No nyt

Lapiolahti

todellisen tempun teki. Meni ja liittyi Suomen Keskustaan. On siinä mulla mies! Kiistää liittymisen mutta, kyllä Keskustan Riihimäkeläiset ovat vahvistaneet asian todeksi. Nyt Arto ja Marja ostamaan maatilaa. Sinne kanoja ja lehmiä. Kohtahan sinulla on aikaa, kun pääset eläkkeelle Toverien sinulle petaamasta korkeasta valtion virasta.

12

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loikkari Lappari
      • toivoisi kuitenkin

        miehessä olevan sen verran jämäkkyyttä, että kertoo avoimesti siirrosta maalaisliittoon. Hyvin on mies työväkeä "kusettanu" monet on markat ja eurot kilahtaneet vaalilippaaseen. "Meidän Arto" ja vähän työväen riveissä vaikuttamaan pyrkinyt Marjakin. Sulo työväenluokan edustuspari. Voi p... Vieläkö kumarrus onnistuu makean hymyn kanssa äänestäjilleen. En tiedä millä ko. tyyppi pysyy istumassa,kun ei tunnu olevan selkärankaa ollenkaan. Eero


      • jo lähteneet

        Vanhasen ja kankin morsmaikuille saaks tulla heppi ojossa kylään,Olen pelimies!


      • ryhdikkäänä
        toivoisi kuitenkin kirjoitti:

        miehessä olevan sen verran jämäkkyyttä, että kertoo avoimesti siirrosta maalaisliittoon. Hyvin on mies työväkeä "kusettanu" monet on markat ja eurot kilahtaneet vaalilippaaseen. "Meidän Arto" ja vähän työväen riveissä vaikuttamaan pyrkinyt Marjakin. Sulo työväenluokan edustuspari. Voi p... Vieläkö kumarrus onnistuu makean hymyn kanssa äänestäjilleen. En tiedä millä ko. tyyppi pysyy istumassa,kun ei tunnu olevan selkärankaa ollenkaan. Eero

        on kulkenut tämä hymypoika Arto! Olen ainoa vaihtoehto todellisena työväen edustajana äänestäkää minua. Ja kansa äänesti. Noutaja tuli ja hymypoika putosi luottamustehtävistä. Mamma pahoitti mielensä! Arto poika päätti lähteä uusille apajille kalaan. Näin sitä kusetetaan äänestäjää! Ja kaikki sen kuin vain hymistelevät, kunArto toteaa " Mä maalaipoika oon, pahen suihketta kainaloon."


    • Innovatiivi

      On hyvä, että ihmiset pystyvät elämäntilanteen muuttuessa muuttamaan myös puoluekantaansa. Suomalaiset ajattelevat liian institutionaalisesti kohdusta hautaan. Puolueuskollisuus antaa puolueille mahdollisuuden pelata omaa likaista peliään pelkäämättä äänien menettämistä. Toki olisin toivonut Lapiolahden siirtyneen saman tien Kokoomukseen,sillä Keskustahan on puhtaasti agraaripuolue, joka nuortenkin kaupunkilaisäänestäjien tulisi muistaa.

      • perussuomalaisiin

        Jos viilarina aloittaa politiikan, niin ei voi olla muuta kuin vasemmistolainen. Jos haluaa menestyä! Mutta, kun on pääsyt eteenpäin ja unohtaa pienpalkkaisen ja nauttii itse toisten hänelle hankkimasta työpaikasta ja korkeasta virasta ( Pätevyys?) on näemmä pakopitettu siirtymään oikeiston riveihin. Loikkari mikä loikkari, viilari vai oikein linssiin viilaaja! HYI!


      • ottajaa mut mihin
        perussuomalaisiin kirjoitti:

        Jos viilarina aloittaa politiikan, niin ei voi olla muuta kuin vasemmistolainen. Jos haluaa menestyä! Mutta, kun on pääsyt eteenpäin ja unohtaa pienpalkkaisen ja nauttii itse toisten hänelle hankkimasta työpaikasta ja korkeasta virasta ( Pätevyys?) on näemmä pakopitettu siirtymään oikeiston riveihin. Loikkari mikä loikkari, viilari vai oikein linssiin viilaaja! HYI!

        tarkoitakko tälläisiä lisää http://www.blogger.com/profile/13609992113249264114 vai tälläinen varavaltuutettu http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000224&posting=22000000043495561


      • Minäkin olen työläinen
        perussuomalaisiin kirjoitti:

        Jos viilarina aloittaa politiikan, niin ei voi olla muuta kuin vasemmistolainen. Jos haluaa menestyä! Mutta, kun on pääsyt eteenpäin ja unohtaa pienpalkkaisen ja nauttii itse toisten hänelle hankkimasta työpaikasta ja korkeasta virasta ( Pätevyys?) on näemmä pakopitettu siirtymään oikeiston riveihin. Loikkari mikä loikkari, viilari vai oikein linssiin viilaaja! HYI!

        Miksi viilarin pitää olla vasemmistolainen? Eikö olisi aika sinunkin jo ajatella omilla aivoillasi, eikä demarien puolueohjelman mukaisesti. On helppoa olla ja möllöttää, kun muut sanovat ja päättävät puolestasi. Suuria massoja kaitsemalla onkin tarkoitus lamauttaa yksilön aivot(= sosialismi). Kyllä oikeistonkin riveissä on henkilöitä, jotka ovat tehneet tai tekevät työtä "sorvin ääressä".


      • ei ole totta
        Minäkin olen työläinen kirjoitti:

        Miksi viilarin pitää olla vasemmistolainen? Eikö olisi aika sinunkin jo ajatella omilla aivoillasi, eikä demarien puolueohjelman mukaisesti. On helppoa olla ja möllöttää, kun muut sanovat ja päättävät puolestasi. Suuria massoja kaitsemalla onkin tarkoitus lamauttaa yksilön aivot(= sosialismi). Kyllä oikeistonkin riveissä on henkilöitä, jotka ovat tehneet tai tekevät työtä "sorvin ääressä".

        Ja vielä ajattelee omilla aivoillaan. Nyt sinä jutun murjaisit! Keksitkö ihan itse vai avustiko sinua joku?


      • On totta
        ei ole totta kirjoitti:

        Ja vielä ajattelee omilla aivoillaan. Nyt sinä jutun murjaisit! Keksitkö ihan itse vai avustiko sinua joku?

        Sinut on tunnistettu. Kategorioidut edellíseen sanomaan.


    • Rasvakahka duunari

      Onhan Arto tehnyt paljon työsuojelutarkastuksia virkauransa aikana jopa viisitoista ja sillä määrällä sai ylitarkastajan viran. Kävi välillä ay-järjestössä yrittämässä mutta siellä pii tehdä töitä niin palasi työsuojelupiiriin ja sai puolessa vuodessa 6 palkkaluokkaa lisää liksaa eli kepu pettää aina ja Artoin oppi sen nopeasti.

    • minäkin lähdin

      Naurattaa, kun luin että ay-järjestöissä yritetään?.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe