Korean kielen opiskelu

Wenny.

Oon 14 vuotias tyttö ja haluisin alottaa korean kielen opiskelun. Mistään en oo löytäny järkevää sivuu josta olis ees vähän apuu....
Jos joku tietää jonkun, jolta voi kysellä neuvoja, pliis, laittakaa viestii.

20

5416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kidutettuOpiskelusta

      btjunkie :ssa on korean oppikirjoja. bookplus :ssassa on edullisia taskusanakirjoja ja oppikirjoja.

      • omnomnom

        ainoo sivu suomeks jonka tiedän on kanjikaveri....
        tietty englankuks löytyy aika paljo


      • omnomnom
        omnomnom kirjoitti:

        ainoo sivu suomeks jonka tiedän on kanjikaveri....
        tietty englankuks löytyy aika paljo

        *enkuks

        ...mitä oon taas miettiny =_="


    • Shoua

      Sitten kun yliopisto alkaa olla aiheellinen, niin Helsingin yliopiston Itä-Aasian laitoksella voi opiskella koreaa pääaineena.

    • OpiskelustaKidutettu
    • gojangi

      Itse olen käyttänyt tätä http://www.kanjikaveri.net/korea/ Siellä on hyvää ja perusteellista suomenkielistä opetusta. Englanninkielisistä suosikkini on TTMIK osoitteessa http://www.talktomeinkorean.com/ Siellä on videoita ja mp3: sia, etä kuuleekin vähän, miten sanoja vväännetään. Onnea opiskeluun!

      • Wenny.

        Kiitos paljon =) toi talktomeinkorean on tosi hyvä


    • Korea^^

      www.caisa.fi ->kielikurssit

    • Jusuuw

      Oon itekki 14 w tyttö :DD itekki halusin opiskella koreaa (opiskelen vieläkin)

      Tältä sivulta opiskelen kieltä: www.seemile.com

      ne opettavat kyl enkuks mut ne opettaa aika paljonki :D ite laitan muistiinpanot vihkoon niin voin myöhemmin sitte myös opiskella :))

    • awawaw

      Tietäisiköhän kukaan suomen kielisiä korean opiskelukirjoi, ku ne '' integrated korean '' on enkulla ja tuottaa vähän ongelmia ni oiskohan kellään tietoa suomenkielisistä? :D

    • Nepazuka

      Mä oon kohta 13v. tyttö ja haluaisin opiskella koreaa ihan valtavasti mutta harmi kyllä en löydä hyviä nettisivuja ja englanti on 6

      • Chazagi

        Hei,

        Valitettavasti korean kieltä opettavaa materiaalia ei pahemmin ole suomen kielellä. Helsingissä on työväenopistolla mahdollista saada korean alkeiskurssin korealaiselta opettajalta, joka osaa kohtalaisesti suomea. Hänelta on mahdollista saada myös yksityisopetusta.

        Mahdollisesti voit löytää myös yksittäisiä suomalaisia, jotka ovat jo opiskelleet koreaa? Itse olin vuoden Koreassa vaihdossa ja olen alkeet opiskellut. Valitettavasti keskitason opetusta on huonosti saatavalla. Itse käyn nyt yksityistunneilla, opiskelen omillani ja pidän yhteyttä korealaisten ystävien kanssa.


    • kkkkkkkkkkkiiiiiiiiaaaaa

      Itte oon kattelu enkunkielisiä videoit, mut sit meni hermo kun ei ymmärtäny joittenkin kirjainten lausumiseroa, joten oon nyt ettimässä kirjaa siihe si. Ja 12 vuotiasolen.

    • KGHG

      Missä päin Suomea pääkaupunkia lukuunottamatta ylipäätään järjestetään korean kielen kursseja? Harmi että kaikki korean kielen oppimateriaali on englanniksi, kun siinä sekoittuu kaksi eri kieltä joita ei suomalainen täydellisesti hallitse. Tampereella opetetaan työväenopistossa/kansalaisopistossa vaikka mitä; kiinaa, japania, jopa thai-kieltä, arabiaa jne mutta ei koreaa... päteviä osaajia ei ole Suomessa tarpeeksi jaettavaksi joka kaupunkiin. Pitäisi muuttaa Etelä-Koreaan ja opetella siellä. ;-)

    • Hangul

      Onneksi Korean aakkoset on nopeasti omaksuttu. Hangul aakkosten käytön oppii muutamassa päivässä. On aika helppoa. Ja sitten pääseekin sanakirjan avulla eteenpäin.
      Yu Seong Ho, Finnish Korean Dictionary Suomalais-korealainen sanakirja
      Myoungi Ji Publishing Co. (ISBN 978-89-311-0851-4)
      Toki Koreassa käytetään myös perinteistä kiinalaista kirjoitussysteemiä. Sen opettelu vaatii enempi sisua. (Tunnen suomalaisia jotka ovat oppineet 2500 kiinalaista kirjoitusmerkkiä vuodessa. Eli ei sekään mahdotonta ollenkaan)
      *******************************************************
      Puhumiseen on sitten omat juttunsa. Korealainen omanikäinen kirjeenvaihtoystävä kannattaisi löytää. Voisi mailata, chättäillä ja jutustella Skypessä (Korea/suomi/englanti).

    • iisaliisa

      Lappeenrannan Joutsenossa voi nykyään opiskella Korean kieltä ja kulttuuria :) se on ihan oma linjansa, oppitunteja 20 viikossa. Aloitus alkeista. Suosittelen!

      • iisaliisa

        joutsenonopisto.fi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon 8.v tyttö ja haluaisin myös oppia korkeaa eikä ole ollut mitään hyvää netti sivua mistä oisi ollut iloa

    • Anonyymi

      Kokeile duolingo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe