auttakaa ratkaisemaan riita!! Nea vai Senni/Sanni?

LumiEnkuli82

tilanne on siis tämä: mies tahtoo tytöstä Nean ja minä taas Sennin tai Sannin. ja kumpikaan ei suostu antamaan periksi..joten, kertokaapa te kumpi nimi olisi kaunihimpi :)

39

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun mielestä näin:

      Senni on minusta aivan ihana nimi! Nea on jotenkin minun korvaani vääntämällä väännetyn kuuloinen ja Sanni nimisiä ihmisiä tiedän valtavasti.

    • ...

      Riita puoleksi ja lapsesta Nelli.

    • 2äippä81

      laittakaa molemmat

      Nea Senni
      Senni Nea

      ja sit vaikka joku kolmas vielä perään ni tulee nätti kokonaisuus :)

      Senni Nea Emmiina
      Sanni Nea Amanda
      Nea Senni Matleena
      Nea Sanni Olivia

      Molemmat on mielestäni nättejä nimiä..

    • .....,.,

      Heittäkää kolikkoa.

    • iltaaaa

      Sanni parempi ku Senni! Neakin ihan kiva, oli aika suosittu 2000-luvun alussa.

    • Senni ehdottomasti! Pirteä ja nätti nimi :) On Neakin ihan kiva, mutta nykypäivänä niin kamalan yleinen...

    • hirsipuu

      Mielestäni Sanni tai Senni on parempi kuin Nea. Nea nimessä "ongelmaksi" kehkeytyy kirjoitusasu, minkä suomalaiset mieltävät Neeaksi ja joskus taas Neaksi. Varmasti tytön nimi tullaan kirjoittamaan joskus kahdellakin e-kirjaimella ja varmasti kysytään, että tuleeko se nyt yhdellä vai kahdella eellä. Lisäksi vielä Nea on hyvin yleinen nimi nykyään, vaikka sinänsä eihän nimessä mikään vikaa ole vaan ihan nätti nimi. Itse antaisin kuitenkin Sanni tai Senni.

    • suis

      Sanni tai Senni, koska Nea on niin yleinen.

    • äippä--83

      Nea on ihana, Sannistakin tykkään ja Senni on ok.
      Niinku joku jo aiemmin ehdotti niin laittakaa molemmat nimet Nea Sanni tai Sanni Nea ja joku kolmas nimi perään :)
      Pari ehdotusta:
      Sanni Nea Eveliina
      Nea Sanni Susanna

    • dfgsh

      Nelly Senni Sanniina

    • Pappa on oikeassa

      Senni on mielestäni tyhmä ja idioottimainen, Nea on tosi IhQ nimi!!!!!!!!!!!!!!

      • Ylpeä nimestään!

        Musta Senni on kivoin noista nimistä ittelläni on nimi Senni etunimenään ja musta se ei oo tyhmä nimi


      • Toivottavasti oot joku viiden tähden tsoukki !!! Kirjoitustyylistäsi päätellen oot joku -00 pikkuteini, jonka BFF on nimeltään Nea ja luokkalaisesi on Senni ... (josta et tykkää)

        Mä oon Sennin kannalla, koska Nea on yhtä kulutettu kuin Jenna ja Ella konsanaan.


    • Paras kolmesta

      Sanni on aivan ihana :)

    • Mia-Sarita.

      Riitta poikki ja Simon väliin!

      Tehkää mukulastanne Nelli niinku toi eräs tokaski !

    • ....

      En pidä Neasta, Senni tai Sanni parempi.

      Linnea kaunis, ja sisältää Nean.
      Senja ja Selja myös nättejä.

      • ,,,,

        Senni Linnea olisi kyllä kaunis nimi


    • !!

      Sennin miellän mummonimeksi. Sanni on parempi.

      Nea, Neea, Nella....toiseksi nimeksi Emilia

    • kesäsää

      Sanne Neelia

    • utelias äpätti

      viesti alkoi viime vuonna, joko riita on ratkaistu ja mikä oli tulos?

    • Senni Sekopää

      Senni on syvältä anuksen uumenista. Sanni tai Nea mieluummin.

    • Iskä

      Heh. Meillä sama tilanne nea vai sanni. Nea valittiin

    • !!!

      Nea tai Sanni.

      Senni on mummojen nimi.

    • senniolenmä

      haistakaa paskasaatnapekrl vihaan kaikkia älkäähaukkuko mun opo tulee ja hakkaa teiät!!!!!!!!1!!!!!!!!11111

      • Sennisannipikkupillu

        Ahhh opo tulee ja hakkaa, hui. Eks ite uskalla?


      • senniolenmä

        uskallan. kerjääks turpiis vai????? tuu sit prkl


      • Yrjänänsalarakas

        Minun mielestäni kaikkein kaunein nimi maan päällä on Yrjänä <3 Feelaako joku?


      • erittäinhot25v

        omg joo todellaki feelaan!!😘 oon just saamassa mun kolmatta lasta ja mietittii miehen kanssa et annettais nimeksi yrjänä<3


      • Yrjänäfani

        Ei voi olla totta!!<3 kuinka suurenmoista! Oot varmaan joku sielunsisko kun arvostat tuota Yrjänä nimeä toisin kuin useimmat kakapäät. Lähetän sinulle facebookissa kaveripyynnön!


      • YRJÄNÄBEST

        Lähetä ihmeessä!!! Meistä voi tulla sitten SHEBFF (mikä tarkoittaa siis super hyper extreme best friends forever, ihan vaan tiedoksi jos ei sulla oo nää nuorten useesti käytetyt lyhenteet vielä hallussa;)!)


    • Oonneseannimitäsämulkkaa

      Ehdottomasti NESEANNI!

      • eiherranjestas

        saisinko sanoa? aivan helvetin huono ehdotus. olen pahoillani jos pahoitin mielesi. mut siis toivon et oot joku viiden tähden tsoukki koska toi ei oo ees oikee nimi. siis sanonpahan vaan että tollasta ei voi antaa lapsen nimeksi. etkö oo kuunnellut yhteiskuntaopin tunneilla koulussa kun ei näytä menevän perille että lapselle ei voi antaa nimeksi ihan mitä vaan.


      • Boomservaus

        Anteeksi vaan itsellesi mutta saanen korjata että olen kuuden tähden kultanainen ja minun lapsellani on ainakin kaunis ja omaperäinen nimi. Kiitos siitä kuuluu minulle ja upealle päähänpistolleni kauniissa päässäni. Yhteiskuntaopin tunneilla ei opi mitään ja se on täyttä ajan haaskuuta varsikin kun viereeni tunkee välillä yksi huligaani salanimeltään S.enni (oikealta nimeltään senni jos ette tajunneet salanimen oivasta vihjauksesta) joten tunge sormi perseeseen heitä voltti ja sukse kuuseen kiitos :)


      • eijumantsuikkeli

        anteeksi mitä?*nauruemoji* en tajunnut selityksestäsi mitään, pääsi ei kyllä kovin kauniilta vaikuta kun tuollaista random shittiä selität. ja minusta tuo niin sanottu "s.enni" kuulostaa erittäin mukavalta ihmiseltä. minusta sinä itse vaikutat huligaanigaanilta kun tulet tänne antamaan huonoja ja suomen laissa kiellettyjä ehdotuksia.


    • Pauliinaniska

      Vähän tylsiä ja rahvaanomaisia nimiä molemmat mutta mikäs siinä jos itse tykkää :)
      Itse pidän enemmän prinsessamaisista nimistä esim. Lilian :)

      • Boolilian

        Hyi saatana mikä nimi !


      • hyhyh

        komppaan


    • vittutämäeiolekäytössä

      mihin tällaisiakeskusteluja edes tarvitaan prkl ILMIANNAn tämän

      • äläviitsti

        :((


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe