihreet reisitaskuhousut safari tyyliset, iso neule ja alle joku toppi. Muuten eihän jousimiesten hiukset ole koskaan tiptop eikö ne ole aina vähän tuulentuivertamat? Vaikka väri vaihtuukin tiheään.
        collegehouset ja verkkarit menee tai sitten minihame, mutta ei mitään tuikitavallista. Luulen että jousimies tekee tavallisestakin erikoisen omalla tyylillään, eikö niin?

        Minun hiukseni ovat aina juuri niin tiptop, kuin haluan niiden itse olevan. Pieni sotkuinen hiuslook vain parantaa ulkoista olemustani, koska en ole ikinä halunnut näyttää ylisiistillä pukeutumisella väärää kuvaa itsestäni.

        Minulla kuitenkin pätee jokapäivä sama sääntö
        " Jotakin erilaista ! ". En halua vaatetuksen olevan normaalia. Haluan erottua omalla luomuksellani ja herättää huomiota (en kuitenkaan negatiivisella tavalla).

        Koruja Vöitä Koruja Vöitä. Kyllä. Ne viimeistelevät yksinkertaisenkin asun sopivaksi juuri minulle. Olen todella uskalias vaatteiden suhteen. Ikäiselläni naisilla en kovin usein nää "business"housuja korkeavyötäröisinä tai vihreitä farkkuja/vaaleanpunaisia farkkuja.

        Kaikista näistä huolimatta, oman persoonallisen tyylini luon minä itse. Oma persoonani kruunaa vaatteiden sopivuuden.

        Kaikki on kiinni siitä miten kannat itsesi.


    • tennari fani

      Omaa tyyliäni en ole vielä löytänyt,eivätkä vaatteet ole kovin tärkeitä,varmaan ylipainokin jonkin verran vaikuttaa,ainakin tohon itsetunto puoleen,mut tykkään välillä korostaa ainakin rintoja ja hyödyntää pituuttani(175cm) :)

      Rakastan vaatteita enemmän koruja, laukkuja ja kenkiä.

      korkkareilla en osaa kävellä,käytän melkein aina tennareita,ihailen ihmisiä jotka erottuvat hyvin massasta,erityisesti goottis-romanttista? tyyliä.

      Hiukset pidän pitkänä,ja jonkun aikaa jo olen värjännyt niitä mustaksi,joskus aiemmin punaisen ja violetin sävyt ovat olleet lenmppareita.Enkelikiharoita rakastan,kun joskus viittii laittaa..

      meikkaan hiukan joka päivä,mitään räväkkää en ole koskaan kokeillut. Hyvin luonnollista tyyliä meikissä.

      Enkä pala helposti auringossa.

      • tänä päivänä D:

        Tuollaiset on sellaisia, että haluavat sulautua massaan, ei erottua.


      • tennari-fani
        tänä päivänä D: kirjoitti:

        Tuollaiset on sellaisia, että haluavat sulautua massaan, ei erottua.

        missähän mahdat asua?

        Ehkä pääkaupunki-seudulla? Siellä varmaan onkin yleistä mut ite kun asun aikas pienellä paikkakunnalla,niin täällä katotaan ku hullua jos joku näyttää gootilta,punkkarilta yms..

        muutama hevari löytyy ja koululaisissa sit lökäpöksyjä enempikin..

        Täällä meilläpäin voi saada turpiinsa jos on erilainen/erikoisen näkönen,eihän täällä ole edes ulkomaalaisia,kun skinit pitää "kaupungin" puhtaana..:)

        suomessa on paljon muitakin paikkoja kuin helsinki,tampere,turku:)


    • Tähti

      Vaatteet määräytyvät olosuhteiden mukaan. Ulkonäkö ei ole minulle tärkein ominaisuus, mutta jos lähtee ulos niin laitto on väistämätön. Minä en pala auringossa. Olen ollut vaalea nuorena, mutta pisamanaama. En vain jaksa uskoa, että horoskooppi määrää ajatuksen kulun. Jos otetaan nainen/mies vastakkain

      • jotenkin

        tutulta noi jutut. mulla on puolihuolimaton mutta viimesen päälle mietitty tyyli. tykkään hienoista ja naisellisista hepenistä ja kengistä ja koruista mutta verkkarit ja reppu selässä tuntuu parhaalta päällä. rentoa, helppoa, mukavaa. vaikka ois kiva olla myös supernaisellinen, sopivasti pyöreyttä ja täyteläisyyttä sopivissa paikoissa. mutta se taitaa olla ikuisuusprojekti......ja tukka on tietysti luonnonkihara ja yhtä ei jääräpäinen vaan määrätietoinen kuin kantajansa.


      • *J*

        ..sään,olosuhteiden ja tietysti fiiliksen mukaan tulee heitettyä vaatteita niskaan.Meikkaan päivittäin mutta ei todellakaan ole katastrofi jos eksyn lähikauppaan ilman pakkelia.Meikkaan muutenkin aikast kevyesti.Hiukset on värjätty sata kertaa ja muutenkin olen aika vaihtelun haluinen.Tyyli on rento,väreistä olen alkanut pitämään vasta hiljattain..pitäydyin vuosia,musta-harmaa-ruskea linjassa,blaah tylsää :)Kun lähden juhliin tai baanalle ehostan tosissani,korkkarit ja kympit päälle eli täysi vastakohta arkilookille!


    • ----

      Minun "tyyliäni" on kuvattu maanläheiseksi. Vaatteet ei ole tärkeimmät mutta välitän kuitenkin miltä näytän ja tykkään laittautua juhliin ja muihin. En hirveästi mieti tyyliäni vaan ostan vaatteita joista pidän. Yleensä jalassa on tennarit. Meikkaan kun lähden johonkin mutta perus kauppareissut voi aivan hyvin tehdä meikittä. Hiukseni on värjätty ja tällä hetkellä on väri tummanruskea jossa on vivahde mahonkia. En rusketu kovin helposti mutta en kyllä hirveästi välitäkään. Minulla on hyvin vaalea iho ja pisamia aina kesäisin ja käytän aina aurinkosuojaa etten palaisi. Jos joku kategoria pitäisi sanoa niin olen aika tavis.

      • Jousimiesnainen-64

        Hei' minäkään en mene muodin mukaan vaan ostan mistä tykkään, mutta kuten jo aiemmin sanoin, mustaa ja mustaa. ;) Meikkiä en yleensä laita kuin silloin vain kun lähden viihteelle.

        Minullakin on iho vaalee ja saan pisamia. En kovin rusketu ja mieluummin pysynkin varjossa, koska en siedä paahtavaa aurinkoa.

        Eilen värjäsin hiukseni keskiruskeaksi, mutta kun hiukseni ovat ohuet ja maantien väriset, niin hiukseni ovat nyt tummat vilahtaen eri vivahteita.

        Pääasia että osaa rakastaa myös itseään. ;)


    • on Jousimies

      Ja näin sivusta seuraava vaimo kertoo:

      Syötävän hyvännäköinen (muidenkin kuin minun mielestäni). Lähes mustat hiukset, ei pala auringossa.

      Vaatteet klassisia, korkealaatuisia, väritys musta, pellava, luonnonvalkoinen - eikä sitten paljon muuta. Vaatteet yksivärisiä: kaikki ruudut ja raidat saavat ihon kananlihalle.

      Huoltaa vaattensa itse (thank god!) - silittää yleensä munkin vaatteet. Ostaa laatua = kallista, mutta todellakin pitää huolta vaatteistaan. Uusii garderobinsa (vähän turhankin usein) ja kuskaa vanhat vaatteet pois kaappeja täyttämästä Pelastusarmeijaan.

      Rakastaa tuoksuja, joita ostelemmekin toisillemme ex tempore-lahjoina kohtuu usein.

      Kenkäfriikki! Ei hyvä juttu, sillä meitä asuu kaksi sellaista samassa kämpässä. Suunnittelemmekin uuteen taloon 'kenkähuonetta'... Plankkaa koko huushollin kengät omasta vapaasta tahdostaan.

      Pitää huolta ulkonäöstään. Suoristaa luonnonkiharat hiuksensa, kun ei tykkää villeistä kutreistaan (sääli...). Trimmauttaa hiuksensa 3 vkon välein (sääli...). Lisäksi hän harrastaa kaikenlaista muutakin trimmaamista ja nyppimistä.

      Puhtausintoilija - ei ole kylläkään kauhean innokas itse siivoamaan.

      Luulosairauden oireita, helposti kuvittelee itselleen milloin minkäkin sairauden.

    • 26.11.1981

      Vaatteita minulla on joka lähtöön, ja ostelen kaikkia ihanaia, mutta en pidä niitä. Kuljen aiana samoissa retkuissa paitsi jos lähen baariin on oltava seksysti puettu. Olen muodokas, enkä laiha, mutten toisaalta kait lihavakaan. Naisellinen ja söpö. Meikkaan päivittäin ja hamstraan kenkiä, varsinkin korkokenkiä! Vaikka harvemmin niitä kuitenkaan pidän;) Olen liikunnallinen, mutta silti pieni pyöreys ei minusta lähde!

      Olen itsepäinen, mutta ajattelen aina ensin muita sitten vasta itseäni. Varsinkin haikkoja (reppanoita) säälin ja tahtoisin olla heidän ystävänsä ja auttaa heitä. Itkettää nähdä vaikka lapsiporukassa, joka jota muut selvästi syrjivät tai kiusaavat. Olen eläinrakas. Suutuessani saatan olla hyvinkin vihainen ja jopa agressiivinen. On omista pitkää pinnaa ja olen mustasukkainen ja kateellinen. Toisaalta taas tiedän olevani minä, eli lähes paras. Pidän itsestäni, vaikka kadehdinkin muita. Kanssani ei ole helppoa olla, koska olen tempperamenttinen, mutta pohjimmiltani olen kiltti ja toiset huomioon ottava kunhan tunnen ihmisen ja hän minut. Sanon asiat suoraan, mutta toisaalta olen todella ujo ja olen porukan hiljaisin. MUtta en jauha paskaa koskaan kenenkään selän takana.

      • 26.11.81

        ja kirjotusvirheitä tulee näk. luvattoman paljon. Mutta pääasia että osaan nauraa myös itselleni;)


      • Jousimies......

        ...ja aivan samanlainen. Voin kertoa, että korkokenkiä löytyy. :-)


    • -----

      Vastaan tähän, vaikka onkin kysytty tammikuussa. Olen nainen 30 kieppeillä. Pidän trendivaatteista mutta toisaalta persoonallisista klassisista vaatteista. On ulkonäkö ja vaatteet tärkeitä. Palan helposti auringossa tosiaankin. Hiukset ovat keskiruskeat, vaaleahkot, pidän hiusten laittamisesta mutta en tuntikausien puunaamisesta. Luokittelen tyylini persoonalliseksi mutta nykyaikaiseksi. =)

      Mitä muuta kertoisin "ulkonäköä muokkaavista yksityiskohdista". Eihän tässä osaa ilman kysymyksiä sanoa oikein mitään.

      • JOUSUMIES1

        Olen tuossa 53 v jousimiesnainen. Kotini ja vaatetukseni ovat niin jakautuneet kuin olla ja voi. Pidän hevityylistä, rajoja rikkovasta ja oman itseni tyylisistä vaatteista (huom: 80 luvun vaatteet in), en osa kaupasta perusjuttuja, kaikki vaatteet pitää olla persoonallisia. Eikä välttämättä muotiluomuksia. Mutta koruja! niitä p i t ä ä olla, joka sormessa, kaulalla jne jne. Blingbling -kelloa, kimalletta. Ei voi mitään, näin se on. Paitana voi olla vaikka Alice Cooper -logolla varustettu paita. Hehehheee, siinä tiukkapipot kauhistuu. Musiikkikin ihan mitä vaan, muttei ikäistäni. Matkustelu, uusien asioiden etsiminen. Hiukset välillä miten sattuu, käsin "föönatut". Aurinkoa paljon - en pala. Terveysseikoista unohtuvat välillä kaikki, välillä äärimmäisyyksiin melanoomaa pelkäävä.


    • Jousinainenn

      Olen parikymppinen jouskarinainen. Normaalisti tyylini on aika rento ja sporttinen, tosin tykkään myös laittaiutua jos viihteelle lähden. Hameita ei minun päälläni usein nähdä! Tykkään iloisista ja puhtaista väreistä, esim. pinkki, oranssi, vihreä, keltainen, punainen. Nyt hiukseni ovat pitkät ja tuhkanvaaleat. Yleensä laitan niitä aina. Tykkään vaihdella hiustyylejä-ja värejä, sillä kyllästyn helposti. Minulla ollut päässäni lukuisia eri värejä ja malleja! :) Olen kyllä harkinnut jotain hiukan käytännöllisempää hiusmallia, sillä pitkät eivät tunnu oikeen sopeutuvan vauhdikkaaseen elämääni! ;) Harrastan kuntosalia, astangajoogaa ja ratsastusta ja rakastan eläimiä, erityisesti hevosia ja koiria! :)
      Minulla on pitkänmalliset, ovaalit kasvot ja todella suuret silmät. Monet ovat sanoneet että minulla on suuret kasvonpiirteet. (Isot silmät ja suu) Olen keskipituinen ja "raamikas"; minulla on leveät hartiat ja lantio. Ihoni on kellertävän vaalea ja palan kyllä helposti auringossa, mutten solariumissa.

    • jouskariii

      Tää palsta on tosi vanha mut ajattelin silti vastata :)

      Rakastan muotia ja vaatteita! Jos vain voisin ostaisin vaatekaappini täyteen. Pidän vaatteissa eniten ehkä valkoisesta ja liilasta. Ja kirkkaan oranssia enkä oliivinvihreää edes pysty sietämään. Vaatteet ja ulkonäkö ovat mulle tosi tärkeitä. En kehtaisi kävellä kadulla, jos en olisi laittautunut. Joten laittautuminen minulle on ehkä jopa liian tärkeätä.
      En pala helposti auringossa, rusketun hyvin ja nopeasti ja se on ihanaa! ;) Mulla on tosi vaaleenruskeet hiukset, mutta oon just värjänny ne maitosuklaan värisiksi. Ja rakastan hiusten laittoa! Se on ihanaaa.
      Mulla on vihertävät/sinertävät silmät, en osaa sanoa kummat. Oon ruskettunut, normaalipainoinen. Pidän huulistani ja olen tyytyväinen hiuksiini! (=

      • jouskariii

        Niiin ja unohin vielä kertoa että olen aika ujo mutta kun minuun tutustuu olen hyvin puhelias ja huumorintajuinen. Rakastan esiintymistä. Ja mulla on TODELLA KIHARAT hiukset mutta suoristan ne joka päivä. Olen luotettava, hauska, ja puhelias.
        Raivostun ja ärsyynnyn aika helposti.. Silloin rupean sanomaan asioita joita sitten kadun. Huudan todella kovaa silloin ja haukun todella pahasti. Mutta kyllä sitten kaduttaa mut ittelleni en voi mitääään...!
        Ja onnen numeroni on 3.


    • M

      oon jousimies, 2.12 syntyny.

      tykkään shoppailla ja ostaa kalliita vaatteita, mut kyl perus jututki käy.
      vaatteet ja ulkonäkö on tosi tärkeit! en lähe ulos jos en oo meikannu ja laittanu hiuksii. tykkään lukee muotilehtii ja sellast :) en pala helposti auringos.
      mulla on luonnostaan aika vaaleenruskeet hiukset mut on värjätty tummanruskeiks. nää on aika pitkät, ja melko suorat mut suoristan silti :D

    • jouskis

      Oon tämmönen poikatyttö. Enkä nyt tarkota vähä poikamaista vaan todella poikamaista. En käytä oikein muita tyttöjen kuteita kuin rintsikoita.
      Vaatteita voisin ostaa koko ajan lisää, jos vaan olisi rahaa, enkä aina tuhlaisi kaikkea....
      Kengät ja erilaiset hatut on heikkouteni.
      Tykkään pukeutua rentoon tyyliin, collarit tai hivenen löysät farkut on tosi jees. Hupparit on rakkaus.

      Hiukset on elämä. Jos tukka on huonosti, koko päivä menee perseelleen. Onneksi aina löytyy asuun sopiva lippa tai pipo :)
      Minulla on luonnostaan perus hiekanruskeat hiukset. Lyhyt poikatukka jota laitan sitten pystyyn miten milloinkin.

      Rusketun tosi helposti, paitsi jaloista. Palan harvoin.

    • viiskaks

      Olen tyyppijouskari; vaihtelunhaluinen ja pukeutuminen riippuu päivästä. Pidän helpoista vaatteista, joissa on mukava olla, mutta kaapista löytyy mustavalkoasuja mm. jakkupuku, housupuku. Hupparit ovat heikkouteni ja niitä löytyy, samoin collagehousuja. Hameita en arkena käytänä koska ei sitä ikinä tiedä mihin menee kiipeätkö katolle vai puuhun :).Koruja on paljon ja kaikki - aitoja. Tosin arkena käytän vain valkokultaisia korvanappeja ranneketjua ja kaulaketjua.
      Pukeudun kyllä mielelläni sävy sävyyn tai korostan vastaväreillä. Olen saanut kuulla että osaan käyttää värejä. Hiukseni myös vaihtelevat; monenmoiset värit on kokeiltu, myös kiharoja, tällä hetkellä lyhyehköt toispuoleisesti leikatut punertavat hiukset. Rusketun hyvin.
      Kengät on vaikeat valita; Riekers, Clarks, Ecco ovat suosikkejani. Korkokengilläkin pitää pystyä kunnolla kävelemään.
      Pidän vaatteista ja shoppailusta ja virallisissa tilaisuuksissa pyrin olemaan tyylikäs, mutta vapaa-aika on erikseen.Toki huulipuna ja ripsari kuuluu arkivarustukseenkin.
      Olen kropaltani tyyppijousimies; leveä lantio ja paksut reidet. Liikun joka päivä ulkona satoi tai paistoi. Keskimittainen ja vähän ylipainoinen. Vilkas ja kasvoissa naururyppyjä sillä nauran ja hymyilen paljon. Olen sosiaalinen ja rento tyyppi ja siksi minua luullaan usein ikäistäni nuoremmaksi.
      Rakastan rokkia (Remu&Hurriganes, Rauli Badding Somerjoki) ja eläimiä sekä tietysti matkustelua ja urheilun seuraamista. Voi jouskarimaisempaa enää olla?

    • 15.12syntynyt

      Millaisista vaatteista pidätte? Pidän tyylikkäistä ja naisellisista vaatteista. Niiden pitää istua hyvin ja mieluiten olla laadukkaita,mutta pääasia on että asukokonaisuuteni näyttää hyvältä;)! Väreinä on tummansininen, musta, valkoinen, peessi jne.
      Ovatko vaatteet/ulkonäkö teille tärkeitä? On, molemmat!
      Palatteko helposti auringossa? Ylä selästä,nenästä, poskipäistä ja olilta, eli juu kai:/ Mutta rusketun myös nopeasti:D
      Minkä väriset hiukset teillä on? Pidättekö hiuksien laittamisesta? Luonnollinen hiusteni väri on tummanruskea, mutta olen värjännyt vuosi sitten hiukseni blondeiksi. Tykkään, alkaa ahdistamaan jos vaikka hiukset ovat rasvaisen näköiset/tuntuiset:<
      Mihin "kategoriaan" luokittelisitte tyylinne? Tyylikäs?

      Meikkaan päivittäin, koska minusta tuntuu etten ole kauneimmillani ilman meikkiä, tämä kyllä saattaa muuttua iän mukana kun teini-iän finnit lähtevät pois:p

      Olen 167cm pitkä,kasvoni ovat pyöreähköt, huulet normaalikokoiset ja nenäni korkea, jossa on pieni kohouma mutta mielestäni ihan kaunis kuitenkin:)

      Musiikki on ihana asia, rakastan sitä. Kuuntelen listahittejä useimmiten, mutta pidän myös raskaammasta rockista ja konemusasta. En voi kuitenkaan sietää iskelmää ja niiiiiiin raskaasta rockista jossa ei sanoista ymmärrä mitään...


      Niin ja luonteeni: Tempperamenttinen, mutta välillä rauhallinen. Joskus levoton. Itsevarma, mutta kuitenkin epävarma....:DD Juu, olen monta asiaa samaan aikaan ja olen huomannut miten luonteeni vaihtuu päivittäin, kun on huono päivä, olen kiukkuinen ja erakkomainen,mutta kun on hyvä paivä, saatan olla ylipirteä pölöttäjä:d Mutta urheilusta ja matkailusta pidän ja tulen aina pitämään,olen seikkailijaluonne siitä olen varma!!

      • 15.12syntynyt

        Oho, 2kk synttäireihin, JES!


    • Metal_hearth

      joo toi hevi tyylli osuu aika sopisvasti mustaa kappi täynnä ja gootti tavaraa ja meikejäkin löytyy.

      Hiuksia on värjätty viimevuoden aikana varmaan 10 kertaa erillaisiksi en sin musta sitten brunette sitten blondi sitten punainen sitten blondi taas punainen ja sitten sininen ja sitten musta sininen ......

      Rakastan vaihdella tyyliä punkin gootin hiphopin reggaen emon ja hevin välillä.
      Olen siis aika muuttuvaa sorttia.

      Musta meikki ihanaa aivan varmasti ja hameet yök mekot saa lentää kaatopaikalle (ehkä juhlissa tai bilessä muuten ei ikinä)

      Kenkiin kuuluu tennarit reinot lenkkarit bootsit ja maiharit ja nilkkurit mutta yleisimmät on ne converse lenkkarit.

      Rakastan ulkoilmaa uimista ja muutenkin liikunnan harrastamista enimmäkseen metsässä juokseminen ( ei millään pururadalla vain ihan jaloin poljetulla polulla) kivillä juokseminen ihanaa. ja luonnossa olo yleensä.

      Rakastan ystäviäni ja eläimiä ( siksi olen vegaani ) Mottoni: ystävät ja perhe ensin sitten m inä itse.

      Musiikki olen lähes kaikki ruokainen paitsi iskelmä yöööööööökkk.
      Kirjat ja elokuvat yleensä klauhu tai jännitys tai dekkari tai trilleri. Keikki mitkä saa pelkäämään ja jänitäämään.

      Rakastan menoa ja meininkiä ja rakastan järjestää bileitä ystävien kesken (kotibileet ehdoton hitti)
      Minulla on aika vilkas mielikuvitus mutta minun seurassani ei ainakaan tule tylsää. (minusta ei siis voi aina titää mitä seuraavaksi keksin tai ajattelen)
      olen arvaamaton sielu jos en pääse itse tekemään asioita ahdistun helposti.
      Ja noh kuten suurin osa kavereistani tietää että yksin minä ahdistun seurassa menoa ja vilskettä ( rakastan huomiota eli siis kukten sanotaan draamakuningatar)
      Minuun on monestikkin ihah´stuttu juuri eloisan ja mystisen luonteeni perusteella mutta valitsen aina harvat ja valitut myös ystäviksenikin.

      • metal_hearth

        olen siis 18 ja 25.11 1994 syntynyt wli olen myös koira.


    • Sagittariusss

      Nainen, 11.12 syntynyt vastaa kysymyksiisi.


      Millaisista vaatteista pidätte? - Tummat vaatteet, nahkatakit, pillifarkut, tuubihuivit, mustat topit, harmaat neuleet, toisinaan löysät housut jotka mustat tai harmaat, tummat tuulitakit, villaset lapaset miellyttävät aina, mustat sukat, pitsiset alusvaatteet, korkeakorkoiset nahkaiset kengät, niitit ja hopea/metallisävyt, vihreä, turkoosi, verenpunainen, kullanväri.. jnee.

      Ovatko vaatteet/ulkonäkö teille tärkeitä? - Kyllä vain. Hassua on, että mitä timmimmässä kunnossa milloinkin kroppani on, sitä enemmän panostan pukeutumiseen. Nyt kun on tullut pari lisäkiloa, en pidä niin väliä vaatteiden korostuksella, naaman laitto kuitenkin aina tärkeää sekä hiuksien.

      Palatteko helposti auringossa? En pala, rusketun ensimmäisien auringonottokertojan aikana eniten.

      Minkä väriset hiukset teillä on? Mustat, pitkät, sivusiilileikkaustyyli.
      Pidättekö hiuksien laittamisesta? Kyllä vain, tupeeraan päältä ja toisinaan latvoista, käytän lakkaa sekä muotovaahtoa mutta joudun aina ostamaan vahvinta sorttia sillä paksuutta on.

      Mihin "kategoriaan" luokittelisitte tyylinne? Rock/Metal.

    • jouskari-70

      Vanha keskustelu, mutta tulipa sattumalta vastaan.
      Itse näen tyypillisen jousimiesnaisen piirteinä seuraavat:
      Korkea otsa, kapea, pitkä nenä, ovaalit kasvot ja suippo, jopa terävä leuka, kasvoista jää vaikutelma pitkistä kasvoista.
      Hymy erittäin herkässä, vähän sellainen ilme, että puhkeaa ihan justiinsa nauramaan. Kirkkaat silmät, joissa aina pieni pilke silmäkulmassa.
      Pitkänhuiskea, hoikka vartalo.

      Varsinkin tuo ovaali kasvojen muoto ja suippo leuka ovat kaikilla tuntemillani jousimiehillä, niin myös itselläni. Myös julkisuuden henkilöistä löytyy hyviä esimerkkejä, kuten Krista Siegfrieds, Kristiina Komulainen ja Miley Cyrus.

      Minä pidän kaikenlaisista vaatteista. Toisena päivänä haluan olla sensuelli, naisellinen aikuinen nainen, toisena päivänä leggingseissä kulkeva teinityttö. Eli vaatemaku on erittäin vaihteleva, kyllästyttää olla joka päivä samassa tyylissä enkä voi sietää, että minulta odotetaan ikäni mukaista pukeutumista. Puen päälleni ihan mitä itse haluan ja mistä pidän välittämättä siitä, sopiiko se muiden odotuksiin.

      Ulkonäkö on tärkeää, mutta ei elämän pääasia. Töihin meikkaan aina ja haluan näyttää hyvältä, vapaa-ajalla olessa voin olla päiväkausia kampaatta tukkaani tai meikkaamatta.

      En pala helposti auringossa, rusketun hyvin.
      Hiukset on luonnostaan maantienruskeat, nykyisin aina värjättynä tummanruskeaksi.
      Vihaan hiustenlaittamista ja teen sen vain pakosta.

      Pidän tuoksuista todella paljon ja olen muutenkin hajuherkkä. Koruja käytän päivittäin.

      Se mikä minussa ja minun mielestäni on tyypillisintä jousimiestä, on sisäinen ilo, jopa lapsenomainen kyky nähdä elämässä ihania asioita ja nauttia pienistä asioista.

    • MrJuha82outolintu

      Itse poikkean joukosta, sillä olen härkä aurinkomerkiltäni, MUTTA nouseva merkkini on jousimies ja mun vaatetus on aina urheilullinen eli tuulipuku päällä mainoksineen, oranssit lenkkarit ja verkkahousut tai tuulihousut.
      Sitten nykyään oon alkanu käyttämään kaupassa asioidessani farkkuhousuja ja farkkutakkia.
      Mut urheilullinen asu kuten tuulipuku on siisti juttu.
      Kotona olen aina verkkareissa, koska tykkään rennoista vaatteista, jotka ei kiristä.

      Huomaan, että poikkean teistä kaikista pukeutumisellani.
      Ulkonäkö ei oo siis mulle kai niin tärkeä vai onko?
      Saako liikkua kylillä tuulipuvussa vai onko se junttimaista vai epätrendikästä??
      Mä en usko, että se on junttimaista.
      Jos on syntynyt urheilijaksi, niin sitä pitää yllään automaattisesti tuulipukua??
      Laittaisin sen tuulipuvun vaikka kirkkoon tai juhliin, koska pidän sitä JUHLAPUKUNA LOL HAHA.
      Vähän huumoria loppuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe