kipu imusolmukkeissa

1234321

Hei,
Voiko imusolmukkeissa olla kipua tai tuntemuksia ihan ilman että on syöpä? Mulla on lievää kipua kainaloissa, kaulalla ja joskus nivusissa. Ei ole yhtään turvoksissa ja lääkärille näytin ja tunnusteltuaan sanoi ettei ole mitään. Veriarvot oli normaalit. Mistä tuo ajoittainen kipu voisi johtua?

9

7428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady8889

      Mulla on ollut ihan samanlaisia tuntemuksia.. käyny jo monta kertaa valittamassa imusolmukkeista lääkärille ja mainnut ajottaisesta kivusta kaulalla yms.. Ei kuulemma ole mitään. Johtuu vaan jostain infektiosta. Älä ole huolissasi, saattaa tuntua suurentuneet imusolmukkeet epänormaaleilta mutta ajan kanssa ohi menee.

      • Ei savua ilman tult?

        kohtalotoveri.. Kainalot ultrattu, ei mitään. Nivusia ei, mutta sielläkin kipuilua toisella puolella päivittäin, myös kaulalla.


    • iiiiiiiiiiiiiiiuuu

      Itselläni turvonneet, imusolmukesyöväksi osoittautuneet imusolmukkeet olivat täysin kivuttomia.

      • 1234321

        No tämäpä sitte outoa. Huoli tietty kova mutta lääkäri sanoi että jos tulehdusta olisi, näkyisi se veressä. ja turvotus puuttu kanssa. No, kai tässä sitten uskaltaa rauhallisella mielellä olla. Tämä vaan kestänyt jo kolme kuukautta ja ylikin..


    • 24vee

      Täällä myös kipua nivusissa, kainaloissa, kaulalla. Kipua on ollut jo yli kuukauden ja kyllä tämä pelottaa, vaikka veriarvoissa näkynyt mitään epänormaalia. Tämä mun kipu haittaa jo normaalia elämää. Ei jaksaisi enää.

      • Mies 46v

        Minulla ollut jo parin kuukauden ajan kipua molemmilla puolilla kaulassa ja kainaloissa ja nivusissa. Mutta kipua ajoittain missä milloinkin kehossa. Kipu tulee nopeasti ja lähtee nopeasti. Kuvailisin sitä lieväksi säryksi. Olen käynyt perus verikokeissa, kihtikokeessa, reumakokeessa, sukupuolitautikokeet otettu ja nyt kävin psoriasiskokeessa (tulosta odottelen vielä). Missään ei ole ollut mitään.
        Mikä ihme tämä sairaus voisi olla. Kyllästyttää koko tilanne. Tunnen, että kehoni ei ole kunnossa. Huomasin, että olette kaikki kirjoitelleet tänne helmi-maaliskuussa. Olisiko meillä jotain yhteistä...??Oletteko mahdollisesti ottaneet sika-influenssarokotteen? Oletteko matkustelleet viime aikoina. Urheiletteko, liikutteko?
        Miunä itse hiihdän, ja käyn salilla, nyt nissä ollut kahden kuukauden tauko...
        Vastailkaa.


      • sayviä
        Mies 46v kirjoitti:

        Minulla ollut jo parin kuukauden ajan kipua molemmilla puolilla kaulassa ja kainaloissa ja nivusissa. Mutta kipua ajoittain missä milloinkin kehossa. Kipu tulee nopeasti ja lähtee nopeasti. Kuvailisin sitä lieväksi säryksi. Olen käynyt perus verikokeissa, kihtikokeessa, reumakokeessa, sukupuolitautikokeet otettu ja nyt kävin psoriasiskokeessa (tulosta odottelen vielä). Missään ei ole ollut mitään.
        Mikä ihme tämä sairaus voisi olla. Kyllästyttää koko tilanne. Tunnen, että kehoni ei ole kunnossa. Huomasin, että olette kaikki kirjoitelleet tänne helmi-maaliskuussa. Olisiko meillä jotain yhteistä...??Oletteko mahdollisesti ottaneet sika-influenssarokotteen? Oletteko matkustelleet viime aikoina. Urheiletteko, liikutteko?
        Miunä itse hiihdän, ja käyn salilla, nyt nissä ollut kahden kuukauden tauko...
        Vastailkaa.

        Nostelen vanhaa, mutta selvisikö kellekkään??


    • Kylläpä ärsyttää

      Itselläni oli kainaloissa kipua jota säikähdin,oli aika lääkärille muutenkin kun vuosien takainen paniikkihäiriö palasi ja masennusta muutenkin.Ei lekuri löytänyt kainaloista mitään.Aloitin seronil lääkityksen ja 3 vk.ajan alkoi pakottamaan nivusia ja kaulaakin kainaloitten lisäksi.Paniikissa soitin lekurille että nyt verikokeisiin.Olin kuitenkin pois kotikaupungistani ja kun en 2viikkoon kokeisiin päässyt,huomasin oireiden katoavan.

      Sitten olin pidemmällä reissulla ja Seronilin syöntiin tuli 2 vk:n katko,sen jälkeen hain lisää lääkkeitä.Kun olen nyt syönyt niitä uudestaan 3pv.niin tunnen taas näiden imusolmuke pakotusten alkavan.Mietin että liekkö olisikin yhteys masennukseen?Ehkäpä kivut poistuivat kun lääke alkoi vaikuttaa ja kun tuli tuo katko niin kerkesivätkin sopivasti tässä palata ku lääkkeen vaikutus katosi?Onko muilla kenties samanmoisia kokemuksia ollut?

    • jdkfbfhfhf

      Mulla on ollut koko kesän ajan kipeitä ja turvonneita imusolmukkeita nivusissa. Säikähdin niitä todella paljon ja varasin ajan lääkärille, joka taas puolestaan varasi viikkoa myöhemmäksi ajan ultraääneen. Tässä ajassa kipu ja turvotus olivat kuitenkin ehtineet hävitä olemattomiin, eikä ultrassakaan mitään sitten löytynyt.

      No, nyt muutama viikko sitten iski ihan outo pääkipu, joka tuntui ohimolla ja takaraivolla. Aluksi ajattelin kivun johtuvan lihasjännityksestä, mutta nyt pari päivää sitten tajusin, että pahin kipu onkin juuri sillä kohdalla takaraivoani, jossa sijaitsee yksi imusolmuke. En tiedä kuvittelenko vain, mutta nyt sekin imusolmuke tuntuu sitten ihan turvonneelta.

      Eikä tässä vielä kaikki. Tänään palasi myös nivuskipu turvonneine imusolmukkeineen ja sen myötä paniikki. Mitä ihmettä tämä voi olla? :( Pitääkö tässä jo ruveta omia hautajaisia suunnittelemaan, vaikka ikää on vasta 18 vuotta ja ylioppilaskirjoituksiinkin pitäisi kaiken tämän keskellä valmistautua. Lääkäriinhän se on kai taas mentävä. Joka tapauksessa pelottaa niin vietävästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe