haetaan hyvää rumpuopettajaa!!!

rumpalintyttö

Löytyykö helsingin ja järvenpään väliltä hyvää ja kokemusrikasta rumpuopettajaa nuorelle tytttöselle....sellasta joka opettais soittoa tulevalle hevibändin rumpalille??eli mulle...

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • warheart

      Otappa selvää onko Hesassa jotain monitoimitaloa(siis missä on kaikkea harrastuksiin liittyvää opetusta). Aika varmasti löytyy. Puhelinluettelon keltaiset sivut saattas auttaa tai voit myös kysyä jostain musaliikkeestä.

    • Käppi

      Mikäli täytät seur. ehdot, olen valmis upottamaan sinut rummunsoiton saloihin...
      a. Olet innokas oppimaan uusia tekniikoita
      b. Keppi pysyy kädessäsi
      c. Omistat hyvän setin
      d. Osaat laulaa mikkiin

      Ota yhteyttä haudan taa: E. Vesala

      • rumpalintyttö

        rumpukapulat pysyy kädes,oon innokas oppimaan,pystyn todellakin laulamaan mikkiin,hyvä rumpusetti,,,löytyy kyllä!
        Ottaisitko muhun yhteyttä sähköpostiin ja laittaisit sinne yhteystietosi?

        [email protected]


      • no-one
        rumpalintyttö kirjoitti:

        rumpukapulat pysyy kädes,oon innokas oppimaan,pystyn todellakin laulamaan mikkiin,hyvä rumpusetti,,,löytyy kyllä!
        Ottaisitko muhun yhteyttä sähköpostiin ja laittaisit sinne yhteystietosi?

        [email protected]

        No... en nyt haluaisi loukata ketään, mutta ajattelin kuitenkin tuoda ajatukseni julki.. Tytöistä ei KOSKAAN voi tulla miesten veroisia rumpaleita. Sama pätee missä tahansa muussa miehisessä lajissa! Naiset ovat surkeaa katseltavaa räpeltäessään jääkiekon perässä, heittelemässä koreja (jos edes ovat tarpeeksi pitkiä..), soittamassa kitaraa, ja lista jatkuu pitkästi...!!
        Ei siinä mitään, antaa palaa vaan! ja kyllähän kitarat nyt vielä menee, jos todella osaa soittaa, mutta rumpujen takana pitää istua miehen, ei naisen. ikinä. Bändiä, jossa on nainen rumpujen takana, en menisi katsomaan, jos siitä pitää vielä maksaa. Anteeksi jos loukkasin joitakin, varsinkin sinua, rumpali tyttö, mutta mielipiteitä on monia. Eh.. nyt kyllä hävettää myöntää, että itse en ole ihminen, joka ei koske pitkällä tikullakaan miesten puolelle...:) Soitan bassoa.. mutta olen sitä mieltä, että miehet nyt vaan ovat "parempia", kunnioitan miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia. Itse siis olen nainen. Mutta... tällaista tällä kertaa..!


      • tasa-arvo
        no-one kirjoitti:

        No... en nyt haluaisi loukata ketään, mutta ajattelin kuitenkin tuoda ajatukseni julki.. Tytöistä ei KOSKAAN voi tulla miesten veroisia rumpaleita. Sama pätee missä tahansa muussa miehisessä lajissa! Naiset ovat surkeaa katseltavaa räpeltäessään jääkiekon perässä, heittelemässä koreja (jos edes ovat tarpeeksi pitkiä..), soittamassa kitaraa, ja lista jatkuu pitkästi...!!
        Ei siinä mitään, antaa palaa vaan! ja kyllähän kitarat nyt vielä menee, jos todella osaa soittaa, mutta rumpujen takana pitää istua miehen, ei naisen. ikinä. Bändiä, jossa on nainen rumpujen takana, en menisi katsomaan, jos siitä pitää vielä maksaa. Anteeksi jos loukkasin joitakin, varsinkin sinua, rumpali tyttö, mutta mielipiteitä on monia. Eh.. nyt kyllä hävettää myöntää, että itse en ole ihminen, joka ei koske pitkällä tikullakaan miesten puolelle...:) Soitan bassoa.. mutta olen sitä mieltä, että miehet nyt vaan ovat "parempia", kunnioitan miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia. Itse siis olen nainen. Mutta... tällaista tällä kertaa..!

        Tsekkaappa urvelo Cora Coleham-Dunham. Beyoncen rumpali. Tai Terry-Lynn Carrington. Aivan helevetin kovia soittajia, muusikoita. Ja minä olen mies. Kyllä naiset osaa soittaa ihan siinä missä miehetkin.


    • tasa-arvo

      Ota yhteytta Tuomas Rauhalaan. Todella hyvä soittaja. Soittaa mm. For The Imperiumissa. Ja mukava tyyppi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe