K-Citymarket

valinnan varaa

Oletko törmännyt siihen että kun ostat tarjoustuotteita niin kas kummaa ne onkin kassalla ihan normaalihintaisia.

Tämä on sattunut nyt mun tutuille niin monta kertaa että se ei ole enää sattumaa.
Seuratkaa mitä tuotteet maksaa ja että tarjoukset ovat oikein. Paras virhe oli suuruudeltaan 100 euroa.

212

6294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh-huh!

      Tämähän on Citymarketin arkipäivää, eikä tarvitse olla edes tarjoustuote - hyvin usein on hinta hyllyssä halvempi kuin kassalla. Samoin kuin aivan valtakunnallisissa tarjouksissa ei ole tuota hintatarjous hintaa merkittynä hyllyssä. Tai sitten tuotteen kohdalla on merkintä -"tuote tilapäisesti loppunut". Ja silloinhan kuluttajasuojalakii velvoittaa myymään vastaavan tuotteen samaan hinta (ellei mainoksessa ole merkintää - erä) Mutta voi sitä naaman vääntöä ja selittelyä kun vaadit sitä.
      Ehdottomasti suomen heikoimmin hoidettu Citymarket! Mutta voi, vilkaiskaapa jäätelö tarjontaa - pitkät pakastealtaat ja päissä vielä pienemmät. Jäätelölläkö se pieksämäen kansa ruokitaan. Voi pyhä sylvi!

      • varkaus kutsuu

        On Suomen heikoin Citymarket ja kassalla on huono palvelu. Ja hidasta.


      • Santtu

        Siis onko Pieksämäessä niinkin maailmaa nähneitä, kuten huh-huh, että tuntevat kaikki Suomen CM:t ja vieläpä pystyvät arvioimaan niiden laatua? Etelä- Suomesta muuttaneena ja ainakin yhtä paljon maailmaa nähneenä pidän Pieksämäen CM:a erittäin hyvänä. Erinomainen palvelu, hyvät tuotteet, edullisia tarjouksia. Kun vielä te ainaiset hapannaamaiset valittajat menisitte jonnekin muualle.


      • jjjjjjjjjjjjjjjj

        Ccftrbbgxbghbghenkilö on


      • Iloitkaamme
        Santtu kirjoitti:

        Siis onko Pieksämäessä niinkin maailmaa nähneitä, kuten huh-huh, että tuntevat kaikki Suomen CM:t ja vieläpä pystyvät arvioimaan niiden laatua? Etelä- Suomesta muuttaneena ja ainakin yhtä paljon maailmaa nähneenä pidän Pieksämäen CM:a erittäin hyvänä. Erinomainen palvelu, hyvät tuotteet, edullisia tarjouksia. Kun vielä te ainaiset hapannaamaiset valittajat menisitte jonnekin muualle.

        Nuo tiukkapipot valittavat sitä, että tarjoukset ovat vain hyllyissä, kassalle mennessä hinta muuttuu normaaliksi. Se on tuota savolaista itsekkyyttä. Oikein oivallettuna ilo on molemminpuoleista: Ostajalle hyllyllä ahaa-elämyksenä, ja kauppiaalle kassalla, kun alennustavara menee ulos täydellä hinnalla.


      • Asemanlaitu
        varkaus kutsuu kirjoitti:

        On Suomen heikoin Citymarket ja kassalla on huono palvelu. Ja hidasta.

        Ok.. osta muroit


      • Murorot

        Hah hah


      • Anonyymi

        Cm cm suoja paikka


    • nice work

      Yhteen aikaan oli myynnissä jatkuvasti vanhentuneita elintarvikkeita ja nyt sitten keksitty tilalle tämä kassahuijaus!

      Jotenkinhan se on elantonsa tienattava!

      • Parasta ennen

        Niitä vanhentuneita elintarvikkeita on edelleen päivittäin myynnissä. Vaihtavat ne kyllä tuoreempiin, kunhan vaivautuu viemään ne omalla kustannuksella sinne takaisin. En ole missään Citymarketissa joutunut näkemään vastaavaa.

        Tuodaanko tänne Citymarketiin ne tuotteet, jotka muualla Suomessa jäävät myymättä, vai miten voi edes olla mahdollista, että jatkuvasti on vanhaa ruokaa myytävänä?


      • Toimittava.itse
        Parasta ennen kirjoitti:

        Niitä vanhentuneita elintarvikkeita on edelleen päivittäin myynnissä. Vaihtavat ne kyllä tuoreempiin, kunhan vaivautuu viemään ne omalla kustannuksella sinne takaisin. En ole missään Citymarketissa joutunut näkemään vastaavaa.

        Tuodaanko tänne Citymarketiin ne tuotteet, jotka muualla Suomessa jäävät myymättä, vai miten voi edes olla mahdollista, että jatkuvasti on vanhaa ruokaa myytävänä?

        Viimeinen myyntipäivä kannattaa tarkistaa oitis ostohetkellä kaikista tarjoustuotteista. Kuitti pitää tarkistaa ennen kuin lähtee kaupasta. Joka sentistä pitää valittaa, sillä hyllyn reunaan merkitty hinta pitää. Kassakoneessa voi olla viimevuotinen hinta. Jollei seuraa omalta osaltaan ostoksiaan, niin nämä murheet jatkuvat hamaan maailman tappiin.


      • Iwankeskuskatu57

        Blondi joka kassalla on maailman surkein asiakaspalvelija .. tekee virheit


    • hm

      Jos niitä tuotteita sattuu ensimmäisen tarjousaamun jälkeen enää olemaan.

      • Tulisi asettaa

        selkeät rajat ja määritellä kellonajan jolloin eläkeläiset työttömyys sosiaalihuollon asiakkaat saisivat asioida liikkeissä, he kahmivat tarjoustuotteet jolloin kunnollisille ihmisille ei jää muuta kuin luu kouraan, Myös S-marketin kohdalla eläkeläiset seisovat tien tukkeena ja kaiken lisäksi eivät osoita minkäänlaista kunnioitusta henkilöille jotka itse asiassa elättävät heidät (=työssäkäyvät) olen jopa havainnut ihmisten tarkkailua S-marketin tuulikaapissa, eläkeukkojen- ja alkoholistien taholta, eli huomautellaan milloin mitäkin mutta itse haistaan paskan- ja viinanhajuisina.

        nuoriso on ok, mutta eläkäläiset ohjennukseen!!!!


      • jk
        Tulisi asettaa kirjoitti:

        selkeät rajat ja määritellä kellonajan jolloin eläkeläiset työttömyys sosiaalihuollon asiakkaat saisivat asioida liikkeissä, he kahmivat tarjoustuotteet jolloin kunnollisille ihmisille ei jää muuta kuin luu kouraan, Myös S-marketin kohdalla eläkeläiset seisovat tien tukkeena ja kaiken lisäksi eivät osoita minkäänlaista kunnioitusta henkilöille jotka itse asiassa elättävät heidät (=työssäkäyvät) olen jopa havainnut ihmisten tarkkailua S-marketin tuulikaapissa, eläkeukkojen- ja alkoholistien taholta, eli huomautellaan milloin mitäkin mutta itse haistaan paskan- ja viinanhajuisina.

        nuoriso on ok, mutta eläkäläiset ohjennukseen!!!!

        oikeata savolaista huumoria minä itte


      • TyötönTahtomattaan
        Tulisi asettaa kirjoitti:

        selkeät rajat ja määritellä kellonajan jolloin eläkeläiset työttömyys sosiaalihuollon asiakkaat saisivat asioida liikkeissä, he kahmivat tarjoustuotteet jolloin kunnollisille ihmisille ei jää muuta kuin luu kouraan, Myös S-marketin kohdalla eläkeläiset seisovat tien tukkeena ja kaiken lisäksi eivät osoita minkäänlaista kunnioitusta henkilöille jotka itse asiassa elättävät heidät (=työssäkäyvät) olen jopa havainnut ihmisten tarkkailua S-marketin tuulikaapissa, eläkeukkojen- ja alkoholistien taholta, eli huomautellaan milloin mitäkin mutta itse haistaan paskan- ja viinanhajuisina.

        nuoriso on ok, mutta eläkäläiset ohjennukseen!!!!

        Sinulla taitaakin olla joku kompleksi toimeentulotukea saavia kohtaan.Mistäs muuten tiedät saako soskuasiakkaiksi luulemasi henkilöt varmasti toimeentulotukea?
        meinaan itse olen työtön ja en saa soskusta yhtikäs mitään koska työttömyyskorvaus ja asumistuki menevät niukin naukin siihen tt-tuen saamisen rajalle.Eli minua voisi luulla soskuasiakkaaksi,mutta silti en ole.
        Monella kotiäidillä myös sama,että lastenhoitotuki ja lapsilisät menevät siihen
        rajalle,että ei saa soskusta mitään.


      • Mummukka 73
        Tulisi asettaa kirjoitti:

        selkeät rajat ja määritellä kellonajan jolloin eläkeläiset työttömyys sosiaalihuollon asiakkaat saisivat asioida liikkeissä, he kahmivat tarjoustuotteet jolloin kunnollisille ihmisille ei jää muuta kuin luu kouraan, Myös S-marketin kohdalla eläkeläiset seisovat tien tukkeena ja kaiken lisäksi eivät osoita minkäänlaista kunnioitusta henkilöille jotka itse asiassa elättävät heidät (=työssäkäyvät) olen jopa havainnut ihmisten tarkkailua S-marketin tuulikaapissa, eläkeukkojen- ja alkoholistien taholta, eli huomautellaan milloin mitäkin mutta itse haistaan paskan- ja viinanhajuisina.

        nuoriso on ok, mutta eläkäläiset ohjennukseen!!!!

        Otappa selvää kuka meitä eläkeläisiä elättää, emmekohan ole ne eläkkeet omalla työllä hankkineet ja onko työttömän vika,jos hänellä ei oo työtä.. Meitä on moneen lähtöön ja kaikki pitäisi hyväksyä tai ainakin ymmärtää jos ei pysty vaikuttamaan hyväksi.. Näkisimpä sinut vanhana eläkkeellä tai jos vaikka työpaikka menisi alta. Ajattele vähän.


      • eläke12
        Mummukka 73 kirjoitti:

        Otappa selvää kuka meitä eläkeläisiä elättää, emmekohan ole ne eläkkeet omalla työllä hankkineet ja onko työttömän vika,jos hänellä ei oo työtä.. Meitä on moneen lähtöön ja kaikki pitäisi hyväksyä tai ainakin ymmärtää jos ei pysty vaikuttamaan hyväksi.. Näkisimpä sinut vanhana eläkkeellä tai jos vaikka työpaikka menisi alta. Ajattele vähän.

        Nykyään on eläkkeet kohtuuttoman korkeat verrattuna siihen miten vähän rahaa niitä nykyään saavilta on eläkemaksuina aikanaan kerätty. Ja sitäpaitsi, aina on työeläkkeen päällä kansaneläkettä, enemmän tai vähemmän, riippuu työeläkkeen suuruudesta.
        että se siitä "itse olen eläkkeeni maksanut" -ajattelusta


      • Lehdenjakajana

        So what:D

        luuletteko te että ketää pieksämäel kiinnostaa teiän mielipiteet .
        minäkin hakisin sossusta jos saisin vain,mutta pirulaiset laskivat
        että tuloni menevät just ja just siihen rajalle,että ei euron euroa heru sieltä.
        vituttaa.


      • Lehdenjakajana
        eläke12 kirjoitti:

        Nykyään on eläkkeet kohtuuttoman korkeat verrattuna siihen miten vähän rahaa niitä nykyään saavilta on eläkemaksuina aikanaan kerätty. Ja sitäpaitsi, aina on työeläkkeen päällä kansaneläkettä, enemmän tai vähemmän, riippuu työeläkkeen suuruudesta.
        että se siitä "itse olen eläkkeeni maksanut" -ajattelusta

        Saatkoha ens yön unta ko mietit toisten asioita.tuu auttaa lehtienjaos,jos uni ei tuu simmuu?
        ilmotan paikan josta pääset auton kyytiin?
        voit vaikka ajatella tän työkokeiluna,kun näytän miten lehdet jaetaan ja millasia on lehdenjakajien avainniput ja jakokirja:)


      • Lehtienjakajana
        eläke12 kirjoitti:

        Nykyään on eläkkeet kohtuuttoman korkeat verrattuna siihen miten vähän rahaa niitä nykyään saavilta on eläkemaksuina aikanaan kerätty. Ja sitäpaitsi, aina on työeläkkeen päällä kansaneläkettä, enemmän tai vähemmän, riippuu työeläkkeen suuruudesta.
        että se siitä "itse olen eläkkeeni maksanut" -ajattelusta

        Niin se on varmaan sulla ja mullakin osa kansaneläkettä sitten aikanaan,mutta ei murhehita vielä sitä,mulla on eläkeikään vielä noin 10vuotta.
        Jos elän sinne saakkaa,niin paljon on vaivoja,mutta lehtienjako vielä sujuu


      • Muori65
        eläke12 kirjoitti:

        Nykyään on eläkkeet kohtuuttoman korkeat verrattuna siihen miten vähän rahaa niitä nykyään saavilta on eläkemaksuina aikanaan kerätty. Ja sitäpaitsi, aina on työeläkkeen päällä kansaneläkettä, enemmän tai vähemmän, riippuu työeläkkeen suuruudesta.
        että se siitä "itse olen eläkkeeni maksanut" -ajattelusta

        Voitko kertoa miten sitä kansaneläkettä saa työeläkkeen päälle. 40 vuotta valtiota palvelleena saan nippa nappa työeläkettä sen verran, että kuukauden jotenkin kituuttelen. Kansaneläkettä en ole nähnyt tililläni, ainoastaan sen pienen summan minkä Keva on ilmoittanut maksavansa. Ei pidä luulla, että kaikki saa suuria herrojen eläkettä. Ne on kyllä liian suuria, siinä olen samaa mieltä.


      • ilwes
        Tulisi asettaa kirjoitti:

        selkeät rajat ja määritellä kellonajan jolloin eläkeläiset työttömyys sosiaalihuollon asiakkaat saisivat asioida liikkeissä, he kahmivat tarjoustuotteet jolloin kunnollisille ihmisille ei jää muuta kuin luu kouraan, Myös S-marketin kohdalla eläkeläiset seisovat tien tukkeena ja kaiken lisäksi eivät osoita minkäänlaista kunnioitusta henkilöille jotka itse asiassa elättävät heidät (=työssäkäyvät) olen jopa havainnut ihmisten tarkkailua S-marketin tuulikaapissa, eläkeukkojen- ja alkoholistien taholta, eli huomautellaan milloin mitäkin mutta itse haistaan paskan- ja viinanhajuisina.

        nuoriso on ok, mutta eläkäläiset ohjennukseen!!!!

        No sullapa tuo ongelma on käy kuule koiranpaskasta ruokas onkimassa.


      • Laskutitikku
        eläke12 kirjoitti:

        Nykyään on eläkkeet kohtuuttoman korkeat verrattuna siihen miten vähän rahaa niitä nykyään saavilta on eläkemaksuina aikanaan kerätty. Ja sitäpaitsi, aina on työeläkkeen päällä kansaneläkettä, enemmän tai vähemmän, riippuu työeläkkeen suuruudesta.
        että se siitä "itse olen eläkkeeni maksanut" -ajattelusta

        Ota huomioon inflaatiot ja palkkakehitys.
        Et sinäkään ole alkupalkallasi enää, vaan saanut siihen monet korotukset työurasi aikana.
        Pitäisikö sinulta periä eläkemaksut jälkikäteen nykytasolle?


      • Viinanhajuinenmommo
        Tulisi asettaa kirjoitti:

        selkeät rajat ja määritellä kellonajan jolloin eläkeläiset työttömyys sosiaalihuollon asiakkaat saisivat asioida liikkeissä, he kahmivat tarjoustuotteet jolloin kunnollisille ihmisille ei jää muuta kuin luu kouraan, Myös S-marketin kohdalla eläkeläiset seisovat tien tukkeena ja kaiken lisäksi eivät osoita minkäänlaista kunnioitusta henkilöille jotka itse asiassa elättävät heidät (=työssäkäyvät) olen jopa havainnut ihmisten tarkkailua S-marketin tuulikaapissa, eläkeukkojen- ja alkoholistien taholta, eli huomautellaan milloin mitäkin mutta itse haistaan paskan- ja viinanhajuisina.

        nuoriso on ok, mutta eläkäläiset ohjennukseen!!!!

        Ok.


      • Maksamakkaraxh
        Lehtienjakajana kirjoitti:

        Niin se on varmaan sulla ja mullakin osa kansaneläkettä sitten aikanaan,mutta ei murhehita vielä sitä,mulla on eläkeikään vielä noin 10vuotta.
        Jos elän sinne saakkaa,niin paljon on vaivoja,mutta lehtienjako vielä sujuu

        Ok.....moni.


    • miä

      Itse en kyllä ole koskaan törmännyt tuollaiseen Citymarketissa. Tarjoustuotteet olen saanut luvatulla hinnalla ja palvelukin on ollut hyvää kassoilla. Asiakkaan oma asenne vaikuttaa aika paljon siihen, minkälaista palvelua sieltä kassan takaa saa.

      Olisiko mahdollista, että tarjoustuote on ollut Plussa-tarjouksessa eikä teillä ole ollut Plussa-korttia? Silloinhan se tuote on normaalihintainen niille, joilla ei ole/jotka eivät esitä Plussa-korttia kassalla.

      • Plussa-asiakas

        Pieksämäen Citymarketista on melko turhaa mennä ostamaan töiden jälkeen tarjoustuotteita. Ne on loppuneet tai niitä ei ole ollutkaan. Työssäkäymättömät ovat ostaneet kaikki tai tuotteita on ollut liian vähän. Muutenhan kauppa on ihan hyvä. Miniversio Citymarketista, vieraspaikkakuntalaisia huvittaa. Jossain suurempia K-Marketteja.


      • plusk

        Ei se ole plussatarjouksia ja hinnat on miten sattuu se on ihan faktaa. Jopa 100 euron hinta ero oikeaan hintaan elektroniikan kohdalla se oli jo huippu.
        Tuurilla olet mennyt tai sitten ei kiinnosta mitä mikin maksaa?


      • hätä

        ai se onkin asiakkaasta kiinni minkälaista palvelua saa ainakin siinä info tiskillä on melko hapanta touhua


      • 111

        Valitettavasti asiakas ei voi asenteellaan vaikuttaa siihen, myydäänkö kaupassa vanhaksi mennyttä ruokaa. Olen luullut Citymarketin olevan sen verran tasokas kauppa, että tarkkaan katsovat mitä myyvät.

        Tällainen tyyli antaa kauppiaasta tietynlaisen kuva, mutta hän lienee todennut systeemin hyväksi kun jatkaa edelleen samoilla linjoilla. Uusi asia tämä ei ole. Parempi käydä pienessä lähikaupassa, siellä ei tarvitse vahtia päiväyksiä, vaan pitävät huolen, että vanhat elintarvikkeet eivät joudu asiakkaalle - ainakaan normaalihinnalla!


    • 10

      Kyllä Cittari on siisti ja hyvä kauppa. Turhaan mollaatte. Itse ainakin mielummin käyn Cittarissa kuin S-marketissa, joskin Lidlissä pääsee halvimmalla.

      • pikku K

        No totta että S-market ei vedä senkään vertaa. K-kaupoista ehkä Pieksämäellä K-lähikauppa Keskuskadulla entinen "Rimi" vetää. Kauppias on aina läsnä ja neuvoo ja muukin henkilökunta on mukavaa. Kiva käydä.


      • ässäläinen
        pikku K kirjoitti:

        No totta että S-market ei vedä senkään vertaa. K-kaupoista ehkä Pieksämäellä K-lähikauppa Keskuskadulla entinen "Rimi" vetää. Kauppias on aina läsnä ja neuvoo ja muukin henkilökunta on mukavaa. Kiva käydä.

        mutta siellä on lähes aina aivan uskomattomat jonot (ja valikoimakin on heikko)


    • kanta-asiakas

      Joka kerta cittarissa käydessä ollaan tarjous hintoja jouduttu kassalla korjaamaan. Siis joka ainut kerta.Minulla on plussakortti ja käytän sitä.Kattokaa hyvät ihmiset se kuitti tarkkaan tai teitä huijataan.Nuo jotka puolustelee on varmmaan henkilökuntaa tai muuten sidoksissa kauppaan."Tuote tilapäisesti loppu kyltit" Laitetaan varmaan samalla kun tarjous kyltit koska tarjoustavara loppuu viimeistään viidennen asiakkaan kohdalla,eipähän tule henkilökunnalle turhaa kävelyä esim.viime viikon matkalaukku tarjous.Vika ei ole myyjätytöissä,jotka puurtaa osa-aikaisena minimi palkalla vaan vika on selkeästi jossain ylempänä,en tiedä missä.

      • näin se on

        Niitä sanotaan sisäänheitto tuotteiksi!

        Aikaisemminhan tätä asiaa ajoi alennus kahvipaketti ja sitten kaikki muut tuotteet olivatkin normaalihintaisia.

        Eli saadaan asiakas sisään kauppaan ja toivotaan että se ostaisi jotakin muutakin täysihintaista siinä samalla.


      • miä

        En ole henkilökuntaa enkä mitenkään sidoksissa kauppaan. Ilmeisesti minulla on vain käynyt sitten joka kerta tuuri (3-4 kertaa viikossa), kun en ole moista huomannut. Ja kyllä, tarkistan aina kuitista, että varmasti on tarjoukset, ja hinnat yleensäkin, menneet oikein.


      • Mä peruspersu
        miä kirjoitti:

        En ole henkilökuntaa enkä mitenkään sidoksissa kauppaan. Ilmeisesti minulla on vain käynyt sitten joka kerta tuuri (3-4 kertaa viikossa), kun en ole moista huomannut. Ja kyllä, tarkistan aina kuitista, että varmasti on tarjoukset, ja hinnat yleensäkin, menneet oikein.

        Sama juttu mulla. En ole henkilökuntaa minäkään tai muuten sidoksissa kauppaan. Cittari on siistein kauppa Pieksämäellä ja henkilökunta erinomaista. Palvelutiskilläkin homma pelaa. Kiitos tytöt.


      • ymmärrystä
        Mä peruspersu kirjoitti:

        Sama juttu mulla. En ole henkilökuntaa minäkään tai muuten sidoksissa kauppaan. Cittari on siistein kauppa Pieksämäellä ja henkilökunta erinomaista. Palvelutiskilläkin homma pelaa. Kiitos tytöt.

        Kerran on käynyt niin, että ostosten loppusumma oli yllättävän suuri. Neuvonta selvitti asian sukkelasti, pahoitteli tapahtunutta ja toivotti hyvää päivänjatkoa. Virheitä voi aina tapahtua, kun hommissa on ihmiset.


      • ei hyvä
        Mä peruspersu kirjoitti:

        Sama juttu mulla. En ole henkilökuntaa minäkään tai muuten sidoksissa kauppaan. Cittari on siistein kauppa Pieksämäellä ja henkilökunta erinomaista. Palvelutiskilläkin homma pelaa. Kiitos tytöt.

        Se on totta että palvelutiskillä palvelu pelaa ja on tosi mukava asioida. Mutta muu on siten ihan muuta.


      • ihan aina
        ymmärrystä kirjoitti:

        Kerran on käynyt niin, että ostosten loppusumma oli yllättävän suuri. Neuvonta selvitti asian sukkelasti, pahoitteli tapahtunutta ja toivotti hyvää päivänjatkoa. Virheitä voi aina tapahtua, kun hommissa on ihmiset.

        Tuo on totta että aina.


      • cittarikass

        .,..,.,.,...,.....?


      • mäkeen

        Hommaisivat kunnon ammattitaitoista henkilökuntaa varsinkin kassa puolelle aivan ylimielisi ihmisiä jos olisin kauppias niin niistä ei yksikään olisi minulla töissä tuhoomassa yritystäni


    • jk

      kyllä siellä myyjien kesken enemmin juorutaan kun palvellaan

      • ei jaksa kiinnostaa

        Ihan inhottaa mennä kauppaan kun tietää että hinnat pitää itse vahtia. Ei missään Suomen cittarissa ole törmännyt tämmöseen.


    • tm

      Saman olen huomannut, viikottain saa oikaista itse hintoja. Esim juustoissa on sattunut monta kertaa, että hyllyn reunassa on tarjoushinta ja kassalla ei ole tarjouksesta kuultukaan. Sitten soitellaan ympäriinsä ja joku myyjä juoksee katsomassa hyllyn reunaa jonka jälkeen virhe korjataan. Usein juuri juustoja ei todellakaan enää klo 16 jälkeen ole lainkaan (siis tarjoustuotteita), ekikä mitään korvaavaa tilalle. Surkeasti hoidettu asiat!!!

      • ripax

        Itse ostin Helsingin Itäkeskuksen Citymarketista Samsung Led-television 32 tuuman kuvaruudulla K-plussakortilla hintaan 299,-. Hyllyssä oli tietenkin hinta ilman K-plussakorttietua siis 399,-. En kokenut tulleeni huijatuksi. koska etu oli mainittu lehtimainoksessa. Lienee kyseessä sama jutttu pieksämäellä? Olen asioinnut Pieksämäellä ollessani sekä Citymarketissa että S-marketissa, joissa molemmissa on palveltu hyvin joskin valikoima on ollut varsin suppea. Syynä pieneen valikoimaan lienee alueen huono ostovoima.


      • aina samaa

        Tällä viikolla oli kyllä huippu kassa jankkasi kahden tavaran hintaa soittamalla kaksi eri kertaa ja siihen kului aikaa noin 15 min. Kyllä siinä kassajonossa ilmeet kertoi että kiva oli taas asioida. Ei ollut kuulema koodi tuotteessa oikein.


    • erdhartjhf

      Eikö sieltä S-marketin aulasta saa niitä penkkejä hevon vi...un, niin ei spurgut pysty siellä oleskelemaan!!!!!!!!!!!!!!

      • ja näin pakkasella

        jos tavallinen ihminen haluaisi istua, esim. odottaessaan kyytiä niin kyllä on eläke- ukkoa ja akkaa vakiospurgut kohta ajamassa sinua helvettiin siitä, tämä on meidän oma tuulikaapimme.


      • Voihan niitä

        aina potkia ohikulkiessaan. Ja jos rupeevat suuta soittamaan niin reikäiset hampaat sisään vaan. Siihen ei keripukin runtelemiin hampaisiin paljoa tarvita.


      • anna.rään.lentää

        olen alkanut sylkäisemään niitä eläkeläisiä ja muita jouto ihmisiä siinä tuulikaapissa


    • PistiSilmään

      Miksi vartija ajaa nuoret pois s marketin tuulikaapista,mutta spurgut saa lojua siinä tuntitolkulla...Kysyn vaan...
      Monta kertaa nähnyt kun on jotain teinejä istumassa,niin eikö vartija oo ajamassa ulos,mutta nää samat puliukot ja vanhat kääkät saa istuu siinä joka päivä
      vaikka aamusta iltaan.Niille ei kukaan sano mitään.

      • NarsistikoNäpyttää?

        "selkeät rajat ja määritellä kellonajan jolloin eläkeläiset työttömyys sosiaalihuollon asiakkaat saisivat asioida liikkeissä, he kahmivat tarjoustuotteet jolloin kunnollisille ihmisille ei jää muuta kuin luu kouraan,"

        Kirjoittajan mielestä eläkeläiset,työttömät jne ei ole KUNNOLLISIA IHMISIÄ?
        Kovinpa on kova itsetunto kun arvottaa itsensä korkealle.
        Joka itsensä ylentää se alennettaan!

        Voisit mennä itseesi kirjoittelija.
        Kunnollisia ihmisiä on kaikki ihmiset.
        Sinä et ole MAAILMAN NAPA.

        Taitaa olla narsistit kirjoittelemassa,jos arvottavat ihmisiä !


      • työssäkäyvä
        NarsistikoNäpyttää? kirjoitti:

        "selkeät rajat ja määritellä kellonajan jolloin eläkeläiset työttömyys sosiaalihuollon asiakkaat saisivat asioida liikkeissä, he kahmivat tarjoustuotteet jolloin kunnollisille ihmisille ei jää muuta kuin luu kouraan,"

        Kirjoittajan mielestä eläkeläiset,työttömät jne ei ole KUNNOLLISIA IHMISIÄ?
        Kovinpa on kova itsetunto kun arvottaa itsensä korkealle.
        Joka itsensä ylentää se alennettaan!

        Voisit mennä itseesi kirjoittelija.
        Kunnollisia ihmisiä on kaikki ihmiset.
        Sinä et ole MAAILMAN NAPA.

        Taitaa olla narsistit kirjoittelemassa,jos arvottavat ihmisiä !

        En ole tuo narsisti joka on kirjoittanut mutta onhan se tosi että pummien ja työttömien tyyssija. Mutta kaikilla on kyllä oikeus ostaa mitä haluaa ja mistä haluaa ja miten paljon vaan. Ei paljon liikuta. Sitä en ymmärrä kyllä että ihmiset jaetaan eri kasteihin. Kaikki on samanarvoisia.


      • just2

        Se on totta ihan inhottaa kun samat naamat istuu siinä jo aamusta. Vanhemmat ihmiset joille ne myös on tarkoitettu ei pääse siihen istumaan. Se on aina täynnä.
        Nämä samat kääkät istuu myös R-kioskilla S-marketin vastapäätä. Ei siellä pysty edes lottoa tekemään mihin ne tuolit ja paikat on tarkoitettu.


    • K-plus

      En ole käynyt enää pitkään aikaan Cittarissa kyllähän täällä on valinnanvaraa vaikka pienemmistä kaupoista. K-kauppa Keskuskadulla on esim. siitä. En ole koskaan törmännyt siinä vääriin hintoihin. En ole kyllä muidenkaan kuullut kertovan. Jos siellä on ruuhkaa niin kuin siellä usein kyllä on niin toinen kassa on nopeasti. Ei siellä tarvitse jonottaa jahkaamista minuutti tolkulla.

      • Nlffhj

        ......jjjj


    • akapakapuu

      Totta on, että cittarissa on tarkastettava kuitti joka ikinen kerta! Ainakin 7 kertaa 10stä on jostain tuotteesta laskutettu liikaa! Ja mikä parasta, peräkkäisinä päivinä samasta tuotteesta, vaikka muka lähdettiin heti korjaamaan hyllyyn oikea ( halvempi) hinta! Saahan siitä hyvin ekstraa jos joka asiakkaalta sen 2e ottaa ylimääräistä, kun meitä cittarissa asioivia urpoja kerran näyttää riittävän!

    • Ehkäsittentyötönpumm

      Hyvin vähän tulee asioitua cittarissa.
      S-market, lidl ja siwat ovat hyviä.
      Ostan kerralla vähän tavaraa niin helppo olla tarkkana ettei liikaa laskuteta
      ostoksista.

    • Pia Vindus

      Muuten ihan tyytyväinen mutta yhdestä kassasta piti reklamoida käytöksestä. Muutaman kerran sen jälkeen olen piruuttani asioinut hänen kanssaan. Vaikutti siltä, että hän olisi jonkin avun tarpeessa, nyt en ole vähään aikaan nähnyt ko. henkilöä kassan takana.

      • mäkihyppääjä.janne

        Oliko tummat hiukset mulla ainakin samaa ongelmaa sen kanssa


    • Hyhyghhg

      Olisiko vanha ja hidas kassajärjestelmä?

      • PerusIhminen:)

        Pia Vindus18.2.2012 21:41-1 SULJE
        Muuten ihan tyytyväinen mutta yhdestä kassasta piti reklamoida käytöksestä. Muutaman kerran sen jälkeen olen piruuttani asioinut hänen kanssaan. Vaikutti siltä, että hän olisi jonkin avun tarpeessa, nyt en ole vähään aikaan nähnyt ko. henkilöä kassan takana."

        SANOSIN ETTÄ SINÄ OOT VITTUMAINEN IHMINEN!
        ja eipä ihme kun oma elämäs on pelkkää harhaa


    • kyllästy

      Alussa varmaan oli pikkusen tarkempaa näiden hintojen ja muiden selkkausten kanssa. Kauppiaan vaihdos ehkä vaikutti myös osaltaan tähän sotkuiluun. Nyt se on jokapäiväistä. Ei jaksa käydä eikä aina valittaa.

      • Olettyhmäenkäytätätäkass

        Blondi joka on kassalla on pihalla kuin lumiukko


    • Pia Vindus

      Hei vaan Perusihminen :(( Täällä sitä edelleen ollaan ihan reaalimaailmassa. Toivotan edelleen Sinulle aurinkoista kevättä ja valoisaa mieltä. Et taida olla enää töissä, en ainakaan tänään nähnyt Sinua hihnan takana. Käytöksesi oli silloin aikoinaan aika erikoista palvelualan ihmiseltä.

      • Anneli679

        Hmm.. Kyllä on pikkumaisia ihmisiä Pieksämäki täynnä. Sinä, joka valitat ja elämä on niin hankalaa ja kaupassa käynti ongelmia täynnä, jalkasi varmaan kantavat johonkin toiseen kauppaan, jossa käynti on mielekästä?
        Miksi käydä kaupassa, jossa saa omasta mielestään huonoa palvelua? Itse ainakin olen vapaa valitsemaan oman kauppani missä käyn.

        Minulla itselläni ei ole sattunut moisia hintavirheitä. Hintavirheetkin ymmärrän, kauppa on iso ja TARJOUKSIA PALJON, joten on varmaan ihan inhimillistä jos joskus jokin kymmenistä tarjouksista ei tulekaan oikein?
        Palvelu on hyvää ja saan kyllä hyvän mielen joka kerta kassalla. Kyllä siellä on päivittäin samoja vakioasiakkaita, joita kauppa miellyttää. Ja ihmisiä olemme kaikki ja virheitä voi sattua kelle vain. Jos asia selvitetään ja menee niinkuin pitää, mitä sillä vielä mieltään vaivaamaan? En viitsisi tehdä itsestäni pelleä ja alkaa huutamaan kassalle, niinkuin kerran edelläni oleva mies teki. Ja hänen oma virheensä, oli ottanut väärän tuotteen. Hyvähän se on kassaa hidastuttaa omilla virheillään =(
        Vielä pitää tähän Pia Vinduksen lauseeseen "Muutaman kerran sen jälkeen olen piruuttani asioinut hänen kanssaan." - Voiko olla totta? Kyllä itse tällä ihmisellä on jotain ongelmia, jos jotain mielihyvää tälläisesta saa. Onneksi tässäkin olemme jokainen vapaita valitsemaan kassan mille menemme ja sen kaupan =)

        Että voi hyvää päivää teille valittajat ja aurinkoista kevään jatkoa! Kiitos Cittarin henkilökunnalle hyvästä palvelusta. Omat kokemukseni ovat vain positiivisia!


      • 20
        Anneli679 kirjoitti:

        Hmm.. Kyllä on pikkumaisia ihmisiä Pieksämäki täynnä. Sinä, joka valitat ja elämä on niin hankalaa ja kaupassa käynti ongelmia täynnä, jalkasi varmaan kantavat johonkin toiseen kauppaan, jossa käynti on mielekästä?
        Miksi käydä kaupassa, jossa saa omasta mielestään huonoa palvelua? Itse ainakin olen vapaa valitsemaan oman kauppani missä käyn.

        Minulla itselläni ei ole sattunut moisia hintavirheitä. Hintavirheetkin ymmärrän, kauppa on iso ja TARJOUKSIA PALJON, joten on varmaan ihan inhimillistä jos joskus jokin kymmenistä tarjouksista ei tulekaan oikein?
        Palvelu on hyvää ja saan kyllä hyvän mielen joka kerta kassalla. Kyllä siellä on päivittäin samoja vakioasiakkaita, joita kauppa miellyttää. Ja ihmisiä olemme kaikki ja virheitä voi sattua kelle vain. Jos asia selvitetään ja menee niinkuin pitää, mitä sillä vielä mieltään vaivaamaan? En viitsisi tehdä itsestäni pelleä ja alkaa huutamaan kassalle, niinkuin kerran edelläni oleva mies teki. Ja hänen oma virheensä, oli ottanut väärän tuotteen. Hyvähän se on kassaa hidastuttaa omilla virheillään =(
        Vielä pitää tähän Pia Vinduksen lauseeseen "Muutaman kerran sen jälkeen olen piruuttani asioinut hänen kanssaan." - Voiko olla totta? Kyllä itse tällä ihmisellä on jotain ongelmia, jos jotain mielihyvää tälläisesta saa. Onneksi tässäkin olemme jokainen vapaita valitsemaan kassan mille menemme ja sen kaupan =)

        Että voi hyvää päivää teille valittajat ja aurinkoista kevään jatkoa! Kiitos Cittarin henkilökunnalle hyvästä palvelusta. Omat kokemukseni ovat vain positiivisia!

        Voi rektaali mitä kotipsykologeja ja jeesustelijoita täällä. Hmm....


    • Pia Vindus

      Heipä hei kanssasisko Anneli, tänään sattui hyllyn reunassa olemaan tarjous joka ei ollut tullut kassalle asti perille. Kassaneiti sekä infon rouva hoitivat asian erittäin ystävällisesti. Mitäpä tulee tuohon pirullisuuteeni, itse olen aina käyttäytynyt hiljaa ja kohteliaasti. Onpahan vain ollut kanttia asioida hänen kanssaan ja katsoa mitä sieltä nyt tulee. Hyvää illanjatkoa vain, terveisin Pia.

    • iiijijij

      Kuka arvostaa mitäkin. Itse en halua mennä sellaiseen kauppaan jossa jok ikinen tuote pitää kassakuitista ja hyllyjen reunoilta tarkistaa. Se on jokaisen valinnan vapaus. Ei näitä tämmöisiä satu muissa kaupoissa. Testatkaa vaikka. Pikku K-kauppa Keskuskadulla on hyvä esimerkki.
      Minulla ei ole aikaa vahtia hintoja onneksi on valinnan vapaus.

      • Tuotteita On

        Jos liikkeellä on vara tarjota tuotteita, pitää olla myös aikaa hoitaa hinnat kassalle saakka. Ennen vanhaan oli sellainen käytäntö, että jos hinta oli kassalla väärä sai tuotteen ilmaiseksi. Se olisi oiva keino oikeaan hinnoitteluun.


      • se on aina
        Tuotteita On kirjoitti:

        Jos liikkeellä on vara tarjota tuotteita, pitää olla myös aikaa hoitaa hinnat kassalle saakka. Ennen vanhaan oli sellainen käytäntö, että jos hinta oli kassalla väärä sai tuotteen ilmaiseksi. Se olisi oiva keino oikeaan hinnoitteluun.

        Tuossa on järkeä, ei tämä pitäisi olla niin vaikea tehtävä kun se kerran onnistuu muissakin kaupoissa.


    • Pätkätyöläinen!

      Kyllä TYÖSSÄKÄYVILLÄ pitää olla vara ostaa normaalihintaisia tuotteita !

      Jättäkää ne tarjousjutut meille vähävaraisille!

      Mitä iloa on työssä käydä jos sitten pitää vielä juosta tarjousten perässä?

      Kyllä minä oon tehnyt niin että kun niitä töitä ja palkkaa on,niin ostan normihinnalla tavaraa ja sitten työttömyyskausina on vähän katsottava mihin on vara

      • Melkein Rikas

        Pätkätyöläinen; ole hyvä vaan ja osta "normaalilla" hinnalla. Jääpähän meille vähävaraisille sitten enmmän tarjoustuotteita: Vanhan kansan sanonta kuuluu: Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Tätä noudatan.


    • Elämäänkiitollinen

      Cittarissa ja K-kaupassa asioinut ikäni ,ei valittamista kun itseni on hyvä olla.
      Eikä ole muihinkaan kauppoihin tullut valittamisen aihetta.Ei ole tullu oikein kuitteja seurattua missään kaupassa siinä kassan päässä roskis mihin mun kuitit päätyy.
      Elämä on helppoa kun ei pikku juttuihin takerru,eikä politiikkaan:)))

      • Rikkautta monenlaist

        Tuolla asenteella on ihan sama mitä mistäkin maksaa sehän on jokaisen oma asia millä hinnalla tuotteensa ostaa. Kun huomaat että olet maksanut 100 euron tarjoustuotteesta 200 euroa kassalla niin ei kai se kaikkia hetkauta. Rahaahan se vaan on.


    • PalveluunTyytyväinen

      Ostin uuden kännykän ja paistinpannukasarisetin ja sitten ruokaa ym ja kassalla oli tämä parjaamanne myyjä joka ennen matkahuollossa ja ei mitään virhettä eikä valittamista.
      Mukava nainen on.
      Se joka häntä haukkuu,upotkoon ite suohon.
      Ihan on ammatinsa osaava ja ystävällinenkin !

    • aina valittamista

      Sama täällä ei ole koskaan ollut tästä myyjästä valittamista. Vaikka siellä kasalla onkin vähän tympeää porukkaa. Ei pitäisi alkaa yksittäin etsiä kaupasta myyjiä jotka eivät kelpaa kaikille.

      • riitti kiitti

        Taas siellä vaan oli hinnat päin puuta kassajono oli pitkä ja siellä yksittäistä tavaran hintaa soitettiin noin 5 min. Tämä on jokapäiväistä. Vaihdan nyt kyllä kauppaa.


      • EiKiirettä
        riitti kiitti kirjoitti:

        Taas siellä vaan oli hinnat päin puuta kassajono oli pitkä ja siellä yksittäistä tavaran hintaa soitettiin noin 5 min. Tämä on jokapäiväistä. Vaihdan nyt kyllä kauppaa.

        ei siel mitää sekavuutta ollut äsken.venäläinen nainen vaan ei muistanut korttinsa koodia eikä ollut jotain inkivääriä punnannut.
        Muuten ihan jees meni kauppareissu.


      • ei mitään kummalll
        EiKiirettä kirjoitti:

        ei siel mitää sekavuutta ollut äsken.venäläinen nainen vaan ei muistanut korttinsa koodia eikä ollut jotain inkivääriä punnannut.
        Muuten ihan jees meni kauppareissu.

        Cittari on ihan ok. kauppa. Onhan siellä toki välillä tympeitä kassoja mutta mitäs siitä. Niitä hapannaamoja näkee täällä Pieksämäellä joka paikassa.


      • sillai meillä
        riitti kiitti kirjoitti:

        Taas siellä vaan oli hinnat päin puuta kassajono oli pitkä ja siellä yksittäistä tavaran hintaa soitettiin noin 5 min. Tämä on jokapäiväistä. Vaihdan nyt kyllä kauppaa.

        Totta turiset. Nämä tilanteet on koettu useampaan kertaan. Varsinkin aamuisin saa kassaa etsiskellä suurennuslasin kanssa. Yksi kassa käytössä! Jonoa riittää...


      • Tässäkin tuli
        riitti kiitti kirjoitti:

        Taas siellä vaan oli hinnat päin puuta kassajono oli pitkä ja siellä yksittäistä tavaran hintaa soitettiin noin 5 min. Tämä on jokapäiväistä. Vaihdan nyt kyllä kauppaa.

        taas kerran mieleen kuuluisa kommentti: Asiakas on m ulkku.


    • 5-kymppinenpiimä

      Jos on ite naama norsu v.tulla nii ei pidä olettaa että joku hymyilisi sellaiselle;)

      • VirheistäOppii

        Laskekaa tollain pikasesti paljonko ostoksiinne suunnilleen menee rahaa siinä ku mätätte niitä kärryihinne.Sitten kassalla on helppo huomata jos summa poikkeaa paljon siitä mitä päässänne laskitte. Sit voi heti näpäyttää kassahenkilöä,että meniköhän joku vikaan.
        Minä lasken aina sillai suurinpiirtein että
        maito 1e
        jne.
        eli vähän yläkanttiin,mutta kassalla sitten huomaan jos ostokset päässälaskuna olivat vaikka 25e ja kassa meinaa enemmän pyytää,nii sanon että ei noin paljon kyllä pitäny maksaa...


    • kannattaa kokeilla

      Minä teen samoin ja seuraan mikä hinta siinä koneessa vilahtaa. Virheen huomaa kyllä heti. Tuo on ihan hyvä vinkki.

    • oiuytghjkjl

      kassan vikahan ei ole, jos hinnat eivät ole kohdallaan. valitettavasti kassa on se viimeinen paikka jossa viimeistään huomataan hintavirhe, joka johtuu muusta henkilökunnasta. esim. kotipuoli laittaa omat tarjouksensa tietokoneelle joka päivittää (tai pitäisi päivittää) tiedot kassoille. ei muuta kuin kärsivällisyyttä kehiin :) ja onhan meillä täällä smarket ja vaikka abc, jos on esim auto käytössä eli valinnan varaa löytyy :)

    • Pia Vindus

      Eipä ollut iltapäivällä mitään valittamisen aihetta. Hyviä ostoksia tuli. Kiitos kaupalle.

    • Säästänyt

      Ostn tänään uuden töllön cittarista.
      Hyvin sujui kaupat.
      Jouduinhan tuohon säästämään hetken,mutta
      kannatti.

      • Sairauseläkeläinen

        minulta vei tännää eläkemummo nenän edestä tarjouslapulla varustetut ruuat cittaris.olipa mukavaa.


    • parempaa palvelua

      Kassalla on vaihtunut paljon porukka. Siellä on ehkä vähän parempi asiakaspalvelu ja en ole törmännyt vääriin hintoihin enää vähään aikaan.

    • Vakkari asiakas

      Niin on nykyään paljon parempaa palvelua kun porukka on vaihtunut vähän iloisempiin ja nuorempiin. Hinnoissa on ollut virheitä mutta kassat ovat yleensä itsekin huomanneet virheitä ja korjanneet. Asiakaspalvelu pisteessä tuntuu silti olevan aika tympeää porukkaa. Mut sen sitä teettää kun niin kauan on joutunut siinä olemaan ja ei pidä työstään. Kauppaan ei pitäisi kiireellä mennä ja hermoilla jos kassa joutuu soittamaan jostain tuotteesta, vaan varata aikaan tuommoiseen isoon kauppaan. On näitä pienenpiäkin kauppoja jossa voi käydä kiireellä.

    • Penetrator

      Kyllähän tuolla tarkkana saa olla, juuri koskaan ei ole hinnat olleet oikeat. Sen takia olenkin vaihtanut ruokaostokseni Lidliin. Harmittaa vain se, että kaikkea ei Lidlistä saakaan, vaikka muuten on vihannekset parempia ja halvempia yms.

      Cittarissa tosin paras asiakaspalvelija on elektroniikka-osaston heppu, hyvä asiakaspalvelija.

    • kyllä vaan

      Kyllä Cittarin elektroniikka-osaston myyjä on mukava ja tietää kaiken mitä kysyy. Ihan mukava asioida.

      • lihatiski paras

        Eihän täällä kaupassa nyt ihan kaikki ole pielessä. On siellä ympäri kauppaa esim. lihatiskilläkin todella kohteliasta porukkaa ja asiantuntevaa. Joku kassa on näivee mutta vaihdan toiselle kassalle jos on mahdollista.


    • vakkarias

      Jep elektroniikan puolen heppu on kyllä mukava ja osaa auttaa tilanteeseen kuin tilanteeseen. Voisivat kyllä laittaa hinnat kohilleen, olisi paljon mukavempi asioida. Harmittaa katsoa kun ihmiset aina raivoavat kassatytöille kun eihän se niiden vika ole, vaan virhe tulee selville siinä. Miksi aina kassoille ihmiset valittaa? Jos huomaan virheen kuitistani menen suorinta tietä asiakaspalvelupisteeseen ja siellä korjaavat jos on tarve. Enkä puikkelehdi naama punaisena raivoamaan kassalle ihmisten ohi. Silloin ei tarvitse muidenkaa ootella ja jonotella kun kassa korjaa kuittia. Miten käyttäydyt kaupan kassoille tai muille niin he käyttäytyvät sinua kohtaan.

    • Pia Vinds

      ja se on söpökin se elektrooniikkapoika;)

      • Pia Vindus

        En tiennytkään, että minulla on melkein kaima. Asiallinen kaveri tämä elektroniikkapoika, täytyy myöntää.


      • Pia FINDUUS
        Pia Vindus kirjoitti:

        En tiennytkään, että minulla on melkein kaima. Asiallinen kaveri tämä elektroniikkapoika, täytyy myöntää.

        Minäpä olen oikein Findus pakaste.


      • Pinna Hea
        Pia FINDUUS kirjoitti:

        Minäpä olen oikein Findus pakaste.

        Ettet olisi Henna Pia.


      • ........
        Pinna Hea kirjoitti:

        Ettet olisi Henna Pia.

        En lähellekkään.


    • Santtu

      Tuleeko mieleen asiaa, josta savolainen ei valita? Muualta muuttaneena tekisi mieli muuttaa takaisin, kun täällä aina itketään. Joka asiasta. Oikeita ruikuttajia. Ostakaa, mistä ostatte, mutta älkää aina pilatko omaa ja ympäristönne ilmaa! Minusta Pieksämäen CM on oivallinen kauppa. Sopivan kokoinen asioiden hoitamiseen. Erityisen onnistunut henkilökunta. Erityisesti valintatiskissä - KIITOS TEILLE T ja kumppanit! Kaupastaan huolehtiva kauppias. Selkeä ero osuustoimintaan, jossa kukaan ei vastaa mistään. Käyn edelleenki CityMarketissa - toivottavasti ruikuttajat siirtyvät toisiin kauppoihin - joissa tosin taas ruikuttavat. - Olen varma, että vaikka Pieksämäki on jokseenkin vähäinen paikkakunta, pikkuasioista ruikuttajia riittää jokaiseen kauppaan ja palveluun, tosirukuttajat ruikuttaa kaikkialla ja pilaavat niin oman kuin ympäristönsäkin elämänilon. - Siirtäkää pilkku oikeaan kohtaan - omakin elämä tulee muakavammaksi!

      • Juvatar

        Santtu-hyvä. Savolainen ei valita silloin kun kehuu itseään.


      • Tavallinenpulliainen
        Juvatar kirjoitti:

        Santtu-hyvä. Savolainen ei valita silloin kun kehuu itseään.

        Mistä pitäisi valittaa?
        Maksaa ostoksensa kaupassa niin se on siinä.
        Eipä ole tarvinnut valittaa.
        En ymmärrä koko ketjua.


      • paljasjalkajuvatarr
        Juvatar kirjoitti:

        Santtu-hyvä. Savolainen ei valita silloin kun kehuu itseään.

        Juvalta olen kotoisin.Se on kiva kylä.
        Riittävästi erikoiskauppoja:)


    • EN VALITA

      Parhaat vaate- ja kenkäostokseni olen tehnyt Pieksämäen citymarketissa.
      Edullinen hintataso kaikinpuolin.
      DVD ja peliosasto on mahtava.
      En ole koskaan kyllä valittanut kyseistä liikettä,enkä valita

    • jjjjjjjjjjjjj

      Heh hee ostakaa vaan Cittarista niin Kauppias vie eurot muualle.

    • SuviP

      LIDLissä myös törmännyt tähän että hinnat kassalla eri kuin hyllynreunassa.
      Kebab hyllyn reunassa 2,49e paketti , kassalla se on 3,49e,mutta en ole valittanut,en vain enää osta sitä,kun tiedän että se on euron kalliimpaa kuin mitä hyllyn reunassa seisoo.

      • Yleensä Lidl

        toimii hyvin. Tarjoustavaroita vaan varataan usein liian vähän. Euroopan puolella toimii paremmin ja on vielä halvempikin.


    • ymmärrystä

      Ihmiset tekee virheitä aina eikä varmasti tahallaan monikaan tee ja virheistä yleensä opitaan ainakin itse yritän.

      • Emmeoletäydellisiä

        Näinhän se menee.


      • ex kassa

        Näinhän tapahtuu, mutta kyllä en lähde sitä kassaa ensimmäisenä syyttelee, se vika on luultavasti ko ryhmän tuotevastaavalla, joka ei ole ohjelmoinut ale tuotteita tietokoneelle joita kassat käyttävät.


    • Nottanöin

      Joskus on saanut kyllä kassalla huomauttaa,että tuotteen hinta on lapussa alempi kuin mitä kassakone ottaa.
      Sitten myyjä on soitellut ympäri ämpäri ja aikaa kuluu.
      Ja tottakai tämä tapahtuu kun ihmisellä on kiire,esim ruokatunnilla kipaisin ostoksilla ja siinä sitten kiiren vilkkaa takaisin töihin kun kassalla
      kului aikaa.
      Muutoin tuotteet mitä citymarketeissa myydään ovat hintansa väärtejä.
      Ihan laatutuotteita.

    • Kiittäväasiakas

      Eilen oli ainakin näpäkkä kassatyttö, sanoi jo etukäteen tarkastavansa erään tarjouserän että se tulee oikein.
      Kyseessä 5kpl Surf pyykinpesuainetta.
      Tyttö sanoi toiselle myyjälle että pitää katsoa onko nämä
      nyt laitettu niin että menee automaattisesti sillä alennushinnalla.
      Lopuksi vielä tarkisti että on ok.
      Hirmu mukava myyjätyttö:)

    • hinnoittelu

      Niin, alkavat pikkuhiljaa tottua kassoilla tytötkin siihen että hinnat ovat alvariinsa pielessä

    • Ettäsillälailla

      Täytyy sanoa että jos kerran kuussa käy tuolla kaupassa niin ei koskaan saa kunnon palvelua. Myyjät ei tervehi asiakkaita vaaan tullaa naama mutrussa vastaan. Tarjous tuotteet ei ole koskaan koneella ja siitä ei osata pahoitella vaan tylysti tuumataan että mene neuvontaan siellä virhe korjataan. Missä näiden ihmisten asiakaspalvelu on. Minkä ihmeen takia ollaa tuolla allalla jos ei ole siihe millään lailla luotu. Nimimerkillä itse asiakaspalvelu työssä ja tiedän mistä puhun. Asiakkaat on aina ykkös sijalla on itsellä sitten hyvä tai huonopäivä. Kiitos ja kumarrus!

    • Hädänhetki

      Muut on nyt murheet,kuin cittarin hinnat tai valittaako joku sossuun vai naapurit ,vai mitä.
      Pieniä tuommoiset murheet kun kohtaa suuren tragedian.
      Ei jaksa kiinnostaa,jos jolla kulla aikaa perättömiä jauhaa tms kiusaa keksiä.

    • :(

      Tokmanni ja cittari, sama homma molemmissa, aina eri hinta hyllyssä ja kassalla.

    • ihan aina sama

      Jatkuvasti jono odottaa kun myyjä etsii kengille ja muille tuotteille oikeaa hintaa.
      Tympii koko kauppa.

    • Suositaan

      No älkää astuko jalallanne siihen puotiin,jos se noin käy hermoon.
      Onhan täällä torin laidalla hyvä kenkäkauppa, jos kenkiä tarvitsee ostaa.
      Aina on raitalaaksossa saanut hyvää palvelua.
      Ja kaxin alakerrasta löytyy vaatetusta.

    • 1243

      Eihän sille voi mitään jos on lappu irronnut
      iloista palvelua!

    • aasiakas

      Harmittaa nuo ainiaat hintavirheet. Palvelu on kyllä iloista. Myyjät tervehtivät niinkun kuuluukin ja kassat hymyilevät niinkun pitääkin.

    • ei korjausta tule

      Aina on hinnat miten sattuu. Ei kai se aina voi kassan vika olla minkä hinnan se kone arpoo. Tympii joka päivä.

    • X-kino

      voi voi ja voi.Vieläkö kaihertaa cittari vaan??
      Ohittakaa jo se puoti,jos se vituttaa.
      Silmät kii ku ohi meette.
      Ei herranjumala,etsikää jo jotain muuta ajateltavaa mielelle.
      Elämä on kokonaisuus!
      Citymarket vain yksi osa sitä:D

    • be happy

      Tosiaankin eihän kassat sitä hintaa niihin tuotteisiin laita vaan konehan sen hinnan sinne arpoo ja saa aina kuunnella kun tytöille sinne valitetaan. Ei kenenkään päivä parane sillä. Infossa minun asiani ovat korjanneet nätisti ja pahoittelevat.

    • vaihtakkaa kauppaa

      No just noin.
      Jos minua ei jonkun elintarvike/muun palveluntarjoajan hinta/palvelutaso tyydytä,minä tiedän vaihtaa palvelun tuottajaa ilman että siitä pitää meuhkata suoli24 sivuilla.
      Harmittaa vaan noitten kassa tyttöjen/naisien/rouvien puolesta,millaiseen ryöpytykseen ne joutuu näitten urveloitten toimesta,kassa henkilökunnalla EI ole osaa eikä arpaa siihen, onko hinnoittelu tuotteissa oikein tai väärin.

    • kojelis1

      mpo



      ite tykään cituarista on vitunr hyvää karkii jhes

    • eikä muutu

      Cittari on ihan Pieksämäen näköinen yliaktiivisia kassoja ja nirppoja täynnä koko pulju. Kauppiaat ovat mukavia ja iloisia.

    • KauKe

      Kyllä nyt jo jokaisen urpon pitäisi tietää että Pieksämäellä ruuat ostetaan S marketista ja juomat siitä Sittarin päädyssä olevasta A lla alkavasta liikkeestä.
      Tämän kyllä tietää kaikki täysi järkiset ulkopaikkakuntaiset, ehkä kohta myös Pieksämäkeläisetkin.
      Loppuun kevennys:
      Kaverrukset tapasivat toisensa pitkästä aikaa S marketissa, toinen sanoi, muista sitten näyttää kassalla sitä vihreää Skorttia niin saat alennusta. Johon kaveri vastasi ei mulla oo mitään Eskorttia, minä oon ollu jo pitkään Mersu miehiä, ja sen värikin on musta..

    • Maksava Asiakas

      Milloin saadaan tämän kylän Cittari avaamaan ovensa aamulla Klo 07.00 Kun kylän muut kaupat on jo avoinna..Jäljessä ovat kehityksessä ?

      • kookoo 8

        Voithan sä käydä muualla kaupassa niin minäkin teen .si


    • -.-.

      K-citymarket on tavaratalo, muut Pieksämäen kaupat eivät ole tavarataloja ja tavaratalot yleensä avaavat ovensa klo 8. Ruokakaupat (kuten s-market) avaavat usein klo 7. Siinä yksi syy aukioloaikoihin. :) En ole ikinä käynyt yhdessäkään Citymarketissa joka avaisi klo 7. Mutta voihan niitä ollakin. Sama se, kunhan joku kauppa on aamulla auki. :)

      • yläpojaatkeskujatu55

        P.mäen cittari muka tavaratalo anna mun nauraa


    • 4-9

      CITYMARKETIN POSTI ON PERCEESTÄ!

      Liian pienet kassat niin että kyynärpäät osuvat viereisten hyllyjen reunoihin!

      Outo ajatus että pakettia viedessään pitää kävellä kassan läpi kaupan puolelle ja jonottaa viereisen kassajonon kanssa osittain sekaisin menevässä jonossa postitiskille!

      Kävellä taas kerran kassojen läpi isot paketit ja kantamukset sylissä. Samaan aikaan kassaneidit katselevat sinua epäilevästi kuin mitäkin myymälävarasta!

      Postitiskit pitäisi olla aulan puolella jossa nyt on Veikkauksen piste ja asiakaspalvelutiski!

      • Follow_The_Money

        Tapahtui mitä tahansa niin ainoa varma asia on että palvelu vain huononee.


      • 15-14

        Nyt on ilmestynyt iso kyltti jossa lukee "POSTIASIAT HOIDETAAN KAUPAN (PERSLÄVEN) PUOLELTA!"


      • Khdjöcldjsjzjcl

        Hehe. Iso kyltti on ollut siellä jo pidempäänkin, heti kun posti tuli koko puljuun. Saisitte olla onnellisia kun edes posti. Ihme narinaa. Teet niin tai näin niin aina on väärinpäin.


      • 10-1
        Khdjöcldjsjzjcl kirjoitti:

        Hehe. Iso kyltti on ollut siellä jo pidempäänkin, heti kun posti tuli koko puljuun. Saisitte olla onnellisia kun edes posti. Ihme narinaa. Teet niin tai näin niin aina on väärinpäin.

        Seuraavaksi palvelemme asiakkaita jätekatoksen kautta kuukauden kolmas perjantai! Ilmaista ruoka jaetaan sadalle ensimmäiselle! (Jos jätelavoja ei ole vielä tyhjennetty)


      • Ei_Järkeä
        Khdjöcldjsjzjcl kirjoitti:

        Hehe. Iso kyltti on ollut siellä jo pidempäänkin, heti kun posti tuli koko puljuun. Saisitte olla onnellisia kun edes posti. Ihme narinaa. Teet niin tai näin niin aina on väärinpäin.

        No jos kassat asennetaan "väärinpäin" niin ne ovat silloin väärinpäin!


      • 19-11
        Ei_Järkeä kirjoitti:

        No jos kassat asennetaan "väärinpäin" niin ne ovat silloin väärinpäin!

        Oli eilen niin hapan ja itseensä ja työhönsä tympääntynyt teinityttö postin tiskillä palvelemassa ettei sanonut mitään koko palvelun aikana.


      • mummoirmeli

        Pitää ilmoitta Keskon johdolle huonosta asiakaspalvelusta


      • 5-19
        19-11 kirjoitti:

        Oli eilen niin hapan ja itseensä ja työhönsä tympääntynyt teinityttö postin tiskillä palvelemassa ettei sanonut mitään koko palvelun aikana.

        Tänään heitettiin postitiskillä vaihtorata käteen niin että piti melkein koppi ottaa!

        Jos mahdollinen kosketus etoo noin paljon niin kolikot voi laittaa kuitin päälle ja ojentaa sitten käteen!

        Taitaa tyttöset muutenkin olla väärällä alalla jos asiakkaiden kohtaaminen on noin vaikeaa.


      • 5-19
        5-19 kirjoitti:

        Tänään heitettiin postitiskillä vaihtorata käteen niin että piti melkein koppi ottaa!

        Jos mahdollinen kosketus etoo noin paljon niin kolikot voi laittaa kuitin päälle ja ojentaa sitten käteen!

        Taitaa tyttöset muutenkin olla väärällä alalla jos asiakkaiden kohtaaminen on noin vaikeaa.

        Siis "heitettiin vaihtoraha"


      • Berit_von_Gyne
        5-19 kirjoitti:

        Tänään heitettiin postitiskillä vaihtorata käteen niin että piti melkein koppi ottaa!

        Jos mahdollinen kosketus etoo noin paljon niin kolikot voi laittaa kuitin päälle ja ojentaa sitten käteen!

        Taitaa tyttöset muutenkin olla väärällä alalla jos asiakkaiden kohtaaminen on noin vaikeaa.

        Niillä tuhansilla näpeillä on kaivettu nenää, raavittu kasseja, raavittu revaa ja mahdollisesti siinä välissä raavittu vielä percettä!

        Edellä mainitussa järjestyksessä, että kaikissa muissa järjestyksissä!


      • Koestea-Konehuone
        Berit_von_Gyne kirjoitti:

        Niillä tuhansilla näpeillä on kaivettu nenää, raavittu kasseja, raavittu revaa ja mahdollisesti siinä välissä raavittu vielä percettä!

        Edellä mainitussa järjestyksessä, että kaikissa muissa järjestyksissä!

        Se on edelleenkin ammatinvalinnan kysymys!

        Sitä "revaa" ronkkii ajoittain myös se myyjätär joka ojentaa sen vaihtorahan asiakkaalle.


      • 16-98
        Koestea-Konehuone kirjoitti:

        Se on edelleenkin ammatinvalinnan kysymys!

        Sitä "revaa" ronkkii ajoittain myös se myyjätär joka ojentaa sen vaihtorahan asiakkaalle.

        Mua inhottaa asiakkaat!

        Työpäivä olisi niin paljon helpompi ilman asiakkaita.


      • Kalatiskin_Leidi
        Koestea-Konehuone kirjoitti:

        Se on edelleenkin ammatinvalinnan kysymys!

        Sitä "revaa" ronkkii ajoittain myös se myyjätär joka ojentaa sen vaihtorahan asiakkaalle.

        Siksi myyjillä onkin kanssan takana iso pullo käsidesiä nimeltään "Revax 2000" joilla saa sen pahimman revanhajun sormista pois.


      • Fisux-3000
        Kalatiskin_Leidi kirjoitti:

        Siksi myyjillä onkin kanssan takana iso pullo käsidesiä nimeltään "Revax 2000" joilla saa sen pahimman revanhajun sormista pois.

        Lainaavat kalatiskiltä metallisaippuaa jolla saa pahimman sillinhajun käsistään.


    • Kylläseteillevälttää

      Se Suomen pienin, ankein ja huonoimmin hoidettu sekä huonointa palvelua tarjoava CM välttää pmäen sossupummeille, juopoille, nuppivikaisille, surkimus luusereille ihan hyvin.

      • kaupiaseihoidapalveluita

        Kyllä näin on .


      • plussameni

        Kauppias hoitaa työntekijät ei osaaa


      • kivisetjasoraset

        Posti on kivikautinen


    • citttarintyönt

      Leipä osastolla ale hinta kallimpi

    • cittarinkassa

      Työntekijät eivät Hymyile

    • eihymyjä

      Ei hymyile, ei. Mutta kylläkin nauravat asiakkaille...keskenään, takanapäin ostoksia kyttäillen ja perättömiä juoruja levitellen.

    • klupilaiset

      Onko kanta-asiakuus pakottava velvoite ja kilpailua rajoittavaa toimintaa? Tällaista systeemiä ei pidetäisi yllä, jos sillä ei saavutettaisi jotakin kauppiaiden kassaan. Reppanoita ovat kanta-asikasuskolliset asiakkaat.

    • villekalastaja

      Postin palvelut retuperäll

      • tekevätparhaansa

        Huomioiden työmäärän ja kuukausipalkan mitä ansaitsevat. Perheelliset yksinhuoltajat eivät selviä ilman asuntotukea elämässään. Voi olla ettei kaikki yksineläjätkään.


      • cittarieioleposti

        Tänään oli postissa huonoa palvelua valitti kaikesta kassa miksi näin


    • Kolmioinen

      Minäkään en ole yleensä saanut hyvää palvelua, vaan nyrpeitä katseita ja huonoja kassakokemuksia. Aluksi aloin vaan välttelemään tiettyjä kassoja, sitten koko kauppaa. (Tosin mukaviakin kassoja on)
      Joskus tosiaan tuntuu, että kassat ovat jopa naureskelleet asiakkaille heidän poislähtiessään..
      Ja niille jotka sanovat heti kättelyssä, että vaihda kauppaa, niin vaihdan jos huvittaa. Asiakaspalvelusta saa valittaa, koska sitä voi(ja pitää) myös kehittää.. Huono ja epäystävällinen kassa ei ole koskaan korvaamaton.
      Uusi järjestely on tosin vähän ihmeellinen.. Ja postipalvelu, epäystävällistä!

    • huihuiop

      Hoinhoi

    • asiakas16

      Tänä aamun n. klo 8.30, ei yhen yhtä kassaa ollu paikalla, pelkkä posti ihminen paikalla joka hoiti postin asiakkaita. Kyllä siinä 5 minuuttia sai odotella että joku tuli paikalle ja jonossakin oli jo 4 muuta ihmistä. Täytyy sanoa että meinas jäädä ne vähäiset ostokset kassalle. Nyt mä taas muistan miksi en ikinä käy kyseisessä kaupassa, tai jos käyn niin se on todella harvassa.

    • ankeekiire

      Mihin pmäen joutilailla sossupummi luusereilla on muka niin kiire, että 5 minuuttia on liian pitkä aika odottaa kaupan kassalla???

    • Ei_Pieksämäeltä

      mutta toisesta savolaisesta k-supermarketista. Tarjouksessa jotain kanapaloja 2 pakettia 4€. Ostin ja huomasin kotona että olivatkin yli 4€ paketti. Valitin ja siellä tarkistettiin asia. Selitys tulee tässä: Tarjouspakkausten vierellä oli samanlaisia vähän suurempia pakkauksia joissa tuo hinta vähän yli 4€/paketti. Tarjouspakettien hintalappu iso ja jos ei tarkkaan katsonut, otti tuon kalliimman paketin koska ne oli asetettu paremmalle korkeudelle ja tarjoustavara melkein lattianrajaan josta ne täytyi ottaa kyykistyen. Mielestäni tämä oli selvä ja tarkoituksella tehty huijaus. Ei kyse lopultakaan ole muutamasta eurosta vaan periaatteesta. Kostan tämän asioimalla Lidlissä jossa tällaista ei ole koskaan sattunut vaikka alkuvuosina hyvät tarjoukset olivat aina loppu, varsinkin juhannuksena, jopa monena päivänä peräkkäin. Kävi siellä sitten aamulla tai illalla kysymässä. Sain sentään kahvipaketin hyvitykseksi sitkeydestä.

      • Okokoko

        Ok...


    • postimiesyläpub

      X kyllä on posti väärässä paikassa ,

    • Pettynyt1

      En ole törmännyt kyseiseen ilmiöön kun aina on ollut tarjoustuotteet loppu.

    • Bovalliuspojat

      Hoitamaan pulloautomaattia

    • Pullonpalautukseen

      Pitäisi tosiaan kauppiaan panostaa.

    • Kyrwerström

      Kaupan alan surkea palkkaus ja siihen bonuksena vittumaiset asiakkaat, siinä on kassa työntekijöillä kestämistä.Eikä todellakaan ole sen kassan vika se väärä hinta,osastonhoitajan ne tarjoushinnat pitäis koneelle asti hoitaa. Sitten ne kuuluisat niin sanotut tarjoukset, ihmetellä pitää että ihanko on kymmenen kappaletta tuotetta tullut, viidessä minuutissa ne on jo loppu. Paras esimerkki tämän viikon CM tarjous Oivariini oli loppu ja ihmiset sitä joukolla siinä harmitteli johon myyjä lohdutti että yritetään jos varkauden myymälästä tänne saataisiin erä,no päivällä menin, tyhjää täynnä hyllyt ja oli laitettu lappu "pidennämme tarjousta torstaihin asti" !!!pidentäkää vaikka juhannukseen asti ,ketä se ilahduttaa kun sitä tuotetta ei vaan ole. Muutenkin älytöntä syyttää eläkeläisiä ja vähävaraisia tarjousten viemisestä...kun niitä ei ole alunperinkään ollut kun muutama kappale. Pieksämäellä kaupan tarjousten saaminen on yhtä vaikeaa kun lotossa 7 oikein.
      Ei tarvitse ihmetellä vihapuheiden ja väkivallan lisääntymistä kun täällä palstoilla "pikkuhitlerit" jo haluaa päättää ketkä saa käydä kaupassa ja mihin aikaan, ja ketkä saa istua penkeillä...voi helvetti mitä vajakkeja vapaana ja ilman lääkitystä nää itseään muita parempina pitävät järjen jättiläiset...joita on vaan Pieksämäellä.

      • joku-tolkku

        Kyllä eläkeläisten pitäis päästä vasta aivan iltasella ostoksille rynnimään ja käsirysyjä pitämään kerran meidän toissä olioiden kustantamalla eläkkeellä siellä rällästetään hidalkona viimeistä päivää.


      • kuningas-ajatus

        Eikö olisi paras kun eläkeläiset eivät kävisi pääsisi kun k marketteihin niihin voitaisi siirtää niitä tuotteita muista kaupoista missä on mennyt jo päiväykset umpeen myytäis vähän halvemmalla niin kaupoissa pysyisi rauha ja ihmisillä olisi turvallista käydä


    • Palveluparanee

      Vaalityö loppuu , kaikki asiakkaat ja työntekijät alkavat keskittyä töihinsä. Vaaliehdokkaat nykyisin kiertelevät kaupoissa 8 tuhtia päivässä ääniä kalastamassa.

    • Keharipalaahoitopaikkaan

      olen alkanut sylkäisemään niitä eläkeläisiä ja muita jouto ihmisiä siinä tuulikaapissa

      Tämän viestin kirjoittaja jatka itsetyydystä siellä rautatiesillan itäpäässä. Jos ei mälli irtoo mene takaisin sinne Matti ja Liisa kotiisi. Joku ottaa siella vitosella sinultakin urpolta suikkiin että saa tunti tupakat.
      Cittari on hyvä kauppa niin älä runkku sotke omaa saamattomuutta kehari poika aikuisten asioihin.

    • Anonyymi

      Kannattaa tarkistaa joka kerta kassa kuitti, aina virheitä ja takana hyllyissä vanhaa tavaraa .Prisma btoimii

    • Anonyymi

      uus maalipirtti prismaan

      • Anonyymi

        Olen huomannut monen asian samanlailla hinta on mikä on.


    • Anonyymi

      En ole huomannut. Jos aloitukseen vastaan.

    • Anonyymi

      Miks ne loppui???

    • Anonyymi

      Olen huomannut , ärsyttävää

    • Anonyymi

      Citymarketissa taas vanhentuneita pakastepitsoja!

      Billys minipitsat 11. 2023 vanhentuneita ja yhä myynnissä!

      • Anonyymi

        Älä ota vatipää vanhoja pitsoja. Ne viedään sinulle ilmaiseksi ViaDiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota vatipää vanhoja pitsoja. Ne viedään sinulle ilmaiseksi ViaDiaan.

        Ne olisi pitänyt viedä jo viime vuoden puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne olisi pitänyt viedä jo viime vuoden puolella.

        ViaDiasta saa jokapäivä kassikaupalla Citymarketin hyvää päiväysvanhaa ruokaa. Kaupan apuna asiakkaat jotka etsii joka päivä vanhoja ruokia hyllyistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ViaDiasta saa jokapäivä kassikaupalla Citymarketin hyvää päiväysvanhaa ruokaa. Kaupan apuna asiakkaat jotka etsii joka päivä vanhoja ruokia hyllyistä.

        Henkilökunnan ne pitää löytää eikä asiakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökunnan ne pitää löytää eikä asiakkaan.

        Säästyy palkkakulut kun entinen työntekijä etsii ilmaiseksi päiväysvanhat. Eihän noita Billys minipitsoja edes ole myynnissä Cittarilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säästyy palkkakulut kun entinen työntekijä etsii ilmaiseksi päiväysvanhat. Eihän noita Billys minipitsoja edes ole myynnissä Cittarilla

        Entinen työntekijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen työntekijä?

        En ole entinen, mutta olen prismassa


    • Anonyymi

      Ennen kannatti ostaa vanhaksi meneviä tuotteita Citymarketista kun niistä sai -50% alennuksen. Enää ei saa, ja hinnat ovat muutenkin kallistuneet siellä paljon enemmän kuin mitä vaikka Lidlissä.

    • Anonyymi

      Hyvät tarjoukset on cittarissa joka tapauksessa, on mammutteja ym Ei ole prismassa samanlaisia koskaan. Käyttäkää hyväksenne nuo mahtavat tarjoukset

      • Anonyymi

        Prismasta loppui naistenpäivä ruusut jo torstaina.


    • Anonyymi

      prisma

    • Anonyymi

      Miksi keskon k-apteekki ei ole yhtä paljon kehittämässä rasvakauppaa kuin s-apteekki? Jättäytyyköhän he pois koko apteekkiliiketoiminnasta? Toisaalta s-ryhmällä on abc ketju niin keskon apteekki ei ehkä pärjäisi heille

      • Anonyymi

        Ei ole K tai S apteekkeja.

        Ne ovat itsenäisiä apteekkeja jotka sattuvat olemaan vuokralla joko S tai K kaupan tiloissa.


    • Anonyymi

      Cittarissa on kyllä tosi ovelasti laitettu tarjouskyltit, siis harhauttavasti. Ei se ole alessa minkä kohdalla se tarjouskyltti vaan siellä se viereinen tuote :D :D Mihin on asiakkaat hävinneet cittarista, ei näy kuin myyjiä pasteeraamassa edestakaisin?

    • Anonyymi

      Tokmannin liiketapa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe