Ennakkorekisteröinti

pokeri97898

Ei toimi OP:n kautta. Eilen ei toiminut edes linkki OP:n tunnistuspalveluun. Tänään pääsi jo pankin sivuille, mutta RAY:n sivuilla tapahtui tunnistautumisen jälkeen joku virhe.

Onko sivulla ruuhkaa vai mikä on pielessä?

9

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAY Peluri

      Mulla onnistu rekisteröinti pienen säätämisen jälkeen. Mutta kun yrittää loggaa ineen niin siinä tulee problemsseja. Ja jos pääsen niin peliä valitessa mut on taas blokattu pihalle ja vaikka yrittää logata sisään siinä kohtaa kun yrittää avata peliä niin ei natsaa myöskään millään. Näyttää olevan viel ihan vaihees koko saitti.

    • ray_nettiteami

      Hei,

      OP:n tunnistautumis-palvelussa on ollut eilisen päivän ja tänä aamuna ongelmia. Tilanne on nyt ratkaistu. Rekisteröitymisen tulisi nyt siis onnistua.

      Ystävällisin terveisin.
      ray_nettiteami

      • esko1955

        Osuuspankin kanssa vieläkin ongelmia!!! Yrittäkäähän saada pelittämään, luultavasti melko paljon jää porukkaa sen takia ulkopuolelle...voi olla että kohta kiinnostus koko RAY:tä kohtaan lopahtaa.


      • 26v homo turust.
        esko1955 kirjoitti:

        Osuuspankin kanssa vieläkin ongelmia!!! Yrittäkäähän saada pelittämään, luultavasti melko paljon jää porukkaa sen takia ulkopuolelle...voi olla että kohta kiinnostus koko RAY:tä kohtaan lopahtaa.

        Ja varmasti loppuu kiinnostus jos saittia ei saada toimimaan luotettavasti. On se kumma jos ei RAYllä ole varaa palkata asiansa osaavia ammattihenkilöitä.


      • epi454

        Joko rekisteröinti toimii OP:n kautta?? Laittakaa viestiä kun se toimii varmasti, ei viittis tuhlata kaikkia nettipankin salasanoja yhtään enempää!! Alkaa ottaa pattiin tällanen ihme säätäminen.


      • ray_nettiteami
        epi454 kirjoitti:

        Joko rekisteröinti toimii OP:n kautta?? Laittakaa viestiä kun se toimii varmasti, ei viittis tuhlata kaikkia nettipankin salasanoja yhtään enempää!! Alkaa ottaa pattiin tällanen ihme säätäminen.

        Hei,

        jos ette edelleenkään pääse rekisteröitymään OP:n kautta suosittelen, että otatte suoraan yhteyttä RAY:n asiakaspalveluun henkilökohtaisen avun saamiseksi.

        Ytheydenotto käy ray.fi sivustojen kautta käyttämällä Live Help-toimintoa, mailitse [email protected] tai puhelimitse 0100-87900.


        Ystävällisin terveisin,
        ray_nettiteami


      • jsks
        ray_nettiteami kirjoitti:

        Hei,

        jos ette edelleenkään pääse rekisteröitymään OP:n kautta suosittelen, että otatte suoraan yhteyttä RAY:n asiakaspalveluun henkilökohtaisen avun saamiseksi.

        Ytheydenotto käy ray.fi sivustojen kautta käyttämällä Live Help-toimintoa, mailitse [email protected] tai puhelimitse 0100-87900.


        Ystävällisin terveisin,
        ray_nettiteami

        Jaa että otetaan puhelimen kauttakin rahat pois vai?


      • ray_nettiteami
        jsks kirjoitti:

        Jaa että otetaan puhelimen kauttakin rahat pois vai?

        Hei,

        RAY asiakaspalvelu on tavoitettavissa myös puhelimitse:

        Puhelinpalvelu

        Puhelinnumero: 0100 87900 (pvm/mpm)
        Puhelinpalvelumme on avoinna ympäri vuorokauden.


      • omnipot
        ray_nettiteami kirjoitti:

        Hei,

        RAY asiakaspalvelu on tavoitettavissa myös puhelimitse:

        Puhelinpalvelu

        Puhelinnumero: 0100 87900 (pvm/mpm)
        Puhelinpalvelumme on avoinna ympäri vuorokauden.

        olen asioinut paikoissa, joissa palvelupuhelin on maksuton. mites nyt tällainen kelkasta jäänti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe