AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  / Vaihtoehto Klarnalle?

Vaihtoehto Klarnalle?

66 Vastausta 3 431 Lukukertaa
Täällä on ollut kovasti kritiikkiä Klarnaa kohtaan. Osaisitteko ehdottaa parempaa vaihtoehtoa? Collecto ainakin kaiketikin maksaa rahat vast 15 pankkipäivän päästä, joka on mielestäni aivan liian pitkä aika. Olisiko jotain muuta vaihtoehtoa?
Everyday, ei maksa kappiaalle mitään, tilitykset viikoittain.
Onko kenelläkään kokemusta tuosta Everydaystä? Millä verkkokaupalla se on esim. käytössä? Entä joustoraha? Kokemuksia? Muita vaihtohtoja? Haluan eroon ahneesta, joustamattomasta ja epätasa-arvoisesta Klarnasta!!
Joillain Yrittäjä-messuilla Wanhassa Satamassa oli tyrkyllä palvelu muistaakseni nimeltä webpay. Tuntui ihan pätevältä ratkaisulta ja jos asiakaspalvelu on edes lähellekään yhtä ystävällistä kuin väki ständillä, hyvin menee!
Ihmettelen sitä, miksi Klarna toimii niin epätasa-arvoisesti yrityksiä kohtaan? Miksi kaikille verkkokaupoille ei tarjota, edes pyydettäessä, mahdollisuutta tarjota asiakkailleen 30vrk maksuaikaa??? Vain muutamalle harvalle kaupalle tämä mahdollisuus on annettu.

Miksi Klarna omalla verkkosivullaan mainostaa muutamaa 4-5 verkkokauppaa bannerein?? Kaikille ei tietenkään tätäkään suoda, eikä Klarnan sivuilta edes löydy minkäänlaista listaa kaupoista, jotka heidän maksutapaansa tarjoavat.

Mikä on syy tähän muutaman verkkokaupan suosimiseen bannerein ja muutenkin??

Mielestäni sivuilta tulisi tasa-arvon nimissä löytyä kategorioittain kaikki suomalaiset verkkokaupat, joissa Klarnan laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa!

Minua henkilökohtaisesti suorastaan raivostuttaa se, että tietyt verkkokaupat ovat saaneet tälläisen erikoisaseman ja kohtelun Klarnan puolelta!

Minunkin asiakkaani varmasti vierailee Klarnan sivuilla jossain vaiheessa lisätietoa tms. etsimässä ja siellähän se komeilee banneri nätisti Klarnan sivun alareunassa johdattamassa asiakkaani kilpailijani sivuille.....

Tähän olisi mukava saada vastaus Klarnan markkinointisuunnittelijalta, joka tuntuu tätä suomi24:sta seuraavan ja aika ajoin viestihin vastailevan.... Vastausta odotellen....
Klarna on perseestä. Ja syvältä
Niin ja Klarna on alunperin ruotsalainen firma ja suosii ruotsalaisia kauppoja. Sitä paitsi Klarna tarjoaa ruotsalaisille kaupoille halvemmalla "osta nyt, maksa kesäkuussa" -kampanjajoitaan. Esim. ruotsalaiset kauppiaat maksaa provisiota 3%, kun suomalaiset kauppiaat taas 5%.

Reilua?
Juurikin näin! Siksi emme kauppaamme tuota kesäkampanjaa ottaneetkaan! Everyday vaikuttaa hieman lapsenkengissä olevalta. Svea webpay on ruotsalainen, collector on ruotsalainen ja taitaapa tuo joustorahakin olla sieltä... Miten voi koko ala (tai siis nykyään kyllä lähes ala kuin ala, jääkiekkoa lukuunottamatta) olla ruotsalaisten hallussa??
Jos uskaltaisin, ottaisin koko laskusysteemin kaupastani pois. Mutta sitä en uskalla tehdä, kun kuluttaja-asiamieskin kehottaa kuluttajaa maksamaan tilauksensa vasta tavaran saatuaan ja postiennakkoa en enää takaisin ota...
Jos sulla on kaupassa luottokorttimahdollisuus verkkomaksujen lisäksi, niin se riittää. Silloinhan kuluttaja maksaa tuotteen vasta kun on tavaran saanut.
Tää on nopee ja hyvä!

http://checkout.fi/yritysasiakkaat.html

lisäksi niillä on kuukausimaksukatto kaikkien provikoiden suhteen ainakin MyCashflow asiakkaiden kanssa.
Choeckout kokemuksia:

Asiakaspalvelua ei ole, eivät vastaa viesteihin. jos ovat tehneet virheen laskutuksessa tms, et saa todennäköisesti takaisin, sinun syy, tai ainakin venyttävät casea useita kuukausia.

Aika amatöörimäinen palvelu, ei vastuunakantoa. Halvalla ei saa hyvää.
Onkos kellään kokemusta collector -laskusta ja osamaksusta? sellanen tuli vastaan suomen verkkomaksujen sivuilla. Ei avausmaksua ja kuukausimaksua, vain 3% provisio.

Olis kiva tarjota tulevaan verkkokauppaan osamaksu ja laskuvaihtoehto, mutta klarna ei tosiaan huvita noiden hintojen takia.
ja lisänä vielä se, että asiakas voi ilmoittaa Klarnalle vaikka puoli vuotta oston jälkeen että "minä olen kyllä palauttanut tuotteen"... Mitenkäs todistat enää tuossa vaiheessa tai ylipäätään missään vaiheessa, että asiakas ei ole mitään palauttanut!!! Puolessa vuodessa asiakas on saanut jo muistutuksia kyllin kyllin ja lasku on mennyt perintään ja ulosottoon ja sitten ilmoittaan että mä oon kyllä sen palauttanut... Mitens todistat toisin???
Sanomalla Klarnalle, ettei ole asiakas mitään palauttanut (jos siis ei oikeasti ole). Luusisi niillä edes siellä Klarnassa jotain järkeä päässä olevan.
Jos haluatte suosia täysin kotimaista palveluntarjoajaa, niin suosittelen pitkällä ja hyvällä kokemuksella iKassaa:

http://www.ikassa.fi/

Itselläni on ollut PK-yritys vuodesta 2004, joka on koko ajan kasvussa. Tällä hetkellä toimipaikkoja on Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Lahdessa.

IKassa on pannut vauhtia ainakin meidän kassankiertoon!
www.klarna.fi

kiinnostaisi saada vastaus tähän yritysten eriarvoiseen kohteluun! Ainakin muihin viesteihin on Klaralta tullut vastauksia, joten ehkäpä tähänkin.
Meillä on ainakin alkanut tulla asiakkailta sen verran usein negatiivistä kommentointia klarnan tavasta toimia, että olemme vakavasti alkaneet harkita jotain muuta laskutuksen tarjoavaa yritystä.
Paitsi että on epätasa-arvoinen, on Klarna myös TAJUTTOMAN kallis vaihtoehto myyjälle. Kesäkampanjastaankin olisivat nyhtäneet 5% / lasku!! aika pöyristyttävää, eritoten kun samasta kampanjasta ruotsalaiset verkkokaupat maksoivat vain 3%.
Hei,

Klarnan tarkoitus ei ole toimia epätasa-arvoisesti ja pahoittelemme kovasti, mikäli teille kauppiaille on tullut tällainen mielikuva.

Palveluidemme hinnoittelu esimerkiksi kesäkampanjan osalta vaihtelee maittan maakohtaisesti eroavien kulujen vuoksi. Välitän toki palautteen eteenpäin ja voimme seuraavan kampanjan osalta tarkistaa hinnoittelumme uudelleen.

Mikäli olette asiakkaitamme ja kiinnostuneita 30 päivän maksuajasta tai muista lisäpalveluistamme, pyytäisin ottamaan yhteyttä myyntiimme. Kerromme mielellämme maksuajan pidentämisen mahdollisuudesta ja sen ehdoista. Jos banneripaikka kiinnostaa, ottakaa yhteyttä suoraan minuun osoitteessa etunimi.sukunimi@klarna.com. Bannerin lisääminen vaatii yhteydenoton, koska emme lisää asiakkaidemme tietoja ilman heidän hyväksyntäänsä mihinkään materiaaleihimme. Bannerimääriä on tarkoitus lisätä sivustollamme.

Välitän kaikki täällä mainitut kehitysideat eteenpäin, esimerkiksi tuon ajatuksen kaikkien asiakkaidemme lisäämisestä sivustollemme. Se on oikein hyvä idea, vaikkakin hieman haastava, koska Klarnalla on asiakkaita ympäri Euroopan yli 10 000.

Mikäli asiakkaillanne on ollut huonoja kokemuksia palveluidemme käyttämisestä, pyytäisin välittämään palautteen suoraan minulle. Välitän kaiken palautteen suoraan asiakaspalvelumme esimiehelle. Yksittäistapaukset on helpompi tutkia ja käsitellä, mikäli voimme tarkistaa kyseisen henkilön tilauksen ja maksun tilan suoraan järjestelmästämme.

Tarkoitus ei tosiaan ole suosia ketään ja toivoisin, että mikäli teillä kauppiaille herää kysymyksiä palveluihimme liittyen, ottaisitte yhteyttä joko myyntiimme (myynti (at) klarna.com, puh. 010-666 6300) tai minuun.

Ystävällisin terveisin,

Sanna Toivanen

Klarna
Tuskinpa tuonne SUOMEN Klara.fi sivuille tarttee änkeä niitä kaikkia 10 0000 verkkokauppaa, jotka Euroopasta löytyvä. Eiköhän ne suomalaiset verkkokaupat riittäisi?? Sinne vaan sivu, jossa löytyy klikattavat linkit JOKAISEEN verkkokauppaan, joka teidän palveluistanne maksaa. Olisi huomattavasti tasa-arvoisempaa kuin nykyinen touhu!

(Ja samoin kuin Ruotsin Klarnan sivuilta löytyy vain ruotsalaisia verkkokaupoja, niin Suomen Klarnan sivuilta tulisi löytyä vain suomalaisia verkkokauppoja.)

Meidän verkkokauppamme ei ainakaan ole missään vaiheessa saanut tietoa siitä, että tuollaisen bannerin voisi sivuillenne saada, mistä tuossa aiemmin puhuttiin!! Onko siitä ihan yelisesti ilmoitettu jossain tai oltu yhteydessä kauppiaisiin, että tälläinen mahdollisuus on? Vai onko tätäkin tarjottu TAAS vain harvoille ja valituille??

Tässäpä taas yksi lisäsyy vaihtaa JOUSTORAHAAN!
Joustoluotto tulee Suomen Verkkomaksujen kautta mukaan elokuussa. Provikka 35 senttiä / lasku. Alkaa varmaan Klarnalla kato käymään, jos ei taksat ja palvelu parane pian.
Checkout.fi
Todella tervetullut tieto tuo, että SV ottaa Joustoluoton valikoimaansa. Ja eritoten tuo, että maksu on ainoastaan 0.35/lasku. Ja se, että yritys on kotimainen on tietysti lisäplussaa.

Me ainakin tulemme ottamaan Joustoluoton heti kun se elokussa tulee mahdolliseksi.
Saas nähdä mitä muutoksia tämä aiheuttaa Klarnan taholta hinnoitteluun ja palveluun....?
Klarna tuo on meidänkin verkkokaupassa (vielä hetken aikaa).

Palvelu puljusta on ollut aina omalla osallani hyvää, siitä pointsit Klarnalle.

Hinnoittelu on vain niin eri planeetalta kuin muutamalla muulla laskuja tarjoavalla yrityksellä, että pienenä verkkokauppiaana jouduin toteamaan Klarnalla hei hei.

Kunhan saavat hinnoitelun kohdalleen, niin katson mielelläni uudelleen heidän kanssaa yhteistyötä. Tuo epätasa-arvo ei ole ainakaan itseäni ärsyttänyt muuten paitsi tuon hinnoittelun suhteen, kun "puskaradio" tietää kertoa, että kaikki eivät tuosta palvelusta noin paljoa maksa.
"Tuo epätasa-arvo ei ole ainakaan itseäni ärsyttänyt muuten paitsi tuon hinnoittelun suhteen, kun "puskaradio" tietää kertoa, että kaikki eivät tuosta palvelusta noin paljoa maksa. "

Haluatko laittaa lisää tietoa. Kysyin heidän myynnistään näistä laskutuksista ja prosenteista vähän aikaa sitten että ne ovat kilpailijoihin verrattuna kovia ja monet isot verkkokaupat tarjoavat Klarnan laskutusta ilman laskutuslisiä asiakkaalle... Kun tiedän katteen, ajattelin että tuossa olisi tinkivaraa.

Vastaus tuli ja se oli: laskutusmaksut ja provisiot ovat kaikille samat.

Oliko tuo suora valhe? Laskutus&osamaksujuttuja kierää kuukausittain kuitenkin Klarnan kautta tällä hetkellä 10 000-20 000 euroa. Klarnan laskutusmaksut ja provisiot on iso osa tästä.
Ei minulla tuosta mustaa valkoisella ole, mutta eräs verkkokauppias on suoraan sanonut saavansa palvelun eri hinnalla, kuin mikä minulle oli ja toinen on sitten verkkokauppa softan ja sivuston tekijältä kuultua, että ei siitä kaikki tuota samaa summaa maksa.

voi olla, että näillä on ollut jotkin vanhemmat sopimukset ja uusia ei enää näillä ehdoilla tehdä, mutta...
Tämä ei ole kyllä lainkaan totta, sillä meillä oli aiemmin korkeampi prosentti ja nyt sitä on tiputettu.
Kiva kuulla - tämä kertoi sen mitä epäilinkin, että Klarnan myynti valehteli mulle päin naamaa. Musta jos kysyy jotain asiaa ja vastataan valehtelemalla, niin kiitos Klarna. Etsimään ja kyselemään asioita teidän kilpailijoilta.
Itse myös tiedän, että jotkut pienetkin verkkokauppiaat on saaneet palvelun liki ilmaiseksi. Itse kyselin keväällä tarjousta ja ei kuulemma ole varaa laskea hintoja. Ensi viilolla alkaa Joustoluotto pyöriä Suomen Verkkomaksujen kautta.
Tutustukaa Everyday-verkkomaksuun (www.everyday.fi/verkkomaksu). Verkkokauppiaalle ilmainen palvelu joka kantaa luottoriskin kauppiaan puolesta.Tilitykset verkkokauppiaalle jopa muutamassa päivässä. Kuluttaja saa ostokseensa kuukauden kulutonta maksuaikaa (ei lasktuspalkkioita tms.) sekä osamaksuvaihtoehdon.
Tästä haluisin kuulla muidenkin kokemuksia?? On tällä hetkellä ykkösvaihtoehtona hintansa puolesta.
Itse en pikavippifirman välityksellä ala kauppaa tekemään.
Suosittelen tutustumaan yrityksemme palveluihin laajemmin. Sen voit tehdä esimerkiksi osoiteessa http://www.opr-vakuus.fi/.
Pikavippi mikä pikavipi
Onko joku ottanut tuon joustoluoton Suomen verkkomaksujen kautta? Onko pelittänyt hyvin?
Olen ottanut, mutta ei siitä kokemuksia, kun vasta tänään sen sai käyttöön,
Joko on tullut kokemuksia?

Täällä oli toinenkin ketju Klarnasta, mutta näköjään se on poistettu...
Kokemuksia joustoluotosta kyselisin minäkin.
Itse sanoisin, että vaihtoehto Klarnalle on olla tarjoamatta laskua lainkaan! Meillä Klarnan lasku on lisännyt asiakaspalautuksia ja ns. turhia tilauksia aivan huimasti!!

Myymme vaatteita ja laskun innoittamana asiakas tilaa kymmenen paitaa, vaikka tarkoitus on pitää vain yksi. Valitsee siis niistä yhden, muut palautetaan.
Mikäli laskua kaupassa ei olisi, asiakas ostaisi juuri sen yhden minkä hän oikeasti haluaakin ostaa ja jättäisi ne loput tilaamatta ja palauttamatta.

Vakavasti harkitsemme koko Klarnan poistamista verkkokaupastamme näiden feikkitilausten räjähdysmäisen kasvun vuoksi.

Ja tätä ylisuurten tilausten tekoa ja palautusten hurjaa kasvua tapahtuu vain Klarnan laskulla. Verkkopankissa maksetuilla tilauksilla tälläistä palautusten kasvua ei ole ollut havaittavissa, vaan suhde on pysynyt pitkän aikaa aivan samana.
Tämähän on ihan normaali asiakkaan oikeus. Ihan samanlainen mahdollisuus, kuin normaalissa kivijalkakaupassakin on. Useimmissa saa vaatteita sovitukseen kotiin useampia, vaikka tarkoitus olisi ostaa vain yksi. Sitä paitsi asiakkaalla on palautusoikeus vaikka koko tilaukseen, mikäli laatu tms. ei ole hyvä. Mm. värit näkee hyvin vasta oikean vaatteen saatuaan ja jos olen ostamassa housuihin sopivaa paitaa ja väri ei nastaa, tottakai lähetän paidan takas. Ihme narinaa kauppiaalta!

Jos housut maksaa 160 euroa, niiden on istuttava päälle just eikä melkein.
Ainakaan vielä ei ole minulle kukaan valittanut, vaikka joskus tilaus on ollut 500e ja ostos tuo 160e. Päinvastoin, olen saanut kanta-asiakkaan etuja seuraavaan tilaukseen jo useamman vuoden, joten ihan tappiollista se minulle myynti ei liene sitten ollut.
Moi,

Ei toimi Joustoraha ainakaan omassa kaupassani... Everyda-verkkomaksulla menee noin puolet tavarasta.
Meilläkin toimii Everyday-verkkomaksu. Tilitykset aina ajallaan, asiakaspalvelu vastaa nopeasti ja kauppa käy... Okei, ainoa miinus on se että alkuun oli ostoksen keskeyttäneitä, mutta se on tasaantunut ajan myötä.
No siis kaikki mitä oli tapahtu Klarnan kautta oli erittäin vaikeaa. Välillä heiltä tuli mailia, että tämä tilaus on luultavasti petos. Tavara lähetetty maanantaina ja tämä ilmoitus Klarnalta perjantaina. Ja kun katsoin seurannasta, niin tilaus noudettu. Mutta Klarna halusi lisätietoa, jotta heidän "petosturvansa" on voimassa.

Ja samaten. Asiakaspalautukset. En minä ainakaan tiedä asiakkaista, ketkä hakee tavaransa kahden viikon päästä ja siitä palauttaa kahden viikon päästä. Eli menee aikaa neljä viikkoa + postit.

Klarna ehtii tässä ajassa lähettää karhun. Kun asiakas kiistää ja sanoo, että on palauttanut lähetyksen (siis palauttaa siitä kun on noutanut, eli ok) mutta Klarna veloittaa siitä laskuttajalta olikos 5 euroa, kun asiakaspalautusta ei ole hyvitetty heidän määräämässä ajassa. Yrittäjän vastuulle jää siis tietää, kuka asiakas palauttaa tai ei palauta.

Joo, siirryttiin sitten 4 kk Joustorahaan. Sen jälkeen laskulla tai osamaksulla tulevien asiakaspalautusten määrä on tippunut 98% (Joustorahalla maksavien täytyy tunnistautua verkkopankkitunnuksilla). En tiedä, tekeekö ihmiset kiusaa toisten ihmisten henkilötunnuksilla, mutta luultavasti. Tuo pankkitunnistautuminen on aika varma tunnistautua.

Eli paluuta ei ole Klarnaan, sen asiakaspalvelu on syvästä, sieltä ei tule kuin ilmoituksia petoksista tai kyselyjä ihme asioista.

Joustorahasta ei ole tullut 4 kk aikana mitään ilmoitusta, rahat tilillle silloin kun on luvattu. Ja tärkeintä, että noutamattomat lähetykset on loppunut.
Minulla on kaupassa Klarna, Joustoraha ja Everyday-verkkomaksu + peruspankit. Eniten tavaraa liikkuu Klarnalla ja Everyday-verkkomaksulla. Everyday-verkkomaksua toivoisin käytettävän enemmän, onhan se minulle ilmainen.
pätevän tuntunen kaveri se everday-verkkomaksun myyntipäällikkö. hoitaa ongelmat nopeasti ja tyylillä melkein mihin vuorokaudenaikaan tahansa
Samat kokemukset
Laittakaa lisää Everyday-verkkomaksu kokemuksia!
Everyday-verkkomaksu on toiminut hyvin. Tilitykset ajallaan eikä palautukset ole lisääntyneet vaikka aluksi sitä pelkäsin. Voin suositella.
Joustoraha käytössä. Ei valittamista, muttei kauppaakaan.
Meillä on ollut Everyday käytössä nyt 4 kk, tutustuimme palveluun messuilla noin vuosi sitten ja kaikki on toiminut paremmin kun hyvin!
Aluksi olimme todella skeptisiä monestakin syystä, palvelun maksuttomuudesta kauppiaalle ja asiakkaalle. Tilitykset luvattiin kerran viikossa ymym..
Nooh päätimme kokeilla ja meillä on myynnit kasvanut melkein 30% ja 80% valitsee maksutavaksi Everydayn. Rehellisesti aluksi myös mietitytti se että sama yritys tarjoaa Pikaluottoja, mutta yhtään asiakasta eikä meitä se ole vielä häirinnyt! Mutta se on täysin ilmainen ja hommat on toiminut juuri niin kuin on sovittu!
Minulla on käytössä Suomen verkkomaksujen kautta pankkipainikkeet ja Joustoraha. Toisessa verkkokaupassani Joustoraha toimii hyvin, vaikkakin sitä käytetään aika vähän. Toisessa verkkokaupassani Joustoraha ei toimi, koska kyseessä vaatekauppa ja asiakkaina paljon nuoria -> maksutapahtuma jää 80% tapauksissa kesken. En sitten tiedä onko tässä takana se, että Joustoraha on hankala vai joku muu syy? Kovasti minulle on Klarnaa yritetty kaupata, mutta minulla on siitä asiakkaana niin huonoja kokemuksia, etten sitä haluaisi ottaa. Selkeästi kuitenkin asiakkaat haluaisivat laskulla tilata, joten haluaisin tarjota helpomman maksuvaihtoehdon kuin Joustoraha. Onko mitään vaihtoehtoja?
Eikös se vastaus tullut edellisessä viestissä?
Joustorahassa asiakkaan on oltava yli 20 vuotias, ennen kuin luotto myönnetään. Klarnassa 18v.
Ei tuota Klarnaa tarvitse enää mihinkään. Muut kauppiaalle maksuttomat palvelut toimivat paremmin. Kallis ja kankea!
Everyday-verkkomaksussa ikäraja on 18-vuotta.
"Laskun maksun yhteydessä voit valita maksatko ostoksen osamaksulla vai kuluttomasti kerralla. Laskulla maksettaessa todellinen vuosikorko on 0%. Jos haluat maksaa osamaksulla, minimilyhennys on 50€ / kk tai 1/3 laskun summasta. Minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuun laskuun kuukausikorkoa 10 %."

vitun jees... ellei sitten mieti että paljonkos
tää tulee maksaa... oikeesti....

"Paljonko Everydayn todellinen vuosikorko on?

Everydayn todellinen vuosikorko on 203,13 % tyypilliselle 500 euron luottosummalle."

hu hu... tajuutteko että te myytte ja teette töitä
tämmösille firmoille...
"pirkko irmeli" 18v ostaa teilt tietokoneen...
muttei sitten muuta...

teillä kauppa vähenee...
ja tenavat tekee kahes vuoros paskaduunii
että saisi maksettuu teidän liian halvalla myymmänne
tavarat...

kaikki muut saa paskaa käteen...
luotottaja...

perustakaa OMA SUOMALAINEN
pulju hoitaa nää lainotukset...
kaikki pienyrittäjät osallisiksi...

vaikka sitten Ry tahi muu voittoa tavoittelamaton
taho...
joka myöntäisi KOHTUULLISELLA korolla
opiskelijasta mummoon osamaksua...

suomalaisille...

ugh olen puhunut...

itse kierrän ewerydayn kaukaa...
katselin juuri mac tietokonetta...
osamaksu vaihtoehto oli sellasta
hepreaa että kiinnostuin kaivaa ton 200%
koron niiden omilta sivuilta...
kyseisen yrittäjän sivuilta en tajunnut kustannuksista
mitään... muuta kuin 18v täyttänyt saa...

hu hu mitä toimintaa...
Ostin puolivuotta sitten Everyday-verkkomaksulla kitaran 100 euroa. Noin kuukauden päästä tuli lasku 100 euroa. Ei senttiäkään ylimääräistä alkuperäiseen hintaan.

Jos olisin ostanut osamaksulla, olisin maksanut 10 % kuukaisikorkoa eli 10 euroa. Mikä tässä yhtälössä on vaikeaa.

Osamaksu ei ole mun juttu, mutta on kiva saada tuote kotiin ennen laskunmaksua ja siihen Everyday on juuri passeli. Maksakoon ne osamaksulla joilla ei ole varaa...
Niin, tyypillisen 100 €:n ostoksen todellinen vuosikorko on 36,19 %, kun maksu tapahtuu kolmessa kk-erässä. T:Samppa3451
"Ei tuota Klarnaa tarvitse enää mihinkään. Muut kauppiaalle maksuttomat palvelut toimivat paremmin. Kallis ja kankea! "

En tiedä mikä Klarnassa on "kankeaa", enkä kallista. Kulut voi laittaa laskutuslisään, ei niitä itse tarvitse maksaa. Samalla tavalla se asiakas ne maksaa muissakin laskutustavoissa. Klarnassa on myös se hyvä puoli, että laskun voi tehdä myös manuaalisesti, sekä myös yrityksille.

Itselläni käytössä myös muut laskutusfirmat ja asiakkaat ovat tykästyneet jostain syystä Klarnaan. Klarnalla nyt myös hyvä joulukamppis, jossa lasku lankeaa vasta helmikuussa ja kauppa käy.
Oletko sattumoisin klarrnalla töissä?
Otin tänään everyday-verkkomaksun käyttöön. Saas nähdä miten käy.
En voi kehua Klarnan palveluita kauppiaillekaan. Kallis ratkaisu, jonka edut = haitat jäävät epäselviksi sopimusta tehtäessä. Kauppaa ei tule lisää Klarnan kautta!!

Suosittelen välttämään Klarnan palveluita olit sitten myyjä tai ostaja!!!
Ottakaa hyvät verkkokauppiaat Everyday! Klarnan palvelu on pelkkää rahastusta. Kauppiailla on muutenkin paljon kuluja joten Klarnaa ei voi suositella millään näkökulmalla.
Miinukset:
-Kallis vuosittainen käyttökulu
-24kk sopimus
-Jokaisesta kaupasta menetät selvää rahaa

Itse sain juuri asennettua Everydayn ja homma pelaa. Ei kuluja joten paremmat hinnat asiakkaalle
Itselläni oli näitä pikavippifirmojen "Ilmaisia" laskupalveluita, mutta ei niitä juurikaan kukaan käyttänyt. Klarna on ollut mukana sen Suomeen tulosta saakka ja sitä asiakkaat näkyy suosivan.
Samanlainen "pikavippifirma" se Klarnakin on. Tilasin Klarnalla tuotteita ja nyt tulee lainatarjouksia vähän väliä Klarnan yhteistyökumppanilta...
Hulluinta on se, että jätkä (Mafia) saa näenäisen vapaasti viritellä ansojaan ja kukaan ei sitä pysty estämään. Ei edes poliisi.
Klarnasta on myös vaikea päästä eroon.
Heillä kun on sopimusehdoissa vuoden ja 3kk irtisanomisaika
 /   /  / Vaihtoehto Klarnalle?

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lähitapiola



Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta