Hieroja hieroi perseeni!!

urheilijajäbä 19w

Menin hierottamaan selkäni uudelle hierojalle (suosituksen perusteella), ja tämä äijähän yllätti - positiivisesti! Sovittiin että hän hieroo koko selkäni ja niskani. Mutta tämä miehinen,minua vanhempi mieshän veti minulta housut perseen päältä perse paljaaksi ja hieroi ensin koko perseeni. Hän sanoi ihan suoraan, että hän aloittaa aina perseestä!! Tilanne yllätti minut, tunsin, että en mahda mitään tälle karjulle joten otin passiivisen roolin ja annoin hänen hieroa perseeni vahvoilla kourillaan! Että oli kiihottava tilanne, huomasin kyllä että hänkin hengitti raskaasti. Ehkä sai jotain fiboja tästä. Kyllä hän sitten selänkin hieroi. Kai tästä joku tiukkapipoinen homofoobinen hetero olisi voinut vaikka vetää herneen nenään mutta minä poika tykkäsin! On ihan varma asia, että tuo markkinointikeino tepsi minuun - hänestä tuli minun vaki hierojani.

29

8979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaankin

      kirjoitat tänne taas uuden homotoiveesi...

    • uffaffaaaa

      -mitään fiboja.
      On ihan normaalia puolihieronnassa, että pakarat hierotaan. Jotakin lihaksia sielläkin.
      Ei kai siinä mitään, jos annat mielikuvituksesi lentää, mutta työtään hieroja vain teki.
      Ihan vihjeenä: Älä erehdy osoittamaan taipumuksiasi ensi kerralla, tai sen jälkeenkään. Voi loppua
      käynnit vakihierojallasi nopeaan.

      • ja mitä tuota ylistä

        että ei ollut normaali koulutettu klassinen hieroja.


    • 9089898uij

      siitä ei ole pitkä matka ku nahkahuilu on sun b-rapussa.

    • ____!______________

      selän ollessa hieronnan tarpeessa myös "perse"l-lihakset ovat jumissa ja hieronnan tarpeessa ja niiden hieronnasta on hyötyä . tiedän kokemuksesta.
      Olen mies, menen mielluummin nais.hierojalle, silloin ei tule mieleen ainakaan nämä "homojutut".
      Ja naisen hieronta ja kosketus tekee jo sinällään hyvää sillä on tervyttävä vaikutus, vaikka en kuvittelekaan asiasssa sen ihmeellisempää.
      Työtä se on hierojalle ja varsin rankkaakin sellaista, ei siinä useimmitenkaan , luulisin , tule "intiimimmät" asiat mieleen ja tulee, niin mitä sitten?
      Minule ainakin on kysymyksessä kokonaisvaltainen hoito; kroppa, mieli, rentoutuminen, hemmottelu; on kyse siitä miten asian kokee ja siihen suhtautuu.
      Osa näistä thai-hierojista (kuulemma) tarjoaa maksusta pikapanon tai käteen vedon; aika tyhjä olo olisi varmaankin kyseisen hoidonjälkeen, nimittäin henkisesti, ainakin minä mietiskelen.
      Tarpeeseensa kukin hakee,mutta minulle sopii tämä mainitsemani kokonaisvaltainen ammattitaitoinen , ystävällinen hoito.

    • kunkunkuntoilemaan

      käyn naishierojalla, ja kyllä hänkin hieroo perseen joka kerta, eikä siinä ole mitään seksuaalista.

      • miesmies..50-

        thaihierojalla jossa nätti nainen hieroi pakaratkin hyvin..enempää en tällä palstalla uskalla paljastaa tällä erää


    • ei paha ei

      on kyllä homo- tai biseksuaalisia taipumuksia. olen kokenut vähän samanlaisen tilanteen. hän meni jopa niin pitkälle että ehdotti että ottaisin vaatteet kokonaan pois ja alkoi kysellä minkälaisesta musiikista tykkään, itse kehui kuuntelevansa mielellään ultra brata. tästä on nyt aikaa monta vuotta.

      • Eikä varmasti tule e

        Siis hurjaa!

        Olisit sanonut sille, että ottaa vain itse vaatteensa pois! Ettei sinulle tarvitse tulle mitään ehdottelemaan!

        Minä varustaudun hierontaan mennessäni aina pitkällä susiturkilla ja paksuilla sarkahousuilla, joten hieroja saa sitten hieroa minua turkki ja sarkahousut päällä! Hänen ei todellakaan kannata ajatella mitään lääppimistä, sillä minä en sentään ole mitään sellaisia poikia!

        Eikä varmasti tule enää mitään ehdottelemaan!


    • Hieroja-Rape

      Ei se hieroja mitään fiboja saanut. Pakaralihas on iso lihas, joten sen hieronta on raskasta t y ö t ä. Varsinkin jos on vanhempi hieroja, ei siis mitään kevyttä puuhaa.

      Hieron itsekin pakaralihakset, mutta aloitan ensin hartioista ja selästä, sitten pakarat ja sitten "takajalat". Seksuaalisuutta ei tuossa tilanteessa edes jaksaisi pitää mukana. Kiksit ovat siis VAIN sinun omassa päässäsi. Sorry!

    • 12

      sanoisin moista ,
      aivonystyräsi on tehty riippuvaiseksi kuin heroiinista

    • .

      Kun seuraavalla kerralla itse pyydät hieromaan etupuolelta...

    • mk

      Minä miehenä mene aina naishierojalle koska mies hierojana pitää olla homomainen koska hierojan homma on naisille tehty ja on paljon kivempaa kun kaunis ja vahvasorminen nainen hieroo.

    • K.L.

      fantasioitasi tänne???

    • Tallulah*

      hieroo minun mieshierojani aina, ja siinä ei ole mitään seksuaalista! Pakaroissa on lihaksia ja kipu tuntuu säteilevän päähän asti. Kaikenlaisia homppeleita...

    • **tun homot

      Laita tiukka minihame päälle, saa vakihieroja kunnon fibat ja huohottaa kuin maratonjuoksija.

    • joujougurlman

      Hierojille pylly on ihan normaali lihas, siinä kuin sinulle esim. hauis tai olkalihas.

    • nautiskelija.

      ..kun persettäni hierotaan. Ei siinä ole mitään kummallista, persehän on erogeeninen alue. Jos pystyy yhdistämään sen että tulee hyvään kuntoon lihaksiltaan, ja saa vielä mukavia fiiliksiä kun peppua hierotaan, mikäs sen parempaa. On aivan täysin normaalia, että jos tuolle alueelle kosketaan ja vielä liukkaan hierontarasvan kera, niin kiihottuuhan siinä! Sanoisin, että siinä olisi enemmän epänormaalia, jos siitä ei kiihottuisi!!!

      Sen kyllä uskon että hieroja ei siitä kiihotu, koska hänellehän se on työtä, ja vieläpä aika raskasta työtä.

    • sillä lailla

      pakara hierotaan aina selänkäsittelyssä, selän lihaksisto lähtee suoliluuharjusta isolla kalvolla joten niille joiden pakaran yläosaa ei ole hierottu, on hieroja menny oikoteitä ettekä ole saanut perusteellista selänhierontaa...opiskelkaa anatomiaa ja todetkaa tämän olevan totta :)

    • naanh..

      No huhhuh!

      Mielestäni hieronta ei ole naisen ammatti, vaan ihan molempien. Hieronta on raskasta ruumiillista työtä, miehen kroppa tähän siis parempi. MUTTA, naisillä monesti herkempi käsi tuntemaan.

      Itse koulutettuna hierojana hieron pakarat oli sitte kyse ylä- tai alavartalon hieronnasta. Pakarassa on suuria lihaksia ja ne kyllä vaikuttaa niin jalkoihin, kuin selkäänkin. Pakaran "läpi" menee hermoja, mm. tämä vaivaava ischias, joten hieronta ehdottoman tärkeää mielestäni.

      Hieroja on ollut siis tosi ammattimainen, ja pieni tuhina hieroessa on mielestäni normaalia, ainakin itse 160cm pitkänä hoikkana tyttösenä isoa 2m pitkää 100kg painavaa miestä hieroessani saan ihan hikipäissään tehdä töitä. Ja tosiaan jos on pyllyä hieroessa tuhissut, niin mietippä minkä kokoisia lihaksia siellä on, voimaa varmana joutunut käyttämään...

      Ihan hermoon otti tämä kirjotus :D

    • juupa juu

      Hyvä Naanh!
      Kirjoitat ihan oikein pakarlihasten hieronnasta.
      Minun hierjojani hieroo myös pakarani joka kerta. Eipä ole ollut issiasvaivoja!
      Kiitos asiallisesta kirjoituksestasi!

    • ihan jees

      Sormen laittaminen peräaukkoon on täysin normaalia, se rentouttaa suolen.

      • kokenut osaa kertoa

        sinulle ihan jees. Ei koulutettu hieroja laita sormea pyllynreikään.


    • kyllä pakaralihakset voi hyvin hieroa ilman mitään seksuaalista taka-ajatusta. Lihas se on siinä kuin muutkin lihakset. Itse ainakin kysyn asiakkaalta haluaako tämä pakarat hierottavan vai ei. Mutta esim jos iskiaksesta ollut jotain haittaa/vaivaa aikaisemmin niin silloin jopa suosittelen asiakkaalle sitä. Mutta iskiasvaivan ollessa pahimmillaan ei ole hyväksi hieroa pakaroita. Lievässä iskiasvaivassa siitä on ollut usein jopa apuakin.

    • kertoo jo...

      eikös asiakas SANO mitä hierotaan ainakin tähän asti olen tehnyt niin. eikä hieroja esitä toiveita.

    • öLFJKÖLFJK

      Laittakaapas ihmiset tuonne suomi24.fi hakuun hakusanaksi "hoitsukundi" niin tulee muutama sata saman miehen kirjoitusta. Varsinainen seksuaaliterapeutti koko mies...

      Että se siitä seksuaalisuudesta...

      • normisettiä

        Asiallisia viestejähän ne on ja asiallinen tyyppi tuo hoitsukundi.

        Työtään tekee hierojana niin kuin pitääkin, en ymmärrä mikä mukamas tuossa nyt mättää? Hyvä että joillain on asiantuntemusta ja oikeaa asennetta.


    • sivussa.

      miten jaksaa kommentoida kaikkii aina. varmasti suhteita hakemassa

    • tyytyvainen

      Hoitsukundi on niitä harvoja jolta tulee vastauksia ja aitoja oikeita ja rehellisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe