Minä vuosina Megadeth on konsertoinut Suomessa

kepartiinaamioon

Ite muistelisin et ainakin 1988 Helsingis, 1992 Helsingis, 1995 Helsingis, 1997 Nummes, olisko 2001 ollu Oulus, sit oli kai joskus Saunas ja olikos Tuskassa kans joskus ja tänä vuonna Helsingis.

Muistaaks joku tarkemmin paikkoja, vuosia, settilistoja ym.

14

5011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pamsiini

      2005 ja 2007 olivat Saunassa.

      Tuskassa olivat 2010.

      • j.khl.hljl

        1997 olivat Hesas kans, 2008 Hesas,


    • kaakkurinjasla

      1988 Lepakon pihalla Helsingissä
      1992 Helsingin jäähallissa
      1995 Helsingin jäähallissa
      1997 Nummirock
      1997 Helsingin jäähalli
      2001 Oulun perukoilla jossain pesiskentällä kait
      2005 Sauna open air Tampere
      2007 Sauna open air Tampere
      2008 Helsingin jäähalli
      2010 Tuska Helsinki
      2011 Helsingin jäähalli


      Eli onks tässä sit nyt kaikki keikat mitä MegADETH ON sUOMESSA vetäny.

      • taavi mstonen

        1999 Iron Maidenin lämppärinä Helsingin jäähallisssa.


      • Anonyymi

        ei ole. 2022 kesällä oulussa


      • Anonyymi

        Esiintyi jo vuonna 1979 Porin punkfestareilla. Bändin tyyli oli silloin aika erilainen.


    • kemppaine

      2008 tais olla myös oulun teatrialla kait.

    • kekeksi

      ei ollut oulussa 2008, piti ensin olla mutta peruuntui.

    • käppix

      önks tää ny tarkka lista?

    • onseoikealasku

      Minulla kanssa ollut Tuskaisaa tama minun uraani astumisen aloitus. Menin Tuskafestivaaliin esiintymaan aidan taa, missa ulkokauymalat sijaitsevat. Ja monta muuta kokemusta rikkaampi olen silla alalla taman paivan jalkeen.

      (tv-plupien tarKASTAJILLE Vr).

    • Hadoken

      Tuohon vuoden 2001 Oulun keikkaan sellainen pieni tarkennus, että ei ollut pesiskenttä missä soittivat, vaan Oulun torinranta, siis sama paikka, missä muuten kaupustelijat kaupustelevat muikkujansa, marjojansa ja sieniänsä. Oli jokseenkin absurdi fiilis katella, ku Megadeth siellä torilla veivasi, huh.

      • JaHe1972

        Absurdi fiilis oli, kun suomen hevipääkaupungissa porukat istu kaljapusseineen aitojen ympärillä


    • Anonyymi

      Muistaaks kukaan tai oisko ollut jopa mukana kun Ilta-Sanomat tai Iltalehti julkaisi muistaakseni kerran viikossa nuorille suositun äänestyskilpailun. Osallituin äänestykseen silloin kun palkintona oli lippu Megadethin keikalle ja bänditapaaminen back Stagella keikan jälkeen.
      Olin yksi 10:stä lipun ja tapaamisen voittajista.
      Keikkä oli Helsingin Jäähallissa joku about 20 vuotta sitten eli 1992, 1995, 1998.
      Muistatko minä vuonna?

    • Anonyymi

      2023 Qstock ja Kuopiossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe