tupakoiva nainen?

miten ois

Hei, mitä mieltä miehet olette jos olen kahvilassa ja näytän/yleensä joku nainen näyttää oikein hyvältä, en tarkoita seksikkäältä irtonumerolta,mutta jos muuten vedän puoleen EHKÄ MAHDOLLISENA puolisona, niin katsellessasi taholtasi aikasi, ..laitankin tupakaksi !

Tahtoisin tietää tuntemuksianne, onko se jarruttava tekijä?

vai samantekevä?

vai lisääkö se "ytyä" ja kiinnostusta, jopa että heeeiii nyt mulle tollanen huithapeli pelleakka.vau .

(Omasta mielestä se EI mainosta oikeisiin terveisiin arvoihin, eikä silloin siinä tule mieleen järkevä pysyvä suhdekaan.
Ymmärrän jos osa järkevistä miehistä lopettaa tuijotusmittailun.Ja sen kyllä olen huomannut)

72

8957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi nurehko mies

      Kyllä tupakka naisen suussa on ainakin omalla kohdalla vähän niin kuin karkote.
      Kun ei itse polta ja muutenkin se hajuhan on polttamattoman nenään aika
      pirun karmea muutenkin. Etenkin se vaatteissa vellova lemu. Tupakoijat haistaa
      jo ilman tupakkaa metrien päähän.

      Kyllä toi tupakka alkaa olla jo melko out joka mittarilla, se vähäinenkin seksikkyys
      siitä alkaa kadota, kun miettii keltaisia kämpän seiniä ja puolisoa yskimässä ympäri
      vuoden tupakkayskää ja myöhemmin ehkä keuhkosyövän hankkineena verta.

      • ihmetellen

        Jos siis tupakoi ei se sitä tarkoita että polttaisi sisällä. Tuli vain mieleen kun kirjoitit että seinät on keltasia jne..


      • nainen on pop
        ihmetellen kirjoitti:

        Jos siis tupakoi ei se sitä tarkoita että polttaisi sisällä. Tuli vain mieleen kun kirjoitit että seinät on keltasia jne..

        Vaikka kuinka miettii, en keksi yhtään järkevää syytä, miksi tupakoisin. Se on tullut nähtyä hyvin läheltä, mihin runsas tupakointi, ja alkoholin käyttö johtaa. Lopputulos ei ollut sivusta katsottuna kovin mukavaa katseltavaa. Viime hetket oli sitä, kun ihminen yrittää saada henkeä, mutta kun keuhkot ovat jo riekaleina eikä mitään ole enään tehtävissä. Mukava tapa päättää päivänsä, eikö ?!

        Mutta nykyisin on pääasia, että näyttää coolilta....


    • sportster86

      edellisen kanssa. Tupakki naisen suussa vie mielenkiinnon, varsinkin kun ei itse polta. Vaikka muuten olisi mielenkiintoinen, niin poltteleva nainen saa kyllä mielenkiinnon lopahtamaan lähes seinään. Jo pelkkä tupakin savu ja haju työntää luotaan pois, saati että sitä pitäisi kestää pidemmän aikaa.

      Lopettaminen tietysti on oma asiansa, mutta tuntuisi kaukaiselta ajatukselta edes tutustua seurustelu mielessä, jos tietää että toinen polttelee..

      • tähän kes-

        kusteluun, mutta tupakoimattomana naisena olen myös huomannut, että tupakki miehen suussa laskee heti roimasti hänen pisteitään mun silmissä.. Joskus olen pysähtynyt sitä ajattelemaankin, kuinka suuri merkitys noin toisaalta epäolennaisellakin seikalla on. Ei se mulle nyt ihan kynnyskysymys mulle ole, jos poitsussa kaikki muu on kohdillaan, mutta anyway...


      • yksi nuorehko mies
        tähän kes- kirjoitti:

        kusteluun, mutta tupakoimattomana naisena olen myös huomannut, että tupakki miehen suussa laskee heti roimasti hänen pisteitään mun silmissä.. Joskus olen pysähtynyt sitä ajattelemaankin, kuinka suuri merkitys noin toisaalta epäolennaisellakin seikalla on. Ei se mulle nyt ihan kynnyskysymys mulle ole, jos poitsussa kaikki muu on kohdillaan, mutta anyway...

        Hei, älä pyytele anteeksi. Keskusteluahan varten nämä palstat ovat :) Mukava miehenpuolenakin tietää, että omaakin savuttomuutta saatetaan siis arvostaa naisten puolelta.


      • minä arvostan
        yksi nuorehko mies kirjoitti:

        Hei, älä pyytele anteeksi. Keskusteluahan varten nämä palstat ovat :) Mukava miehenpuolenakin tietää, että omaakin savuttomuutta saatetaan siis arvostaa naisten puolelta.

        sitä kovin. Musta se kertoo aina hyvästä itsetunnosta, jos on pystynyt pidättäytymään tupakasta. (No en nyt sitten ole toisaalta väittämässä, että tupakoivalla aina huono itsetunto:)Usein kai se tupakointi aloitetaan nuorena ja epävarmana, kun sen avulla voi päästä porukoihin mukaan, ja kai se sitten jää tavaksi kun siihen koukkuun kerran on jäänyt. Muistan, että se paine ja ihmettely oli silloin yläasteella ja lukiossa välillä aika kovakin, kun kieltäytyi tupakasta.


      • yksi nuorehko mies
        minä arvostan kirjoitti:

        sitä kovin. Musta se kertoo aina hyvästä itsetunnosta, jos on pystynyt pidättäytymään tupakasta. (No en nyt sitten ole toisaalta väittämässä, että tupakoivalla aina huono itsetunto:)Usein kai se tupakointi aloitetaan nuorena ja epävarmana, kun sen avulla voi päästä porukoihin mukaan, ja kai se sitten jää tavaksi kun siihen koukkuun kerran on jäänyt. Muistan, että se paine ja ihmettely oli silloin yläasteella ja lukiossa välillä aika kovakin, kun kieltäytyi tupakasta.

        Joo, olet kyllä tuossa, mitä totesit, täysin oikeassa. Rehellisyyden nimissä tosin myönnettäköön, että kyllä se oli silloin yläasteella itselläkin lähellä, mutta onneksi vanhemmat takoivat päähän sen verta tervettä järkeä :)

        Lukiossa meillä taas oli ihmeen savutonta porukkaa. Rehtori ei muutenkaan suhtautunut tupakointiin kovin positiivisesti, vaan esimerkiksi kielsi lukion julkisivulla tupakoinnin, koska se näytti hänen mukaansa pahalta. Toisaalta, kyseinen rehtori oli kuitenkin arvostettu kaveri, ettei kukaan siitä koskaan urputtanut.

        Nyttemmin sitten tosiaan, kuten aiemminkin tuossa sanoin, niin olen kyllä aika vakaasti aina pitänyt pääni, että en tupakoiviin naisiin ole sekaantunut, tai siis paremminkin seurustelemaan alkanut. Tuskinpa tätä kriteeriä koskaan pois tiputan, ellei sitten ole jotain niin tavattoman ihmeellistä ja hienoa ominaisuutta, joka kompensoisi minut unohtamaan tuon yhden miinuksen. Mutta se on helppo päätös aina, jos on vaikea valita. Meinaan, että kun näkee tupakan nousevan huulille, niin voi aina todeta itsekseen "ok, tuota en yritä ainakaan". :)


      • nainen minäkin
        tähän kes- kirjoitti:

        kusteluun, mutta tupakoimattomana naisena olen myös huomannut, että tupakki miehen suussa laskee heti roimasti hänen pisteitään mun silmissä.. Joskus olen pysähtynyt sitä ajattelemaankin, kuinka suuri merkitys noin toisaalta epäolennaisellakin seikalla on. Ei se mulle nyt ihan kynnyskysymys mulle ole, jos poitsussa kaikki muu on kohdillaan, mutta anyway...

        Sama täälä. Vaikka olisin huomannut/tavannut kiinnostavan miehen, niin sillä sekunnilla kun saan tietää että hän tupakoi, niin tulee tavallaan tyhjä olo, että "ai, sä poltat". Ja tunnen sen pettymyksen jotenkin luissa ja ytimissä asti. En tiedä miksi suhtaudun siihen noin negatiivisesti. Olen seurustellut tupakoitsijan kanssa, ja silloin päätin, että toista en ota. Saatan kyllä muuttaa mieltäni :D


    • ilkeä irtoripsi,meanlean

      En etsi miestä.Just tupakilla suren miesvartalon rumuutta.Etenkin märkä iho on rypistynyttä, ei mun huoneistoon pliis.Oksennan jos näen nakun miehen.Siis älkää KOSIKO mua!Edes toisten naisten kadehdittavien esteettisulkonäköjen avulla, en avusta irtonumerolla kestotilausta mitenkään.Ette saa keskiaukeamaa koska kansihan oli moottorivehjepuolella.moido biseksuaalimetrot jotka harrastatte pahoja naisia.Pahoihin romansseihin, ou jee.

    • tasavallanperspirantti

      Et voisi kahvilassa istuessasi näyttää mahdolliselta puolisolta. Ellet sitten ole kyseisessä kahvilassa työntekijänä ja ellemme olisi päivittäin vaihtaneet ajatuksia keskenämme.
      Se että miesten mittailu loppuu johtuu siitä että tupakoitsijana ja ilman tupakkaa olemuksesi on heikko ja saalistajat ovat kiinnostuneita heikosta saaliista. Kun sytytät savukkeen, niin olemuksesi vaikuttaakin täysin toisenlaiselta ja sinusta rupeaa huokumaan itsevarmuus, joka karsii heikommat haaskalinnut saaliin ympäriltä. Eläinkunnassakin kaikki tapahtuu aivoissa.

      • aamiainen nami

        Yeaaaaah! Jos siitä parrun sytyttämisestä saa niin paljon itsevarmuutta, niin miksi sytytellä sellaista onnetonta muutaman sentin pikku tikkua, kun voisi kerralla sytyttää esim. heinäladon? :D


      • tasavallanperspirantti
        aamiainen nami kirjoitti:

        Yeaaaaah! Jos siitä parrun sytyttämisestä saa niin paljon itsevarmuutta, niin miksi sytytellä sellaista onnetonta muutaman sentin pikku tikkua, kun voisi kerralla sytyttää esim. heinäladon? :D

        Tupakoitsija joka ei polta käyttäytyy epävarmasti ja varsinkin jos on selölaisia akjatuksia kuin aloittajalla, niin käyttäytyminen ei ole luonnollista. Kun sitten syrtyttää savukkeen ja vetää kunnon savut, niin toiminta muuttuu määrätietoiseksi. Kyse ei ollut sellaisesta henkilöstä joka ei normaalistikaan tupakoi, sillä hänellä on käytös luonnollista ilman tupakkaakin. Tietää minne kädet pistää ym ym.. Toisen ihmisen lukeminen on usein tiedostamatonta, mutta noin tilanteita arvioidaan. Jos on päihtynyt, niin nuo asiat jäävät tietysti huomaamatta.


      • Et ole tosissasi

        Ehkä tuo piti paikkansa peruskoulussa :DDDD


    • ainakaan minua

      Siis jos on muuten kiinnostava (= kiltti, kaunis ja kunnollinen) tavallaan se vain juuri lisää ytyä, siitä huolimatta, että en itse polta enkä ole koskaan tupakoinut.

      • saattaa

        taas näyttää siltä, että yrittää olla jotakin muuta kuin on, jos kiltti, kaunis ja kunnollinen kiskoo sätkää. Ja jos ei uskalla rehellisesti olla se mikä on, niin ei se mun silmis pojoja lisää.


    • se näyttää

      todella vähemmän seksikkäältä ja puoleensa vetävältä.Naisilla tupakointi jotenkin silmiinpistävämpää kuin miehillä.En tiedä miksi, mut kuitenkin tökkii.ei se hajukaan nyt mitenkään hääppöinen ole.ennemmin pullantuoksuinen kiitos!

    • oli_siistiä

      kun itse bladasi. Nykyään ei kiitos.
      Lisäksi suuteleminen tupakoivan naisen kanssa - yak.

      Eiköhän tuokin ole vähän niin kuin valkosiblen kanssa. Jos molemmat ovat syöneet niin ei haittaa.

    • paljonkin

      " vai lisääkö se "ytyä" ja kiinnostusta "

      Kyllä ja paljonkin. Itseäni on aina kiinnostanut tupakkaa polttavat naiset. Siinä vaan on jotain seksikästä, vaikka monet täällä näyttävät olevan eri mieltä asiasta.

    • vato retro

      Tupakoivat naiset ovat kokemukseni mukaan yleensä kiinnostavampia kuin ei-tupakoivat.

    • Mies-

      Itse en tupakoi ja on pakko myöntää, että ajatus tupakoivasta partnerista on hieman häiritsevä: haisee pahalta eikä ole kiva suudella. Toisaalta ei se nyt maailman hirvein asia olisi, eli kyllä kelpuuttaisin tupakoivan naisen joka muuten olisi kaikinpuolin "tyyppiseni" henkilö.

    • ryhtymisessä

      Naisethan polttavat nykyisin useammin kuin miehet, joten tupakoivien naisten ei pitäisi leimautua eriskummallisiksi ja "syntisiksi", kuten vanhojen mustavalkoisten Suomi-filmien aikaan. Tupakoivia naisia paheksuvat nykyisin samat ihmiset, jotka paheksuvat miestenkin tupakointia ja aivan samoista syistä eli oman terveyden ja yhteisen ilman pilaamisen takia.

      Itse nuorena ennen suuria tupakointirajoituksia savuttaneena koin, että tupakoiviin naisiin oli monellakin tapaa helpompi saada kontakti kuin tupakoimattomiin.

      Ensinnäkin se loi sanatonta läheisyydentunnetta havainnosta, että "kas, meillä on ainakin tällainen yhteinen harrastus" ja "vaikka muut paheksuisivat meitä, me emme toisiamme".

      Toiseksi kahdestaan tupakointi lievensi sitä kiusallisuuden tunnetta, joka helposti syntyy, kun keskustelun lomaan tulee ns. hiljaisia hetkiä. Tupakointihan on eräänlaista tekemistä tai ainakin tekemisen korviketta, joka tekee nuo tauot tavallaan luonnollisiksi.

      Kolmanneksi, tarjoamalla naiselle tupakan mies pääsee tavallaan lahjomaan naisen ja "osoittamaan hänelle arvostusta" halvalla. Tätä tupakantarjoamistahan harjoitetaan kyllä miestenkin kesken kaveruuspohjalta, jolloin silloinkin tarjoamisen psykologisena tarkoituksena on vahvistaa ystävyyttä.

      Nykyisinä tupakointirajoitusten aikana sallitut tupakointipaikat toimivat varmaankin samaan suuntaan esimerkiksi työpaikoilla. Tupakointipaikalle vetäytyvät työtoverit tuntevat siellä jonkinlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta.

      Tuolla kaikella on kuitenkin kääntöpuolensa. Nykyisin mietin, kuinka monta hyvää naissuhdetta tupakoimattomista naisista mahdoinkaan menettää. Sehän ei olisi silti tarkoittanut, että tupakoivat naiset olisi pitänyt sulkea lähestymisen ulkopuolelle, sillä tupakoimattomuus nyt tuskin on kenellekään "turn off".

    • Mies 34v

      Sanoisin että jos kyse on tuntemattomana annan savun jäädä leijumaan rauhassa. Jos taas kyse on jostakusta joka tulee juttusille tai muuten tutustuu niin silloin arvioin muita asioita. Tupakoinnilla siis muhun tekee huonon vaikutelman, mutta este se ei ole. Ikävä piirre jota voi kompensoida olemalla muuten ok.

      Kerran itseasiassa tapasin yhden naisen jonka kanssa päädyin treffeille jotka venähti. Siinä sitten oli tullut puhuttua arvoista ja kun mä osottauduin varsin raittiiksi enkä tupakoinut niin sit tää nainen ei tahtonut antaa huonoa kuvaa itsestään vaan jumitteli. Sit kun treffit venyi niin se häippäs nurkan taakse pikasauhuille ja sieltähän hänet sitten "yllätin itse teossa". Siinä vaiheessa se oli lähinnä huvittavaa ja omalla tavallaan sympaattista. Koska hänestä oli paljastunut jo paljon hyviä puolia niin sit se tupakointikaan ei aiheuttanut enää tuonut hylkäystuomiota.....

    • Tupakoimaton Mies 29v

      Jos näen tuntemattoman naisen polttavan, tutustumishalut kaikkoavat samantien ja alan katselemaan itsestään parempaa huolta pitävää seuraa.

    • on tosi

      kaunista ja kiihottavaa kun joku pilaa terveytensä ja dunkkaa savulle

    • ... kiitos ei ...

      ... , koska itsekin olen savuton, enkä halua että mahdolliset lapsenikin ovat jo syntymästään lähtien passiivisia tupakoitsijoita. Tupakka aikuisella ihmisellä on verrattavissa tutinkorvikkeeseen ;)

    • nimim4387

      Kallis ja epäterveellinen elämäntapa, mutta ei se ihmistä pahenna. Arviointitavalla tuoremehu vs. tupakka, kallistun tuoremehun puolelle.

    • poltan edelleen

      Tupakoitsijat eivät ole häirinneet silloin kun en polttanut, eikä silloin kun poltin paljon, tai nyt kun poltan todella vähän, eikä silloin kun on ollut lakko. Tupakoitsijat ja ne ketkä tupakkia sietää hyvin ovat rennompia, eivät nipottajia ja sievistelijöitä liiaksi, ja tupakka pieninä määrinä ei aiheuta edes terveyshaittaa. Alle 5 päivässä siis.

      Liika on aina liikaa, aski päivässä on jo liikaa, sisällä ei saa polttaa (juurikin kun koko talo haisee sitten). En todellakaan haista tupakoitsijoita matkojen päähän, en todellakaan ole nuorena ja tupakoitsemattomana kokenut suutelevani "tuhkakuppia" enkä muutakaan propaganda paskaa. Vaatteensa voi pestä, ja ne voi haista ilman tupakkaakin, vaikka kaupan jonossa olen haistanut, että jotkut harvinaisuudet luulevat ettei.
      Hampaitaan hoitamaton voi olla myös tupakoimaton ja olenpa huomannut, että harvinaisen usein ne hampaat on ilmeisesti jäänyt pesemättä siltä, joka luulee, että hengitys ei haise aamun jäljiltä, vaikka hampaita ei pese, kun ei kerran poltakaan...

      Terveistä arvoista liikaa jauhava puoliso ei kiinnosta sen enempää kun alkoholistikaan.

    • röökimies3

      ei helvetti!hei miten ois opi eka kirjoittamaan noi sun paskat väittees ja kysymyksesi oikein,niin sitten katotaan kuinka voimme auttaa.meidän ei vittu perjaatteessa tarvi sun ihastumis viestiis vastata.jos oot niin saatanan ääliö ja et tiedä mitä teet niin pidä jooko se omana tietonas.mä en ainakaan saanut puolistakaan kirjoittamistasi teksteistä selvää."mitä teen kun olen ihastunut itseääntäynnä olevaan naiseen jolla on tupakka suussa ja joka on niin saatanan kauniilta.hei haloo.sua homoa nyt tuskin kukaan haluaa omakseen!mee vittu kokeilee.otat sen tisseistä kiinni ja puristat kovaa niin katotaan tuleeko sen jälkeen pusu vai potku munille.voisin arvata että aika äkkiä saat potkun munille.se ei olis mikään ihme.lopeta sen muijan töllääminen ja mieti vaikka sitä,että mitä tekisit vapaa ajalla.se ainakin olisi järkevämpää,kuin joku perkeleen flirttailu.itse mä en flirttaile ketään kun se on niin saatanan tyhmää ja idioottimaista käytöstä.mutta jos on niin vitun kivaa kiusata viatonta muijaa niin siitä vaan.onks se mun,tai muiden vika että sä oot niin hiton tyhmä.älä jooko kysele tollasta jos et osaa kysyä oikein,tai jos se on sun oma mielikuvituksellinen ongelma.jooko pidä tollaset asiat ihan kuule omana tietonasi!ne ei kiinnosta mua eikä varmaan ketään muutakaan joka on netissä.älä puhu tollasta paskaa!homo!mut nyt mun on lopetettava.moi.ps:voimia kumminkin,jos et saa sitä niin helvetin ihanaa muijaa ittelles.VOIMA!!!!!

    • Satunnainen röökimuija

      Muistan kerran jutelleeni mukavan miehen kanssa baarissa. Yhteisiä puheenaiheita oli paljon ja juttu luisti ihan kivasti.
      Näin saman miehen eräänä toisena kertana samaisessa baarissa. Olin ystäväni kanssa baarin ulkopuolella ja poltin tupakan. Mies näki minut tupakka suussa ja kuulin kuinka hän paheksui minua. Eipä tullut mies enää sanalle.
      Voin sanoa että ei harmittanut yhtään!! Siinä selvisi sen miehen pikkumaisuus!

      Kyseessä oli varmaan sen syksyn ensimmäinen ja viimeinen tupakka. Poika-parka menetti hyvän naisen ennakkoluulojensa vuoksi.


      Itse en piittaa siitä tupakoiko mies vai ei. Satunnainen polttelu on ok. Pidän sitä vähemmän huonona tapana kuin silloin tällöin päänsä täyteen juomista. Kaikista ällöttävintä on HUMALAINEN IHMINEN, eikä tupakoiva ihminen.

      Itse tupakoin joskus, kun joku minulle tarjoaa. Hyvässä seurassa silloin tällöin siis. Nauran niille jotka pitävät sitä ihan turn offina. Kyse kun ei kuitenkaan ole siitä, että minulta kuluisi aski tai pari päivässä.

      Ja tiedoksi: Satunnainen tupakoitsija voi olla itsestään huoltapitävä nuori nainen.

      • Nuuska vapaaksi

        Ei kai sitä kundia haitannut , kun halusi savuttoman tytön.
        Ei se ollut ennakkoluuloa, vaan huomiokykyä. jasÅÅ


    • kyllä nopeasti

      Tupakointi on kyllä vahva karkote. Se on todella epäseksikästä ja epäterveellistä varsinkin kun ei itse polta. Sinunlaisia kauniita naisia on paljon, joten otan mieluummin sellaisen, joka ei polta. Itse oon kyllä huomannut tuijottavani jotakuta tiettyä, mutta katse kääntyy kyllä heti, kun rööki menee päälle. Kannattaisi lopettaa jo tollanen huono tapa, jo terveydenkin kannalta. Koska voin komeana ja menstyneenä miehenä valikoida kauniista naisista, en ole koskaan deittaillut nasita, joka polttaa, enkä aiokaan.

    • keskinkertaisiin miehiin

      Voi olla, että kaikilta ei kiinnostus lopu vaikka huomaa naisen polttavan. Kuitenkin niiden miesten, joilla on tosiaan varaa valita, valitsee tupakoimattoman ilman muuta. Miksi tyytyä, kun voi saada tollasen hienon paketin kun sä, mutta kaiken lisäksi tupakoimattomana. Eli toisin sanoen, karkotat kaikki parhaat miesehdokkaat, alfaurokset pois.

      • jaahas...

        "Kuitenkin niiden miesten, joilla on tosiaan varaa valita, valitsee tupakoimattoman ilman muuta."

        Pakko puuttua tällaiseen yleistämiseen, jossa oma mielipide yritetään yleistää kaikkien miesten mielipiteeksi. Ei kaikki miehet ole tupakoinnin vastaisia, kuten sinä. Joidenkin mielestä se on hyvin vastenmielistä, joillekin asialla ei ole paljoa merkitystä, ja jotkut kokevat tupakoinnin jopa hyvin seksikkäänä. Mielipiteitä on monia, kuten ihmisiäkin.


    • kessua

      Jos näen sinut ja laitat tupakaksi alan katsella sinua ihaillen.Olen itse ketjupolttaja ja
      nautin tupakoinnista ja mikään ei ole niin kaunista kuin laittaisimme yhdessä tupakaksi.

    • gtktt

      Mua ei oikeastaan yhtään haittaa, jos nainen on satunnais/bilepolttaja. Samaa tulee välillä harrastettua itsekin. Useammin kuin kerran olen päässyt savuilla käynnin ansiosta tutustumaan naiseen, joka olisi muuten jäänyt tuntemattomaksi. Tulen tai savukkeen pyytäminen/tarjoaminen antaa hyvän tilaisuuden juttelun avaamiseen, samoin tupakilla seisoskelu sen jatkamiseen. Arkena toisen tupakanhajuisuus ja muut haitat varmaan alkaisivat enemmän häiritä, saati sitten pitemmän päälle pelko siitä, että kumppanin vakava sairastuminen tupakan takia on todennäköistä.

    • NoSmoke

      Tupakointi on todellinen The Turn Off. Osoittaisi ettei henkilön arvomaailma vastaisi alkuunkaan omaani.

      Itselle siinä on kyse paljon muustakin kuin vain makuasioista ja kunkin henkilökohtaisita mieltymyksistä.

      Kyse on arvomaailmaan liittyvästä asiasta. Elämää todella arvostava ei raiskaa itseään ja terveyttään tupakalla.

      - http://www.tohtori.fi/?page=0534069

      - http://www.tohtori.fi/?page=0421481&id=5240778

      Ps. Tarkoituksella hyvin kantikas kommentti.

      PS. Moni sanoo, että kerran täällä vain ollaan ja pitää "nauttia" elämästä.

      Mielestäni elämästä nauttimisen keskeisiä tekijöitä ovat terveelliset elintavat ja mahdollisimman hyvä terveys läpi koko elinkaaren, jonka ansiosta voi nauttia elämästä täydemmin.

      • fsign

        "Elämää todella arvostava ei raiskaa itseään ja terveyttään tupakalla. "

        Entäs sellainen joka raiskaa itseään ja terveyttään kaatamalla myrkyllistä liuotinta kurkustaan alas?

        Hyvin on tuntunut vuosien saatossa kansaan uppoavan tupakan vastainen terveyspropaganda. Kuinkahan kauan kestää, että ollaan samanlaisen sosiaalisen halveksinnan tasolla myös alkoholin suhteen? Viinilasi kädessä automaattinen TurnOff?


      • NoSmoke
        fsign kirjoitti:

        "Elämää todella arvostava ei raiskaa itseään ja terveyttään tupakalla. "

        Entäs sellainen joka raiskaa itseään ja terveyttään kaatamalla myrkyllistä liuotinta kurkustaan alas?

        Hyvin on tuntunut vuosien saatossa kansaan uppoavan tupakan vastainen terveyspropaganda. Kuinkahan kauan kestää, että ollaan samanlaisen sosiaalisen halveksinnan tasolla myös alkoholin suhteen? Viinilasi kädessä automaattinen TurnOff?

        >> Hyvin on tuntunut vuosien saatossa kansaan uppoavan tupakan vastainen terveyspropaganda.


        Ei ole sokeampaa kuin yksilö joka kieltäytyy näkemästä, joka puolsetaan johtaa kongitiiviseen dissonanssiin, jota edustaa mm. itselle kiusallisten ja omaa milenrauhaa häiritsevien realiteettien propagandaksi leimaaminen ja ylleen marttyyriyden kaavun pukeminen, jolla myös pyritään itselle epämielyttävän realiteetin kertojaa syyllistämään. Tähän liittyy myös täysin epärelevanttien rinnastuksien tekeminen :


        - http://fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi

        .


      • omat_aivot_on_kivat
        NoSmoke kirjoitti:

        >> Hyvin on tuntunut vuosien saatossa kansaan uppoavan tupakan vastainen terveyspropaganda.


        Ei ole sokeampaa kuin yksilö joka kieltäytyy näkemästä, joka puolsetaan johtaa kongitiiviseen dissonanssiin, jota edustaa mm. itselle kiusallisten ja omaa milenrauhaa häiritsevien realiteettien propagandaksi leimaaminen ja ylleen marttyyriyden kaavun pukeminen, jolla myös pyritään itselle epämielyttävän realiteetin kertojaa syyllistämään. Tähän liittyy myös täysin epärelevanttien rinnastuksien tekeminen :


        - http://fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi

        .

        Professori Wikipedia iskee taas irrelevanteilla kommenteillaan vieden huomion kommentin asiaytimestä.


    • 12+9

      Moni naisista ja miehistä on ns. viihdepolttajia, he eivät siis polta säännöllisesti. Osoittaa melkoista tiukkapipoisuutta, jos sellaisen perusteella tuomitsee toisen lopullisesti.

    • 5447457

      riippuu varmaan siitä, polttaako itse. Itse kun en polta, niin en uhraa tupakoivalle naiselle sekunttiakaan, vaikka olisi kuinka täydelliseltä vaikuttava tapaus muuten. En vain jotenkin pysty sietämään sitä hajua.

    • Can't Stop Now!

      On kova turn off ainakin mulle. En halua suudella tuhka kuppia tai että naisellani on kellertävät hampaat.
      Mutta joku lähiö juoppo voi olla ihan muna pystyssä siitä että nainen imee kessua ku norjalainen merimies.

      • sark-as-m1

        "tuhka kuppia"

        Kova turn off on minulle yhdyssanoja osaamattomat miehet. En halua suudella miestä joka ei pysty mielessään edes sanoja yhdistämään. Joku kouluttamaton duunari saattaisi tosin olla ihan muna pysytyssä siitä että mies ei osaa edes kunnolla kirjoittaa.


    • en huolisi

      Itse en polta enkä tupakoivaa naista huolisi, en vaikka kyse olisi jostain "pari savuketta päissäään" -tapauksesta. Mutta tunnen kyllä useita tupakoivia ja tupakoimattomiakin miehiä jotka eivät välitä siitä polttaako nainen vai ei. Baaripanoje etsiessä nuo tupakoimatomat miehet jotka välittävät yleensä jonkin verran siitä miten paljon nainen polttaa, unohtavat tuon tupakointiasian kokonaan, sillä illan ainoa tarkoitus on saada seksiä, eikä sillä ole silloin väliä paljonko se nainen polttaa, mutta suhteeseen hekään eivät sitä aktiivista tupakoitsijaa huoli.

    • äijä 30+

      Mulla lopahtaa kyllä kiinostus samantien.
      Vältän passiivista tupakointia muutenkin parhaani mukaan..

      • Savutta 41 vuotta

        Monta kertaa olen katsellut jotain naista, joka näyttää kivalta ja on muutenkin kiinnostava. Sitten nainen kaivaa röökin käsilaukustaan ja sytyttää sen, mielenkiinto lopahtaa heti siihen paikaan !
        Monesti näkee juuri kauniiden naisten polttavan ja se saa ihmettelemään syytä siihen, onko se tarkoituksenmukaista, hyttyskarkote - mieskarkote ??? No ainakin se toimii meikäläisen kohdalla.


    • Kunnon mies

      Tupakoiva nainen on tupakoimattomalle miehelle este. Ei vaan käy.

    • 6+4

      Lopeta tupakointi. HETI!

    • mies-22v-

      Mielestäni tupakoiva nainen on jotenkin seksikkäämpi / villimpi kuin tupakoimaton. Ja jotenkin tupakoivaa naista on helpompi lähestyä. Itselleni tupakointi ei ole lainkaan turnoff, päinvastoin.

    • suolisto24

      Itselleni nainen, joka käy täällä Suoli24-palstalla etsimässä parisuhdevinkkejä, on todellinen Turn Off....

      ps. tupakoi tai ei, minulle ei merkitystä

    • köh, köh

      Vanha viesti, mutta vastaan silti. Olen tupakoimaton mies, eikä naisen tupakointi olisi jarruttava tekijä, (eli saman tekevää). Toki mielummin tupakoimaton kuin tupakoiva, mutta kun kriteerilistassani on niin monta muuta asiaa jotka menevät tuon tupakoimisen edelle, niin ei sillä loppupeleissä ole merkitystä, (eli tuskin jäisi siitä kiinni).

    • vihreäsmart

      Voi herran jestas mitä mediapellejä tää maailma on nykyään täynnä jos jostain tupakan poltosta ruvetaan vetämään päätöksiä onko toinen potentiaalinen elämän kumppani.

      Ja jos nainen pistää tupakaksi, sitä parempi.

    • womenlover

      Itse en polta. Mutta, jos laitetaan viivalle kaksi kaunista naista, joista toinen tupakoi ja toinen ei, niin ehdottomasti valitsen tupakoivan yksilön. Naisten tupakointi on todella seksikästä.

      Eli jos kiinnostava nainen yhtäkkiä pistää tupakaksi, muuttuu hän entistä kiinnostavammaksi.

    • 17+6

      Tupakoiva nainen on ainakin minulle ehdoton turn-off, mutta sitä tuskin halusit tietää. Tupakointi on eräs itsensä tuhoamisen muoto, eikä anna millään tapaa hyvää esimerkkiä tuleville lapsille.

      • Terveet elämäntavat

        Kun arvostaa terveellisiä elämäntapoja, niin ilman muuta tupakointi on iso miinus. Jos haluaa pitää itsensä terveenä ja mahdollisimman hyvässä kunnossa mm. hyötyliikunnalla ja kuntourheilulla sekä järkevällä ja tasapainoisella ruokavaliolla, niin tuskinpa sellainen nainen, jonka elämä pyörisi tupakan ja kaljan tai siiderin ympärillä suuremmin innostaisi. Eiköhän tupakoinnin vaarallisuudesta ole olemassa jo aivan riittävästi tutkittua tietoa?


    • Tupakka on hot

      Nuori ja kaunis tupakoiva nainen on todella seksikäs. Myös tuoksu kiihottaa.

    • mr.shephard

      Tupakointi on ehdoton EI. Haju on kuvottava ja se on pienin ongelma.

    • 15+2

      Mieluummin sentään tupakkakin kuin nuuska. Satunnainen röökääminen on ok, kunhan neiti ei jatkuvasti olis repimässä mukaan seuraksi, mutta sen mustan paskan tunkeminen ylähuuleen tappaa mielenkiinnon aina 100% varmuudella ja välittömästi.

    • Hans Merrant

      Nyt kun mittari lähenee 40:mentä seuraavaksi,, vielä 30
      Niin kyl se on alkanut oleen semmonen lähinnä salassa polttamista
      nykyään. Oli se sätkä miehen tai naisen kädessä niin kyllä se tappaa
      kiinnostuksen samalla tavalla.

      Se oli silloin joskus cool, mut nyt se hävettää enään ja siksi
      koitankin lopettaa ja enne kaikkea polttaa vain himassa.

      Sekin on totta mitä jengi tääl sanos ,et kun oon välist ollut
      2 vuotta ilman niin herra isä kun röökaaja haisee,
      sen pikkaritkin döfää ihan pirun kalmaselt...
      Se on aidosti kun antais suuhoitoo sahkiksel..
      En suosittele kellekkään, mut viimeks tänään painanut
      tuol kaupungil ja kattonut tupakoivia naisia niin hyi yök..
      Ja sama miehistä.. Itte loikin johki piiloon polttamaan,
      sen verta hävettää.

      Onneks mukulat on läpi 2000 luvun ottaneet järkeä päähänsä enempi ku meikäläiset ja nykyäajan nuoret eivät enään niin rajusti polta..
      kun tosiaan pitäis katsoo lapsilleen äitiä niin ei oikein huvita ajatus..

      "Se tietää sadetta, kun sialla on korsi suussa" (äiti)

    • tupakoimaton_mies_86

      Sanon ihan suoraan että jos nainen tupakoi niin kiinnostus häntä kohtaan lopahtaa täysin. Näin siis itse polttamattomana miehenä. Henkilökohtaisesti on erittäin vaikea kokea tulevaisuutta naisen kanssa joka tupakoi. Vaikka olisi kuinka kaunis niin tupakointi on itselleni totaalinen turn offi naisessa. Edes lihavuus ei pääse lähellekään tupakointia. En todellakaan halua naista joka tupakoi, joka haisee pahalta ja varsinkin kun tupakointi kuvastaa kaikkia niitä ei-toivottuja arvoja naisessa. En edes halua tutustua tupakoivaan naiseen koska en halua ottaa sitä riskiä että ihastuisin häneen. Jätän suosiolla väliin ja keskityn korkeammat arvot omaaviin naisiin. Lievä ylipaino ei haittaa naisessa tasan mitään.

      Toki katson myös tupakoivien naisten perseitä ja muotoja noin muutenkin. On kyllä siinä ja siinä että kelpuuttaisinko tälläistä edes kertapanoksi. Koska aina on olemassa se riski että ihastuu kun ollaan menty pintaa syvemmälle. Joten käytän aikani ennemmin tupakoimattomiin. Uskoisin että tupakoimattomilla naisilla on melko sama juttu miesten suhteen. Eli tupakoimaton hakee tupakoimatonta ja tupakoivalle ei sitten ole niin väliä... tosin uskoisin että tupakoivakin laskee tupakoimattomuuden plussaksi parisuhteessa.

    • paikkansa täyttänyt

      Omakin kantani chattiin. Olen itse raivoraitis ja katseenkin kestävä jopa sisäpiirinikin mielestä. Olen todennut jo ajat sitten sen että "vierestä viedään". Liekö syynä sitten valitsemani raittius, jota en todellakaan ole katunut. Olen myös matkoillani huomannut että naiset isketään savuisista tupakkakopeista järkeensä. Olen aiemmin ollut puheissa monen naisen kanssa siitä, että tarjoamani elämäntapa tanssin, mökkeilyn, autoilun, veneilyn ja siihen liittyvän hanurinsoittoni kanssa on heille täysin out! Näin on. Heidän mielestään normaali tupakoiva juoppo on vain tosi mies. Omat lapseni olen saanut pysymään pyhistä sauhuista erossa. Myös vaimoni ei kuulu tupruttelijoihin. Meidän taloudessamme ei tuoksu tosiaankaan "menestykseltä".

    • aisurin kohtalo on

      Miesten on hyvä muistaa yksi tärkeä asia. Vaikka itsekin poltan ja lähes kaikki naiset ovat minulle sanoneet etteivät pidä siitä niin kun naisella alkaa haarojenvälissä kutittaa ni se on ihan sama vaikka mies polttaisi kun korsteeni. Sama juttu kuin käytöksen kanssa. Olen naisille aina kohtelias ja availen ovet yms., mutta ei sillä ole naisen kanssa mitään tekemistä. Monta kaveriani ovat käytöstavattomia ja eivät esim muista naista ollenkaan tämän juhlapäivinä ja muutenkin eivät välitä tämän mielipiteistä niin silti heistä kiinnostuu naiset paljon enemmän.
      Jos olet naisten mieleen niin voit väärinkäyttää alkoholia, tupakoida, polttaa pilveä, olla väkivaltainen, käytöstavaton ja sovinisti.

    • Kyllä mullekin tupakointi on karkoite. Oikeastaan se on kaikista pahin kiinnostuksen tappaja. Varsinkin kun itse en ole koskaan polttanut niin jo pelkkä tupakan haju on iljettävä ja se aiheuttaa huonon olon.

    • smoking fetish?

      Itselleni naisen tupakointi ei olisi este, oikeastaan ihan päinvastoin. Nimittäin olen aina jostain syystä viehättynyt tupakkaa polttavista naisista.

      • fgnfdgn

        joo se on hyvä kun miehissä on aina kaikenlaiset perverssit ja fetissit, ei jää naiset ilman sama mitä "karkoitteita" heillä olisi kun aina joku sairas tyyppi kuitenkin kiihottuu niistä.


    • Eki 3

      ette usko miten jo nuorena kiihoituin kun kotikyläni linja-autoasemalla oli myyjäna ehkä noin 50v. nainen.tosi kiihoittavan näk kun usein tupakka suupielessä roikkuen tiskin takana myi kahvia.etenkin minua kiihoittaa katsella kuun vanhemmat naiset polttavat.ja kun huomaa että nauttivat siitä.

      • Kari vm 1968

        toi kyl tuttu ilmiö.itse muistan kun olin noin 13 vanha.meidän kotitalous opettaja,silloin ehkä 55-60 rouva meitä opetti.kerran välitunnilla kun multa unohtui reppu luokkaan niin menin sanomaan et antais repun.oli omalla pihalla ja ette usko miten kyrpäni alkoi seisomaan kun näin takaapäin miten opettaja veti tupakkaa,oikein sormket levisi ja nosti päätään takakenoon kun veti pitkiä henkosia.kiihoittavan näköistä


    • Devilsdisguise

      Huisia. Ihan sama polttaako vai ei, muista asioista se on kiinni, nörteillä kai se on tuo ihmetys... hauskaa. Minua ei ole koskaan haitannut naisten tupakointi, melkein päinvastoin... joskus tytöt ovat ryhtyneet polttlemaan kanssani oma-aloitteisesti, mikä on vain lisännyt kiinnostusta... kunpa tietäisin miss nykyään ovat. Good girls go to church... bad girls anywhere they want to.... true as hell. :)

    • UhkaOlemassa

      Minulla tunne muuttunut negatiivisemmaksi. Tätini sairastui vanhoilla päivillään keuhksyöpään, vaikkei ole polttanut koskaan. Syynä oli aviomiehen polttamat savukkeet. Eli minusta polttaminen on itsekäs teko, jos polttaa niin, että sivulliset joutuu siitä kärsimään. Henki haisee tupakalle, ei kiitos. Tupakoimaton, joskus olen kokeillut, mut ei ollut mun juttu.

    • tiukka.linja

      Kiinnostus loppuu välittömästi. Sama tapahtuisi, jos nainen alkaisi piikittämään amfetamiinia siinä kahvilan pöydässä. Molemmat on ehdoton ei minulle.

    • HuoliHuomisesta

      Selkeä haitta, ajattelen pitemmälle ja mietin esim. suutelua hänen kanssaan, ei hyvä varsinkin, kun ei itse tupakoi ja ajattelee muutenkin terveys edellä asioita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe