Vastailen Mover nyt sinulle vähän näitä juttu-velkojani
Tässä eräskin lupaukseni jonka etsimiseen meni sitten taas tunti.
Miksei nämä kirjoitukset pysy paikallaan, kuka näitä siirtelee kaiket yöt?
Olin varma että tämä on poistettu koska et ole vastannut mitään mihinkään viime aikoina.
Olet joko aa nokka solmussa taas jostain sanomisistani tai bee siitä etten ole vastannut tähän:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9862780/#comment-49619857
Mov : Mikset pelkää ja vihaa samasta syystä myös maanmiehiäsi?
fm: teen tästä aloituksen sinulle tässä joku päivä. En enää ehdi.
Ja jotta pikku-nenusi solmu aukeisi, niin sanon, että tavallaan olen kyllä vastannut, muiden kohdalla, kun oletan että unilääkkeeksi vetelet kaiken mitä kirjoitan ;)
Aloittakaamme siis alusta:
1) =
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9862780/#comment-49588974
Mov: Kannatan ainoastaan yhdenvertaisuutta
fm: Niin, mutta muslimeilla on oikeus vaatia etuoikeuksia uskontonsa vedoten?
Ja raiskata suomalaisia napapaitaisia tyttöjä?
Onko sinusta oikein että napapaitaiset tytöt raiskataan muka omaa syytään?
Tai oikea-uskoisten poikien saada lastentarhassa parempaa kohtelua kuin suomalaistytöt ?
Sinä tunnut aina löytävän älyttömän pätevät syyt sille miksi muslimien kuuluu saada etuoikeuksia Suomessa milloin mihinkin vedoten. Kuuntelen
2.) =
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9862780/#comment-49590295
fm : "Ja raiskata suomalaisia napapaitaisia tyttöjä?
Onko sinusta oikein että napapaitaiset tytöt raiskataan muka omaa syytään?
Tai oikea-uskoisten poikien saada lastentarhassa parempaa kohtelua kuin suomalaistytöt ?"
Mover : Sitten luettelet rikoksia, joihin jotkut muslimit ovat syyllistyneet.
Ne pitävät paikkansa. Ikävä juttu. Rikoksia tapahtuu - mutta myös kantasuomalaisten toimesta. Selityksesi muslimivihallesi pelkästään näiden valossa on siis ihan merkillinen : Mikset pelkää ja vihaa samasta syystä myös maanmiehiäsi?
3..) = http://keskustelu.suomi24.fi/node/9862780/#comment-49619857
ja vastasin fenno.maani 27.5.2011 17:17
Tämä nyt meneekin taas jo kolmannelle, kun tuo sinun suomalaisia syrjivä asenteesi on niin järkyttävää, mutta sitähän se on aina ollut tässä maassa. hus hus suomalaiset pois !!
Saa nähdä koska me suomalaiset saamme oman maamme?
4.) = Eli tässä on se vastaus kun ajattelin sinuakin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9871533/#comment-49680083
31.5.2011 18:23 Mov : ” Ja joka tapauksessa - kun puhutaan muslimeista - niin kuka tietää, että tarkoitetaan juuri sitä viittä prosenttia tms. jotka ovat ongelma? ”
fennis: ne jotka osaa lukea näkevät että tämä on RASISMI-palsta! Tarviiko toistaa? : http://keskustelu.suomi24.fi/node/9694971/#comment-48634712
kun keskustellaan ongelmista niin silloin keskustellaan niistä kaikista jotka aiheuttaa ongelmia, ei ole mitään järkeä puhua sellaisista asioista, jotka eivät aiheuta rasismia, kuten suomalaisista ja heidän tavoistaan, koska ne eivät aiheuta rasismia… sanottu = 22.3.2011 Lukekaa mitä kirjoitan ;) Eikös Rantsu (HPR) sanonut aina : "katsokaa näitä ohjelmia". Se oli kyl hyvä tyyppi, harmi että kävi niin.
Paha dominoi hyvän; eli Moverille
9
96
Vastaukset
Siihenkään et tietenkään ole vastannut. Herää pahvi ookko sä edes kotona?
Se että et vastaa vaan vihjailet puolihuolimattomasti, että napapaitaiset tytöt ovat jotenkin itse syypäitä… kun puhumme raiskauksista, jotka ovat yksi pahimmista syistä inhoon kaikkia muslimeja kohtaan, jota siis te humanistit kutsutte rasismiksi.
Katsopas nyt esim Saksassa kuoli yli 20 ihmistä johkin ja syytettiin ehechkiä ja kurkkuja ja ituja ja ja
Joten Venäjä pani boikottiin kaiken EU.sta tulevan vihannekset ja en tiedä vaikka muutakin. Mitä pahaa suomalaiset vihannekset teki? Tai espanjalaiset?
Eikö teidän humanistien päähän millään mahdu se että kun jonkin ryhmän tai asian jokin juttu tekee paljon pahaa kuten tappaa ehech niin ne menee kaikki boikottiin. Se on inhimmillistä, ei rasismia vaan inhimmillistä.
Samaa vertausta yritin käyttää kun puhuin kun minua on koirat purru ja nyt pelkään kaikkia koiria vaikka ovat erirotuisia.
Ei sen ole väliä. Mutta että vihasta tulisi murha tai rasismia täytyy nyt herranjumala tehdä jotain muutakin kuin pelätä tai ajatella.
Ja se on se mitä sitä ja te moni muu humanisti kylvätte Suomessa, ettei saa pelätä kaikkia tai olette rasisteja, äläkä nyt soossaa mitään väliin, sulla on kumma tapa keskeyttää minut.
Ihminen on mitä on ja kun te potkitte tässä yhteiskunnassa pelkääviä ihmisiä, esim Mover sinä poistat rasismin syitä esim jonkun terrorismi-jutun siirsit terroristi palstalle. Miksi?
Miten sinulle pitää kertoa että terrorismi on yksi suurimmista syistä vihaa muslimeja kohtaan
Yritin Asrarille puhua että erotkaa islaminuskosta niin asiat selkiytyisi, mutta sepä ei käy ja se suuttui ja mustaksi muuttui.
Keskustelu päättyi silloin siihen, ja siitä hänen vihansa minuun johtuu, että toi kehtaakin tollasta ehdottaa.
Mistä saan ainakin minä sen käsityksen että muslimit symppaa ja ihailee ja jumaloi niitä terrori-iskuja.
En väitä että ne niin tekee vaan MINÄ saan sen KUVAN, olkoon oikein tai väärin mutta minulle se on totta.
Miten yks uskonto joka kieltämättä on erittäin erikoinen voi olla tärkeämpää kuin elämä itse?
” Erota islamista ja olla onnellinen. ”
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maailmanuskonnot
3. eniten on ateisteja, eikä ne kuole ilman uskontoa.
Ja paras kaikista useimpien mielestä on ykkösenä oleva kristinusko.
Onhan siinä niitä vaihtoehtoja.
Miksi pitää symppaa tollasta uskontoa, jonka mukaan joku pitää tappaa?
Ja jossa alistetaan ja aivopestään ihmisiä, on pakkoja ja omituisia klitoriksen leikkaustapoja ym
Eikö ihmiset itse saa valita seuraansa?
Kun katsoo ja kuuntelee mitä eräätkin muslimit, joita maailmalla on varmaan enempi kuin suomalaisia niin tekevät,
No näettehän te itse…
Miksi olla mukana tuollaisessa kamaluudessa, missään muodossa?
Eroo ja kaikki on ok.
Minua ei saisi kirveelläkään mukaan islaminuskontoon. Vihaan islamia ja sen kannattajia, kaikkia yhtä tasapuolisesti, ettet taas syytetä syrjimisestä.
Siltikään en ole mielestäni rasisti, koska en lyö enkä tapa niitä. Silloin olisin rasisti.ja sitten lopuksi tämä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9862780/#comment-49619857
Nooh nämä minun alustukseni ovat aika pitkiä, mutta niin on raamattukin.
Sinä, Mover, ja Asrarkin ym musuttajat aina vetoatte näihin suomalaisiinkin.
En ymmärrä sitä miksi käännät puukkoa haavassa?
Suomalaiset tekee pahaa ok, me tiedetään se, mutta se ei aiheuta rasismia.
Se on eri paikan kysymys ja asia selvittää
JA
Milloin olen sanonut pelkäänkö vai enkö pelkää maanmiehiäni ?
EIKÄ
se ole tämän palstan aihe, ikinä
Sinä Mover hyvä, vellotat itse tätä rasismi keskustelua utopistisiin sfääreihin.
Et suostu keskustelemaan oikeista rasismin syistä, vaan vetoat joka mutkassa suomalaisetkin tekee pahaa. Tai että rasismia on vain kun suomalainen yleistää tai lyö, mutta kun mamu lyö suomalaista se on palkinnon ja abloodien paikka. No sen vaikutelman annat, tahallaanko?
Suomalaiset miehet eivät aiheuta rasismia vaan kaikkea muuta, mikä ei siis ole tämän palstan aihe.
Vai tahdotko, no mennäänkö pihalle selvittää se?
Mutta sanotaan nyt kun kerran jankkaat, kyllä pelkään, viimeksi eilen meinasin kuolla pelkoon.
Juoksin saatanasti karkuun jotain puska-jussia, meinasi sydän pysähtyä.
OK onko sulla hyvä mieli nyt.
JA
Miten se asia tiedossasi nyt poistaa mahdollisen nurkan takana lymyävän rasismin?
Kun et lue minua edes unilääkkeeksi, niin olen noin sata kertaa sanonut että kaikilta pojilta pitäisi leikata pippelit pois, ihan niin kuin kissoilta, niin rauhoittuisivat, kuten kollitkin.
Mover sinun kommenttisi suomalaisia vastaan on aika paksua puuroa, vailla mitään perusteita.
Joten onko tämän summa summarum sen kun pelkään suomalaisia maanmiehiäni niin saan ihan rauhassa pelätä myös muslimien rikollisuutta Suomessa, vaikka silel olisi parempikin vaihtoehto. Kun suomalaiset raiskaa niin saavat muslimitkin raiskaa, ei niitä voi vähentää, eikä estää tänne tulemast.
No kuitenkin mielipiteeni on se että vihaan kaikkia muslimeja ja minulla on siihen oikeus.
PS
ENNEN sinun mielipiteittesi lukemista minä EN vihannut kaikkia muslimeja, vaan suurinta osaa. Että kyllä sinä pystyit muokkaamaan ajatustani. Sillä en tiennyt että suomalainen voi symppaa noin pirullisen paljon islamia ja vihata suomalaisuutta.
Kiitos myös Strubbille ja Lipposkalle ja muille humanisteille olette olleet suurena apuna vihani yltymiseen äärien yli.
Otetaas sille.Ihan pikku vihje Mover, yritä nyt oikeesti ymmärtää mikä on rasismia, sen syyt ja kehitys.
Sillä sinä olet ainut kirjoittaja täällä, joka olet ihan pihalla mitä on rasismi.
Pieni vaihtoehto voi olla se että minä en tiedä, mutta siitä seuraavaksi.
Luin monta juttuasi tänään nyt en löydä sitä parasta, mutta tämä saa kelvata:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9778874/#comment-48932332
Mover 10.4.2011 13:44
Tuo ajatus on jos sinänänsä pähkähullu: Kuinka hallinnon (eli se epäonnistunut mamupolitiikka) toimet saavat jonkun kohdistamaan vihansa maahanmuuttajaan - joka on tyystin syytön niihin!!!!??!
Yhtä vähän voin käsittää, että joku vetäisee turpiin johonkin etniseen ryhmään kuuluvaa ihmistä, kun joku hänen kansanosastaan on tehnyt rikoksen???!!?
Edellisethän ovat mielestäni ihmiselle aivan irrationaaleja tapoja toimia??
----------------lainaus loppu---------------
fm: eli tässä näkee kun et ymmärrä pointtia. Ihankuin eläisit patterin välissä, et suinkaan, vaan olet niin ihastunut islamiin ettet näe sitä pahuutta mitä se tekee ja sitä pelkoa se aiheuttaa länkkäreissä. Ja Poliitikot vaan symppaa muslimeja ja ottaa niitä lisää Suomeen niin siitä syntyy, ihan oikeessa edellinen oli, että siitä synty rasismia.
Me suomalaiset elätämme omituisesti käyttäytyviä ihmisiä. Heitä joista OSA tahtoo tappaa meidät, tiedä nyt sitte kuka?
ESim Miksi eräät afrikkalaiset lapset opetetaan kaulan katkaiseminen? Tai polttaa ihmisiä elävänä?
Miksei niitä voi edes humanistisesti tappaa eka?
Se että kyse ei tietenkään ole 100% kaikista afrikkalaisista täytyy olla lukijan päässä oleva tieto.
Tämähän on se ihan sama mistä itsekin olen puhunut monesti. Ja te silloinkin ihmettelitte miten teidän puheenne saa vihaamaan muslimeja?
En niin tiedä?
Vastaus on sama kuin kiinalaiset oppii puhuu kiinaa eikä suomea. Mutta mistä se Kiinassa syntynyt lapsi voi tietää olevansa Kiinassa?
Nämä on vaan sellaisia asioita joita joko ymmärtää tai sitten ei.
Ja tulee väistämättä mieleen, että miksi sinä sitten yli-päälliköit täällä, kun et ymmärrä rasismista yhtään mitään?
Vai oletko jo oppinut jotain?
Se keskustelu Galluppi on siinä mielessä vähän oikeessa, että poistaessasi kaiken rasismiin johtavien syiden käsittelyn olet saanut paljon enemmän pahaa kuin moni muslimi.
Mutta mitä tässä nyt on seurannut muiden kirjoituksia, niin palstan keskustelu alkaa jo pikkuhiljaa vaikuttamaan siltä kun täällä oikeasti aletaan keskustelemaan palstan aiheista :
1. Keskustele rasismin syistä,
2. rasismiin liittyvistä ongelmista ja
3. siitä miten rasismia voisi kitkeä yhteiskunnasta.
Tässä on kuule iso valtameri teillä kynnettävänä.
Mutta Mover yritä nyt vaan muistaa : syyt rasismiin, syyt rasismiin, jankkaa sitä, että muistat.
Ja kertaa minun tunnissa kirjoittani lista : http://keskustelu.suomi24.fi/node/9695199
=/ Yhteiskunta / Rasismi / 1. Keskustele rasismin SYISTÄ,
Tätäkin aloitustani oli tarkoitus jatkaa, huomaatteko siinä on pilkku, mutta ketään ei kiinnostanut tämäkään asia.Tässä yksi video, joka varmasti saa monella länkkärillä niskavillat pystyyn:
http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY&feature=related
ja tiedän, että humanistit eivät ymmärrä miksi.
Älkää katsoko sitä jos ette tahdo alkaa rasisteiksi.Tässä toinen, jota ei kannata lukea jos et tahdo tehdä itsestäsi rasistia.
Uusi Suomi puheenvuoro : Päivi Lipponen
23.11.2010 08:37
Nyt on raja ylitetty
Enää rasistiseen uhoiluun ei voi suhtautua vähättelevästi tai naureskellen.
Minä vetoan ihmisiin, että me maltilliset suomalaiset sanoudumme irti tällaisesta sairaasta väkivallasta ja rasismista.
Poliisi on saanut viitteitä, että Tampereella tapahtunut ravintolan palo onkin tuhopoltto. Kaksi mustapukuista henkilöä on poistunut ravintolasta enne palon leviämistä. Ravintolasta palo levisi kerrostaloon ja aiheutti kolmen asukkaan kuoleman ja neljän vammautumisen. Kyseessä on törkeä tuhotyö kuoleman tuottamus ja vamman tuottamus
Tahallaan aiheutettua paloa voi kutsua suorastaan murhapoltoksi.
Haluaisin olla järjestämässä kunnon mielenosoitusta ja marssia rasismia vastaan.
Jossa ilmenisi joukkovoiman vahvuus. ( fm: huom. hissan maikalta lapsellinen pilkkuvirhe)
Tällaista toimintaa ei voida enää hyväksyä ja näin ajattelevia ihmisiä on VALTAVASTI.
Liian paljon pahaa on maailmassa aiheutunut sen tähden että ihmiset ovat olleet hiljaa.
Varsin hyvin muistetaan kuinka 1930 luvun Saksassa juuri näin ulkoparlamentaarisin toimin aiheutettiin pelkoa.
Nyt on osoitettava solidaarisuutta maahanmuuttajia kohtaan.
----------------------------lainaus loppuu------------------
Ja tuo nainen sai yli 4 tuhatta ääntä Hesasta. Aivan käsittämätöntä.
Silti sanon että moni lause on totta mutta päinvastoin kun Päivi tarkoittaa, että syyttää suomalaisia, se oli törkeetä.
esim 1 no oikeestaan aika tavallaan kaikki.
Helpointa olisi ollut jättää Päivi eduskunnan ulkopuolelle, mutta minä en siihen voinut vaikuttaa, hullut hesalaiset tahtoi tuon muslimi-hyysärin edustamaan itseään (=ei minua) . Joten SDP on pilalla. Tässäkin, näetkö Mover, kun yks SDP.n jäsen tekee mokan, niin minä ainakin vihaan koko puoluetta enkä voi sitä äänestää niin kauan kun siellä on Päivi, enkä kokoomusta niin kauan kun siellä on Stubbi, vaikka Benzku on maailman paras poliitikko.
Paha dominoi hyvän. Sille kukaan ei mahda mitään. Peili on helpompi rikkoa kuin korjata.
Elämä on totuus, sillekään ei voi mitään. Lakeja voitte tehdä ja tappaa, sillekään me emme voi mitään.
Elämä on.
No otetaan esim tämä Päivin ajatus:
”Liian paljon pahaa on maailmassa aiheutunut sen tähden että ihmiset ovat olleet hiljaa.”
fm: Se on totta ja sitähän me yritämme estää, että meitä suomalaisia ei-muslimeja ei tapettaisi eikä saatettaisi islamin kurjuuden alle, millään tasolla. Sitä me estetään sitä islamin pahuutta, ja puolustetaan kristinuskon arvoja.
Ja niin kauan kun hengitän niin minä puhun kristinuskon ja suomalaisuuden puolesta ja Suomi kuuluu suomalaisille, tietenkin.
Ja jos Mover ei nyt ymmärrä niin joku muu saa selittää, minä en pysty tämän parempaan.
t.fennis, I love you everybody.”murhaajat” vs ”rasistit”
Kun te jotka hypetätte, ihailette muslimiutta (=musutatte) ja toiset taas inhoo sitä, niin musu-hypettäjien (= musuttajien ) mielestä muslimiutta ja musuttamista vihaavat ovat rasisteja.
Kun munmielestä(=mumi) rasismi on sitä että tahtoo tappaa tai uhkaa tappaa toisia jonkun ominaisuuden takia.
Hyvänä esimerkkinä ovat eräät muslimit (huom en voi käyttää vain sanaa muslimit koska Mover poistaisi sen, vaikka sana olisi kuvaavampi ja enempi suomea) Siis ERÄÄT uskonpapit ja musut, jotka käskee ja uhkaa tappaa Shalman Rhusdie, pilapiirtäjät, Lars Vilks, länsimaalaiset (=länkkärit), eurooppalaiset, amerikkalaiset, englantilaiset, vääräuskoiset, luopiot ja myös Arabi-liitto on sanonut etteivät lepää ennekuin Israel (juutalaiset) on työnnetty Välimereen, ihan vaan näin äkkiä muutamia mainitakseni ja unohtamatta niitä lukuisia nimettömiä muslimeja ihan keitä vaan jotka uhkaavat tappaa ja räjäyttää mitä vain kohteita missä vaan.
Ja näille murhaajille ja murhaamisella uhkaaville perustana on uskonto ja koraani, jonka mukaan heidän velvollisuus on tappaa Allahin nimissä.
Sitäkin ihmettelen, koska meidän jumala kieltää tappamisen ja sanoo: älkää tappako ketään = käsky nro 5.
Tuleekin helposti mieleen että onko heidän Allahinsa niin peukalo keskellä kämmentä että sen pitää valjastaa / palkata ihmiset tappamaan toisia omasta puolestaan? Onneksi meillä on terveempi käsitys ja oppi Jumalasta
Mutta mitä tähän sanoo Suomen poliitikot varsinkin Stubb? Ne sanoo että tietenkin musuja pelkäävät ja kriittisesti kirjoittavat suomalaiset ovat rasisteja ja ksenofobisia (= vieraskammo).
Kukaan ei sanallakaan hihkase että ERÄÄT muslimit tappaa keitä vaan länkkäreitä tai kun ERÄÄT muslimit uhkaa tappaa ja usuttaa toisiaan tappamaan ja jopa maksaa ja lupaa hyviä palkintoja itsaristi-iskuista, niistä jotkut saavat jopa raha-palkinnon (joku dokkari aiheesta TV) sillä se on sitä ihanaa, uutta kulttuuria
Osa meistä varsikin super-suomalaisista emme tahdo muslimiutta Suomeen. Ja nyt varsinkin minä alan olla kurkkua myöten täynnä niiden uhkailuja ja käännynnäisten suomalaistyttöjen musuttamista ja meidän suomalaisuuttamme varjelevien super-suomalaisten herjaamista rasisteiksi. Varsinkin poliitikkojen suomalaisuutta vihaavaa politikointia ja suomalaisten herjaamista rasisteiksi. Joten minä tein periaate päätöksen, että kun te kutsutte meitä rasisteiksi (=uhkaa tappaa toisen rodun) niin minä alan kutsua teidän joukkuetta murhaajiksi, koska tahdotte tuhota ja eliminoida Suomen kulttuurin.
Onko teillä nyt hyvä mieli?jatko 1 ”murhaajat” vs ”rasistit”
Se poika joka netissä jutteli kaverilleen että ”istuisin Asteriksin taposta” (muistinko oikein?)
Niin jos hän tai kukaan vaan tulisi minulle sanomaan samanlaista, niin minä sanoisin : minä en istuisi kenenkään poliitikon takia sekuntiakaan sillä sellaisen ”sian” tappamisesta saa saman kuin ihmisestä, niin se ei koskaan kannata”
Joka tapauksessa pojan lausahdus kertoo minulle enempi pojan tuskastumista asioiden väärään kulkuun ja omaan kykenemättömyyteen vaikuttaa siihen kuin todellisesta tappamisen tahdosta. Ja sitä paitsi tietojeni mukaan edes murhaamisen suunnittelu ei ole ei ole rikos, vielä?
Minä olen niin väsynyt suomalaisten yhdenkään suomalaisen herjaamiseen rasistiksi, ellei hän ole tappanut tai uhannut tappamisella ja aidosti, eikä mitään tollaisia heittoja.
Ja nyt käsi sydämelle ja kansaedustajat voi etsiä jonkun kiven, niin miten moni teistä on sanonut kaverilleen aikoinaan että tekis mieli tappaa noi kansanedustajat kun ne on niin tyhmiä?
Kun tuo poika huuteli leikkisiä ajatuksiaan netissä niin ajattelin omalta kohdaltani erilaisia vaihtoehtoja.
Entäpä jos kuulisin jonkun aikovan tosissaan tappaa kansanedustajan, niin varmasti yrittäisin estää sen tai soittaisin poliisille. Monet, minä myös, ilmaisee ajatuksena tahdosta tappamiseen, ei se siltikään ole tarkoittanut oikeaa tappamista koskaan. En ole ikinä tahtonut tappaa kuin ne minun raiskaajani enkä sitäkään ole tehnyt. En ole ikinä oikeesti tahtonut tappaa ketään, edes niitä raiskaajia, olen vain toivonut niiden kuolemaa tai enimmillään että jos joskus sekoan niin sitten menen täräyttämään hengiltä. ..jos menen.. tuskin menen.
Jos joku aikoisi tappaa mamuja tms, sama homma. Mutta en ikinä ole joutunut sellaiseen puuttumaan, koska suomalaiset eivät ole rasisteja.
Jos ihminen inhoo jotain ryhmää siitä ei tule tappajaa eli rasistia. Paitsi kun tarpeeksi herjaatte meitä rasisteiksi niin kyllä se kohta alkaa. Ihankuin poliitikot tahtoisi herjata rasismia tapahtuvaksi, vai miksi syyttää tavallisia ihmisiä rasisteiksi, kun sitä ei ole missään. Siksi jo kerran kirjoitin toisaalla että älkää hyvät pojat pilatko elämäänne moisilla leikkisillä uhkauksilla netissä, kun me tarvitaan teitä muutenkin.
Mutta miettikää nyt musuttajat ja mamuttajat miltä tuntuu kun puoli Suomea alkaa huudella teitä ja kansanedustajia suomalaisuuden murhaajiksi? Sitä te olette enemmän kuin mamu-kriittiset ovat rasisteja.
Minua on huudettu rasistiksi kun 1.) en jutellut pojan kanssa ja toisen kerran kun 2.) en tahtonut että se katsoo pankkiasioitani. Luuletteko te liikaa lukeneet että on kiva kun huudetaan rasistiksi ravintolassa ja pankissa?
Ja sitten poliitikot tekee siitä vielä ihan muodin ja rupeevat itsekin huutamaan suomalaisia rasisteiksi.
Oletteko te ihan… no olette te suomalaisuuden vihaajia, elikkä olette murhanneet suomalaisuuden = murhaajia olette.jatko 2 ”murhaajat” vs ”rasistit”
Ettekö te poliitikot oikeasti ymmärrä että teidän tyylinne tehdä suomalaisuuden vastaista politiikkaa, saa kansan vihaiseksi, joka ihan varmasti yltyy kohta rasismiksi?
Kaikki (=suuriosa) mitä poliitikot teki viime 4v-kaudella oli suomalaisuuden vastaista : Suomalaiset ei saa mitään ja kaikki mahdollinen vähennetään / poistetaan, jotta kaikki rahamme voi antaa mamuille Suomessa tai ulkomaille.
Joka tapauksessa koraanin mukaisesti tappamista ihailevat ERÄÄT muslimit ovat erittäinkin tervetulleita Suomeen.
Tahdonkin kysyä, että tahtovatko poliitikot ottaa muslimeja Suomeen niin kauan kunnes saamme sen ekan itsaristin?
Ja tahdotteko ottaa vielä sen jälkeenkin?
Arvaisin poliitikkojen vastauksen olevan, että totta kai sillä musut on niin ihania.
Kai Suomi on sitten St. Stubbidoun mielestä riittävän kansainvälinen? (vert HS 19.3.2010 s A5)
Tämä onkin se tieto jonka kanssa täällä nyt pitää elää.
Suomalaisuudesta ei ole enää tietokaan.
Rauhamme on muuttunut riitelyksi ”rasistit” vs ”murhaajat”.
Kenelläkään ei juurikaan ole enää hyvä olla Suomessa.
Kaikesta pahasta ”murhaajat” syyttää ”rasisteja”
Ja toisella puolella ”rasistit” syyttää ”murhaajia” huonosta olosta.
Ja varmaa on että huono olo tulee jatkumaan. Sääli että suomalaisuus on jo nyt kuollut.
Mutta saadaksemme suomalaisuuden takaisin Suomeen, olisi paljon tehtävä jotain.
Minä itse olin valmis paljoon, mutta kuten sadasti olen sanonut Moverin epäoikeudenmukaiset poistot on saanut mieleni mustaksi, eli pahaksi, ( no siinä se on mover, miksi en tahtoisi kutsua n-ihmisiä mustiksi koska minulle se tarkoittaa pahuutta, musta mieli musta päivä jne…. Se on selkeästi pahuuden merkki, enkä pidä mustia yhtenä laumana pahoina)
Joka tapauksessa te musuttajat olette murhauttaneet suomalaisuuden.
Tilalla on enää pahaa oloa kaikkialla.Siniset silmät ja valkoinen tukka
Ja seuraava kyssä onkin miksei suomalaisuutta saa puolustaa?
Miksi suomalaisuutta puolustajat herjataan rasisteiksi?
Miksi eliitti, miksi?
On kaksi ihan eri asiaa puolustaa suomalaisuutta tai vaikka ”arjalaisuutta” kuin tappaa niitä muita.
Puolustaa saa suomalaisuutta, se on tervettä, mutta toisia ei saa tappaa, malli: eräät musut , se on rasismia.
Kyllä minä tummana tahdon puolustaa heikkoa häviävää vaaleata arjalaista rotua. Ei se ole sen parempaa, mutta heikkona se tuhoutuu dominoivan tummuuden alle, ellei sitä joku rupee puolustaa. Puolustakaa nyt joku sitä, ennekö sekin kuolee! Itse en kuulu ryhmään joten en voi tehdä mitään. Tämä on jo kolmas tai neljäs puheenvuoro vaaleiden puolesta.
Kukaan Persuista eikä uus-natseista eikä mikään ryhmä ole ERÄIDEN muslimien laisella tavalla uhannut tappaa ketään eikä edes muslimeja, joten miksi herjaatte suomalaisuuden ihailijoita ja kulttuurin puolustajia rasisteiksi?
Siniset silmät ja valkoinen tukka, eikö niitä kukaan tahdo puolustaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672495Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842162Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.472093Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1232010Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331835Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1901544Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2201485Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261255Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171241Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva1961036