Raamatun hylkääminen

Raamattu Takaisin!

Miksi rakas kirkkomme on poikennut Raamatun Sanasta miellyttääkseen maallistuneita? Ettekö tiedä että Se on Saatanan tie? Vai onko Leipäpappien joukossakin useampia Saatanan kätyreitä joilla Paha yrittää turmella rakkaan kirkkomme? Kuinka voin enään kuulua kirkkoon joka ei noudata Jumalan Määräyksiä ja Neuvoja ollenkaan?

Raamatussa niin uuden kuin vanhan testamentin puolella nähdään orjuus täysin normaalina asiana. Miksi siis kirkko ei taistele orjienomistusoikeuden puolesta kun sen on nimenomaan Jumala kaikessa viisaudessaan Raamatun Sanassa nähnyt hyväksi? Millä auktoriteetilla libiraalipapit menevät muuttamaan Jumalan Sanaa? Kuvitteleeko porttokirkon leipäpappi että hän on Jumalan yläpuolella vai? Voisin ostaa pari ruotsalaista orjaksi kotiani siivoomaan ja Raamattu tukee tätä täysin.

Evankeliumi Matteuksen mukaan Luku 5:17-20

17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Kolmas Mooseksen kirja luku 25:44-46

44 Orjanne ja orjattarenne teidän tulee ostaa muilta, ympärillänne asuvilta kansoilta. 45 Voitte ostaa orjiksenne myös keskuuteenne asettuneita muukalaisia samoin kuin heidän perheenjäseniään, vaikka nämä olisivatkin teidän maassanne syntyneitä. Heitä voitte pitää pysyvänä omaisuutenanne, 46 ja voitte myös antaa heidät perintönä lapsillenne, jotka samoin saavat pitää heidät orjinaan.

Kirje efesolaisille 6:5
5 Orjat, totelkaa maallisia isäntiänne. Pelätkää ja kunnioittakaa heitä ja palvelkaa heitä vilpittömin sydämin, niin kuin Kristusta.

11

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossa saa pitää orjia. Siinä ei käsketä pitämään orjia.

• I N R I

Saa pitää ! Niin juuri ! Mutta nyt ovat libiraali"papit"taret saatanan apurit turmelleet Raamatun Sanan eikä Suomessa enään elätä Jumalan Ohjeiden mukaisesti!

• I N R I kirjoitti:

Saa pitää ! Niin juuri ! Mutta nyt ovat libiraali"papit"taret saatanan apurit turmelleet Raamatun Sanan eikä Suomessa enään elätä Jumalan Ohjeiden mukaisesti!

Esivalta kieltää pitämästä orjia ja Jeesus käskee kunnioittamaan esivaltaa.

• body
        I N R I kirjoitti:

totalitarismi ei ole sen parempaa kuin mikään mukaan diktatuuri.
        Jos eosovi ruotuun, se on menoa.
        Luojan luoma elämä on moni-ilmeinen ja se onneksi ihmisille.
        Täällä ei kaivata mitään ehdotonta.

• I N R I kirjoitti:

Onpas papittarilla ollut valtaa. Täsmentäisitkö mitä tarkoitat, kiitos.

pappi Sonja

• Geisha?
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

pappi Sonja

Minäpä kerron.Näyttää siltä, että sinä et pidä Raamattua Jumalan Sanana, koska et ole noudata niitä ohjeita mitä siellä annetaan. Pidät sitä vain historian kirjana, jonka ihmiset ovat kirjoittaneet.
        Raamatussahan kerrotaan, että opetusvastuu srk:ssa kuuluu miehille. Olet varmaankin lukenut Raamatustasi, että johtoasema kuuluu miehille eikä naaisen tule opettaa (miestä) srk:ssa.
        Et myöskään pidä luomiskertomusta totena, koska uskot evoluutioon.
        Kai käsität,että Jumala ei ole valtuuttanut sinua tehtävääsi (toimia opettajana).
        Menet yli sen, mitä on kirjoitettu.
        Papit ei myöskään huomioi sitä mitä tarkoitetaan kun Raamatussa sanotaan "lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa". (varhaiskristitytkään eivät saaneet palkkaa työstään).
        Millä oikeudella te vesitätte Raamatun moraaliohjeet ym.
        Työnne ei kanna hedelmää.

• kenkri

Tällaisen liberaalin poimima maukas aiheeseen liittyvä rusina:

" ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi." 2 Kor. 3:6

• Kannattaa ukea Vuorisaarnaa vähän eteenpäin, niin saa selville, mitä Matteus tarkoitta puhuessan laista ja profeetoista.

Matt 7: 12 "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat."

Hannu Lehdeskoski
      Pastori

• Geisha?

Kannattaa ukea Vuorisaarnaa vähän eteenpäin, niin saa selville, mitä Matteus tarkoitta puhuessan laista ja profeetoista.

Kannattaa sinunkin lukea Raamattua. Varmaan ymmärrät mitä nämä vertaukset tarkoittavat.
        Mt 7:16-20
        Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista
        viikunoita?
        Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
        Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
        Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
        Matteus 12:33
        Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä
        hedelmästä puu tunnetaan.
        Luukas 6:43, 44
        Sillä ei ole hyvää puuta, joka tekee huonon hedelmän, eikä taas huonoa puuta, joka tekee hyvän
        hedelmän; sillä jokainen puu tunnetaan hedelmästään. Eihän viikunoita koota orjantappuroista, eikä
        viinirypäleitä korjata orjanruusupensaasta.

Siis, mitä puuttuu? - (nöyryys soveltaa käytäntöön Raamatun ohjeita)
        Te haluatte miellyttää vain ihmisiä. (Raamatun ohjeet vesitetty)

• Shrink

Kyllä, kyllä ja vielä kun jatketaan samaa Matt. eteenpäin, 13, Menkää ahtaasta portista sisälle, sillä se portti on avavara ja tie lavea, joka vie kadotukseen ja monta on, jotka siitä sisälle menevät.
        14, mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
        15, Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

http://uskonpuolesta.blogspot.com/2011/02/kirkon-aani-luther-ja-piispaboikotti.html

Allekirjoitatko tuossa linkissä mm. sen mitä Riekkinen tekee, eli murentaa Raamatun uskottavuutta ja on valmis jopa poistamaan sieltä asioita ?
        Sekä tuolla katkelmaa Lutherin opista myös, johon koko evlut kirkon oppi perustuu ?

Jeesus jatkaa Matt. 7: 21- 23, Ei jokainen joka sanoo minulle: Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan, vaan se joka tekee minun minun taivaallisen Isäni tahdon.
        Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa ?
        Ja silloin Minä sanon heille julki: Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.

• body

haluaa menneisyyttä ihailla , siitä vaan, mutta sen mukaan on melko mahdotonta elää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45572
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      43
      11343
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      88
      8602
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      276
      6650
    7. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      43
      2344
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      12
      2284
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      44
      2124
    10. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      2075
    Aihe