Ellos / Redcats perheturva

Hieman pihalla

Olen vakuutuksista ihan pihalla. Tänään soitti Ellokselta myyjätär ja yritti kaupata Redcatsin perheturva -vakuutusta. Kuulosti puhelimessa tosi hyvältä, olisi kuulemma heti puhelun aikana napsauttanut vakuutuksen voimaan ja jos kynteni katkaisisin niin rahaa suihkuaisi tililleni manikyyriä varten -periaatteella.

Olin kuitenkin nihkeänä, kun en tiennyt mitä oikeasti lukee sopimuspapereissa. Onko siis kenelläkään vielä kertynyt kokemusta? Onko oikeasti niin hyvä ja edullinen? Kk/hinta on 9,90 euroa ja eroamaan pääsee heti ilman sopimussakkoja tai irtisanomisaikoja (kuulemma). Kun ei koskaan tiedä näistä puhelinkaupittelijoista, jotenkin sitä aina sanoo EI, vaikka hyvä tarjous olisikin. Tuli vain sellainen olo, että jokin tässä nyt pissii silmään...

10

3332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghjklöä

      Redcats Nordic on kehittänyt yhteistyössä ACE European Groupin kanssa Redcats Perheturva -vakuutuksen, joka tarjoaa sinulle ja perheellesi taloudellista turvaa tapaturman aiheuttaman lääketieteellisen pysyvän haitan varalta. Redcats PerheTurva-vakuutuksen voit ottaa täydentämään jo olemassaolevaa vakuutusturvaasi. Siitä maksetaan korvaukset muusta vakuutusturvastasi riippumatta.

      Hinta ilmoitetaan kuukausimaksuna. Vuosihinta näyttäisikin aika kamalalta, kun kysymys on vaan tapaturmavakuutuksesta. Kallis vakuutus, joka on tarkoitettu täydentämään jo olemassa olevaa vakuutusturvaa.

    • jukkis1234

      otin ellokselta pienen lainan ja siihen heidän ehdottaman vakuutuksen "ace vakuutusyhtiö" täysin yllättäen sairastuin vakavasti sairaslomaa 6kk, vakuutusehdoissa 45 vrk riittää ehdoissa luvattuun korvaukseen. käsittelyajaksi sanottiin noin 6 viikkoa. nyt 15viikkoa mennyt eikä mitään kuulu. olen soitellut sinne useasti ja silloin kun joku vakuutuskäsittelijä sattuu vastaamaan selitykset ovat ihan mitä sattuu. "puutuvia saldoja ym ym käsittelijä tiina ei ole paikalla, tai tiina on lomalla. en suosittele

      • Pekkki

        Kannattaa pysyä suomalaisissa vakuutusyhtiöissä: Tapiola Pohjola If Lähivakuutus Fennia Pohjantähti Turva ja niin edelleen. Halvemmalla hinnalla saa vastaavan tai paremman vakuutuksen kuin nämä ellos/syöpävakuutukset. Eräs AIG aikanaan pari vuotta takaperin möi hirveästi syöpävakuutuksia naisille. Olisivat syöpävakuutuksen vuosihintaan laittaneet noin 50 euroa lisää, niin olisivat saaneet sellaisen vakuutuksenn mistä tahansa suomalaisesta yhtiöstä, mikä korvaisi kaikenlaiset sairaudet vakavasta tavalliseen flunssaan


      • Josku

        Hei. Otin vakuutuksen ja olen maksamassa ensimmäistä pakollista erää.
        Kannattaako ottaa?


    • auts

      Älkää missään tapauksessa ottako kyseisestä firmasta vakuutuksia, on huijausta. Mulle sattui tapaturma ja jäi ikuinen vamma, eikä centtiäkään maksettu eikä kuulema makseta!

    • Likeeee

      Itse otin kyseiseltä firmalta asumisturvan työttömyyden varalta. Jäinkin sitten työttömäksi ja ei muuta kuin paperit vetämään. Muutaman viikon jälkeen alkoi rahat pyöriä niin kuin pitikin ja on nyt maksanut itsensä moneen kertaan takaisin. SUOSITTELEN.

      • apea1

        Niillähän on 30 pvän karenssi, ennen kun lähtee rahat pyörimään...??? Eli maksetaan siis vaan 11kk. Kela ottaa esim asumistuessa huomioon tämän summan, eli saat vastaavanlaisesti kelasta vähemmän rahhoo.... olisin halunnut samantyyppisen vakuutuksen, mutta Elloken ehdot ovat kohtuuttomia.


      • kyssäriysäri

        Minkälaiset käsittelyajat siellä on olleet? Eli kauanko menee siitä, kun laitat aina jatkohakemuksen siihen, että rahat ovat tilillä?


    • tessa...

      voiko ellos vakuutuksen perua sähköpostilla?

    • veneluu

      Hei! Minulla on tämä perheturvavakuutus: Hyviä kokemuksia.
      Olen sen verran iäkäs että en enaa saisikaan mistään muualta näin edullista vakuutusta.
      Esim. Minulta murtui ranteesta veneluu joka laitettiin lastaan ja jota pidin 7 viikkoa. Sain Vakuutuksesta kuntoutusrahaa tapaturmaan 600 euroa joka meni sitten fysikaaliseen hoitoon. Muuten tämä 600 olisi ollut pois minun kukkarosta.
      Asiat menivät joustavasti: Lähetin vain lääkärilausunnon Reducatsiin ja rahat olivat jo viikon päästä tililläni. Vakutuskirjassa on jokainen rikkoutunut luu hinnoiteltu erikseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe