KOSMETOLOGI HÄMEENLINNASTA?

Herkkä hipiä

Voisiko joku suositella kosmetologia Hämeenlinnasta? Olen muuttanut tänne vuosi sitten enkä kestä enään kokeiluja.
Eikö mistään löytyisi ammattitaitoista kosmetologia joka ei revi mustapäitä tai jynssää miksohionnalla. Kuiva ja herkkä iho herkistyy näistä kokemuksista vaan enemmän.
Auttakaa!

23

8969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millaska

      Mä oon ikäni asunu H:linnassa ja tuntuu et täällä kaikki käy Valtosen Inkerillä. Mun mummo jo aikanaan osti mulle 14vuotiaana sinne lahjakortin ja siitä pitäen olen sielä käyny. Tosin harvakseltaan ,ei oikein opiskelija pudjetilla kosmetologin palveluja käytetä.
      Vaikka musta tuntuu et sillä naisella on joku esillä olon tarve aina kun lehdissä haastatellaan jotain naisasiaa tai naista yrittäjänä nin se on aina jossain Kaupunkiuutisissa.

      • Millaska

        Oli pakko jatkaa toho äskeseen juttuuni ettei se kosmetologi Valtosen Inkeri mitään naisasiaa töissään mulle oo puhunu. Tosi asiallisen palvelun olen sieltä kaikilta saanu.
        Tuli huono omatunto sanoo ketään julkisuuden kipeeks. Mut onhan niitäkin olemassa.

        Sama


      • marinara

        Oli pakko puuttua tähän Hämeenlinnalaisten keskusteluun. Olen itse pitänyt kauneushoitolaa ja käytin samaa Dermalogican hoitosarjaa kun tuo mainitsemanne Sky-kosmetologi Inkeri Valtonen ( silloin muistaakseni Väisälä). Kävin samoilla kursseilla hänen kanssaan ja san parhaat neuvot yrittäjyyteen häneltä. Että jos on lehtien palstoilla niin uskon että, puhuu asiaa.
        Hänet muistan siksi kun harva viitsii nuorempaa kolleegaansa auttaa. Kiva kun kaikki kosmetologit ei leipääny työhönsä.

        Alan vaihtaja


      • kesähauholainen
        marinara kirjoitti:

        Oli pakko puuttua tähän Hämeenlinnalaisten keskusteluun. Olen itse pitänyt kauneushoitolaa ja käytin samaa Dermalogican hoitosarjaa kun tuo mainitsemanne Sky-kosmetologi Inkeri Valtonen ( silloin muistaakseni Väisälä). Kävin samoilla kursseilla hänen kanssaan ja san parhaat neuvot yrittäjyyteen häneltä. Että jos on lehtien palstoilla niin uskon että, puhuu asiaa.
        Hänet muistan siksi kun harva viitsii nuorempaa kolleegaansa auttaa. Kiva kun kaikki kosmetologit ei leipääny työhönsä.

        Alan vaihtaja

        Ainakin Aulangon kylpylän kauneushoitolaan olin todella pettynyt. Epäilen jopa oliko kasvohoitoa tehnyt tyttö edes kosmetologi. Olisin halunut tietoa ihostani ja uusia hoitovinkkejä. Kaikki mitä kysyin oli liian vaikeita kosmetologille vaikka mielestäni kyselin ihan tavallisia hoito-ohjeita. Eli minäkin olen vailla kauneushoitolaa, löytyisikö siihen neuvoja.


      • entinen kosmetologi
        kesähauholainen kirjoitti:

        Ainakin Aulangon kylpylän kauneushoitolaan olin todella pettynyt. Epäilen jopa oliko kasvohoitoa tehnyt tyttö edes kosmetologi. Olisin halunut tietoa ihostani ja uusia hoitovinkkejä. Kaikki mitä kysyin oli liian vaikeita kosmetologille vaikka mielestäni kyselin ihan tavallisia hoito-ohjeita. Eli minäkin olen vailla kauneushoitolaa, löytyisikö siihen neuvoja.

        Minäkin olen vain kesää viettämässä nykyisessä suurHämeenlinnassa ja olen katsellut pitkään tämän keskustelupalstan kysymystä paikkakunnan kauneushoitoloista.
        Olen aika monessa käynyt ja olen itse ekalta ammatiltani kosmetologi. Mielestäni kaikki näistä kauan pystyssä olleista hoitoloista kaikki on ihan hyviä ja ammattilaisia. Tuo keskustelun aiheena oleva Kauneushoitola Inkeri Valtonen varmaan satsaa eniten laatuun ja palveluun, mutta ajanvaraus täytyy tehdä viikkoja etukäteen. Edes kestoväri aikaa ei ole löytynyt samalle päivälle joten ei oikein sovi kesäreissulaiselle.

        Reissaaja


      • kiirettä pitää
        entinen kosmetologi kirjoitti:

        Minäkin olen vain kesää viettämässä nykyisessä suurHämeenlinnassa ja olen katsellut pitkään tämän keskustelupalstan kysymystä paikkakunnan kauneushoitoloista.
        Olen aika monessa käynyt ja olen itse ekalta ammatiltani kosmetologi. Mielestäni kaikki näistä kauan pystyssä olleista hoitoloista kaikki on ihan hyviä ja ammattilaisia. Tuo keskustelun aiheena oleva Kauneushoitola Inkeri Valtonen varmaan satsaa eniten laatuun ja palveluun, mutta ajanvaraus täytyy tehdä viikkoja etukäteen. Edes kestoväri aikaa ei ole löytynyt samalle päivälle joten ei oikein sovi kesäreissulaiselle.

        Reissaaja

        Pienissä kaupungeissa kauneushoitoloiden ja kampaamojen aukioloajat on niin lyhyitä etten Hesassa työtätekevänä ehdi koskaan käyttämään kotikaupunkini palveluja. Olen Hämeenlinnassa n.klo 18 ja silloin KAIKKI on kiinni. Herää Häme!


      • tarpeeton huvi
        kiirettä pitää kirjoitti:

        Pienissä kaupungeissa kauneushoitoloiden ja kampaamojen aukioloajat on niin lyhyitä etten Hesassa työtätekevänä ehdi koskaan käyttämään kotikaupunkini palveluja. Olen Hämeenlinnassa n.klo 18 ja silloin KAIKKI on kiinni. Herää Häme!

        Mihin ihmeessä tarvitaan kosmetologia. Ja niin suurella pään vaivalla että, ruoditaan yhden kaupungin kaikki liikkeet yksitellen. Laittakaa sekin raha hyvän tekeväisyyteen, vaikka eläinsuojeluyhdistykselle.


      • valinnan varaa
        tarpeeton huvi kirjoitti:

        Mihin ihmeessä tarvitaan kosmetologia. Ja niin suurella pään vaivalla että, ruoditaan yhden kaupungin kaikki liikkeet yksitellen. Laittakaa sekin raha hyvän tekeväisyyteen, vaikka eläinsuojeluyhdistykselle.

        Hämeenlinnasta hesaan on niin lyhyt bussi matka että, sinne voi lähteä kasvohoidonkin takia. Itse en ole halunut jättää kosmetologiani Hesassa kun olen käynyt hänellä 25vuotta. Hoidoissa käyn Hesassa mutta, Dermalogican ihonhoitotuotteet piipahdan hakemassa kotikaupungin kosmetologeilta. Jos ei muuta asiaa ole Hesaan niin ei viitsisi hoitosuihkeen takia tehdä Hesan reissua.


      • meikkikeiju
        valinnan varaa kirjoitti:

        Hämeenlinnasta hesaan on niin lyhyt bussi matka että, sinne voi lähteä kasvohoidonkin takia. Itse en ole halunut jättää kosmetologiani Hesassa kun olen käynyt hänellä 25vuotta. Hoidoissa käyn Hesassa mutta, Dermalogican ihonhoitotuotteet piipahdan hakemassa kotikaupungin kosmetologeilta. Jos ei muuta asiaa ole Hesaan niin ei viitsisi hoitosuihkeen takia tehdä Hesan reissua.

        Tietääkö kukaan suositella hyvää tekijää kestopigmentointiin Hämeenlinnan lähellä. Mitä mieltä ollaan muutenkin pigmentoinnista.


      • tarkka nainen
        meikkikeiju kirjoitti:

        Tietääkö kukaan suositella hyvää tekijää kestopigmentointiin Hämeenlinnan lähellä. Mitä mieltä ollaan muutenkin pigmentoinnista.

        En tiedä kuka Hämeenlinnassa tekee pigmentointeja ellei sitten tuo Kauneushoitola Inkeri Valtonen. Itse kävin Maarit Leikosken hoitolassa Hesassa ja olen tosi tyytyväinen. Suosittelen kaikille että, kannattaa kokeilla.


      • vierestä katsova anoppi
        tarkka nainen kirjoitti:

        En tiedä kuka Hämeenlinnassa tekee pigmentointeja ellei sitten tuo Kauneushoitola Inkeri Valtonen. Itse kävin Maarit Leikosken hoitolassa Hesassa ja olen tosi tyytyväinen. Suosittelen kaikille että, kannattaa kokeilla.

        Olen ihmeissäni poikani vaimosta ja heidän kahdesta teini-ikäisestä tyttärestään. He käyttävät kaikki poikani rahat pelkkään rasvapurkkeihin ja kosmetologilla käynteihin.
        Kosmetologiksi on pitänyt valita tuo Valtosen Inkeri ja aineet kalliimmasta päästä oikein amerikkalainen Dermalogica.
        Kaikki ostetaan mitä kosmetologi keksii suositella. Miniäni vetoaa siihen että, hänellä on acne iho ja tytöillä kuulemma erittäin paha kun on periytynyt myös poikani puolelta. Jos nyt murkkuikäisenä muutama finni on niin ei se nyt maailmaa kaada tai kuolemaksi ole.
        Miniäni sähköpostissakin on suosikeissa tuon Valtosen kauneushoitolan nettisivut ja jotkut kirjeet tulee jatkuvasti. Dermalogicalla on rahaa mainontaan kun tyhmät naiset sinne rahansa kantaa.


      • Milla Magia
        vierestä katsova anoppi kirjoitti:

        Olen ihmeissäni poikani vaimosta ja heidän kahdesta teini-ikäisestä tyttärestään. He käyttävät kaikki poikani rahat pelkkään rasvapurkkeihin ja kosmetologilla käynteihin.
        Kosmetologiksi on pitänyt valita tuo Valtosen Inkeri ja aineet kalliimmasta päästä oikein amerikkalainen Dermalogica.
        Kaikki ostetaan mitä kosmetologi keksii suositella. Miniäni vetoaa siihen että, hänellä on acne iho ja tytöillä kuulemma erittäin paha kun on periytynyt myös poikani puolelta. Jos nyt murkkuikäisenä muutama finni on niin ei se nyt maailmaa kaada tai kuolemaksi ole.
        Miniäni sähköpostissakin on suosikeissa tuon Valtosen kauneushoitolan nettisivut ja jotkut kirjeet tulee jatkuvasti. Dermalogicalla on rahaa mainontaan kun tyhmät naiset sinne rahansa kantaa.

        Mistäs sinä tiedät mitä miniäsi suosikki listassa on? käytkö hänen sähköpostinsakin läpi?
        Anna poikasi perheen elää omaa elämäänsä ja valita itse rahan käyttönsä. Sekin on ihan totta että, jos pojallasikin on acne niin hänen lapsillaan on suurempi todennäköisyys saada acne. Acne on periytyvä sairaus!


      • minimeikki
        Milla Magia kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät mitä miniäsi suosikki listassa on? käytkö hänen sähköpostinsakin läpi?
        Anna poikasi perheen elää omaa elämäänsä ja valita itse rahan käyttönsä. Sekin on ihan totta että, jos pojallasikin on acne niin hänen lapsillaan on suurempi todennäköisyys saada acne. Acne on periytyvä sairaus!

        Miniäsi tekee juuri niinkuin valveutunut äiti ja nainen tekee. Hakee paikkakunnan parhaan hoitolan itselleen ja tyttärilleen ja hyvät hoitoaineet. Varmaan hänellä niin kuin muillakin rasvaihoisilla on lukemattomia kokemuksia tuotteista ja hoidoista mitkä ei sovi.
        Miten voit olla niin ymmärtämön ettet tiedä miten paljon tuskaa ja mielipahaa acne iho aiheuttaa. Varsinkin nuorille naisille iho ongelmat on tosi paljon mielipahaa aiheuttavia.
        Ja jätä myös miniäsi sähköpostit rauhaan!


      • Ritva-liisa
        minimeikki kirjoitti:

        Miniäsi tekee juuri niinkuin valveutunut äiti ja nainen tekee. Hakee paikkakunnan parhaan hoitolan itselleen ja tyttärilleen ja hyvät hoitoaineet. Varmaan hänellä niin kuin muillakin rasvaihoisilla on lukemattomia kokemuksia tuotteista ja hoidoista mitkä ei sovi.
        Miten voit olla niin ymmärtämön ettet tiedä miten paljon tuskaa ja mielipahaa acne iho aiheuttaa. Varsinkin nuorille naisille iho ongelmat on tosi paljon mielipahaa aiheuttavia.
        Ja jätä myös miniäsi sähköpostit rauhaan!

        Ymmärrän sinua anoppi että, olet huolissasi poikasi perheen rahan käytöstä. Varmaan koet todella turhaksi kosmetiikan käytön koska omassa nuoruudessasi ei sellaiseen käytetty rahaa. Silloin myös kosmetiikka oli sellaista että, se paljoa auttanut ja rahat meni ihan oikeasti hukkaan. Nyt miniäsi on valinnut Hämeenlinna arvostetuimman hoitolan jonka asiakas itsekin olen. En usko että, siellä turhia asiakkaalle kaupataan vaan sitä mitä hoito todella tarvitsee.
        Olet myös epäluuloinen tuota kosmetiikka merkkiä kohtaan kun sitä vähemmän vielä näkee. Dermalogica sarja on kuitenkin erittäin arvostettu ja sitä voi käyttää ainoastaan siihen koulutetut kosmetologit. Tiedän myös etttä, Valtosen Inkerin hoitolassa kaikki kosmetologit kouluttavat itseään jatkuvasti myös kansainvälisillä kursseilla.


      • hin
        kiirettä pitää kirjoitti:

        Pienissä kaupungeissa kauneushoitoloiden ja kampaamojen aukioloajat on niin lyhyitä etten Hesassa työtätekevänä ehdi koskaan käyttämään kotikaupunkini palveluja. Olen Hämeenlinnassa n.klo 18 ja silloin KAIKKI on kiinni. Herää Häme!

        ainakin pinjami on 9 asti auki arkena..


      • kiireisiä vastauksia
        hin kirjoitti:

        ainakin pinjami on 9 asti auki arkena..

        Itse olen kanssa miettinyt kasvohoitolaan menoa joululomalla, mutta en ole vielä päättänyt minne menisin. Minulla ei siis ole mitään aikaisempaa kokemusta kasvohoidoista, eli olen ensimmäistä kertaa menossa. Olen miettinyt Kauneuspiste Josefiinaa, joka sijaitsee Torikadulla. Siellä ainakin on edulliset hinnat. Tiedän, että Dermalogican tuotteet ovat toimivia, mutta eikai noista tule mitään lisähintoja noihin Inkeri Valtosen sivuilla oleviin hintoihin.. Tietenkin voisin mennä paikan päälle kysymään, mutta sitä kun ei oikein koskaan tule tehtyä.. :D Mutta onko siis kokemuksia tosta Josefiinasta ?


      • Tia
        meikkikeiju kirjoitti:

        Tietääkö kukaan suositella hyvää tekijää kestopigmentointiin Hämeenlinnan lähellä. Mitä mieltä ollaan muutenkin pigmentoinnista.

        Kauneushoitola Magic Hämeenlinnassa tekee kestopigmentointeja.Itselleni tehtiin eyelinerit ja olen oikein tyytyäinen,ei mene aamuisin niin paljon aikaa meikin laittoon.Aion ottaa myös huultenrajaukset.


    • bgfxhdt

      Dermalogica on perseesta tyhmät maksavat niin paljon purkeista koska mainonta maksaa ei tuotteet ja myyjät saavat ison voiton tuotteista he herätkää...

    • pandasuklaalevy

      Itse olen käynyt Pretty Woman-nimisessä. Tosi kiva kosmetologi eikä maksanut paljokaan :)

    • komentaja

      Bessrwisser, tyrkky ja ahne tuo yksi valtoska... En astu jalallanikaan moiseen hoitolaan, vai hämeenlinnan arvostetuin, hahaa ja yök.

      • susse5

        Tuo kommentti oli kyllä silkkaa kateutta ja pahantahtoisuutta. Hanki sinäkin itsellesi ammattitaitoa ja työkokemusta niin silloin pystyy vastaamaankin työhönsä liittyviin asioihin, vaikka sitten lehtien palstoilla.


    • Hämptonilainen

      Ehdottomasti paras kasvohoito on Kauneushoitola Inkeri Valtosella. Työn taso on aivan omaa luokkaansa ja hinta ja laatu on kohdallaan. Ihon ongelmat loppui siihen, kun löysin Valtosen hoitolan. Aukioloajat ovat myös joustavat. Itse käyn pääkaupunkiseudulla työssä ja san hoitoajan klo 19.00.
      Nykyisin näkee iltalehdissä Inkeri Valtosen haastatteluja, joten ammattitaito huomioidaan muuallakin. Suosittelen lämpimästl.

    • Nellinen79

      Suosittelen Hyvän Olon Aittaan. Edulliset hinnat ja luonnonkosmetiikkaa käyttää, valmistaa sekä maahantuo yksinoikeudella Suomeen. www.hyvanolonaitta.fi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe