Virolaiset ja Venäläiset naiset ovat aitoja naisia

suosittelen

Minulla on ollut tänä kesänä ja syksyllä todella suuri onni siinä, että olen saanut isketyksi yökerhosta virolaisen ja venäläisen naisen (ei maksullisia).

Tässä on oikeasti todella suuri ero suomalaisiin naisiin (toki aina löytyy poikkeuksia). Molemmilla neidolla oli pitkät hiukset, korkokengät ja stey-upit. Seksi on ollut aivan käsittämätöntä ja itänaapureiden naiset todella tahtovat tyydyttää miehen. Suuseksiä ei tarvitse pyytää erikseen ja suuhun saa laueta ja naiset pitävät stey-uppeja päällä koko yön.

Seksin jälkeen naiset tulevat syliin ja suukottelevat ja silittävät ja kietovat stey-uppien verhoamat säärensä miehen ympärille.

49

8645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kontikas tapaus

      haaveilla saa...

    • Idästä tuulee

      Samaa mieltä. Venakot ovat tunteellisia ja rakastajattarina omaa luokkaansa.

    • ccrrp

      En tiedä onko tämä provo, mutta kirjoittaja on kyllä oikeassa. Venäläiset naiset tahtovat olla naisia ja he tahtovat näytää ja tuntua naisilta. Myös tuo halu tyydyttää mies pitää paikkansa.

      • RR11

        Olen samaa mieltä slaavilaisista naisista, oli sitten Venäjältä, Baltiasta tai Puolasta. He tahtovat olla naisia ja pitävät itsestään huolta (myös vartalosta). Myös tuo halu tyydyttää ja miellyttää miestä pitää täysin paikkansa.


    • Hih ja kihihii

      Heh. Koomista, että toistelet tuota stey-up -sanaa, joka on kirjoitettu väärin. Vai onko tänä stey-up joku ihan muu juttu kuin stay-up -sukat? Et taida olla ihan se penaalin terävin kynä? Tuuria on tosiaan tainnut olla :D

      • heh ja heheh

        Sieltä löytyi kateellinen ja ylipainoinen suomineito......


      • igorin eukko
        heh ja heheh kirjoitti:

        Sieltä löytyi kateellinen ja ylipainoinen suomineito......

        Taitaa ne mielenterveyslääkkeet tehdä susta pullukan. Projisoit sitä sitten muihin, vai mitä retardi.


    • käytöstavat kunniaan

      Minua luullaan usein venakoks koska olen pitkä ja sirorakenteinen nainen..ulkonäkö ok...mutta joidenkin miesten käytös tyrmistyttää aina vaan! Ne saattaa heti kysyä kun tanssilattialle päästy: Käytkö vieraissa..haluaisin n..sia sinua..Joo siihen loppuu ne tanssit sitten senäijän kanssa,,,hui olkoon...

      • Haen tanssimaan miel

        käy peilin eteen ja ok.
        Vai mitä?????

        Ne miehet millä on vara valita eivät hae sinua, sorry.


      • ei juntti
        Haen tanssimaan miel kirjoitti:

        käy peilin eteen ja ok.
        Vai mitä?????

        Ne miehet millä on vara valita eivät hae sinua, sorry.

        Kyllä se totuus kirveltää..kauniinta naisia haetaan aina! Veikkaan että ed.kirjoittaja on 170cm karvahattu päässä piilokorkoja käyttävä mies jonka kanssa naiset eivät tanssi-eikä muutakaan!


      • tai sitten sinä
        ei juntti kirjoitti:

        Kyllä se totuus kirveltää..kauniinta naisia haetaan aina! Veikkaan että ed.kirjoittaja on 170cm karvahattu päässä piilokorkoja käyttävä mies jonka kanssa naiset eivät tanssi-eikä muutakaan!

        Joku selluperseinen katkera maatusko Lappeenrannasta.


      • MvIrtEvIttu

        No, vaikeaako on sitten lopettaa...??? Ei kai siinä ole muuta kuin mennä.. Siinähän näköjään eroaisi vain kaksi tyhmää toisistaan.. Heh-heh-hee...


      • RR11

        Eipä ole koskaan tarvinnut vonkaa tai ehdotella. Riittää vain kun on oma itsensä.


    • Juoseppi

      Joopa. On kokemusta sekä venakoista, että virottarista. Muuta en enää huoli! Eivät nalkuta ja naivat tosi antaumuksella! Ja ovat siroja ja kauniita!

      • bxxdw

        Huomannut saman,eivät myöskään alennu tällaiseen rääkymiseen mihin suomi naineen aina lähtee kuten täällä palstalla. Eikä ihme kun ei noinsta suomalaisista ole kilpailemaan,


    • åpoiuytd

      mites se huhu että vie rahat ja jos sulla sitä ei ole niin sen huomaa kyllä suihin ei oteta ja perää ei anneta pitääkö kutinsa

    • kta 25

      Nyt joku puhuu asiaa ja vieläpä totta joka sana

    • loliitaah;)

      Hyi helvetti soikoon!! Siis jotain venakoita käy painaan. Aika säälitävää porukkaa täällä! Muijjana en oo nähnykkään hyvän näköstä venakkoa,eikä sitä että olisin kateellinen miehet. Tiedän vaan tasoni.
      Ette saakaan kunnon naista ikinä ;)
      (kohta ropisee miinuksia:))

    • terve nainen

      Hyvä vaan jos et minua tule iskemään, jos harrastat suojaamatonta seksiä tuiki tuntemattomien kanssa niin ties mitä tauteja sinulta löytyy. Mistä tiedät montaa nämä naiset ovat panneet samalla tavalla kun kerran niin taitaviakin ovat?

    • sikaniska1

      kyllä niissä tauteja on, henki hasee krkkumätä lähes 90% jengistö. Otata housut pois koko hämppä haisee hirveelle. Olen joutunut jo 5 lähettään kotiin kun ajakerran jutut on ollut niin hoidettu. EI saatana koskaan enään ryssää himaan

      Taikku siinä voit vaikka pillut nuolla keittiön laiitalla niin puhdas on ja siro korppa hyvät tissit, ei tuten ryssän 2-3 lapsen puöräyttämät.

      HAe itelle taikku ala mitään vitus korua jota esittelet ja jolle nauraa lähdettyäsi.

      • puhu suomea

        Onnistuuko se suomen puhuminen lääketokkurassa. Palstan asukit taitaa olla aika lailla KELAN asiakkaita.


    • yx mies.

      Sama homma. Virolaiset ei lähde karkuun kun niitä lähestyy vaan ne juttelee iloisesti ja haluavat tutustua. Nuivat suomi naiset on mennyttä elämää.

    • Olipa siinä

      Stei-appia kerrakseen.

    • geenejäkö muka?

      En usko että mitään "miestenhoitogeenjeä" on olemassa :D
      Ne jutskat on kyllä ihan varmasti kokemukseen perustuvia ja ajan kanssa opeteltuja .
      Kokemusta karttuu kun aloittaa seksisuhteet teiniä ja mikä miesmäärä lienee näillä neitosilla huikea.
      Muistaa sen itekkin että aika tumpelo sitä oli alussa: kun miehen kanssa aloitti sextailunD

    • oopee.

      Olin yhen virolaisen naisen kanssa 5 vuotta enkä enään halua suvaitsemattomia suomi lorttosia.

      • seonohijo

        Se noissa pelottaakin kun suomalaiset naiset o niin kiukkusia ja rasistisia.


    • benchpress90

      olen tullut samaan tulokseen. venäläisistä naisista ei ole kokemusta mutta virolaisista on. ovat paljon avoimempia, eivät todellakaan yhtä nirppanokkia ja kylmiä kuin suurinosa tapaamistani suomalaisista naisista. heitä kiinnostaa jutella, ja tulevat itsekin juttelemaan (eivätkä olleet siis maksullisia). ollaanhan me suomalaiset miehetkin teidän naisten mielestä perseestä, mutta näyttää ainakin ihanille virolaisille kelpaavan! :)

    • diipadaapaa1

      Niinhän se menee, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Se on hyvä, että nämä meidän suomimiehet saa edes jostain naista. Ulkoisesti pidän itseäni ihan viehättävänä ja miesrintamalla olisi vientiä. Ainoa, että minulla on kriteeritkin ja ihan jokaisen miehen matkaan en lähde. Taitaa näille virolaisille ja venäläisille kelvata ihan minkälainen suomijuntti tahansa. :) Hyvä niin. Eipä kukaan kunnon nainen sellaisia haluakaan.

      Pysykääkin niissä virolaisissa ja venakoissa. Teidän känniääliöiden huomiota ei kukaan suomalainen tervejärkinen kaipaakaan.

      • SS.73

        Minusta on typerää lukea tuommoista kun ei tiedä asioista mitään. Itse olen muutaman vuoden sisällä ollut tekemisissä Venäläisten kanssa.
        Ovat olleet hyvin avoimia ja suvaitsevaisia minua kohtaan.
        Täällä Suomessa etenkin naisten pitäisi olla avoimempia ja rohkeampia miehiä kohtaan.
        Siksi tälläkin hetkellä suunnittelen tosissaan tulevaisuutta Venäläisen naisen kanssa.
        Tunne on meillä molemmin puolinen.
        Kokemus ja Venäjään tutusmisen kautta, järki nyt puhuu teille kaikille!


      • daergbb
        SS.73 kirjoitti:

        Minusta on typerää lukea tuommoista kun ei tiedä asioista mitään. Itse olen muutaman vuoden sisällä ollut tekemisissä Venäläisten kanssa.
        Ovat olleet hyvin avoimia ja suvaitsevaisia minua kohtaan.
        Täällä Suomessa etenkin naisten pitäisi olla avoimempia ja rohkeampia miehiä kohtaan.
        Siksi tälläkin hetkellä suunnittelen tosissaan tulevaisuutta Venäläisen naisen kanssa.
        Tunne on meillä molemmin puolinen.
        Kokemus ja Venäjään tutusmisen kautta, järki nyt puhuu teille kaikille!

        Niin minäkin,olen kyllästynyt suomalaisten naisten jatkuvaa rasismiin thaikkuja ja venäläisiä kohtaan.


    • sitäkin_koetettu

      On kokemusta yhdestä venakosta...vuosia jo aikaa. Tietävät mitä mies haluaa ja pukeutuvat seksikkäämmin kuin Suomi naiset. Suuseksiä sai ilman kumia ja antoi kyllä nuollakkin reilusti. Oma muija ei pysty läheskään samaan, harmi. Eikä ollut kyse vartin pikaisista kyllä siinä yli tunti vierähti alkulämmittelyineen. Toki edellytyksenä oli että tarjosin naiselle paukkuja ravintolassa. Ja jonkin verran osasi Suomea, oli kuulemma ollut Suomalaisen miehen kanssa.

    • daergbb

      Sama kokemus, suomalainene vaan makaa lahnana.

    • Kyllämaar

      Venäläinen nainen arvostaa miestä. Suomalaiselle ämmällehän tämä on vaan sovinismia.

    • aitoakin

      Tapailin taannoin erikoista virolaista kaunotarta joka tykkäsi pukeutua seksikkäästi. Sanoi olleensa Neuvostoliiton armeijassa joku alempi upseeri. Aluksi kovin vaikeasti ”kesytettävä”, pelokas ja epäili minua milloin mistäkin. Sitten kun vihdoin alkuun päästiin hän olikin tosinainen. Iloinen antaja, toiveiden toteuttaja joka oli aina valmiina.

    • nautinnonetsijä

      Kyllä Suomalaisistakin löytyy todella kauniita ja mukavia naisia. Vaikea vaan välillä on saada kontaktia..

    • ...Ja sitten heräsit, huomasit että olit pissanu-paskannut sänkyyn..se oli kylmä karu todellisuus

    • Eikoskaaa

      Hyi suuhun laueta 😊

    • Vanha-Äijä

      Kyll maar Venäläiset naiset ovat kauneita.
      Ei Suomess nii kauniita olekkaa.Suome naiset ko o nii miesmäisii.
      Se o kyll kuvottavaa ko naine o miesmäine.
      Venäläiset naiset ovat nii ihanii.

      • Anonyymi

        Kirjoittaja on todennäköisesti venäläinn nainen.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole tavannut suomalaista intersektionaalista feministia. Siinäpä todella aito nainen.

    • Anonyymi

      Mitenkäs tämän nyt diplomaattisesti sanoisi? Kyllä suomalaisetkin prostituoidut pukeutuvat provosoivasti, käyttävät paljon maalia ja tekevät sängyssä mitä tahansa. Heitä vaan on paljon paljon vöhemmän ja he ovat paljon kalliinpia ❤️

    • Anonyymi

      Niinpä olisiko kannattanut tehdä aikoinaan sellainen ratkaisu?

      • Anonyymi

        Naisellisuus on se ykkösjuttu. Ei siinä ole vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellisuus on se ykkösjuttu. Ei siinä ole vaihtoehtoja.

        Tätä mieltä moni on.


    • Anonyymi

      Sain sellaisen miehen, jolle voi työntää halon persereikään ja tyttöporukalla nauretaan yhdessä miten suomi mies, on oikeasti pienen mulkun omaava ja rusinan aivot. Meillä yhdessä tämän suomi miehen kanssa on niin HAUSKAA YHDESSÄ! Typerä ei oikeasti tajua, missä mennään, kun on vähän yksinkertainen ja nauttii siitä, kun saa tikkuja persereikäänsä.

    • Anonyymi

      Virolaiset naiset on hirveitä

      • Anonyymi

        Miten?


    • Anonyymi

      Ne ovat stay upit, nimensä mukaiset!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe