Air Finland ja hotellit

Inglesfani

Onko joku ehtinyt jo käyttää Air Finland Holidays:n palveluja? Hinnat ovat kohdallaan eikä oteta kaikista maksua kuten Finnmatkat tekevät nykyään (ruoka, kuljetus...) Kiinnostaisi oikeastaan ne Inglesin kohteet ja hotellit (Marieta

12

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkkilainen halpis

      lentävätkö itse, vai onko lennot ulkoistettu jollekin taka-pakistanilaiselle kamikatsefirmalle, jos vaikka omat koneet on koko talven "huollossa".

    • Elskis

      Olen itsekin kiinnostunut, lähinnä Marieta-hotellista. Eikös kukaan ole vielä käynyt siellä??

    • samalla tavalla kuin

      Kyllä niiden hinnassa on mukana nuo mainitsemasi palvelut.Finnmatkat vaan hinnoittelee ne näkyviin ja sitten siitä voi jokainen itse valita että maksaako esim.siitä lentoateriasta mikä ei todellakaan ole sen loman kohokohta kun joutuu syömään ihan helvetin ahtaasti ja epämukavasti.Kuljetuskaan ei ole ongelma jos olet päättänyt vuokrata auton niin ota se suoraan kentältä.Pääset nopeammin hotellille,ei tarvi istuu bussissa koko kaupunkia ympäri ja mennä helvetilliseen ruuhkaan siihen postimerkin kokoiseen respaan missä ryntäävät kuin viimeistä päivää peläten että huoneet loppuu kesken.Näin tekemällä saat autonvuokrasta alennusta tuon kuljetuksen verran.Hyvää loman odotusta.

      • Inglesfani

        Eikös kukaan ole vieläkään ollut Inglesissa AirFinland Holidays:lla? Kiinnostaa kovasti kuulla varsinkin hotelli Marieta:n kuulumisia.


      • JasuStadi
        Inglesfani kirjoitti:

        Eikös kukaan ole vieläkään ollut Inglesissa AirFinland Holidays:lla? Kiinnostaa kovasti kuulla varsinkin hotelli Marieta:n kuulumisia.

        Lähtö 5.2.2011 Hotelli Marieta muuta tietoa hotellista ei ole


      • AH
        JasuStadi kirjoitti:

        Lähtö 5.2.2011 Hotelli Marieta muuta tietoa hotellista ei ole

        Sukulaiset lensivät tammikuun alussa Air Finlandin "puoleen hintaan"-tarjouksella.

        Kone oli tietenkin myöhässä. Tosin se myöhästyi siinä vaiheessa kun kaikki olivat jo koneessa istumassa.

        Perillä ihmisiä tiputettiin viiden ryhmissä kymmeneen eri hotelliin, joten bussimatka kesti ikuisuuden.

        Hotelli Turbo Clubissa 10 kahdestakymmenestä suomalaisesta sai jonkinlaisen ruokamyrkytyksen ensimmäisen kahden päivän aikana. All Inclusive..........


    • Matkutavainen

      Huomatkaahan myös, että hotellista pitää maksaa tietysti erikseen.

      • 3 vk Las Palmasiin

        välttää moista hotellia, josta ei löydy kommentteja tai kokemuksia? Vaihtoehtoja kuitenkin Kanarialla on "satoja". Ja Air Finland sitten, mikä lomamatkatoimisto se on oikeastaan? vaikea saada selkoa.


      • peke666

      • Inglesfani

        Jos varaa matkan Air Finland Holidays kautta niin samanlainen hotellipaketti kuin muillakin...oletko ikinä edes katsonut niitten kotisivuja? Toki siitä hotellista maksetaan, sehän on selvää, mutta matkan hinta, esim. Valentin Marieta, sisältää sekä lennot, kuljetukset ja yöpyminen, tässä hotellissa vielä puolihoito.


      • Sooon
        Inglesfani kirjoitti:

        Jos varaa matkan Air Finland Holidays kautta niin samanlainen hotellipaketti kuin muillakin...oletko ikinä edes katsonut niitten kotisivuja? Toki siitä hotellista maksetaan, sehän on selvää, mutta matkan hinta, esim. Valentin Marieta, sisältää sekä lennot, kuljetukset ja yöpyminen, tässä hotellissa vielä puolihoito.

        Minäkin olen lähdössä kyseiseen hotelliin, netin kautta löytynyt arvosteluja mutta mitä mieltä ovat suomalaiset?


      • janskuli07
        Sooon kirjoitti:

        Minäkin olen lähdössä kyseiseen hotelliin, netin kautta löytynyt arvosteluja mutta mitä mieltä ovat suomalaiset?

        Olisin kovasti halunnut kuulla nimimerkeiltä soon ja jasu stadi, että oliko se hotelli Marieta mistään kotosin. Hinta houkuttaa kovasti lähtee tutustumaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe