Mistä ympärysmitan 65 rintsikoita?

minä vaan

Oon käyttänyt kokoja 70A ja 70B liivistä riippuen, mutta niiden ympärysmitta tuntuu löysältä, vaikka pidän kireimmässä hakasessa. Mistä siis voisin löytää 65B kokoisia rintsikoita, jotka olis kumminkin sellasia aikuismaisia eikä mitään hello kitty -kuvioisia tai muita vastaavia?

23

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjnh

      Esim. Changessa.

    • kokoa 65

      Itsekin etsin samaa, joten nostoa täälle! Change liikkeeseen en enää mene = huono palvelua.

    • mjnh

      Jos olet käyttänyt kokoa 70A se on pienemmällä ympärysmitalla 65B, ja sitten 70B on taas 65C. Olettaen että käyttämäsi kuppikoko on siis ollut sopiva.

      Elloksessa on ainakin yhdet liivit sun koossa, useita värejä

      www.ellos.fi/dv/30-Alus--uima-asut-Rintaliivit-Kaarituelliset/jsfn/_/N-fv3Z1z141hoZ1z141xe?Nr=260092

      Sitten nettikauppa Feminellissä näyttää olevan tuota kokoa.

      Muuten Suomessa taitaa erikoisliiviliikkeet olla sopiva vaihtoehto, tosin sitten menee rahaa.

    • minä vaan

      En haluis tilata netistä kun jos on väärää kokoa niin pitää palauttaa ja sillai. Ja tota rahaakaan ei ihan kauheesti oo..Täytyy kai silti mennä johonki erikoisliikkeeseen.

      Kiitti joka tapauksessa vinkeistä:)

    • ei paha

      hei, toivottavasti et oo vielä ehtinyt ostaa sikakalliita erikoisliikkeen liivejä :P eli, itse löysin etsimällä just ton feminellin, mut löysin yhdet alle 20 euron liivitki! täällä: http://www.mimosette.fi/verona-pushup-rintaliivit-p-37.html

      Ite en oo tykänny changen liivien mallista (enkä hinnoista! :P), joten oon jo pitkään tilannu liivit netistä (koko 65F). Ei se palauttaminen niin vaikeeta oo, ja (ainakin vielä) palauttaminen on ilmaista.

    • rather be a 70B

      Voi kuulkaa, ympärysmittaa 65 löytyy nykyisin vaikka mistä, tiedän tämän kun itsellä on hirveä metsästys päällä kun oma koko 60D.. vaikeeta.

    • Ei löydy.

      Ei kuule löydy, koko on todella usein loppunut sieltä missä sitä myydän, jos ei sitten ole valmis maksaa 40-50e liiveistä.

      Jos sun mielestä löytyy monesta, niin voit vaikka listata kaupat, kuinka "monesta" niitä oikeasti löytyy.

    • 7+123

      Change sanon minäkin. Itse olen saanut aina hyvää palvelua. En ymmärrä, mistä tuo toinen kirjoittaja ei hinnoissa pidä. Löytyy edullisempaa ja hintavampaa (jos sitä hakee), mutta ei tosiaan siis tarvitse maksaa 60 euroa yksistä liiveistä vain, koska tarvitsee hieman erikoisempaa kokoa, jota ei joka lindexiltä yms. saa.

    • MinnaÅ

      www.annella.fi löytyy ja joistakin Funky Ladyn liikkeistä. Changen liivit eivät minusta ole kyllä yhtä hyviä.

    • upeita liivejä

      Miten tuolta pystyy tilamaan? (annellasta)

    • unohtakaa

      unohtakaa äsköinen. löysin jo oli vaan piilossa.

    • 65FF

      Minusta Funky Lady tai www.annella.fi. Molemmissa löytyy hyviä.
      Tietäiskö joku muuten mistä muualta sais hyvä Panachen liivejä?

    • Upeita liivejä

      Täältä saa oikeasti upeita liivejä, ei mitään mummo liivejä. Kokoja on moneen lähtöön alkaen tuosta 65-95. Hinnatkaa ei ole päätä huimaavia.
      Osoite www.boutique-loulou.com

    • käjätät

      seppälässä on näyttäny olevan. enpä oo tarkemmi kuvioita katellu. mut kuitennii.

    • changeen pettynyt

      Changessa on ainakin Kotkassa tosi huono palvelu. Mutta Kotkassa on ihana liiviliike Meritta Bra, samanlainen löytyy myös Lappeenrannasta. Sieltä saa hyvää palvelua eikä mitään nenänvartta pitkin katselua... Esim. Huit -merkillä on hyviä liivejä pienemmällä ympäryksellä.

    • kotkan ruusu

      mäkin oon saanu kotkan changessa huonoa palvelua :( ekan kerran kun kävin oli kiva myyjä (sellanen ponnaripäinen nelikymppinen nainen), mutta kahdella viime kerralla ollu venäläinen myyjä joka on vaan tiuskinu eikä auta oma-alotteisesti, katsoo just ylimielisesti jne...ei huvi paljoo enää käydä.

      seppälässä on ainaki noin 65 liivejä mut en tiiä onko laatu hyvää? ainakin funky ladylla on ja ne on tosi hyviä päällä!! :):)

    • Vekarainen

      65 liivejä saa tilaamalla mm. ellokselta. Ainaki ennen sai.

    • entäs täältä?

      www.leona.fi

    • Suosittelen pyörähtämään Change-alusvaateliikkeessä :) sieltä löytyy 65-kokoisia liivejä, itse olen tykännyt noista hirmuisesti!

      • sffsfs

        Jyväskylästä ei löytynyt 65 kokoisia.. Myyjä yrittikin sovituttaa jos jonkin moista G ja H 70 ympärysmitalla, kunnes sanoin, että nää ei kyllä tue tarpeeksi.. "Noo sinulle voisi mennä 65,, mutta kun niitä ei meillä valitettavasti juuri nyt ole". Päätin etten maksa liiveistä yli 35€ (ennenkuin tiedän, että merkin liivit kestävät käytössä venymättä), mutta melkein olisin valmis sortumaan changen mallistossa oleviin liiveihin, jotka maksoi 67€ (-20%).. Harmi ettei niistä ollut kokoa 65H..
        Mutta suosittelen minäkin pyörähtämistä Changen liikkeessä. (Omaksi ympärysmitaksi nauha näytti 72 (kotona 74), mutta silti 70 oli liian suuri.. Väittivät, että tällä viikolla saavat 65 (että niitä tulee 2kertaa kuuukaudessa,, mutta epäilempä, että uusi vuosi juhlitaan vanhoissa). :D


    • sssff

      Hei ihmiset pienet! Liivit on samanhintaisia, oli ne sitten sopivan kokoisia tai väärän kokoisia. 35€:lla saa halvat liivit. Mutta miksei niistä maksaisi 50€. Parempi kai yhdet hyvät 50€:n liivit, kuin kolme väärän kokoiset 15€:n liivit?? Vai?

    • jaa´a

      Changea en voi suositella jos haluaa pientä ympärysmittaa. Itsellä yleensä on tuo 65 mutta changen liiveissä yleensä tuo on liian suuri, monesti myös 60 kun venyvät niin paljon...

    • tyyppi123654

      www.merittabra.fi sieltä löytyy hyvin eri kokoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe