Priorin testini tulos 5viikon jälkeen.

ex tuuheatukka

Viikot on kuluneet kuin siivillä,nyt on 5viikkoa mennyt kun reippaana ostin Priorin valmiste tablettipurkin ja ennakkoluulottamasti toiveikkain mielin aloitin ohjeiden mukaisen kuurin.
Tuloksia luvattiin epäsuorasti 5-6viikon yhtäjaksoisen käytön jälkeen tuoteselosteessa sekä kattavassa mainoskampanjassa.
Alempana ketjussa voitte lukea kokemukseni 3viikon jälkeen,tuolloin lupasin jatkaa kuuria ainakin vielä 2viikkoa jolloin tuloksia tuottava ajanjakso täyttyisi.
Laiskimmille kerrottakoon lyhyesti etten havainnut 3viikon jälkeen minkäänlaista muutosta harvoissa hiuksissani.
Lähtökohtana kuurin aloittamiseen oli järkeilyni ravinnevalmisteessa joka antaisi uutta voimaa hiuksiini ja kenties aktivoisi kuolleita nystyjä kasvattamaan vielä hiuksiakin,mainittakoon etten ole kaljuuntunut ja minulla on hiuksia joka kohdassa ,päälaelta hiuksisto on päässyt harvenemaan niin että valossa päänahka paistaa läpi.
Tuolloin sain kilpasisaren joka oli aloittanut samanlaisen kuurin samaan aikaan,hänellä oli muutoksia tapahtunut 3viikon jälkeen jota minulla ei tapahtunut.
Tarkoitukseni on antaa rehellistä informaatiota sellaisille henkilöille jotka harkitsevat kyseisen valmisteen tuovan apua.
Valmisteen 90 tabletin erä kun maksaa sentään n.90e.

Tulokseni 5viikon jälkeen.
Merkittävää muutosta en ole havainnut,uusia hiuksia ei ole ilmaantunut eikä ohuiden hiusteni vaikutelma ole kadonnut kuten oletin aloittaessani.
Kuitenkin jotain pientä on tapahtunut,syynä voi olla myös kesäisen ilmaston vaikutus sekä terveellisempään ruokavalioon siirtyminen,no mitäpä olen havainnut...
Hiukseni eivät ole kovin kuivahkot ja katkeiluun taipuvaiset vaan suorastaan pöyhkeän ilmavat ja terveemmän näköiset.
Suihkun jälkeen kampaan ei jää kovinkaan paljoa hiuksia,eikä muutoinkaan kammatessa kampaan jää kolmea hiusta enempää..,olisiko siis hiusten lähteminen hidastunut tai joko pysähtynyt kokonaan vai onko kaikki omaa kuvitteluani eikä ollenkaan riippuvaisia Prior valmisteen käytöstä,sitä en osaa sanoa.
Loppu selvityksenä sanoisin olevani enemmän pettynyt kuin iloinen,odotin sentään apua oheneviin hiuksiini ,apua joka olisi havaittavissa selvästi ,nyt eroa vanhaan ei käytännössä huomaa silmällä ollenkaan.
Pieni muutos hiusten rakenteessa jäi kuitenkin askarruttamaan mieltäni niin että aion investoida vielä yhteen Prior 90tabletin kuuriin ja katsoa tilannetta vielä seuraavat 5viikkoa,onko se rahojen tuhlausta aivan turhaan en osaa sanoa,mutta se pieni toivon kipinä siellä itää mielenisopukoissa jos vaikka sittenkin?

Realistina uskon kuitenkin niin etten tule saavuttamaan mullistavia tuloksia kyseisellä valmisteella, kyseisen valmiste toki saattaa tuoda jollekkin avun,mutta olisiko se tullut ilman Priorinia onkin sitten toinen juttu.
Henkilö joka on vähissä rahoissa pistäköön rahansa parempaan koska sijoituksena 90eurolle ei tule mitään muuta kuin toiveikasta mieltä ensimmäisten 5viikon aikana.
Jos valmiste antaa jollekkin toiveen paremmasta on se jo sinänsä mielenterveyden kannaltakin hyvä asia sijoittaa 90euroa kyseiseen valmisteeseen.

Palaan 2viikon kuluttua antamaan vielä lyhyen tilanne katsaukseni,silloin takanani on 7viikon yhtä jaksoinen Priorin valmisteen käyttö.
Jos jotain ihmetyttää miksi tuhlaan aikaani kyseisten tulosteni naputteluun vastaan ,haluan vilpittömästi antaa tietoa sellaisille joilla rahavarat on myös tiukat ja mieli tekisi kokeilla kyseistä valmistetta mieltä piinaavaan ongelmaansa.
Ja muutoinkin kyseistä valmistetta pitkään käyttäneet antakaa palautetta,se on tärkeää niinkuin joku alempana kirjoitti.

83

69339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talousvirastosta päivää

      Nyt kaikki rahoittamaan isoja mainoskampanjoita ettei lama syvene ja saadaan ostovoimaa pidettyä yllä. Isot mainoskampanjat (siis yleisellä tasolla) joissa on näyttelijä puhemiehenä tai puhenaisena, maksaa tietysti maltaita. Mitä sen nyt on väliä jos sattuisi varsinainen tuote olemaan jotain tavallista lisäravinnetta, pääasiahan on myydä unelmia. Onhan meille suomalaisille myyty meriproteiiniakin hiustenlähtöön hyvällä kaupallisella menestyksellä jo vuosikausia, harmi kun nyt suomalaiset alkoivat huomaamaan että oho eihän tuo meriproteiini autakaan hiustenlähdön oikeisiin syihin. No onneksi nyt saa hirssiuutetta ja muutamaa muuta lisäravinnetta uudessa kalliissa paketissa. Sehän rasvaa kansantaloutta mukavasti kun on katteet kohdallaan. Eli eipä valiteta siellä eikä vertailla voisiko samoja ravintoaineita saada halvemmalla jotenkin, vaan nyt mars ostamaan ravinteita hiustenlähtöön. Kärsitkö hiustenlähdöstä? Älä kärsi vaan osta ravinteita. Ai auttaako ne, no mainoksessa sanotaan että tulee tuuheat hiukset!!! Kyllä mää ainakin uskon tohon mainokseen, eikös siitä meriproteiinistakin sanottu että sekin auttaa, en mä mitään eroa silloinkaan huomannut, mutta nyt on lama joten kauppaan ostamaan heti!

      • Kurssi1

        Digitaalisen markkinoinnin laitokselta hyvää päivää. Kun haluatte markkinoida jotain tuotetta edullisesti, kannattaa mainostoimistoanne pyytää laatimaan sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. No siinä sitten tuotteen bulvaanit aloittavat ihania henkeviä rehellisiä mielipiteitä ja pitkällisiä (ja pitkiä) kirjoituksia tuotteesta tänne palstalle. Näin saadaan tämäkin erän telkkarissa näkyvä ravinnekapseli näkymään hyvin palstoilla, kirjoituksen voi aina uusia ja laittaa päällimmäiseksi ja mieluiten samaan aikaan kun telkkarimainos pyörii. Näin hyvät lukijat edistetään kansantaloutta ja saadaan ihmiset ostamaan ravinnepillereitä 90 euron hintaan.
        Kiitos ja näkemiin.


      • Anonyymi

    • mies-32v

      Kuuluvat samaan kastiin. Auttavat ehkä olemassaolevien hiusten kuntoon, mutta eivät kyllä vaikuta kaljuuntumiseen millään tavalla. Erityisesti miestyyppiseen kaljuuntumiseen (alopecia androgenetica) ei niillä ole yhtikäs mitään vaikutusta.

      Oikein harmittaa tuo taannoin agressiivinen Priorin -kampanja joka pyöri mm. radiossa. Mielestäni se oli valheellinen.

      • Kiitollinen

        Antakaapa tietoa tuosta tälläkin palstalla usein mainitusta hirssistä.
        Onko siinä oikeasti hiuksiin vaikuttavaa jotain,ja mistä sitä saisi ostaa,tavallisista markeiteisa vai luontaistuotekaupoista.
        Jokunen kertoili Prioriin liittyvissä kommenteissa Priorin sisältävän hirssiä ,joka on valmisteen tärkein aineosa.
        Onko näin,ja onko kukaan kokeillut pelkkää hirssiä.
        Muistelen joskus ennen vanhaan uskotun että kalkki ja kalsium auttaa vahvistamaan hiuksia,onko tämä jo kumottu toimimattomaksi tänä päivänä.


      • HALVALLA!
        Kiitollinen kirjoitti:

        Antakaapa tietoa tuosta tälläkin palstalla usein mainitusta hirssistä.
        Onko siinä oikeasti hiuksiin vaikuttavaa jotain,ja mistä sitä saisi ostaa,tavallisista markeiteisa vai luontaistuotekaupoista.
        Jokunen kertoili Prioriin liittyvissä kommenteissa Priorin sisältävän hirssiä ,joka on valmisteen tärkein aineosa.
        Onko näin,ja onko kukaan kokeillut pelkkää hirssiä.
        Muistelen joskus ennen vanhaan uskotun että kalkki ja kalsium auttaa vahvistamaan hiuksia,onko tämä jo kumottu toimimattomaksi tänä päivänä.

        Hirssipuuroa voi keittää ja syodä hirssihiutaleita jne. Samoja aineita tulee kuin hirssiuutteestakin, mutta olen tutkinut ja opiskellut ja myös testannut näitä ravinteita. Unohtakaa ylihinnoitellut ravinnepillerit joiden koko kaupallinen menestys perustuu ainoastaan suureen mainosbudjettiin.
        Voitte vahvistaa takuuvarmasti hiuksianne näillä:
        -biotiinia (monet tämän palstan lukijoista ovat kokeilleet eläimillekin tarkoitettuja valmisteita, lukekaa tältä palstalta, en tiedä onko ne laadullisesti yhtä hyviä kuin ihmisille tehdyt?)
        -B-vitamiineja
        -proteiineja, aika edullisesti saa kunnon proteiinipommin kun käy ostamassa urheilijoille tarkoitettua esim. ultrasuodatettua heraproteiinia (muka lysiini ym hiuksille tärkeät aminohapot), noin kilon pussi (750g) ultrasuodatettua maustamatonta heraproteiinia maksaa yleensä noin 13-18 euroa. 750 g pussi kestää parikin kuukautta jos ottaa joka päivä yhden proteiinijuoman, sekoittaa noin 5-7 ruokalusikallista heraproteiinia mehuun tai veteen. Paljon halvempaa kuin jotkut kalliit humpuukiravinteet!!! Ja hiukset alkavat TAKUUVARMASTI vahvistua jo muutaman viikon kuluttua, itse testattu.
        - kananmuna päivässä keitettynä tai kevyesti paistettuna
        - MSM rikkiä (vahvistaa hiuksia)
        - hyviä öljyjä!!! kokeilkaa esim. kylmäpusristettua auringonkukan öljyä ja pellavansiemenöljyä (sisältävät myös rasvoja jotka blokkaavat DHT:n määriä myös!!) Vehnänalkioöljy on myös hyvä. Alkaa hiukset kiiltää ja vahvistuu säännöllisellä käytöllä.
        JOS HALUATTE RAVINTEILLA HIEMAN VAHVISTUSTA HIUKSIIN, JO NÄILLÄ ON VAIKUTUSTA. KUUKAUSIKUSTANNUT PALJON PIENEMPI KUIN JOKU TÄÄLLÄ MAINITTU KALLIS RAVINNE. NÄILLÄ SAATTE JO NOIN ALLE 20 EUROA KUUSSA OIKEITA RAVINTEITA HIUKSILLE.
        Jos haluaa lisäpotkua saa luontaituotekaupoista myös esim. lysiini ja kysteiini-aminohappokapseleita, muistaakseni jotain 20 euron paikkeilla purkki. Antavat nimittäin myös aivan taatusti lisäpotkua hiuksille ja nekin saa paljon halvemmalla kuin joku ravinne joka rahastaa lupauksilla.


      • mies-32v
        HALVALLA! kirjoitti:

        Hirssipuuroa voi keittää ja syodä hirssihiutaleita jne. Samoja aineita tulee kuin hirssiuutteestakin, mutta olen tutkinut ja opiskellut ja myös testannut näitä ravinteita. Unohtakaa ylihinnoitellut ravinnepillerit joiden koko kaupallinen menestys perustuu ainoastaan suureen mainosbudjettiin.
        Voitte vahvistaa takuuvarmasti hiuksianne näillä:
        -biotiinia (monet tämän palstan lukijoista ovat kokeilleet eläimillekin tarkoitettuja valmisteita, lukekaa tältä palstalta, en tiedä onko ne laadullisesti yhtä hyviä kuin ihmisille tehdyt?)
        -B-vitamiineja
        -proteiineja, aika edullisesti saa kunnon proteiinipommin kun käy ostamassa urheilijoille tarkoitettua esim. ultrasuodatettua heraproteiinia (muka lysiini ym hiuksille tärkeät aminohapot), noin kilon pussi (750g) ultrasuodatettua maustamatonta heraproteiinia maksaa yleensä noin 13-18 euroa. 750 g pussi kestää parikin kuukautta jos ottaa joka päivä yhden proteiinijuoman, sekoittaa noin 5-7 ruokalusikallista heraproteiinia mehuun tai veteen. Paljon halvempaa kuin jotkut kalliit humpuukiravinteet!!! Ja hiukset alkavat TAKUUVARMASTI vahvistua jo muutaman viikon kuluttua, itse testattu.
        - kananmuna päivässä keitettynä tai kevyesti paistettuna
        - MSM rikkiä (vahvistaa hiuksia)
        - hyviä öljyjä!!! kokeilkaa esim. kylmäpusristettua auringonkukan öljyä ja pellavansiemenöljyä (sisältävät myös rasvoja jotka blokkaavat DHT:n määriä myös!!) Vehnänalkioöljy on myös hyvä. Alkaa hiukset kiiltää ja vahvistuu säännöllisellä käytöllä.
        JOS HALUATTE RAVINTEILLA HIEMAN VAHVISTUSTA HIUKSIIN, JO NÄILLÄ ON VAIKUTUSTA. KUUKAUSIKUSTANNUT PALJON PIENEMPI KUIN JOKU TÄÄLLÄ MAINITTU KALLIS RAVINNE. NÄILLÄ SAATTE JO NOIN ALLE 20 EUROA KUUSSA OIKEITA RAVINTEITA HIUKSILLE.
        Jos haluaa lisäpotkua saa luontaituotekaupoista myös esim. lysiini ja kysteiini-aminohappokapseleita, muistaakseni jotain 20 euron paikkeilla purkki. Antavat nimittäin myös aivan taatusti lisäpotkua hiuksille ja nekin saa paljon halvemmalla kuin joku ravinne joka rahastaa lupauksilla.

        Lisäravinteilla voi toki parantaa hiuksiensa (ja samalla kynsiensä) rakennetta, mutta kaikki nämä mainitsemasi tuotteet ovat täysin hyödyttömiä jos kärsii miestyyppisestä hiustenähdöstä (aka kaljuuntumisesta).


      • Sinttura

        Olen käyttänyt Priorinia usean kuukauden ajan enkä oikein osaa sanoa, onko hiuksilleni tapahtunut mitään erikoista.Edellisten loputtua ostin n.viikko sitten Priorin Extraa enkä tiedä, sekö on aiheuttanut inhottavat vatsavaivani. Ilmaa suolistossa ja pahoinvointia! Nyt vähensin määrän 2:sta kapselista yhteen. Jäinkin ihmettelemään,miksi tuoteselosteessa ei mainita haittavaikutuksia lainkaan, enempää paketissa kuin netinkään kautta etsien. Eikö kaikissa lääkkeenomaisissa tuotteissa pitäisi ne olla esillä? Ihan kuin haluttaisiin salata jotain...Onko joku muu törmännyt asiaan?


      • Syvälle metsään
        Sinttura kirjoitti:

        Olen käyttänyt Priorinia usean kuukauden ajan enkä oikein osaa sanoa, onko hiuksilleni tapahtunut mitään erikoista.Edellisten loputtua ostin n.viikko sitten Priorin Extraa enkä tiedä, sekö on aiheuttanut inhottavat vatsavaivani. Ilmaa suolistossa ja pahoinvointia! Nyt vähensin määrän 2:sta kapselista yhteen. Jäinkin ihmettelemään,miksi tuoteselosteessa ei mainita haittavaikutuksia lainkaan, enempää paketissa kuin netinkään kautta etsien. Eikö kaikissa lääkkeenomaisissa tuotteissa pitäisi ne olla esillä? Ihan kuin haluttaisiin salata jotain...Onko joku muu törmännyt asiaan?

        Vie se extrakin metsään. Hyvän tuotteen mianoksessa mainitaan ensimmäisenä vaikuttavat aineet pitoisuuksina. Ei jauheta paskaa niinkuin Priorin extran mainoksessa.

        Synkeään metsään ja syvälle kuoppaan............


      • Priorin Extra
        Sinttura kirjoitti:

        Olen käyttänyt Priorinia usean kuukauden ajan enkä oikein osaa sanoa, onko hiuksilleni tapahtunut mitään erikoista.Edellisten loputtua ostin n.viikko sitten Priorin Extraa enkä tiedä, sekö on aiheuttanut inhottavat vatsavaivani. Ilmaa suolistossa ja pahoinvointia! Nyt vähensin määrän 2:sta kapselista yhteen. Jäinkin ihmettelemään,miksi tuoteselosteessa ei mainita haittavaikutuksia lainkaan, enempää paketissa kuin netinkään kautta etsien. Eikö kaikissa lääkkeenomaisissa tuotteissa pitäisi ne olla esillä? Ihan kuin haluttaisiin salata jotain...Onko joku muu törmännyt asiaan?

        Onko vatsavaivat helpottaneet? Itselläni vastaavanlaisia kokeuksia Priorin Extran kanssa. Olen nyt ollut kaksi päivää ilman ko. ravintolisää ja vatsa tuntuu terveemmältä. En heti tajunnut että vatsavaivat johtuvat Priorin Extrasta koska aiemmin ns. normaalista Priorinista ei em. ongelmia ole ilmennyt. Valmistaja ilmoittaa ettei sivuvaikutuksia ole?..


    • Hjordis

      Olen nyt käyttänyt 12 viikkoa Priorinia (3 kapselia päivässä) enkä ole huomannut minkäänlaista muutosta hiukissani. Olen päättänyt lopettaa kuurin.

      • TutkijaPäänahka

        Joo vihdoinkin kuulosti järkevältä.
        Itse olen luovuttanut jo vuosia sitten pelkkiin ravinnepillereihin uskomisen hiustenlähdön hoidossa. Se on törkeää, miten pelkkiä hirssiuutteita ja proteiineja yms. myydään suomalaisille niin että ne muka auttaisivat oikeasti hiustenlähdön syihin. Lisäravinteita pitäisi saada myydä ainoastaan markkinointiväittämällä "saattaa vahvistaa hiuksia pitkällä käytöllä, joillekin on auttanut kasvattamaan muutaman uuden hiuksen". Se kuulostaisi totuudenmukaiselta!!!!!! Ja siinä on totuus. Perehtykää hiustenlähdön oikeisiin syihin. Olkaa kriittisiä jos kysymyksessä on pelkkä lisäravinne, joka ei millään lailla vaikuta esim. DHT:n määrään.


      • Priorittaja
        TutkijaPäänahka kirjoitti:

        Joo vihdoinkin kuulosti järkevältä.
        Itse olen luovuttanut jo vuosia sitten pelkkiin ravinnepillereihin uskomisen hiustenlähdön hoidossa. Se on törkeää, miten pelkkiä hirssiuutteita ja proteiineja yms. myydään suomalaisille niin että ne muka auttaisivat oikeasti hiustenlähdön syihin. Lisäravinteita pitäisi saada myydä ainoastaan markkinointiväittämällä "saattaa vahvistaa hiuksia pitkällä käytöllä, joillekin on auttanut kasvattamaan muutaman uuden hiuksen". Se kuulostaisi totuudenmukaiselta!!!!!! Ja siinä on totuus. Perehtykää hiustenlähdön oikeisiin syihin. Olkaa kriittisiä jos kysymyksessä on pelkkä lisäravinne, joka ei millään lailla vaikuta esim. DHT:n määrään.

        Itse ostin priorinia eBaysta, huomattavasti halvempaa kuin suomessa ilman tulleja EU:sta, eipähän kokeilu tule niin kalliiksi kuin mitä näillä suomen kiskuri hinnoilla.


    • Pörhökustaa

      "Valmisteen 90 tabletin erä kun maksaa sentään n.90e"

      90 kpl maksaa n. 37 euroa. 270 kpl maksaa n. 90 euroa. Kallista se silti on.

      • Sisäfilepihvi on hyvää

        Eihän tuo nyt kallista ole. Älkää valittako vaan popsikaa ravinteita, jos vaikka yksi hius tulla tupsahtaisi yhtäkkiä...sanotaanhan mainoksessa että näin käy. Hyvä business kun suomalaiset on koulutettu ostamaan proteiineja,hirssiä ym hiustenlähtöön.


      • tukka tuuheaks
        Sisäfilepihvi on hyvää kirjoitti:

        Eihän tuo nyt kallista ole. Älkää valittako vaan popsikaa ravinteita, jos vaikka yksi hius tulla tupsahtaisi yhtäkkiä...sanotaanhan mainoksessa että näin käy. Hyvä business kun suomalaiset on koulutettu ostamaan proteiineja,hirssiä ym hiustenlähtöön.

        Joopa.
        Lähdin suurin odotuksin priorinia käyttämään,olen syönyt jo 3kpl:tta 90tbletin purkkia.
        Voinpa rehellisesti sanoa ettei olennaista muutosta ole tapahtunut,se vähäinenkin muutos saattaisi olla tapahtunut ilman kyseistä valmistettakin.
        Muutokset jotka olen havainnut ovat seuraavat.
        -hiuksia ei irtoa kammatessa niin paljoa kuin ennen.
        -hiukset ovat taipuisammat.

        Yhden hyvän vinkin olen saanut,ja sekin osaltaan saattaa olla syy hiusten irtoamisen vähenemiseen.
        Nimittäin pesujälkeen,tai siis märkiin hiuksiin en koske muuten kuin pyyhkeellä kuivaan.Seuraavana aamuna vasta harjaan tai kampaan.
        Märät hiukset kun kammatessa tarttuvat helposti kampaan tai harjaan,olisivatko ne silloin herkimmillään irtoamaan.

        Maailma kehittyy,mutta kunnollista ja toimivaa ravinnetta ei tunnu löytyvän hiusten uudelleen aktivoimiseen.


      • Syö jatkossakin
        tukka tuuheaks kirjoitti:

        Joopa.
        Lähdin suurin odotuksin priorinia käyttämään,olen syönyt jo 3kpl:tta 90tbletin purkkia.
        Voinpa rehellisesti sanoa ettei olennaista muutosta ole tapahtunut,se vähäinenkin muutos saattaisi olla tapahtunut ilman kyseistä valmistettakin.
        Muutokset jotka olen havainnut ovat seuraavat.
        -hiuksia ei irtoa kammatessa niin paljoa kuin ennen.
        -hiukset ovat taipuisammat.

        Yhden hyvän vinkin olen saanut,ja sekin osaltaan saattaa olla syy hiusten irtoamisen vähenemiseen.
        Nimittäin pesujälkeen,tai siis märkiin hiuksiin en koske muuten kuin pyyhkeellä kuivaan.Seuraavana aamuna vasta harjaan tai kampaan.
        Märät hiukset kun kammatessa tarttuvat helposti kampaan tai harjaan,olisivatko ne silloin herkimmillään irtoamaan.

        Maailma kehittyy,mutta kunnollista ja toimivaa ravinnetta ei tunnu löytyvän hiusten uudelleen aktivoimiseen.

        Minulle tuli huhtikuun lopussa päälaelle puolen kämmenen kokoinen kalju/harventuma, ja epätoivoissani rupesin syömään priorinia. Kalju on nyt (elokuun alku) sitten kasvanut jo niin umpeen, ettei sitä enää huomaa. Minä kyllä aion jatkaa kyseisen valmisteen syömistä.


      • Iida
        Syö jatkossakin kirjoitti:

        Minulle tuli huhtikuun lopussa päälaelle puolen kämmenen kokoinen kalju/harventuma, ja epätoivoissani rupesin syömään priorinia. Kalju on nyt (elokuun alku) sitten kasvanut jo niin umpeen, ettei sitä enää huomaa. Minä kyllä aion jatkaa kyseisen valmisteen syömistä.

        Sama tapahtui tyttären pojalleni ( 22.v). Hänellä oli päälaella aika iso myös puolen kämmenen kokonen kalju. Hän kävi eilen luonani ja katsoin päälakea ja tukka oli kasvanut takaisin. Ostin hänelle kolmen kk. annoksen, joka loppuu näillä hetkillä. Kävin ostamassa uuden kolmen kolmen kuukauden satsin asian varmistamiseksi. Olemme hyvin tyytyväisiä-

        26


      • Olisi varmaan
        Iida kirjoitti:

        Sama tapahtui tyttären pojalleni ( 22.v). Hänellä oli päälaella aika iso myös puolen kämmenen kokonen kalju. Hän kävi eilen luonani ja katsoin päälakea ja tukka oli kasvanut takaisin. Ostin hänelle kolmen kk. annoksen, joka loppuu näillä hetkillä. Kävin ostamassa uuden kolmen kolmen kuukauden satsin asian varmistamiseksi. Olemme hyvin tyytyväisiä-

        26

        kasvanut ilman rahan tuhlaustakin tai samat aineet ainakin olisi saanut paljon halvemmalla.


      • näin on tosi

        Ei, vaan 60 kpl maksaa 47 euroa.


      • operelli

        ostakaa prioriinit saksasta.googlesta löytyy kun haluaa tilata paljon halvemmalta saksasta.olen tilannut jo monta kertaa ja toimii hyvin ja nopeasti.ei kannata elättää suomen apteekkeja.


      • Helpompi_vaihtoehto
        operelli kirjoitti:

        ostakaa prioriinit saksasta.googlesta löytyy kun haluaa tilata paljon halvemmalta saksasta.olen tilannut jo monta kertaa ja toimii hyvin ja nopeasti.ei kannata elättää suomen apteekkeja.

        Suomalaisista apteekeista löytyy Prioriinia vastaavia biotiinia sisältäviä lääkkeitä murto-osalla hinnasta. Priorinissa ja Biorionissa maksaa valmistajan nimi.


    • priorinin ostaja

      pitäisi vasta niitä kunnon tuloksia näkyä! Hius ei edes uusiudu niin nopeasti. Ja on kerrottu JOIDENKIN ihmisten saaneen tuloksia JO 5vk jälkeen, ei todellakaan kaikkien... minulle ainkin on näkynyt tuloksia kuukausien jälkeen. Hyviä sellaisia.

      • ex tuuheatukka

        No niin.
        Aikaa on mennyt kuin siivillä,takana miltei 8kk Priorinia harveneviin hiuksiin sekä 3kk Priorin shamppoota.
        Toiveikkaana aloitin kuurin,ensimmäisten kuukausien aikana vaikutti siltä että valmiste toimii,sitten kaikki tyssäsi.
        En kuitenkaan luovuttanut vaan jatkoin,tehostin käyttöä Priorin shamppoolla, nyt tuntui taas että hiusongelmat alkaisivat olla takanapäin,shamppoo tuntui tuuhentavan hiuksia ja vaikutus oli mielestäni erittäin hyvä.

        Nyt minun täytyy todeta että kaikki on ollut vain harhaa,tulokset ovat ihan tyhjän kanssa,ja jos jotain plussaa voisin sanoa valmisteen tehneen saattaisi olla että harveniminen saattaa olla hieman hidastunut mutta eihän sekään ole varmaa..
        Täällä aiemmat kommenttien kirjoittelijat ovat valitettavasti aivan oikeassa,ei ravinteilla saa tuloksia aikaan,ei todellakaan.
        On tyydyttävä siihen että miehillä hyvin usein hiukset harvenevat ja kaljuuntuminen on väistämätön tosiasia,ei siihen auta ravinteet eikä ihme shamppoot.
        Ainoa hyvä neuvo jonka täältä olen saanut on se,että pesun jälkeen kannattaa antaa hiusten kuivua itsestään,märkänä kampaaminen irroittaa hiuksia .
        Nyt loppui Priorin,tulipahan rahoitettua valmistajaa ,mutta se täytyy sanoa että kyllä kokeiluni antoi iloakin ,koska olipahan jonkinlaista uutta ajateltavaa ja toivoa hiuslaadun kohenemisesta.

        Yhden kokeen vielä yritän ennen kuin lopetan kokeiluni,onko nisim shamppoo parempaa kuin priorin?
        Saako sitä apteekista ilman reseptia,tarvitsisin hiuksia tuuhentavan ja vahvistavan shamppoon.
        Kiitos jos joku vastaa.


      • fgjhfjsfjfgj
        ex tuuheatukka kirjoitti:

        No niin.
        Aikaa on mennyt kuin siivillä,takana miltei 8kk Priorinia harveneviin hiuksiin sekä 3kk Priorin shamppoota.
        Toiveikkaana aloitin kuurin,ensimmäisten kuukausien aikana vaikutti siltä että valmiste toimii,sitten kaikki tyssäsi.
        En kuitenkaan luovuttanut vaan jatkoin,tehostin käyttöä Priorin shamppoolla, nyt tuntui taas että hiusongelmat alkaisivat olla takanapäin,shamppoo tuntui tuuhentavan hiuksia ja vaikutus oli mielestäni erittäin hyvä.

        Nyt minun täytyy todeta että kaikki on ollut vain harhaa,tulokset ovat ihan tyhjän kanssa,ja jos jotain plussaa voisin sanoa valmisteen tehneen saattaisi olla että harveniminen saattaa olla hieman hidastunut mutta eihän sekään ole varmaa..
        Täällä aiemmat kommenttien kirjoittelijat ovat valitettavasti aivan oikeassa,ei ravinteilla saa tuloksia aikaan,ei todellakaan.
        On tyydyttävä siihen että miehillä hyvin usein hiukset harvenevat ja kaljuuntuminen on väistämätön tosiasia,ei siihen auta ravinteet eikä ihme shamppoot.
        Ainoa hyvä neuvo jonka täältä olen saanut on se,että pesun jälkeen kannattaa antaa hiusten kuivua itsestään,märkänä kampaaminen irroittaa hiuksia .
        Nyt loppui Priorin,tulipahan rahoitettua valmistajaa ,mutta se täytyy sanoa että kyllä kokeiluni antoi iloakin ,koska olipahan jonkinlaista uutta ajateltavaa ja toivoa hiuslaadun kohenemisesta.

        Yhden kokeen vielä yritän ennen kuin lopetan kokeiluni,onko nisim shamppoo parempaa kuin priorin?
        Saako sitä apteekista ilman reseptia,tarvitsisin hiuksia tuuhentavan ja vahvistavan shamppoon.
        Kiitos jos joku vastaa.

        saa apteekeista ilman reseptiä ja koko saraja maksaa n. 100€ ( shampoo, hoitoaine ja hiuksiin jätettävä hoitouute ) ja omasta mielestä Nisim toimii ja sen huomaa melko nopeasti sillä, että hiuksia lähtee huomattavasti vähemmän


      • 50+kaksonen
        ex tuuheatukka kirjoitti:

        No niin.
        Aikaa on mennyt kuin siivillä,takana miltei 8kk Priorinia harveneviin hiuksiin sekä 3kk Priorin shamppoota.
        Toiveikkaana aloitin kuurin,ensimmäisten kuukausien aikana vaikutti siltä että valmiste toimii,sitten kaikki tyssäsi.
        En kuitenkaan luovuttanut vaan jatkoin,tehostin käyttöä Priorin shamppoolla, nyt tuntui taas että hiusongelmat alkaisivat olla takanapäin,shamppoo tuntui tuuhentavan hiuksia ja vaikutus oli mielestäni erittäin hyvä.

        Nyt minun täytyy todeta että kaikki on ollut vain harhaa,tulokset ovat ihan tyhjän kanssa,ja jos jotain plussaa voisin sanoa valmisteen tehneen saattaisi olla että harveniminen saattaa olla hieman hidastunut mutta eihän sekään ole varmaa..
        Täällä aiemmat kommenttien kirjoittelijat ovat valitettavasti aivan oikeassa,ei ravinteilla saa tuloksia aikaan,ei todellakaan.
        On tyydyttävä siihen että miehillä hyvin usein hiukset harvenevat ja kaljuuntuminen on väistämätön tosiasia,ei siihen auta ravinteet eikä ihme shamppoot.
        Ainoa hyvä neuvo jonka täältä olen saanut on se,että pesun jälkeen kannattaa antaa hiusten kuivua itsestään,märkänä kampaaminen irroittaa hiuksia .
        Nyt loppui Priorin,tulipahan rahoitettua valmistajaa ,mutta se täytyy sanoa että kyllä kokeiluni antoi iloakin ,koska olipahan jonkinlaista uutta ajateltavaa ja toivoa hiuslaadun kohenemisesta.

        Yhden kokeen vielä yritän ennen kuin lopetan kokeiluni,onko nisim shamppoo parempaa kuin priorin?
        Saako sitä apteekista ilman reseptia,tarvitsisin hiuksia tuuhentavan ja vahvistavan shamppoon.
        Kiitos jos joku vastaa.

        Minun kokemukseni Priorin-kapseleista. Popsin niitä vuoden ja mitään muutosta en havainnut. Rahat meni ja hiukset vain harvenee. Olen kokeillut Evonia-kapseleitakin, mutta mitään muutosta en ole havainnut. Piimaxia ja sinkkiä olen ottanut jo vuosia, mutta ei niistäkään ole hyötyä harveneviin hiuksiin.


      • Kampaajan neuvo

        Olet aivan oikeassa. Ei jo kasvaviin hiuksiin mikään vaikuta. Mahdollinen vaikutus tulee vasta uusiin hiuksiin ja sitäkin varten on syötävä vähintään 3 kk ennenkuin tulosta näkyy. Itse aloitin juuri hiustenlähdön ja hiusten huonolaatuisuuden vuoksi Priorin kuurin kampaajani suosituksesta. Hän on nähnyt sen auttavan monia, samaa sanoivat apteekissa, missä asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä tuloksista.


      • mies-33v
        ex tuuheatukka kirjoitti:

        No niin.
        Aikaa on mennyt kuin siivillä,takana miltei 8kk Priorinia harveneviin hiuksiin sekä 3kk Priorin shamppoota.
        Toiveikkaana aloitin kuurin,ensimmäisten kuukausien aikana vaikutti siltä että valmiste toimii,sitten kaikki tyssäsi.
        En kuitenkaan luovuttanut vaan jatkoin,tehostin käyttöä Priorin shamppoolla, nyt tuntui taas että hiusongelmat alkaisivat olla takanapäin,shamppoo tuntui tuuhentavan hiuksia ja vaikutus oli mielestäni erittäin hyvä.

        Nyt minun täytyy todeta että kaikki on ollut vain harhaa,tulokset ovat ihan tyhjän kanssa,ja jos jotain plussaa voisin sanoa valmisteen tehneen saattaisi olla että harveniminen saattaa olla hieman hidastunut mutta eihän sekään ole varmaa..
        Täällä aiemmat kommenttien kirjoittelijat ovat valitettavasti aivan oikeassa,ei ravinteilla saa tuloksia aikaan,ei todellakaan.
        On tyydyttävä siihen että miehillä hyvin usein hiukset harvenevat ja kaljuuntuminen on väistämätön tosiasia,ei siihen auta ravinteet eikä ihme shamppoot.
        Ainoa hyvä neuvo jonka täältä olen saanut on se,että pesun jälkeen kannattaa antaa hiusten kuivua itsestään,märkänä kampaaminen irroittaa hiuksia .
        Nyt loppui Priorin,tulipahan rahoitettua valmistajaa ,mutta se täytyy sanoa että kyllä kokeiluni antoi iloakin ,koska olipahan jonkinlaista uutta ajateltavaa ja toivoa hiuslaadun kohenemisesta.

        Yhden kokeen vielä yritän ennen kuin lopetan kokeiluni,onko nisim shamppoo parempaa kuin priorin?
        Saako sitä apteekista ilman reseptia,tarvitsisin hiuksia tuuhentavan ja vahvistavan shamppoon.
        Kiitos jos joku vastaa.

        "On tyydyttävä siihen että miehillä hyvin usein hiukset harvenevat ja kaljuuntuminen on väistämätön tosiasia,ei siihen auta ravinteet eikä ihme shamppoot."

        Mikäli asia sinua kiusaa, kokeileppas finasteridia (siis kokeilulla tarkoitan vähintään puolta vuotta). Ja jos litkuillä läträäminen ei harmita, lisää arsenaaliisi myös Rogaine.


      • Mies40+
        Kampaajan neuvo kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. Ei jo kasvaviin hiuksiin mikään vaikuta. Mahdollinen vaikutus tulee vasta uusiin hiuksiin ja sitäkin varten on syötävä vähintään 3 kk ennenkuin tulosta näkyy. Itse aloitin juuri hiustenlähdön ja hiusten huonolaatuisuuden vuoksi Priorin kuurin kampaajani suosituksesta. Hän on nähnyt sen auttavan monia, samaa sanoivat apteekissa, missä asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä tuloksista.

        ...vaatii.Itse olen käyttänyt Priorin kapseleita 15 kk...josta n. puolivuotta Prioirin shampoon (2 kertaa vk) kera. Muutoksen huomasin 8 kk jälkeen...hiukset lähteneet vahvistumaan ja leviämään sivulta keskelle...silti vielä ns. "aukko" kohta löytyy, mutta hiukset on kuitenkin tulleet takaisin.Eikä kammatessa lähde enää hiuksia samanlailla, kuin ennen.Aion jatkaa, kun näinkin pitkälle olen päässyt...vaikka hitaasti toimiikin. On varmasti tapaus kohtaista tämä.


      • mies 28v.
        Mies40+ kirjoitti:

        ...vaatii.Itse olen käyttänyt Priorin kapseleita 15 kk...josta n. puolivuotta Prioirin shampoon (2 kertaa vk) kera. Muutoksen huomasin 8 kk jälkeen...hiukset lähteneet vahvistumaan ja leviämään sivulta keskelle...silti vielä ns. "aukko" kohta löytyy, mutta hiukset on kuitenkin tulleet takaisin.Eikä kammatessa lähde enää hiuksia samanlailla, kuin ennen.Aion jatkaa, kun näinkin pitkälle olen päässyt...vaikka hitaasti toimiikin. On varmasti tapaus kohtaista tämä.

        Vaatiihan se kärsivällisyyttä, mutta pelkillä ravinteilla tuskin paljon hiuksia takaisin saa. Elossa olevat hiukset vain paksunevat, josta tuloksena se, että hiukset näyttävät tuuheammilta. Sehän ei missään nimessä haittaa. Suosittelen kuitenkin käyttämään oikeita lääkkeitä kuten Propecia ja Rogaine. Itse käytän pelkästään Rogainea ja biotiinia sisältäviä tuotteita välillä kuureina Priorinia. Hiukset voivat hyvin ja olen tyytyväinen tuloksiin. Kyllä se Rogaine minulla ne uudet hiukset on tuonut ja nuo lisäravinteet yms. vain vahvistavat kasvavia hiuksia.


    • Ana Le Bana

      Olen syönyt priorinia vasta 2 viikkoa, 2 tabl aamulla ja 1 illalla, ja eron alkoi huomata jo seuraavana aamuna käytön aloittamisesta: hiusjuuret tuntuivat selkeästi vahvemmilta ja olivat terhakkana pystyssä. Nyt kasvava hius on selkeästi paksumpaa ja uusia hiuksia on alkanut kasvaa ennätysvauhdilla. Minulla oli n. 5 vuotta sitten oikein paksut ja terveet hiukset, mutta silloinkaan juuri ei ollut ihan noin tiheää ja paksua, mitä priorinilla saa. Pelottaa kuinka karvainen minusta nyt sitten oikein tulee... :)

      täyden kympin tuote.

      ps. Ehkäpä priorin ei auta jos hiustenlähtösi johtuu jostain sairaudesta, sen hoidosta tai hormonitasapainon laadusta? Eikö ole loogista, että jollei itse ongelma ole poissa, ei hiusten lisäravinnekaan voi auttaa? Minkä ikäinen olet ja miksi hiuksesi ohenevat??

      • mies-33v

        "Olen syönyt priorinia vasta 2 viikkoa, 2 tabl aamulla ja 1 illalla, ja eron alkoi huomata jo seuraavana aamuna"

        Mikään sisäisesti nautittava valmiste ei vaikuta heti seuraavana päivänä. Tämä nyt vain on fysiologinen mahdottomuus.


      • slock
        mies-33v kirjoitti:

        "Olen syönyt priorinia vasta 2 viikkoa, 2 tabl aamulla ja 1 illalla, ja eron alkoi huomata jo seuraavana aamuna"

        Mikään sisäisesti nautittava valmiste ei vaikuta heti seuraavana päivänä. Tämä nyt vain on fysiologinen mahdottomuus.

        ei tainnu olla ihan tosissaan tuo kirjoitettukaan...


    • Testattuon

      Söin aikoinaan kyseistä Priorin-valmistetta. En tiedä mikä ainesosa siinä aiheutti sen että vatsa meni kyllä ihan tukkoon. En tiedä hiusten kasvusta mutta jos suolistosta pitäisi jotain tulla joskus ulospäinkin niin silloin ei ainakaan tullut....no onneksi tuo hapankaali on vanha kunnon terveysruoka joka saa putket toimimaan. Että sellaisia vaikutuksia oli. Yhtään uutta hiusta ei kasvanut enkä huomannut mitään ihmeellistä näissä vanhoissakaan.

      • Sinttura

        Juuri tänään aiemmin kirjoitin vatsavaivaepäilysteni (ilma, ummetus) aiheuttajaksi Priorin Extraa,jota aloin käyttämään n.viikko sitten. Hyvä,että sain vaihvistusta epäilylleni. Jätänpä tänään nappulan ottamatta. Juuri ihmettelin haittavaikustusten puuttumista tuoteselosteesta.


    • hauva1989

      itse en usko enää mihinkään priorinin tapaisiin kalliisiin tuotteisiin. kokeilin sitä noin 1.5 vuotta sitten eikä ollut mitään vaikutusta. nyt olen syönyt ympäri vuoden vain D-vitamiinia (kesällä 10ug ja talvella 20-25ug) ja biotiini fortea (eläimille tarkoitettua) sisältää 5mg biotiinia ja 2kk annos maksaa noin 13euroa. Hiukseni kasvavat parhaimmillaan noin 3cm/kk ja ovat sileät ja kiiltävät. Niitä voisi verrata koirani turkkiin :) Myös uusia hiuksia puskee kokoajan ja hiustenlähtö on helpottanut, kun itsellä oli pienenä tosi paksut hiukset, mutta teini iässä alkoivat harventua niin nyt olen saamassa ne takaisin! :)

      • lucky one

        Taidan kuulua niihin onnellisiin jotka priorinista ovat saaneet apua. Aikaisempi kokeilu oli pari vuotta takaperin, kun hiuksia alkoi tippua päästä hälyttävän paljon. Aloitin napsimaan priorinia ja muistaakseni alkoi vajaan parin kuukauden jälkeen näkymään muutos parempaan. Mitään maata mullistavaa ei todellakaan tapahtunut, hiukseni ovat hennot ja semmoisina pysyvätkin, mutta hiustenlähtö rauhoittui huomattavasti, uusia hiuksia alkoi kasvamaan ja kyllä ne vaan jämäkämmiksi tulivat. Taisin syödä valmistetta puoli vuotta ja lopetettuani ne semmoisina pysyivätkin.

        Nyt on toinen kuuri priorinia meneillään, pari kuukautta sitten alkoi taas järkyttävä "sulkasato" ja jossain vaiheessa pelkäsin jo että kaljuksi tässä tulee... tiedä sitten johtuuko tämä yksinomaan priorinista (lisäsin myös mm. proteiinien määrää ja vedenjuontia kun hiuksia alkoi tippumaan) mutta hiukset on paljon eläväisemmät, hiuksia ei tipu enää muuten kuin mitä normaalisti nyt lähtee. Parasta ehkä kuitenkin se, että uutta hiusta pukkaa nyt ohimoille, mitkä aikaisemmin lähtivät vetäytymään! Molemmin puolin näkyy kasvua niillä kohdin, mitkä ovat olleet paljaana jo monta vuotta. Eli kyllä voisin sanoa saaneeni apua priorinista, vaikkei mitään megatuuheaa ja superkiiltävää tukkaa ole tullutkaan :) Mutta ilmavampi, terveempi, jämäkämpi ja mikä tärkeintä, pysyy päässä :)


    • "testiryhmäläinen"

      http://www.nioxin.com/en/home.aspx

      Tämä sarja, jota kampaajalta saa ostettua saa kaikki tukkeutuneet hiustupet kasvamaan uutta karvaa, tuloksiakin tulee silminnähtäviksi jo kuukauden kuluttua (mikäli noita tukkeumia on edessä) ja kampaaja huomaa sängen myös muualla päässä. Suosittelen, eri vahvuudet kaljuuntumisen asteille ja lievintä olen käyttänyt kun minulla vain normaali ohut ja harva tukka.

      Ihmettelen, miksi kukaan ei ole maininnut tästä täällä... shampoo, hoitoaine ja suihke, olisiko ollut about 50 €? Aika kallis, mutta itse käytän nyt jo pidemmän aikaa käyttäneenä normaalien tuotteiden lisänä, noin joka toisessa pesussa..

    • hmmmmm500600

      Kyllä mulla ainakin on Priorin auttanut UUSIA HIUKSIA KASVAMAAN. Tietenkään se ei voi niitä jo olemassaolevia hiuksia muuttaa kun hiukset ovat kuollutta ainetta, vaikuttaa vaan siihen mikä sieltä kasvaa. Niitä pituuksia voi ainoastaan silotella yms. hoitoaineilla ja sitä rataa. Olen vaan ihmetellyt kun joissain keskusteluissa valitetaan että ei ole hiukset muuttuneet paksuiksi, no ei tietenkään. Pitkän ajan kuluessa kun ne uudet kasvaneet, voivat paksummat sitten ollakin :)

    • Reddie

      Kannattaa syödä kalliin Priorinin sijaan hirssiä puurona joka päivä kunnon annos. Halvempaa ja itselläni toi parissa kuukaudessa kiillon hiuksiin josta muutkin huomattivat.

    • ei viljaa

      1 Priorin-kapseli sisältää:
      140 mg hirssiuutetta, 271 mg vehnänalkioöljyä, 9 mg pantoteenihappoa,
      2 mg L-kystiiniä.
      Muut aineosat: Keltainen mehiläisvaha, lesitiini (emulgaattori),
      kevyt magnesiumoksidi (stabiloija), liivate.
      Kosteuttavat aineosat: Glyseroli 85 % ja kiteytymätön
      sorbitoli 70 %. Makuaineet: Vanilliini ja p-metoksiasetofenoni.
      Väriaineet: Titaanidioksidi (E171) sekä ruskea,
      punainen ja keltainen rautaoksidi (E172).
      Laktoositon

      Priorinin sisältämä vehnänalkioöljy sisältää hyvin pieniä määriä gluteenia eli tuotetta ei suositella keliaakikoille.

      __________________________________________________________________________________________
      Hirssi on paitsi yksi vanhimmista viljakasveista, myös yksi kaikkein kivennäisainepitoisimmista viljalajikkeista.

      _______________________________________________________________________________________________
      Vehnänalkioöljy on arvokas öljy, jota valmistetaan vehnän (Triticum vulgare) alkioista. Se sisältää monityydyttymättömiärasvahappoja, joilla on tärkeä merkitys soluaineenvaihdunnassa ja solukalvojen rakenneosina etenkin vilkkaasti jakautuvissa kudoksissa, esimerkiksi hiusjuurien alueella.

      __________________________________________________ ____________
      Pantoteenihappo on välttämätön B-vitamiini, jolla on keskeinen osuus aktiivisesti jakautuvien kudosten, kuten hiusjuurien aineenvaihdunnassa. Sillä on tärkeä merkitys myös elimistön luonnollisissa uudistumisprosesseissa. Pantoteenihappo eli B5-vitamiini vaikuttaa energia-aineenvaihduntaan, ihon toimintaan ja steroidihormonien muodostumiseen. Pantoteenihappoa on lähes kaikissa ruoka-aineissa.
      __________________________________________________ __________________________
      L-kysetiini
      Kystiini on aminohappo, joka on erityisen tärkeä hiusten terveydelle. Se on hiusten luonnollinen aineosa, joka vahvistaa hiuksia ja parantaa niiden joustavuutta.

      L-kysteiini
      rikkipitoinen aminohappo, jota esiintyy eräissä ravinnon ja elimistön valkuaisaineissa

      &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&&&&&&

      Syö vaikka 1 kananmunan päivässä, niin saa hemmetin paljon halvemmalla vaikka mitä ravinteita hiuksille ja koko kropalle.

      Kananmuna sisältää runsaasti vitamiineja ja proteiineja. Valkuaisosa sisältää korkealaatuisia proteiineja ja keltuainen sisältää vitamiineja ja kivennäisaineita, erityisesti B12-vitamiinia, joka on tarpeen elimistön rasvojen ja sokerien aineenvaihdunnassa.


      Kuukauden priorin maksaa lähes 40€.

      Sillä saa monta kiloa hirssiä ja kananmunia.

      Ja samalla koko kroppa kiittää.

      Eli ihan hyväuskosten huiputusta koko pilleri.





      Minulta loppui 25 vuoden päänahan kutina, rasvaisuus ja hilseily, kun lopetin viljojen syönnin. Taatusti en ota viljoja takaisin. Myös hiuksia kasvoi runsaasti lisää parturin mukaan.

      Hillitöntä kutinaa ja hilseilyä pidin aika hyvin kurissa käyttämällä 4 eri shampoota vuorottain eli joka pesukerralla oli eri shampoo. Ja jos unohti vaihtaa shampoota, niin kutina tuli heti takasin.

      Myös ihon kuivuus hävisi, joten ei tarvii rasvata itseään enään edes talvella.

      Kokeilkaa ja jos ei auta, niin ottakaa viljat takaisin.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

    • badhair

      Onpas huonoja kokemuksia. Itse olen ikionnellinen ja kiitollinen tuosta luontaistuotteesta!

      • rva44

        Minulla kasvaa hiukset n. 3 cm kk, vaikka en ikinä ole tuota kyseistä ainetta syönyt, enkä syö. Hiusten kuntoon vaikuttavat terveellinen ja monipuolinen ruokavalio, vesi.
        Ed. jo lueteltiin mitä mm. kannattaa syödä, jos ne vain muuten sopivat, ei ole allergioita tms. Jokainen itse tietää.
        Myös miten hiuksiaan käsittelee on a ja o. Ainainen värjääminen vahvoilla väriaineilla, värin poistot, kuumakäsittelyt tekevät naisten hiuksista huonokuntoiset ja katkeilevat. Jotkut sanovat, että tuntuu kuin hiukset eivät kasvaisi ollenkaan, mutta kyllä ne jokaisella takuulla kasvavat sen 1-1,5 cm kk.


    • MISSIS,,,

      Moi! olen myös syönyt Prioria välillä 2kaps ja välillä 1kaps ja hiusten lähtöä ei ole ollut ,hiukseni ovat normaalisoituneet ei siis mitään leijonanharjaa,mutta harvat kohdat parantuneet:) olen myös clorella-levä kapseleita käyttänyt.

    • halpa hoito

      Youtuben kautta päätin kokeilla risiiniöljyä. Mene apteekkiin ja pyydä pieni pullo, on halpaa, n.5 eur?? Se nopeuttaa hiuksen kasvua mutta minulla ei tuonut lisää uusia hiuksia tippuneiden tilalle. Mut kantsii kokeilla. Sitä hierotaan hiuspohjaan, päänahkaan kaikkialle, ei hiuksen pituuksiin. Sit anna vaikuttaa n. 6-8 h tai yö. Nuku suihkumyssy päässä. Pese Pantene prov llä pois.Käytä 2-3 kertaa viikossa. Tai harvemminkin. Nopeuttaa kasvua.

    • pontus.

      Hei. Olkaahan varovaisia biotiini forten kanssa.. siis se, joka on tarkoitettu eläimille eikä ihmisille. Nimittäin vaikuttaa kilpirauhaseen. Itse käytin tuotetta 2kk ja tulos päinvastainen. Tukka lähti päästä. Kävin lääkärissä tokaisivat siellä mitä ravintolisää syön. Näytin purkkia ja purkki lenti heti roskiin. En tiedä sitten käykö kaikille niin mutta kerroinpahan omakohtaisen kokemukseni.

    • Pirullinen pakkaus

      Jos syöt 2 kk biotiinia, niin sillä kyllä ei ole sinulle vielä minkäänlaista vaikutustga. Ei positiivista eikä negatiivista. Kukaan lääkärikään ei sellaiseen usko vaikka olisit syönyt purkillisen päivässä.

      Ravintolisien syöminen ei näy kilpirauhasessa ei ainakaan biotiinin syöminen.

      Olkaahan varovaisia biotiinin kanssa, sen mikä on ihmisiklle tarkoitettu. Se on pakattu niin pirullisestikin, läpipainopakkauksiin.

    • biotiini forte

      minä olen syönyt tätä biotiini fortea säännöllisesti jo kohta 2 vuotta joka päivä yksi tabletti ilman mitään taukoja.enpä ole huomannut minkaanlaisia sivuvaikutuksia missään vaiheessa.ei oikein voi sanoa että olisin hiuksille huomannut mitään positiivista vaikutusta olleen,kynnet ehkä kasvaa nopeammin ja vahvemmin.
      otin tuossa kesällä käyttöön myös msm rikin jota olen käyttänyt melkein 4 kuukautta.yhdessä tuon biotiinin kanssa voi olla että hiukset on vahvistuneet ja kasvu hieman kiihtynyt viime aikoina.

    • Tuuhea latva

      Kaksi ja puoli vuotta kaksi tabua päivässä eikä ole tullut mitään sivuvaiktuksia, mutta tukka on nelikymppisellä miehellä kuin parikymppisellä, joten kerää katseita Marketeissa.

    • tsirbula22

      Aloitin noin puolitoista kuukautta sitten syömään priorinia hiustenpidennysten aiheuttamaan hiuskatoon. 4 vuotta pidennyksiä, kaljuja läikkiä siellä täällä, tukka harva kuin mikä. Nyt kaljuja kohtia ei enää löydy, mutta koko tukassa näkyvää tuuhenemista saanen odotella vielä kauan...
      Huono puoli on, että kulmakarvoja saa olla nyppimässä joka päivä. Myös kainalot joutuu sheivaamaan päivittäin. Mutta ripset ovat myös tuuhentuneet, ja kynnet vahvistuneet!
      Aion kyllä syödä tätä valmistetta niin kauan kunnes parempi keksitään! :-)

      • En tajua sheivaavia

        naisia. Menkää laseriin niin pääsette mokomasta kuokkimisesta iäksi,tuskin ikinä tulee tarvetta kasvattaa kainalokarvoja,vai?! Ihan yhtä hölmöä kuin auton vuokraaminen päivittäin oman auton ostamisen sijasta. Tai korjaan,vielä hölmömpää.


    • Syvälle metsään

      Viekää Briorin sinne syvälle synkeään metsään ja kaivakaa syvä kuoppa ja heittäkää sinne ja peittäkää.

    • pitkäjännitteisyyttä

      Ihan nyt noin yleisesti, puuttumatta tuotenimikkeisiin tai niiden toimivuuteen. Hiusten kasvusykli on omanlaisensa, kuukaudessa tai parissakaan, ei tapahdu näkyviä muutoksia, vaikka itse tuote toimisikin. Lepovaiheessa oleva hiusnysty ei siis ala tuottaa muutamassa päivässä uutta karvaa, vaikka olisi mikä aine tahansa käytössä. Hiusnysty viettää sen lepovaiheensa, ja kun karva alkaa lopulta (toivottavasti) kasvaa, se kasvaa noin sentin kuukaudessa, eli n. 2,5mm viikossa, eli n. 0,4mm vuorokaudessa.
      Mitään ei siis tapahdu kuukaudessa, eikä edes kahdessa.
      Puoli vuotta on mielestäni minimiaika, ja sekin optimismia, jotta mitään näkyvää muutosta tulee, jos tuote/hoito toimii. Puhuisin mieluummin jo vuoden käytöstä, ennen isompia selkeitä tuloksia.

      Itselläni minoksidiili auttoi (olen nainen, kampaaja) androgeeniseen hiustenlähtöön. Ensimmäiset pienet tulokset näin itse n. puolen vuoden sisällä, varsinaisesti lyhyiden hiusten palautuminen lähelle entistä kesti reilusti yli vuoden. Päälaen hiusten harventumista ja kasvun hidastumista oli tätä ennen tapahtunut ehkä 4-5 vuotta. Tilanne on ollut nyt hallinnassa n. 7 vuotta, tosin välillä hiustenlähtö lisääntyy, muttei ole palannut surkeimpiin aikoihin enää. Osittain on myös havaittavissa läiskittäistä (lievää) pälvikaljua, joten on vaikea sanoa, onko ajoittainen runsaampi hiustenlähtö sitä, vai päälaen/otsahiusten androgeenista hiustenlähtöä. Androgeeninen lähtö myös aiheutti sen, että pääliosan hiusten kasvusykli oli lyhentynyt ehkä puoleen vuoteen, eli pituutta kasvoi noin 5-6cm, hiukset tippuivat ja harvakseltaan uutta lyhyttä karvaa kasvoi tilalle, samaan pituuteen, ja tippuivat. Nyt hiusten kasvusykli on huomattavasti pidempi, ja näinollen hiukset ehtivät kasvaa myös pituutta kunnolla. Saksetkin käy tukassa, mutta parhaimmillaan on ollut yli 20cm. (leikata ei muuten tarvinnut aikaisemmin...)

      Hiuksen kasvu ja lepovaiheista voi kurkata vaikka tuolta http://herkules.oulu.fi/isbn9514268644/html/x329.html ja kuukeli kertoo muualtakin, kansantajuisemmin näistä perusasioista. Oli siis tuote mikä tahansa, ulkoisesti, tai sisäisesti, tai molempia, älkää ihmeessä kuvitelko, että tuloksia alkaa näkyä parissa kuukaudessa.

    • bisnestä vaan

      Nykyään sekä lääketeollisuus että luontastuoteteollisuus kehittää vaikka mitä ihmepillereitä milloin minkäkin vaivan hoitoon.

      Ravinnolla on merkittävä vaikutus aivan kaikkiin sairauksiin ja niiden ehkäisyyn.

      Lääkkeitä syödään sitten tarvittaessa.

      Yleensä lääkitys vähenee, kun ruokavalio ja muu elämä on kunnossa. Ja täten potilaskin voi paljon paremmin kuin pelkällä lääkityksellä.

      Mutta kertooko lääkäri tästä mitään?

      Ei kerro, koska ei kiinnosta.

      Nykylääketieteessä tutkitaan vain lääkkeitä, jotka voidaan patentoida ja jotka tuovat rahaa.

      Lääkäri, joka on kiinnostunut omasta golf-tuloksestaan enemmän, kuin potilaittensa hyvinvoinnista tai pahoinvoinnista on valinnut väärän ammatin, ja tulee kalliiksi koko yhteiskunnalle. Tällä hetkellä käytännön terveydenhuollosta vastaavat paljolti luontaistuotekauppiaat, hierojat, fysioterapeutit ja liikunnan opettajat.

      Viljat tai maitotuotteet pois 4-6 viikoksi. Kokeile kumpi oireet aiheuttaa.

      Lisäksi C-vitamiinia ja D-vitamiinia tarvii purkista.

      Raudan puute aiheuttaa anemiaa, josta kärsii noin 30% maailman väestöstä.

      D-vitamiinin puute on maailman yleisin ravitsemuksellinen puutos.

      Suurin osa maailman väestöstä ei saa riittävästi C-vitamiinia. C-vitamiinin riittävä saanti on erittäin tärkeä mm. luustolle ja verisuoniterveydelle.

      C-vitamiinia 500-1000mg / vrk
      D-vitamiinia 100µg / vrk

      Tärkeä D-vitamiini, Lääkäri Antti Heikkilä
      http://www.katsomo.fi/?progId=140659

      Miksi pillereitä kannattaa syödä pimeällä eli kaikki mitä sinun pitää tietää D-vitamiinista
      http://honkanen.wordpress.com/2012/10/04/d-vitamiini-ihmelaaketta-purkista/

      D-vitamiinilisän käyttö on perusteltua
      http://hevoskuuri.fi/terveys-ja-ravinto/444-d-vitamiinilisaen-kaeyttoe-on-perusteltua

    • tarinaa tarjolla

      Synnyin vuonna 1968.

      Olen lapsesta asti saanut banaanista allergisia oireita (kovaa vatsakipua ja turvotusta).

      Lopetin maidon juonnin n. 12 vuotiaana, koska Pekka Puska sanoi maidon rasvan lihottavan ja tappavan minut. Uskoin. Söin joskus rasvatonta jogurttia, vaikka ne maistuvat aivan järkyttävälle sekä tavallisia juustoja olen syönyt aina.

      n. 15 vuotiaana alkoi päänahkani hilseilemään ja kutiamaan. Kokeilin kaikkea mahdollista shampoota ja 10 vuoden etsinnän jälkeen Bio sarja oli sopiva, kun käytti sarjan 4 erilaista shampoota vuorotellen eli joka pesukerralla oli eri shampoo.

      23 vuotiaana diagnosoitiin laktoosi-intoleranssi.

      n. 30 vuotiaana aloin saamaan allergisia oireita koivun ja lepän siitepölystä, johon söin antihistamiinia vuosia. Sain oireita myös punaisesta paprikasta ja currysta, joten niiden syöminen piti lopettaa. Lisäksi sain allergisia oireita jostain ulkopuolisesta, joka hävisi kun tuli pakkanen ja lumi. Alkoi taas heti lumien sulattua. Söin vuosia antihistamiinia lähes läpi vuoden.

      Lisäksi kärsin aina jonkinasteisesta ummetuksesta tai kovasta vatsasta, vaikka söin aina täysjyvää (aamupuuro) ja 100% ruisleipää pari palaa illalla. Viimeiset vuodet söin ainoastaan luomua ja juureen tehtyä hapanruisleipää.

      Vuonna 2009 luin Tiede-lehden keskustelupalstan D-vitamiiniketjua ja sen innoittamana aloin syömään D-vitamiinia 100µg/vrk syyskuun alusta toukokuun loppuun, koska kesällä olen päivällä auringossa nahka paljaana. Tämä helpotti siitepölyallergiaa jonkun verran, mutta jouduin silti syömään antihistamiinia lähes vuoden ympäri. Lukuisia muita positiivista asioita huomasin koko kropassani tästä D-vitamiinin riittävästä saannista, joka on myös verikokeella varmistettu (113 nmol/l).

      Syksyllä 2011 jätin viljat ruokavaliosta ja korvasin ne kasviksilla, juureksilla, pähkinöillä, hedelmillä, marjoilla, hyvillä rasvoilla ja proteiinilla.

      Keväällä 2012 ja 2013 ei tullut mitään oireita siitepölystä.

      Myös päänahan kutina ja hilseily loppui ja voin pestä hiukseni millä tahansa shampoolla kuukausitolkulla. Myös hiuksia kasvoi runsaasti lisää (parturi kertoi hiuksieni uuskasvusta) ja huomasin sen lopulta itsekkin, kun hiukset olivat paksummat kuin koskaan ennen.

      Myös kaikki ruoka-aineallergiat, masennus, suolistovaivat, verensokerin jatkuvat heittelyt, jatkuva nälkä ja heikotus poistuivat viljojen myötä. Näihin lääkäri kyllä määräsi kaikenlaisia lääkkeitä.

      Keliakiaa tai vilja-allergiaa ei ole.


      http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

    • Ikävä syntymäsi.

      On todella ikävää, että synnyit. Varsinkin kun tulet tänne vähän väliä sanaasi julistamaan.

    • piste.

      Lukekaa aina tuotteen sisällysluettelo.

      Googlatkaa aineet, joita tuotteessa on.

      Jos tämän jälkeen olette varmoja, että oireenne johtuu jonkin tämän tuotteen ainesosan puutteesta, niin sitten voi haaskata rahansa tähän.

    • minskkiii

      Söin Priorin exstroja 6kk ja näin huomattavan eron. Minulla on todella ohuet ja hauraat hiukset, mutta kuurin jälkeen hiukset olivat jo huomattavasti kestävämmät ja paksummat! Ajattelin aloittaa kuurin taas jossain vaiheessa uudelleen :)

      • juuhhh

        Ja sitten sinä heräsit


      • Kallista!

        Kävin eilen apteekissa ja Priorinpaketti oli jo kädessäni. Mutta kun laskin että päiväannoksen hinta on n. 1,35 euroa, iski nuukuus. Kun vielä lukee näistä epämääräisistä tuloksista, taidan yrittää selvitä muilla keinoilla.


    • Kallista on

      Minusta tuo Priorin on törkeän kallis. Apteekissa kuukauden satsi maksaa 37€. Itse syön jatkuvasti samankaltaista ravintolisää, joka maksaa 11,4€/kolmen kuukauden satsi eli 3,8€ kuussa. Tutut aina ihmettelee, miten minulla on niin pitkä tukka. Vaikea tietenkin sanoa, johtuuko täysin noista kapseleista, mutta myönnettäköön, että hiukset tosiaan kasvaa vauhdilla. Jos jotain kiinnostaa kokeilla niin tuolta löytyy http://www.iherb.com/country-life-gluten-free-maxi-hair-time-release-90-tablets/1714#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=maxi hair&rc=4&sr=null&ic=2?rcode=vol713

    • turhuuttta

      Syö monipuolista ruokaa mielummin kuin kaiken maailman raivntolisiä joilla ei tee yhtikäs mitään

    • humpuukia

      Hiusten lisääntymistä, pituuskasvua tai paksuutta EI voi lisätä millään lisäravinteella.

      Ihan oikeesti, EI voi.

      Jos näin olisi, niin meillä olisi kaikilla paksut hiukset napaan asti aivan varmasti, mutta kun ei ole. Ja missähän ne kaikki pitkäkyntisetkin ovat?

      Rakennekynsiä laitetaan, kun omat ei kasva.

      Älä laita rahojasi humpuukiin.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm


      Voit todellakin kokeilla kaikenlaisia lisäravinne juttuja, mutta niiden vaikutus usein on minimaalinen tai täysin 0. Ne joille ne ovat auttaneet vain pitävät niistä niin kovaa meteliä että kaikki luulevat että niillä on hyväkin teho.

    • Viekää metsään

      Kauppaedustaja pitää näkyvillä tätä paskaa.

    • Potaskaa
    • Kikka7

      Hei. Ajattelin ennen, että jos ei muuta ole ulkoisesti, niin ainakin minulla on upeat, paksut hiukset. N. 9 vuotta sitten elämäni särkyi ja se tila vaikutti hiuksiani ohentaen. Söin Priorinia ja se kyllä auttoikin. Lääkärini sanoi, että älä syö puolta vuotta pidempään, maksa ei pidä siitä. Nyt on jälleen hiukseni olleet huonommassa kunnossa ja muistin tuon lääkäriin varoituksen. Tutkailin näitä vaihtoehtoja ja päädyin BIOTIINI STRONG tabletteihin. Ovat toimineet ainakin yhtä hyvin, nyt syötyäni niitä n. puoli vuotta on taas hiukseni alkanut kasvamaan tuuheutta ja voimaan paremmin. Ja vielä hyvä puoli on hinta. Biotiini maksaa n 14,- ja oisko Priorin jo lähempänä satasta.

      • Ja silti Priorinissa

        ei ole nimeksikään vaikuttavia aineita vaikka onkin kalliimpi. Vain täysyn tietämätön ostaa Priorin-nimistä kusetusta.


    • 300000

      Söin priorin kapseleita ja heti kun olin nielaissut ensimmäisen kapselin hiukset vahvistuivat silmissä . Aivan mieletön teho ,suosittelen.

    • 77Mars77

      Kokeilin itse syödä 2 kananmunaa päivässä 6 kk ajan. Nyt hiukset ovat kasvaneet älyttömän nopeasti. Oon sitä mieltä, ettei kalliita lisäravinteita tarvita mihinkään. Ravinnolla voi vaikuttaa asiaan paljonkin.

    • Karvakieli

      Söin priorinia ja jotakin muuta vastaavaa vuoden verran. Tukka tuuheni kivasti mutta myös varpaisiin ja jalkateriin.kasvoi mustaa pitkää kiharaista -ei niin naisellista- karvaa. Noh, nehän ne lähtee vahalla,ja sokerilla, joten no problem. Mutta,arvasittekos tätä, mulle kasvoi KARVAKIELI. Siis hyi saatana. Missään ei mainittu mitään tällaisesta pikku sivuvaikuksesta.

    • Reerr

      Syön nyt YA:n hiusravinnekapseleita. Voin tulla kertomaan myöhemmin miten tepsii. Ainakin ne ovat halvempia kuin priorin.
      Joku tuolla mainitsi vatsavaivat joita priorin aiheuttaa. Itse en edes voisi syödä niitä, sillä minulla on keliakia ja ne sisältävät jotain vehnänalkioöljyä tms joka ainakin itselleni aiheuttaa vatsakipua.

    • maaalaisjärkeä

      Välillä naurattaa ihmiset. ei hiukset voi paksuuntua millään konstilla ,maalais järkikin sanoo että hius tuposta tulee aina sama hius.hoidoilla tai ravinteilla voi toki vaikuttaa hiuksen hyvin vointiin.
      samaa tyhmyyttä kuulee ihmisistä jotka popsivat kalkkia että nyt minulla vahvistuu luut? Häh
      joopa joo..... toki kalkki voi olla hyvin voinnille hyödyksi mutta luun koko ja koostumus on aina sama
      Ja shampoon nimi on biorion ei briorin (jos ei nyt sitten ole jokin muu merkistä kyse.?)

      Käyttäkää ihmiset maalaisjärkeä.


      kokeilkaa apteekin shampoota Puhdas collagen & biotin
      apteekki tuote mutta siinä neuvon surffailemaan eri apteekit läpi sillä shampoon saa tarjouksena
      7-9e purkki....... itse käytän ja hiukseni kiiltää ja ovat paemmassa kunnossa, ja on oikea oma kiilto
      hiuksissani......

      • Kliinikko

        Priorin tuotteesta en osaa mitään sanoa, kun en ole siihen perehtynyt, mutta luustoon liittyvä kommenttisi on virheellinen. Kyllähän luukudoksen koostumus muuttuu. Samoin tapahtuu myös rakenteellisia muutoksia. Luukudosta on kahta eri tyyppiä ja koko ihmisen eliniän tämä kudos uudistuu jatkuvasti (vanha luu poistuu uuden rakentuessa tilalle). Iän myötä, noin 40 - 50 vuotiaana, alkaa luustosssa tapahtumaan niin sanottu mineraalikato, jonka seurauksena luusto heikkenee. Osteoporoosi lienee meille kakille tuttu ja se liittyy hormonaalisiin muutoksiin, ravinnon puutteeseen ja myös liikuntaan, Luuta voi tietyssä mielessä verrata lihakseen ja todeta, että vaatii tietyn määrän rasitusta, jotta kudos vahvistuu.

        Hiusten paksuus vaihtelee ja tähän vaikuttaa myös ravinto - lähinnä siis puutos jostain ravaintoaineesta (esim. tietyt aminohapot). Ikääntyessä hiusten läpimitta myös ohenee. Asiat harvemmin ovat ehdottomia 'joko tai' - tyylisesti.


    • hämmentyvä

      ja jos luun koostumus muuttuu taitaa olla jokin vakava sairaus.

    • Pöheikkö1

      Joskus muinoin, en syönyt priorinia mutta jotain apteekin biotiinivalmistetta. Tukassa en ehtinyt huomata eroa, mutta ai saakeli kun pimpsakarvat kasvoi pöheiköks niin oli lopetettava käyttö.

    • huijausta

      Olet joku viestintätoimiston tai mainostoimiston bulvaani NIIIIIIN selvästi, juuri tuollaisia "kokemukseni 5 viikon jälkeen" "oih miten tuntuu vaikuttavan" jne. on varmaan opastettu sosiaalisen median alkeiskurssillasi kirjoittelemaan tänne palstoille ja tyhmät suomalaiset uskovat näitä Priorin-juttuja, superkallista vehnänalkioöljyä ja biotiinia, niitä saa halvalla tilattua erikseenkin esim. ulkolaisista verkkokaupoista.

      • Turhaa_maksaa_liikaa

        Priorin on selvää rahastusta ja kun suomalainen valmistaja huomasi tämän markkinaraon, toi oman vastaavan tuotteensa yhtä kalliilla hinnalla markkinoille. Ja kuluttajat uskoo että kalliimpi on parempi. Myös suomalaiselta valmistajalta löytyy kohtuuhintaista biotiinia apteekin hyllyltä, ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan.


    • Anonyymi

      Minulla on Priorin tehonnut. Olen käyttänyt noin 4 kuukautta. Kampaajanikin sanoi, ettei hiukseni ole koskaan olleet näin hyväkuntoiset ja tuuheat. Tuttavalanni loppui hiustenlähtö kun aloitti Priorinin käytön. Tästä lähtien tilaan Saksasta, hinta yli puolet edullisempi kuin Suomessa.

    • Anonyymi

      Olen nyt käyttänyt 9 kk ja hiukset kasvaneet ja tuuheutta tullut. Alussa vain hiusten kasvu lisääntyi, mutta puolen vuoden jälkeen hiukset tuntuvat paksummilta.
      Olisi hyvä tietää haittavaikutuksista varsinkin pitkäaikaiskäytössä.

      • Anonyymi

        Pitää vähän jatkaa ketjua, jota tässä luin.
        Jospa kokeilisin, kun tammikkuussa (2023) on tarjouksessa 79,90.
        Olen huomannut hiusten ohentuneen ja lähtevänkin. Kampaajalla tullut käytyä viimeksi kesällä -21. Itse olen leikannut. Nyt tilasin kampaajan.
        Kokeilen sitten jos olisi apua tuosta Priorin. Ostin jo Plantur 39. Helppo laittaa päähän vaikka päivittäin.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt priorin shampoota 8 kuukauden ajan ja hiuspohjasta on alkanut kasvaa uutta hiusta jotka nyt 5-6cm mittaisia (oma muu tukka lapojen alle). Omalla kohdallani ainakin shampoon käytöstä on ollut siis hyötyä. En ole käyttänyt lisänä kapseleita tai muuta lisäravinteita ja kasvua on tullut noin paljon. Uuden kasvaneen hiusten myötä hiukset ovat selvästi paksummat. Itse voisin kyllä suositella tuotteen käyttöä. Eihän mikään tuote hetkessä toimi pitää antaa aikaa.

    • Anonyymi

      Mulla kasvoi vain kynnet nopeammin : (

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe