Yamarin 750 big game moottorit

Elikkä onko kyseisissä veneissä ikinä sisä diesel konetta? Vai onko ne aina bensa koneella?
Ilmianna
Jaa

10 Vastausta

Ihan samalla lailla kuin seastarin 7000:ssakin.
Ilmianna
Jaa
mulla on ollut kyseinen vene ja niissä on vain perämoottoreita koska takana on takahytti.. erittäin tilava vene....big ride mallissa on sisämoottoreita
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Millainen 750 Big Game on muuten ajossa? Meinaan että tiedeätkö onko eroa sisäperäversiolliseen Big Rideen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Yamarin 750 Big Game:a, siis takakajuutallista mallia, oli aikoinaan saatavilla perämoottori-version lisäksi myös ainakin Volvon 130 hv diesel sisäperäkoneella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
AlbertSailor kirjoitti:
Yamarin 750 Big Game:a, siis takakajuutallista mallia, oli aikoinaan saatavilla perämoottori-version lisäksi myös ainakin Volvon 130 hv diesel sisäperäkoneella.
niin ja yamahan V8 kamiinalla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
niin kirjoitti:
niin ja yamahan V8 kamiinalla
Onkos yamahan sisä dieselillä? Eikös tollasiaki koneita oo?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
nettiveneessä oli ainakin yks paatti myytävänä jossa oli volvo penta 130 hv turbo diesel
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Minulla on myytävänä kyseinen Yamarin Big Game 750 jossa on alkuperäisasennuksena oleva Volvo Penta Diesel 130 hv. Sisäperämoottoriversiossa jää takakansi täysin vapaaksi ja lisäksi siinä on uimataso. Nämä puuttuvat perämoottoriversiosta. Lisäksi dieselmalli on edullinen käytössä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Päijänne kirjoitti:
Minulla on myytävänä kyseinen Yamarin Big Game 750 jossa on alkuperäisasennuksena oleva Volvo Penta Diesel 130 hv. Sisäperämoottoriversiossa jää takakansi täysin vapaaksi ja lisäksi siinä on uimataso. Nämä puuttuvat perämoottoriversiosta. Lisäksi dieselmalli on edullinen käytössä.
Terve!
Voitko lähettää hiemän lisää tietoa, ynnä kuvia,
myynnissä olevasta veneestäsi?
t.taha@clinet.fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Päijänne kirjoitti:
paljonko pyydät veneestäsi. olen kiinnostunut. lähetä kuvia, kiitos
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Yamarin 750 big game moottorit

Elikkä onko kyseisissä veneissä ikinä sisä diesel konetta? Vai onko ne aina bensa koneella?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta