Rovaniemen airsoft

lasa-

Onko Rovaniemellä yhtään airsoft tiimiä johon vois liittyä??

43

3992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cybergan aksu

      ja mikä on ikäräjä jonka ikäsenä saa tulla peleihin

    • missä päin rovaniemieä asut asun itseki siellä. kuinka vanha oot oon itse melkein 13v

      • JEPA-k123r1

        Minusta olisi hyvä jos on.En itse tiedä...Oikeastaan en asu aivan rovaniemen keskustassa,vaan Sinetässä.


      • Rovaniemeläinen
        JEPA-k123r1 kirjoitti:

        Minusta olisi hyvä jos on.En itse tiedä...Oikeastaan en asu aivan rovaniemen keskustassa,vaan Sinetässä.

        No vaikka täällä pistetään porukka kokoon ja johonki mettään sinne rajat ja aletaan räiskimään. ite asun ylikylässä ja vasta olis harkinnassa airsoft harrastuksen aloittaminen. Oon kattellu jo vähän varusteita mutta en tiedä niistä kyllä kovin mitään :D Joku voisi neuvoa.


      • cybergan aksu
        Rovaniemeläinen kirjoitti:

        No vaikka täällä pistetään porukka kokoon ja johonki mettään sinne rajat ja aletaan räiskimään. ite asun ylikylässä ja vasta olis harkinnassa airsoft harrastuksen aloittaminen. Oon kattellu jo vähän varusteita mutta en tiedä niistä kyllä kovin mitään :D Joku voisi neuvoa.

        oon 13v ja tulisin kavereitten kans peleihin asun alakorkalossa ja oon kuullu nuilta isommilta jostain sikalasta ja keskosta. tiedän missä kesko on mutta ei oo hajuu missä se sikala vois olla.


      • cybergan aksu kirjoitti:

        oon 13v ja tulisin kavereitten kans peleihin asun alakorkalossa ja oon kuullu nuilta isommilta jostain sikalasta ja keskosta. tiedän missä kesko on mutta ei oo hajuu missä se sikala vois olla.

        itse täytin vasta 13 aseena on muokattu m16(jousiviritteinen) sniputähtäimen kanssa. mitä aseita muilla on. Asun paavalniemessä. Siinä on koulu lähellä nimeltä Kaukon koulu. Onko muita Rantavitikan koulussa.


      • 20gkuula
        nominee kirjoitti:

        itse täytin vasta 13 aseena on muokattu m16(jousiviritteinen) sniputähtäimen kanssa. mitä aseita muilla on. Asun paavalniemessä. Siinä on koulu lähellä nimeltä Kaukon koulu. Onko muita Rantavitikan koulussa.

        Jaa ja kukas sä oot? Oon tämän vuoden paavalniemen koulussa viel xD
        Btw tilasin just HFC Vsr-11 pulttilukkoisen kiväärin... :)


      • 20gkuula kirjoitti:

        Jaa ja kukas sä oot? Oon tämän vuoden paavalniemen koulussa viel xD
        Btw tilasin just HFC Vsr-11 pulttilukkoisen kiväärin... :)

        Saat kyllä laittaa oman nimesi ensin... Nykyisin aseena Classic Army MP5A2, Vanaraksen 6,03mm tarkkuuspiipulla(pituus 247mm), ja elementin 45% hoppikumi. Kenties kohta joku FTK.


      • 20gkuula
        nominee kirjoitti:

        Saat kyllä laittaa oman nimesi ensin... Nykyisin aseena Classic Army MP5A2, Vanaraksen 6,03mm tarkkuuspiipulla(pituus 247mm), ja elementin 45% hoppikumi. Kenties kohta joku FTK.

        Jaa... No oon Pyry, ja nyt on sun vuoro :)


      • 20gkuula
        nominee kirjoitti:

        Saat kyllä laittaa oman nimesi ensin... Nykyisin aseena Classic Army MP5A2, Vanaraksen 6,03mm tarkkuuspiipulla(pituus 247mm), ja elementin 45% hoppikumi. Kenties kohta joku FTK.

        Ja sä taidat olla Juha xD


      • 20gkuula kirjoitti:

        Ja sä taidat olla Juha xD

        Ja vitut mä mikää pallokala oon! Otan facebookilla tarkemmi yhteyttä!


      • nominee kirjoitti:

        Ja vitut mä mikää pallokala oon! Otan facebookilla tarkemmi yhteyttä!

        Suhu o kuule helvetin vaikea saada yhteyttä! Jos sulla o Jussin numero soita sille! Se kertoo missä pelit ja milloin ne ovat huomenna. Jos se kysyy kuka kerto sano et mul o MP5 sit se tietää...


      • 20gkuula
        nominee kirjoitti:

        Suhu o kuule helvetin vaikea saada yhteyttä! Jos sulla o Jussin numero soita sille! Se kertoo missä pelit ja milloin ne ovat huomenna. Jos se kysyy kuka kerto sano et mul o MP5 sit se tietää...

        njooo. soitan ku pääsen rolloo... eiks santerillaki oo softareita?? sillä vissii o mp5 ja joku pisla....


      • en jaksanu kirjautua
        20gkuula kirjoitti:

        njooo. soitan ku pääsen rolloo... eiks santerillaki oo softareita?? sillä vissii o mp5 ja joku pisla....

        Wrong again! Santerilla jousi MP5SD3 mul sähkö MP5A2. Mut soita sille, ens pelit kait tiistaina, Be There!


    • joohei

      Ite oon 14v ja ite tuli justii ostettua uus ase! Marui MP5K A4 PDW.. hyvä pyssy.. SIKALALLE EI MENEMISTÄ!!!! Käyntikielto on astunut voimaan koska siellä on riehuttu ja poltettu paikkoja joten sinne on nyt sitten pääsy evätty!

    • Ai oisko muita kiinnostunu tekeen oman tiimin, aion tota kans ostaa uuren aseen.

    • nickname2

      mie käyn yleensä dirtillä se on paraspaikka , tulkaa sinne viikonloppuisin siellä on joskus porukkaa!!!

      • FinlandShooter

        MILLON SÄ KÄYT DIRTILLÄ KERRO JOS VAIKKA TAVATTAIS JOKU PÄIVÄ! Katokku mää ja muut meidän luokkalaiset ja kaverit käydään siellä, ja ollaan vähän tehty siel remppaa


      • minämie

        Ai tarkotakko sitä dirttiä mikä on siellä rovaniemellä vennivaaran lähellä siinä rinteessä?


      • sieltkorkalovaaras

        mie aijon ostaa pislan et alotan sillä mut asun ite alle kilsan päästä dirtist siit vennivaaran mäest oon ite 12 v aijon ehk tulla sinne mut en oo varma ostanks pislaa mut aika varmast semmose Cybergun Colt M1911 A1 se o iha hyva aloittajille


      • Jokujostaki
        minämie kirjoitti:

        Ai tarkotakko sitä dirttiä mikä on siellä rovaniemellä vennivaaran lähellä siinä rinteessä?

        Mieki asun dirtin lähel


    • drtn100

      Oon 13 asun Ylikylässä ja ite ainaki käyn kavereitten kaa softaamassa yleensä Vennivaarassa tai jossain, en mie ainakaan mihinkään tiimiin kuulu, senku vaan menee räiskimään :D

    • mosmoli

      Olisko kellään myytävänä pistoolia halvalla??

    • Moimoi

      Tietääkö kukaan Rovaniemen skenaariosta nimeltä Nightmare itse en tiedä kuin että se on 3.12 ja pelataan sikalalla maksu 5€ Mutta mihin se maksetaan kun sivuilla lukee vain (maksu tilille.)

    • 11-Vuotias rollosta

      Ite oon 11-vuotias ja omistan m85 sähköaseen. Niin pääsiskö sinne peilaileen. Vastausta KiiTos :)

    • jt6tmt

      Pääsekö tonne kuka vaan matkaan aina????Ite oon Kemijärveltä.

    • kysym2

      missä päin rovaniemeä olis airsoft pelit

    • PELIENJÄRJESTÄJÄ
    • airsoft_pro 1#

      Haluaisin alkaa mutta täällä ei oo ikinä pelejä ja on aika huono aseistus G36c grip&punapistetähtäin lähtee vain 95m/s kohta varmaan hommaan svd dragunnovin 142m/s

    • Aatu124

      Miten voi sin alkaa airoft sotiaksi

    • LupTep

      Jos jossain Rovaniemellä on airsoftia? Nii voisko joku sanoo et missä ois. Jos joissain on nii aatelin tilata AGM M 700 Bolt action snipun nii voisin tulla softaan joku päivqä.

    • Anonyymi

      Onks Rovaniemellä airsoft korjausta ku oma meni paskaks ja käytin sitä ehkä pari viikkoa

      • Anonyymi

        onko täällä rollossa edes enää mitää softaus paikkoja missä pääsis sotimaan? Ja mielellään olis porukkaa.


    • Anonyymi

      Onko joku airsoft tiimi lähellä kuusamoa
      Tai onko pelajia että vois tulla mukan???

      • Anonyymi

        Minulla on mökki kuusamossa ja me olan menossa sinne nyt


      • Anonyymi

        Ja minulla on minun aset mukana nyt


    • Anonyymi

      Onko joku airsoft tiimi joka voi lityä tai teekö joku pelejä

      • Anonyymi

        no ei vissii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe