AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Kunnon retkivuode?

Kunnon retkivuode?

5 Vastausta 1 243 Lukukertaa
Suomesta ei tahdo löytyä kunnon retkivuoteita. Miten ulkomailta? Kokemuksia? Katselin JRC:n malleja, siinä 70e - 130e kantturoissa. Kallista mutta hyvää? Rahti?

Hyvä retkikuvode on

liukumaton ilmatäytteinen alusta ja kunnollinen untuvamakuupussi. Voi että on makoisaa nukkua ja kuunnella luonnon ääniä.

Ei noilla itsetäyttyvillä....

...ole ollut mulla mitään virkaa.
Kyljelläännukkujana aina lonkat ja olkapäät maata vasten.
Vähintään 5 cm puhallettava patja se olla pitää.
Olen vielä ommellut patjojen päällä pidettäväksi lakanapussin,niin eivät tunnu niin nihkuille kesällä.
Talvella sinne tarttee paksu solukumipatja vielä alle ja ehkä ohkanen siihen päälle ja vot:
Niin on ku emosa sylissä kelliskelis.

Retkivuoteissakin pitää olla jotakin alla,muuten kylmä hohkaa kolakammalla säällä alta nukkujaan,ellei pussi ole tosi muhkea.
Hei, kiva kun viestit on siistejä :-). atlati, "muhkea makuupussi" on sitä vain yläpuolella, eristys pitää olla alla! tarkotan siis talven reissuja -20 asteessa, vaikka SA-10ssä ois kaminassa tuli. olen ite miettinyt maapohjan päälle vaikka voimistelupatjan, samoin makkarin alla solumuovin ja sitten retkipedin sivuun vähinttän pitkän, maahan asti yltävän lakanan....meinaan tällä sitä, että jos on 7,9 ja 11 v lapset kokemassa kaamosta ( ja lumi nostettu 60 senttiä teltan pystyseinille.
wj
http://stores.ebay.co.uk/Tenth-Wonder-Hammocks

Paras retkivuode on riippumatto hyttysverkolla. Se on maassa teltta jos ei puita ole lähettyvillä.
Mites toi Savotan retkivuode..59 euroa. www.erä-aitta.fi
 /   /  /  / Kunnon retkivuode?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta