AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Pencentra

Pencentra

2 Vastausta 524 Lukukertaa
Onko kellään tietoa/kokemuksia kyseisestä firmasta? Omat kokemukseni ainakin erittäin huonoja. Näyttäisi olevan taloudellisesti aika heikossa hapessa ja toiminta tosi röyhkeää. Poliisitutkinta ja myös erillinen oikeuscase käynnistymässä, liittyen yhteistoimintaan Craftechin kanssa...Onko muilla mitään kokemuksia?
Ihan hyvia kokemuksia, olen ostanut heilta aina osia koneisiin ja hyvin ovat tulleet postissa, osaavia asennusvinkkeja olen saanut aina kun olen tarvinnut, ei valittamista, reilu firma.

Omistaja

taisi vaihtua vuosi sitten tms. Omat kokemukset edellisen omistuksen ajoilta. Hoitivat kyllä hommansa, mutta rahastivat myös, mitään alennuksia tai asiakkaalle edullisimman vaihtoehdon omatoimista etsintää ei harrastettu. Käytännön esimerkki: 41-sarjan koneissa on tyyppiominaisuutena, että öljyn ylipaineventtiilin (tai mikä sen varsinainen nimi nyt olikaan) jousi kuoleentuu vuosien myötä. Oireena tästä on tyypillisesti se, että koneen lämmittyä kunnolla öljynpaine putoaa selvästi alle normaalin ja kierrosten pudottaminen tyhjäkäynnille saa öljypillin huutamaan. Pencentra tarjosi hoidoksi öljypumpun vaihtoa. Toinen pk-seudulla vaikuttava Volvohuolto hoisi asian parilla prikalla...
 /   /  /  / Pencentra

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta